查看完整版本: [-- ئالماش --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئۇيغۇرتىلى دەرىس تەييارلىقلىرى -> ئالماش [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

tawpek 2013-03-21 23:57

ئالماش

ئۇيغۇر تىلى مۇنبىرى 8wBns)wy@  
ئالماش 0zd1:*KR,  
(1سائەت) g$< @!  
ئوقۇتۇش نىشانى xkX, l{6  
1.ئالماش سۆز تۈركۈمى توغرىسىدىكى نەزىرىيەۋىي بىلىملەرنى ئەستە ساقلاش. QKVZ![Y!s  
2. ئالماشنىڭ گراماتىكىلىق خۇسۇسىيەتلىرىنى ئەستە ساقلاش. rO-Tr  
lVqvS/_k$  
مۇھىم ۋە قىيىن نوقتىلارنى چۈشىنىش 2qN6{+]  
1. ئالماش سۆز تۈركۈمى ئېنىقلىمىسىنى ئەمەلىيەتكە تەدبىقلىغان ئاساستا بىلىش. }ulFW]A^7  
2. ئالماش سۆز تۈركۈمىنى ئەمەلىيەتتە جانلىق ئىشلىتەلەيدىغان ۋە ئايرىپ بېرەلەيدىغان بولۇش. Chjth"  
+ ('jqbV  
ئوقۇتۇش شەكلى o\2#o5#  
يىتەكلەش، ئىلھاملاندۇرۇش، قوزغىتىش، مىسال، ئۈلگە كۆرسىتىش. * F&C`]  
+f|u5c  
ئوقۇتۇش جەريانى ۋە ئۇسۇلى `57ffQR9  
بۇ سائەتلىك «ئۇيغۇر تىلى مۇننبىرى» ناملىق مەزمۇنىنى ئوقۇتۇشتا ئالدى بىلەن ئوقۇغۇچىلارغا ئالماش سۆز تۈركۈمى ۋە ئۇنىڭ گراماتىكلىق خۇسۇسىيىتى توغرىسىدا ئايرىم- ئايرىم چۈشەنچە بېرىپ ئۆتىمەن. يەنى: 3q<\ \8Y*  
ئالماش eja_+`cJ  
ئالماش_ جۈملىدە باشقا سۆز تۈركۈمىنىڭ ئورنىغا ئالمىشىپ كېلىدىغان سۆز تۈركۈمى ئالماش دەپ ئاتىلىدۇ. l9#vr  
مەسىلەن: ظذ، مۇشۇ، قايسى، ھەممە، ھېچقانداق    ... r\a9 
ئالماشنىڭ  تۈرلىرى K6_{AuL}4  
شەخس ئالماشلىرى_ مەن، سەن، سىلى، ئۆزلىرى، ھەرقايسىلىرى... *cJ GrLC  
كۆرسىتىش ئالماشلىرى_ ظذ، بذ، شذ، شۇنداق، ئاۋۇ، ماۋۇ، قانچىلىك.... %6HDLG6@^}  
سۇئال ئالماشلىرى_ كىم، نېمە، قايسى، قانداق، قانچە، قاياق، قېنى .... |h@'~c  
ئۆزلۈك ئالماشلىرى_ ئۆزۈم، ئۆزۈڭ، ئۆزلىرى، ئۆزۈڭلار، ئۆزىمىز.... 4mPCAA7  
بەلگىلەش ئالماشلىرى_ ھەممە، ھەر، بارچە، ھەر جاي، ھەرقانداق.... UVA|(:  
بولۇشسىز ئالماش_ ھېچ يەرگە، ھېچبىر، ھېچقانداق، ھېچقاچان..... O8r9&Nv  
ئېنىقسىز ئالماش_ قانداقتۇ، كىمدۇر، ئاللىقاياقلار، بىرقانچە..... ZFY t[:  
سانلار جۈملىدە ئىگە، ئېنىقلىغۇچى، تولدۇرغۇچى، ھالەت ۋە خىەۋەر ۋەزىپىسىدە كېلەلەيدۇ. FhHcS >]:.  
0Ou`& u  
تاپشۇرۇق: ehPrxIyC  
دەرسلىك كىتابنىڭ 39-بېتىدىكى كۆنۈكمە مەشىقىنى ئىشلەپ كېلىڭ. ]=m '| 0}  
!g-|@W  
qe8dpI;  
E9!u|&$S  
}Zu>?U  
PMebn$(  
*tC]Z&5  
2;VggPpT  
X>(?  
/f@VRME  

sebure 2013-03-23 22:07
بەك ئاددىيغۇ؟

ئەكبەرنىياز 2013-03-23 22:56
مىسالنى كۆپ ئېلىپ چۈشەندۈرۈش ، ھەم ھەر خىل ئېھتىماللىقلارنى ئىزاھلاش ئوقۇغۇچىلارنىڭ نەزىرىيىۋى بىلىمىنى چوڭقۇرلاشتۇرۇشتا ئۈنۈملۈك رول ئوينامدىكىن دەيمەن ، ئەجرىڭىزگە كۆپ رەھمەت ، ھارمىغايسىز !!!

tawpek 2013-03-31 00:59
دەرىسلىك كىتاپتا بىرىلگىنى بويچىلا تۈزۈلگەنكەن.

13379705568 2013-04-27 17:20
ئوقۇغۇچىلار ئەملىيتىگە ماسلاشتۇرۇلسا ياخشى بولامدىكىن دەيمەن

ئاشىق 2013-04-27 20:24
رەھمەت سىزگە.

بابۇر0725 2014-02-18 11:13
مۇناسىۋەتلىك مەزمۇنلارنى يەنىمۇ كېڭەيتىش لازىممۇ قانداق ؟بەكلا ئاددىي ئىكەنغۇ مەشىقلەرمۇ يوق دىيەرلىك


查看完整版本: [-- ئالماش --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled