ozqan |
2012-12-24 13:01 |
نادىرەئاي : تېمىڭىزنى بەك ياقتۇرۇدۇم ، ئىشخانىدىكى ئوقۇتقۇچىلارغا ئوقۇپ بەردىم . m*14n_m' بىرىنچى مىسالدىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ قوللىرىنى سوپۇنلاپ يۇيۇپ ، مايلاپ قويغىنىڭىزدىن بەك تەسىرلەندىم ، ئەمەلىي ھەركەتنىڭ نەتىجىسىنى ئۆزممۇ پەرەز قىلغانىدىم ، پەرىزىمدىكىدەك بولدى ، بۇ ئوقۇغۇچىلار تەسىرلەنمەي قالمايدۇ ، ئەلۋەتتە ... +vaA
P= سىنىپتىكى داستىكى سۇغا دەسسىۋېلىپ ، قوللانغان تاكتىكىڭىز ، تولىمۇ ئاقىلانىلىك بوپتۇ . دەرسخانا كەيپىياتىمۇ بۇزۇلماپتۇ ، سىزمۇ ئەپسىز ھالدا بولماپسىز ، ئەكسىچە شۇ ئىشتىن كېيىنكى دەرسىڭىز چوقۇم بالىلارغا بەك ياقتى . بالىلار مانا شۇنداق ئوقۇتقۇچىنى ياقتۇرىدۇ . n:P:im?,y* bd~m'cob> مۇشۇ خىلدىكى تېمىلارنىڭ مۇنبىرىمىزگە كۆپرەك يوللىنىشىنى ، ئۆزئارا ئالماشتۇرۇلغان تەجىربە-ساۋاقلار ئاساسىدا بىر-بىرىمىزنى تەربىيەلىشىمىزنى مۇنبىرىمىزنىڭ خاسلىقىنى نامايەن قىلدىغان ، ئېسىل تەربىيەلەش ئۇسۇلى دەپ قارايمەن . %^L{K[} ھازىر ياش ئوقۇتقۇچىلاردا بىلىم مول ئەمما ، بالىلار بىلەن بولغان ئوقۇتقۇچى -ئوقۇغۇچىلىق مۇناسىۋېتىنى توغرا ھەل قىلالماي چىقىۋاتقان زىدىيەتلەر كۆپ ، بۇ خىلدىكى يازمىلار ياخشى تەربىيەلەش ماتىريالى بىلەن كۆپچىلىكنى تەمىنلىگۈدەك ، ھارمىغايسىز ، رەخمەت ئەجرىڭىزگە .... |
|