查看完整版本: [-- لىكسىكا --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئۇيغۇرتىلى دەرىس تەييارلىقلىرى -> لىكسىكا [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

nasirdin 2012-10-09 14:52

لىكسىكا

سائەتلىك ئوقۇتۇش پىلانى bEPXNN  
ncihc$V<  
  NH|v`rO  
bp5hS/A^1w  
تەييارلىق سىنىقى ۋە يىڭى         ' Bdvqq  
x~KS;hA  
دەرىسكە باشلاپ كىرىش          0z\=uQ0  
g,x$z~zU{  
1.  ئۆزىڭىز يېزىپ كەلگەن مەنزىرە تەسۋىرى ھەققىدىكى پارچىڭىزنى ئوقۇپ بېقىڭ؟ Ik~5j(^E-  
2.  مەنزىرە تەسۋىرىنى يازغاندا قايسى نۇقتىلارغا دىققەت قىلىش لازىملىقىنى ھىس قىلدىڭىز؟ XMuZ 'I  
3.  >>بۇيىلقى كۈز يىللاردىكىدىن ئىلگىرى كەلدى.››دىگەن جۈملىدە قانچە  تاۋۇش بار ؟ قانچە سۆز بار ؟ كۆرسىتىڭ  
  2R.YHj  
*FOTq'%i  
دەرىس تىمىسى At.WBa3j%{  
5>$*#0%"}  
                  لىكسىكا  EYMwg_  
4dl?US[-  
ئوقوتۇش نىشان ىۋە            DR^mT$  
&\K,kS[.r  
ئۈگۇنۇش نىشانى             3{~h Rd  
k&@JF@_TI  
              2VMau.eQ  
@v@'8E Q  
لىكسىكىنىڭ تەتقىقات ئوبىكتى، دائىرسى، لۇغەت تەركىبى، ئاساسى ۋە ئادەتتىكى لۇغەت تەركىبى،چۈشەنچە ۋە سۆز،سۆزشەكلى ۋە سۆز مەنىسى ھەققىدىكى بارلىق قائىدە-قانۇنىيەتلەرنى چۈشىنىش ئاساسىدا ئەمىلى مىساللارنى توغرا ئىشلىتەلەيدىغان ئىقتىدارنى يىتىلدۈرۈش.(ئانا تىلنى قەدىرلەش، سۆيۈش توغرا ئىشلىتىش تەربېيىسى بىرىلىدۇ) S ^2'O7uj  
m6aoh^I  
ئوقتۇشتىكى موھىم نوقتا قىيىن نوقتا  o]PSyVg  
cb|`)" 
ۋەئۇنى ھەلىلىش         2-UZ|y  
b< Pjmb+  
  g oWD~'\  
oa1&9  
لىكسىكا ھەققىدىكى چۈشەنچە، لۇغەت تەركىبى،چۈشەنچە ۋە سۆز،سۆزشەكلى ۋە سۆز مەنىسى ھەققىدىكى ئومۇمى قائىدىلەرنى ئەستە ساقلاش. !(l,+@j  
Ay"x 
سلۆزلەرنى لۇغەت تەركىبىگە ئايرىيالايدىغان،سۆز شەكلى بىلەن سۆز مەنىسىنى پەرىقلەندۈرەلەيدىغان ئىقتىدارنى يىتىلدۈرۈش. A3!NEFBK  
p^\>{  
(ئەمىلى مىسال ئارقىلىق ھەل قىلنىدۇ) tj{rSg7{  
si%f.A#  
ئوقتۇش ۋاستىللىىرى >L[,.}(9  
an0@EkZ  
  '00DUUa  
yd#4b`8U`  
  TS-m^Y'R  
^ Q2K0'm5  
  w4RP*Da?:  
O#cXvv]Z*  
  m' z 
B7N?"'$i  
  +!.=M 8[  
\HTXl ]  
  |]\qI  
xxiEL2"`>  
  rf^1%Zo:  
V&)-u(s_S/  
دەرسلىك كىتاپ، دەرىس لاھىيېسى،بور،ئوقۇتۇش قوللانمىسى. 6ZCt xs!  
YX@[ z 5*  
ئوتۇش ئۇسسۇلى ۋە wArNWBM  
^om(6JL2  
ئۈگۇنۇش شەكلى  } Tp!Ub\Cc  
I9k o*f  
قوزغۇتۇش، يىتەكلەش،مەشىقلەندۈرۈش،خاتىرە قالدۇرۇش،ھەمكارلىشىش،ئاكتىپ پىكىر قىلىش. :2K0/@ 
5BTQJa  
  X;ijCZb3 b  
a&wl-  
 ئوقوتۇش جەرياننىڭ لاھىلىنشى(ئوقوتۇش مەزمۇنى،ئاساسى بىلىمنى يىغىنچاقلاش Rf2;O<  
] 6M- s  
ۋە ئىقتىدار سىناش سۇئاللىرى) h]vA%VuE'E  
>%'|@75K  
لىكسىكا-لىكسىلوگىيە دىگەن بۇ ئاتالغۇ گىرىك تىلىدىكى «سۆز» ۋە «ئىلىم-پەن» دىگەن ئىككى سۆزدىن تەركىپ تاپقان تىلشۇناسلىق ئاتالغۇسى بولۇپ،«سۆز ھەققىدىكى تەلىمات»،«لۇغەت تەركىبى ھەققىدىكى پەن» دىگەن مەنىلەردە قوللىنىلىدۇ. 4^  $  
J=| fxR  
دىمەك لىكسىكا تىلنىڭ مۇھىم بىر تەركىبى قىسمى بولغان سۆز ۋە لۇغەت تەركىبى سىستىمىسىنى تەتقىق قىلدىغان پەن. Ej8EQ% P  
$iupzVrro  
لۇغەت تەركىبى-بىرەر تىلغا مەنسۇپ بولغان بارلىق سۆزلەرنىڭ يىغىندىسى. بۇ سۆزلەر قوللىنىش دائىىرسىگە قاراپ ئاساسى لۇغەت تەركىبى ۋە ئادەتتىكى لۇغەت تەركىبى دەپ ئىككى تۈرگە بۆلنىدۇ. 50Pz+:  
aQ46euth  
ئاساسى لۇغەت تەركىبىگە كىردىغان سۆزلەر شۇ تىلدا سۆزلىشىدىغان بارلىق كىشلەر ئۈچۈن چۈشىنىشلىك بولغان سۆزلەردۇر. ئۇ لۇغەت تەركىبىنىڭ مەركىزىدۇر. ئۇزاق تارىخقا ئىگە،ئۇزۇن زامانلاردىن بىرى قوللىنىپ كىلۋاتقان ئاممىباپ سۆزلەردۇر.يېڭى سۆزلەرنىڭ ياسىلشىغا ئاساس بولىدۇ. i|)<#Ywl  
4}gqtw:  
ئادەتتىكى لۇغەت تەركىبى –تىلىمىزدىكى ئاساسى لۇغەت تەركىبىگە تەۋە بولغان سۆزلەردىن باشقا سۆزلەردۇر. Iyz};7yVI  
59F AhEg  
چۈشەنچە-ئوبىكتىپ شەيئىلەر ۋە ئۇلارنىڭ خۇسۇسىيەتلىرىنىڭ كىشلەر مىڭسىدە ئەكىس ئىتىشىدۇر. RxjC sjg  
 (/-2bO  
سۆز-بەلگىلىك بىر مەنىگە،ئەركىن ئىشلىتىشكە بولىدىغان تىل بىرلىكى سۆز دىيلىدۇ. سۆز تاۋۇشلاردىن تۈزىلىدۇ.سۆزلەردىكى تاۋۇشلارنىڭ سانى ۋە بىرىكىش شەكلى ئوخشاش بولمايدۇ. {I&>`?7.  
N3!x7J7A  
سۆزلەر تاۋۇش بىلەن مەنىسىنىڭ بىرىكىشىدىن تۈزىلىدۇ.سۆزنىڭ تاۋۇشلۇق تۈزلىشى ئۇنىڭ شەكلى بولىدۇ.تاۋۇش سۆزنىڭ تاشقى پوستى شەكلى سۆزنىڭ گىرامماتىكىلىق شەكلى.مەنا سۆزنىڭ مەزمۇنىدۇر.بىر تىلغا نىسپەتەن،سۆز شەكلى بىلەن سۆز مەنىسى ئوتتۇرسىدىكى باغلىنىش تۇراقلىق بولىدۇ.سۆز شەكلى ئۆزگەرسە سۆز مەنىسىمۇ ئۆزگىرىدۇ. F%UyFUz  
Pa 'g=-  
                 ئىشلەپ بېقىڭ: Q"h/o"-h  
}q^M  
1›.تۆۋەندىكى سۆزلەردە قانداق چۈشەنچىلەرنىڭ ئىپادىلەنگەنلىكىنى سۆزلەپ بېقىڭ. d OQU#5  
p-POg%|&<  
      قىلىپ،سەلتەنەت،دەريا،گۈلدەستە،سوۋغا،تاپشۇرۇق. xX.fN7[  
,B_Nz}\8  
2›.ئەدەبىيات كىتاۋىڭىزدىكى ئۆزىڭىزگە ئەڭ تەسىر قىلغان مەلۇم بىر تىكىستنى بىر ئابزاسىنى ئوقۇپ لۇغەت تەركىبىگە ئايرىڭ. 5 ?~ ?8Hi  
8=Xy19<;t  
  hsr,a{B%$  
4E/Q+^?  
 تاپشۇرۇق i0; p?4`m  
];P$w.0  
     7 .   كۆنۈكمىنى ئىشلەپ كىلىش. R>f$*T  
*{5p/}p  
  kcGs2Y_*&  
AJ1(q:P  
دوسكا لاھىيلەش `} 
I.#V/{J  
       لىكسىكا ھەققىدە چۈشەنچە 2I DN?Mw  
m?wPZ^u  
1.  لىكسىكا ۋە تەتقىقات دائىرسى،تۈرلىرى &USKudXmb  
Z]VmTB  
2.چۈشەنچە ۋە سۆز u Uy~$>V  
oXW51ty  
3.سۆز شەكلى ۋە سۆز مەنىسى. b# v+_7  
V@%:y tDf  
دەرىستىن كىيىنكى قايتا  ئويلىنىش                             ]|6)'L&]*s  
L_ &`  
  %t.L;G  
De j_(Dz_S  
گورۇپ مەسئۇلىنىڭ ئىمزاسى 6 +2M$3_U  
3$ TU2-x;g  
  B_ x?s  
/RF=8,A  
               2009 –يىلى             -ئاينىڭ       -كۇنى                     BSyl!>G6n8  
:b~5nftr  
  O 5v)}4  
7]J7'!Iz  
  K 5"8zF)*  
*mVQN1  
  U)sw IisE  
yV4rS6=  

نازىم 2013-02-23 22:10
ياخشىتەييارلپسىز ،ئەجرىڭىزگە رەھمەت...

بابۇر0725 2014-02-18 00:01
مۇمكىن قەدەر مەشىقلەندۇرۇش سالمىقىنى ئاشۇرۇش زۆرۈرمۇ قانداق؟


查看完整版本: [-- لىكسىكا --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled