查看完整版本: [-- مەخسوس تېما:ئۇيغۇر يېزىقى(5 سائەتلىك دەرس) --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئۇيغۇرتىلى دەرىس تەييارلىقلىرى -> مەخسوس تېما:ئۇيغۇر يېزىقى(5 سائەتلىك دەرس) [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

tawpek 2012-09-18 19:05

مەخسوس تېما:ئۇيغۇر يېزىقى(5 سائەتلىك دەرس)

- يىلى  - ئاينىڭ – كۈنى "Hjw  
(5 سائەتلىك دەرس) h?YjG^'9  
مەخسوس تېما I}v'n{5(  
*Ucyxpu~$  
   iK %Rq  
S s`0;D1  
ئۇيغۇر يېزىقى G[>-@9_b  
l*m|b""].u  
+tN-X'u##  
^ KjqS\<  
  V7@xr M  
q%vUEQLBp  
|5/[0V-vy  
  f\^QV  
qpeK> 
   
Y"jDZG?  
  ^hgAgP{{  
a+r0@eFLc  
چۈشىنىش:بىزنىڭ تارىخي يېزىقلىرىمىز قايسى ئىكەنلىكىنى چۈشىنىش. _2U1$0xK  
<@@.~Qm'  
 ئەستە ساقلاش:تارىخي يېزىقلىرىمىزنىڭ قانداق ئالاھىدىلىكلەرگە ئىگە ئىكەنلىكىنى ئەستە ساقلاش. k\zNh<^  
0&c12W|B 
قوللىنىش:يېزىقنى توغرا ئىشلىتىش. U*[/F)!  
$+:_>n^#/  
 ئوقۇتۇش قوراللىرى:دەرسلىك كىتاب، يانداشما مەشىق. e9N"{kDs6  
U1J?o #(  
ئۆگىنىش ئۇسۇلى:ئوقۇش، تەشكللەش، شەخسلەر ئارا مۇزاكىرىگە تەشكىللەش، گورۇپپىلار ئارا مۇزاكىرىگە تەشكىللەش، يېتەكچىلىك قىلىش،قوزغىتىش، ئىلھاملاندۇرۇش. N\ 
] 6M- s  
مۇھىم نوقتا:ئاپتۇرنىڭ نېمە ئۈچۈن يىل، ئاي، كۈنلىرىگىچە ئېنىق يازغانلىقىنى، بۇنداق يېزىشنىڭ قانداق ئالاھىدە تەرىپى بارلىقىنى بىلىش. DHgEhf]  
Y2QlK1.8V  
 قىيىن نوقتا:لاتىن ھەرپلىرى بىلەن ئۇيغۇر يېزىقىنى ئالماشتۇرۇپ ئىشلىتشنىڭ قانداق بولدىغانلىقى. J=| fxR  
/wH]OD{  
  IbF[nQ  
\C~Y  
aXhgzI5]  
s(r(! FZ  
  *'1qA0Xc  
}{J 
Wg3y y8vIW  
  GxuFO5wz  
7D|g|i  
  N~=p+Ow[H  
*&Np;^~  
1-ئالدى بىلەن يانداشما مەشىقنىڭ 30- بەتتىكى سىناق سوئالى ئارقىلىق ، يېڭى دەرىسكە باشلاپ كىرىلىدۇ. RLu y;z  
/59jkcA+  
  }te\) Yk.N  
jjN ]*{s  
2-مەخسۇس تېما ئۈلگە قىلىپ ئوقۇش ئېلىپ بېرىلىدۇ.ئوقۇغۇچىلارنىمۇ قايتا بىر قېتىم  ئوقۇشقا ئويۇشتۇرۇلىدۇ. بۇ ئارقىلىق بىزنىڭ قەدىمكى يېزىقلىرىمىزنىڭ قايسى ئىكەنلىكى، قانداق ئالاھىدىلىككە ئىگە ئىكەنلىكى ھەققىدە ئوقۇغۇچىلارنى بايان قىلىشقا ئويۇشتۇرلىدۇ ، بۇ ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەستە ساقلاش ۋە سۆزلەش قابىلىيىتى ئاشۇرۇلىدۇ. s"7wG!yf  
%SaC[9=?  
  F'^6 ra9  
JKN0:/t7 Q  
3-« بىزنىڭ تارىخي يېزىقلىرىمىز» دېگەن ماقالىدا بەش خىل ئاساسىي يېزىقنىڭ قانداق ئالاھىدىلىككە ئىگە ئىكەنلىكى ھەققىدىكى كۆز قاراشلارنى ئوتتۇرىغا قويۇش، سېلىشتۈرۈش ئارقىلىق قانداق ئالاھىدىلىككە ئىگە ئىكەنلىكى ئوتتۇرىغا قويۇلۇپ، بۇ ھەقتىكى چۈشەنچىسى چوڭقۇرلاشتۇرىلدۇ. q1Gc0{+)  
96x$Xl;  
  3DX@ggE2  
kVY 0 E  
4-« بىزنىڭ تارىخي يېزىقلىرىمىز» دېگەن ماقالىدا ئاپتۇر يىل، ئاي، كۈننى ئېنىق يازغان بۇنداق يېزىشنىڭ قانداق ئالاھىدە تەرىپى بارلىقى ھەققىدە ئالدى بىلەن ئوقۇغۇچىلارنىڭ كۆز قاراشلىرنى ئوتتۇرىغا قويۇشقا ئويۇشتۇرۇلىدۇ ھەمدە قىسقىچە خولاسە قىلىنىدۇ. 4sM9~zC5  
qL2Sv(A Z!  
  3( o~|%  
vhz Q.>  
5- يېزىق بىر مىللەتنىڭ مەدەنيەت گۆھىرى دەپ قارىلىدۇ. سىز بىر قىسىم ئېلان- ۋېۋىسكىلاردىكى ئۆلچەمسىز يېزىلغان ئۇيغۇر يېزىقىنى كۆرگەندە قانداق ھېسىياتتا بولىسىز؟ ^wW{7Uq>  
UmOK7SPi  
بۇ سوئال ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ چۈشەنچىسى ئوتتۇرىغا قويۇشقا، مۇلاھىزىگە تەشكىللىنىدۇ. چۈشەنچىسىنى ئوتتۇرىغا قۇيۇشقا ئويۇشتۇرىلدۇ. ئولارنىڭ ئېڭىدا ئۇيغۇر يېزىقىنى توغرا ئىشلىتىش ئېڭى تۇرغۇزۇلىدۇ. n*y@3.  
~vstuRRST  
  4S*7*ak{  
2br~Vn0N  
6-98 –بەتتىكى « ئويلىنىش، گۇمانلىنىش» 4- تەلەپنى ئورۇنداڭ. E9#.!re|^  
ge!Asm K  
بۇ سوئال ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنى ئەركىن پىكىر قىلىشقا يېتەكلەش ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەپەككۈر قىلىش ئىقتىدارى ئاشۇرۇلىدۇ. !?J?R-C  
 :IX_}|  
  )kK" 1\m  
B)L;ja  
7-98 –بەتتىكى « ئويلىنىش، گۇمانلىنىش» 5- تەلەپنى ئورۇنداڭ. 6v9A7g;4.  
Mv^G%zg2  
بۇ سوئال ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىزدىنىش ۋە مۇھاكىمە قىلىش ئىقتىدارىنى ئاشۇرۇش ئۈچۈن ئوقۇغۇچىلارنى بۇ سوئال ئۈستىدە مۇھاكىمە قىلىشقا ئويۇشتۇرۇلىدۇ.ھەمدە ئۆز كۆز قاراشلىرىنى ئوتتۇرىغا قويغۇزۇپ قىسقىچە خولاسە قىلىنىدۇ. =| M[JPr  
Pw_[{LL  
  1WMwTBHy+  
CF k^(V"  
8-99 –بەتتىكى « ئويلىنىش، گۇمانلىنىش» 6-7- تەلەپنى ئورۇنداڭ. ]Ak@!&hyak  
g)Byd\DS  
بۇ سوئال ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئېڭىدا ئارلاشتۇرۇپ ئىشلەتكەندە بەزى چۈشىنىكسىز ئەھۋاللارنىڭ كېلىپ چىقىدىغانلىقى، بۇنداق ئارلاشتۇرۇپ ئىشلىتىشنىڭ ياخشى ئەمەسلىكى ھېس قىلدۇرۇلىدۇ. / WVnyz0  
`1NxS35u  
  OKp(A  
~4wbIE_r N  
9- 99 –بەتتىكى « ئويلىنىش، گۇمانلىنىش» 8- تەلەپنى ئورۇنداڭ. _1c'~;  
j8@YoD5o  
بۇ سوئال ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئېڭىدا بىزنىڭ يېزىقلىرىمىزنىڭ ئۇزاق ۋاقىتلاردىن بىرى يېزىق ئىشلتىپ كەلگەنلىكى، يېزىقنىڭ مۇكەممەللىشىپ ھازىرقىدەك ھالەتكە كەلگەنلىكى ھەققىدىكى چۈشەنچىنى تېكىستتىن ھېس قىلدۇرۇلىدۇ. vhEPk2wD,  
f& (u[W  
  Rcf _31 L  
3bpbk  
10- « مۇھاكىمە ۋە تەتقىقات» بۆلىكىدە ئوقۇغۇچىلار مۇنازىرە قىلىشقا ئويۇشتۇرۇلىدۇ. ئىككى گورۇپپىغا ئايرىلىپ مۇزاكىرە تېمىسى ئوتتۇرىغا قويلىدۇ. /l0\SVwa>  
h5x FP  
  A%oHx|PD  
)fpZrpLXE  
11- ئىككى تەرەپنىڭ ماھىرلىرى ئۆز كۈز قاراشلىرىنى بايان قىلىشقا ئويۇشتۇرۇلىدۇ. jUZ84Gm{  
Cz+>S3v M  
  OCa74)(  
x;99[C!$  
12- ئەركىن مۇنازىرە بولۇپ، مۇنازىرىگە قاتناشقان ھەر بىر ئەزا ئەركىن سۆز قىلسا بولىدۇ. vkOCyi?c  
<6)Ogv",  
  0g ,;Yzm  
93$'PwWgiF  
13- ئىككى تەرەپنىڭ ئاساسلىق مۇنازىرىچىلىرى خۇلاسە سۆزى قىلدۇ. =&;orP  
'G;y! 
  HT0VdvLw  
d]{wZ#x  
14- رىياسەتچى مۇنازىرە نەتىجىسىنى ئېلان قىلىدۇ. K4~z@. G6*  
bnHQvCO3$  
  (k/[/`3ST  
]^j:}#R  
  $cjwY$6  
p+M#hF5o  
  } DQ 
(5CdA1|  
  5i71@?q;  
CCoT  
xXb7/.*qE  
!m]_ tB  
  vciO={M  
(1%O;D.*?{  
ee wlK]  
                         H8!; XB  
DhVO}g)2#  
   E\5Cf2Ox  
L l$,"}0T  
  fphi['X   
V=d~}PJ>  
  ←                 ←    \yhj{QS.k  
g0-~ %A,  
           ←                                  . 230ijq3Y G  
45 B |U  
  $tqr+1P  
D KRF#*[=d  
  v*JXrB&x  
g3| 62uDF  
دەرستىن كېيىنكى تەسىرات: W`F?j-4  
b^q%p1  
                          I*0TI@Lo  
li&&[=6 A  
  .iZo/_  
JQH>{OB  
  T*qSk!  
[]hC*  
  L[ O.]2  
;}4^WzmK^(  
  #?fKi$fS;L  
/Bp5^(s  
  ;ji[ "b  
"RLv{D<)J,  
  ]B3f$ ;W  
oP_}C[  
  ;%!]C0 ?  
^=[b] *V  
  9i+.iuE%Bu  
$ [V-M\q  
  `Ha 
r<5i  
  `\yQn7 Oq  
(BGflb  
  o] 
: "gu=u!  
  _8e0vi!~2  
=g$%jM>35  
  B#4'3Y-3  
6t3Zi:=I  
  nZ[`Yrq)0  
_+}f@&"  
  zb.sh  
Z8Tb43?  
تەستىقلىغۇچى: HBA|NV3.  
C|]Zpn#{K  
     *r  ('A  
l0E]#ra"  
2006-يىل  - ئاينىڭ – كۈنى c=re(  
M2nUY`%#v  
  I(b]V!mj:  
Yi <1z:\  
  &,* ILz  
r-a0XNS*  
  nuw7pEW@?  
-] G=Q1 1  

يولۇچى 2012-09-20 12:33
ياخشى تۈزۈلگەن دەرسلىك ئىكەن. ئىنكاس بىلەن ساقلىۋالغاچ تۇراي.  

ئوتلۇق 2012-09-24 02:01
بىراق 5 سائەتلىك دەرىسكە لايىق تەييارلانمىغاندەك تۇرىدۇ جۇما ؟

غەيرەت 2013-05-05 17:07
ياخشى تۇزۇلۇپتۇ، بولسا دەرس دېتالى بولسا بەك ياخشى بۇلاتتى

بابۇر0725 2014-02-17 23:56
خۇلاسىلەش مەزمۇنلىرىنىمۇ ئازراز بېيىتىش لازىممىۇ قانداق؟


查看完整版本: [-- مەخسوس تېما:ئۇيغۇر يېزىقى(5 سائەتلىك دەرس) --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled