查看完整版本: [-- ئوبىكىتنىڭ چوڭ كىچىكلىكىنى ئۈزگەرتىىش --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئۇچۇر تىخنىكىسى -> ئوبىكىتنىڭ چوڭ كىچىكلىكىنى ئۈزگەرتىىش [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

tawpek 2012-11-23 16:50

ئوبىكىتنىڭ چوڭ كىچىكلىكىنى ئۈزگەرتىىش

 

3         5课时         2009     

ھەركەت تولۇقلىغۇچى بىر كارتون سۈرەت ئىشلەپ بىقىڭ؟
تەلەپ: بىر دانە يىشىل رەڭلىك تىك تۆت تەرەپلىك ئىكراننىڭ سول تەرەپ ئاستىنقى بۇلىڭىدىن ئوڭ تەەپ يۇقۇرقى بۇلىڭىغا قاراپ ھەركەتلىنىدىغان بولسۇن؟
前提测评及导入新课
2. ئوبىكىتنىڭ چوڭ كىچىكلىكىنى ئۈزگەرتىىش
1. تەدرىجى چوڭلايدىغان كارتون سۈرەتنى ئىشلەش.

2.ئوبكىتنىڭ سۈزۈك بولماسلىق دەرىجىسىنى ئۆزگەرتىش.

3. كىچىكلەش ۋە سۇسلىشىپ بارىدىغان كارتون سۈرەت ئىشلەش.



课题与板书设计
】ئوقۇتۇش ۋە ئۆگنىش نىشانى【
1. تەدرىجى چوڭلايدىغان كارتون سۈرەتنى ئىشلەش.
2.ئوبكىتنىڭ سۈزۈك بولماسلىق دەرىجىسىنى ئۆزگەرتىش.
】سىياسى ئىددىيۋى تەربىيە【 دەرىس مەزمۇنىغا بىرلەشتۈرۈپ ئوقۇغۇچىلارغا مۇھىت تازىلىقىغا ۋە شەخسى تازىلىققا ئەھمىيەت بىرىش، يۇقۇملۇق كىسەللىكنىڭ ئالدىنى ئىلىش  توغرىسىدا تەربىيە ئىشلىنىدۇ.
教学目标与学习目标(知识点,能力提高与思想教育,情感目标)
】مۇھىم نوقتا 【كىچىكلەش ۋە سۇسلىشىپ بارىدىغان كارتون سۈرەت ئىشلەش.
】قىيىن نوقتا【كارتون سۈرەت ئىشلەشنىڭ قەدەم- باسقۇچلىرى ۋە قوراللارنى ئىشلىتىش.
】ھەل قىلىش ئۇسۇلى【ئالدى بىلەن ئوقۇغۇچىلارغا مەشغۇلات تەرتىپلىرى بىر- بىرلەپ كۆرسىتىپ بىرىلىدۇ ئاندىن ئوقۇغۇچىلار ئۆزلىرى مەشىق قىلىدۇ. بىر قىسىم ئوقۇغۇچىلارغا ئايرىم كۆرسىتىپ بىرىلىدۇ.
教学重点难点及其外处理
ئوقۇتۇش ۋاستىلىرىدەرىسلىك كىتاب، كومپيۇتېر.
教学手段
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ۋە ئۆگىنىش شەكلىئالدى بىلەن دەرىس مەزمۇنى نەزىرىيە بىلەن ئەمەلىيەت بىرلەشتۈرۈلگەن ئاساستا ھەر بىر قەدەم باسقۇچلار كومپيۇتېردا كۆرسىتىپ بىرىلىدۇ، ئاندىن ئوقۇغۇچىلار ھەر بىر باسقۇچنى ئۆزى قول سىلىپ  ئىشلەپ چىقىدۇ.
教学方法与学习方式
教学过程设计(教学内容,基础知识,归纳能力测评内容)
ئوقۇتقۇچى پائالىيىتى:

ھەر كەت ئارلىقىنى تولىقلۇغۇچى كارتون سۈرەتتە يەنە ئوبىكىتنىڭ چوڭ كىچىكلىكىنىمۇ ئۈزگەرتكىلى بولىىدۇ.

تەدىرىجىي چوڭايتىلغان كارتون سۈرەتنى ئشلەش

بىرىنچى باسقۇچ: ۋاقىت ئوقى يۈز تاختىسىدىكى45- كاندۇكنى چىكىپ F6كۇنۇپكىسىنى چىكىپ، ئاچقۇچلۇق كاندوك قىستۇرىمىز ئاندىن ئوڭ تەرەپ ئاستىقى بۇلۇڭدىكى «小女孩»ناملىق رەسىمنى سۈرەپ سەھنە ئاستىنىڭ ئوتتورا قسمغا قويمز.     

        ئكىكىنچى باسقۇچ: قورال ساندۇقىدىكى ئختىيارىي شەكىل ئۈزگەرتىش كۇنۇپكىسىنى چىكىپ، رەسىمنى تاللىغاندىن كىيىن، مائۇس ئستىرىلكىسىنى ئوڭ تەرەپ ئۈستنكى بۇلۇڭدىكى مەشغۇلات نوختىسىغا توغىرلايمىز ، ئستىرىلكا قوش يۆنىلىشلىك ئىستىرىلكا شەكلىگە ئۈزگەرگەندە shift كۇنۇپكىسىنى بىسىپ تۇرۇپ، مائۇسنى سۈرەپ«小女孩»ناملىق رەسىمنى چوڭايتىمىز .

ئۈچىنچى باسقۇچ : سەھنە سىرتىنى چىكىپ، رەسىمنىڭ تاللانغان ھالىتىنى ئەمەلدىن قالدۇرىمىىز .

تۈتىنچى باسقۇچ : «ۋاقىت ئوقى » يۈزتاختىسىدىن 30-45-كاندۇك ئارىسىدىكى خالىغان بىر كاندۇكنى مائۇس ئوڭ كۇنۇپكىسى بىلەن چىكىپ، ئچلغان تىز قوزغىتىش تىزىملىكىدىكى «创建补间动画»ئارىلىق تولىقلىغۇچى كارتون سۈرەت قۇرۇش ناملىق كوماندىنى ئجرا قىلىپ 30-45-كاندۇك ئارىسىدا بىر بۆلەك ئارىلىق تولىقلىغۇچ كارتون سۈرەت ھاسىل قىلىمىز .

3.ئوبىيكىتنىڭ سۈزۈك بولماسلىق دەرىجىسىنى ئۈزگەرتىش .

ھەركەت ئارلىقىنى تولىقلىغۇچى كارتون سۈرەتتە، ئوبىكتنىڭ سۈزۈك بولماسلىق دەرىجىسىنى بەلگىلەش ئارقىلىق رەسىمنى كىرگۈزگەندە ياكى چىققاندا تەدىرىجىي سۇسلىشىدىغان ئۈنۈمگە ئىگەقىلىپ بەلگىلىگىلى بولىدۇ .

سۇسلىشىپ بارىدىغان كارتون سۈرەتنى ئشلەش .

بىرىنچى باسقۇچ : ۋاقىت ئوقى يەر  تاختىسىدىكى 60-كاندۇكنى چىكىپF6كۇنۇپكىسىنى باسىمىز، ئاندىن سەھنىدىكى [كىچىك بالا ]ناملىق رەسىمنى چىكىمىز .

ئككىنچى باسقۇچ : [خاسلىق]يۈز تاختىسىدا، رەڭ تاللاش رامكىسىدىكى تاللاش كۇنۇپكىسىنى چىكىپ، ئچىلغان سىيرىلما تىزىملىكتىكى تۈرىنى چىكىپ ، يەنەئوڭ تەرەپتىكى تاللاش رامكىسىدىن تاللاش كۇنۇپكىسىنى چىكىمىز ، ئاندىن شىكاللىق سىزغۇچتىكى سىرىما توپچىنى سۈزۈپ ،سۈزۈك بولماسلىق دەرىجىسىنى % 20 كە تەڭشەيمىز .

ئۇچىنچى باسقۇچ : خالىغانچە ئۆزگەرتىش قورالىنى تاللاپ، « 小女孩»ناملىق رەسىمنىڭ چوڭلىقىنى مۇۋاپىق تەڭشەيمىز .

 

教学过程设计(教学内容,基础知识,归纳能力测评内容)
توتىنچى باسقۇچ ؛«ۋاقىت ئوقى» يۈز تاختىسىدىكى 45-60-كاندوك ئارىسىنى مائۇس ئوڭ كۇنۇپكىسى بىلەن چىكىپ ،ئىچىلغان تىز قوزغىتىش تىزىملىكىدىكى ««创建补间动画››(ئارىلىق تولوقلىغۇچى كارتون سۈرەت قۇرۇش) ناملىق كوماندىنى ئىجرا قلىمىز.

بەشىنچى باسقۇچ: كارتون سۈرەتنى قويوپ كۆرۆپ ئاندىن ھۆججەتنى دىسكىغا ساقلايمىز.

 
ئوقۇغۇچى پائالىيىتى:
ئوقۇغۇچىلارنى  يۇقۇرىدا كۆرسىتىلگەن ئۆلگە بويىچە رەسىم كىرگەندە سۇسلىشىدىغان ئۈنۈمنى ئىشلەشكە ئورۇنلاشتۇرىلىدۇ.
كۆرسەتمە:
ۋاقىت ئوقى يۈز تاختىسىدىكى 75- كاندۇكقا ئاچقۇچلۇق كاندۇكنى قىستۇرۇپ، ئاندىن  «小女孩»ناملىق رەسىمنى چوڭلىتىڭ ھەمدە ( خاسلىق ) يۈز تاختىسىدا قىممىتىنى %100 قىلىڭ، ئەڭ ئاخىرىدا 60 - 75 – كاندۇك ئارىسىدا، ئارىلىق تولۇقلىغۇچى كارتۇن سۈرەت ھاسىل قىلىڭ؟
23-بەت  مەشىق
作业
 

课后反思
教研组长意见:                          

 

                                                                              


ئەكبەرنىياز 2012-11-26 04:45
ھەقىقەتەن ئەمىلىي بىلىملەر ئىكەن ، ھارمىغايسىز !!!


查看完整版本: [-- ئوبىكىتنىڭ چوڭ كىچىكلىكىنى ئۈزگەرتىىش --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled