查看完整版本: [-- مەكتەپلەرنىڭ ئىككىنچى دەرسخانا پائالىيەت پىلانى --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> پىلان خۇلاسىلەر -> مەكتەپلەرنىڭ ئىككىنچى دەرسخانا پائالىيەت پىلانى [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

يولۇچى 2012-09-19 17:13

مەكتەپلەرنىڭ ئىككىنچى دەرسخانا پائالىيەت پىلانى

مەكتەپلەرنىڭ ئىككىنچى دەرسخانا پائالىيەت پىلانى

ئوقۇغۇچىلارنىڭ ھەر جەھەتتىن تەربىيلىنىشكە ئەھمىيەت بىرىش، يۇشۇرۇن ئىقتىدارىنىڭ قېزىپ چىقىپ، ئۈزلۈكسىز يېڭىلىق يارىتىش ئىقتىدارىنى يىتىلدۈرۈش ئۈچۈن مەكتىۋىمىزنىڭ ئەمەلىي شارائىتىغا ئاساسەن، ئىككىنچى دەرسخانا پائالىيتىدە تۆۋەندىكىدەك خىزمەتلەر ئىشلىنىدۇ:
1. ئىككىنچى دەرسىخانا پائالىيتىنىڭ تۈزۈم-تەدبىرلىرى تېخىمۇ مۇكەمەللەشتۈرۈلۈپ، ھەپتىدە بىر قېتىم ئېلىپ بېرىلىدىغان پائالىيەتنىنىڭ  تەرتىپلىك، ئۈنۈملۈك بۇلىشىغا يىتەكچىلىك قىلىنىدۇ.
2.ئىككىنچى دەرسىخانا پائالىيتىنىڭ مەزمۇنى مەكتىۋىمىزنىڭ ئەمەلىي شارائىتىغا ئاساسەن تەسىس قىلىنىپ، ئېلىپ بېرىلىدۇ.
3.تەجىربىلىك، ئىقتىدارلىق ئوقۇتقۇچىلاردىن ھەر قايسى پائالىيەتنىنىڭ  مەسئۇلى قىلىپ بىكىتىپ، پائالىيەتنىنىڭ  شەكىلۋازلىق بۇلۇپ قالماسلىقىغا كاپالەتلىك قىلىنىدۇ.
4.پائالىيەتنىنىڭ نورمال ئېلىپ بېرىلىشىغا كاپالەتلىك قىلىپ، پائالىيەت ئېلىپ بېرىشقا كىرەكلىك بولغان ئەسۋاپ، ماتىرياللار تۇللۇقلىنىدۇ.
5.ئىلمىي بۆلۈمدىن ئىككىنچى دەرسىخانا پائالىيەت  كالىندار پىلاننىڭ  ئەتراپلىق تۈزۈلىشى ۋە  كالىندار پىلان بويىچە پائالىيەت ئېلىپ بېرىشقا بولغان يىتەكچىلىكنى كۈچەيتىپ، پائالىيەت ئېلىپ بېرىش نىشانىنى كۆرسىتىپ بىرىپ، ئوقۇغۇچىلارغا ئەسقاتىدىغان ئەمەلىي بىلىملەر بىلەن يىتەكچىلىك قىلىش تەلەپ قىلىنىدۇ.
6.پائالىيەتكە مەسئۇل خادىملار كۇرجۇكنىڭ يوقلىمىسنى تۇرغۇزۇپ، پىلان، خۇلاسىسىنى يېزىپ، ئېلىپ بارغان پائالىيەتنىڭ خاتىرسىنى قالدۇرۇپ ئارخىپلاشتۇرۇش ئېلىپ بارىدۇ.
7.كۇرجۇك  مەسئۇللىرىنىڭ تۈرلۈك ئىشلەكلىرى15كۈندە بىر قېتىم تەكشۈرۈلۈپ، ئەمەلىي ئۈنۈمى مەۋسۈمدە بىر قېتىم ئىگەللىنىپ، دىمۇكىراتىك باھالاشقا بىرلەشتۈرۈلۈپ خۇلاسىلىنىدۇ.
8.ھەر قايسى كۇرجۇكلاردا بارىلىققا كەلگەن نەتىجىلەردىن تۈرلۈك شەكىللەر ئارقىلىق نەق مەيداندا كەڭ ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارغا خەۋەردار قىلىنىدۇ. ۋە مەكتەپ تەرىپىدىن ياخشى باھاغا ئىرىشكەن ئەسەرلەر يۇقىرى دەرىجىلىك ئورۇنلارغا ئەۋەتىلىدۇ.
9.ئوقۇغۇچىلارغا ئۈگەنگەن نەزىريىۋى بىلىملەرنى ئەمىليەتكە تەدبىقلاشنى ئىگىللىتىپ، ئىدىيە جەھەتتە مۈجىمەل بولغان بەزى تۇنۇشلار ئايدىڭلاشتۇرۇلۇپ، بەزى دەرستە ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىككىنچى دەرسخانا پائالىيتىدە نەتىنجىسى گەۋدىلىك بۇلۇشتەك ئالاھىدىلىگى تېپىپ چىقىلىپ، ئوقۇ-ئوقۇتۇش خىزمىتىگىمۇ مۇئەييەن ئاساس سېلىنىدۇ.

تۆتتاش 2012-09-19 22:24
ئۇقۇغۇچىلار ئۇيۇشمىسى خىزمىتىنىڭ يازمىچە پىلانى بولسا بەك ياخشى بۇلاتتى.
پايدىلىق پىلانلارنى يوللاۋاتىسىز.

tawpek 2012-09-19 23:44
بىز زامانلاردا كۈرژۈك پىلانى يازساق ئىككىنجى دەرىسخانا پىلانىڭ كەمكەن دەپ ،

ئىككىنجى دەرىسخانىنىڭكىنى يازساق كۈرژىكنىڭكىنى يازماپسەن دەپ...............

تۆتتاش 2012-09-20 00:11
ھازىر بىز مىڭ تەسلىكتە كۇرجۇك پىلانىدىن قۇتۇلدۇق.چۈنكى كۇرجۇك يوق.نىمىشقا دەمسىز......ۋاقىت يوق.ھەر كۈنى 7 سائەت دەرس بار.كۇرجۇك ۋاقتى يوق،پۈتۈن ناھىيە بۇيىچە كۇرجۇك يوق.

ئەكبەرنىياز 2012-12-15 23:45
بۇ ناھايتى ياخشى پىلانكەن ، ۋاقتى كەلگەندە پايدىلانسام بولغۇدەك ، كۆپ رەھمەت ،ھارمىغايسىز !!!


查看完整版本: [-- مەكتەپلەرنىڭ ئىككىنچى دەرسخانا پائالىيەت پىلانى --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled