ozqan |
2013-04-03 16:24 |
تەكرارنى قانداق ئۇسۇلدا ئېلىپ بېرىش كېرەك ؟
/8Sr( ئۈرۈمچىدە ئېچىلغان ئالىي مەكتەپ ئىمتىھان مۇھاكىمە يىغىنىدا سۆزلەنگەن لېكسىيە تىزىسى : R0WI s:k2 u ?
}T)B 'yw7|i2 تولۇق 3-يىللىقلارنىڭ تىل-ئەدەبىيات تەكرار ئۇسۇلى ھەققىدە Rxf.@E %3@a|#g ئامىنە بارات &^I2NpT (ئۈرۈمچى شەھەرلىك 23-ئوتتۇرا مەكتەپ ) m%p;>:"R .szc-r{ 1. ئۇيغۇر تىلى تەكرارىدا ، ئىلگىرىكى مەزگىللەردە تولۇقسىزدا ئۆتۈلگەن ئۈچ قىسىملىق ئۇيغۇر تىلى دەرسلىك كىتابىنى سېستىمىلىق ھالدا قايتا تەكرار قىلىش ، ئەدەبىيات بىلەن بىرلەشتۈرۈپ مەشىقلەندۈرۈش ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆزىگە مەشىق سوئالى تەييارلىتىش ھەم ئۆزلىرىگە ئىشلىتىش ، مۇھىم ، ئىنچىكە نۇقتىلارنى توپلاپ ، بېسىپ كۆپەيتىپ تارقىتىپ بېرىش . gz~)v\5D/ l2S
1?* 2 . تېكسىت تەكرارىدا ، تېكستلەرنى چوقۇم قايتا بىر قېتىم ئوقۇپ چىقىش . Q2 S!}A ھەر بىر تېكستتىكى ئەڭ مۇھىم نۇقتىلاردىن ئۈزۈپ ئېلىپ سوئال لايىھەلەش ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنى مەشىقلەندۈرۈش ، تېكستلەرنى جەدىۋەللەشتۈرۈپ تەكرار قىلىش ، تېكست تەكرارىدا چوقۇم دەرسلىك دېتاللىرىدىن پايدىلىنىپ ۋاقىتتىن ئۇتۇش ، ھەر بىر بۆلەك ۋە ھەر بىر كىتابنىڭ تەكرارىدىن كېيىن بۆلەك تەكرارى ۋە بىر كىتابنىڭ ئومومىي تەكرارىنى ئېلىپ بېرىش . F5(D A B']}n`g
3 . ئەدەبيات نەزەرىيەسى تەكرارىدا ، ھەر بىر بۆلەك كۆرسەتمىسىدىكى نەزەرىيىۋى بىلىملەرنى چوقۇم ئايرىم سۆزلەش ، ئەدەبيات نەزەريىسىگە ئاىت ئەڭ مۇھىم نۇقتىلارنى بېسىپ كۆپەيتىپ ئوقۇغۇچىلارغا تارقىتىپ بېرىش . ئېغىزچە سىناق ئورۇنلاشتۇرۇش ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنش ئەھۋالىنى بىلىپ مېڭىش .1@8rVp7 +W}dO# 4. ئىزدىنىشلىك ئۆگىنىشتىن تەكراردا ، كىتابتىكى ئىزدىنىشلىك ئۆگىنشىكە ئالاقىدار جايلاردىن باسما ماتىريال تەييارلاپ تارقىتىشپ بوش ئورۇن ، تاللاش سوئاللىرى ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنى مەشقلەندۈرۈشكە ، چۈشەنچىسىنى چوقۇم ئايدىڭلاشتۇرۇپ مېڭىشىغا ، بەلگىلىك ئىزدىنىش تارىخى بولۇشىغا دىققەت قىلىش . d+iV19 #i D3.$Vl,. 5. مەشھۇر ئەسەرلەردىن كۆرسەتمە قىسمىنىڭ تەكرارىدا ، كىتابتىكى مۇشۇنىڭغا ئالاقىدار جايلارنى چوقۇم سۆزلەش ، ئامال بار مەشھۇر ئەسەرلەرنى ئوقۇشقا ۋاقىت چىقىرىش . ياكى ئۇنىڭدىكى ۋەقە ، پېرسوناژ ، ھەم گەۋدىلىك بەدئىيلىكىنى ئىگىلىتىپ قويۇش . v*3tqT(% G{!adBna 6. بىلىۋېلىڭ قىسىمىنىڭ تەكرارىدا ، سەل قاراپ تاشلاپ ئۆتۈپ كەتمەي ، دەرسخانىدا بىر قېتىم سۆزلەپ ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ چۈشەنچىسىنى ئايدىڭلاشتۇرۇپ قويۇش . & | |