查看完整版本: [-- يېزىقچىلىق:ساياھەت خاتىرىسى --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> تولوقسىز 9- يىللىق تىل-ئەدەبيات تەييارلىقلىرى -> يېزىقچىلىق:ساياھەت خاتىرىسى [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

tawpek 2012-10-24 16:21

يېزىقچىلىق:ساياھەت خاتىرىسى

8-يىللىق ئادەتتىكى سىنىپلار 1- ماۋسۇم 4-بۆلەك
سائەتلىك ئوقۇتۇش پىلانى
课时教学设计
第十一周                                                                             20121024
تەييارلىق سىناق ۋە يېڭى
 دەرسكە باشلاپ كىرىش
前提测评及导入新棵
1) ئەلشىر نەۋئىي كىم؟ لۇتپۇللا مۇتەللىپچۇ؟

2) ساۋاقداش، سىز قانداق مەنزىرىلىك جاي ياكى ئورۇنغا ساياھەتكە بېرىپ باققان؟ قانداق تەسىراتقا كەلدىڭىز؟

دەرس تېمىسى
课题
يېزىقچىلىق

ئوقۇتۇش نىشانى ۋە ئۆگىنىش نىشانى
教学目标与学习目标
1) ئوقۇغۇچىلارنىڭ كۆزىتىش ئىقتىدارىنى يوقىرى كۆتۈرۈش؛

2) تەھلىل قىلىش، تىلدىن ئۈنۈملۈك پايدىلىنىش ئىقتىدارىنى يېتىلدۈرۈش؛

3) كۆرگەن ۋە ئاڭلىغانلىرىنى ئەدەبىي ئەسەر سۈپىتىدە باغلاشتۇرۇپ يېزىش ئىقتىدارىنى تىخىمۇ يوقىرى كۆتۈرۈش.  

ئوقۇتۇشتىكى مۇھىم نۇقتا،
 قىيىن نۇقتا ۋە ئۇنى
ھەل قىلىش
教学重点难点及其外处理
مۇھىم نۇقتا:

كۆزىتىش ۋە يېزىش ئىقتىدارىنى يوقىرى كۆتۈرۈش.

قىيىن نۇقتا:

تەھلىل قىلىش، تىلدىن ئۈنۈملۈك پايدىلىنىش ئىقتىدارى.

ھەل قىلىش:

يېتەكلەش، مەشىقلەندۈرۈش.

ئوقۇتۇش ۋاسىتلىرى
教学手段
مەلۇم مەنزىرىلىك ئورۇن ياكى مەنزىرە

ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ۋە
 ئۆگىنىش شەكلى
教学方法与学习方式
يېتەكلەپ ئوقۇتۇش ئۇسۇلى؛

ئىزدىنىپ ئۆگىنىش، مۇستەقىل ئۆگىنش شەكلى.


ئوقۇتۇش جەريانىنىڭ لايىھىلىنىشى (ئوقۇتۇش مەزمۇنى، ئاساسى بىلىمنى يىغىنچاقلاش ۋە ئىقتىدار سىناش سۇئاللىرى)
教学过程设计(教学内容,基础知识归纳能力测评内容)
1- سائەتتە

1.سىز ھازىرغىچە قانداق مەنزىرىلىك ئورۇن ياكى ساياھەت رايونىغا بېرىپ باققان؟ ئ ۇ يەرگە بارغاندىن كېيىن قانداق تەسىراتتا بولغان؟

2. ھېس قىلغانلىرىنى ئۆز ۋاقتىدا خاتىرىلەپ مېڭىشنىڭ پايدىسى بارمۇ- يوق؟ نېمە ئۈچۈن؟

3. ئېكىسكۇرسىيە ۋە ساياھەت جەريانىدا كۆزىتىش، ئاڭلاش ۋە ئوقۇش ئارقىلىق ئۇچۇر توپلاشنىڭ زۆرۈرلىكى مەشھۇر ئاسارە- ئەتىقىلەرنى چۈشىنىش، توغرا بولۇش، ساختىلىق ئارلىشىپ قالماسىلىق لازىملىقى سۆزلىندۇ.

4. ساياھەت، ئېكىسكۇرسىيە ئەسەرلىرى يېزىشنىڭ تەرتىپى ۋە يېزىلىش شەكلى ئۈستىدە توختىلىمىز.

يېزىشتا ۋاقتنىڭ ئىلگىرى- كېيىنلىك تەرتىپى، ئورۇن تەرتىپى بويىچە يېزىلىدۇ.

شەكلى ئەركىن، ئۇسلۇبى ھەرخىل بولسىمۇ، كۆپىنچە كۈندىلىك خاتىرە ۋە ئىپىك نەسىر شەكلىدە يېزىلىدۇ.

2- سائەتتە

5.ئوقۇغۇچىلار ئۆزلرى كۆرگەن بىرەر مەھەللە، ماگزېن، دېھقانچىلىق مەيدانى ياكى ۋەتەنپەرۋرلىك تەربىيە بازىسىنى كۆرگەندىن كېيىنكى تەسىراتقا ئاساسەن بىر پارچە ساياھەت خاتىرىسى يېزىشقا تەشكىللىنىدۇ.

6.يازغان ماقالە ئەسەرلىرىنى ئوقۇشقا يېتەكلىنىدۇ.

7. ئوقۇغان ماقالە ئەسەرلىرىنى كوللېكتىپ باھالاپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ باھا بېرىش ۋە خۇلاسە قىلىش ئىقتىدارى تىخىمۇ يوقىرى كۆتۈرۈلىدۇ.

 

 

تاپشۇرۇق
作业
بىر پارچە زىيارەت خاتىرىسى يېزىپ كېلىڭ.

دوسكا لايىھىسى
板书设计
يېزىقچىلىق
يېزىلىش تەرتىپى- ۋاقت تەرتىپى، ئورۇن تەرتىپى.

يېزىش شەكلى- كۈندىلىك خاتىر ياكى ئېپىك نەسىر شەكلىدە.

 
دەرستىن كېيىنكى
 قايتا ئويلىنىش
课后反思
 
گۇرۇپپا مەسئۇلىنىڭ پىكرى ۋە ئىمزاسى
教研组长意见:

 

                           201210 

 


tawpek 2012-11-20 19:11
بۇ دەرىسنىڭ ئۈچ- تۆت خىل تەييارلىقى بوپتۇ مانا.

مەن ئىككى سائەت لاھىيلەپتىكەنمەن.

بابۇر0725 2014-03-05 00:48
ئۆلگە بىەن تەمىنلەش لازىمغۇ دەپ قاريمەن


查看完整版本: [-- يېزىقچىلىق:ساياھەت خاتىرىسى --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled