查看完整版本: [-- ئۇزچاقنىڭ كۈندىلىك خاتىرىسى(37) --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> نەسىرى ئەسەرلەر -> ئۇزچاقنىڭ كۈندىلىك خاتىرىسى(37) [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

uzqak 2012-12-15 21:20

ئۇزچاقنىڭ كۈندىلىك خاتىرىسى(37)

ئۇزچاقنىڭ كۈندىلىك خاتىرسى (37)
UUxDW3K  
بىرىنچى سائەتلىك دەرسكە تەييارلىق قىلىۋاتاتتىم، تېلفۇنۇم  چاقىرىپ قالدى. خىزمەتدىشىم خاسىيەت ئىكەن. R+c  {Pl  
K%Sy~6iD&  
-     سىز دەرسكە كىرىدىغان سىنىپقا مەكتەپ مۇدىرى ( ياڭ جى رۇڭ  ،خۇيزۇ  )  كىرىپ كەتتى تېز بولۇڭ! |JpLMUG  
i;1EXM  
بەزىدە مۇشۇنداق ئاددى، ئەمما سەمىيمى ياردەملەردىنمۇ كىشىنىڭ يۈرىكى لەرزىگە كېلىدۇ. خىزمەتداشلارنىڭ بىر – بىرىنى قوغدىشى ،ئۆزئارا ئەنسىرىشى ، قوللىشى ، يەنى كېلىپ كۆڭۈل بۆلىشىنىڭ رولىغا سەل قارىغىلى بولمايدۇ ئەلۋەتتە . تېلفۇننى قويۇپ  3- قەۋەتكە جايلاشقان 9- يىللىق 13- سىنىپقا قاراپ ماڭدىم. تىل- ئەدەبىيات دەرسىنى كەمدىن – كەم ئاڭلايدىغانلىقى ياكى بولمىسا پۈتۈنلەي باھالانماي قالىدىغانلىقى ئۈچۈنمىكىن ،بالىلار جىددىلىشىپ قاپتۇ. گەرچە بىزنىڭ بۇ مۇدىر ئۇيغۇرچىنى  بىر ئېغىز بىلمىسىمۇ دەرس ئاڭلاش ئۈچۈن كىرىپ، بالىلارنى  مۇشۇنداق جىددى ھالەتكە ئەكىلىۋاتقىنىدىن خۇشال بولدۇم . G<1awi  
^ fo2sN"   
ئىشىكتىن كىرىشىمگە ئوقۇغۇچىلار چاۋاك بىلەن قارشى ئالدى. « مۇئەللىم قانداق قىلار؟ » دېگەندەك سىنچى قاراشلار بىلەن قاراپ ئولتۇرغان ئوقۇغۇچىلارغا قاراپ كۈلكە قىستىدى . ^&o38=70*  
09Sy- je*/  
ئوقۇغۇچىلار ئېكراننى چۈشۈرۈپ، كومپىيوتېرنى ئېچىپ  دەرستىن ئىلگىركى تەييارلىقنى ناھايىتى ياخشى ئىشلەپ قويغان ئىدى. 9- يىللىقنىڭ دەرسلىك كىتابى  ئاساسەن تۈگەپ  بالىلارنىڭ ئېھتىياجىغا قارىتا ئۆزىمىز لايىھىلىگەن دەرسلەرنى ئۈتىۋاتقان ئىدۇق .مەكتىۋىمىزدە تىل – ئەدەبىيات دەرس ئۆلچىمىگە ئاساسەن ، يېزىقچىلىق دەرسى پىلانىنى ئايرىم تۈزۈپ، دەرس لايىھىسىنى تۈزۈپ، ماقالە تاپشۇرۇقىنى ئالاھىدە باھالاپ نومۇر قۇياتتۇق . يەنى بىر تەرەپتىن بۇ ئوقۇتۇش خىزمىتىنى تەكشۈرۈشتىكى مۇھىم نۇقتىلارنىڭ بىرى ئىدى. wv 7j ES  
E J*  
بۇ  مەۋسۈملۈك يېزىقچىلىق دەرسى پىلانىمغا ئاساسەن بۈگۈن « رەسىمدىن پايدىلىنىپ ئەسەر يېزىش » نامىدىكى دەرسنى ئۆتمەكچى ئىدىم . دەرس تېكىستىنى ئۆزىمىز تەييارلايتتۇق. مۇنبىرىمىزدىكى تۇرسۇن مۇئەللىم يوللىغان يېزىقچىلىق ھەققىدىكى ماتىرياللاردىن بۇ قېتىم ئوبدانلا پايدىلىنىۋالدىم . ئوقۇغۇچىلارغا تۇرسۇن مۇئەللىم يوللىغان http://tawpek.cn/bbs/read.php?tid=7272 بۇ ئادىرىستىكى «رەسىمگە قاراپ ماقالە يېزىش ماھارىتى» دېگەن تېمىدىكى مەزمونلارنى تېكىست قىلىپ تاللىغان ئىدىم . بۇ قۇرلارنى يېزىۋېتىپ مۇشۇنداق قۇلايلىق ياراتقان تەۋپېق مۇنبىرىگە ۋە تۇرسۇن مۇئەللىمگە خىيالەن  رەھمەت ئېيتتىم . Fe(qf>E  
`(|jm$Q  
بارماق دېسكىنى كومپىيوتېرغا سېلىپ  بۇ دەرسكە مۇناسىۋەتلىك مەزموننى ئاچتىم .دەرس مۇنداق لايىھىلەنگەن ئىدى.
[attachment=573] ,+0>p  
. bh>_ W_h  
رەسىمنى كۈزىتىڭ ؟ نېمىلەرنى كۆردىڭىز؟ كۆرگەنلىرىڭىزنى ئويلىغانلىرىڭىزغا بىرلەشتۈرۈپ سۆزلەپ كۆرۈڭ. h"S+8Y:1{k  
f#:7$:{F1  
بۇ رەسىملەرنى تاللاشتا ئوقۇغۇچىلارنىڭ قىزىقىشىنى ، تەسەۋۇرىنى قوزغاش مەقسەت قىلىنغان ئىدى. كۈتكىنىمدەك سىنىپ ئىچىدە قىزغىن كەيپىيات كۈتۈرۈلدى. ئوقۇغۇچىلار كەينى كەينىدىن ئۆزلىرىنىڭ ئويلىغانلىرىنى ئوتتۇرغا قويدى. ئوقۇغۇچىلارنىڭ جاۋابلىرى خىلمۇ – خىل ئىدى. بەزلىرى چەتئەللىكلەرنىڭ تەسەۋۇرغا بايلىقىنىمۇ دەپ ئۆتتى.   ئەرافاتنىڭ ،    كۆز ، بۇرۇن ئوتتۇرسىدا كىتاب كۆرۈپ ئولتۇرغان كۆرىنىشنى « بۇرۇننىڭ ئۆتكۈرلىكى ئۈچۈن ، كۆزنىڭ ئۆتكۈرلىكى كېرەك، كۆزنىڭ ئۆتكۈرلىكى ئۈچۈن كىتاب كۆرۈش كېرەك » دېگەن جاۋابى ئالقىشقا ئېرىشتى. f`X#1w9  
W{\){fr6O  
بۇ جەريانلار بىلەن رەسىمگە قاراپ يېزىشنىڭ قەدەم باسقۇچلىرىنى خۇلاسىلىدۇق. 0:^L>MO  
.'Vjs2 2  
يەنى بېرىلگەن رەسىمنى كۈزىتىش، مەزمونىنى ئىگەللەش، سېلىشتۇرۇش، رەسىملەرنى توپلاش ، ھۇزۇرلىنىشنى بىلىش، ماۋزو قۇيۇپ بېقىش، ماۋزوغا ئاساسەن ئاغزاكى سۆزلەپ بېقىش… دېگەندەك نۇرغۇن تەرەپلەر دوسكىغا يېزىلدى. بۇ جاۋابلاردىن ئەگەر بۇ سائەتلىك دەرسنى كېڭەيتسە بىرنەچچە سائەتلىك دەرس بولىدىغانلىقىنى ھىس قىلدىم . يەنى رەسىمگە قاراپ قانداق ماۋزو قۇيۇش، تېما تاللاشقا يېتەكلەش ھەققىدە يەنە دەرس لايىھىلەشكىمۇ بولىدىكەن. \*#9Ry^f  
/i+8b(x  
ئەمدى ئىككىنچى قەدەمگە ئۆتتۇق .تۆۋەندىكى رەسىمنى تاللىغان ئىدىم . 1!. CfQi  
 
[attachment=574] $l:?(&u  
yKEE @@}\  
دۆلىتىمىزنىڭ ياتاقلىق مەكتەپلەردە يولغا قويغان ،ھەقسىز تاماق بىلەن تەمىنلەش سىياسىتىدىن بەھرىمان بولىۋاتقان بالىلار. ئوقۇغۇچىلار بۇ رەسىمگە ھەر خىل ماۋزولارنى قۇيۇپ باقتى، ئاساسىنى ئوتۇرغا قويدى. بىر ئوقۇغۇچى « مېنىڭ تەخسەمدىمۇ گۆش بار » دەپ ماۋزو قۇيۇپمۇ ئۈلگۈردى. VIL #q  
w/s{{X 
[attachment=575] K"1xtpy  
بۇ رەسىمدىكى شەيئىلەرنى مۇناسىۋىتىدىن پايدىلىنىپ ئويلىغانلىرىنى سۆزلەش تەلەپ قىلىندى . مەقسىتىم ئۇيغۇرلار روھى توغراق روھى ۋە بۇ روھنىڭ قانداق روھ ئىكەنلىكىنى بىلدۈرۈش ئىدى.مېنىڭ مەقسىتىمنى چۈشەنگەندەكلا ئوقۇغۇچىلار توغراق، قۇم ،كۆك ئاسماننىڭ مۇناسىۋىتىدىن پايدىلىنىپ روھ مەسلىسىنى تارتىپ چىقاردى. c$ Kn. 
[Dp6q~RM  
ئەمدىكى باسقۇچتا كۆرۈنۈشلەردىن پايدىلىنىپ ھېكايە تۇقۇپ بېقىش ، قانداق مەزمون ئىپادىلەنگەنلىكىنى چۈشىنىپ بېقىشقا يېتەكلەش ئىدى. LR D71*/  
67 >*AL  
39?iX'*p  
[attachment=576] iUqL /  
ئوقۇغۇچىلارنىڭ جاۋابلىرىدىن سۈيۈنۈپ قالدىم . ئۇلار بالىلارغا توغرا يېتەكچىلىك قىلماسلىقنىڭ زىيىنى، ئۆزىنىڭ تىلىنى ئۇنتۇپ قىلىشنىڭ زىيىنى توغۇرسىدىكى نۇرغۇن مەسىلىلەرنى تارتىپ چىقاردى. DGdSu6s$  
l"!.aIY"e  
يەنە تۆۋەندىكى رەسىمنى كۆرسەتتىم . a9}cpfG=)  
 Aki8#  
[attachment=577] 30g-J(Zg  
v"6q!  
ئىمتىھان مەيدانىدىكى بۇ كۆرۈنىش بالىلارنىڭ تۇرمۇشىغا يىقىن بولغاچقىمىكىن ، قىزىقارلىق تېمىلارنى بەلگىلەپ ، بۇ خىل قىلمىشنىڭ زىيانلىق تەرەپلىرى سۆزلەندى. $d%m%SZxv  
W1M<6T.{7  
ئۇندىن كېيىن تۆۋەندىكى رەسىمنى كۆرسەتتىم . #rqLuqw  
|2AK~t|t  
[attachment=578] 3D[IZ^%VtM  
N^xnx<  
ئائىلىلەردىكى ناچار ئادەتلەر، كىشلىرىمىزدىكى ئېغىزدىلا دەپ ئەمەلىيەتكە ئەھمىيەت بەرمەسلىك مەسلىسى تەنقىد قىلىنغان رەسىم ئارقىلىق بالىلار كۈندىلىك تۇرمۇشىدا ئۇچراتقانمۇ قانداق،شۇنداق ئەمەلىي مېساللارنى ۋە بۇ ھەقتە ئويلىغانلىرىنى سۆزلەپ ئۈلگۈردى. 1om:SHw  
:% )va  
ئەڭ ئاخىردا مۇنۇ رەسىمنى كۆرسەتتىم . &z8@  rk|  
lX/s  Q  
[attachment=579] yt}Ve6  m  
!E8y!|7$  
رەسىمدىكى كۆرۈنىشنى كۈزىتىپ سۆزلەپ بېقىش، ماۋزو قويۇپ بېقىش، كېڭەيتىپ يېزىپ بېقىش  باسقۇچلىرى ئورۇندالدى. ئوقۇغۇچۇم قەيسەر « ئۆمۈچۈك تور تارتقان دوپپا» « تەتۈرلۈك يۇقال ! » « ئىمتىھان مەيدانىدىكى قىزىقارلىق شەرتلىك بەلگىلەر » دېگەندەك ماۋزولارنى قۇيۇپ ساۋاقداشلىرىنى ھەيران قالدۇردى. ئوقۇغۇچىلار قويغان ماۋزولىرىغا ئاساسەن ئەسەرلىرىنى يېزىپ باشلاپ ئوقۇپ باقتى... دەرسنىڭ جەريانىنى خەنزۇچىدىن چىققان ئوقۇغۇچۇم مەكتەپ مۇدىرىغا دەرس مەزمونىنى تەرجىمە قىلىپ ئۈلگۈرگەن ئىدى. {Y6U%HG{{r  
.w/w] Eq  
دەرسنىڭ پىكىر يولى : تەسەۋۋۇرنى قوزغاش، ئۆزىمىزنى چۈشىنىش، ئەتراپتىكى مەسىلىلەرنى كۈزىتىش ۋە مەسىلىلەرنىڭ توغرا- خاتالىقىغا ھۆكۈم قىلىشنى بىلىش ،ئويلىغانلىرىنى قەلەمدە ئىپادىلەشنى مەشىق قېلىشقا يېتەكلەش ئىدى. }m0* w3  
s9+Rq*Qd  
دەرسمۇ ئۆتۈلۈپ تۈگىدى . قايسى كۈنى بىر ژورنالدا كۆرگەن مۇنۇ ھېكايىنى ئەسلەپ قالدىم : 2kb<;Eh`G  
rT7W_[&P  
« بىر دېھقاننىڭ بىر ھورۇن ئىشىكى بار ئىكەن. ھورۇنلىقىدىن ئورنىدىن يۈلەپ تۇرغۇزغۇدەك بولىدىكەن .ئۇنىڭدىن جاق تويۇپ سېتىۋەتمەكچى بولۇپ ، بىرنەچچە كۈن بازارغا ئېلىپ چىقىپتۇ .لېكىن ھېچكىم بۇ ئىشەكنى ئالماپتۇ . بىر كۈنى ئىشەكنى يەنى بازارغا ئېلىپ چىقىپتۇ . ئۆزى ئويلىغان باھادىنمۇ ياخشىراق باھاغا سېتىپتۇ. ئۇ ئادەم ئىشەكنى ئېلىپ مېڭىش ئالدىدا ساتقۇچى : l{<+V)  
_W]R|kYl$'  
-     بۇ ئىشەك بەك ھورۇن. ئىشەكنىڭ كەمچىلىكىنى دەپ قوياي دىدىم،- دەپتۇ .  zGgPW  
S v3O${B|  
-     مەن بۇ ئىشەكنىڭ ھورۇنلىقىنى بىلىمەن، بۇ ئىشەكنى چۇقۇم ئىشچان ئىشەككە ئايلاندۇرىۋېتىمەن،- دەپتۇ . ? 1Os%9D*  
)1?#q[ x  
-     ئۆىگە قايتىپ ئىشەكنى ھارۋىغا قىتىپ . بېشىنىڭ ئۈستىگە بىر تاياقچىنى ئىگىزرەك قىلىپ باغلاپ ، بىر باغلام بېدىنى ئالدىغا ساڭگىلىتىپ  قۇيۇپتۇ ، xs#g  
,GO H8h  
ئىشەك بېدە يېيىش ئۈچۈن تازا يۈگۈرۈپتۇ ...» 1N\/61+aA  
)LC"rSNx%  
كىچىككىنە ھېكايىدە نۇرغۇن پەلسەپىۋى قائىدە بار. قىسقا مۇددەتلىك نىشان بىلەن ئىلگىرىلەشنىڭ مۇناسىۋىتى،ئىلھاملاندۇرۇش بىلەن ئىلگىرىلەشنىڭ مۇناسىۋىتى، ئۇسۇل – چارە بىلەن نەتىجىنىڭ مۇناسىۋىتى .بىر پۈتۈن چەمبىرەك ھاسىل قىلغان بۇ مۇناسىۋەتلەر ئەمىلىيەتتە دەرسخانىمىزدىمۇ كۈندە بىزگە پۇتلىشىپ تۇرىدۇ. بەزىدە ئۇنى كۆرۈپ قالىمىز، بەزىدە توپ قىلىپ تېپىۋېتىمىز، بەزىدە كۆرمەسكە سالىمىز.كۆرۈش بىلەن كۆرمەسلىك ئارىسىدا تەمتىرەۋاتقان ئوقۇغۇچىنىڭ مەنپەتى 20 ،30 يىلدىن كېيىن ئۆز ئورنىنى تاپىدۇ. ئۇ مەۋجۇدلۇقنىڭ شوتىسى بولۇپ ،تەرەققىياتنىڭ ئىشىكىنى ئېچىشىمۇ ، خارابلىشىشنىڭ ئەخلەتلىرىگە  بىزنى كۆمىۋېتىشىمۇ مۇمكىن.   Y mvd3>_  
 zSd!n  
 تاگورئېيتقىنىدەك : «ھېرىپ – چارچاپ كەتكەن دەۋرنىڭ مانانلىرى ئىچىدە ،سېنىڭ چەكسىز خىياللىرىڭ ئاسماننىڭ كۆكۈچ رەڭلىرى قوينىدىن گەۋدىلىنىدۇ .» JjMa   
33},lNS|  
بىزدىكى  ساپ ئوقۇتقۇچىلىق روھىمۇ ،دەۋىرنىڭ بوران چاپقۇنلىرىدىن كېسىپ ئۆتۈپ ،نەتىجە ،مۇۋاپىقىيەت ئاسمىنىدا چاقنىغۇسى! X 0vcBHh  

ئەكبەرنىياز 2012-12-15 21:46
يېزىقچىلىق دەرسىدە پايدىلىنىش قىممىتى بەك يۇقىرى تېمىدىن بىرنى يوللىغىنىڭىزدىن تۇلىمۇ سۆيۈندۈم . ھارمىغايسىز ئۇستازىم !!! ~^TH5n  
  خاتىرىڭىزنىڭ 38-نى كۆرۈشكە تەشنامەن !!!

ئەرك 2012-12-15 22:27
ئۇزچاقنىڭ كۈندىلىك خاتىرسى 37 $/lM %yXe  
دا ئەسلى  بىر قىسىم رەسىملەر قىستۇرۇلغان بولۇپ، ئەسلىدىكى ۋورد ھوججەتنى توۋەندىكى ئۇلىنشتىن كۆروپ پايدىلىنىڭ.http://pan.baidu.com/share/link?shareid=196088&uk=1127214973

ozqan 2012-12-16 00:56
بۇ كۈندىلىك خاتىرە بىزگە بىر قېتىملىق ئۈلگىلىك يېزىقچىلىق دەرسى بولغۇەك . بۇ خىل مول دېتاللار ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلار يېتەكلەنسە ، دەرسخانىمۇ جانلانغۇدەك، ماقالە يېزىشقا نىسبەتەن ئوقۇغۇچىلارنىڭ ھەۋىسىمۇ يېتەرلىك ھالدا قوزغالغۇدەك ... مەنمۇ سىناپ باقاي بۇ قېتىملىق يېزىقچىلىق مەشىقىنى  ... O PzudO  
ھارمىغايىسز ، ئۇزچاق ...

yaxar 2012-12-16 01:08
ئۇزچاق: ھارمىعايسىز، بۇ حاتىرىڭىزدە يىزىقچىلىق دەرسىنى تەشكىللەشنىڭ ناھايىتى ياحشى ئۉلگىسىنى تونۇشتۇرۇپسىز، حاتىرىڭىزنى ئوقۇۋىتىپ بۇ حىلدىكى دەرسىلەرنى فوتو سۉرەتچىلىك تىحنىكىسى ۋە بەدىئى سۉرەت تارتىش نەزىرىيە ئاساسلىرىنى بىرلەشتۉرۉپ ئۆتسە ئۉنۉمى تىحىمۇ ياحشى بولعىدەك دەپ ئويلاپ قالدىم. 6`7tTn?n  
بۇنداق دىيىشىمدىكى سەۋەپ مەيلى رەسىمگە قاراپ ماقالە يىزىش بولسۇن ياكى بەدىئى سۉرەت تارتىش بولسۇن ئوحشاشلا كۉزۉتۉش، بايقاش، تاللاش، ھۆكۉم قىلىش ۋە كۆزقاراشنى يەكۉنلەش ئاساسىدا مۇۋاپىق ماۋزۇ قوۇش جەريانلىرىنى باشتىن كەچۉرىدۇ، رەسىمگە قاراپ ماقالە يىزىش ھىققىدە ئۇزچاق ئەتراپلىق توحتالعاچقا مەن بۇ ھەقتە قايتا توحتالماي،  فوتو سۉرەتچىلىك تىحنىكىسىنى قولىعا فوتو ئاپرات ئالعانلار بىرمەزگىل تىرىشچانلىق كۆرسەتسە ئىگەللەپ كىتەلەيدۇ،  بەدىئى سۉرەت تارتىش نەزىرىيەسىنىڭ جىنى بولسا يۇقرىدا دەپ ئۆتكىنىمىزدەك  كۉزۉتۉش، بايقاش، تاللاش، ھۆكۉم قىلىش ۋە كۆزقاراشنى يەكۉنلەش بىلەن بىرگە تىحىمۇ مۇيىمى رەسىمگە ماۋزۇ قويۇش، بۇنىڭدا فوتوگراف چوقۇم تارتماقچى بولعان رەسىمگە رەسىم تارتىلىپ بولۇشتىن بۇرۇن ماۋزۇ قويۇپ بولۇش كىرەك. QmjE\TcK/  
رەسىمگە قاراپ ماقالە يىزىش ئابىستىراكىت جەريان بولعاچقا ئوقۇعۇچىلارنىڭ قىزىقىشى قوزعاش نىسبەتەن قىيىنراق بولىدۇ، بەدىئى سۉرەت تارتىش بولسا كونكىرىتنى جەريان بولۇپ، ئوقۇعۇچىلارنىڭ ئىچىدە فوتو ئاپراتقا قىزىقمايدىعانلار ئاساسەن يوق دىيەرلىك، شۇڭا  رەسىمگە قاراپ ماقالە يىزىش دەرسىدە  فوتو سۉرەتچىلىك تىحنىكىسى ۋە بەدىئى سۉرەت تارتىش نەزىرىيە ئاساسلىرى ھەققىدە گەپ بولسا ئاسانلا ئوقۇعۇچىلارنىڭ دىققىتىنى جەلىپ قىلعىلى بولىدۇ دەپ قارىدىم

ئەكبەرنىياز 2012-12-16 01:13
ياشار مۇئەللىمنىڭ ئىزدىنىشلىرىگىمۇ كۆپ رەھمەت !!! يەنە بىر يېڭى بىلىمگە ئىگە بولدۇم . ھارمىغايسىز ئۇستاز !!!

yaxar 2012-12-16 01:38
كومپىيوتىرىمدا ئۇيعۇرچە حەتنى نورمال كىرگۉزگىلى بولمايۋاتىدۇ، شۇڭا ئىنكاسلىرىمدا ئىملا جەھەتتە مەسىلە بولسا كەچۉرۉشىڭلارنى ئۉمىت قىلىمەن.

گۇلخان0903 2012-12-16 03:01
ئۇزچاق مۇئەللىمنىڭ خاتىرلىرىنى توپلام قىلىپ 9-ئايدا 1-يىللىقتىن باشلايمىكىن دەيمەن،يا يەنىلا ئۆيدىكى ھىساب بازاغا توغرا كەلمەسمىكى.  بىزنىڭ مەكتەپكە ئاناتىل دەرسىنىڭ قانۇنىيىتىنى چۈشىنىدىغان باشلىقىتىن بىرەرسى كىلىپ بولغىچە مەن دەم ئېلىشقا چىقىپ كىتىدىغان ئوخشايمەن.

نىدا 2012-12-16 14:38
ھارماڭ  ئۇستاز،مەنمۇ كەلگۈسىدىكى بىر ئۇقۇتقۇچى،سىزنىڭ ھەربىر يازمىڭىزدىن ئۆزگىچە بولغان بىلىملەرگە ئىگە بۇلىۋاتىمەن. g5@JA^\vZT  
  رەھمەت سىزگە  ئۇستاز!

arturk 2012-12-16 15:22
ئۇزچاقنىڭ خاتىرىسىنى كۆرۈۋېتىپ ، ئوقۇغۇچىلارنى ماقالە يېزىش مەشقىگە تەشكىللەشتە بىز تېخى ھېچنىمە قىلالماپتىمىز ،دەپ ئويلاپ قالدىم.

مەرىپەت0999 2012-12-17 11:14
ئەجرىڭىزگە ئالەمچە تەشەككۈر!! كۈندىلىك خاتىرىڭىزنى توپلام قىلىپ چىقىرىۋالدىم.يىزىقچىلىقتا پايدىلىنىش ئۈچۈن قىلغان ياردىمىڭىزگە رەھمەت!!       

kamalat 2012-12-17 16:00
ھارمىغايىسز ، ئۇزچاق ...

نىلۇفەر 2012-12-18 20:32
ئۇزچاق مۇئەللىم ئوقۇغۇچىلارنىڭلا ئەمەس ، بىز ئوقۇتقۇچىلارنىڭمۇ ئەقىل بۇلىقىمىزنى ئېچىۋاتىسىز ! رەھمەت سىزگە !

ئۇيغۇرجان 2012-12-25 02:10
رەھمەت ھەقىقەتەن پايدىلنىش قمىمىتى بار ئىكەن.

tawpek 2013-10-08 23:36
بىر تېمىغا نۇرغۇن نەرسە سىغىپتۇ. نىمانچە جىق مەزمۇن بۇ. =:zmF]j9  
--S2lN/:T  
1#9Q1@'OS  
مەن ئوقوپ يىتىۋالاي دىدىم، تىزراق سۇنۇپ ماڭارسىز.

نۇرسىمانگۇل 2014-01-28 15:04
ھارمىغايسىز ئۇستاز !!!

بابۇر0725 2014-02-18 14:00
بەكمۇ چوڭقۇر مەزمۇنلۇق تېما بولۇپتۇ .ھارمىغايسىز


查看完整版本: [-- ئۇزچاقنىڭ كۈندىلىك خاتىرىسى(37) --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled