查看完整版本: [-- ئۇيغۇرتىلى         (مورفولوگىيە) --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئۇيغۇرتىلى دەرىس تەييارلىقلىرى -> ئۇيغۇرتىلى         (مورفولوگىيە) [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

tawpek 2013-03-12 01:03

ئۇيغۇرتىلى         (مورفولوگىيە)

ئۇيغۇرتىلى         (مورفولوگىيە) +CT$/k  
yp^*TD/J  
سائەتلىك ئوقۇتۇش پىلانى %} ,G(>  
课时教学设计 *h:EE6|  
第一周                                                                             2013312 k)V%.Eobf  
تەييارلىق سىناق ۋە يېڭى tC:,!4 P$  
 دەرسكە باشلاپ كىرىش vfUfrk@D~  
前提测评及导入新棵 bxSKe6l  
1) سۇۋادان تېرەكنىڭ سۈپتىنى بايان قىلىپ بېرىڭ. ئۇنىڭدا قانداق خىسلەت بار؟ i:M*L< +  
S 
2) ھەرقانداق بىر تىل قايسى ئۈچ تەركىبىي قىسىمدىن تەركىب تاپىدۇ؟ مورفولوگىيە قايسىسىغا مەنسۇب؟ !u { "] T:  
|8c:+8  
دەرس تېمىسى cYM~IA  
课题 )s<WG}  
ئۇيغۇرتىلى                 (مورفولوگىيە r7"Au"  
ئوقۇتۇش نىشانى ۋە ئۆگىنىش نىشانى [j}7@Mr`\  
教学目标与学习目标 vDW&pF_eI>  
1) مورفولوگىيىنىڭ قايسى تەركىبى قىسىمغا تەۋە ئىكەنلىكىنى بىلىش؛ `e?;vA&  
#K#Mv /  
2) مورفولوگىيىنىڭ نېمىلىكى ۋە ئۇنىڭ تۈرلىرىنى بىلىش. VXkAFgO  
/~Zc}o,J  
3) مۇستەقىل مورفىما ۋە ياردەمچى مورفىمىنىڭ نېمىلىكى. $!F&>=o  
&gWMl`3^*!  
4) ئانا تىلغا بولغان چۈشەنچە ۋە مېھرىنى تىخىمۇ چوڭقۇرلاشتۇرۇش. ,Um5S6 Z  
E 4='m  
ئوقۇتۇشتىكى مۇھىم نۇقتا، $/[Gys3"  
 قىيىن نۇقتا ۋە ئۇنى oUQGLl!V  
ھەل قىلىش v9E+(4I9_  
教学重点难点及其外处理 F~z_>1lpP&  
مۇھىم نۇقتا: >vQ6V'F  
MxY50 ^}(  
مورفولوگىيە ۋە ئۇنىڭ تۈرلىرىنى بىلىش. WYSck&9  
i Nt 4>  
قىيىن نۇقتا: H]BAW *}  
"rVU4F)  
باش مورفىما بىلەن ياردەمچى مورفېمىنى پەرق ئېتىش ئىقتىدارى. L4~ W/6A  
z=B< `}@3  
ھەل قىلىش: )qmFK .;%  
+SyUWoM  
مىسال بىلەن چۈشەندۈرۈش ۋە يېتەكلەش. aF!WIvir  
5:$Xtq  
ئوقۇتۇش ۋاسىتلىرى 9l#gMFknI  
教学手段 %;tJQ%6-.S  
دەرس مەزمۇنىغا دائىر پايدىلىنىش ماتېرىياللىرى. -n-Z/5~ X  
|WBZN1W)  
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ۋە RbKwO} z$q  
 ئۆگىنىش شەكلى K_Re}\D  
教学方法与学习方式 V,vc_d?,_o  
مىسال، مۇلاھىزىلىك ئوقۇتۇش ئۇسۇلى؛ KJX>DL 9\  
a MsJO*;>  
ھەمكارلىشىپ ئۆگىنىش، مۇستەقىل ئۆگىنش شەكلى. uRpBeH]Z"  
` jyKCm.$#  
a5 bPEJ=I  
ئوقۇتۇش جەريانىنىڭ لايىھىلىنىشى (ئوقۇتۇش مەزمۇنى، ئاساسى بىلىمنى يىغىنچاقلاش ۋە ئىقتىدار سىناش سۇئاللىرى) e,"FnW  
教学过程设计(教学内容,基础知识归纳能力测评内容) J 3B`Krh  
1. مورفولوگىيىنىڭ قايسى تەركىبى قىسىمغا تەۋە ئىكەنلىكى ئۈستىدە توختىلىمىز. gs>A=A(VYf  
>: $"a  
مورفولوگىيە- فونتىكا، لېكسىكا ۋە گرامماتىكىدىن ئىبارەت ئۈچ تەركىبىي قىسىم ئىچىدىن گرامماتىكىغا تەۋە. fbV@=(y?  
@k9Pz<ub  
2. مورفولوگىيىنىڭ نېمىلىكى ئۈستىدە توختىلىمىز. -yl;3K]l  
-;/ Y  
  مورفولوگىيە- سۆزلەرنىڭ ياسىلىش ۋە تۈرلىنىش قائىدىلىرىنى تەتقىق قىلىدۇ. f"P$f8$  
U6c@Et,  
3. مورفېمىنىڭ نېمىلىكى ئۈستىدە توختىلىمىز.  ="2/\*.SL  
}*Zo6{B-  
مورفېما- قايتا مەنىلىك بۆلەكلەرگە ئاجراتقىلى بولمايدىغان، مەنە ئىپادىلىگۈچى ئەڭ كىچىك گرامماتىكىلىق بىرلىكنى كۆرسىتىدۇ. Qsji0ikG  
u(Rk'7k  
4. مورفېمىنىڭ تۈرى ئۈستىدە توختىلىمىز.  D )gD<  
>f%,`r  
مەنىلىك بۆلەكلەر (مورفېما) سۆزنى تەشكىل قىلىپ تۇرۇشتىكى رولىغا قاراپ: باش مەنىلىك (مۇستەقىل) مورفېما، ئەگەشمە مەنىلىك (ياردەمچى) مورفېما دەپ ئىككى خىلغا بۆلۈنىدۇ. AIv 
#Qsk}Gv  
باش مەنىلىك (مۇستەقىل) مورفېما- سۆزنىڭ لىكسىكىلىق مەنىسىنىڭ ئاساسىي قىسمى بولۇپ، باشقا مەنىلىك بۆلەكلەرنىڭ ئۆز مەنىلىرىنى ئىپادىلىشى ئۈچۈن مەنىۋىي ئاساس بولىدىغان مەنىلىك بۆلەك مۇستەقىل مورفېما دەپ ئاتىلىدۇ. مەسىلەن: A _i zSzC1  
FJF3B)Va|  
«ئاشپەز، ياغاچچى، يازغۇزۇلدى، قەھرىمانە» سۆزلىرىدىكى «ئاش، ياغاچ، ياز، قەھرىمان» دېگەن بۆلەكلەر باش مەنىلىك بۆلەكلەردۇر.

 
r@Nl 2  
ئەگەشمە مەنىلىك (ياردەمچى) مورفېما- ئۆز ئالدىغا مۇستەقىل لېكسىكىلىق مەنە ئىپادە قىلالمايدىغان، باش مەنىلىك بۆلەكلەرگە قوشۇلۇپ، تۈرلۈك قوشۇمچە مەنىلەرنى ئىپادىلەيدىغان مەنىلىك بۆلەكلەر ئەگەشمە مەنىلىك بۆلەك دەپ ئاتىلىدۇ. مەسىلەن: yf?W^{^|  
b|6!EGh  
«ئاشپەز، ياغاچچى، يازغۇزۇلدى، قەھرىمانە» سۆزلىرىدىكى «پەز، چى، غۇز، ئۇل، دى، انە» قوشۇمچىلىرى ئەگەشمە مەنىلىك بۆلەكلەردۇر. w?S8@|MK  
"f<#.}8  
  PqI![KxZW  
+[_gyLN<5b  
  =EWD |<  
r_q~'r35_  

تاپشۇرۇق 9\:w8M X'  
作业 aX]y`  
مورفېمىدىن 10نى يېزىپ، باش مورفېما ۋە ئەگەشمە مورفېمىغا ئاجرىتىڭ. g4Bg6<;  
=^by0E2  
دوسكا لايىھىسى ?o@E1:aA  
板书设计 IN>TsTo  
ئۇيغۇرتىلى         (مورفولوگىيە) jD<9=B(g  
[&fWF~D-p<  
مورفولوگىيە- سۆزلەرنىڭ ياسىلىش ۋە تۈرلىنىش قائىدىلىرىنى تەتقىق قىلىدۇ. N:5b1TdI,  
2zwuvgiZ  
دەرستىن كېيىنكى j^:b-:F  
 قايتا ئويلىنىش WReYF+Uen  
课后反思 VNr!|bp5  
  `>$g y/N  
گۇرۇپپا مەسئۇلى پىكرى ۋە ئىمزاسى QJb7U5:B+  
教研组长意见: N.It yV  
2&3eAJC  
  9CgXc5  
qen44;\L  
                           20133  zzDNWPzsA  
3Y.d&Nz  
  b6rzHnl{  
2 `q^Q  

ئابىدە 2013-03-12 12:58
ياخشىكەن !! دوسكا لايھەسىنى ئاز كۆردۈم....

arzu 2013-03-12 22:45
« قاتتىق» دېگەن سۆز تۈپ سۆز بولامۇ ياكى ياسالما سۆزگە تەۋەمىدۇ؟


查看完整版本: [-- ئۇيغۇرتىلى         (مورفولوگىيە) --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled