查看完整版本: [-- تەكرارنى قانداق ئۇسۇلدا ئېلىپ بېرىش كېرەك ؟ --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئوقوتوش ۋە ئىزدىنىش -> تەكرارنى قانداق ئۇسۇلدا ئېلىپ بېرىش كېرەك ؟ [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

ozqan 2013-04-03 16:24

تەكرارنى قانداق ئۇسۇلدا ئېلىپ بېرىش كېرەك ؟

/8Sr(  
ئۈرۈمچىدە ئېچىلغان  ئالىي مەكتەپ ئىمتىھان مۇھاكىمە يىغىنىدا سۆزلەنگەن لېكسىيە تىزىسى : R0WI s:k2  
u ? }T)B  
'yw7|i2  
تولۇق 3-يىللىقلارنىڭ تىل-ئەدەبىيات تەكرار ئۇسۇلى ھەققىدە Rxf.@E  
%3@a|#g  
                         ئامىنە بارات   &^I2NpT  
  (ئۈرۈمچى شەھەرلىك 23-ئوتتۇرا مەكتەپ ) m%p;>:"R  
.szc-r{  
1. ئۇيغۇر تىلى تەكرارىدا ،  ئىلگىرىكى مەزگىللەردە تولۇقسىزدا ئۆتۈلگەن ئۈچ قىسىملىق ئۇيغۇر تىلى دەرسلىك كىتابىنى سېستىمىلىق ھالدا قايتا  تەكرار قىلىش ،  ئەدەبىيات بىلەن بىرلەشتۈرۈپ مەشىقلەندۈرۈش ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆزىگە مەشىق سوئالى تەييارلىتىش ھەم ئۆزلىرىگە  ئىشلىتىش ، مۇھىم ،  ئىنچىكە نۇقتىلارنى توپلاپ ، بېسىپ كۆپەيتىپ تارقىتىپ بېرىش . gz~)v\5D/  
l2S 1?*  
2 . تېكسىت تەكرارىدا  ، تېكستلەرنى چوقۇم قايتا بىر قېتىم ئوقۇپ چىقىش . Q2 S!}A  
ھەر بىر تېكستتىكى ئەڭ مۇھىم نۇقتىلاردىن ئۈزۈپ ئېلىپ سوئال لايىھەلەش ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنى مەشىقلەندۈرۈش ، تېكستلەرنى جەدىۋەللەشتۈرۈپ تەكرار قىلىش ، تېكست تەكرارىدا چوقۇم دەرسلىك دېتاللىرىدىن پايدىلىنىپ ۋاقىتتىن ئۇتۇش ، ھەر بىر بۆلەك ۋە ھەر بىر كىتابنىڭ تەكرارىدىن كېيىن  بۆلەك تەكرارى ۋە بىر كىتابنىڭ ئومومىي تەكرارىنى  ئېلىپ بېرىش . F5(DA  
B']}n`g  
3 . ئەدەبيات نەزەرىيەسى تەكرارىدا ، ھەر بىر بۆلەك كۆرسەتمىسىدىكى نەزەرىيىۋى بىلىملەرنى  چوقۇم ئايرىم سۆزلەش ، ئەدەبيات نەزەريىسىگە ئاىت ئەڭ مۇھىم نۇقتىلارنى بېسىپ كۆپەيتىپ ئوقۇغۇچىلارغا تارقىتىپ بېرىش . ئېغىزچە سىناق ئورۇنلاشتۇرۇش  ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ  ئۆگىنش ئەھۋالىنى بىلىپ مېڭىش .1@8rVp7  
+W}dO#  
4. ئىزدىنىشلىك ئۆگىنىشتىن تەكراردا ، كىتابتىكى ئىزدىنىشلىك ئۆگىنشىكە ئالاقىدار جايلاردىن باسما ماتىريال تەييارلاپ تارقىتىشپ بوش ئورۇن ، تاللاش سوئاللىرى ئارقىلىق  ئوقۇغۇچىلارنى مەشقلەندۈرۈشكە ، چۈشەنچىسىنى چوقۇم ئايدىڭلاشتۇرۇپ مېڭىشىغا ، بەلگىلىك ئىزدىنىش تارىخى بولۇشىغا دىققەت قىلىش . d+iV19#i  
D3 .$Vl,.  
5. مەشھۇر ئەسەرلەردىن كۆرسەتمە قىسمىنىڭ تەكرارىدا ، كىتابتىكى مۇشۇنىڭغا ئالاقىدار جايلارنى چوقۇم سۆزلەش ، ئامال بار مەشھۇر ئەسەرلەرنى ئوقۇشقا ۋاقىت چىقىرىش . ياكى ئۇنىڭدىكى ۋەقە ، پېرسوناژ ، ھەم گەۋدىلىك بەدئىيلىكىنى ئىگىلىتىپ قويۇش . v*3tqT(%  
G{!adBna  
6. بىلىۋېلىڭ قىسىمىنىڭ تەكرارىدا ،  سەل قاراپ تاشلاپ ئۆتۈپ كەتمەي ، دەرسخانىدا بىر قېتىم سۆزلەپ ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ چۈشەنچىسىنى ئايدىڭلاشتۇرۇپ قويۇش . &XF@Dvv  
yq]/r=e!k  
7 . ماقالە يېزىقچىلىقى تەكرارىدا ،  ماقالە ھەجىمى يېتەرلىك بولماسلىق ، ماۋزۇنى يېڭى ، جەلپكار قويالماسلىق ، خېتى سەت بولۇش ،ئۆزى بەلگىلىگەن ژانىردا ئەمەس ، باشقا ژانىردا يېزىپ قويۇش يەنى ژانىر ھەققىدىكى چۈشەنچىسى ئېنىق بولماسلىق . D@iE2-n&V  
CWx_9b zk  
قاتارلىق مەسىلىلەرگە قاراتمىلىق ھالدا تەكرار قىلىش . ماۋزۇ قويۇش ، پاكىت قويۇشنى  مەخسۇس مەشىقلەندۈرۈش ئارقىلىق ماقالە يېزىشتىن بۇرۇنقى تەييارلىققا ئەھمىيەت بېرىش ،ئوقۇتقۇچى ماقالىگە باھا سۆزى يېزىشقا ۋە سىنىپتا باھالاش ئېلىپ بېرىشقا  ، نەق مەيداندا ۋاقىت بەلگىلەپ بېرىپ ماقالە يازدۇرۇشقا ئەھمىيەت بېرىش . rpn&.#KS  
NxzRVsNF  
8.  ئىمتىھان سوئاللىرىنى ئىشلەش جەريانىدا دىققەت قىلىدىغان نۇقتىلار : yTpvKCC  
سانغا ئەمەس ، سۈپەتكە ئەھمىيەت بېرىش ، مەسىلە چىقسا ، كېيىنكى سائەتتە ھەل قىلايلى دەپ تاشلاپ قويغان نۇقتىلارنى ، بالىلار سورىغان نۇقتىلارنى خاتىرلەپ ماڭىدىغان  بىر خاتىرە تۇتۇپ قويۇپ ،شۇ مەسىلىلەر ھەققىدە كىتاب كۆرۈش ھەم ئىزدىنشىنى ئۇنتۇپ قالماي ، ۋاقتىدا بالىلارغا چۈشەندۈرۈپ قويۇش . Q2 jl61d_9  
دەرسلىك كىتابلارنى ئۈستەلگە تىزىپ قويۇپ ، سوئال ئىشلەش جەريانىدا بالىلارنى قارغۇلارچە ئىشلىمەي كىتابتىن ماتىريال ئىزدەشكە تەشكىللەش. S<=|i  
v3Xt 
9. ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆزلىرىگە بىر ئىزاھلىق لۇغەت توپلاتقۇزۇپ مېىڭشنى ئادەتكە ئايلاندۇرۇش، ھەر بىر دەرستە دۇچ كەلگەن يېڭى سۆزلەرنىڭ ، دەرسلىك كىتابنىڭ ئۆزىدە بېرىلگەن سۆزلەرنىڭ ، كلاسسىك ئەدەبىياتتىكى بەزى سۆزلۈكلەرنىڭ لۇغىتىنى توپلاپ مېڭىپ ، بۇنى دائىم كۆرۈپ تۇرۇش ، مۇئەللىم بىر مەزگىللەردە بىر شۇ ئىزاھلىق لۇغەتنى ئوقۇتۇش ، ئۆزئارا ئالماشتۇرۇپ تولۇقلاشقا يېتەكچىلىك قىلىشقا مەلۇم ۋاقىت ئاجىرتىش كېرەك . ,?(IRiq%  
>#8J@=iuqv  
10. ھەر بىر قېتىملىق ئىمتىھاندىن كېيىن تەجىربە ساۋاقلارنى يەكۈنلەپ  مېڭىشقا ئەھمىيەت بېرىپ ، ئوقۇتقۇچى ۋە ئوقۇغۇچىلار كەمچىلىكلەرنى تولۇقلاش خاتىرسى يېزىش ، ھەم نۇقتىلار بويىچە تولۇقلىما تەكرار ئورۇنلاشتۇرۇش. ; w+ 
6j5?&)xJ  
11. خەت مەشىقىنى چىڭ تۇتۇش . بولۇپمۇ  خەنزۇۋان ئوقۇغۇچىلارغا ئايرىم تەكرار ئورۇنلاشتۇرۇش ، ئۇلارغا قايسى نۇقتىلارغا بەكرەك دىققەت قىلىش كېرەكلىكى ھەققىدە مەسلىھەت بېرىش .  
UCDvN  
12. كىلاسسىك ئەدەبىيات نەزەرىيسىنى بېسىپ تارقىتىپ بېرىش .كىلاسسىك شېئىرلارنى بېسىپ ياكى ئاۋازغا ئېلىپ كۆپەيتىپ  بېرىش ، كىلاسسىك ئەسەرلەرنىڭ لۇغىتىنى تۈزدۈرۈش ھەم يادلىتىش ، ئەسلىسىنى بەرسە يەشمىسىنى يازالايدىغان ، كۆپ ئۇچرايدىغان سۆزلەرنىڭ ھازىرقى زامان ئۇيغۇر تىلدىكى يەشمىسىنى يېزىپ  بېرەلەيدىغان بولۇشقا يېتەكلەش . w 7Y>B`wm?  
7\p 
13. يەنە بەزى  مۇھىم مەزمۇنلارنىمۇ مەزمۇنلارنىمۇ  ئاۋازغا ئېلىپ دائىم ئاڭلاپ تۇرۇشقا تەشكىللەش . مەسىلەن : كىلاسسىك شېرلار ، تېكستلەرنىڭ مۇھىم ئۇچۇرلىرى ، ئۇيغۇر تىلدىكى مۇھىم مەزمۇنلار ، ماقال-تەمسىللەر … 8jxs%N,aI  
Y/aNrIK7  
14. قىسقا ، مەزمۇنلۇق ھېكايەتلەرنى توپلاپ گېزىت ئوقۇش مەزگىلىدە ئوقۇشقا تەشكىللەش ،ئوقۇتقۇچى ئۆزىنىڭ ھەم ئوقۇغان كىتابلىرىدىكى ياخشى پارچىلارنى ، قىسقا ھېكايەتلەرنى ،رۇبائىيلارنى ، ھېكمەتلەرنى توپلاش ئادىتى بولۇش ، بالىلارغىمۇ بۇ ئادەتنى تەشەببۇس قىلىش . #w<:H1,4  
Tr@}  
15) تەكراردا لىكسىيە ئۇسۇلى ، سۆھبەت ئۇسۇلى ، سوئال قويۇش ئۇسۇلى  ، كىچىك گۇرۇپپىلار بويىچە مۇھاكىمىگە ئۇيۇشتۇرۇش ئۇسۇلى ، گۇمانىي سوئاللارنى ئوتتۇرغا قويغۇزۇش ئۇسۇلى ، مۇھىم جۈملە تەھلىلى ، يىغىنچاقلاش ئۇسۇلى، ئوقۇغۇچىلارنى بىرەر قېتىمدىن «ئوقۇتقۇچى» قىلىپ بېقىش ، تېكىستتىكى ئوبرازلارنىڭ رولىنى ئالدۇرۇپ « ئارتىس » قىلىپ بېقىش ، بەزى دەرستە مەخسۇس ئاۋال سوئال لايىھەلەپ ئاندىن شۇ سوئاللار ئاساسىدا ئوقۇغۇچىلارنى جاۋاب بەرگۈزۈشتەك كۆپ خىل ئۇسۇللاردىن پايدىلنىش. d,0Yi u.p  
QA3q9,C"  
16. تەكراردىمۇ دوسكىنى  ئىسخىما ، جەدۋدەل ، ھەر خىل شەكىل  ، رەسىم ، ياكى  مۇھىم نۇقتىلارنى تەرتىپ بويىچە يېزىش ئۇسۇللىرىدىن پايدىلىنىپ ھەم  ئوقۇغۇچىلارغا ھۆسنىخەت يازدۇرۇپ لاھىيلەپ  جەلىپكار قۇرۇلما ئالاھىدىلىكلەر ئارقىلىق مەزمۇنلارنىڭ بالىلارنىڭ ئېسىدە قېلىشىنى  يۇقىرى كۆتۈرۈش . R0v5mD$:G  
c>*RQ4vE  
17. ھەر بىر سائەتلىك تەكرارغا  باشلاپ كىرىشتە دەرسكە ماس ھالدىكى ھېكايە ، تېپىشماق ، ناخشا ، شىئېر ، يۇمۇر ، چۆچەك ، رەسىم ، ماقال-تەمسىل ،ئىپىزوتلاردىن پايدىلنىشقا بولىدۇ .  تەكرارنى  ئاخىرلاشتۇرۇشتىمۇ شېئىرلار ئارقىلىق ، ماقال-تەمسىل ، ھېكمەتلىك سۆزلەر ئارقىلىق ياكى ئويلىنىش قىممىتى بولغان ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ يېڭى ئىزدىنىشى ئۈچۈن يول ئاچىدىغان سوئاللار ئارقىلىق  ئاخىرلاشتۇرۇشقا ئەھمىيەت بېرىش . c%+9uu3  
b6k'`vLA  
18. ئوقۇتقۇچى مەخسۇس پىسىخىكىلىق  مەسلەھەت ماتىريالى  تەييارلاپ ئوقۇغۇچىلارغا  ئوقۇپ بېرىش ، ئوقۇغۇچىلارغا ئۈگىنىش ئۇسۇلى ۋە ئەستە ساقلاشنىڭ ئۇسۇلى ھەققىدە ئۆز تەجىربىلىرىنى سۆزلەتكۈزۈش . U_UX *  
'RlPj 0Cg  
45hjN6   
JWa9[Dj  
/l,V0+p  
62&(+'$n  

ئەكبەرنىياز 2013-04-03 19:10
بەك ياخشى ئۇسۇللار ئىكەن ، تازا ئۇسسىغان يەرگە باردى . كۆپ رەھمەت  ئۇستاز ،ھارمىغايسىز !!!

گۇلخان0903 2013-04-04 02:25
تۇلۇقسىزنىڭ تەكرارنى قانداق ئېلىپ بېرىش كىرەك،يۇقارقىلارغا تەقلىد قىلىپ باقسام بولغىدەك،ۇزۇممۇ تەكرارنى خېلى ياخشى قىلدىم دەپ قارايمەن،لېكىن بىر يەرلەردىن يەنىلا رازى ئەمەس.تۇلۇقسىزغا تەكرار قىلىدىغانلار يوقمۇ؟

didar 2013-04-07 12:11
تەكرار ئۇسۇللىرى  شۇنچىلىك تولۇق،شۇنچىلىك تەپسىلىي ئوتتۇرىغا قويۇلۇپتۇ،مۇشۇ تەرتىپ،تەلەپلەر بويىچە تەكرار ئېلىپ بارسا ھەقىقەتەن ياخشى ئۈنۈمگە ئېرىشكىلى بولغۇدەك،رەھمەت سىزگە ،ھارمىغايسىز......

tawpek 2013-04-07 19:17
مەن تەكرارنى كىلەر يىلى باشلايمەن، لىكىن ھازىردىن باشلاپ يۇقارقى ئۆلچەملەر بويچە تولوقسىزغا ماس كەلتۈرۈپ ئاساسنى پۇختىلاپ ماڭسام بولغۇدەك.

نۇرى 2013-04-13 18:24
بۇ ئۇسۇللار ھەقىقەتەن ياخشى ئۇسۇللاركەن. مەن مۇشۇ ئۇسۇللاردىن پايدىلىنىپ باقاي. چوقۇم ئۈنۈمى ياخشى بولىدۇ.

گۇلخان0903 2013-04-14 13:49
مەن كونا ئۈچ قىسىم ئۇيغۇرتىلى كىتابنى قايتا ئۆتىۋاتىمەن. چۈنكى ھەر قېتىمىلق ئىمتاھان يا باشقا تەكرار ۋاقتى بولسۇن ئۇيغۇرتىلى قىسمى نۇمۇر ئەڭ كۆپ كىتىدىغان،ئوقۇغۇچىلار ئىزچىل بىلمەيدىغان مەزمۇن بوپ قېلىۋاتىدۇ.بەزىلەر بۇنى بىھۇدە ۋاقىت ئىسراپچىلىقى دەۋاتىدۇ. بەك تەپسىلى ئۆتمىدىم،لېكىن، مۇھىم دەپ قارىغان جايلارنى تەپسىلى ئۆتىۋاتىمەن. .dw;b~p  
تەكرار تىزىسىغا  كونا كىتاپتىكى نەزىرىيە قىسىمىنى كىرگۈزگەن ئىدىم. - 
تۈگەتكىلى بۇلارمۇ ؟

ئەكبەرنىياز 2013-04-14 14:47
كونا ئۈچ قىسىم ئويغۇر تىلى كىتابنى چوقۇم ئوقۇغۇچىلارغا بىر قېتىم ئۆتىۋېتىش كېرەك . بۇ ئەڭ توغرا تەكرار ئۇسۇلى !

tawpek 2013-04-15 01:42
مەن ھازىرچە قوشتىل سىنىپلىرىغا كىرگۈزۈلگەن قىسقىغىنا ئۇيغۇرتىلى بىلىملىرىنى بولسىمۇ قارغۇلارچە يادلىتىپ چۈشەندۈرەلىگىنىمچە چۈۈشەندۈرۈپ مىڭىۋاتىمەن. fs3jPHZJ#  
A6AIkKjzq  
ئۇيغۇرتىلىنى تەكرار ھەزىم قىلمىسا بىر يولىلا چۈشىنىپ كىتىشى تەسمىكىن دەيمە.

dilrus 2013-05-01 08:44
مەنمۇ ھازىر تولوقسىز تىل-ئەدەبىياتىدىن تەكرار قىلىۋاتىمەن .ئوقۇغۇچىلارنىڭ دەرس h"849c;C.  
ئۆتكەن چاغدىكى <<بىلدوق>>،<<چۈشەندوق>>دەپ تولىغان شۇئارلىرىغا ئىشىنىپ *JmU",X  
كەتمىسىمۇ بولغىدەك .دەرس ئۆتكەندە شۇنچە ئەھمىيەت بىرىپ ،مۇھىملىقىنى تەكىتلەپ ئۆتكەن مەزمۇنلارنىمۇ تەكرار جەريانىدائۇچرىسا پەقەت كۆرۈپ باقمىغاندە j[q$;uSD  
ئولتۇرىدۇ بۇ ئوقۇغۇچىلار.چارچاپ كەتتىم ،قاچان تۈگە دەيمەن بۇ ئىمتاھاننى، O,A}p:Pgs  
ئۇنىڭ ئۈستىگە ئۆزەمنىڭ بالسىمۇ بۇ يىل داشۆگەئىمتاھان بىرەتتى ،بالامنىڭ غېمى تېخى،راستىنلا بەك چارچاپ كەتتىم.

ئەكبەرنىياز 2013-05-01 09:18
چارچاشلاردا شانلىق نەتىجە ، !YJ^BI    
ئەمگەك بىلەن يارالغان دۇنيا . ~RS^O poa  
ئەجر تەرىنىڭ ھوزۇرى باشقا ، Q8sCI An{  
ئامەت جۈپ ھامان ئاپەتلەر تەنھا !

baburxah 2013-05-07 09:57
ئىنتايىن ئەتراپلىق تەكرار قىلىۋاتقان ئىزدىنشچان ئوقۇتقۇچىنىڭ تۆھپىكار روھى نامايەن بوپتۇ. ھارمىغايسىز........ `Wf)qMb  
سىزگە ئوخشاش بارلىقىنى تەكرارغا بېغىشلىغان ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئەجىر-مىھنىتى ھامان گۈللەر بولۇپ پورەكلەپ ئېچىلىدۇ............

گۈلزىبا 2013-05-21 10:09
مەن بۇ يىلمۇ  تولۇقسىزنىڭ تەكرارىنى قىلىۋاتىمەن . ئاۋال  نەزەرىيە  قىسمىنى  ( خەلق ئېغىز ئەدەبىياتى ، شىېئىر لار  ،  ئىپىك  ئەسەرلەر ،  ماقالىلەر ،  نەسىرلەر ،  ئىستىلىستىكىلىق ۋاستىلەر ،يېزىقچىلىق بىلىملىرى ،  ئۇيغۇرتىلى  مەزمۇنلىرى بويىچە ) بىر قېتىم  تولۇق ئەسلىتىپ بولغاندىن كىيىن ، تەقلىدى ئىمتاھان سوئاللىرىنى ئىشلىتىۋاتىمەن . 0(3t#  
بۇنىڭ  ئۈنۈمىمۇ خىلى  بوپ  قويىدىكەن ، ئۆتكەن يىلىمۇ  شۇ  ئۇسۇلنى  قوللانغانتىم ،

tawpek 2013-08-27 16:49
مەن ئاۋۇ يوللاۋاتقان نەزىرىيە بىلىملىرىنىڭ بىرىنى بىراقلا يادلاتقۇزۇش ئاساسىدا نەزىرىيەنى پۇختىلاپ ئەمەلى مەشىق ئىشلەتكۈزۈپ مىڭىۋاتىمەن.

ئوتلۇق12 2013-12-16 21:24
dilrus:مەنمۇ ھازىر تولوقسىز تىل-ئەدەبىياتىدىن تەكرار قىلىۋاتىمەن .ئوقۇغۇچىلارنىڭ دەرسئۆتكەن چاغدىكى <<بىلدوق>>،<<چۈشەندوق>>دەپ تولىغان .. (2013-05-01 08:44) 
BAKfs/N  
مەن ئالىي مەكتەپ ئىمتاھانىغا تەييارلىقنق باشلىغان ئىدىم. بۇ ماتىريال ماڭا بەكلا ئسقاتقىدەك! رەخمەت سىزگە ئۇستاز!

ئوتلۇق12 2013-12-16 21:30
گۇلخان0903:مەن كونا ئۈچ قىسىم ئۇيغۇرتىلى كىتابنى قايتا ئۆتىۋاتىمەن. چۈنكى ھەر قېتىمىلق ئىمتاھان يا باشقا تەكرار ۋاقتى بولسۇن ئۇيغۇرتىلى قىسمى نۇمۇر ئەڭ .. (2013-04-14 13:49) 
}i[jJb`bY  
ھەپتىلىك دەرس سائىتىڭىز ئالتە سائەتتىن كەم بولمىغان ئەھۋال ئاستىدا،تۈگىتەلەيسىز!

ئەخمەتجانمەمەت 2014-01-18 16:49
بۇ ياخشى ئۇسۇلكەن

شەرق 2014-01-18 21:57
ھەمىمىزنىڭ دەردى ئۇخشاشكەن. راست چۈشەندۇق، بىلدۇق دېگەن ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىمتھاندىن ئالغان نومۇرى ھىلقىدەك. ھازىر ئەدەبىيات نومۇرىمىز چۈشۈپ كېتىپ بارىدۇ. ئەدەبىياتنى قانداق ئوتۇش كېرەك. ئېمتھان ئوچۇنمۇ، ياكى مەڭگۈلۈك ئوگىنىش ئوچۇنمۇ. ئەدەبىياتنى تىخمۇ رەڭدار قىلىپ بوگۈن، ئۆتمۈش، ھايات، تەبىئەت، جەمىئىيەت ھەققىدە سۆزلەش كىرەكمۇ؟ياكى كىتاپتىن چىقماي ئوتۇش كىرەكمۇ. ,yT4(cMBk?  
مىنىڭىچە باشلانغۇچ ئوقۇتقۇچىلىرى ئوقۇغۇچىلارغا راۋرۇس ئىگە بولۇش كېرەك، ئاتا-ئانىلار كۆچەش كېرەك. ساۋاتسىز، كىتاپ ئوقالمايدىغان بالىلارغا ئەدەبىيات يۇقمايدۇ.


查看完整版本: [-- تەكرارنى قانداق ئۇسۇلدا ئېلىپ بېرىش كېرەك ؟ --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled