مەخسوس تېما:ئۇيغۇر يېزىقى(5 سائەتلىك دەرس)
- يىلى - ئاينىڭ – كۈنى "Hjw
(5 سائەتلىك دەرس) h?YjG^'9
مەخسوس تېما I}v'n{5( *Ucyxpu~$ iK%Rq S s`0;D1
ئۇيغۇر يېزىقى G[>-@9_b
q%vUEQLBp
|5/[0V-vy
f\^QV qpeK> Y"jDZG? ^hgAgP{{ a+r0@eFLc چۈشىنىش:بىزنىڭ تارىخي يېزىقلىرىمىز قايسى ئىكەنلىكىنى چۈشىنىش. _2U1$0xK <@@.~Qm' ئەستە ساقلاش:تارىخي يېزىقلىرىمىزنىڭ قانداق ئالاھىدىلىكلەرگە ئىگە ئىكەنلىكىنى ئەستە ساقلاش. k\zN h<^ 0&c12W|B قوللىنىش:يېزىقنى توغرا ئىشلىتىش. U*[/F)! $+:_>n^#/ ئوقۇتۇش قوراللىرى:دەرسلىك كىتاب، يانداشما مەشىق.
e9N"{kDs6 U1J?o#( ئۆگىنىش ئۇسۇلى:ئوقۇش، تەشكللەش، شەخسلەر ئارا مۇزاكىرىگە تەشكىللەش، گورۇپپىلار ئارا مۇزاكىرىگە تەشكىللەش، يېتەكچىلىك قىلىش،قوزغىتىش، ئىلھاملاندۇرۇش. N\ ] 6M- s مۇھىم نوقتا:ئاپتۇرنىڭ نېمە ئۈچۈن يىل، ئاي، كۈنلىرىگىچە ئېنىق يازغانلىقىنى، بۇنداق يېزىشنىڭ قانداق ئالاھىدە تەرىپى بارلىقىنى بىلىش. DHgEhf] Y2QlK1.8V قىيىن نوقتا:لاتىن ھەرپلىرى بىلەن ئۇيغۇر يېزىقىنى ئالماشتۇرۇپ ئىشلىتشنىڭ قانداق بولدىغانلىقى. J=|fxR /wH]OD{ IbF[nQ \ C~Y aXhgzI5] *'1qA0Xc }{ J Wg3y
y8vIW GxuFO5wz 7D|g|i N~=p+Ow[H *&Np;^~ 1-ئالدى بىلەن يانداشما مەشىقنىڭ 30- بەتتىكى سىناق سوئالى ئارقىلىق ، يېڭى دەرىسكە باشلاپ كىرىلىدۇ. RLu y;z /59jkcA+ }te\)
Yk.N jjN]*{s 2-مەخسۇس تېما ئۈلگە قىلىپ ئوقۇش ئېلىپ بېرىلىدۇ.ئوقۇغۇچىلارنىمۇ قايتا بىر قېتىم ئوقۇشقا ئويۇشتۇرۇلىدۇ. بۇ ئارقىلىق بىزنىڭ قەدىمكى يېزىقلىرىمىزنىڭ قايسى ئىكەنلىكى، قانداق ئالاھىدىلىككە ئىگە ئىكەنلىكى ھەققىدە ئوقۇغۇچىلارنى بايان قىلىشقا ئويۇشتۇرلىدۇ ، بۇ ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەستە ساقلاش ۋە سۆزلەش قابىلىيىتى ئاشۇرۇلىدۇ. s"7wG!yf %SaC[9=? F'^6ra9 JKN0:/t7Q 3-« بىزنىڭ تارىخي يېزىقلىرىمىز» دېگەن ماقالىدا بەش خىل ئاساسىي يېزىقنىڭ قانداق ئالاھىدىلىككە ئىگە ئىكەنلىكى ھەققىدىكى كۆز قاراشلارنى ئوتتۇرىغا قويۇش، سېلىشتۈرۈش ئارقىلىق قانداق ئالاھىدىلىككە ئىگە ئىكەنلىكى ئوتتۇرىغا قويۇلۇپ، بۇ ھەقتىكى چۈشەنچىسى چوڭقۇرلاشتۇرىلدۇ. q1Gc0{+) 96x$Xl; 3DX@ggE2 kVY0
E 4-« بىزنىڭ تارىخي يېزىقلىرىمىز» دېگەن ماقالىدا ئاپتۇر يىل، ئاي، كۈننى ئېنىق يازغان بۇنداق يېزىشنىڭ قانداق ئالاھىدە تەرىپى بارلىقى ھەققىدە ئالدى بىلەن ئوقۇغۇچىلارنىڭ كۆز قاراشلىرنى ئوتتۇرىغا قويۇشقا ئويۇشتۇرۇلىدۇ ھەمدە قىسقىچە خولاسە قىلىنىدۇ. 4sM9~zC5 qL2Sv(A Z! 3(
o~|% vhz Q.> 5- يېزىق بىر مىللەتنىڭ مەدەنيەت گۆھىرى دەپ قارىلىدۇ. سىز بىر قىسىم ئېلان- ۋېۋىسكىلاردىكى ئۆلچەمسىز يېزىلغان ئۇيغۇر يېزىقىنى كۆرگەندە قانداق ھېسىياتتا بولىسىز؟ ^wW{7Uq> UmOK7SPi بۇ سوئال ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ چۈشەنچىسى ئوتتۇرىغا قويۇشقا، مۇلاھىزىگە تەشكىللىنىدۇ. چۈشەنچىسىنى ئوتتۇرىغا قۇيۇشقا ئويۇشتۇرىلدۇ. ئولارنىڭ ئېڭىدا ئۇيغۇر يېزىقىنى توغرا ئىشلىتىش ئېڭى تۇرغۇزۇلىدۇ. n*y@3. ~vstuRRST 4S*7*ak{ 2br~Vn0N 6-98 –بەتتىكى « ئويلىنىش، گۇمانلىنىش» 4- تەلەپنى ئورۇنداڭ. E9#.!re|^ ge!Asm K بۇ سوئال ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنى ئەركىن پىكىر قىلىشقا يېتەكلەش ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەپەككۈر قىلىش ئىقتىدارى ئاشۇرۇلىدۇ. !?J?R-C :IX_}| ) kK" 1\m B)L;ja 7-98 –بەتتىكى « ئويلىنىش، گۇمانلىنىش» 5- تەلەپنى ئورۇنداڭ. 6v9A7g;4. Mv^G%zg2 بۇ سوئال ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىزدىنىش ۋە مۇھاكىمە قىلىش ئىقتىدارىنى ئاشۇرۇش ئۈچۈن ئوقۇغۇچىلارنى بۇ سوئال ئۈستىدە مۇھاكىمە قىلىشقا ئويۇشتۇرۇلىدۇ.ھەمدە ئۆز كۆز قاراشلىرىنى ئوتتۇرىغا قويغۇزۇپ قىسقىچە خولاسە قىلىنىدۇ. =| M[JPr Pw_[{ LL 1WMwTBHy+ CF k^(V" 8-99 –بەتتىكى « ئويلىنىش، گۇمانلىنىش» 6-7- تەلەپنى ئورۇنداڭ. ]Ak@!&hyak g)Byd\DS بۇ سوئال ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئېڭىدا ئارلاشتۇرۇپ ئىشلەتكەندە بەزى چۈشىنىكسىز ئەھۋاللارنىڭ كېلىپ چىقىدىغانلىقى، بۇنداق ئارلاشتۇرۇپ ئىشلىتىشنىڭ ياخشى ئەمەسلىكى ھېس قىلدۇرۇلىدۇ. /
WVnyz0 `1NxS35u OKp(A ~4wbIE_rN 9- 99 –بەتتىكى « ئويلىنىش، گۇمانلىنىش» 8- تەلەپنى ئورۇنداڭ. _1c'~; j8@YoD5o بۇ سوئال ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئېڭىدا بىزنىڭ يېزىقلىرىمىزنىڭ ئۇزاق ۋاقىتلاردىن بىرى يېزىق ئىشلتىپ كەلگەنلىكى، يېزىقنىڭ مۇكەممەللىشىپ ھازىرقىدەك ھالەتكە كەلگەنلىكى ھەققىدىكى چۈشەنچىنى تېكىستتىن ھېس قىلدۇرۇلىدۇ. vhEPk2wD, f&(u[W Rcf
_31 L 3bpbk 10- « مۇھاكىمە ۋە تەتقىقات» بۆلىكىدە ئوقۇغۇچىلار مۇنازىرە قىلىشقا ئويۇشتۇرۇلىدۇ. ئىككى گورۇپپىغا ئايرىلىپ مۇزاكىرە تېمىسى ئوتتۇرىغا قويلىدۇ. /l0\SVwa> h5x FP A%oHx|PD )fpZrpLXE 11- ئىككى تەرەپنىڭ ماھىرلىرى ئۆز كۈز قاراشلىرىنى بايان قىلىشقا ئويۇشتۇرۇلىدۇ. jUZ84Gm{ Cz+>S3v M OCa74)( x;99[C!$ 12- ئەركىن مۇنازىرە بولۇپ، مۇنازىرىگە قاتناشقان ھەر بىر ئەزا ئەركىن سۆز قىلسا بولىدۇ. vkOCyi?c <6)Ogv", 0g
,;Yzm 93$'PwWgiF 13- ئىككى تەرەپنىڭ ئاساسلىق مۇنازىرىچىلىرى خۇلاسە سۆزى قىلدۇ. =&;orP 'G;y! HT0VdvLw d]{wZ#x 14- رىياسەتچى مۇنازىرە نەتىجىسىنى ئېلان قىلىدۇ. K4~z@.
G6* bnHQvCO3$ (k/[/`3ST ]^j:}#R $cjwY$6 p+M#hF5o }
DQ (5CdA1| 5i71@?q;
CCoT xXb7/.*qE vciO={M (1%O;D.*?{ ee
wlK] H8!;
XB DhVO}g)2# E\5Cf2Ox Ll$,"}0T fphi['X V=d~}PJ> ← ← \yhj {QS.k g0-~%A, ← ←. 230ijq3YG 45 B
|U $tqr+1P D KRF#*[=d v*JXrB&x g3| 62uDF I*0TI@Lo li&&[=6
A .iZo/_ JQH>{OB T*qSk! []hC* L[
O.]2 ;}4^WzmK^( #?fKi$fS;L /Bp5^(s ;ji["b "RLv{D<)J, ]B3f$
;W oP_}C[ ;%!]C0? ^=[b]
*V 9i+.iuE%Bu $
[V-M\q `Ha |