查看完整版本: [-- مەن ۋە مائارىپ(12)-بۇژغۇن --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> مائارىپ ۋە جەمىيەت -> مەن ۋە مائارىپ(12)-بۇژغۇن [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

tursun 2013-05-17 01:53

مەن ۋە مائارىپ(12)-بۇژغۇن

مەن ۋە مائارىپ(12) SD t)|s  
Ndq/n21j  
k%Dpy2uH  
(مىكرو مۇلاھىزىلەر)   Yci>'$tQ  
z#9Tg"8]  
ehCGu( =  
ئاپتورى:تۇرسۇن ھۈسەيىن بۇژغۇن q_iPWmf p*  
 >}<1  
R|&jvG=|  
1) بالىلارنىڭ تەپەككۇرى ئۇلارنىڭ ساغلام پىسخىكىسى بىلەن زىچ مۇناسىبەتلىك. !UHWCJ<  
    «ئاپتونۇم رايۇنىمىز،بولۇپمۇ ئۈرۈمچى شەھرىمىزدە نەچچە يىللاردىن يۈز بەرگەن NJ]AxFG  
    نەتىجىلىرى بىلەن قۇرۇلتاينى تەبرىكلەيمىز....»دېگەن رادىئو خەۋىرىدىكى aF8'^xF  
   خاتا قوللىنىلغان بىر سۆز بىرىكمىسىنى تولۇقسىز 2-يىللىقنىڭ بىر ئوقۇغۇچىسى5مىنۇتقىچە M'gGoH}B+q  
   تاپالمىغان،ئەمما،باشلانغۇچ 1-يىللىقتا ئوقۇيدىغان بىر ئوقۇغۇچى بىر يىرىم مىنۇت ئىچىدە  'ug:ic  
   «يۈز بەرگەن»دېگەن سۆز خاتا قوللىنىلغان...دەپ جاۋاپ بەرگەن.مانا بۇ بالىلارنىڭ يېشى بىلەن ئەمەس،بەلكى،تەپەككۈرنىڭ كۈچلۈكلىكىنى ئىسپاتلاپ تۇرۇپتۇ... E P3Vz8^  
) kMF~S|H  
2)بالىلارغا كۆپرەك ۋاقتىنى ئاجرىتىشنى خالىمايدىغان ئوقۇتقۇچى-ئۆزىنىڭ نەمۇنىلىك رولىنى يوقاتقان؛شەخسىيىتى-ئوقۇغۇچىلار كۆللىكتىۋىدىن غالىپ ئورۇنغا قويۇلغان؛ ]Cs=EZr  
مەجبۇرىيەت ھەم مەسئۇلىيەت تۇيغۇسى ئاجىزلاشقان ئوقۇتقۇچىلاردۇر.بۇلار ساپا مائارىپى ھەم ئۇچۇر  مائارىپى كەڭ ئومۇملاشتۇرىلىۋاتقان بۈگۈنكى يېڭى مائارىپ ئەندىزىسىنى W+GC3W   
قانداقمۇ چۈشۈنۈپ يېتەلىسۇن...!؟ mZ2CG O R  
sWo}Xq#  
3)سەن بىر سۆيۈملۈك ئوقۇتقۇچى،چىرايىڭدىن تەبىئىي ئىللىقلىق ھەم خۇشاللىق تەبەسسۇمى {=3A@/vM  
   جىلۋىلەنسە،بالىلار سېنىڭ بۇ ئوبرازىڭدىن پەخىرلىنىدۇ،ئازادىچىلىكنى ھىس قىلىشىدۇ. >STthPO  
  ئەكسىنچە«تەنبىھ  ھەم غەزەپ ئارىلاشقان كۈلكەڭ»دىن بالىلار ئىغىر بىسىم ۋە خورلۇق { 7jim  
ھىس قىلىشىدۇ. D{N8q^Cs9  
N1ipK9a  
4)«ئۈچ تۈرلۈك بىسىم»-بىر قىسىم ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارنىڭ قەلبىنى ئازاپلاپ،مەكتەپتىن،ئائىلىسىدىنقېچىشنىڭ سەۋەبى بولماقتا.يەنى1)مەكتەپتە-سىنىپ مۇدىرى ۋە دەرس ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ بىسىمى (2)ئائىلىدە-ئاتا-ئانىسى ۋە چوڭلارنىڭ :cC$1zv@  
بىسىمى(3)ساۋاقداشلىرى ۋە جەمئىيەتتىكى تۈرلۈك بىسىملار....بۇ خىل سەۋەبلەر ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلار ئۈچۈن بىر كۈچلۈك توسالغۇ پەيدا قىلىپ، ئۇلارنىڭ ئۆزىگە بولغان P+j=]Yg  
ئىشەنچىسىنى يېتىلدۈرۈش ئىمكانىيىتىدىن مەھرۇم قىلىپ،«تەنبىھ،قوپال تەربىيە،تەن جازاسى،چەتكە قېقىش،تۇرغۇزۇپ قويۇپ جازالاش ھەمدە سىنىپتىن قوغلاپ چېقىرۋىتىش،ئىشخانىغا ئەكىرىپ كۈن-كۈنلەپ تۇرغۇزۇپ قويۇش»تەك ۋاستىلىرى ھازىرقى S?0o[7(x*  
زامان بالىلىرىنىڭ كەلگۈسىگە «ئۈمىدسىزلىك»-بىلەن قارايدىغان جىمخورلۇق،روھىي چۈشكۈنلۈك،غەلىتە مىجەزلىك ،قارشىلىشىش ھەمدە مەغلۇبىيەتچىلىك ئۇرۇقىنى چاچماقتا. O=2|'L'h!  
نەتىجىدە،ئۇلاردا خامۇشلۇق،دىۋەڭلىك كىسەللىكلىرىنىڭ كۆپلەپ مەيدانغا كىلىشىنى ئىلگىرى سۈرمەكتە...! 0)WAQt\ /  
Wi&v?nm  
5)ئوقۇتقۇچىلار ئائىلە باشلىقلىرى يىغىنىدا«بالىڭىز ھېچنىمە بىلمەيدۇ...»دېگەندەك «تەكلىپ پىكىر»لەرنى قەتئىي ئوتتۇرغا قويماسلىق كېرەك،ئەگەر بالىلار بىر نەرسە بىلسە-مەكتەپتە نېمە ئىش قىلسۇن؟ ئاتا-ئانىلار دەرسلىكلەرنى ھەقىقىي G}pFy0W\S  
بىلسە-بالىلىرىنى مەكتەپتە ئوقۇتۇپ نېمە قىلىدۇ...؟! $f =`fPo  

ئەكبەرنىياز 2013-05-18 17:11
بېشىدىكى  ئىككى مۇلاھىزە مېنى بەكلا قايىل قىلدى ئۇستاز ، ھارمىغايسىز !!!

tursun 2013-05-21 12:56
رەھمەت،شۇنچىلىك ئەستايىدىل كۆرگەنلىرىگە!   


查看完整版本: [-- مەن ۋە مائارىپ(12)-بۇژغۇن --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled