查看完整版本: [--
ئۇيغۇرتىلى:تەمسىل
--]
تەۋپىق مۇنبىرى
->
ئۇيغۇرتىلى دەرىس تەييارلىقلىرى
->
ئۇيغۇرتىلى:تەمسىل
[打印本页]
登录
->
注册
->
回复主题
->
发表主题
tawpek
2012-09-17 18:33
ئۇيغۇرتىلى:تەمسىل
تۇراقلىق ئىبارىلەر ئايرىم تەييارلىق شەكىلدە يوللىنىپ بولدى
سائەتلىك ئوقۇتۇش پىلانى
v^;vH$B
课时教学设计
YN~1.!F
第六周
2012
年
9
月
17
日
ap,zC)[
تەييارلىق سىناق ۋە يېڭى
na 0Zb
دەرسكە باشلاپ كىرىش
K)}Vr8,V
前提测评及导入新棵
1lJ^$U
1) تەپسىلىي يېزىش دېگەن نېمە؟ ئىخچام يېزىش دېگەنچۇ؟
T '9M
L(X}37
2) تەپسىلىي يېزىش بىلەن ئىخچام يېزىشنىڭ قانداق مۇناسىۋىتى بار؟
v&7x ~!O
wRq f'
دەرس تېمىسى
- s2Yhf
课题
l1%*LyD
ئۇيغۇرتىلى
تەمسىل
:U]Pm:ivTU
q^~w:$^U
ئوقۇتۇش نىشانى ۋە ئۆگىنىش نىشانى
a t=;}}X
教学目标与学习目标
5RY rAzQo
1) تەمسىلنىڭ نېمىلىكى ۋە تەۋەلىكى؛
"c![s%
~c\2'
2) ماقال بىلەن تەمسىلنىڭ پەرقىنى بىلىش ئىقتىدارى؛
P_gai7Xg
'2{60t_A
3) ئۆگەنگەننى ئەمەلىيەتتە ئىشلىتىش ئىقتىدارىنى يېتىلدۈرۈش.
j'UWgwB
SWNT}{x]
$@[Mo
mrlhj8W?!
ئوقۇتۇشتىكى مۇھىم نۇقتا،
F5\{`
قىيىن نۇقتا ۋە ئۇنى
f^[m~
ھەل قىلىش
> }86#^F
教学重点难点及其外处理
IY|>'}UU#
مۇھىم نۇقتا:
Oq95zo
XZ|\|(6Cc
تەمسىلنىڭ نېملىكى ۋە تەۋەلىكى؛
,go$6
"GAKi}y">v
قىيىن نۇقتا
:
qnw8#!%I
ES []A&tf
ماقال بىلەن تەمسىلنىڭ پەرقى.
KocNJ TB
/ASpAl[J
ھەل قىلىش:
0y/P
kfy|3KA3m
مىسال بىلەن چۈشەندۈرۈش، مەشىقلەندۈرۈش.
/Fp@j/50
SCXtBZ`.G
ئوقۇتۇش ۋاسىتلىرى
VqdR
教学手段
$eh>.c'&]
ئۇيغۇر خەلق ماقال تەمسىللەر توپلىمى
2;YL+v2
DbK-3F_
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ۋە
w'P!
ئۆگىنىش شەكلى
\v([,tiW%
教学方法与学习方式
'V:ah38
چۈشەندۈرۈش، يېتەكلەش ئۇسۇلى؛
F2mW
~*ll,
ھەمكارلىشىپ ئۆگىنىش، مۇستەقىل ئۆگىنش شەكلى.
Z`kI6
q! }O+(kt
P}mn2Hs
ئوقۇتۇش جەريانىنىڭ لايىھىلىنىشى (ئوقۇتۇش مەزمۇنى، ئاساسى بىلىمنى يىغىنچاقلاش ۋە ئىقتىدار سىناش سۇئاللىرى)
_.3O(? p,
教学过程设计(教学内容,基础知识归纳能力测评内容)
UU]a).rz
1. «تەمسىل» دېگەن بۇ سۆزنىڭ لۇغەت مەنىسى ئۈستىدە توختىلىمىز.
K1^x+I7%U[
w;KNS'
«تەمسىل» دېگەن سۆز تىلىمىزغا ئەرەب تىلىدىن ئۆزلەشكەن سۆز بولۇپ، ئۇيغۇر تىلىدىكى ئىستىمال مەنىسى «مىسال قىلىپ كۆرسىتىش، سېلىشتۇرۇش ئاساسىدا خۇلاسىلەش» دېگەنلىك بولىدۇ.
OqA#4h4^
c~iAjq+c
2. «تەمسىل» دېگەن بۇ ئۇقۇم توغرىسىدا توختىلىمىز.
\*6Ld%:h$
8iwqy0<
تۇرمۇشتىكى تۈرلۈك ھادىسىلەرنى، كىشىلەرنىڭ تۈرلۈك خۇسۇسىيەتلىرىنى ھايۋان ۋە نەرسىلەرنىڭ ھالىتى بىلەن سېلىشتۇرۇش ئاساسىدا ئوتتۇرىغا قويۇلغان جۈملىلەر تەمسىل دەپ ئاتىلىدۇ. مەسىلەن:
UqaV9
)%]`uj>*[
يىراق بولسا كىشنىشەر، يېقىن بولسا چىشلىشەر.
w-9fskd6e
Id;YIycXe
قاغا بالام ئاپئاق، كىرپە بالام يۇمشاق.
>@9>bI+Q
([a[fi
قول يەتمىگەن شاپتۇل ئاچچىق.
LU4k/
XF 8$D
ياغ بىلەن گۆش بىر تۇغقان، پىيازنىڭ كۆيگىنى كۆيگەن.
{(MC]]'?
_@Le MNv
3. ساۋاقداشلار، ماقال بىلەن تەمسىلگە بېرىلگەن تەبىردىن سىلەر قانداق ئوخشىماسلىقلارنى ھېس قىلدىڭلار دېگەندەك سۇئاللار ئاساسىدا ماقال بىلەن تەمسىلنىڭ پەرقى چەۈشەندۈرۈلىدۇ.
پەرقى
:
uNSbAw3
ApxGrCu
1) ماقالدا، كىشىلەرنىڭ نېمە قىلىشى، قانداق قىلىش، قانداق ياشاش ھەققىدىكى پەندى- نەسىھەتلىرى، تەبىئەت، جەمئىيەت توغرىسىدىكى پەلسەپىۋى پىكىرلىرى، تۈرلۈك سىياسىي، ئىجتىمائىي كۆرەشلەردىكى سىنىپىي مەيدانى ئىخچام تىل ۋاسىتىسى بىلەن بىۋاسىتە ئىپادىلەنگەن بولىدۇ. ئوخشاش بولمىغان تارىخىي دەۋرلەردىكى ھادسىلەرگە بەرگەن باھاسى، ئۆرپ- ئادەت، دىنىي ئېتىقاد جەھەتتىكى كۆز قاراشلىرى بايان قىلىنغان بولىدۇ. مەسىلەن: ئەمگەك بىلەن ئەر كۆكىرەر، يامغۇر بىلەن يەر.
KixS)sG
*.]M1
تەمسىلدە
rG*Zp7{
6*n
2) ئادەملەردىكى ياخشى- يامان خۇسۇسىيەتلەر ھايۋانلاشتۇرۇلىدۇ. ئوي- پىكىر ئەگىتمە يول ئارقىلىق ئوتتۇرىغا قويۇلۇپ، نېمىنى قىلىش، نېمىنى قىلماسلىق، قانداق قىلىش دېگەندەك پىكىرلەرنىڭ ئىشارىسى بېرىلىدۇ. مەسىلەن:
b=Y:`&o=[
>5Rcj(-&l
شامال چىقمىسا، دەرەخ لىڭشىمايدۇ.
W+C@(}pt
}(/")i4h
يىغىنچاقلىغاندا، ماقالدا ئوي- پىكىر بىۋاسىتە ئوتتۇرىغا قويۇلسا، تەمسىلدە ئوي- پىكىر ئەگىتمە يول ئارقىلىق ۋاستىلىق ئىپادىلىنىدۇ.
Ikn)XZU^
IP]"D"
تاپشۇرۇق
e /4{pe+,
作业
]H4T80wm&
ماقال بىلەن تەمسىلنىڭ ھەربىرىگە 5تىن مىسال ئېلىڭ.
.1[[Y}
.UUY9@
دوسكا لايىھىسى
_djr>C=H"
板书设计
YB^[HE\#y
ئۇيغۇرتىلى (تەمسىل)
8%dE$smH
yH'vhtop
تەمسىل: مىسال قىلىپ كۆرسىتىش ئاساسىدا خۇلاسىلەش؛
VZ`L-P$AF
:+9KNyA
ماقال بىلەن بىۋاسىتە-
ئەخمەقنىڭ دوستى تۇلا، پىيازنىڭ پوستى.
/$ -^k[%
SxHj3,`#C
تەمسىلنىڭ پەرقى ۋاسىتىلىق-
مۇزاينىڭ يۈگۈرۈشى سامانلىققىچە.
0wxlsny?
8b0!eB#_Ee
دەرستىن كېيىنكى
V'XmMn)!
قايتا ئويلىنىش
CnJrJ>l
课后反思
om`x"x&6
\ 2$nFr?0
گۇرۇپپا مەسئۇلى پىكرى ۋە ئىمزاسى
U#I8Rd I,
教研组长意见:
1}moT#
)jM' x&Vg
tevB2'3^
%S G**7
rOt`5_2f
or?@Ti;
2012
年
9
月
日
hL1q9%
,]1oG=`3v
:[;]6;
f`zH#{u
مۇتەللىپ
2012-09-18 22:15
مىساللارنى كۆپرەك كەلتۈرگەن بولسىڭىز ، تېخىمۇ ياخشى بولغان بۇلاتتىكەن .
gulhan
2012-09-19 00:02
بەكمۇ ياخشى تەييارلانغان دەرس ئىكەن. بولۇپمۇ ماقال بىلەن تەمسىلنىڭ پەرقى ياخشى سۆزلىنىپتۇ. پايدىلنىش قىممىتى زور ئىكەن.
%9D$N
W/z\j/Rgc
نادىرلاپ قويساڭلار بولغىدەك جۇمۇ...
تۆتتاش
2012-09-20 00:13
ياخشى تەييارلاپسىز.
ئەكبەرنىياز
2012-11-20 11:58
ھەقىقەتەن ياخشى تەييارلاپسىز ، ھارمىغايسىز !
查看完整版本: [--
ئۇيغۇرتىلى:تەمسىل
--] [--
top
--]
Powered by
phpwind
v8.7
Code ©2003-2011
phpwind
Gzip enabled