查看完整版本: [-- ئاددىي كارتون سۈرەت ئىشلەش --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئۇچۇر تىخنىكىسى -> ئاددىي كارتون سۈرەت ئىشلەش [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

tawpek 2012-11-23 16:48

ئاددىي كارتون سۈرەت ئىشلەش

 

2         3课时         2009     

ئىزدەش موتورىدىن پايدىلىنىپ، ئىنتېرنىت تورىدىن بىر قىسىم   كارتون سۈرەتلىرىنى  تىپىپ ئۇلارنى قويۇپ بىقىڭ؟ ئاندىن كارتون سۈرەت ئۈنىمىدە قانداق ئۆزگىرىش بولىدىغانلىقىنى چۈشەندۈرۈڭ؟
前提测评及导入新课
3. ئاددىي كارتون سۈت ئىشلەش
 1. Flashيۇمشاق دىتالىدىن پايدىلىنىپ ئاددى ھەركەتلىنىدىغان بىر چەمبەرنى ئىشلەش.
2. مەشغۇلاتنىڭ قەدەم- باسقۇچلىرى.
3. زۆرۈر بولغان قوراللارنى ئىشلىتىش.


课题与板书设计
ئوقۇتۇش ۋە ئۆگنىش نىشانى
1. Flash يۇمشاق دىتالىنىڭ ئەمىلىي مەشغۇلاتى بىلەن تونۇشۇش.
2. Flash نىڭ قوراللىرىنىڭ ئىشلىتىش  ئۇسۇللىرىنى ئىگەللەش.
سىياسى ئىددىيۋى تەربىيەئىتتىپاقلىققا ئەھمىيەت بىرىش، ئۆز-ئارا ياردەملىشىپ ھەمكارلىشىپ ئۆگىنىش توغرىسىدا تەربىيە ئىشلىنىدۇ.
教学目标与学习目标(知识点,能力提高与思想教育,情感目标)
مۇھىم نوقتاFlashمەشغۇلات تەرتىپلىرىنى ئىگەللەش.
قىيىن نوقتاFlashيۇمشاق دىتالىدىن پايدىلىنىپ ئاددى ھەركەتلىنىدىغان بىر چەمبەرنى ئىشلەش.

ھەل قىلىش ئۇسۇلىئوقۇغۇچىلارنى مۇستەقىل  مەشىق  قىلىشقا يىتەكلەش ئارقىلىق ھەل قىلىنىدۇ.

教学重点难点及其外处理
ئوقۇتۇش ۋاستىلىرىدەرىسلىك كىتاب، كومپيۇتېر.
教学手段
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ۋە ئۆگىنىش شەكلىئالدى بىلەن دەرىس مەزمۇنى نەزىرىيە بىلەن ئەمەلىيەت بىرلەشتۈرۈلگەن ئاساستا ھەر بىر قەدەم باسقۇچلار كومپيۇتېردا كۆرسىتىپ بىرىلىدۇ، ئاندىن ئوقۇغۇچىلار ھەر بىر باسقۇچنى ئۆز كومپيۇتېردا ئۆزلىرى ئىشلەپ چىقىدۇ.
教学方法与学习方式
教学过程设计(教学内容,基础知识,归纳能力测评内容)
ئوقۇتقۇچى پائالىيىتى:

Flash نى قوزغاتقاندىن كىيىن، كارتون سۈرەت ئىشلىگىلى بولىدۇ.  تۆۋەندە بىز چەمبەرنىڭ ئېكرانىنىڭ سول تەرەپ يۇقىرىقى بۇرجىكىدىن ئوڭ تەرەپ تۆۋەنكى بۇرجىكىگەسۈرۈلىدىغان بىر ئاددىي كارتون سۈرىتىنى ئىشلەپ كۆرەيلى .

بىرىنچى باسقۇچ ؛ قۇرال ساندۇقىدىكى ئېللىپىس قۇرال كۇنۇپكىسىنى چىكىپ، قورالنى تاللايمىز .

ئىككىنجى باسقۇچ :قورال ساندۇقىنىڭ ئوتتۇرا قىسمىدىكى رەڭ ئىستونىدا قەلەم رەڭگى رامكىسىدىكى كۇنۇپكىسىى چىكىپ ئچىلغان رەڭ تىزىمىلىكى رامكىسىدىكى  كۇنۇپكىسىى چىكىپ ،سىزىلغان ئىللىپىسنىڭ يان سىزىقىنى رەڭسىز قىلىپ بەلگىلەيمىز .

ئۈچىنىچى باسقۇچ:قۇرال ساندۇقىنىڭ ئوتتورا قىسمىدىكى رەڭ ئىستونىدا ،تولدۇرۇش رەڭگى رامكىسىدىكى  كۇنۇپكىسىنى چىكىپ ،ئىچىلغان رەڭ تىزىملىكىدىن (قىزىل رەڭ)ناملىق رەڭ بەلگىسىنى چىكىپ ، سىزىلغان شەكىلنىڭ تولدوروش رەڭگىنى قىزىل رەڭ قىلىپ بەلگىلەيمىز.

تۆتىنچى باسقۇچ:   كۇنۇپكىسىنى بىسىپ تۇرۇپ ، سەھىنىنىڭ سول تەرەپ ئۈستىنىكى بولۇڭىدا مائۇس ئىستىرىلكىسىنى سۆرەپ ،چوڭ كىچىكلىكى مۇۋاپىق بولغان بىر چەمبەر سىزىمىز.

بەشىنچى باسقۇچ:قۇرال ساندۇقىدىكى ئىستىرىلكا قۇرال كۇنۇپكىسى  نى چىكىپ ،ئىستىرىلكا قۇرالىنى تاللاپ ،ئاندىن بايا سىزغان چەمبەرنىڭ ئىچىنى چىكىپ ئۇنى تاللايمىز.

ئالتىنچى باسقۇچ:‹‹插入  转换为元件 ››   ( قىستۇرۇش –  زاپچاسقا ئۆزگەرتىش ) ناملىق كوماندىنى ئىجىراقىلىپ ، ئۇنىڭ دىئالوگ رامكىسى ئىچىلغاندىن كىيىن نام رامكىسىغا ‹‹  圆形 ››  نى كىرگۈزۈپ ‹‹  行为 ›› ناملىق ئىستوندىن ‹‹    图形 ›› نى تاللاپ ئاندىن ‹‹ 确定  ››  كۇنۇپكىسنىىچىكىمىز .    

يەتتىنچى باسقۇچ : ‹‹时间轴››  ( ۋاقىت ئوقى ) يۈز تاختىسىدىكى  50-كاندۇكنى ( شىكالا ئاستىدىكى كىچىك تۆت چاسا كاتەكنى ) چىكىپ ئۇنى تاللاپ  ‹‹  插入关键帧  ››

教学过程设计(教学内容,基础知识,归纳能力测评内容)
قىستۇرۇش – ئاچقۇچلۇق كاندۇك ) ناملىق كوماندىىنى يەنە بىر قىتىم ئىجرا قىلىمىز ، ئاندىن چەمبەرنى سەھنىنىڭ ئوڭ تەرەپ  ئاستىنقى بۇلۇڭىغا سۆرەيمىز .

سەككىزىنچى باسقۇچ : ‹‹ ۋاقىت ئوقى ›› يۈز تاختىسىدىكى بىرىنچى كاندۇكنى تاللاپ ئاندىن

‹‹插入    创建补间动画  ››   ( قىستۇرۇش – تولۇقلىغۇچى كارتۇن سۈرەت قۇرۇش ) ناملىق كوماندىنى ئىجرا قىلىمىز . 1-50- كاندۇك ئارىسىدا دىكوراتسىيىسى سۇس كۆك رەڭلىك ئىستىرىلكىلىق قىنىق سىزىق پەيدا بولغانلىقىنى كۆرىمىز بۇ 1- 50- كاندۇك ئارىسىدا تولۇقلىغۇچى كارتۇن سۈرەت ھاسىل بولغانلىقىنى ئىپادىلەيدۇ .

توققىزىنچى باسقۇچ : ‹‹ 控制     播放 ›› ( كونتىروللاش – قويۇش ) ناملىق كوماندىنى .ئىجرا قىلىپ  ياكى قايتۇرۇش كۇنۇۇپكىسىنى  چىكىپ ، كارتۇن سۈرەتنى قويىمىز بۇچاغدا چەمبەر سەھنىنىڭ سول تەرەپ يۇقىرقى بۇلۇڭىدىن ئوڭ تەرەپ ئاستىنقى بۇلۇڭىغىى قاراپ يۆتكىلىدۇ .

ئونىنچى باسقۇچ : ‹‹文件    保存››  ( ھۆججەت – ساقلاش) ناملىق كوماندىنى ئىجرا قىلىپ كومپىيۇتىر ئۆزى بەلگىلىگەن ھۆججەت نامىنى مۇۋاپىق  بىر ھۆججەت نامىغا ،

 مەسىلەن  ‹‹运动的园››  نا،غا ئۆزگەرتىپ ، كارتون سۈرەرت ئەسىرىنى مۇۋاپىق ھۆججەت قىسقۇچىغا ساقلايمىز .

ئون بىرىنچى باسقۇچ : فىلەش تىزىملىكىنىڭ ئوڭ تەرىپىدىكى خاتا كۇنۇپكىسىنى چىكىپ ‹‹运动的园›› ناملىق ھۆججەتنى تاقايمىز . تىما ئىستونىنىڭ ئوڭ تەرىپىدىكى خاتا كۇنۇپكىسىنى چىكىپ فىلەش يۇمشاق دىتالىدىن چىكىنىپ چىقىمىز .

ئوقۇغۇچى پائالىيىتى: ئوقۇغۇچىلارنى ئۆزلىرى ئەمىلىي مەشغۇلات قىلىشقا يىتەكلەش ئارقىلىق دەرىس مەزمۇنى مۇستەھكەملىنىدۇ.
دەرىسلىك كىتاپ        13 – بەت مەشىق
作业
 

课后反思
教研组长意见:                          

 

                                                                              

 



查看完整版本: [-- ئاددىي كارتون سۈرەت ئىشلەش --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled