查看完整版本: [-- سىنىپ باشقۇرۇش قائىدە-تۈ زۇملىرى --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> قانۇن-نىزاملار -> سىنىپ باشقۇرۇش قائىدە-تۈ زۇملىرى [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

ئۆمەرجان1 2013-02-22 23:46

سىنىپ باشقۇرۇش قائىدە-تۈ زۇملىرى

ئوتتۇرا مەكتەپ 8-يىللىق1-سىنىپنىڭ 
سىنىپ باشقۇرۇش قائىدە-تۈ زۇملىرى
  

سىنىپ كوللىكىتىۋىمىز ئالدىنىقى بىر ماۋسۇمدا مەكتەپ پارتىيە ياچىكىسى، مەكتەپ مەمۇريىتىنىڭ توغرا يىتەكچىلىكىدە ھەم  ئەخلاق تەربىيە بۆلۆمىنىڭ كونكىرىت ئورۇنلاشتۇرۇشى نەتىجىسىدە سىياسىي ئىددىيۋى خىزمەت، ئۈگۈنۈش،تازلىق قاتارلىق جەھەتلەردە ياخشى نەتىجىگە ئىرىشىتى.

سىنىپتا 45نەپەر ئوقۇغۇچى بولوپ 25نەپەر قىز  20نەپەر ئوغۇل .بۇنىڭ ئىچىدە ياتاقتا ياتىدىغان ئوقوغۇچى 4 نەپەر ،بۇنىڭ ئىچدە قىز4نەپەر. ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئائىلىسى تارقاق ،بىلىم قۇرۇلمىسى تەكشىسىز بولوپ، ئوقۇغۇچىلارنى ئتىتپاقلاشتۇرۇپ، ئۇلارنىڭ ئۆگۆنۇش قىزغىنلىقىنى ئاشۇرۇپ ياخشى نەتىجە يارىتىش، سىنىپىمىزدىكى ئوقوغۇچىلارنىڭ دائىملىق پائالىيەتلىرىنى قىلىپلاشتۇرۇش،تۇزۇم ئارقىلىق سىنپنى باشقۇرۇشنى ئشقا ئاشۇرۇپ، سىنپ ئشلىرىدا ئادىل –ئاشكارا بولوپ، سنىپ كۆللىكتىۋىنىڭ ئۇيۇشۇشچانلىقىنى تىخىمۇ كۇچەيتىش، جەڭگىۋارلىقنى ئاشۇرۇش، سىنپىمىزنى تىخىمۇ ياخشى سىنپ كۇللىكتىۋى قىلىپ قۇرۇپ چىقىش مەقسىتىدە بۇ قائىدە-تۇزۇملەر تۇزۇپ چىقىلدى.

ئۈگىنىش جەھەتتە:

ئوقۇغۇچىلار ھەر ۋاقىت«ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىلار قائىدىسى» ۋە «ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىلار 40 ماددىلىق ھەركەت ئۆلچىمى»گە قاتتىق ئەمەل قىلىش كىرەك. ئۈ گىنىشنى ھەممىدىن ئەلا بىلىشى، ۋاقىتنى قەدىرلەپ ئۈ گىنىشنى ياخشى قىلىش كىرەك، سىنىپنىڭ تۈ رلۈ ك قائىدە- تۈزۈ ملىرىگە ئاڭلىق بويسۇنۇش كىرەك .ئە گەر سىنىپنىڭ قائىدە- تۈزۈملىرىگە خىلاپلىق قىلىنسا تۆۋەندىكىدەك چارىلەر كۆرىلىدۇ:

1-ئوقۇغۇچىلار ۋەتەننىڭ بىرلىكىنى قوغدىشى،مىللەتلەر ئىتتىپاقىلىقىنى كۈچەيىتىشى، قانۇنسىز دىنىي پائالىيەتلەرگە قەتئىي قاتناشماسلىقى قارشى تۇرۇشى،مىللىي بۆلگۈنچىلىك پىكىر ئىقىمىغا قارشى تۇرۇپ ، ئۈزۈل كىسىل ئاتىزىمچىلاردىن بولشى كىرەك.ئەگەر بۇ جەھەتتە مەسىلە كۇرۇلسە، مەكتەپ پارتىيە ياچىكىسى، مەكتەپ مەمۇريىتى بىلەن تۇزۇلگەن مەسئۇلىيەتنامىنىڭ رۇھى بۇيىچە قاتتق بىر تەرەپ قىلىنىدۇ

2. ئەتىگەنلىك يوقلام مەشغۇلىيەت باشلىنىشتىن يىرىم سائەت بۇرۇن بۇلىدۇ.ئەتىگەنلىك يوقلامغا كىچىكسە1 كۈن تازلىق قىلىدۇ، ئەتىگەنلىك كىتاپ ئوقۇشتا ئىنتىزام بۇزۇپ  ئوقۇغۇچىلارنىڭ  ئۈ گىنىشىگە تەسىر يەتكۈ زسە 2كۈ ن تازلىق قىلىدۇ .

3. تا پشۇرۇقنى ۋاقتىدا بەرمىسە ياكى كىچىكتۈ رسە 2 كۈ ن تازلىق قىلىدۇ، ئىغىزچە سوراقتا تۆۋەن نومۇر ئالسا 2 كۈن تازلىق قىلىدۇ. ئىزاھات:(ئەگەر تۆۋەن نومۇر ئالغان ئوقۇغۇچى شۇ كۈ نى ئوقۇتقۇچىنى ئىزدەپ قايتىدىن جاۋاپ بىرىپ نومۇرنى ئۆ زگەرتىۋەتسە يىنكلىتىپ چارە كۆرىلىدۇ.)

4.دەرىسكە ھەم مۇزاكىرىگە كىچىكسە 2 كۈن تازلىق قىلىدۇ، مۇزاكىرە (دەرىس) ۋاقتىدا ئورۇن ئالماشسا 1 كۈ ن تازلىق قىلىدۇ.

5.مەكتە پكە كەلسىمۇ، لىكىن سەۋەپسىز دەرس قالدۇرسا 3 كۇن تازلىق قىلىدۇ (سەۋەپسىز قالدۇرغان دەرسكە قاراپ ھىسا پلىنىدۇ).

تازلىق جەھەتتە:

1-ئۇقۇغۇچىلارنىڭ شەخسى تازلىقى قەرەرلىك تەكشۇرۇلۇپ خۇلاسە قىلىنىدۇ. شەخسى تازلىقى ناچار بۇلغانلار قاتتىق تەنقىت قىلىنىپ ياخشىلاشقا بۇيرىلىدۇ.

2. ئوقۇغۇچىلارتازلىقنى قىزغىن سۆيىشى،سىنپ، مەيدان ۋە شەخسى تازلىقنى ياخشى قىلشى كىرەك.ئەگەر. تازلىقتىن نومور كەتكۇزسە 0.2 نومورغا 1 كۇن تازلىق قىلىدۇ.(كەتكۇزگەن نومورى 0.2 دىن ئىشىپ كەتسە شۇنىڭىغا قاراپ  ھىساپلىنىدۇ).

3. تازلىققا ئورۇنلاشتۇرسا ئەتىگەندە قىلىپ چۇشتە قىلمىسا 1 كۇن تەكرار قىلىدۇ.

4. تازلىققا ئورۇنلاشتۇرسا قىلمىسا، سىنىپ يىغىنىدا ئوقۇغۇچىلار ئارسىدا ئۆزنى تەكشۈرۈشكە بۇيرۇلىدۇ.ھەم جازاسى ئىغىرلىتىپ 3 كۈ ن تازلىق قىلىدۇ.

ئىنتىزام ۋە باشقا  جەھەتلەردە:

1-مەكتەپ ئىچىدە باش كىيىم كىيگەن، مەكتەپ فۇرمىسىنى كەيمىگەن ئۇقۇغۇچىلار كۇرۇلسە2  كۇندىن -5 كۇ نگچە  تازلىققا بۇيرىلىدۇ.

2.دەرسخانا ئىنتىزامى،ئۈگىنىش ئىنتىزامى ۋە باشقا پائالىيەت ئىنتىزامىغا ئاڭلىق رىئايە قىلش كىرەك.ئىنتنزام بۇزغۇچىلار ئەھۋالىنىڭ ئىغىر يىنىكلىكىگە قاراپ 2  كۇندىن -5 كۇ نگچە  تازلىققا بۇيرىلىدۇ.(تا پشۇرۇقنى بەرمىگەنلەر،تازلىق قىلمىغا نلار ،د ائىم كىچىكدىغانلار، دائىم توۋەن نومور ئالىدىغانلارنىمۇ ئوزئىچىگە ئالىدۇ).

3.سىنىپتا چاقچاقلىشىپ سىنىپ كەيپىياتىنى بۇزغا نلار،2 كۇن تازلىق قىلىدۇ

4. مەكتەپ سىنىپ ئىچىدە پۇجاڭزا ئاتقانلار بايقالسا،تەنقىت-تەربىيە بىرىلىدۇ،ھەم 3 كۇن تازلىق قىلىدۇ

5-ئۇقۇغۇچىلار ۋىلىسپتنى بەلگۇلەنگەن ئۇرۇندا قۇيىشى كىرەك،ئەگەر مەكتەپ ئىچىدە قالايمىقان ۋىلىسپت ھەيدەپ بىخەتەرلىك جەھەتتە مەسىلە كۇرۇلسە، ئەھۋالىنىڭ ئىغىر يىنىكلىكىگە قاراپ 2  كۇندىن -5كۇنگچە تازلىققا بۇيرىلىدۇ.(باشقىلارنى ۋەئۆزىنى يارلاندۇرغۇچى ئختىزادى مەسسللەرگە ئۇزى مەسئۇل بۇلىدۇ.).

6.ئوقوتقۇچىلار بىلەن تاكاللاشسا 5 كۇندىن-10 كۇنگىچە تازلىققا بۇيرىلىدۇ ۋە ئوزىنى تەكشۇرۇشكە بۇيرىلىدۇ.

7.سىنىپ ھەيئەتلىرى بۇيرىغان ۋەزىپىنى ئورۇندىمىسا ياكى تاكاللاشسا 3كۇندىن 5كۇنگچە تازلىق قىلىدۇ.

8-سىنىپنىڭ مال-مۇلۇكلىرىنى ياخشى ئاسىرشى قۇغدىشى كىرەك. ئەگەر بۇزىۋەتسە يۇقۇتۇپ قۇيسا ئەسلى باھاسى بۇيىچە تۇلەيدۇ ھەم ئەسلىگە كەلتۇرۇشكە بۇيرىلىدۇ.

مۇكا پاتلىق تۈ زۈ ملەر:

1-بۇ بىر ئۇقۇش ماۋسۇمى جەريانىدا ئۇگۇنۇش،تازلىق،ئنتىزام جەھەتتە سىنىپ بۇيىچە ئالدىنىقى ئۇرۇندا تۇرغان ئۇقۇغۇچىلار مەكتەپنىڭ تۇرلۇك نەمۇنىچىلارنى كۆرستىپ بىرىشگە ئالدىن ئۇيلىشىپ،كۇرسىتىپ بىرىلىدۇ.ھەم سىنىپ تەرپىدىن ماددى بۇيۇملار بىلەن مۇكاپاتلىنىدۇ.

2.بىر ھە پتە ئىچىدە سىنىپنىڭ تۈ رلۈ ك قائىدە- تۈ زۈ ملىرىگە ئاڭلىق بويسۇنسا، قىلغان ياخشى ئىشى 3 تىن ئاشسا 3 كۈندىن 5 كۈ نگىچە نۆۋىتى كەلگەن تازلىقى كۆتۈرۋتىلىدۇ.

3. ھەرخىل زىھىن سىناش،سەنئەت پا ئالىيەتلەرگە،تەنتەربىيە مۇسابىقلىرىگە ئاكتىپ قاتناشسا ئەھۋالغا قاراپ  2 كۈ ندىن 5 كۈ نگىچە تازلىقى كۆتۈرۋىتىلىدۇ.

4. ھەرخىل پىد ائىى  ئە مگەكلەرگە ئا كتىپ قاتناشسا ئە ھۋالغا قاراپ  نۆ ۋىتى كەلگەن تازلىق 3 كۆندىن 5كۇنگچە كۆتۈرۋىتىلىدۇ .

5- ئۇگۇنۇش،تازلىق.ئنتىزام جەھەتتە ياخشى ئۇقۇغۇچىلار مەكتەپنىڭ تۇرلۇك يادەم تەمىناتلىرىدىن،نامىرات ئۇقۇغۇچىلار ياردملىرىدىن  ئالدىن بەھرىمان بۇلىدۇ

سىنىپنىڭ قائىدە- تۈزۈ ملىرى  يۇقار قىدەك ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئاڭلىق رىئا يە قىلىشىنى ئۈ مىد قىلىمىز!

 

ساۋاقداشلار ھەممىمىز 8-يىللىق 1- سىنىپنىڭ شان- شەرىپى  ئۈ چۈن تىرىشايلى!
 
2011- يىلى 8- ئاينىڭ 23- كۈنى

tursun 2013-02-25 12:50
ياخشى !ياخشى !ياخشى !     

rixta 2013-02-25 16:14
بۇ تۈزۈم ئوقۇغۇچىلاردا ئەمگەك قىلىشنى شەرەپلىك دەپ قارايدىغان ئىدىيىنى يېتىلدۈرۈشكە سەلبىي تەسىر كۆرسىتەمدۇ -قانداق؟ تازىلىق قىلىشنى ئوقۇغۇچىلارنى جازالاش ۋاستىسى قىلىۋالساق قانداق بولار؟؟؟؟؟؟؟

ozqan 2013-02-25 17:12
بۇ تۈزۈملەرنىڭ سىنىپ مەسئۇللىرىغا پايدىسى كۆپ بولغۇدەك .رەھمەت ئەجرىڭىزگە ...


ئوقۇغۇچىلارنى جازالاشنىڭ تازلىق قىلدۇرۇشتىن باشقا يوللىرىنى تېپىشمۇ راست تەسكەن ، بەزىلەر  ھەتتا ، ھاجەتخانا تازلىتىدىكەن . بەزىلەر مەيداندا يۈگۈرتىدىكەن .

ئەكبەرنىياز 2013-02-25 21:18
ئەجرىڭىزگە كۆپ رەھمەت ، ھارمىغايسىز !!!
رىشتەنىڭ دېگىنىنى ئويلىشىپ باقىدىغان مەسىلىكەن !

ئۆمەرجان1 2013-02-27 11:38
تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپلەردە ھازىر ئوقۇغۇچىلارنى ئەمگەكلەرگە سىلىش سەل چەكلىنىپ قالدى.يۇقۇردىن بۇيرۇق كۆپ. يەنە قانداق چارە كۇرگىلى بۇلىدۇ دەيسىز؟ ئوقۇغۇچىلار خان بولۇپ كەتتىدە؟

نەبىجان 2013-03-23 19:57
رەخمەت سىزگە

tuygun 2013-04-05 17:06
ياخشىكەن.مەنمۇ مۇشۇ ئۇسۇلنى مۇئەللىمگە سۆزلەپ بىرىپ باقاي.         

tawpek 2013-04-05 18:21
ئۇنى قىلسىمۇ خاتا بۇنى قىلسىمۇ خاتا دەيدىيۇ توغرىدىن بىنى دەپ باقمايدۇ.

بالىلار نىمە قىلسا بولىدۇ
بىز ھىچنىمە قىلساق بولمايدۇ.

ئادىلە8 2013-05-03 12:18
      

latapatlik 2013-05-03 16:43
مەن بۇ ئۇسۇلنى قوللىنىپ باققان  بەزى ئوقۇغۇچىلارغا ئۈنۈمى بولمىدى.

تاھىرجان 2013-05-20 22:38
    

ataxkiz 2013-06-18 00:57
مېنڭچە يەنە بىر قەدەر ئىلمىراق بولغان ئۇسۇللارنى ئويلىنىپ بىقىشقا توغرا كىلىدىغاندەك قىلىدۇ ، مەن چاقچاق قىلىدىغان ئوقۇغۇچىلارنى بەك ياخشى كۈرىمەن ، تەڭ چاقچاقىلىشىپ ، بىردەم كۈلۈشكەندىن كىيىن دەرىسكە كىرىپ كېتىمەن ، بالىلارغا كۈلۈشكە تىگىشلىك جايلاردا غادىيىپ تۇرىۋالماڭ ، كۈلۈشكە تىگىشلىك بولمىغان جايدا ئارتۇقچە كۈلمەڭ دەپ ئەسكەرتىپ تۇرىمەن ، ئەمما مېنىڭ نەزىرىمدە ئۆتكۈر ، ھازىر جاۋاپ ئوقۇغۇچىلار چاقچاق قىلالايدۇ ، مېنىڭ سىنىپىمدىمۇ مۇشۇنداق ئوقۇغۇچىلاردىن بىر نەچچىسى بار ئىدى ، دەرىسخانا كەيپىياتى بەكلا يۇقىرى ھەم كۆڭۈللۈك بۇلاتتى ، بۇ بالىلارنى مېنىڭچە ئىلھاملاندۇرۇش ئاساسىدا ، ئارتۇقچە چاقچاقلىرىغا چەك قۇيۇش ، ئەمما ئۇلارنىڭ مۇشۇ ئىقتىدارىنى جارىي قىلدۇرۇىشىغمۇ شارائىت ھازىرلاپ بىرىش كېرەكمىكىن دەيمەن ، مەن تىخى ، گاھىدا بالىلارنىڭ كەيپىياتى سۇسراق بولۇپ قالسا باشتا شۇ ئىككى ئوقۇغۇچىمنى بىر ئاز ئېيتىششىقا كىرىشتۈرۈپ قۇياتتىم ، گاھىدا بىردەم چاقچاقلىشىۋالايلى دەپ راسا كۈلگەندىن كىيىن ئەمدى كۈلكە باسقۇچىدىن جىددىي ھالەتكە كىردۇق دەپ قۇياتتىم ، بالىلارمۇ ئاستا _ ئاستا بۇ مىجەزىمگە كۈنۈپ قالغان ، بەلكىم ھەر بىر ئوقۇتقۇچىنىڭ قارىشى ، تەدبىرى ئوخشىمىسا كىرەك ، ئۇنىڭدىن باشقا بالىلاردىكى سەۋەنلىكلەرگە نىسبەتەن ئايرىم سۆھبەتنىڭ ئۈنۈمى بەكلا يۇقىرى دەپ قارايمەن .
                                     ..............  ئاتەش قىز

ablimit 2014-02-23 17:49
بۇ تۈزۈملەرنىڭ پايدىسى ناھايتى كۆپ ئىكەن .ئەجرىڭىزگەرەھمەت !ھارمىغايسىز.


查看完整版本: [-- سىنىپ باشقۇرۇش قائىدە-تۈ زۇملىرى --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled