查看完整版本: [-- دەرىس تەييارلىقىدىن تۇغۇلغان ئويلار --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> كۆڭۇلدىكى سۆز -> دەرىس تەييارلىقىدىن تۇغۇلغان ئويلار [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

tawpek 2013-03-24 23:41

دەرىس تەييارلىقىدىن تۇغۇلغان ئويلار

باشقا بىر كەسىپتە ئوقوپ كىلىپ ئوقوتقۇچىلىق بىلەن شۇغۇللىنىۋاتقىنىمغىمۇ 8 يىل بوپتۇ. خىزمەت ئورنۇمدا ئەلدىن قالماي ئىشلەپ يۈرگەن بولساممۇ لىكىن ئۇزچاقنىڭ خاتىرلىرىنى ۋە باشقا ئۇستازلارنىڭ ئىزدىنىشلىرىنى كۆرۆپ ئۆزۆمىنى بۇ ساھەدە سەل ساۋاتسىزدەك ھىس قىلىدىغان بولوپ قالدىم. Nb/Z +  
/qPhptV  
ھەر تەرەپتىن يىغىلغان ئۇستازلار بىلەن بۇ مەۋھۇملۇقتا ھەمسۆھبەت بولوپ يۈرگىنىمگىمۇ خىلى بوپ قاپتۇ.سۆزلەنگەنلەر ئىچىدىن بىلمىگەننى بىلگىنىمدىن سۆيىنىپ يۈرۈپتىمەنۇ بىلىشكە تىگىشلىك بىلمەي يۈرگەن نەرسىلىرىمنى سوراپ بىلىشكە ئىنتىلمەپتىمەن. E Ks4N4k  
6fw2 ;$x"  
ئىلگىرىغۇ بىلمەي لىكىن دىيارىمىزنىڭ ھەر يەرلىرىدىن يىغىلغان كەسىپ ئەھلىللىرى بىلەن ھەمسۆھبەت بولوپ يۈرۈپمۇ يەنە ئىنىقسىز خىياللىرىمنى تۇراقلاشتۇرۋالمىسام مۇنبەردىكى كەسىپ ئەھلىللىرى ئىسراپ بوپ كەتكۈدەك. j4]y(AA  
) 8JM.:,  
شۇڭا مائارىپتىكى رايۇنلار پەرقىنى تۈگىتىش ئۈچۈن بولسىمۇ خىيالىم بىلەن خىيالىمىزنىڭ بىر سىلىشتۇرۇپ باققۇم كەلدى. 9<1dps=c  
خاتا قىلىۋاتىمىزمۇ، خاتا ئويلاۋاتىمىزمۇ . ياكى توغرىنى خاتا چۈشىنىۋاتىمىزمۇ بىر ئورتاقلىشىپ باقمامدۇق؟ ;a~ e  
\~I>@SG2W+  
V%[34G  
1. دەرىس تەييارلىقى. }\aJ%9X02  
|sPUb;&~  
ئوقوغان چاغلىرىمىزدا پالانى مۇئەللىم دەرىس تەييارلىقىغا قارىماي سۆزلەيدۇ ، سىنىپقا ئىككى قولىنى كۆتۆرۆپ كىرىپلا پەلىيىنى سىلىۋىتىپ ئاجايىپ سۆزلەيدۇ ، پالانى مۇئەللىم سىنىپقا كىرسە بىرمۇنچە نەرسىنى يۈدۈپ كىرىدۇ دەپ  يۈرەتتۇق .خىزمەتكە چىقىپ مۇئەللىم بولوپ دەرىس تەييارلىقىغا قارىماي سۆزلەشنىڭ ئۇنچىۋالا چوڭ ئىش ئەمەسلىكىنى ،ماتىرىيال كۆتۆرۆپ كىرگەننىڭ بىلىمسىزلىكتىن دىرەك بەرمەيدىغىننى ھىس قىلدىم. c4(og|ifk  
دەرىس تەييارلىقىنى ئۆتمەكچى بولغان دەرىسنىڭ ئالدىن ئويلىشىلىشى ، نىمىلەرنى بىلدۈرۈش ۋە قانداق قايسى ئۇسۇلدا بىلدۈرۈشنىڭ لاھىيسى دەپ چۈشىنەتتىم.لىكىن خىزمەتكە چىقىپلا ئۇزۇن ئۆتمەي دەرىسخانىدا دەرىس تەييارلىقىغا قاراپ سىلىشنى دەرىس مەزمۇنى ئوقوتقۇچىنىڭ ئۆز بىلىمىگە ئايلانمىغان دىگەن قالپاقنى كىيىشلىرىدىن ۋە ھىچكىمنىڭ دەرىس تەييارلىقىنى سىنىپتا ئىشلەتمەيدىغىندىن پەقەت تەستىق سالدۇرۇش ۋە تەكشۈرۈش لەرگىلا كۆرسىتىپ ئۆتىدىغىندىن مەنمۇ شۇنداق كۆنگەن ئىدىم. 4~z-&>%  
ھەتتا كونا پىلاندىن بىرنى تىپىۋالساق خۇشياققانلىرىمىز ئۆزىمىز بولمىسا بالىلارغىلا كۆچۆرتۆپ سىنىپقا بارىدىغاندا مۇئەللىمدەك مىڭىش ئۈچۈن قولتىقىمىزغا قىستۇرۋالاتتۇق. *w[0uQL5Z  
x5eSPF1  
لىكىن تەۋپىقداشلار بىلەن ھەمسۆھبەت بولوپ ماتىريال ئالماشتۇرۇپ يۈرگەندىن كىيىن بىرگە دەرىس تەييارلىقىغا ئالاھىدە كۈچەشلىرىگە ، يەنە بىرگە ئوخشىمىغان تەييارلىقتىن سىنىپتا پايدىلانغاندا ئوخشىمىغان دەرىس ئۈنىمىگە ئىرىشىشلەرگە قاراپ دەرىس تەييارلىقىنى ئىچىپ قويۇپ دەرىس ئۆتۆشكە ۋە دەرىس تەييارلىقىنى قارغۇلارچە كۆچۆرمەي دەپتەر توشقىزىۋاتقاندا ئۆزۆمنى سىنىپتا دەپ تەسەۋۋۇر قىلىپ دەرىس تەييارلايدىغان بولوپمۇ قالغان ئىدىم.باشقىلار دەرىس ئاڭلاشقا كىرسە نۇمۇس قىىپ تەييارلىقنى يىپىپ قوياتتىم .بىر ھەپتە ئىلگىرى تەييارلىغان دەرىسنى 5-6 كۈنگىچە تولوق ئىسىمدە تۇرۇشغقا كۆزۆم يەتمەيىتتى،ئۇنىڭ ئۈستىگە ئۇ قاراشلار دەپتەردىن خەت ئوقوپ بىرىش بولماستىن پەقەت دەرىسنىڭ قەدەم باسقۇچلىرى ۋە ھالقىلىق سۇئاللارنى ئەسكە ئىلىش مەخسىتىدە ھەر بىر باسقۇچتىن كىيىن مۇنداقلا كۆز يۈگۈرتۈپ قويىدىغان ئىش نىمانچە ئىغىر كۆرلۆپ قامچىلىنىپ شۈنچە چوڭ بىلىدىغان ئەجىرنىڭ تاشلىنىپ قىلىشىغا سەۋەپ بولىدىغنلىقىغا ھاىرغىچە ئەقلىم ھەيران،. @ x5LrQ_`r  
m,PiuR>  
مۇنبەرگە يوللنغان ماتىرىياللاردىن پايدىلىنىپ نەچچە خىل تەييارلىقنى بىرلەشتۈرۈپ ئوقوغۇچىلار ئەمەلىيتىگە ئاساسەن يىڭىدىن بىر تەييارلىق ھاسىل قىلىپ دەرىسخانىدا جانلىق پايدىلىنىپ مىڭىۋاتقىنىمغا خىلى بولغان ئىدى. J)P7QTC  
f}w_]l#[G  
ئەپسۇس بۇ ئادىتىمنى باشقىلار توردىن تەييارنى كۆچىرىدۇ دەرىس تەييارلاشتا ئىجادى ئەمەس دەپ مەنسىتمىەەن بولسىمۇ مەنمۇ ئۇۇلارنى مەنسىتمەي ئۆز ئىشىمنى قىلىۋەردىم. :*WiswMFm  
40HhMT Z0-  
ئويلاپ قالدىم ئىجادىيلىق دىگەن نىمە؟ d VyT`  
ئىشلىمىگەن كاللامغا تاينىپ قىلغان ئىشىمدىن ئىجادى قىلدىم دەپ ماختىنىپ باشقىلارنىڭكىنى پۈتۈنلەي چەتكە قىقىش  توغرىمۇ ياكى باشقىلارنىڭ ئۆتكۆر زىھىنلىرىدىن بالقىپ چىققان كۆرسە ئادەم قايىللىقتىن ھاياجانغا تولىدىغان ئەمگەكلەرنى ئۆز ئەمەلىيتىمىزگە ماسلاشتۇرۇپ پايدىلىنىپ يۇقىرى ئۈنۈم ھاسىل قىلىش توغرىمۇ؟ 8QQh1q2  
b!`{fwV  
بۇ جەھەتتە ئۆزۆمنى ئاقلاشنى ئارتۇقچە ئىش بىلىپ ئۆز ئىشىمنى قىلىۋەردىم. R$i-%3  
Ih)4.lLcKn  
دەرىستىن كىينكى تەسىراتنى يازغاندا بەزى تەرەپلەردە دەرىس تەييارلاشتە كەتكۈزۈپ قويغىنىمنى ئەسكەرتىپ كىيىن دەرىس تەييارلاشتا دىققەت قىلىدىغان نوختىلارنى ئەسكەرتىپ ماڭغانتىم. 0HN%3AG]  
) (0=w4  
ئەپسۇس تەكشۈرگۈچىلەر نىمىشقا مۇشۇنداق بولىدىغىننى بالدۇرراق ھىس قىلىپ ئەتراپلىق تۈزمىگەن دەپ OxN[w|2\4  
پۇتاق تىپىپ <مۇشۇنداق ئۆتكەندە دەرىس ئۈنىمى ناھايتى ياخشى بولىدىكەن> دىگەن بىر جۈملە سۆزنى يىزىشقا مەجبۇرلىدى. `\J,%J  
l"/E,X  
ئوقوتۇش جەريانى يىزىشتا: t8M\  
fGoJP[ae  
بىرسى كىلىپ جەدۋەللىك قىلىشقا بۇيرىدى. ~bsdy2&/q  
كىيىن كەلگىنى ئوقوتقۇچى ئوقوغۇچى پائالىيتى دەپ دىئالوگ شەكىلدە يازماپسەن دىدى. UjS+Ddp  
Yz#E0aTTA  
شۇنىڭ بىلەن. '3?-o|v@D  
a[p$e?gka  
ئوقوتقۇچى:  يوقلام قىلىمەن. % 
ئوقوغۇچى: سىنىپ باشلىقى ئوقوغۇچىلار ئەھۋالىدىن دوكىلات بىرىدۇ، باشقا ئوقوغۇچىلار جىم ئولتۇرىدۇ. C-XJe~  
ئوقوتقۇچى:................... J&&)%&h'I  
$gZiW8  
ئاشۇنداق كۈلكىلىك تەييارلايدىغان بوپ كەتتۇق. z_Hkw3?  
b[ 
كىيىن كەلگەنلەر يازغىنىڭ سەھنە ئەسىرىمۇ ياكى نىمە؟ قىنى ئۇنىڭدىكى مەزمۇن. بالىلارغا نىمە بىلدۈرىسەن.مۇھىم مەزمۇنلاردىن كانسىپىك تەييارلاپ بالىلارغا يازدۇرۇپ يادلىتىپ بىرنىمە بىلدۈرمەمسەن دەپ چۈشتى. L7R!,  
-fp/3-  
شۇنىڭ بىلەن تەكشۈرۈش كىلىدىكەن دىسە ئۈچ خىل گەپنىڭ قايسىسىنى تەكىتلەيدىغان باشلىق كىلىدىغىننى ئىنىقلاپ گاراڭ بولوپ يۈردۇق.باشقا كەلگەندە باتۇر دەپ قاندا قىلغۇمىز كەلسە شۇنداق قىلىپ كەلگەنلەر نىمە دىسە <<بىلمەپتىمەن، بۇندىن كىيىن دىققەت قىلاي>>غا كۆنۆپ كەتتۇق، بۇنىڭ ھەقىقەتەن پايدىسىنى كۆرگەن ئوقوتقۇچىلا ئوقوتۇش تەتقىقات ئىشخانىسىدىن كىلىپ دەرىس ئاڭلاپ <نىمىشقا جۇزىچىڭنىڭ باھار ناملىق نەسىرىنى دەرىسخانىدا ئوقوتقاندا ئابزاسلار بويچە ئوقوتۇپ روللارغا بۆلۆپ ئوقوتمايسىز >> دىسىمۇ بۇندىن كىيىن شۇنداق قىلاي بىلمەپتۇق دەپ ئۇلاردىن قۇتۇلۇشنىڭ ئامالىنى ئىزدىدۇق. %7QSBL  
hu.p;A3p;  
بۇ ئىشلار ئىدىيەمدىن ئۆتمەي كىيىن مەخسۇس ئىزدىنىپ دەرىس تەييارلىقى ھەققىدىكى ماتىرىيال ئاختۇرۇپ قايسىسىنىڭ توغرىلىقىنى بىلمەك بولدۇم. p=3t!3  
i[I&m]N  
ئەپسۇس ھەممىسىنىڭ توغرىكەنۇ قايسىسىنى قانداق ئورونغا ئىشلىتىشنى تەكىتلىمەستىن قارىقۇيۇقلا ئۆزىنىڭ بىلىۋالغىننى تىڭىپتۇ. LcB+L](  
| P`b"x  
باسقۇچلۇق ئورونلاشتۇرىدىغانلىرىنى جەدۋەل شەكىللىك ، پائالىيەت خاراكتىرى كۈچلۈك دەرىسلەرنى ئوقوتقۇچى ئوقوغۇچى پائالىيتى بويچە .لىكسىيە ئۇسۇلى ئاساسىراق ئوروننى ئىگەللەيدىغان نەزەرىيۋى بىلىملەر سۆزلىنىدىغان دەرىسلەرنى كانسىپىك شەكىلدە تۈزىدىكەنمىز. oUO3,2bn  
?XP4kjJ  
بۇلارنى توغرا تىپىپ شۇنداق قىلغان بولساممۇ كەلگەنلەر نىمىشقا بىرخىل تەييارلىقىڭىز بىلەن يەنە بىر سەئەتلىك دەرىسنىڭ تەييارلىق ئۇسلۇبىدا  ئوخشىمايدۇ دەپ چۈشەندۈرۈشلىرىمنىمۇ ئاڭلىماي ....................... v(GnG  
|?ZU8I^vW  
 JZ+6)R  
ئىش ماۋسۇم ئاخىردا چىقتى. v*0J6<  
A FBH(ms't  
كونا ئادەت بويچە ئوقوغۇچىلار ۋە ئوقوتقۇچىلارنىڭ ماتىرىياللىرى ماۋسۇم ئاخىردا مەجبۇرى يىغىۋىلىناتتى، تەتىل تاپشۇرقىنى سىتىۋالساق بالىلانىڭ ئىشلە دىسەم دەرىسلىك كىتابىمنى يىغىۋالدى قانداق قىلىمىز دىيىشلىرىگىمۇ ئامالسىز ئىشلىيەلەيدىغان يەرلەرنى ئىشلە دىيىشكە مەجبۇر بولاتتۇق. }EYmz/nN  
.c&&@>m@.  
دەرىس تەييارلىقلىرىمىزنىمۇ جوزىنى ئەخلەت قىلمىغانغا خۇش بولوپ تاپشۇرۇپ بىرەتتۇق. لىكىن نىمىشقىكىن تەييارلىقىمنى بىرىشكە كۆزۆم قىيمىدى. ئالدىنقى يىللىق تەييارلىقىمنىمۇ بىر ئوقوتقۇچىغا بەرگىنىمدە ئۇمۇ سۆيىنىپ يۈرۈپ قۇرمۇ قۇر كۆچۆرۆپ بىر ماۋسۇم پايدىلىنىپ ياخشى باھالارنى بەرگەنتى. L)&^Pu  
بىللە كۆتۆرۆپ بىرىپ تەكشۈرتكەن بولساممۇ يەنىلا تاپشۇرۇپ بىرشىم مەجبۇر بوپ قالدى.سەۋەبنى ئۇقسام كىلوسىنى 8 مودىن ساتىدىكەن. ,X1M!'  
85 سائەتلىك دەرىس تەييارلىقى دەپتىرىم نەچچە كىلو كىلەر؟ :3XvHL0rx  
بىر ماۋسۇم دۈم يىتىپ يازغان خەتلىرىمدىن پۈتۈلگەن دەپتىرىمنىڭ ئەمدىلىكتە.................. oV;sd5'LG  
G[]%1 _QCO  
كونا كىتاپتىن 4 نى بىرەي ئىغىرلىقى ئىككى ھەسسە كىلىدۇ دىدىم ئاچچىقىمدا ، يىنىپ چىقىپلا ئۆزۆم دەرىس بىرىدىغان بالىلارنىڭ يىغىۋىلىش ئورنىدا چىچىلىپ ياتقان كىتاپلىرىنى بولسىمۇ ئەپچىقىپ تەتىل تاپشۇرقىنى ياخشى ئىشلەش ئۈچۈن تارقىتىپ بەردىم. G6qZ>-GiL  
p`rjWpH  
ئامان قالغان تەييارلىق دەپتىرىمنى بولسا ئۆيۆمگە ئەكىلىپ كىتاپ ئىشكابىمغا تىزىپمۇ قويدۇم.

ئەكبەرنىياز 2013-03-25 00:51
بۇ ئاجايىپ گەپلەر ئىكەن ، سىزنىڭ دۇنيايىڭىز بىزنىڭ دۇنيايىمىزغا پەقەتلا ئوخشىمايدىغۇ تەۋپىق ئەپەندىم ؟! بىزنىڭ دەرس تەييارلىقلىرىمىزنى يېلىنىپمۇ ھېچكىم ئالالمايدۇ ، چۈنكى ئۇنى ئۈنۋان ئېلىشتا ناھىيە-ۋېلايەتلىك ئوقۇتۇش-تەتقىقات ئورۇنلىرى ئىنچىكە كۆرىدۇ ئەمەسمۇ !

tursun 2013-03-25 11:12
دەرس تەييارلىقى-ئوقۇتقۇچىنىڭ تەتقىتاتى ۋە تەھلىلى ھەم كۈزىتىشىدىن يۇغۇرۇلۇپ چىقىدىغان ئىجايلىق تەلىۋى بىر قەدەر يۇقۇرى بولغان ئەمگەك 3sGe#s%  
ھاسىلاتىدۇر.بىر ياخشى دەرس تەييارلىق بولغاندىلا،دەرسخانا ئوقۇتۇش نىشانىنى مۇۋاپىقىيەتلىك ئەمەلگە ئاشۇرغىلى بولىدۇ، بۇ نىشان ئەمەلگە ئاشقاندا،تەبىئىي b*qC  
ھالدا ئوقۇغۇچىلارنىڭ بىلىم قۇرۇلمىسى ھەم ئۆگىنىش نەتىجىسىمۇ مۇكەممەللىشىپ *,__\/U98  
بارىدۇ،ئۇنى قانداقتۇر بىراۋنىڭ بىزدىن تارتىۋىلىش ھوقۇقى بولمايدۇ. _nj?au(@`Y  
   ئىچكىرىدە 20نەچچە يىللىق خىزمەت تارىخىغا ئىگە بىر يىزا ئوتتۇرا مەكتەپ R:v`\  
ئوقۇتقۇچىسى مەلۇم خىزمەت ئىھتىياجى تۈپەيلى ،مەكتەپ ئىلمىي بۆلۈمىدىن T=2 91)@  
ئۆزىنىڭ ھەر مەۋسۇم ئاخىرىدا يىغىۋىلىنغان دەسر تەييارلىقىنى قايتۇرۇپ بىرىشنى U vOB`Vj  
تەلەپ قىلغاندا،ئىلمىي بولۇمدىكىلەر«بىز نەدىن تەپپىرىمىز؟»دەپ بەرمىگەن، 8P'>%G 
ئاخىرى ئوقۇتقۇچى ئامال قىلالماي،مەكتەپ ئۈستىدىن«ئەقلى مۇلۇك»دەۋاسى قىلغان،سوت مەھكىسى تەكشۇرۇپ كۆرۈپ ئەھۋالنىڭ راستلىقىنى ئىنىقلىغاندىن كىيىن،مەكتەپنىڭ مەسئۇلىيتى بار دەپ قاراپ،مەكتەپنى ئوقۇتقۇچىغا ئەقلىي مۈلۈك تۆلىمى تۆلەپ بىرىش ھۆكۈمى چىقارغان،مەكتەپمۇ ھىچنىمە دىيەلمەي،تۆلەم جاۋاپكارلىقىنى ئۈستىگە ئالغان.....شۇڭا،دەرس تەييارلىقى شۇ ئوقۇتقۇچىنىڭ ئۆزىگىلا تەۋە بولغان ئەقلى مۇلكىدۇر.تەۋفىققا ئالىي ئىھتىرام...!  _D(F[p|  
       

ozqan 2013-03-25 11:18
تەۋپىق ئىنىم : مۇنبەرنىڭ تېخنىكىلىق  ئىشلىرىدىن سەل بوشاپ ، ئىجادىي ئىشلار ئۈچۈن يول باشلىغىنىڭىزغا مۇبارەك بولسۇن ... F 3}cVO2bY  
تولىمۇ ياخشى يازما بوپتۇ . دەرس تەييارلىقى ھەققىدە ئۆزىڭىز قانداق يول تۇتسىڭىز ئۆز خاسلىقىڭىزنى نامايەن قىلالىغان بولسىڭىز ، قايسىسىنىڭ ئۈنۈمى بولدى ، قايسىىسى شەكىلۋازلىقتىن ئۈنۈمگە كۆپرەك يول ئاچتى دەپ قارىسىڭىز ، شۇنى داۋاملاشتۇرسىڭىز بولغۇدەك ، تەكشۈرۈشلەردىكى خىلمۇ -خىل ئىنكاسلارغا ھە دەپلا قويۇڭ ... ئەمەلىيەتتە قانداق تەييارلاش ئۆزىڭىزنىڭ كاللىسىغىمۇ ئېنىقلا ئىشكەن . قاراشلىرىڭىزمۇ شۇنداق ئورۇنلۇقكەن ... u*&wMR>Crf  
دەرس تەييارلاش جەھەتتە ھەر خىل ئۆلچەملەرگە سېلىنىپ باقتۇق ،  بىزدىمۇ بار . ئوقۇتقۇچىلار مەقسەت-تەلەپ بويىچە تەييارلىق يازمىسۇن ، يېڭى دەرسلىك تەلىپى بويىچە ئۈچ ئۆلچەملىك نىشان بويىچە يازسۇن ، دەپ . ئىلگىرى جەدىۋەللەشتۈرگەن دەرس تەييارلىق دەپتەرلىرى تارقىتىلغاندا بىزمۇ جەدىۋەلگىلا يازغان ، ئۇ جەدىۋەلدىكى ئورۇنلارنىڭ بەزىسى بىزنىڭ ئېھتىياجىمىزغا ماس كەلمەيۋاتقان ... ھازىر ئۇنداق دەپتەرمۇ تارقاتماس بولۇپ كەتتى . بىزمۇ ئۆزىمىز لايىھەلەپ يازىدىغان بولدۇق . سىنىپقا ، دەرس تەييارلىقىنى ئېلىپ كىرىپ ، ئۇنىڭغا پەقەتلا قارىمىغانلىقمۇ ئەمەلىيەتتە بەك ياخشى ئىشمۇ ئەمەس ، ھېچ بولمىسا ئۆزى لايىھەلىگەن سوئاللارنىڭ چۈشۈپ قالماسلىقى ، تەكىتلەشكە تېگىشلىك مۇھىم نۇقتىلارنىڭ كەم بولۇپ قالماسلىقى ئۈچۈن بولسىمۇ قاراش كېرەكتۇ ؟ 810u +%fu  
بىز شۇ ئۇ قۇتۇپتىن بۇ قۇتۇپقا سەكرەيمىز ، ئارىدا بولۇشقا ئەھمىيەت بېرەلمەيمىز . 9[B*CD |  
مەقسەت تەلەپ بويىچە ، مۇھىم قىيىن نۇقتا بويىچە بولسىمۇ ، نىشان بويىچە بولسىمۇ بولىۋەرسۇن ، جەدىۋەل بولسىمۇ ياكى ئۇ خىل شەكىلدە بولمىسۇمۇ مەيلى، ئەڭ مۇھىمى بالىلارغا نېمىلەرنى يەتكۈزىدىغانلىقىمىز ، قانداق ئۇسۇلدا ، قانداق شەكىلدە يەتكۈزىدىغانلىقىمىز، قانداق مىساللارنى ، پايدىلانمىلارنى ئېلىپ كىرىدىغانلىقىمىز، دەرس بايلىقلىرىدىن ئالدىن نېمىلەرنى ئويلىۋالدۇق ، دەرسخانىدا كەيپىيات ھاسىل قىلىش ئۈچۈن قايسى خۇرۇچلارنى قوشۇمچە قىلىشقا بولىدۇ ؟ قانداق باشلاپ ، قانداق ئاياقلاشتۇرىمىز ، دەرسنىڭ قۇرۇلما لايىھەسىنى قانداقراق تەشكىللىسەك بولىدۇ ؟ دېگەن نۇقتىلارغا كۈچىيەلىسەكلا بولدى . 6P!M+PO  
Ut8yA"Y~  
تەۋپىق ئىنىم : ئەھمىيەتلىك تېمىڭىز ئۈچۈن سىزگە رەھمەت ، قەلىمىڭىزگە بەرىكەت تىلەيمەن ...

jawlan05 2013-03-25 22:54
بىر ئوقۇتقۇچىغا نىشبەتەن دەرس تەييالىقى ئەڭ مۇھىم ئۇ سىز ئويلىغاندەك تەستىقلىتىش ۋە دەپتەر تولدۇرۇشلم بو؛ماستىن بەلكى سىزنىڭ شۇ دەركە بولغان چۈشەنچىڭىز سىز دەرس تەييارلىقىنى ئۆزىڭىز كىتابنى بىر قۇر ئەستايىدىل ئوقۇپ چىقىپ تەييارلىسىڭز شۇدەرس بەك ئۈنۈملۈك بولىدۇ دەپ قارايمەن

tawpek 2013-03-30 23:59
بىزدە مەخسۇس تۈزۈلگەن دەپتەر بار. do%6P^ qA  
W[: n*h  
مەيلى قانداق دەرىس بولوشتىن قەتئىنەزەر دەپتەرنىڭ بىر سائەتلىك دەرىسكە بىرىلگەن ئورنى تولوق تولىشى كەممۇ قالماسلىقى ئىشىپمۇ كەتمەسلىكى كىرەك.

tuygun 2013-04-05 17:29
مەن ماتىريال يوللىسام قىنداق يوللايمەن ،يھردەم قىلغان بولساڭلار.

tawpek 2013-04-05 18:00
ئىنكاس ۋە تېما كۆزنىكىنىڭ ئوڭ تەرپىدە تېما يوللاش دىگەن خەت بار. /A4zR  
|28z4.  
شۇنى بىسىپ چىققان كۆزنەكنى توشقۇزۇپ يوللايسىز.

maimaitimin 2013-04-17 19:48
دوستلار قانداق قىلسام سىلەر يوللىغان دەرسلىك دىتاللىرىدىن ئورتاق پايدىلىنالايمەن، قانداق قىلسام ھوقوقۇم يىتىدىغان بولىدۇ؟

tawpek 2013-04-17 23:46
ھىلىمۇ ھوقوقىڭىز يەتكىلى ئازلا قاپتۇ. _K3?0<=4  
lphQZ{8  
پايدىلىنىشنىلا ئەمەس نەپ يەتكۈزۈشنىمۇ ئويلىسىىڭز ھوقوقىڭىز يىتىدۇ.

نەفىسە 2013-04-20 22:59
ئەھمىيەتلىك تېمىڭىز ئۈچۈن سىزگە رەھمەت ، قەلىمىڭىزگە بەرىكەت تىلەيمەن ...

tawpek 2013-04-21 23:25
قاخشاشلىرىمغا جۆر بولغىنىڭلار ئۈچۈنمۇ تەشەككۇر.

مەمەتسالى 2013-04-27 22:50
ئەھمىيەتلىك تېمىڭىز ئۈچۈن سىزگە رەھمەت ،بىزنىڭ مەكتەپتە ئەدەبىيات ئۇقۇتقۇچىلىرىنىڭ ئارسىدا دەرس تەييارلىقىنى بىر بىرىدىن كۇچۇرۇش ئۇمۇملاشقان

tawpek 2013-08-29 12:03
بۇنداق ئادەت بىزدىمۇ ئىغىر، ئۆزىلا ئەمەس ئوقوغۇچىغا كۆچۆرتىدۇ. 8'WoG]E_  
c r,fyAvX  
تەتىلدە دەىس ئۆت دەپ بىر كىتاپنى تۈگەتكۈزدى، ئەمدى ماۋسۇم باشلانسا تەكشۈرۈش كەلسە نىمە دەيمىز دەپ ئۆتۆپ بولغان دەرىسكە دەرىس تەييارلاتقۇزغىلى سىلىۋاتىدۇ. L"8Z5VHA&&  
lvOM 1I  
ئەمگەكنىڭ ئەھمىيتى ئۈنىمى بولسا قانچىلىك قىلساڭمۇ ھارغىنلىق ھىس قىلمايدىكەنسە.

ياسىنجان510 2014-01-03 15:17
تەييارلىقسىز دەرسخانىغا كىرىش ،قورالسىز جەڭگە كىرىش دېمەكتۇر.ئوقۇتقۇچى دەرسخانىغا كىرىپ سۆزلىسىلا ھېساپ ئەمەس.

مىېھرىما 2014-01-10 15:03
تەۋپىق بۇ يازمىڭىزنى ئوقۇپ مەن 23 يىللىق خىزمەت ھاياتىمنى بىر قاتار ئەسلەپ چىقتىم،  دىگەنلىرىڭىز  ھەقىقەتەنمۇ توغرا. بىر ۋاقىتلاردا بىزگە ساپا مائارىپىنى يولغا قويدۇق دەپ ، ئوقۇتقۇچلارغا سىناپ تەكشۇرۇشكە نۇمۇر قويغاندا،« ناخاشا ئوقيالىشى، ئۇسۇل ئوينىيالىشى، رەسىم سىزىپ ،ھۆسنىخەت يازالىشى، ساز چالالىشى كېرەك بولمىسا بۇ ئوقۇتقۇچى ساپا مائارىپىنىڭ تەلپىگە ماس ئەمەس .» دەپ نۇمۇر تارتىپ،نۇمۇرى كەينىدە چىققان «ساپاسىز» ئوقۇتقۇچىلانى قان يىغلىتىپ يىراق يېزىلارغا ھەدەپ چىقارغان ئىدى. ........دەپ كەلسەم گەپ بەكلا جىق ، قىسقىسى قازاننىڭ قۇلقى ھەممە يەردە تۆتكەن.       Qo/pz2N  
   xsIfR3Ze9  
rR4?*90vjj  
يازمىڭىزدىن شۇنداق سۆيۈندىم.رەھمەت سىزگە تەۋپىق.

مىېھرىما 2014-01-14 18:25
بۇ تىمىغا ناھايتى ياخشى ئىنكاس يېزىپ قويسام يوققۇ؟

مىېھرىما 2014-01-14 18:26
باشقىلارمۇ كۆرسەبولغىدەك ياخشى ئىنكاستى . ئىنكاسمۇ تەستىقتىن ئوتامدۇ؟

گۈلنىھال 2014-01-14 22:55
‏دەپتەرگە پايدىلىنىش قوللانمىسىدىن پايدىلىنىپ خەت يېزىپ ۋاراق تولدۇرۇش دەرسكە تەييارلىق قىلغانلىق بولمايدۇ ئەلۋەتتە . بىر سائەتلىك دەرسكە نەچچە يىل تەييارلىق قىلىشمىزمۇ ، ياكى بىر نەچچە سائەت تەييارلىق قىلىشىمىزمۇ مومكىن . لىكىن ھازىرقى ئۆلچەم بويىچە دەرس تەييارلىقى قىلىشنى يەنىلا مائارىپتىكى شەكىلۋازلىقتىن ئايرىپ قاراشقا بولمايدۇ . %0!!998  
‏ھەممىمىزنىڭ دەردى بىر Ma,2_oq+  
‏بۇ دەردلەردىن يۈرەك تىترەيدۇ دىر - دىر . = j,H xq  
‏ شۇنداق ئەمەسمۇ ، تۈگىمەس قوليازما ماتىرىياللارنى دىمەيلا قوياي ، ھەي ....

ياسىنجان510 2014-01-20 14:44
دەرس تەييارلىقى ئوقۇتقۇچىنىڭ ئىجادىي ئەمگىكى.

مىېھرىما 2014-01-20 18:04
مەن 2 - بەتنى ئېچىشنى بىلەلمەي، ئىنكاس يوك دەپ قاخشاپتىمەن . ما دۆتلىكىمنى قارمامدىغان[نن ] []


查看完整版本: [-- دەرىس تەييارلىقىدىن تۇغۇلغان ئويلار --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled