查看完整版本: [-- ئۈچىنجى دەرىس: 1. شەكىل ئۆزگەرتىش. --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئۇچۇر تىخنىكىسى -> ئۈچىنجى دەرىس: 1. شەكىل ئۆزگەرتىش. [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

tawpek 2012-11-23 16:53

ئۈچىنجى دەرىس: 1. شەكىل ئۆزگەرتىش.

5         7课时         2009     

1.زاپچاش قۇرلۇشىنىڭ ئىككى خىل ئۇسۇلى بار: بىرىنجى خىلى سەھنىدىن ئوبيېكتىنى تاللاپ ئاندىن-----------   ------------ ›› كوماندىنى ئىجرا قىلىپ ئۇنى زاپچاسقا ئايلاندۇش يەنە بىرخىلى ‹‹----------  ----------- ›› كوماندىسنىى ئىجرا قىلىپ يىڭىدىن بىر زاپچاس قۇرۇپ، ئاندىن تەھرىرلەش رايونىدا زاپچاس مەزمۇنىىنى ئىشلەشتىن ئىبارەت

前提测评及导入新课
ئۈچىنجى دەرىس: 1. شەكىل ئۆزگەرتىش.
1.    شەكىل ئۆزگەرتىش


课题与板书设计
ئوقۇتۇش ۋە ئۆگنىش نىشانى
1.ئاددى بولغان شەكىل ئارلىقنى تولوقلىغۇچى كارتون سۈرەت ئىشلەشنى ئۈگىنۋىلىش.

2.شەكىل ئەسكەرتىشنىڭ رولىنى چۈشىنىش .

3. ھەرىكەت ئارلىقنى تولوقلىغۇچى كارتون بىلەن شەكىل ئارىلىقىنى تولوقلىغۇچى كارتون سۈرەتنىڭ پەرقىىنى بىلىۋىلىش.

سىياسى ئىددىيۋى تەربىيە دەرىس مەزمۇنىغا بىرلەشتۈرۈپ ئوقۇغۇچىلارغا يۇقۇملۇق كىسەللىكنىڭ ئالدىنى ئىلىش، مۇھىت تازىلىقىغا  ئەھمىيەت بىرىش  توغرىسىدا تەربىيە ئىشلىنىدۇ.
教学目标与学习目标(知识点,能力提高与思想教育,情感目标)
مۇھىم نوقتائاددى بولغان شەكىل ئارلىقنى تولوقلىغۇچى كارتون سۈرەت ئىشلەش

قىيىن نوقتاھەرىكەت ئارلىقنى تولوقلىغۇچى كارتون بىلەن شەكىل ئارىلىقىنى تولوقلىغۇچى كارتون سۈرەتنىڭ پەرقىىنى بىلىۋىلىش.

ھەل قىلىش ئۇسۇلىئوقۇغۇچىلارنى كۆپرەك مەشغۇلات قىلىشقا يىتەكلەش ۋە ئۆلگە كۆرسىتىش ئارقىلىق  ھەل قىلىنىدۇ.

教学重点难点及其外处理
ئوقۇتۇش ۋاستىلىرىدەرىسلىك كىتاب، كومپيۇتېر.
教学手段
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ۋە ئۆگىنىش شەكلىئالدى بىلەن دەرىس مەزمۇنى نەزىرىيە بىلەن ئەمەلىيەت بىرلەشتۈرۈلگەن ئاساستا ھەر بىر قەدەم باسقۇچلار كومپيۇتېردا كۆرسىتىپ بىرىلىدۇ، ئاندىن ئوقۇغۇچىلار ھەر بىر باسقۇچنى ئۆزلىرى ئىشلەپ چىقىدۇ.
教学方法与学习方式
教学过程设计(教学内容,基础知识,归纳能力测评内容)
ئوقۇتقۇچى پائالىيىتى:

1.    شەكىل ئۆزگەرتىش.

  ئىككى دانە ئاچقۇچلۇق كاندۇكقا ئوخشاشمىغان ئىككى شەكىلنى ئورونلاشتۇرۇپ، ئاندىن ئارىلىقىنى تولوقلاش تۈرىنى ‹‹形状››(شەكىل) قىلىپ بەلگىگەندە، شەكىل ئارىلىقنى تولوقلاش كارتون سۈرەتىنى ھاسىل قىلىپ، شەكىللەرنى ئۆزگەرتىش مەقسىتىگە يەتكىلى بولىدۇ.

ئەمەلىي مەشخۇلات:

  بىر چەمبەر تىك تۆت تەرەپلىككە ئۆزگىرىپ، ئاندىن ئۈچ بۇلۇڭغا ئۆزگىرىدىغان كارتون سۈرەتنى ئىشلەش.

بىرىنجى باسقۇچ: filashنى قوزغىتىپ ئىللىپىس قورال كۇنۇپكىسىنى تاللاپ مۇئاپىق بىر خىل رەڭ ئىشلىتىپ سەھنىگە بىر چەمبەر سىزىپ چىقىمىز.

ئىككىنجى باسقۇچ: ‹‹时间轴››(ۋاقىت ئوقى›› يۈز تاختىسىدىكى 10 كاندوكنى چىكىپ،“插入空白关键帧” ( قىستۇرۇش- قۇرۇق ئاچقۇچلۇق كاندۇك )  نامىلىق كوماندىنى ئىجرا قىلىپ (ياكى F7كۇنۇپكىسىنى بىسىپ ) بىر قۇرۇق ئاچقۇچلۇق كاندوكنى قىستۇرىمىز.

ئۈچىنجى باسقۇچ:  قۇرالىنى تاللاپ سەھنىگە بىر تىك تۆت تەرەپلىك سىىزىپ چىقىمىز.

تۆتىنجى باسقۇچ: (ۋاقىت ئوقى›› يۈز تاختىسىدىكى بىرىنجى كاندوكنى چىكىپ 属性(خاسلىق) يۈز تاختىىنىڭ ‹‹补间››تولوقلىغۇچى ئارىلىق ناملىق تاللاش رامكىسىدىكى  كۇنۇپكىسىنى چىكىمىز ئىچىلغان سىيرىلما تىزىملىكىن ‹‹形状››شەكىل ناملىق تۈرنى چىكىپ ئارىلىىق تولوقلاش   تىپىنى ‹‹形状››(شەكىل) قىلىپ بەلگىلەيمىز.

 

教学过程设计(教学内容,基础知识,归纳能力测评内容)
بەشىنچى باسقۇچ: ئىككنجى باسقۇچ بىلەن تۆتىنجى باسقۇچغىچە بولغان مەشخۇلاتقا ئوخشاش ئۇسۇل بىلەن يۈز تاخىسىنىڭ 20-كاندوكىغا بىر قۇرۇق ئاچقۇچلۇق كاندوك قىستۇرۇپ ئاندىن بىر ئۈچ بۇلۇڭ سىزىپ ئارىلىق تولوقلاش تىپىنى  شەكىل قىلىپ بەلگىلەيمىز.

ئالتىنجى باسقۇچ: ھۆججەتنى   图形变形.fla دىگەنام بىلەن دىسكىگا ساقلايمىز.

يەتتىنجى باسقۇچ: قايتۇرۇش كۇنۇپكىسىنى (Enrer) بىسىپ ، كارتون سۈ رەتنى قويوپ ئۈنۈمنى كۆرىمىز.

سەھنىدىكى چەمبەرنىڭ ئاپتۇماتىك سۈرۈلۈپ، تىك تۆت تەرەپلىككە ئۆزگىرىپ، ئاندىن ئۈچبۇلۇڭغا ئۆزگەرگەنلىكىنى كۆرىمىز.
 
ئوقۇغۇچى پائالىيىتى:
ئوقۇغۇچىلارنى  يۇقۇرىدا كۆرسىتىلگەن ئۆلگە بويىچە ئۆلىرى قول سىلىپ مۇستەقىل ئىشلەشكە ئورۇنلاشتۇرىلىدۇ.
35- بەت     سىناپ كۆرۈڭ
作业
 

课后反思
教研组长意见:                          

 

                                                                              



查看完整版本: [-- ئۈچىنجى دەرىس: 1. شەكىل ئۆزگەرتىش. --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled