查看完整版本: [-- ئۆزقان نېمە دەيدۇ ؟ (5) --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> مائارىپ ۋە جەمىيەت -> ئۆزقان نېمە دەيدۇ ؟ (5) [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

ozqan 2013-03-01 11:02

ئۆزقان نېمە دەيدۇ ؟ (5)

ئۆزقان نېمە دەيدۇ ؟ (5) 64:fs?H  
+l=r#JF  
u1xSp<59C  
   بۇ ئىشلارغا نېمە دەي ؟ .f+TZDUO  
RmZ]" `  
يەنە ئوقۇغۇچى قوبۇل قىلىش باشلاندى . . . .$@R{>%U  
ھەر قېتىم مۇشۇنداق چاغدا مائارىپ تارماقلىرىنىڭ مەسئۇللىرىغا تېلفو    ن قىلىش ، ياكى ئۇلارنىڭ خەت ساندۇقىغا خەت سېلىش ئارزۇيۇم يالقۇنجايدۇ ... }MUn/ [x  
كەچـ-كەچلەرگىچە ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆيلىرىگە تېلفون قىلىشلار ... F[ewn/]n  
ئاتا-ئانىلارغا يالۋۇرۇشلار ... UwC=1g U  
تولۇقسىزنىڭ مۇئەللىملىرىنى  مېھمان قىلىشلار ... u+{a8=  
مەكتەپنى ھېچكىم بىلمەيدىغاندەك پەقەت مۇشۇ مەزگىلدىلا ئەۋىج ئالدىغان  كۈچەپ تەشۋىق قىلىشلار ... ?)e37  
بالىلارغا تۈرلۈك ئەۋزەللىكلىرىمىزنى ئېيتىپ مەكتەپكە كېلىشكە قىزىقتۇرۇشلار ... ! Ra*)b "  
مائارىپ تارماقلىرى بىزنى تالاشقا سېلىپ قويۇپ تاماشا كۆرۈۋاتامدىكىنە ؟ .... Hr$QLtr  
Mfv1Os:ST  
مەنچە بۇ مائارىپتىكى چىرىكلىشىشنىڭ بىر كەسمە يۈزى ، سەن چەتتە  قاراپ تۇرساڭ  ، باشقىلار بۇ سەھنىدە رول ئېلىۋاتقان ، رولنى سەنمۇ ئالمىساڭ يا كۆڭلۈك تىنمىغان ، رولنى ئالغان بىلەنمۇ چىن سەمىمىيىتىڭ بىلەن ئالالمايۋاتقان ...ھەر قانچە تىرىشساڭمۇ ، سەن ئورۇق ، مەن سېمىز ، ئۇ ناچار مەن ياخشى ، دەپ جار سېلىشلارغا ۋە چىقىۋاتقان خىلمۇ-خىل « يېڭىلىقلار» غا يېتىشەلمەيۋاتقان ... IUtx!.]4  
ئىلگىرىكى مەكتەپلەرنى ئويلىسام ، ئۆيىمىز قەيەردە بولسا ، شۇ  جايغا ئەڭ يېقىن مەكتەپ بىزنىڭ مەكتىپىمىز بولاتتى . مەكتەپ تاللاپمۇ ئولتۇرمايتتۇق . مەكتەپلەرمۇ ئۆز دائىرىسىكى ئوقۇغۇچىلارنى تەبئىيلا ئۆزنىڭ ئوقۇغۇچىسى دەپ بىلەتتى ... ئىشلار ھەم شۇنداق بولاتتى ... ھەممىلا مەكتەپنى نوچى مەكتەپ دەپ بىلەتتۇق . گەپ ئۆزىمىزدە  ، گەپ ئوقۇغۇچىدا دەپلا بىلەتتۇق ، ئەگەر مەكتەپتە ئۆزىمىز ياخشى ئوقۇساقلا ، ئارزۇلىرىمىز چوقۇم روياپقا چىقىدۇ دەپ ئويلايتتۇق ، ئوقۇتقۇچىلارغا شەك كەلتۈرمەيتتۇق . z3uW)GQ.  
ھازىر بالىلاردىن تۇتۇپ ئاتا-ئانىلارغىچە خۇددى پالانى مال ھەممە بىلىدىغان ياخشى مال دېگەندەك ، پالانى مەكتەپ سەن بىر ئامال قىلىپ كىرىشىڭ كېرەك بولغان ياخشى مەكتەپ ، پالانى مەكتەپتە ئوقۇپ قالماي دېسەك ، ئوبدانراق تىرىشقىن ، دەيدىغان گەپ مودىغا ئايلاندى . خۇددى شۇ مەكتەپتە ئوقۇغان ئوقۇغۇچىنىڭ ھەممسىى ئالىم بولۇپ چىقىدىغاندەك بالىلىرىغا ھەر خىل رەڭۋازلىقلار ئارقىلىق بولسىمۇ ئاشۇ مەكتەپلەرنىڭ فورمىسىنى كەيگۈزەلىگەن ئاتا-ئانىلار ئۆزىنى نوچى چاغلايدىغان بولۇپ قالدى. ;j2vHU#q-  
  بالا ئاتا-ئانا مېھرىگە قانمىغان ، ئاتا-ئانا بالىنىڭ ئوتتەك ھارارتىدىن كېچىپ ، چىداپ تۇرۇپ ، تاغ ئاتلىتىپ ، دەريا كەچتۈرۈپ ئارزۇيىدىكى «داڭلىق » مەكتەپكە كىرگۈزىۋالسا خۇددى بالىغا بەخت ئىشىكىنى ئېچىپ بەرگەندەك خوش بولۇپ كېتىدىغان ،بالىلار تولۇق ئوتتۇرىغا چىققان مەزگىلدىكى فىزولوگىيەلىك ۋە پىسىخكىلىق جەھەتتە تازا ئۆزگۈرۈشچان ھالەتتىكى  ۋاقىتتا ئاتا-ئانىنىڭ تېلفوندىكى تەربىيەسىدىن باشقا تەربىيەگە ئېرىشەلمايۋاتقان ...كۆزدىن يىراق ، كۆڭۈلدىن يىراق بولغان بەزى بالىلار ئاتا-ئانىنىڭ تاپا –تەنسىىدىن ، كۈندىلىك كوتۇلداشلرىدىن بىراقلا قۇتۇلۇپ ، ھەممە يۈك 50-60 بالىغا ئاتا-ئانا بولۇۋاتقان بىچارە سىنىپ مەسئۇلىغا قېلىۋاتقان ... ]5%/3P,/  
ئوقۇغۇچى قوبۇل قىلىش جەرياندىكى بۇ ئويلىرىم دائىم كاللامنى غىدىقلاپ ، مائارىپ تارماقلىرى نېمە ئۈچۈن ئوقۇغۇچىلارنى مەكتەپ تاللاشتىن ئىبارەت ، مەكتەپلەرنى ئوقۇغۇچى تالىشىشتىن ئىبارەت بۇ كىرزىسقا دۇچار قىلدىغاندۇ ؟ دېگەن سوئال كاللامدىن چىقمايدۇ . O( _[ayE  
ئۇلار مۇشۇ جەرياندىكى چىرىكلىشىشلەرنى بىلمەمدىغاندۇ ؟ بالىلارنىڭ مەكتەپ تاللاش جەريانىدىكى ، مەكتەپتە ئوقۇش جەريانىدىكى ۋاقىت ئىسراپچىلىقى ، ئائىلە شارائىت ئىسراپچىلىقى ، يولغا كېتىدىغان ئىقتىساد ئىسراپچىلىقى ... ئائىلە مېھرىگە قانماسلىق ئىسراپچىلىقى ئىچىدە قىيناشقا يېشىل چىراغ يېقىپ بېرىدىغاندۇ ؟ jMpD+Mb  
ئوقۇغۇچى تالىشىش جەرياندىكى خىلمۇ-خىل  چىرىكلىشىشلەرنى بىز ئاڭلىغاندەك ئۇلارمۇ ئاڭلامدىغاندۇ ؟ j!3 Gz  
مەلۇم مەكتەپلەرنىڭ مۇشۇ جەرياندا ئۆزلىكىدىنلا يوقىلىپ ، ۋەيران بولۇپ ، ئورنى تۆۋەنلەپ ، نۇرغۇن ئوقۇتقۇچى ۋە مۇشۇ مەكتەپتىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ روھىي جەھەتتىكى بېسىمىنىڭ يۇقىرلاپ كېتىۋاتقانلىقىنى بىلمەمدىغاندۇ ؟ P\_`   
بەزى مەكتەپلەردىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ساپا مائارىپىنىڭ تەلىپى بويىچە بىر سىنپتا 10~20 ئەتراپىدا ئوقۇغۇچى ئولتۇرۇپ ئوقۇيدىغانلىقىنى ئەمما ، ئەمەلىيەتتە بولسا ، ئوقۇغۇچى كەلمىگەچ، ئامالسىز ھالدا شۇنداق بولۇۋاتقانلىقىنى ؛ يەنە بەزى مەكتەپلەردىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ بولسا ، ئۆلچەملىك سىنىپلارغىمۇ پاتماي ، ئوقۇتقۇچى گورۇپپا ئارىلىرىنىمۇ ئارىلىيالماي ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەشىقلىرىگىمۇ نازارەتچىلىك ، يېتەكچىلىك قىلالماي ، ئوقۇتقۇچى ياڭراتقۇ تاقاپ دەرس سۆزلىمىسە ئوقۇغۇچىلار ئاڭلىيالمايدىغان ھالەتتە دەرس ئۆتۈۋاتقانلىقىنى ، تاپشۇرۇق تەكشۈرۈش ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ خاسلىقىنى تەرەققىي قىلدۇرۇش ، پىسىخىكىلىق يېتەكچىلىك ئېلىپ بېرىش ، كۆپرەك ئوقۇغۇچىنى قوزغىتىش ... جەھەتلەردە ئوقۇتقۇچىلار قىينىلىش ئېغىر بولۇۋاتقانلىقىنى ئۇلار بىلمەمدىغاندۇ ؟ ! A2|Ud_  
بۇ ئىشلارغا نېمە دەي دەپ ئولتۇرامدىغاندۇ يە بەزى رەھبەرلەرمۇ ؟ v%ioj0,  
مەنمۇ شۇ ئويدا ... f^VP/rdg  
توۋا بۇ ئىشلارغا نېمە دەي ... <mAhr  
6"}?.E$  

ماھى 2013-03-01 18:22
توۋا دەيدىغان ئىشلار ئەتراپىمىزدا خېلى ككپ.مۇشۇنداق مەسىلىلەرنى سەگەكلىك بىلەن تونۇپ يېتىپ، ئوتتۇرىغا قويالاۋاتقان دىتىڭىزغا ئاپېرىن ئۆزقان! +!|9hF'  
ھارمىغايسىز،تېخىمۇ بەرىكەتلىك بولۇڭ.

ئەكبەرنىياز 2013-03-01 19:48
ئوقۇتقۇچىنىڭ ، تۈزۈلمىنىڭ ، رەھبەرلىكنىڭ مۇكەممەل ، باراۋەر بولماسلىقى يۇقارقى ئېچىنىشلىق رېئاللىقنىڭ مەنبەسىمىكىن دەيمەن !

koksangun 2013-03-01 20:22
يەنىمۇ مۇھىم ئىشلارغا نىسبەتەن ئىنكاس قايتۇرىدىغان ۋاقىت بولدى ، مائارىپچىلار ئەڭ سەگەك زىيالىيلار بولۇش سۈپىتى بىلەن كۆرۈلگەن مەسىلىلەرنى ئوتتۇرىغا قويالايدىغان روھقىمۇ ئىگە بولۇشى كېرەك . ukUGvK  
زورلاپ قىلىنىدىغان ئىشلار مائارىپ ساھەسىدە ئەۋج ئالسا كەلگۈسىدە تارىخ بېتىدە سېسىق نامىمىز قالىدۇ ، خالاس . R47\Y   
تەكشۈرۈپ تەتقىق قىلمىغانلار ئۆزىنىڭ چولتا قاراشلىرىغا ئاساسلىنىپ ئەمەلىيەتتە ئۇزۇن پۇت تىرەپ تۇرالمايدىغان بەلگىلىمىلەرنى چىقىرىشقا تۈرتكە بولسا ئۇنىڭ زىيىنىنى خەلق تارتىدۇ ...

maaripqi 2013-03-01 21:08
ئۆز قاننىڭ قەلىمىگە بەركەت تىلەيمەن.

گۈلزىبا 2013-03-02 00:05
توغرا  ئىيتىسىز  ئۆزقان ھەدە ،  بۇ  ئىشلارغا  مەنمۇ ھەيران .  بىزنىڭ يۇرتىمىزدا  ياتاقلىق مەكتەپ دەپ ، ئارلىقى 40 كىلومېتىر  كىلىدىغان يىزىدىكى ئوقۇغۇچى ، ئوقۇتقۇچىلار  مەكتىپىمىزگە  قوشۇۋىتىلدى .  ھەر جۈمە كۈنى ئاتا-ئانىلار بالىلىرىنى كۆرۈش ئۈچۈن دەرۋازا  ئالدىدا  ئادەم دېڭىزى ھاسىل قىلىشىدۇ ...بۇ  بالىلارنىڭ  ئۆيىدىن كېلىپ ئوقۇيدىغان بالىلارغا قارىغاندا شۇ قەدەر پەرقلىق ئۆزگىرىپ كەتكىنىگىمۇ ھەم ھەيران....

gulhan 2013-03-03 01:29
  شۇنداق ئۆزقان مۇئەللىم ، بۇ ئىشلارغا نىمە دەيلى؟! 73\JwOn~  
50-60بالىنى يىغۋىلىپ ئۇقۇتقان سىنىپلاردىكى بالىلار خاسلىقىدىن نىمە كۈتەرمىز؟ jIyB  
تەكشى تەرەققىيات قاچان ئەمەلگە ئاشار_ھە؟

نەفىسە 2013-04-21 01:03
ھارمىغايسىز،تېخىمۇ بەرىكەتلىك بولۇڭ.

tawpek 2013-04-21 23:05
يىلدا بىر بالا خىللاپ تاسقاپ سىنىپ رەتلەيدۇ. %z /hf  
*EOdEFsR/  
سىنىپ مۇدىرلىقنىڭمۇ ھۇزۇرى قالمىدى جۇمۇ. ))R5(R  
!Z`j2 e}  
ياخشى سىنىپقا ئايرىلالمىغان بالىلار يوقلا بوپ كىتىدىكەن. ياخشى سىنىپقا چىققان 50-60 تىن ئاخىرقى يىلى ئىمتاھانغا قاتنىشىدىغان 10-15  ئىگە دەرىس ئۆتسە باشقا تالانىتلىقلار تاشلىنىپلا قىلىپ تولوققىمۇ يارىمايۋاتىدۇ.

قىزىلگۈل 2013-09-13 16:44
      شۇنداق،بۇ ئىشلارنى قانداقمۇ قىلارمىز؟  ئاتا-ئانىلارغىمۇ بېسىم،بالىغا تېخى.شۇنداق سىنىپقا كىرىۋالغاندىن كېيىن نەتىجە توغۇرلۇق بولىدىغان باش ئەغرىقىچۇ؟50-60 بالا بار سىنىپنىڭ ھاۋاسىمۇ باشقىچە بولىدۇ.بۇ مۇھىت بالىلارنىڭ ھەر قايسى تەرەپلىرىگە تەسىر كۆرسىتىپلا قالماي،سىنىپ مەسئۇلىغىمۇ زور بېسىم ئېلىپ كېلىدۇ ئەمەسمۇ.

پاراسەت 2013-12-30 13:35
قىزىلگۈل:      شۇنداق،بۇ ئىشلارنى قانداقمۇ قىلارمىز؟  ئاتا-ئانىلارغىمۇ بېسىم،بالىغا تېخى.شۇنداق سىنىپقا كىرىۋالغاندىن كېيىن نەتى .. (2013-09-13 16:44) 
j2Tr $gx<  
بەك قاقشاپ كەتمەڭلار،بىر ناھىيەنىڭ بالىلىرىنى بىر مەكتەپكە يىغىپ ئوقۇتۇش،بالىلارنى ئاتا-ئانىلىرىدىن ئايرىۋېتىش،مەكتەپ سانىنى ئازايتىۋېتىش،بىر مىللىيۇن نوپۇسقا پەقەت بىرلا توللۇق ئوتتۇرا مەكتەپ بولۇش دېگەنلەر يېڭىلىق ھېسابلىنىدۇ.بۇ دېگەن ئۈنۈمى تەڭداشسىز قوش تىللىق مائارىپنىڭ يىراق تەلىپىگە كارامەت ماس كېلىدۇ!!!!!!!!!!

ياسىنجان510 2014-01-13 16:18
ئۆزقاننىڭ جۈرئەتلىك،دادىل پىكىر يۈرگۈزگىنىگە ئالقىش بولسۇن ،مۇتەپپەككۈر مۇنتىسكىيۇ‹‹ھازىر ھەقىقەت دېيىلىۋاتقان نەرسىلەر ،مەنزىلى يەتكەندە خاتالىق بولۇپ چىقىدۇ››دەپ ئېيتقان،ھازىرقى تۈرلۈك ئىجتىمائىي تۈزۈلمىلەر ،مەسىلىلەرمۇ ئەنەشۇ دېيىشكە بولىدۇ.

مەرىپەت0999 2014-01-13 17:09
ئۆزقان جاسارىتىڭىزگە بارىكاللا!!!داۋامىغا تەشنا بىز!!!!


查看完整版本: [-- ئۆزقان نېمە دەيدۇ ؟ (5) --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled