查看完整版本: [-- ئۈچىنچى دەرىس:  2. يېزىق شەكلىنى ئۆزگەرتىش --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئۇچۇر تىخنىكىسى -> ئۈچىنچى دەرىس:  2. يېزىق شەكلىنى ئۆزگەرتىش [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

tawpek 2012-11-23 16:55

ئۈچىنچى دەرىس:  2. يېزىق شەكلىنى ئۆزگەرتىش

 

6         8课时         2009     

phtoshop تىن پايدىلىنىپ بىر قىسم رەسىملەرنى ئىشلەپ، ئاندىن ئالدى بىلەن رەسىمنى ئەكىرىش، ئاندىن زاپچاسقا ئايلاندۇرۇش ئۇسۇلىنى قوللىنىپ ھەرىكەت ئارلىقىنى تولوقلىغۇچى سۈرەت ئىشلەڭ.

前提测评及导入新课
ئۈچىنچى دەرىس:  2. يېزىق شەكلىنى ئۆزگەرتىش
يېزىق شەكلىنى ئۆزگەرتىش


课题与板书设计
ئوقۇتۇش ۋە ئۆگنىش نىشانى
1.ئاددى بولغان شەكىل ئارلىقنى تولوقلىغۇچى كارتون سۈرەت ئىشلەشنى ئۈگىنۋىلىش.

2.شەكىل ئەسكەرتىشنىڭ رولىنى چۈشىنىش .

3. ھەرىكەت ئارلىقنى تولوقلىغۇچى كارتون بىلەن شەكىل ئارىلىقىنى تولوقلىغۇچى كارتون سۈرەتنىڭ پەرقىىنى بىلىۋىلىش.

سىياسى ئىددىيۋى تەربىيە دەرىس مەزمۇنىغا بىرلەشتۈرۈپ ئوقۇغۇچىلارغا يۇقۇملۇق كىسەللىكنىڭ ئالدىنى ئىلىش، مۇھىت تازىلىقىغا  ئەھمىيەت بىرىش  توغرىسىدا تەربىيە ئىشلىنىدۇ.
教学目标与学习目标(知识点,能力提高与思想教育,情感目标)
مۇھىم نوقتائاددى بولغان شەكىل ئارلىقنى تولوقلىغۇچى كارتون سۈرەت ئىشلەش

قىيىن نوقتاھەرىكەت ئارلىقنى تولوقلىغۇچى كارتون بىلەن شەكىل ئارىلىقىنى تولوقلىغۇچى كارتون سۈرەتنىڭ پەرقىىنى بىلىۋىلىش.

ھەل قىلىش ئۇسۇلىئوقۇغۇچىلارنى كۆپرەك مەشغۇلات قىلىشقا يىتەكلەش ۋە ئۆلگە كۆرسىتىش ئارقىلىق  ھەل قىلىنىدۇ.

教学重点难点及其外处理
ئوقۇتۇش ۋاستىلىرىدەرىسلىك كىتاب، كومپيۇتېر.
教学手段
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ۋە ئۆگىنىش شەكلىئالدى بىلەن دەرىس مەزمۇنى نەزىرىيە بىلەن ئەمەلىيەت بىرلەشتۈرۈلگەن ئاساستا ھەر بىر قەدەم باسقۇچلار كومپيۇتېردا كۆرسىتىپ بىرىلىدۇ، ئاندىن ئوقۇغۇچىلار ھەر بىر باسقۇچنى ئۆزلىرى ئىشلەپ چىقىدۇ.
教学方法与学习方式
教学过程设计(教学内容,基础知识,归纳能力测评内容)
ئوقۇتقۇچى پائالىيىتى:

2. يىزىق شەكىلنى ئۆزگەرتىش.

شەكىل ئارلىقنى تولوقلىغۇچى كارتون سۈرەت ئىقتىدارىدىن پايدىلىنىپ، شەكىل شەكىل ئۆزگىرىدىغان كارتون سۈرەت ئىشلىگىلى بولىدىغاندىن سىرت يەنە ھەرىپ بەلگە ۋە يىزىق ئۆزگىرىدىغان كارتون سۈرەتلەرنى ئىشلىگىلى بولىدۇ ھەرىپ بەلگە ئادەتتىكى شەكىلگە ئوخشاشمايدۇئۇنى بىۋاستە شەكلى ئۆزگىرىدىغان كارتون سۈرەت قىلىپ ئىشلەشكە بولمايدۇ، ئالدى بىلەن ھەرىپ بەلگىلەرنى چىچىۋىتىپ شەكىللەرگە پارچىلاشقا توغرا كىلىدۇ.

ئەمەلىي مەشخۇلات

بىرىنجى باسقۇچ: قۇرال ئىستونىدىكى  كۇنۇپكىنى چىكىپ، يىڭىدىن بىر ھۆججەت قۇرمىمىز.
ئىككىنجى باسقۇچ:  “修改- 文档”ناملىق كوماندىنى ئىجراقلىپ دىئالوگ رامىكسنىى ئىچىلغاندىن كىيىن ئۆلچىمىنى بەلگىلەش دىئالوگ رامكىسسىنى كەڭلىكى بىلەن ئىگىزلىكى بىردەكPX100(پىكسىل) قىلىپ بەلىگىلەپ سەھنىنىڭ چوڭ كىچىكلىكىنى ئۆزگەرتىمىز.
ئۈچىنجى باسقۇچ: ‹‹能色››دىكراتسىيە رەڭگى نىڭ ئوڭ تەرەپتىكى كۇنۇپكىسىنى چىكىپ، ئىچىلغان رەڭ تىزىملىكىدىن ‹‹蓝色››سۇس كۆك رەڭ) رەڭ بەلگىسىنى چىكىپ، بۇ خىل رەڭنى سەھنە دىكراتسىيە رەڭگى قىلىپ بەلگلەپ ئاندىن  确定كۇنۇپكىسىنى چىكىمىز
تۆتىنجى باسقۇچ: قۇرال ساندۇقىدىكى Aقۇرالنى تاللاپ، ئاندىن سەھنىنى چىكىپ ئىچىلغان تىكسىت كىرگۈزۈش رامكىسىغا Aھەرىپىنى كىرگۈزىمىز.
بەشىنجى  باسقۇچ: سىتىرىلكا  قۇرالنى تاللاپ كىرگۈزۈلگەن Aھەرىپنى چىكىپ ئۇنى تاللىغاندىن كىيىن ئۇنى تاللىغاندىن كىيىن ‹‹属性››(خاسلىق) ناملىق يۈز تاختىسىدا خەت نۇسخىسىنى Times New Romamخەت نومورى 96 ، رەڭگى سىرىق قىلىپ بەلگىلەيمىز.ئاندىن Bكۇنۇپكا بىلەن كۇنۇپكىسىنى چىكىپ Aھەرىپنى توم ۋە يانتۇ خەت نۇسخسىدا قىلىپ بەلگىلەيمىز.
ئالتىنجى باسقۇچ:Aھەرىپنى سۆرەپ، سەھنىنىڭ ئوتتورىسىغا قويىمىز
 

教学过程设计(教学内容,基础知识,归纳能力测评内容)
يەتتىنجى باسقۇچ: ‹‹ۋاقىت ئوقى ››يۈز تاختىسىدىكى 10-كاندۇككا چىكىپ F6كۇنۇپكىسىنى بىسىپ ئاچقۇچلۇق كاندۇك قىستۇرىمىزئاندىن Aھەرىپىن يەنە بىر قىتىم چىكىپ، قىستۇرۇش نۇقتىسى پەيدا بولغاندى كىيىنAھەرىپنى ئۆچۆرىۋىتىپ Bھەرىپكە ئۆچۆرىۋىتىپ Cھەرىپنى كىرگۈزىمىز.
توققىزىنجى باسقۇچ: ۋاقىت ئوقى يۈز تاختىسىدىكى 1-كاندۇكىنى چىكىپ، ‹‹分离 - 修收››  (ئۆزگەرتىش  پارچىلاش) ناملىق كوماندىنى (ياكى   كۇنۇپكىسىنى بىسىپ )ئىجرا قىلىپ Aھەرىپنى پارچىلاپ شەكىللگە ئايلاندۇرىمىز.يەنە 10- كاندۇكنى چىكىپ   كۇنۇپكسىنى بىسىپ Bھەرىپىنى پارچىلاپ شەكىلگە ئايلاندۇرىمىز.
ئونىنجى باسقۇچ: ‹‹ۋاقىت ئوقى›› يۈز تاختىسىدسىكى 1- كاندۇكنى چىكىپ 属性(خاسلىق) ناملىق يۈز تاختىسدا ئارلىقنى تولوقلاش تۈرىنى ‹‹形状››  قىلىپ بەلگىلەيمىز.
ئون بىرىنجى باسقۇچ:ھۆججەتنى «字符变形.fla» دىگەن نام بىلەن دىسكىغا ساقلايمىز.
ئون ئىككىنجى باسقۇچ: 空制 - 播放 (كونىتروللاش- قويوش ناملىق كوماندىنى ئىجرا  قىلىپ كارتون سۈرەت ئۈنۈمىىنى كۆزىتىمىز.
 
ئوقۇغۇچى پائالىيىتى:
ئوقۇغۇچىلارنى  يۇقۇرىدا كۆرسىتىلگەن ئۆلگە بويىچە ئۆلىرى قول سىلىپ مۇستەقىل ئىشلەشكە ئورۇنلاشتۇرىلىدۇ.
39-بەت    ئىزدىنىش
作业
 

课后反思
教研组长意见:                          

 

                                                                              


ئەكبەرنىياز 2012-11-26 04:42
يەنە بىر ئەمىلىي بىلىمگە ئىگە بولدۇم ، ھارمىغايسىز !!!

سادىر 2012-12-09 22:02
ئەجرىڭىزگە كۆپ رەخمەت.

ئەكبەرنىياز 2012-12-17 00:28
مۇشۇنداق ئەمەلىي ئىشلىتىلىدىغان بىلىملەرنى كۆپرەك كۆرسەك بولغۇدەك دوستلار !!!


查看完整版本: [-- ئۈچىنچى دەرىس:  2. يېزىق شەكلىنى ئۆزگەرتىش --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled