查看完整版本: [-- مەن ۋە مائارىپ(10)-بۇژغۇن --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> مائارىپ ۋە جەمىيەت -> مەن ۋە مائارىپ(10)-بۇژغۇن [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

tursun 2013-05-09 13:00

مەن ۋە مائارىپ(10)-بۇژغۇن

مەن ۋە مائارىپ(10) 3Qt-%=b&  
2/.E uf   
>;Er[Rywr  
(مىكرو مۇلاھىزىلەر)   p|Po##E}g^  
}:UNL^e?  
Q[t|+RNKv2  
ئاپتورى:تۇرسۇن ھۈسەيىن بۇژغۇن Ba$&4?8  
d(u"^NH;  
~>:uMXyV2t  
1)بىر پىيالە سىنچاي ئورنىغا، ,DUD4 [3  
سوۋغا قىلدىم ئۇشبۇ شېئىرىمنى. 4+fWIY1 "  
ئۆتۈپ كەتتى غىلپاللا،كۆپ يىل، IbFS8 *a\  
يادلاپ قالار ئەۋلاد-ئەجرىمنى. %fY\vd 2  
?7 Kl)p3  
2)ئېغىر قەدەم،ئېغىر بىر تېنىق، M`6rI  
قويدى ماڭا ئاجايىپ سۇئال. 6_KO6O7g  
ماڭا بۈگۈن قۇتلۇق توي بايرام، Bf {h\ >q  
رەقىپ دېدى:«قىززىققۇ بۇ ھال.؟» HV_5 +  
#^|"dIZ_M  
يورۇق بىر نۇر تاراتقان بۇ شام، Fp3NWvu  
قەلبلەرگە بەرگەن ھارارەت. l_Ee us  
نەچچە ئون يىل تاغلاردىن بالقىپ، re\pE2&B  
يېتىلدۈرگەن بۇندا-ماھارەت...!  
\piHdVD  
3)بايرىمىڭلار مۇبارەك بولسۇن! 3rRN~$  
مۈشكۈللەرگە بەرداش مۇئەللىم. *3A`7usU  
سەبىي دىللار،پاك قەلبلەرنى، Hi V7  
چىن ئەجرىدىن يورۇتقان -مۇئەللىم. wO>P< KBU  
oZ CvEVUk  
شۇنچە يۈكسەك،شۈنچە مۇقەددەس، pb`!_GmB  
تۆككەن ئەجرى،قىلغان پەرۋىشى. ,p3moD 3  
لېكىن ئۆتەر مۇڭلانغان پېتى... Vm_ 
«ئۇلۇغ»لارنىڭ گۈزەل تۇرمۇشى...! \R}`S`fIw`  
r=S6yq}  
مۈشكۈللەرگە بەرداش-مۇئەللىم، D o n8xk  
سەبىيلەرگە تىلماچ-مۇئەللىم. 2{`[ 
بايرىمىڭلار مۇبارەك بولسۇن، K]bw1K K  
بارچە دىلغا سىرداش-مۇئەللىم.! KcW]"K>p!  
q ad`muAd  
4) ھەي دوستۇم، ئىش قىلغاندا ئويلۇشۇپ قىل،ئۇ ئىشىڭ باشقىلارغا ھەم ئۆزۈڭگە مەنىلىك تۇيۇلىدىغان بولسۇن!ھەر قەدىمىڭنى ئويلاپ باس،قالغان ئىزىڭدىن باشقىلار خۇشاللىققا تولسۇن!پىكىر قىلغاندا ئىخچام ۋە مېغىزلىق قىل،قىل سىغمايدىغان بولسۇن!چۈنكى،شۇنداق  83|7#L  
قىلالىساڭلا  باشقىلار ،ھەتتا،رەقىپلىرىڭمۇ ساڭا قايىل بولماي تۇرالمايدۇ.! .&Q'aOg  
<q dM  
5)مائارىپ قوشۇنىدا شەخسىيەتچىلىككە قىلچىلىكمۇ ئورۇن قالدۇرماسلىق كېرەك. سەلبىي p^yuz (  
خاراكتىردىكى شەخسىيەتچىلىك ئەمەل تاماسى بىلەن گىرەلىشىپ كەتسە-مائارىپنىڭ Oosr`e@S  
پاكلىقىغا مەڭگۈلۈك داغ چۈشۈرۈپ قويىدۇ.ئۇنى ھەر قانچە تازلىساڭمۇ ،ئۇنىڭ ئەسلىدىكى پاكلىقىغا قايتالىشى تولىمۇ قىيىندۇر.ئۇ چاغدا،بۇ داغنى كىممۇ تازىلاپ چىقىرالايدۇ...؟! =D@+ _7\?  
gFx2\QV  
6)سەن ھەقىقى بىر مائارىپچى بولساڭ،تاماخورلۇقتىن يېراق تۇر.!شەخسىيەتچىلىك قىلما،نەتىجەڭگە،ئىشدىنىشىڭگە كەڭ جامائەت باھا بەرسۇن!سەندە «ئۈنتۈنسىز تۆھپە قوشۇش روھىي» بولغاندىلا،كەڭ ئامما سېنىڭ ئارزۇيۇڭنى ئەمەلگە ئاشۇرىدۇ،سەنمۇ مۇراد-مەقسىدىڭگە بىمالال يىتەلەيسەن.! z(y J/~m  
, '_y@9?I  
7) ئىنسان ئاۋۋال ئۆزىنى قانداق سۆيۈشنى بىلىشى كېرەك، چۈنكى، ئۆزىنى سۆيۈشنى بىلمىگەن ئىنسان ئەلۋەتتە باشقىلارنى قانداق سۆيۈشنىمۇ بىلمەيدۇ...!  
WlJ $p$I`  
8) ئەزەلدىن ،ئىنسان تەبىئىيتىدىن كۈزەتكەندىمۇ،دۇنيادا شەخسىيەتسىز ئادەم بولمىسا كېرەك.شەخسىيىتى بولمىغان ئىنساندا رۇشەنلىككە ئىگە مەيدان نېمە قىلسۇن؟! WFYbmfmV  
D>U b )i  
9)نادانلىقنى جەمىيەتتىن، باشقىلاردىن ئەمەس؛ئۆز روھىي دۇنياسىدىن قېزىپ چېقىرالايدىغان ئادەم-تەبىئىكى تەرەققىياتتىن بىمالال  سۆز ئاچالايدۇ. u@"nVHgMJ  
IO*}N"  
10)مائارىپ-نازۇك روھقا،ساپ ھاۋاغا،سۈزۈك بۇلاق سۈيىگە،خۇش پۇراقلىق سەر خىل گۈللەرگە،گىرەلەشمە پاك مۇھەببەتكە ئوخشايدۇ.خوشامەتكويلۇق،غەيۋەت-شىكايەت،ھەسەتخورلۇق ۋە تاماخورلۇق بۇ زېمىندىكى خۇنۇك روھقا،بۇلغانغان ھاۋاغا، =`1#f QDt  
قۇرتلاپ كەتكەن لەش سۇغا ئوخشاش ئىنسانلارنى تولىمۇ سەسكەندۈرىدۇ.! doERBg`Jh  
?3 #W7sF  
11)ئىنسانلار چوڭ مېڭىسىنىڭ ئوڭ ياكى سول تەرەپ يىرىم شارچىسى بىر تەرەپلىمە ھالدا زىيادە ئىشلىتىلسە،يەنە بىر تەرەپ تىزگىنلىنىپ قىلىپ،پۈتۈن چوڭ مېڭە خىزمىتىنىڭ پايدىسىز تەسىرىگە ئۇچرايدۇ.ۋاھالەنكى،چوڭ مېڭە سول يىرىم شارچىسى-ئەزالار فۇنكسىيىسى ئارقىلىق  ئابىستراكسىيە پائالىيتىنى باشقۇرىدۇ. چوڭ مېڭە ئوڭ يىرىم شارچىسى-ئوبرازلىق تەپەككۈر قىلىشنى باشقۇرىدۇ.شۇڭا، ھەر ئىككى يىرىم شارچە(ئوڭ ۋە سول)نىڭ رولىدىن تولۇق پايدىلانغاندا،تەڭشەش خاراكتىرلىك پايدىلىنىش قىممىتىنى =Fd!wkB'{  
ئاشۇرغىلى بولىدۇ.يەنى: >\/H 2j  
D.i(Irqw!  
ئا: سول مېڭىنىڭ فۇنكسىيىسى---سۆزلەش،ئوقۇش،قىلىپلاشتۇرۇش،تەھلىل قىلىش،ئۇلانما تەسەۋۋۇر قىلىش،ئابىستراكىسىيەلەش،نەزىريەۋى سەۋىيەگە كۆتۈرۈش،لوگىكىلىق ئەقلىي يەكۈن چېقىرىش فۇنكسىيىسى.شۇنداقلا،ھېسابلاش،تىل ئارقىلىق خاتىرە قىلىش،ۋاقىتنى باشقۇرۇش ھەرىكەت فۇنكسىيىسىدىن ئىبارەتتۇر. E!,+#%O>  
ب: ئوڭ مېڭىنىڭ فۇنكسىيىسى بولسا:-ئىدراك قىلىش،ئومۇمىيەتنى چۈشىنىش،ئوخشاشلىقنى بىلىش،سېلىشتۇرۇش،بىۋاستە سەزگۈ،تەكشۈرۈش،مەڭگۈ ئەستە ساقلاش،ئومۇملاشتۇرۇش،مودىللاشتۇرۇش،ماكاننى ئىدراك قىلىش،كۆرۈش سەزگۈسى بىلەن خاتىرە قىلىش،ھېسىيات تۇيغۇسى،دەرمەھەللىك مەسىلىلەرنى ھەل قىلىش،ياتلاشما |SO?UIWp  
تەپەككۈر قىلىش،خىيال،رەڭ سىزىمى،مۇزىكا سىزىمى فۇنكسىيىسىدىن ئىبارەتتۇر. 5Oa`1?C1  
يۇقارقىلارنى ئوبدان كۈزىتىدىغان بولساڭ،ئەڭ ياخشى ئۈنۈمگە ئىرىشەلەيسەن...! 7M|!N_ $  
i r72fSe  
12)ئىسلاھ قېلىنىۋاتقان كىشىلىك دۇنياسىدا ئىززەت-ھۆرمىتىمىزنى ساقلاشنىڭ ئامالىي ھەر ئىككى لىنىيە(ئىجتىمائىي پەن قۇرۇلۇشى ۋە تەبىئىي پەن قۇرۇلىشى)بويىچە ھەرىكەتلىنىش، =J2cX`  
مىللىي مەدەنىيەت پىسخىكىمىزدا ئىجادىي ئۆزگۈرۈش ياساش،ئەقىل چېرىقىنى-مەۋجۇتلۇق sULCYiT|Hn  
ئالىمىدە تولۇق نۇرلاندۇرۇش تەخىرسىزلىنىپ قالماقتا. ke+3J\;>  
L,(H(GeX  

مەرىپەت0999 2013-05-09 16:44
ئۇستاز مىكرۇ مۇلاھىزىلىرىڭىز مىنى بەكمۇ قايىل قىلدى.بەرىكەتلىك قەلىمىڭىز توختىمىغاي!!

tursun 2013-05-09 18:38
رەھمەت مەرىپەتگۈل!سىزمۇ ئامان بولۇڭ!     

ئەكبەرنىياز 2013-05-12 13:06
ھەقىقەتەن ئادەمنى ئويلاندۇرىدىغان مۇلاھىزىلەر بوپتۇ ، ھارمىغايسىز ئۇستاز !!!

13379705568 2013-05-15 23:51
ئادەمنى ئويلاندۇرىدىغان مۇلاھىزىلەر بوپتۇ


查看完整版本: [-- مەن ۋە مائارىپ(10)-بۇژغۇن --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled