tursun |
2013-04-26 12:47 |
مەن ۋە مائارىپ(7)- بۇژغۇن
مەن ۋە مائارىپ(7) c#cx>wq9 Um.q
RZ? (مىكرو مۇلاھىزىلەر) e0HfP v_ Jxl6a: *>[3I}mM ئاپتورى:تۇرسۇن ھۈسەيىن بۇژغۇن s:>\/[*>0c k cuzB+ Hi}RZMr1 (1)ماتىماتىكا-تەپەككۈرنى كۈچلاندۇرىدۇ؛ئەدەبىيات-تىل بايلىقىنى ئاشۇرۇپ،پىكىر قىلىش يوللىرىنى راۋانلاشتۇرىدۇ؛تارىخ-بىلىمنى چۇڭقۇرلاشتۇرۇپ،مۇستەھكەم ئېتىقاتنى شەكىللەندۇرىدۇ؛جۇغراپىيە-ۋەتەنپەرۋەرلىك روھنى يىتىلدۇرىدۇ؛رەسىم-كۈزىتىش ئىقتىدارىنى مۇكەممەللەشتۇرىدۇ؛مۇزىكا-بالىلارنىڭ ئاڭلاش،پەرقلەندۈرۈش،ئەستە ساقلاش ۋەھوزۇرلىنىش ئىقتىدارىنى شەكىللەندۇرىدۇ... ,,4
GNbBC (2)روھىي كەيپىياتى ئۆزگۈرۈشچان،پىسخىك ساپاسى تۆۋەن كىشىلەرنىڭ تەربىيە ئۇسۇلىدىن سەلبىي خاراكتىرلار يارىتىلىدۇ،ھەتتا ئاقىۋىتى ئىنتايىن يامان بولىدۇ. v|';!p| (3)ئوقۇغۇچىلارنى «ساراڭ» دەيدىغان ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئۆزى چوقۇم «ساراڭ»دىن قىلىشمايدۇ؛«دۆت» دېگۈچىلەر تەربىيىنىڭ ئىلمىيلىكىنى تونۇپ يېتەلمىگەن «نادان»لاردىن ئىبارەتتۇر. r'7LR (4)ئوقۇغۇچىلارغا تەن جازاسى بىرىشنى ئادەت قىلىۋالغان ئوقۇتقۇچىلار ئوقۇتۇش،تەلىم-تەربىيە مەجبۇرىيتى ھەم مەسئۇلىيتىنى قانداق ئادا قىلىش كىرەكلىگىنى بىلەلمىگەن«ئاق» Af(WV>' ھالەتتىكى «ئۇستازدۇر»؛شۇڭا،ئوقۇغۇچىلارنىڭ قورقۇنچ ئېچىدە بەرگەن خاتا جاۋاپلىرىغا gABr@>Vv نىسبەتەن ئىلمىي پوزۇتسىيە تۇتالماي،ئاسانلا خاتالىق سادىر قىلىدۇ. /~p+j{0L3W (5)بىر تۈپ ئالما دەرىخىدە قىزىرىپ پىشقان ئالمىغا ھەممە ئادەم تەڭلا قول ئۇزاتقاندەك، pv)`%< سىنىپتىكى ياخشى ئوقۇغۇچىلارغا يېپىشىۋىلىپ،ئارقىدا قالغانلار بىلەن كارىمىز بولمايدىغان ۋە ياكى قۇرۇت چۈشكەن ئالمىنى تاشلىۋەتكەندەك ئۇلارنى تاشلىۋىتىدىغان قالاق«تەجرىبە»ئۇسۇلىنى ئۆزگەرتىپ،ئارقىدا قالغانلارغىمۇ ھەممە ئورتاق قول سوزۇپ،كۆڭۈل بۆلىدىغان تەرەپكە سەكرەش ھاسىل قىلىش-نۆۋەتتە ئەڭ ئاقىلانە dtt ~ Bd تەربىيەلەش ئۇسۇلىدۇر. }f}}A= (6)مائارىپ-مۇنبەت تۇپراققا ئوخشايدۇ. c]k*}W3T ئوقۇتقۇچى-بەئەينى دېھقانغا ئوخشايدۇ. 8jlLUG:g ئوقۇغۇچى-نازۇك مايسىغا ئوخشايدۇ. >o,^b\ |OO in]5 (7)بولاركەن ھاياتلىق گويا تورسىمان، x3+oAb@o/ توساركەن يولىنى مۈشكۈل تاغ-داۋان. 2-*V=El شۇ يولدا خۇدىنى يوقاتسا كارۋان، K kW;-{c بولاركەن«گۈل سۈپەت باھارى-خازان.» y;cUl, :v W
|
|