查看完整版本: [-- ئوبيكىتىنى ئايلاندۇرۇش ۋە كارتون سۈرەتنى ئىلان قىلىش --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئۇچۇر تىخنىكىسى -> ئوبيكىتىنى ئايلاندۇرۇش ۋە كارتون سۈرەتنى ئىلان قىلىش [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

tawpek 2012-11-23 16:52

ئوبيكىتىنى ئايلاندۇرۇش ۋە كارتون سۈرەتنى ئىلان قىلىش

4         6课时         2009     

كاندۇك چاستۇتىسىنى ئۆزگەرتىش بىلەن كاندۇك ئارىلىقىنى ئۆزگەرتىشنىڭ قانداق پەرقى بار؟ ئەمىلى مىسال ئارقىلىق چۈشەندۈرۈڭ؟
前提测评及导入新课
4.ئوبويكىتىنى ئايلاندۇرۇش ۋە كارتون سۈرەتنى ئىلان قىلىش
1.ئوبكىتنى ئايلاندۇرۇشنىڭ ئاساسلىق مەشغۇلاتلىرى
2. كارتون سۈرەتنى ئىلان قىلىشنىڭ ئاساسلىق مەشغۇلاتلىرى


课题与板书设计
ئوقۇتۇش ۋە ئۆگنىش نىشانى
1.ئوبكىتنى ئايلاندۇرۇشنىڭ ئاساسلىق مەشغۇلاتلىرى
2. كارتون سۈرەتنى ئىلان قىلىشنىڭ ئاساسلىق مەشغۇلاتلىرى
سىياسى ئىددىيۋى تەربىيە دەرىس مەزمۇنىغا بىرلەشتۈرۈپ ئوقۇغۇچىلارغا تىرىشىپ ئۆگىنىش، ئىتتىپاقلىققا ئەھمىيەت بىرىش  توغرىسىدا تەربىيە ئىشلىنىدۇ.
教学目标与学习目标(知识点,能力提高与思想教育,情感目标)
مۇھىم نوقتائوبكىتنى ئايلاندۇرۇشنىڭ ئاساسلىق مەشغۇلاتلىرى

قىيىن نوقتاكارتون سۈرەتنى ئىلان قىلىشنىڭ ئاساسلىق مەشغۇلاتلىرى

ھەل قىلىش ئۇسۇلىئوقۇغۇچىلارنى مۇستەقىل مەشغۇلات قىلىشقا يىتەكلەش، ئۆلگە كۆرسىتىش ئارقىلىق ھەل قىلىنىدۇ.

教学重点难点及其外处理
ئوقۇتۇش ۋاستىلىرىدەرىسلىك كىتاب، كومپيۇتېر.
教学手段
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ۋە ئۆگىنىش شەكلىئالدى بىلەن دەرىس مەزمۇنى نەزىرىيە بىلەن ئەمەلىيەت بىرلەشتۈرۈلگەن ئاساستا ھەر بىر قەدەم باسقۇچلار كومپيۇتېردا كۆرسىتىپ بىرىلىدۇ، ئاندىن ئوقۇغۇچىلار ھەر بىر باسقۇچنى ئۆز كومپيۇتېردا ئۆزلىرى ئىشلەپ چىقىدۇ.
教学方法与学习方式
教学过程设计(教学内容,基础知识,归纳能力测评内容)
ئوقۇتقۇچى پائالىيىتى:

ھەرىكەت ئارلىقنى تولوقلاشتىن پايدىلىنىپ  ئوبويكىتنى ئايلاندۇرۇشقىمۇ بولىدۇ.

ئەمەلىي مەشخۇلات   «小女孩»ناملىق رەسىمنى ئايلىنىدىغان كارتۇن سۈرەتنى ئىشلەش.

بىرىنچى باسقۇچ:«ۋاقىت ئوقى»يۈز تاختىسىدىكى 90-كاندۇكنى چىكىپ (F6)كۇنۇپكىسىنى بىسىپ ،ئاچقۇچلۇق كاندۇك قىستۇرىمىز.

ئىككىنچى باسقۇچ: «ۋاقىت ئوقى» يۈز تاختىسىدىكى 75-95- كاندۇك ئارىسىدىكى خالىغان بىر كاندۇكنى چىكىپ ،«属性»(خاسلىق )يۈز تاختىسىدا ئارلىق تولوقلاش رامكىسىدىكى تاللاش كۇنۇپكىسىنى چىكىپ ،« 动作»تۈرنى تاللايمىز .ئاندىن تۆۋەندىكى ئوڭ تەرەپ رەسىمدە كۆرسىتىلگەن بويچە ئايلاندۇرۇش ئىستونىدىكى پارامىتىرلارنى بەلگىلەيمىز.

ئۈچىنىچى باسقۇچ:ھۆججەتنى دىسكىغا ساقلايمىز.«ۋاقىت ئوقى»يۈز تاختىسىدىكى تۆۋەندىكى رەسىمدە كۆرسىتىلگەندەك بولىدۇ.

تۆتىنچى باسقۇچ:«ۋاقىت ئوقى»يۈز تاختىسىنىڭ ئاستى قىسمىدىكى ئۆرۆش تاياقچىسىنى سولغا سۈرۈپ، «ۋاقىت ئوقى»يۈز تاختىسىدىكى بىرىنچى كاندۇكنى چىكىپ قايتۇرۇش كۇنۇپكىسىنى بىسىپ كارتۇن سۈرەتنى قويوپ بىر پۈتۈن كارتۇن سۈرەت ئۈنۈمنى كۆرىمىز.

كىچىك قىزچاقنىڭ رەسىمى ئالدى بىلەن سەھنىنىڭ سول تەرەپ يۇقىرقى بۇلۇڭدىن ئوڭ تەرەپ تۆۋەنكى بۇلۇڭغا يۆتكىلىدۇ ، ئاندىن چوڭلاپ سەھنىنىڭ ئوتتورىسىغا يۆتكىلىپ، كىچىكلەپ سۇسلىشىپ چىقىپ كىتىپ يەنە چوڭلاپ سۇسلىشىپ كىرىپ كەينىدىنلا سائەت ئىستىرىلكىسى يۆتكىلىشنى بويلاپ بىر ئايلىنىدۇ.

5.كارتۇن سۈرەت ئىلان قىلىش

Flashئارقىلىق كارتۇن سۈرەت ئەسەرلىرىنى ئىشلىگەندە ساقلانغان ھۆججەت كىڭەيتىلگەن نامى «flash. »بولغان Flashدوكومىنىتى بولغاندىن سىرىت يەنە كىڭەيتىىلگەن نامى «swf»بولغان Flashفىلىم ھۆججىتى ۋە كىڭەيتىلگەن نامى «exe.»بولغان ئىجىرا ھۆججىتى قىلىپ ئىلان قىلغىلى بولىدۇ.

بىرىنچى باسقۇچ:«文件-发布置»(ھۆججەت- ئىلان قىلىشنى بەلگىلەش)ناملىق كوماندىنى ئىجىرا قىلىپ ،ئۇنىڭ دىئالۇگ رامكىسىنى ئاچىمىز.فۇرمات تاللاش كارتىسىنى ئىچىپ « HTML.(html)   »تۈرنىڭ تاللىنىش ھالىتىنى ئەمەلدىن قالدۇرۇپ «windows发布文件 »ناملىق تۈرنى تاللايمىز.

ئىككىنچى باسقۇچ:«发布»كۇنۇپكىسىنى چەكسەك ،كارتۇن سۈرەت ھۆججىتى كىڭەيتىلگەن نامى «swf»بولغانFlash فىلىم ھۆججىتى ۋە كىڭەيتىلگەن نامى «exe.»بولغان ئىجىرا ھۆججىتى شەكىلدە ئىلان قىلىنىدۇ.

教学过程设计(教学内容,基础知识,归纳能力测评内容)
ئۈچىنىچى باسقۇچ:ئىلان قىلىش ئاخىرلاشقاندىن كىيىن «确定»كۇنۇپكىسىنى چىكىپ Flash تىن چىكىنىپ چىقىمىز.

تۆتىنىچى باسقۇچ: «小女孩flash »ناملىق دوكومدىت ساقلاپ قويولغان ھۆججەت قىسقۇچنى ئاچساق ھۆججەت سىنبەلگىسى  ●ھۆججەت نامى «小女孩flash »بولغان ھۆججەتنىڭ Flash ھۆججتى ئىكەنلىكى سىنبەلگىسى (● )ھۆججەت نامى__________بولغان ھۆججەتنىڭ Flash فىلىم ھۆججىتى ئىكەنلىكى ۋە سىنبەلگىسى (  )ھۆججەت نامى ----- بولغان ھۆججەتنىڭ ئىجىرا ھۆججىتى ئىكەنلىكىنى كۆرىمىز.

بەشىنچى باسقۇچ:كىڭەيتىلگەن نامى «flash. » بولغان Flash ھۆججىتىنى ئىككى چەكسەك Flash يۇمشاق دىتالى قوزغىلىپ، Flash كۆزنىكىدە بۇ ھۆججەت ئىچىلىدۇ. قۇرال ساندۇقىدىكى قۇراللاردىن پايدىلىنىپ بۇ ھۆججەتكە تەھرىرلەش ئىلىپ بارغىلى بولىدۇ ۋە ئۇنى پىشىقلاپ ئىشلقگىلى بولىدۇ.

ئالتىنچى باسقۇچ :ھۆججەت  قىسقۇچتىكى كىڭەيتىلگەن نامى «exe.» بولغان ئىجىرا ھۆججىتىنى ئىككى چەكسەك ،بىر كىچىك كۆزنەكتە كارتۇن سۈرەت قويلىدۇ. Flashقاچىلانمىغان كومپىيۇتىرلاردىمۇ كىڭەيتىلگەن نامى «exe.» بولغان ھۆججەتلەرنى قويغىلى بولىدۇ.

يەتتىنچى باسقۇچ:كىڭەيتىلگەن نامى «swf» بولغان Flash فىلىم ھۆججىتىنى ئىككى چەككەندىمۇ يۇقىردا ئىشلەنگەن كارتۇن سۈرەتنى قويوپ كۆرگىلى بولىدۇ لىكىن Flash  قاچىلانمىغان كومپىيۇتىرلاردا كىڭەيتىلگەن نامى «swf» بولغان ھۆججەتلەرنى بىۋاستە قويغىلى بولمايدۇ.

ئوقۇغۇچى پائالىيىتى:
ئوقۇغۇچىلارنى  يۇقۇرىدا كۆرسىتىلگەن ئۆلگە بويىچە ئۆلىرى قول سىلىپ مۇستەقىل ئىشلەشكە ئورۇنلاشتۇرىلىدۇ.
32-بەت      مەشىق
作业
 

课后反思
教研组长意见:                          

 

                                                                              


arzu 2012-11-24 01:43
بۇ كىمگە ئۆتىدىغان دەرسىڭىز تەۋپىق ئىنىم؟ بىزگىمۇ يا سىنىپتىكى ئوقۇغۇچىلارغىمۇ؟

بابۇر0725 2014-02-19 20:43
تەرتىپى ئىنىق بولۇپتۇ؟


查看完整版本: [-- ئوبيكىتىنى ئايلاندۇرۇش ۋە كارتون سۈرەتنى ئىلان قىلىش --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled