سەرۋى |
2012-10-04 12:54 |
قۇياش( دەرس تەييارلىقى )
.قۇياش ]rNM3@bVy
ژانىرى: چۈشەندۈرۈش ماقالىسى k|hy_? * 84f(B E ئوقۇتۇش قورالى:
3VZ}5 =67ab_V ئوقۇتقۇچى: كۆپ ۋاستىلىق ئوقۇتۇش ئۈسكىنىسى.دەرسلىك كىتاب،رەسىملەر..ئوقۇغۇچىلارنى رىغبەتلەندۈرۈش ئۈچۈن ئېلىپ كىرىلگەن ماتىرىياللار. c9ye[81 >b7Yk)[% ئوقۇغۇچى : دەرسلىك كىتاب، قۇيشقا مۇناسىۋەتلىك ماتىريال،رەسىم. j6d{r\!$4 *x/H ئوقۇتۇش سائىتى: ئىككى سائەت ئۆتۈلىدۇ. sis1Dh9: rMoz+{1A ئوقۇتۇش نىشانى: |&MOus#v E&ReQgBft 1.تېكستنى ئورتاق ئەدەبىي تەلەپپۇزدا دېكلاماتسىيە قىلالايدىغان،ئىچىدە راۋان ،سالماق ئوقۇيالايدىغان بولۇش؛ تېكىستنىڭ ئاخىرقى ئابزاسىنى يادىلىۋېلىش. oT!i}TW?o yuhY )T 2سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى چۈشىنىۋېلىش ۋە توغرا يازالايدىغان بولۇش. YlXqj\a M8VsU*aU 3چۈشەندۈرۈش ماقالىسى ھەققىدە دەسلەپكى ئۇقۇم ھاسىل قىلىپ ،شەيئىلەرنى چۈشەندۈرۈشنىڭ بەزى ئۇسسۇللىرىنى بىلىۋېلىش. ~7H?tp.Dw RPkOtRKL=w مۇھىم نۇقتا، قىيىن نۇقتا: }b>e
lz (N{
قۇياشنىڭ ئالاھىدىلىكىنى بىلىۋېلىش،تېكىستتە قۇياشنىڭ ئالاھىدىلىكى مىسال كەلتۈرۈش ،سانلىق مەلۇمات بېرىش، نەقىل كەلتۈرۈش قاتارلىق كۆپ خىل چۈشەندۈرۈش ئۇسسۇللىرىدىن قانداق پايدىلىنىپ چۈشەندۈرگەنلىكىنى بىلېۋېلىش بۇ تېكىستتىكى مۇھىم ۋە قىيىن نۇقتا. }9?fb[]
L/: u ئوقۇتۇش ئۇسۇلى: \JGRd8S[ }[I|oV5*+& دەرسلىك دېتاللىرى،كۆرسەتمىلىك رەسىملەردىن ھوزۇرلىنىش ئارقىلىق قوزغۇتۇش،تەپەككۇرگە يېتەكلەش ئۇسۇللىرى قوللىنىلىدۇ. %j? (T0%H<#+ ئوقۇتۇش جەريانى: c/E6}OWA KI="O6 h (1) يېڭى دەرسكە يېتەكلەش. 4!dN^;Cb G&Sp }
قۇياش ھەققىدە شېئىر ئوقۇپ بېرەلەمسىز. *tda_B
2 h*Y);mc$# 1›قۇياش توغۇرلۇق قانداق ئەقلىيە سۆزلەرنى،ماقال-تەمسىللەرنى بىلىسىز؟ سىز «قۇياش»دېگەن بۇ ئۇقۇمنى قانداق چۈشىنىسىز؟ hb"t8_--c ]cnLJ^2 2› تېكستتە قۇياش توغۇرلۇق نېمىلەر سۆزلەنگەندۇ؟قېنى ھەممىمىز بىرلىكتە «قۇياش»دېگەن تېكستتنى ئوقۇپ باقايلى. Z2WAVS
w d^IOB
|6Q (2)ئوقۇتقۇچى،ئوقۇغۇچى پائالىيىتى Ay!=Yk^~ sf]y\_zU تېكستنى پىششىق ئوقۇپ،قۇياش توغرىسىدىكى بىلىملەرنى بىلىۋېلىش 3KfZI
&g 7Rj!vj/ ھەمدە چۈشەندۈرۈش ماقالىسىنىڭ يېزىلىش تەرتىېىنى بېلىش. سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى چۈشىنىۋېلىش. >/EmC3?b! 'Ol}nmJ'n ئوقۇتقۇچى پائالىيىتى: %$I\\qq>{ #;a
1=8H *1)تېكستنى ھەر خىل ئۇسۇلدا ھېسسىياتلىق ئوقۇشقا يېتەكلىنىدۇ. T.!GEUQ kYz)h بۇنداق ئوقۇتۇشتىكى مەقسەت: ئوقۇغۇچىلانىڭ تەسەۋۇرىنى قانات يايدۇرۇپ،ئۇلارنى قۇياش ھەققىدىكى بىلىملەرنى بىلىش بىلەن xzy7I6X 18Pc4~>0 چۈشەندۈرۈش ماقالىسىنىڭ يېزىلىش تەرتىېىنى بېلىش. %]>c4"H $B*E k>EK *2)تېكستتە ئۇچرىغان چۈشىنىكسىز سۆزلەرنى تېپىشقا يېتەكلىنىدۇ،بۇ سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى لۇغەتتىن ئىزدەپ،بىرلىكتە ھەل قىلىنىدۇ.ئوقۇغۇچىلار پەقەت چۈشىنەلمىگەن يەرلىرى مىساللار ئارقىلىق چۈشەندۈرىلىدۇ.بۇ سۆزلەرنى توغرا يېزىشقا يېتەكلىنىدۇ. RERum 2JYyvJ> يېڭى سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆزلىرى ھەل قىلىشقا يېتەكلەشتىكى مەقسەت: ئۇلارنىڭ لۇغەتتىىن شۇنداقلا مۇناسىۋەتلىك ماتېرىياللاردىن مۇۋاپىق پايدىلىنالايدىغان ئىقتىدارىنى يېتىلدۈرۈشتىن ئىبارەت.سۆزلەرنى توغرا يېزىپ جۈملىلەردە توغرا قولللىنالايدىغان بولۇشتىن ئىبارەت. m7^aa@^m CwTx7
^qa *3)يېڭى سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى ئېكراندا تولۇقلاپ كۆرسىتىش. J8J~$DU\Gv U GQ{QH يېڭى سۆزلەر:
nY'0*:'u ^&zwO7cS 1.رىۋايەت- چۆچەك
7cr@;%#
~YA*
RCe 2.مەرگەن- نىشانغا دەل يەتۆۇزگۇچى [4"1TyW P9p:x6 3.قەدىمكى- بۇرۇنقى p~6/+ap Py$Q]s?\1 4.زۇلمەت- قاراڭغۇ ئۆتمۇش T]-yTsto D9,609w 5.تېمپۇراتۇرا- ھاۋارايى ئۆلچىگۈچ w`=_|4wFw T6m#sVq 6.باكتىرىيە- يۇقۇملۇق كېسەل QEKSbxL\W TP o%zZo 7.گىياھ- بىر تال چۆپ .Uq?SmK ]x1MB|a6 4)يېڭى سۆزلەرنى دەپتەرلىرىگە توغرا يېزىشقا يېتەكلىنىدۇ.
u$ C@0d ?PVJeFH ئوقۇغۇچى پائالىيىتى: o#3?")>| h07Z.q ; 1. ئوقۇغۇچىلار تېكستنى گۇرۇپپىلار،شەخسلەر بويىچە ھېسسىياتلىق ئوقۇپ چىقىدۇ. wI.i\S KilgeN: 2.ئوقۇغۇچىلار تېكستنى ئوقۇش جەريانىدا ئۆزلىرى چۈشىنەلمىگەن سۆزلەرنىڭ ئاستىغا سىزىپ چىقىدۇ ۋە ئۆزئارا چۈشەنچىسىنى ئوتتۇرىغا قويۇش، شۇنداقلا لۇغەتتىن پايدىلىنىپ ئىزدەش ،ئاخىرىدا ئوقۇتقۇچىنىڭ تولۇقلاپ چۈشەندۈرىشى ئاساسىدا بۇ سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى چۈشىنىۋالىدۇ.
o&uO ] Dy6uWv,P 3.يۇقىرىدىكى سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى چۈشىنىۋالغاندىن كېيىن،شۇ سۆزلەرگە ئېغىزچە جۈملە تۈزىدۇۋە توغرا يېزىشنى مەشىق قىلىدۇ. 0\v98g<[+ }s)MDq9 تاپشۇرۇق: ' =MaO@ @ m|q?gX9R 1.تېكستنىڭئاخىرقى ئابزاسىنى يادىلاپ كېلىش *Q2;bmIc s ^NO( 2.قۇياش مەدھىيلەنگەن شېئىر ۋە ماقالىلارنى توپلاپ كېلىش. V3;4,^=6Dd WrK!]17or 3 UeWEncN( 89@\AjI دوسكا لايىھىسى: =Y`P}vI]w% p.KX[I 0_yE74i 7i{Rn K6* B0p>' O2 %W"\ #
!#V!^ o 8e\a_R*(| x(}t r27o
6$PfX.Fh o*p7/KvoT wT*N{). ! FHNKh oPa2GW8 -HoPECe EVq xmiF!R D | |