تاپشۇرۇق تەكشۈرۈشتىن تۇغۇلغان ئويلار
تاپشۇرۇق تەكشۈرۈشتىن تۇغۇلغان ئويلار ,>%r|YSJ)
پاتىگۈل ياسىن $1
\!Oe[i
laJ%fBWmbi
O|m-k0n
پىسخىك تەربىيە ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچلارنىڭ ئەخلاقى تەربىيە خىزمىتىدە \kO_"{7n ~PAn
_]Z كەم بولسا بولمايدىغان مۇھىم تەربىيەنىڭ بىرى بۇلۇپ،پىسخىكا جەھەتتە ساغلام a5&j=3)| S"z4jpqn3 بولغان بىر ئوقۇغۇچىنىڭ كەلگۈسى ئىسقبالى پىسخىكسى ناچار ئادەمگە قارغاندا y70gNPuTOD F,:VL*.5kJ ياخشىراق بۇلىدۇ . 14 ~ 15 ياشلىق ئوقۇغۇچىلاردا دەل نۇرغۇنلىغان پىسخىك 2kve?/ OR{"9)I ئۆزگۈرۈشلەر بۇلىدۇ . بۇ خىل ئۆزگۈرۈشلەرنى ۋاقتىدا چۈشنىش ۋە بەزى ناچار ?H?r!MZ% ma~`&\xE
تەسىرلەرنى ۋاقتىدا ۋاقتىدا تازلاش ئوقۇتقۇچى – ئۇستازلانىڭ مەسئۇليتى . v
0sX'>f
ئۆتمۈشتىكى مائارىپ تۈزۈلمىسىدە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ جىنسىيەت تەربىيسى ۋە L|?tcic 10^=1@U مۇھەببەت تەربىيسىنى سىڭدۈرۈش بولمىغۇر قىلىق دەپ قارىلاتتى شۇ سەۋەپتىن ,\7okf7H,- |Gi/=[Tp بۇ سىرلىق ئۇقۇمغا نىسپەتەن ئوقۇغۇچىلارنىڭ قىزقىشى تېخىمۇ ئېشىپ نۇرغۇن #'P&L>6
; F(r&:3!97 ئاقۋەتلەر كىلىپ چىققان ئىدى ، نۆۋەتتىكى مائارىپ بۇ خىىل تەربىيەنى ,D1QJPM \b->AXe8 ئوقۇغۇچىلارغا سىڭدۈرۈشنىڭ زۆرۆرلىكىنى كۆرسىتىپ بەردى . شۇ سەۋەپتىن A6VkVJZx sr4K-|@
ئوقۇغۇچىلاردا ياخشى بولغان پىسخىكلىك چۈشەنچە پەيدا بولدى . R.@GLx_zpQ
9-يىللق 1-قىسىم تىل-ئەدەبىيات دەرسلىكگە رۇس مائارىپشۇناسى cP,jC( سوخۇملىنسكىنىڭ «قىزىمغا خەت» ناملىق ئەسىرى كىرگۈزۈلگەن بۇلۇپ بۇ :L,] {ib`mC^ ئاپتۇر 14 ياشلىق قىزىنىڭ :«مۇھەببەت دىگەن نىمە؟» دىگەن سۇئالىغا بەرگەن f!<mI8H KE_Ze\P جاۋابى توغىرسىنى ئېيتقاندا 14 ياشقا كىرگەن بارلىق قىز-ئوغۇل ئوقۇغۇچىلارغا *T3"U|0_ y `&o|= بەرگەن جاۋابى يېزىلغان ، شۇ ئارقلىق ئۇلارغا مۇھەببەتنىڭ نىمىلكنى، ئۇنىڭغا 2
UgjH qQb8K+ t قانداق مۇئامىلە قىلىشنىڭ زۆرۆرلىكنى تۇنۇتقان ئىدى ، مەن بۇ دەرىستىن كىيىن 0o#lB^e;l X@s s d ئۇلارنىڭ مۇھەببەتكە بولغان قارشىنىڭ قانداق ئىكەنلىكىنى بىلىش مەقستىدە بىر y
Le5, .p&M@h
w
نەچچە مۇھاكىمە سۇئالىنى مۇھاكىمە قىلىشقا تاپشۇرۇق بەردىم . `hbM2cM
ئوقۇغۇچىلانىڭ كۆپ قىسمى ناھايىتى ياخشى جاۋاپ بەرگەن بۇلۇپ مۇھەببەتكە [wExjLW
قارىتا چۈشەنچىسى ئانچە ئېنىق ئەمەس ئىكەن . hk~s1"
ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرى مۇھەببەت باغىلسا بۇلامدۇ نىمە ئۈچۈن ؟ ALG + U_:/>8})d سىز ئۇلارغا قانداق قاريسىز ؟ دىگەن سۇئالىمغا نۇرغۇن ئوقۇغۇچىلار مۇھەببەت b_B4 y(%6?a @ باغىلسا بولمايدىغانلىقى بۇنىڭ جىسمانى روھى جەھەتتىكى زىيىنىنى ناھايتى ej0q*TH. 8r~4iVwg ياخشى شەرھىلگەن ھالدا ياخشى جاۋاپ بەرگەن ئىدى ، ئەمما بەزى ئوقۇغۇچىلار J
~~WV<6 ETmfy}V8 ئۆز-ئارا ئۈگىنىش ، ئۆز-ئارا ياردەم بىرىش ، ئۆز-ئارا قوللاش Tfj%Sb,zM
_- {
> e رىغبەتلەندۈرۈشنى مەقسەت قىلغان ھالدا مۇھەببەتلىشىشنىڭ ئۆگنىشكە ، تۇرمۇشقا نۇرۇغۇن ئىلگىرلەشلەرنى ئېلىپ كىلدىغانلىقنى بۇ ئىشنى قولايدىغانلىقىنى يازغان ?8`b 0;)4.*t
ئىدى . بۇ خىل مەسىلىگە نىسبەتەن قارىمۇ-قارشى ئىككى ئېقىمدىكى پىكىر مېنى ھاياجانغا سالدى.تاپشۇرۇقنى خۇلاسىلەش زۈرۈيىتى بىلەن سىنىپتا بۇ مەسلە توغرىسىدا مۇھاكىمە پائاليتى ئېلىپ باردىم ، بۇ ھەقتە ئوقۇتقۇچىلار بىلەنمۇ پىكىر ئالماشتۇرۇپ باقتىم 7%C6gU!r *S7 ئۇلارمۇ يۇقارقى ئوقۇغۇچىلارغا ئوخشاش ئىككى خىل قاراشتا ئىكەن ، مەن بۇ j2V^1 mkgDg y قېتىملىق تاپشۇرۇقنىڭ ئۈنۇمنىڭ ياخشى بولغانلىقىنى ئوقۇغۇچىلارغا مۇشۇ ھەقتىمۇ "1Vuf<?C $vx]\`
^ ياخشى بولغان پىسخىكلىق تەربىيە ۋە تەڭشەش ئېلىپ بېرىشنىڭ زۆرۆرلىكنى 2Lm.;l4YO Dz8)u:vRS
ھېس قىلدىم . z`XX[9$qm
|