查看完整版本: [-- Flashنىڭ خىزمەت مۇھىتى --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئۇچۇر تىخنىكىسى -> Flashنىڭ خىزمەت مۇھىتى [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

tawpek 2012-11-23 16:42

Flashنىڭ خىزمەت مۇھىتى

 

1         2课时         2009     

Flash قانداق يۇمشاق دىتال؟ Flash نى قوزغىتىشنىڭ قانداق ئۇسۇللىرى بار؟
Flash كۆزنىكى قانچە قىسىمدىن تۈزىلگەن؟
前提测评及导入新课
بىرىنچى دەرىس: 2. Flashنىڭ خىزمەت مۇھىتى
1. Flash نى قوزغىتىش ۋە چىكىنىپ چىقىش.
2.. Flash  نىڭ خىزمەت مۇھىتى.


课题与板书设计
ئوقۇتۇش ۋە ئۆگنىش نىشانى
1. Flash نىڭ خىزمەت مۇھىتى.
سىياسى ئىددىيۋى تەربىيە دەرىس مەزمۇنىغا بىرلەشتۈرۈپ ئوقۇغۇچىلارغا مىللەتلەر ئىتتىپاقلىققا ئەھمىيەت بىرىش  توغرىسىدا تەربىيە ئىشلىنىدۇ.
教学目标与学习目标(知识点,能力提高与思想教育,情感目标)
مۇھىم نوقتاFlash يۇمشاق دىتالىنى  قوزغىتىش ئۇسۇلى.
قىيىن نوقتاFlash نىڭ خىزمەت مۇھىتى.

ھەل قىلىش ئۇسۇلىئوقۇغۇچىلارنى كۆپرەك مەشىق قىلىشقا يىتەكلەش ئارقىلىق ھەل قىلىنىدۇ.

教学重点难点及其外处理
ئوقۇتۇش ۋاستىلىرىدەرىسلىك كىتاب، كومپيۇتېر.
教学手段
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ۋە ئۆگىنىش شەكلىئالدى بىلەن دەرىس مەزمۇنى نەزىرىيە بىلەن ئەمەلىيەت بىرلەشتۈرۈلگەن ئاساستا ھەر بىر قەدەم باسقۇچلار كومپيۇتېردا كۆرسىتىپ بىرىلىدۇ، ئاندىن ئوقۇغۇچىلار ھەر بىر باسقۇچنى ئۆز كومپيۇتېردا ئۆزلىرى ئىشلەپ چىقىدۇ.
教学方法与学习方式
教学过程设计(教学内容,基础知识,归纳能力测评内容)
ئوقۇتقۇچى پائالىيىتى:

بىرىنچى باسقۇچ:

Flash  كۆزنىكىنىڭ تۈزىلىشىنى كۆزىتىنىڭ بۇ كۆزنەكتىن شۇنى كۆرىۋىلىشقا بۇلىدىكى  بۇ كۆزنەك باشقا قوللىنىش يۇمشاق دىتالىنىڭ  كۆزنىكىگە ئوخشاشلا ماۋزۇ سىتونى تىزىملىك ستونى ۋە قۇرال سىتونى  قاتاللىقلاردىن تۈزۈلگەن  بۇلاردىن باشقا flashكۆزنىكىدىن يەنە قۇرال ساندۇقى ۋاقىت ئوقى يۈز تاختىسى ۋە سەھنە قاتارلىقلار بار.
ئىككىنچى باسقۇچ:
flashكۆزنىكىنىڭ سول تەرىپىدىكى قۇرال ساندۇقىنى كۆرسىتىڭ شۇنىكۆرىۋىلىشقا بولىدىكى قۇرال ساندۇقى  يۇقىردىن تۆۋەنگە قاراپ تەرتىپ بىلەن (                                      )  (                                   ) (                         ) ۋە (                             ) دىن ئىبارەت 4 قىسىم،غا بۆلنىدۇ شەكىل سىزىش قۇرال ستونىدىكى قۇراللاردىن پايدىلنىپ شەكىل سىزىش  پۈركۈپ سىرلاش ئۆزگەرتىپ ئىلىپ بىرىش ۋە يىزىقلارنى تەھرىرلەپ بەت ياساش قاتارلىقلار نى ئىلىپ بارغىلى بولىدۇ . تەكشۇرۈپ كۆرۈش ستونىدىكى قۇراللاردىن پايدىلنىپ سەھنىنى يۆتكىگىلى، چوڭايىتقىلى ، كىچىكلەتكىلى بولىدۇ.  رەڭ ستونىدا ئوبىكتىنىڭ رەڭگىنى بەلگىلىگىلى بولىدۇ.  تۈر تاللاش  ستونىدىكى مەزمۇن ئادەتتە شەكىل سىزىش ئىستونىدىكى قۇرال كونۇپكىسىنىڭ ئالمىشىشىغا ئەگىشىپ ئۆزگىرىپ تۇرىدۇ. قۇرالنىڭ بىر قىسم ئالاھىدە ئىقتىدارلىرىنى بەلگىلىگىلى بولىدۇ.
ئۈچىنچى باسقۇچ:

مائۇس ئىستىرىلىكىسىنى ئايرىم- ئايرىم ھالدا قورال ساندۇقىىدىكى ھەر قايسى قورال كۇنۇپكىلىرىغا توغرىلاپ سەل تۇرۇپ، مائۇس ئىستىرىلكىسى ئورنىدا كۆرۈنگەن يىزىقلارنى كۆزىتىپ، تۆۋەندىكى رەسىمدىكى بوش ئورۇنلارنى تولدۇرۇڭ؟

تۆتىچى باسقۇچ ؛ كۆزنەك ئۈستى تەرىپىدىكى ‹‹ۋاقىت ئوقى ››يۈز تاختىسىنى كۆزىتىڭ.

‹‹ۋاقىت ئوقى ›› يۈزتاختىسىى ئككى قىسىمدىن تۈزۈلگەن . ئۇنىڭ سول تەرىپىدىكىسى سۈرەت قەۋىتىنى كونتروللاش رايۇنى ، ئوڭ تەرىپىدىكىسى كاندوك كونتروللاش رايۇنى .

بەشىنچى باسقۇچ ؛كۆزنەڭ ئوتتۇرا قىسمىدىكى ئاق رايۇنىنى كۆزىتىڭ .

بۇ كارتۇن سۈرەتنى تەھرىر لەيدىغان ئاساسى رايۇن بولوپ ،ئادەتتە بۇرايۇن سەھنە (stage)

دە ى ئاتىلىدۇ . بۇئورۇندا ھەرخىل ئوبىكتىلار نى سىزغىلى ، تەھىرلىگىلى ، ھەرخىل ئوبىكتىلارغا ئۆزگەرتىش ئىلىپ بارغىلى ، كۆرۈنىشلەرنى بىرىكتۈرگىلى ۋە كارتون سۈرەت ئەسەرلىرىنى ھاسىل قىلغىلى بولىدۇ .

 

教学过程设计(教学内容,基础知识,归纳能力测评内容)
 
ئالتىنچى باسقۇچ؛ تىزىملىك ئستونىدىكى  ‹‹ 窗口››(كۆزنەك) ناملىق تۈرنى چىكىپ، تىزىملىكتىكى كوماندىلارنى كۆزىتىڭ .تىزىملىك ئىستونىدا قۇرال ئىستونى بىلەن ھەرخىل تۈردىكى يۈزتاختا ناملىرى كۆرسىتىلگەن بولىدۇ  .كۆكرسەتمەكچى بولغانيۈزتاخىسى نامىنى چەكسەك ئېكراندا شۇ يۈزتاختىسى كۆرۈنىدۇ .ئالدىغا  توغرا بەلگىسى قويولغان يۈزتاختىسىنى ياپقىلى بولىدۇ مەسىلەن ‹‹››(ئامبار ) كوماندىسىنى چەككەندە، سول تەرەپتىكى رەسىمدە كۆرسىتىلگەن ئامبار ناملىق يۈز تاختىسى ئېچىلىدۇ
ئوقۇغۇچى پائالىيىتى:
 ئوقۇغۇچىلار كۆرسىتىپ بىرىلگەن ئۆلگىگە ئاساسەن ئۆزلىرى مەشغۇلات قىلىپ مەشىق قىلىشقا يىتەكلىنىدۇ.
دەرىسلىك كىتاپ 6-بەت مەشىق
作业
 

课后反思
教研组长意见:                        

 

 

                                                                              


ئەكبەرنىياز 2012-11-26 04:38
ئەمىلىي بىلىمگە ئىگە بولدۇم ، ھارمىغايسىز !!!

بابۇر0725 2014-02-19 20:42
تەپسىلىي ئەتراپىلىق تەرتىپلىك بولۇپتۇ


查看完整版本: [-- Flashنىڭ خىزمەت مۇھىتى --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled