查看完整版本: [-- ئۆگىنىش ئۇسۇلى  ھەققىدە --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئوقوتوش ۋە ئىزدىنىش -> ئۆگىنىش ئۇسۇلى  ھەققىدە [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

ozqan 2012-11-14 22:45

ئۆگىنىش ئۇسۇلى  ھەققىدە

                              ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش ئۇسۇلىغا قانداق يېتەكچىلىك قىلىش كېرەك ؟              >ISBK[=H  
DL '{ rK  
Bv}i#D  
                                                               ئامىنە بارات ^K'XlM`a  
q+ 9c81b  
? C6t Yd  
         ھازىر مائارىپىمىزدا "قانداق ئوقۇتۇش'نى تەتقىق قىلىپ ، "قانداق ئۆگىنىش"نى تەتقىق قىلمايدىغان  ئۆگىتىش ئۇسۇلىغىلا ئەھمىيەت بېرىپ ، ئۆگىنىش ئۇسۇلىغا سەل قارايدىغان ئەھۋال مەۋجۇت ، شۇنداق بولغاچقا ، بەزى ئوقۇغۇچىلار دائىم باش كۆتۈرمەي تىرىشسىمۇ " ئەجرىگە لايىق مېۋى'گە ئېرىشەلمەيدۇ . بەزى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەقىل بۇلىقى گويا نەچچە مىڭ توننا لاي-لاتقىدا تىندۇرۋېتىلگەندەك ، زادىلا ئېچىلمايدۇ . Vfr.Yoy  
        قەدىمقىلەرنىڭ " باشقىلارغا بىر تال بېلىق سوۋغا قىلغاندىن بىر تال قارماق سوۋغا قىلىپ ، بېلىق تۇتۇشنىڭ ئۇسۇلىنى ئۆگىتىپ قويغان ياخشى ، بىر تال ئالتۇن ئۈزۈك سوۋغا قىلغاندىن ئالتۇننى قانداق تېپىش ۋە ئۇنى قانداق تاۋلاش ئارقىلىق ئالتۇن ئۈزۈك ياسىغىلى بولىدىغانلىقىنى ئۆگىتىپ قويغان ياخشى ' دېگەن سۆزى بار . بۇ باشقىلارغا بېلىق تۇتۇشنىڭ ۋە ئالتۇن تاۋلاشنىڭ ئۇسۇلىنى ئۆگىتىپ قويۇش ، دېگەنلىك . ئوقۇغۇچىلارغا ئۆگىنىش ئۇسۇلىنى ئۆگىتىپ قويۇش خۇددى ئۇلارغا بېلىق تۇتۇشنىڭ ۋە ئالتۇن تاۋلاشنىڭ ئۇسۇلىنى ئۆگىتىپ قويغاندەك ئۇلارنى مەڭگۈلۈك مەنپەئەتكە ۋە بەختكە ئېرىشتۈرىدۇ . شۇڭا ، ئوقۇغۇچىلارغا ئۆگىنىش ئۇسۇلىنى قانداق ئۆگىتىش مەسىلىسى ئوقۇتۇشتىكى نېگىزلىك مەسىلە . 8{!|` b'f  
    تۆۋەندە مەن ئۆگىنىش ئۇسۇلىغا قانداق يېتەكچىلىك قىلىش ۋە قايسى تەرەپلەردىن يېتەكچىلىك قىلىش كېرەك ؟ دېگەن مەسىلە ھەققىدىكى قاراشلىرىمىنى تىل-ئەدەبىيات ئوقۇتۇش ئەمەلىيىتى بىلەن بىرلەشتۈرۈپ ئوتتۇرغا قويۇپ ، كەڭ ئەدەبىيات ئوقۇتقۇچىلىرى بىلەن ئورتاقلاشماچى : [%R?^*]  
37:tu7e~c  
1. ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش ئۇسۇلىغا ئومومىيۈزلۈك يېتەكچىلىك قىلىش 4[gbRn '  
xi.?@Lff  
          بۇ ئومومىي ئوقۇغۇچىغا يۈزلىنىپ ، ھەممە ئوقۇغۇچىغا ئورتاق ماس كېلىدىغان ئۇسۇللارنى بارلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىۋېلىشىغا يېتەكچىلىك قىلىش ئۇسۇلى ھېسابلىنىدۇ . E #Ue9J  
           بۇ خىل يېتەكچىلىكتە ئىچكىرى ئۆلكىلەردىكى ئوتتۇرا-باشلانغۇچ مەكتەپلەردە يولغا قويۇلغىنىدەك " ئۆگىنىش ئۇسۇلى يېتەكچىلىكى دەرسى ' تەسىس قىلىشنى ئەمەلگە ئاشۇرۇش ھەمدە " ئۆگىنىش ئۇسۇلى ھەققىدە لېكسىيە سۆزلەش يىغىنى ' ،  " ئۆگىنىش ئۇسۇلى ھەققىدىكى نۇقتىلىق سىنىپ يىغىنى "  ،  " ئۈلگىلىك ماتىرياللار كۆرگەزمىسى ' قاتارلىق شەكىللەردىكى پائالىيەتلەرنى كەڭ قانات يايدۇرۇش كېرەك . @ N 'P?i  
   ئەدەبىيات دەرسىدە تېخىمۇ كونكىرىتلاشتۇرۇلغان " ئەدەبىيات دەرسىنى قانداق ئۆگەنگەندە ياخشى ئۈنۈمگە ئېرىشكىلى بولىدۇ ؟ " bA Yp }  
" ئوقۇش ، ئاڭلاش ، يېزىش ، سۆزلەش ئىقتىدارىنى قانداق ئۆستۈرۈش كېرەك " " ماقالە يېزىش ئىقتىدارىنى ئۆستۈرۈشتە قانداق ئۇسۇللارغا تايىنىش كېرەك ؟"  ، ' ئەدەبىيات نەزەرىيسى بىلىملىرىنى ئەستە ساقلاشتا قانداق ئەپچىل ئۇسۇللاردىن پايدىلىنىش كېرەك ؟ " ... دېگەندەك تېمىلاردا لېكسىيە ، تەجىربە ئالماشتۇرۇش ، سۆھبەت ۋە مۇنازىرىلەرنى ئورۇنلاشتۇرۇپ ، بىر قىسىم ئۈلگىلىك ئۆگىنىش ئۇسۇللىرىنى بارلىق ئوقۇغۇچىلارغا ئومۇملاشتۇرۇش كېرەك . بۇنىڭدىن باشقا ھەر سائەتلىك دەرس مەزمۇنىغا ماس بولغان كونكىرىت ، جانلىق ھالدىكى ئۆگىنىش ئۇسۇللىرىنى ئېپى كەلگەندە ئوقۇغۇچىلارغا سىم-سىم يامغۇردەك سىڭدۈرۈپ مېڭىش كېرەك . مەسىلەن : تېكستلەرنى ئوقۇشتىن ئاۋال قانداق ئوقۇشقا ئۈلگە كۆرسىتىپ ، ئوقۇش ئۇسۇلىغا يېتەكچىلىك قىلىش ، ئەستە ساقلاشقا تېگىشلىك مەزمۇنلار تاپشۇرۇلغاندا ، ئەڭ ئاددىي ، ئەڭ ئۈنۈملۈك بولغان ئەستە ساقلاش ئۇسۇللىرىنى ئۆگىتىش ، ماقالە يېزىقچىلىقى خۇلاسە دەرسىدە ماقالىنى ياخشى يازغان ئوقۇغۇچىلارنى ساۋاقداشلىرىغا تەجىربىسىنى سۆزلەپ بېرىشكە تەكلىپ قىلىش ... قاتارلىق شەكىللەر ئارقىلىق بارلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش ئۇسۇلىغا يېتەكچىلىك قىلىش كېرەك . ~H?v L c;>  
Q2]7| C  
2. ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش  ئۇسۇلىغا شەخسلەر بويىچە يېتەكچىلىك قىلىش bOrE8 6v:  
H3d|eO4+W  
       بۇ كېسەلگە قاراپ دورا بېرىش ئۇسۇلى بولۇپ ، ھەر بىر ئوقۇغۇچىغا تۈرلۈك ۋاقىتتا ، تۈرلۈك شەكىللەردە ئۇلار ئېھتىياجلىق بولغان ئۆگىنىش ئۇسۇلىنى ئۆگىتىشتىن ئىبارات ئۇسۇلدۇر . Gb Mu;CA  
      ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئائىلە ئەھۋالى ، بەدەن ساپاسى ، پىسىخىكلىق ساپاسى ، ئۆگىنىش پوزۇتسىيەسى قاتارلىق تەرەپلىرى ئوخشاش بولمىغانلىقتىن ئوموميۈزلۈك ھالدا ئېلىپ بېرىلغان ئۆگىنىش ئۇسۇلى يېتەكچىلىكى ئايرىم ئوقۇغۇچىلارغا ماس كەلسىمۇ يەنە بىر قىسىم ئوقۇغۇچىلارغا ماس كەلمەسلىكى مۇمكىن . شۇڭا ئوقۇغۇچىلارنى ئەتراپلىق كۆزىتىش ۋە ئۇلارنىڭ كۆپ تەرەپلىمە ئەھۋاللىرىنى تولۇق ئىگىلەش ئارقىلىق ، ھەر بىرىگە قايسى خىل ئۇسۇللارنى ئۆگىتىش كېرەكلىكىنى بېلىۋېلىش ، كونكىرىت  يېتەكچىلىك قىلىش كېرەك .  !{uV-c-5,  
       زېھنى ئوچۇق ، ئەمما تىرىشمايدىغان ئوقۇغۇچىلارغا ئۆگىنىش پوزۇتىيىسىنى توغۇرلاش  ھەققىدە ؛ پىسىخىكىسى ئاجىز ئوقۇغۇچىلارغا پسىخىلىك توسالغۇلارنى قانداق يېڭىش ھەققىدە ؛ دائىم تىرىشىدىغان ئەمما نەتىجىسى كۆرۈنمەيدىغان ئوقۇغۇچىلارغا ئۆگىنشىتىكى كونكىرىت ئۇسۇللار ھەققىدە يېتەكچىلىك قىلىش كېرەك . كېسەلگە قاراپ دورا بەرمىگەندە دورىنىڭ ھېچقانداق پايدىسى بولمايدۇ ، بۇ خىل ئەھۋالغا مىسال ئېلىپ ئۆتسەم : مەن ئالدىنقى مەۋسۈمدە ئوقۇغۇچىلارغا ئائىلىگە قايتقاندىن كېيىن ئۆگىنشىنى قانداق قىلىش ھەققىدە بىر قىسىم ئۇسۇللارنى ئۆگىتىپ ، نەتىجىسىنى كۆزەتكەنىدىم كۆپچىلىك ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئائىلىدە مۇزاكىرىنى قانداق قىلىش ، تاپشۇرۇقنى قانداق ئىشلەش ، يېڭى دەرسكە قانداق تەييارلىق قىلىش ھەققىدىكى تونۇشى چوڭقۇرلىشىپ بەلگىلىك دەرىجىدە ئىلگىرلەش ئەھۋالى كۆرۈلدى . ئەمما بىر ئوقۇغۇچىدا پەقەتلا ئىلگىرلەش ئەھۋالى كۆرۈلمىدى . ئۇنىڭ ئائىلىسىگە سۆھبەتكە بارغىنىمدا مەلۇم بولدىكى ئىككى ئېغىزلىق ئۆيدە بەش جان ياشايدىكەن ، دادىسى ئائىلىدە ياغاچچىلىق قىلىدىكەن ، بىر ئاكىسىنىڭ نېرۋىسى ئاجىز بولۇپ ، توختىماي قالايمىقان ۋاقىراپ ، قولىغا چىققانلىكى نەرسىنى ئېتىپ چاقىدىكەن . .. مۇشۇنداق بىر ئائىلە مۇھىىتدا مېنىڭ ئۆگەتكەن ئۇسۇللىرىم باشقا ئوقۇغۇچىلارغا قانچىلىك قىممەتلىك بولسىمۇ ، بۇ ئوقۇغۇچىغا نىسبەتەن ئەھمىيىتى بولمايدىغانلىقى ئېنىق . ^( C,LVP<  
  )F'hn+(B|G  
            تۆۋەندە مەن تىل-ئەدەبىيات دەرسىدە ئۆگىنىش ئۇسۇلىغا قايسى تەرەپلەردىن يېتەكچىلىك قىلىش كېرەك ؟ دېگەن مەسىلە ئۈستىدە توختىلىپ ئۆتىمەن . +{)V%"{u:  
           تىل-ئەدەبىيات ئوقۇتۇش پروگراممىسىدا : ئوتتۇرا مەكتەپ تىل-ئەدەبىيات دەرسىنىڭ مەقسىتى ، ئوقۇغۇچىلارغا مۇۋاپىق ئۆگىنىش ئۇسۇلىنى ئىگىلىتىپ ،  تىل قورالىدىن ئىلمىي پايدىلىنىشنىڭ قانۇنىيەت ۋە پىرىنسىپلىرىنى ئۆگىتىپ ، ئۇلارنىڭ ئاڭلاش ، سۆزلەش ، ئوقۇش ، يېزىش ئىقتىدارى ، تەپەككۈر قىلىش ۋە تەسەۋۇر قىلىش ، ئىستېتىك زوقلىنىش ئىقتىدارىنى يېتىلدۈرۈش ۋە ئۇنى ئۆستۈرۈش ، ' دەپ كۆرستىلگەن . شۇڭا ، ئەدەبىيات ئوقۇتۇش ئەمەلىيىتىدە ھەر خىل ئىقتىدارنى يېتىلدۈرۈشكە كونكىرىت يېتەكچىلىك قىلىشىمىز كېرەك . /~ 
#]}G{ P  
         1) ئاڭلاش ئۇسۇلى يېتەكچىلىكى a5@lWpQsV  
ئوقۇغۇچىلارغا دەرسنى جۇشقۇن قىزغىن كەيپىياتتا ئاڭلاش ، ئوقۇتقۇچىنىڭ نېمىنى سۆزلەۋاتقانلىقىنى چۈشىنىپ تۇرۇش ، چۈشەنمىگەن جايلىرىغا بەلگە قويۇپ مېڭىش ، ئوقۇتقۇچىنىڭ تەلەپپۇزىدىكى ئۆزگۈرۈشلەرگە ، ھەركىتىگە ھېسسىياتىغا روھى ھالىتىگە دىققەت قىلىش ، بەزىدە دەرس مەزمۇنىنىڭ ئېھتىياجىغا ئاساسەن ، ئاڭلاش ، كۆرۈش ۋە يېزىشنى مۇۋاپىق ماسلاشتۇرۇش ، ، مەسىلەن : تېكست ئوقۇغاندا ، بىر تەرەپتىن ئاڭلاپ ، بىر تەرەپتىن كۆرۈپ ئىچىدە ئوقۇش ، مۇھىم تەسۋىرلەرگە ، ئىستىلىستىكىلىق ۋاستىلەرگە ، ھالقىلىق جۈملىلەرگە سىزىش ، چۈشەنمىگەن جايلىرىغا " ؟ " بەلگىسى قويۇپ مېڭىش قاتارلىق ئۇسۇللارنى ئۆگىتىش كېرەك .  {`L,F  
Y3hudjhLl  
2)   سۆزلەش ئۇسۇلى يېتەكچىلىكى IifH=%2Y  
       سۆزلەش ئۇسۇلىنى ياخشى ئىگىلەپ ، كۆپ مەشىق قىلىش . qRZLv7X*j  
بىر قەدەر يۇقىرى سۆزلەش ئىقتىدارىغا ئىگە بولغان بىر قىسىم ئوقۇغۇچىلار كەلگۈسىدە ناتىقلاردىن بولۇپ قېلىشى مۇمكىن . تىل-ئەدەبىيات دەرسىنىڭ ۋەزىپىسى مەخسۇس ناتىقلارنى تەربىيەلەش بولمىسىمۇ ، بۇ دەرس ئوقۇتقۇچىلىرى ھېچ بولمىغاندا ئۆز مەقسىتىنى دۇدۇقلىماي ، راۋان ، ئېنىق ، مەنلىك ھالدا ئىپادىلەپ بېرەلەيدىغان ئوقۇغۇچىلارنى تەربىيەلىمىسە ئەدەبىياتتىن ئىبارەت تىل سەنئىتى بولغان بۇ پەنگە يۈز كېلەلمەيدۇ . ئۇنداقتا ئوقۇغۇچىلارنىڭ سۆزلەش ئىقتىدارىنى ئۆستۈرۈشكە قانداق يېتەكچىلىك قىلىش كېرەك ؟ cXOb=  
      ئالدى بىلەن ئوقۇغۇچىلارنى تارتىنچاقلىقتىن ئىبارەت پىسىخىكىلىق توسالغۇنى يېڭىپ ، ھەرقانداق ۋاقىتتا ئورنىدىن تۇرۇپ پىكىر بايان قىلالايدىغان ، دوسكا ئالدىغا چىقىپ ساۋاقداشلىرىغا يۈزلىنىپ ، تۇرۇپ سوئاللارغا جاۋاب بېرەلەيدىغان " ئوقۇش تېكستلىرىنى ئالدىن تەييارلاپ مۇنبەرگە چىقىپ ساۋاقداشلىرىغا يۈزلىنىپ تۇرۇپ ، ئەركىن ، بىمالال ھالدا " دەرس ئۆتەلەيدىغان "بولۇشقا رىبەتلەندۈرۈش ۋە شۇنداق ئۆگىتىش كېرەك . سۆزلىگەندە باشقىلارنى جەلپ قىلىشنىڭ تولىمۇ مۇھىملىقىنى بۇنداق جەلپ قىلىش ئۈچۈن بىلىم قۇرۇلمىسى مۇستەھكەم ، مۇھىم نۇقتىنى گەۋدىلەندۈرەلەيدىغان ، تېمىدىن چەتنەپ كەتمەيدىغان بولۇشى پكېرەكلىكىنى شۇ چاغدىلا سۆزىدە ھاياتىي كۈچى بولىدىغانلىقىنى ئۆگىتىپ ، دەرسخانىنى سۆزلەش مەشىقى ئېلىپ بېرىشنىڭ ئەڭ ياخشى سورۇنى قىلىپ بېرىش ، كۆپ مەشىق قىلىشنىڭ سۆزلەشنى ئۆگىنىشنىڭ ياخشى ئۇسۇلى ئىكەنلىكىنى بىلدۈرۈش لازىم . w{ x=e  
!r0 z3^*N  
3) ئوقۇش ئۇسۇلى يېتەكچىلىكى C? b_E  
    ئوقۇش ئۇسۇلىغا ئالدى بىلەن  ئوقۇتقۇچى ئۈلگە كۆرستىش ئارقىلىق يېتەكچىلىك قىلىشى كېرەك .ئاندىن  ئوقۇغۇچىنى كۆپ ئوقۇتۇش AyZBH &}RZ  
ۋە ئوقۇش ئەھۋالىغا ۋاقتىدا باھا بېرىپ ، تۈزۈتىۋېلىشىغا ياردەم بېرىش كېرەك . gLv";"4S  
    ئۈنلۈك ئوقۇشتا ئاپتور تىلى بىلەن پېرسوناژ تىلىنى پەرقلەندۈرۈپ ئوقۇش ؛ پېرسوناژلارنىڭ يېشى ، جىنسى ، خاراكتىېر جەھەتتىكى ئالاھىدىلىكلىرىنى نەزەرگە ئېلىپ ، بىر-بىرىدىن پەرقلەندۈرۈپ ئوقۇش ؛ ئىچىدە ئوقۇشتا مۇھىم نۇقتىلارغا سىزىش ۋە كۆز قاراشلىرىنى يېزىپ مېڭىش ؛ تېز ئوقۇشتا نەزىرىنى ھەر بىر قۇر ئۈستىدە تۈز سىزىق شەكىلدە تېزلىك بىلەن يۆتكەپ بىرىنچى جۈملىسىنى ئېغىزدا ئوقۇۋاتقاندا ئىككىنچى ۋە ئۈچۈنچى جۈملىلەرنى كۆرۈپ بولۇش ، تىنىش بەلگىلىرىگە دىققەت قىلىپ ، چۈشىنىپ ، تەھلىل قىلىپ ، مەزمۇنىغا ماسلاشتۇرۇپ ھېسسىياتلىق ئوقۇش قاتارلىق ئۇسۇللارنى ئۆگىتىش كېرەك . C[(Exe  
C0Ti9  
4) يېزىش ئۇسۇلى يېتەكچىلىكى V?Zvu9b&  
:j,e0#+sA  
 (1)  دەرس ۋاقتىدا خاتىرە يېزىشقا يېتەكچىلىك قىلىش ، خاتىرە يېزىپ ماڭغاندا يېزىش ، ئەستە ساقلاش تەپەككۈر قىلىش ئىقتىدارىنى ئۆستۈرگىلى بولىدۇ . دىققەتنى مەركەزلەشتۈرگىلى بولىدۇ . شۇڭا ، ئوقۇتقۇچى  ئوقۇغۇچىلارنى دەرس ئاڭلىغاندا بىر تەرەپتىن خاتىرە يېزىپ مېڭىشقا ئادەتلەندۈرۈش كېرەك .      خاتىرىنى تېز يېزىش مۇھىم بولغاچقا ، ئوقۇغۇچىلارغا كۆپ قوللىنىلىدىغان بەزى سۆز جۈملىلەرنى شەرتلىك بەلگىلەر بىلەن ، قىسقارتىلما سۆزلەر بىلەن ئىپادىلەش ، يازالمىغان جايلىرىنى ئاق قالدۇرۇپ ، كېيىن تولۇقلاش ، مۇھىم نۇقتىنى گەۋدىلەندۈرۈپ ، يېزىش ئۈچۈن دوسكا لايىھەسىدىن ئۈنۈملۈك  پايدىلىنىش قاتارلىقلارنى ئۆگىتىش كېرەك . خاتىرىنى دەپتەرگە يازدۇرغاندىن سىرت بەزى دەرسلەردىن كىتابقا خاتىرە يېزىشنى تەكىتلەش كېرەك . L pdp'9>I  
Y 1vSwS%{T  
يازغاندا كىتاب مەزمۇنىغا تەسىر يەتكۈزمەي ئاق جايلىرىغا يېزىشنى ئۆگىتىش ، تېكستلەرنىڭ ماۋزۇسىنىڭ يېنىغا شۇ تېكستنىڭ ژانىرى ، يېزىلغان ۋاقتى ، ئىجادىيەت ئۇسۇلى قاتارلىقلارنى ، ئاپتورنىڭ ئىسمىنىڭ يېنىغا تۇغۇلغان ، ۋاپات بولغان ۋاقتىنى ، دۆلەت تەۋەلىكىنى يېزىش ، پېرسوناژ خاراكتىرى ئەڭ ياخشى گەۋدىلەنگەن مۇھىم جۈملىلەرنىڭ ئاستىغا سىزىش ۋە قانداق خاراكتىر گەۋدىلەنگەنلىكىنى يېزىش ، ھەر خىل تەسۋىرلەرنىڭ ئاستىغا سىزىپ ، قايسى خىل تەسۋىر ئىكەنلىكىنى ئىزاھلاش ، كۆنۈكمە سوئاللىرىنىڭ ئاستىغا جاۋابىنى يېزىش ھەم ئاخىرىدىكى بوش جايغا شۇ دەرسنىڭ مۇھىم ، قىيىن نۇقتىلىرىنى يېزىپ قويۇش ئۇسۇللىرىغا ئوقۇغۇچىلارنى ئادەتلەندۈرۈش لازىم . v ~%6!Tr  
TNV#   
2) كونسىپىك يېزىشقا يېتەكچىلىك قىلىش scUWI"  
S 
كونسىپىك يېزىشنى بەزىلەر ۋاقتى ئۆتكەن كونىچە ئۇسۇل دەپ قارايدۇ .ئەمما بۇ خىل ئۇسۇلنىڭ ئوقۇغۇچىلارنىڭ خاتىرە يېزىش ئىقتىدارىنى ئۆستۈرۈشتە ئەستە ساقلاش ئىقتىدارىنى ئاشۇرۇشتا ۋە ئۆتۈلگەن مەزمۇنلارنى پىششىقلاشتا رولى ناھايىتى زور .بولۇپمۇ ئوقۇش پۈتتۈردىغان يىللىقلاردىكى ئوقۇغۇچىلارغا تەكرار ماتىريالىنى ئوقۇتقۇچى تەييار قىلىپ بەرمەي ، ئوقۇغۇچىلارغا كونسىپىك يازدۇرۇش شەكلىدە ماتىريالنى ئۆزلىرىگە تۈزدۈرسە پايدىسى تېخىمۇ كۆپ بولىدۇ . l+Tw#2s$  
I=pT fkTT  
   3) ماقالە يېزىشنى ئۆگىنىشكە يېتەكچىلىك قىلىش Ydu=J g5u7  
ئوقۇغۇچىلارنىڭ ماقالە يېزىش ئىقتىدارىنى يۇقىرى كۆتۈرۈشتە ئۇلاردا كىتاب ئوقۇش ۋە كىتاب ئوقۇش خاتىرسى يېزىش ، ماتىريال توپلاش ۋە كۈندىلىك خاتىرە يېزىش ئادىتىنى شەكىللەندۈرۈشكە يېتەكچىلىك قىلىش بۇ جەھەتتىكى كونكىرىت ئۇسۇللارنى ئۈلگە كۆرسىتىش ئارقىلىق ئۆگىتىش نادىر ئەسەرلەرنىڭ باشلاش ، ئاخىرلاشتۇرۇش ،تىل ئىشلىتىش ، قۇرۇلمىسىنى ئورۇنلاشتۇرۇش ئۇسۇلىغا دىققەت قىلىشىنى ۋە ئۇلارنى تەھلىل قىلىپ ئەستە ساقلاشنى ئۆگىتىش " ئىلھامنىڭ ھورۇننىڭ ئۆيىگە كەلمەيدىغان مېھمان " ئىكەنلىكىنى جاپادىن قورۇقماي ، مۇستەھكەم ئىرادە بىلەن كۆپ يېزىپ ، كۆپ ئۆزگەرتىشنىڭ شېرىن مېۋە بېرىدىغانلىقىنى بىلدۈرۈش ۋە بۇ جەھەتتە چېنىقتۇرۇش ؛ ماقالە يازغاندا تەلەپنى قايتا-قايتا ئوقۇپ ، ئەستايىدىل يېزىش ، ئوقۇتقۇچىنىڭ باھاسىغا ئاساسەن تۈزىتىشنىڭ مۇھىملىقىنى تەشەببۇس قىلىش ۋە شۇنداق ئادەتلەندۈرۈش كېرەك . J h[fFg]  
qGgT 
4) دەرستىن سىرتقى ۋاقىتلاردا كىتاب ئوقۇش ئادىتى شەكىللەندۈرۈشكە يېتەكچىلىك قىلىش ئۇسۇلى . 6P!M+PO  
  +B%ZB9  
  بۇ خىل ئادەتنىڭ يېتىلىشى بىر ئوقۇغۇچىغا نىسبەتەن ئۆمۈرلۈك ئامەت ئېلىپ كېلىدۇ . كىتاب ئوقۇغاندا ئوقۇغۇچىلارنىڭ بىلىم قۇرۇلمىسى مۇستەھكەملىنىدۇ . نەزەر دائىرىسى كېڭىيىدۇ ، جۈملىدىن ئەدەبىياتقا بولغان قىزىقىشى ھەسسىلەپ ئاشىدۇ . زوقلىنىش سەۋىيەسى ئاشىدۇ ئۆزلىكىدىن كىتاب ئوقۇش ئادىتى ئۆزلىكىدىن ئۆگىنىشنىڭ ياخشى ئۇسۇلىدۇر . -mG3#88*  
ئوقۇتقۇچىلار ئوقۇغۇچىلارغا كىتاب ئوقۇشنى تەشەببۇس قىلىپ  ، كىتاب  ئوقۇش خاتىرسى   يېزىش ئادىتىنى يېتىلدۈرۈشتە ئۇلارغا ئۈلگە كۆرسىتىپ بېرىشى ، ئۇلارنىڭ يازغانلىرىنى كۆرۈپ پىكىر بېرىپ ، كىتاب ئوقۇش خاتىرسى يېزىشنىڭ ئۇلارنىڭ تەپەككۈر قابىليىتىنى ماتىريال توپلاش ۋە يېزىقچىلىق قابىليىتىنى ئۆستۈرۈشتە ئوقۇغان كىتابلىرىنىڭ مەزمۇنىنى ئۇزۇنغىچە ئەستە ساقلاشتا شۇنداقلا ، ئۇنى پۇختىلاپ تۇرۇشتا ئەھمىيتىنىڭ زور ئىكەنلىكىنى ھەقىقىي تونۇتۇپ بۇ خىل ئۇسۇلنى  ئاستا-ئاستا ئۇلارنىڭ دائىملىق ئادىتىگە ئايلاندۇرشقا كۈچەش كېرەك . h{kAsd8 G  
x2[A(O=  
قىسىقىسى ئەنئەنىۋىي ئوقۇتۇشتا "سەن بىلمىسەڭ ، مەن ئۆگىتىمەن" پىرىنسىپى قوللانغان  بولساق ، ھازىرقى ئوقۇتۇشتا ، " سەن بىلمىسەڭ مەن ساڭا قانداق ئۆگىنىشنى ئۆگىتىمەن " پىرىنسىپى قوللىنايلى ...  e&E""ye  
.T/\5_Bx  
SI)u@3hl&w  
iXMs*G cK  
 

ئەكبەرنىياز 2012-11-14 23:00
ئوقۇ- ئوقۇتۇش ئۇسۇلىنىڭ قانداق بولۇشى كەلگۈسى ئەۋلادلارنىڭ قانداق يېتىشىپ چىقىشىدا ھەل قىلغۇچ ئامىل ھېساپلىنىدۇ . ئەسىرىڭىزنىڭ ئاخىرىغا تەشنامەن ، ھارمىغايسىز !!!

gulziba 2012-11-14 23:00
بەك ياخشى يېزىپسىز

gulhan 2012-11-14 23:42
داۋامىغا تەشنا بىز. Q9yIQ{>H[  
تۇلۇمۇ ئەھمىيەتلىك تېما ئىكەن. / 5!0wxN  
L@5j? N?F  
تۇغرا ئۇقۇتقۇچىلاردا ئۈگۈتىشكىلا كۈچەپ پەنلەرنىڭ ئالاھىدىلىكى بۇيىچە ئۈگۈنىش ئۇسولىغا يىتەكچىلىك قىلىش كامچىل. سەل قاراش مەۋجوت. mn].8 F  
بۇ تېما ئارقىلىق ئۇقۇتقۇچىلار ئۆزىنىڭ يىتەكچىلىك قىلىشتىكى نادىر ئۇسوللىرىنى ئۇتتۇرغا قويسا تۇلۇمۇ ياخشى بولغىدەك. ,qT^e8E+  
ئۆزقان مۇئەللىم، ئىزدىنىشىڭىزگە ئۇتۇق تىلەيمەن.

sakal 2012-11-15 15:32
ئۇقۇتقۇچىلار ئۈچۈن ياخشى بىر دەرس بولۇپتۇ،رەھمەت سىزگە.

رەيھانگۇل 2012-11-15 22:32
ئۆزقان مۇئەللىم، ھارمىغايسىز! `53S[8  
ماقالىنى شۇنچە تىزلىكتە ، ھەم سۈپەتلىك ھەم پايدىلىنىش قىممىتى يۇقىرى، ئارتۇقچە نەزەرىۋى قۇرۇق گەپتىن خالىي ، تەربىيەۋى ئەھىمىيەتكە ئىگە ، قوراللىق خاراكتىرىگە ئىگە قىلىپ، ئېسل ماقالە يېزىپ چىقىپسىز. ماقالىنى تەپسىلى ئوقۇپ ئۆزۇمنى ماقالىدە ئوتتۇرغا قۇيۇلغان تەرەپلەر بىلەن سېلىشتۇرۇپ چىقىتىم. ھەم ئۆزۈمنى ئانالىز قىلىپ باقتىم. ئۆزۈمنى تەكشۇرۇش پۇرسىتى يارتىپ بەرگەنلىكىڭىزگە كۆپ رەخمەت.

رەيھانگۇل 2012-11-15 22:35
باشقىلارغا بېلىق تۇتۇشنىڭ ۋە ئالتۇن تاۋلاشنىڭ ئۇسۇلىنى ئۆگىتىپ قويۇش ، بۇ ئارقىلىق ئۇلارنى مەڭگۈلۈك مەنپەئەتكە ئېرىشتۈرۈش. بۇ مېنىڭ مەڭگۈلۈك نىشانىم ۋە ئارزۇيۇم.

رەيھانگۇل 2012-11-15 22:42
نەقىل: v:P=t2q  
ئىچكىرى ئۆلكىلەردىكى ئوتتۇرا-باشلانغۇچ مەكتەپلەردە يولغا قويۇلغىنىدەك " ئۆگىنىش ئۇسۇلى يېتەكچىلىكى دەرسى ' تەسىس قىلىشنى ئەمەلگە ئاشۇرۇش ھەمدە " ئۆگىنىش ئۇسۇلى ھەققىدە لېكسىيە سۆزلەش يىغىنى ' ،  " ئۆگىنىش ئۇسۇلى ھەققىدىكى نۇقتىلىق سىنىپ يىغىنى "  ،  " ئۈلگىلىك ماتىرياللار كۆرگەزمىسى ' قاتارلىق شەكىللەردىكى پائالىيەتلەرنى كەڭ قانات يايدۇرۇش كېرەك .   8OMMV,QF  
bzr QQQ  
بۇ ناھايىتى ياخشى تەكلىپ ۋە ئوسۇلكەن. بۇنى ئەمەلگە ئاشۇرالىساق، مائارىپىمىزدا يىڭى بىر گۈللىنىش، يۇكسىلىش بارلىققا كەلگەن بولاتتى. ھەققەتەن ساپالىق ياش ئەۋلاتلارنى تەرىبىيلەپ چىقاتتۇق. ئەمما ئەمەلگە ئاشۇرۇش بىزنىڭ ھازىرىقى مەكتەپلىرىمىزنىڭ ئەمەلىي ئەھۋالىدا تەسمىكىن دەيمەن. شەخسەن بىزنىڭ مەكتەپتىكى بىزنى يىتەكلەپ ماڭىدىغان ئوقۇتۇش تەتقىقات ئىشخانسى، ئىلىمي بولۇم ئەزالىرىنڭ ئەھۋالىغا ۋە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئەھۋالىغا قاراپ دەيمەن. T/.UMw  
مۇشۇنداق دەرس تەسس قىلىدىغان ياكى پائالىيەت تەشكىللەيدىغان، يىتەكلەپ ماڭىدىغان بىرەر « قەھرىمان» يوق... ~Zn|(  
بۇ مەسلىنى قانداق ھەل قىلىغلى بولدىكىن تاڭ...

رەيھانگۇل 2012-11-15 22:47
نەقىل:  gnkeJ}K  
مەن ئالدىنقى مەۋسۈمدە ئوقۇغۇچىلارغا ئائىلىگە قايتقاندىن كېيىن ئۆگىنشىنى قانداق قىلىش ھەققىدە بىر قىسىم ئۇسۇللارنى ئۆگىتىپ ، نەتىجىسىنى كۆزەتكەنىدىم كۆپچىلىك ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئائىلىدە مۇزاكىرىنى قانداق قىلىش ، تاپشۇرۇقنى قانداق ئىشلەش ، يېڭى دەرسكە قانداق تەييارلىق قىلىش ھەققىدىكى تونۇشى چوڭقۇرلىشىپ بەلگىلىك دەرىجىدە ئىلگىرلەش ئەھۋالى كۆرۈلدى . ?lfyC/  
X-X`Z`o  
مۇشۇ ھەقتە ئوقۇغۇچىلارغا قانداق يىتەكچلىك ۋە ئورۇنلاشتۈرۇش ئېلىپ بارغانلىقىڭىزنى تەپسىلى ياكى تۈرلەر بويىچە ئېيىتىپ بەرسىڭىز. بىزمۇ بۇ ئوسۈلىنى قۇللىنىپ، ئازراق ئوقۇغۇچىلارغا پايىدىلىنىپ باقساق، دېگەن ئۈمىتىتىمەن. سىز قانداق قارايسىزكىن؟

رەيھانگۇل 2012-11-15 22:52
نەقىل: _VRxI4q  
تېكست ئوقۇغاندا ، بىر تەرەپتىن ئاڭلاپ ، بىر تەرەپتىن كۆرۈپ ئىچىدە ئوقۇش ، مۇھىم تەسۋىرلەرگە ، ئىستىلىستىكىلىق ۋاستىلەرگە ، ھالقىلىق جۈملىلەرگە سىزىش ، چۈشەنمىگەن جايلىرىغا " ؟ " بەلگىسى قويۇپ مېڭىش قاتارلىق ئۇسۇللارنى ئۆگىتىش كېرەك .   OjAdY\ ]1  
S-}c_zbl;  
مەن ئادەتتە تېكسىت ئوقۇغاندا، ئوقۇغۇچىلارغا چۈشىنەلىمىگەن سۆزلەرنىڭ ئاستىغا سىزىپ مېڭىش، ئۆزى مۇھىم دەپ قارىغان جۈملە، ئابزاسلارنىڭ ئاستىغا سىزىپ مېڭىش توغرىسىدا تەلەپ قۇياتتىم. ئەمما چۈشىنەلمىگەن جايلارغا «؟» بەلگسى قۇيۇش، ئىستىلىستىكىلىق ۋاستە قوللىنىغان جايلارغا سېزىپ مېڭىش توغرىسدا ئورۇنلاشتۈرۇش قىلمايتىم. بۈگۈن بۇنى بىلۋالدىم. تەلىم بەرگەنلىكڭىزگە كۆپ رەخمەت.

رەيھانگۇل 2012-11-15 23:00
نەقىل: [*5]NNB  
  زېھنى ئوچۇق ، ئەمما تىرىشمايدىغان ئوقۇغۇچىلارغا ئۆگىنىش پوزۇتىيىسىنى توغۇرلاش  ھەققىدە ؛ پىسىخىكىسى ئاجىز ئوقۇغۇچىلارغا پسىخىلىك توسالغۇلارنى قانداق يېڭىش ھەققىدە ؛ دائىم تىرىشىدىغان ئەمما نەتىجىسى كۆرۈنمەيدىغان ئوقۇغۇچىلارغا ئۆگىنشىتىكى كونكىرىت ئۇسۇللار ھەققىدە يېتەكچىلىك قىلىش كېرەك . .D ^~!A  
qEXN} Pq<  
ھەي، نىمە دېسەم بولا. مېنىڭچە مەكتەپلەردە ئوقۇتقۇچىلارغا ئۇرۇنلاشتۈرۇلغان كەسىپى ئۆگىنىش شەكىلگە، ۋەزىپىگە ئېلىپ بېرىلماي، ھېچقانداق ئەھمىتى بولمىغان، ئىشلىتىش قىممىتى يوق، قورۇق گەپلەر يىزىلماي، ئەمەلىي قوللىنىغان، ئىشلىندىغان، كەسىپتە ئۇچرىغان مۇجىمەل نۇقتىلارنى ھەل قىلىدىغان، ئوقۇتقۇچىلارغىمۇ، ئوقۇغۇچىلارغىمۇ تەڭ نەپ بېرىدىغان مەسىللەر ھەل قىلىندىغان ئوگىنىش بولسا، يوقارىقىدەك مەسىللەر ساقىلىنىپ قالماي، ئوقۇغۇچىلارغىمۇ، ئوقۇتقۇچىلارگىمۇ ئازراق كۈچ كەلگەن بولاتتى دەپ ئويلايمەن.

akkax 2012-11-16 11:20
داۋامى چىقمايلا قىزغىن مۇنازىرىگە ئايلىنىپ كېتىپتۇ بۇ تېما . 0 'Ho'wDb  
   داۋامى چىقسا نېمە ئىشلار بولۇپ كېتەر ؟ VS Dua.  
ئۆزقان مۇئەللىم يازمايدىكەن، يازسا ھەممىنىڭ دېققىتىنى جەلپ قىلىۋالىدىكەن. bz#]>RD  
قاچانمۇ بىرەر پارچە جەلپكار تېما يازالايدىغان بولارمەن ؟ JL1A3G  
   قۇرۇق ۋايساشلىرىمنى قوياي. داۋامىغا تەشنامەن . DpgTm&}-  
  

نەرگىزە 2012-11-16 15:43
ھەقىقەتەن ئۆگىنىش ئۇسۇلىغا ئەھمىيەت بەرمىگەندە ئوقۇتقۇچى ھەر قانچە كۈچىسىمۇ ئۈزى كۆزلىگەن ئوگۈتۈش مەقسىدىگە يەتكىلى بولمىغۇدەك مەن دىققەت قىلىشقا تىگىشلىك يەنە بىر نوقتىنى بىلۋالدىم

لالە424 2012-11-16 23:46
پايدىلىنىش قىممىتى يۇقىرى تىما بوپتۇ..داۋامىنى كۈتىمەن..ھارمىغايسىز!

قۇتيار 2012-11-18 00:08
مەن بۇ ھەقتە ئېزدىنىۋاتقان كەسىپداشلارغا تۆۋەندىكى ئۈچ كىتابنى تەۋسىيە قىلىمەن : `6-flc0r  
1. « ئەستە ساقلاشنىڭ يېڭى ئۇسۇلى » 2. « ئۆگىنىش ئىنقىلابى » 3 . « قابىلىيەت يېتىلدۇرۇش سەنئىتى » N6kMl  
مۇشۇ كىتابلار ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش ئۇسۇلىغا قانداق يىتەكچىلىك قېلىش جەھەتتە ، خېلى مول بىلىم ۋە تەجىربىگە ئېرىشكىلى بولىدۇ .

ozqan 2012-11-18 13:36
قۇتيار : كىتاب تەۋسىيە قىلغىنىڭىزغا رەخمەت ، مەندە سىز تەۋسىيە قىلغان كىتابلاردىن ئالدىنقى ئىككىسى بار ،«  قابىليەت يېتىلدۈرۈش سەنئىتى » ناملىق كىتابنى ئېلىپ كۆرسەم بولغۇدەك . [ s/ j?/9  
بۇ ھەقتىكى كىتابلار بىز  ئۈچۈن ھەقىقەتەنمۇ مۇھىم .

tawpek 2012-11-18 20:18
ياخشى تەدبىرلەر ئوتتورغا قويلۇپتۇ. +|oLS_  
y q2AZ@}"  
مائارىپ ساپلا ئوقوتقۇچىنىڭ ماھارەت كۆرسىتىش مەيدانىغا ئايلىنىپ قىلىۋاتىدۇ. #LYx;[D6  
Z 2uU'T  
دىمەكچى بولغىنىم ھەممە بىزنىڭ قانداق سۆزلىشىمىز بىلەن ئاۋارە، لىكىن قانداق بىلدۈرشىمىز ياكى ئۇلارنىڭ قانداق بىلىشى بىلەن ھىچكىمنىڭ كارى بومايۋاتىدۇ. 4 $)}d  
X*r?@uK5  
مەكتىۋىمىزدە يىلدا بىرەر قىتىم پۇختا تەييارلىق قىلىپ ھەممىنى تەكلىپ قىلىپ مۇنەۋۋەر دەرىستىن بىرنى ئۆتۆپ قويۇپ قالغان ۋاقىتتا بالىلارنى تاشلاپ قويۇپ دەرىس ئۆتمەي يۈرسىمۇ نەتىجىنى ھىساپلاشماي دەرىسنى ياخشى ئۆتىدىغان ئوقوتقۇچى بولوپ باھالاشلاردا ئالدىدا مىڭىپ يۈرىيدىغان ئەھۋاللاردىن ھەممە كۈلىدىغان ۋەزىيەت شەكىللەنمەكتە. w 3L+7V,!  
BQ~\p\  
4 ئەمەلنى بىلمەيدىغان ئوقوغۇچىلارغا بىر نامەلۇملۇق ئىككىنجى دەرىجىلىك تەڭلىمىدن دەرىس ئۆتكۆزۆپ ئوقوغۇچىلارنى قوزغىتالمىدى دەپ لاياقەتسىز باھالاپ يۈرۈشلەر..... I]~UOl  
I\6^]pi,  
ناھىيلىك ئوقوتۇش تەتقىقاتىدىن ئادەم كىلىپ دەرىس ئاڭلاپ، جۇزىچىڭنىڭ باھار ناملىق نەسىرىنى روللارغا بۆلۆپ ئوقوتمىدىڭ دەپ ........................

tawpek 2012-11-18 21:04
مەپتۇننىڭ كۆچۆرۆپ چاپلىغان ئىنكاسلىرىغا ھەقىقەتەن مەپتۇن بوپ قالدىممۇ بىلمىدىم، لىكىن بىر-بىرلەپ ئۆچۆرۆشكە مەپتۇن بولدۇم.

رەيھانگۇل 2012-11-18 23:15
نەقىل: !Rn6x $_  
ناھىيلىك ئوقوتۇش تەتقىقاتىدىن ئادەم كىلىپ دەرىس ئاڭلاپ، جۇزىچىڭنىڭ باھار ناملىق نەسىرىنى روللارغا بۆلۆپ ئوقوتمىدىڭ دەپ ........................ E-bswUVaEE  
`@~e 
    بۇ قۇرلارنى كۆرۋىتىپ كۈلىمەن دەپ تاس قالدى كانىيىمدا ئاش تۇرۇپ قالغىلى...

ozqan 2012-11-20 21:22
بۇ ماقالەمنىڭ «ئۆگىنىش ئۇسۇلى » غا ئالاقىدار قىسمىنى يوللاپ بولدۇم ، ئوقۇتۇش ئۇسۇلىغا ئالاقىدار قىسىمىنى يەنە ئايرىم تېما قىلىپ ، كېيىن يوللايمەن .  < $~lFV  
شۇڭا ، بۇ يوللانمىنىڭ ماۋزۇسىنى ئۆزگەرتىپ قويدۇم ...

alga~nap 2012-11-20 22:09
ئۇنداقتا ئەدەبىيات تاللىما (3) كىتاپنى تەكرار قېلىشنى باشلايلى. H/t0#  
ئالدى بىلەن بىرىنچى گۇرۇپپىدىن باشلايمىز. قېنى ،بىر ئوقۇغۇچى پەقەت بىر قۇر غىلا ئىگە بولىدۇ. ئالدى بىلەن بىرىنچى گۇرۇپپىدىكى ساۋاقداشلار سوزۇق تاۋۇشلارنىڭ تىل ئورنى جەھەتتىن ماسلىشىشى بويىچە ئۆزىگە تەۋە شۇ بىر قۇردىكى سۆزلەرنى ئايرىپ باقسۇن (باشلاندى) -(ئوقۇغۇچىلار بۇنى مەشىق قىلىۋاتقاچقا تىز سۈرئەتتە ئايرىپ چىقتى.) zEjl@Kf  
ئەمدى ئىككىنچى گۇرۇپپىدىكى ساۋاقداشلار تېكىستنىڭ كەلگەن يىرىدىن باشلاپ يەنە ئۆزىمىز تەۋە بولغان شۇ بىر قۇردىكى ئاجىزلىشىش ھادىسىسى كۆرۈلگەن سۆزلەرنى  تېپىپ چىقايلى . (باشلاندى)-(بىردەمدە ئايرىپ چىقتى ) 6r^ZMW  
ئۈچىنچى گۇرۇپپا سىلەرگە ۋەزىپە سەل ئېغىرراق قېنى ئۆزەڭلارغا تەۋە شۇ بىر قۇردىكى سۆزلەرنى سۆز تۈركۈملىرىگە ئايرىپ چىقىڭلار (باشلاندى)-(سەل قىينالدى) BgN^].z&  
تۆتىنچى گۇرۇپپا ئەمدى سىلەر ئۆزەڭلارغا تەۋە شۇ بىر قۇردىكى قوشۇلۇپ قالغان ياكى چۈشۈپ قالغان تاۋۇش بار سۆزلەرنى تېپىپ چىقىڭلار (باشلاندى) 2K3j3|T  
يەنەبىرىنچى گۇرۇپپىغا قايتىپ كېلەيلى قېنى سىلەر ئۆزەڭلارغا تەۋە شۇ بىر قۇردىكى ياسالما سۆزلەرنى تېپىپ چىقىڭلار . r}Vr_  
ئەمدى سىنىپ بويىچە قالغان ئاخىرقى بىر بۆلەكتىكى جۈملىلەرنى ئاددىي جۈملىنىڭ تۈرلىرى بويىچە تۈرلەرگە ئايرىپ چىقىڭلار. -^np"Jk  
 
بالىلار نېمىنى ھېس قىلدىڭلار ؟ (^T}6t3+4  
eVj 8u  
ئالىي مەكتەپ ئىمتىھانىنىمۇ مۇشۇنداق ئالسىچۇ؟ ^tyqc8&  
l"&iSq!3=  
سىلەر دېگەن يوقارقى جۈملىنى جۈملە بۆلەكلىرىگە ئاجرىتىپ بېقىڭلار؟  

ئوتقاشئەرقۇتى 2012-11-24 01:27
تەۋپىقنىڭ داۋاملىق تەربىيە سىنپى ئەسلى بۇ يەردە ئىكەن ئەمەسمۇ ؟     

arzu 2012-11-24 01:33
كۆكسانغۇن مۇئەللىم دەل مۇشۇنداق تېمىلارغا ئىھتىياجلىق ئىدى، كۆرگەنمىدۇ؟

koksangun 2012-11-24 11:49
引用第22楼arzu于2012-11-24 01:33发表的 : كۆكسانغۇن مۇئەللىم دەل مۇشۇنداق تېمىلارغا ئىھتىياجلىق ئىدى، كۆرگەنمىدۇ؟
Zsx\GeE%:  
 شۇنداق ، بۇ نادىر تېمىنى كۆردۈم ، كۆپ بەھىرلەندىم ، ئۆزقان بىلەن بۇ ھەقتە پىكىر ئالماشتۇردۇم ، مەكتىپىمىزدە ئىچكى قىسىمدا تۈزۈپ ئوقۇغۇچىلارنىڭ پايدىلىنىش ئۈچۈن تەييارلاۋاتقان « ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش ئۇسۇلىغا يېتەكچىلىك قىلىش قوللانمىسى » ئۈچۈن قىممەتلىك ماتېرىيال سۈپىتىدە كىرگۈزۈشكە ئىجازەت ئالدىم . ئۆزقاننىڭ زامانىمىز مائارىپىدىكى ئويغاق ، سەركە ، يول باشلىغۇچى سۈپىتىدە بىزنى يېتەكلەۋاتقانلىقىدىن تولىمۇ سۆيۈنىمەن . < r7s,][&  
تەۋپىقداشلارنڭمۇ تەۋپىق مۇنبىرىدىكى « ئوقۇتۇش ۋە ئىزدىنىش » سەھىپىسىگە مۇشۇنداق ئەمەلىي ئۈنۈم بېرىدىغان تەتقىقات مىۋىلىرىنى يوللاپ تۇرۇشىنى سەمىمىي ئۈمىد قىلىمەن .

ماھى 2012-11-24 12:15
بۇ ماقالىدىن ئۆزقاننىڭ ھەقىقىي ئىزدىنى روھىغا ئىگە،ئوقۇغۇچىلارغا ئەمەلىي نەپ بېرەلەيدىغان ئوت يۈرەك مائارىپچى ئىكەنلىكىنى تېخىمۇ ئېنىق كۆرۈۋالدىم. vG'I|OWg  
ئىزدىنىشلىرىڭىز بەرىكەتلىك بولسۇن،دائىم مۇشۇنداق ئەمەلىي پايدىلىنىش قىممىتىگە ئىگە ماتىرىيالنى تەۋپىقداشلىرىمىزغا سۇنۇپ تۇرىشىڭىزنى ئۈمىد قىلىمەن.

بەركەت 2012-12-03 21:34
رەخمەت  مۇئەللىم  ،  ھارمىغايسىز.

بەركەت 2012-12-03 21:59
ياخشى تېما بوپتۇ.  

پۇرۇخ 2013-02-17 01:30
دەرسخانىدا ئەسقاتىدىغان بىلىمكەن. ئەجرىڭىزگە كۆپ تەشەككۈر.

nafisaay 2013-11-11 21:53
ھەر تەرەپتىن كەڭ دائىرىدە يېزىلغان ياخشى ئۇسۇللار ئىكەن .ھارمىغايسىز

ياسىنجان510 2013-11-11 23:12
تىل-ئەدەبىيات دەرسخانا ئوقۇتۇشىدا پايدىلىنىشقا تېگىشلىك ئەھمىيەتلىك ،ئەمەلىي ئۈنۈمگە ئىگە ئۇسۇل ئىكەن،ئەمگىكىڭىزنى ھۆرمەتلەيمەن.

ياسىنجان510 2013-11-19 20:15
ئوقۇغۇچىنىڭ ئىچكى دۇنياسى گويا بىر قۇلۇپ،ئۇنىڭ ئاچقۇچى ئوقۇتقۇچىنىڭ قولىدا...

aykutkiz 2013-11-21 12:39
بۇ ئۇسۇللاردىن مەنمۇ پايدىلنىپ باقاي .....


查看完整版本: [-- ئۆگىنىش ئۇسۇلى  ھەققىدە --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled