جۇڭگۈ گۈزەل-سەنئىتىنىڭ پارلاق مۇساپىسى
دەرس ئوتۇلىدىغان ۋاقىت؛-يىلى-ئاينىڭ -كۈندىن -كۈنىگىچە a.QF`J4"'
دەرس تىمىسى ۋە دۇسكالايىھىسى 3lYM(DT
بىرىنچى بۆلەك.جۇڭگۈ گۈزەل-سەنئىتىنىڭ پارلاق مۇساپىسى ۋە مەدەنىيەت قىممىتى 1-پائالىيەت زوق ئېلىش ۋەباھالاش u|h>z|4lJj
ئوقۇتۇش نىشانى ۋە مەزمۇن ;B>2oq
بىلىم ۋە ماھارەت ,p6X3zY
بۇ زوق ئېلىش پائالىيتى ئارقىلىق،ئوقوغۇچىلارغاگۈزەل-سەنئەت ئەسەرلىرى پەيدا بولغان ئىجتىمائي تارىخى ئارقا كۈرنۇش بىلەن گۈزەل- سەنئەت تەرەققىياتى ھەم ئۇنىڭ بەدئىي ئالاھىدىلىكى ئوتتۇرسىدىكى مۇناسىۋەتنى دەسلەپكى قەدەمدە ئىگەللەش. AU@K5jwDwQ
ھىسيات،پۇزۇتسىيە ۋە قىممەت قارشى -#T?C]}
جەمئىيەتنىڭ تارىخى مەدەنىيەت نۇقتىسىدىن گۈزەل-سەنئەتنىڭ ئىجتىمائى قىممىتى ۋە ئىستىتىك ئالاھىدىلىكىنى بىلدۈرۈش. E ?(+v
ئوسۇل ۋە جەريان Y%OE1F$6NN
زوق ئېلىش ،بايان قىلىش،سېلىشتۇرۇش ئۇسۇلى [|<2BQX
مۇھىم نۇقتا >en,MT|
جۇڭگۈ گۈزەل-سەنئىتىنىڭ پارلاق مۇساپىسنى بىلىش G\3@QgyQ
قىيىن نۇقتا
S;[g0j
جۇڭگۈ گۈزەل-سەنئىتىنىڭ مەدەنىيەت قىممىتىنى چۈشىنىش 3uA%1
E
ئوقۇتۇش ۋاستىللىرى =y.!Ny5A
ئۇقۇتۇش قۇللانمىسى،دەرسلىك كىتاپ hhQLld4
ئوقۇتۇش جەريانى dbF?#
s~u
1.يېڭى دەرسكە باشلاپ كىرىش ?:F#WDD
ساۋاقداشلار جۇڭگۈ گۈزەل-سەنئىتى توغرىسىدا نىمىلەرنى بىلىسىلەر؟ گۈزەل-سەنئەت ئەسەرلىرنىڭ مەدەنىيەت قىممىتى بارمۇ؟ دىگەن سۇئال ئاساسىدا ئۆيلاندۇرۇش ئارقىلىق يېڭى دەرىسكە باشلاپ كىرىلىدۇ. g2;!AI5f
2.رىغبەتلەندۇرۇش ،يىتەكلەش باسقۇچى IfF@$eO
(1)ئوقۇغۇچىلارنىڭ سېلىشتۈرشىغا قۇلايلىق بۇلۇش ئۈچۇن ،تاللىغان چىن سۇلالىسىدىن ئىككى خەن دەۋرىگىچە بولغان گۈزەل-سەنئەت ئەسەرلىرنىڭ سۈرەتلىرى ۋە تارىخى ماتىرىيال قىممىتىگە ئىگە رەسىملەر كۈزتىلىدۇ. FTvFtdY
(2)ئوقۇغۇچىلاربىلەن بىللە جۇڭگۈ تارىخىنى دەۋىرگە ئايرىپ، جۇڭگۈنىڭ ئىجتىمائىي جەمئىيەت ۋە قۇللۇق جەمئىيتىدىكى فۇرماتسىيە بىلەن ئىددىۋىي ئىتىقاتنىڭ بەزى كونكىرىت ئىپادىللىرنى ئەسلەشكە يىتەكلەپ،گۈزەل-سەنئەت ئەسەرلىرىدىن ھۈزۇر ئېلىشنى مۇ ئەييەن تەھلىل قىلىش ۋە بىلىش ئىقتىدارى ئاشۈرۇلىدۇ. ]#>;C: L
(3) ئوقۇغۇچىلارنى گۈزەل-سەنئەت ئەسەرلىرنى كۆرۇش ۋە دەسلەپكى قەدەمدە زوق ئېلىشقا،ئۆزنىڭ تەسىراتى ۋە قىزىقىشى بويچە ئىچكىرلەپ زوق ئالىدىغان ۋە بايان قىلىدىغان ئەسەرلەرنى تاللاپ چىقىشقا يىتەكلىندۇ. eZ+pZ
q
3.ئىچكىرلەپ زوق ئېلىش باسقۇچى uN1(l}z$
(1) نۇقتىلىق زوق ئالىدىغان ئەسەرلەردىكى كۆرۇش سىزىمى ئوبرازى،بەدىئي شەكىل ۋەبەدىئي تىلنى دەسلەپكى قەدەمدە تەسۋىرلەپ بايان قىلىپ بېقىشقا تەشكىللىندۇ. ~ AU!Gm.
(2) ئوقۇغۇچىلارنى مۇزاكىرە قىلىشقا ئەرزىيدىغان بەزى مەسىلىلەرنى، مەسلەن؛ تارىختىن ئىلگىرىكى گۈزەل-سەنئەت ئەسەرلىرى بىلەن ئېستېتىك غايىنىڭ قانداق مۇناسىۋىتى بارلىقىنى ئوتتۇرغا قويۇپ بېقىشقا يىتەكلىندۇ. "JH
/ODm
(3) ئوقۇغۇچىلارئوتتۇرغا قويغان مەسىلىلەرنى يىغىنچاقلاپ،ئاندىن بۇدەرىسنىڭ مەركىزى مۇھاكىمە تېمىسى-ئوخشاش بولمىغان دەۋىرلەردىكى گۈزەل-سەنئەت ئەسەرلىرنىڭ دەۋىر ئېستېتىك ئالاھىدىلىكى ھەم ئۇنىڭ ئىجتىمائىي مەدەنىيەت قىممىتىنى چۆرىدەپ،چوڭقۇرلاپ كۆزتىپ،دەرىسخانىدا تەھلىل ۋە مۇزاكىرە قىلىندۇ. q|;Sn
4.خۇلاسىلەش،مۇستەھكەملەش باسقۇچى \Y>!vh X
ئوقۇغۇچىلارنىڭ چۈشەنچىللىرى ئاساسىدا دەرس مەزمۇنى كىڭەيتىش ئاساسىدا جۇڭگۈ گۈزەل-سەنئىتىنىڭ پارلاق مۇساپىسى ۋە مەدەنىيەت قىممىتى قاتارلىق مەزمۇنلار خۇلاسلىنىپ ئاخىرلاشتۇرۇلىدۇ. mYE 8]4
تاپشۇرۇق؛ئەينى تارىخقا ئائىت گۈزەل-سەنئەت ماتىرىياللارنى توپلاش /5PV|o
nO
دەرستىن كىيىنكى ئۆيلىنىش؛ 6v]y\+
7AOjlC9R}
'QMvj` -
A5lP%&tu(
U2 tsHm.O
xr2ew%&o
(okCZ-_Jn
|