查看完整版本: [-- ئۇيغۇرتىلى:تەمسىل --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئۇيغۇرتىلى دەرىس تەييارلىقلىرى -> ئۇيغۇرتىلى:تەمسىل [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

tawpek 2012-09-17 18:33

ئۇيغۇرتىلى:تەمسىل

تۇراقلىق ئىبارىلەر ئايرىم تەييارلىق شەكىلدە يوللىنىپ بولدى
سائەتلىك ئوقۇتۇش پىلانى v^;vH$B  
课时教学设计 YN~1.!F  
第六周                                                                             2012917 ap,zC)[  
تەييارلىق سىناق ۋە يېڭى na 0Zb  
 دەرسكە باشلاپ كىرىش K)}Vr8,V  
前提测评及导入新棵 1lJ^$U  
1) تەپسىلىي يېزىش دېگەن نېمە؟ ئىخچام يېزىش دېگەنچۇ؟ T '9M  
L(X}37  
2) تەپسىلىي يېزىش بىلەن ئىخچام يېزىشنىڭ قانداق مۇناسىۋىتى بار؟  v&7x ~!O  
wRq f'  
دەرس تېمىسى - s2Yhf  
课题 l1%*LyD  
ئۇيغۇرتىلى     تەمسىل :U]Pm:ivTU  
q^~w:$^ U  
ئوقۇتۇش نىشانى ۋە ئۆگىنىش نىشانى a t=;}}X  
教学目标与学习目标 5 RYrAzQo  
1) تەمسىلنىڭ نېمىلىكى ۋە تەۋەلىكى؛ "c![s%  
~c\2'  
2) ماقال بىلەن تەمسىلنىڭ پەرقىنى بىلىش ئىقتىدارى؛ P_gai7Xg  
'2{60t_A  
3) ئۆگەنگەننى ئەمەلىيەتتە ئىشلىتىش ئىقتىدارىنى يېتىلدۈرۈش. j'UW gwB  
SWNT}{x]  
  $@[Mo   
mrlhj8W?!  
ئوقۇتۇشتىكى مۇھىم نۇقتا، F5\{`  
 قىيىن نۇقتا ۋە ئۇنى  f^[m~  
ھەل قىلىش > }86#^F  
教学重点难点及其外处理 IY|>'}UU#  
مۇھىم نۇقتا: Oq 95zo  
XZ|\|(6Cc  
تەمسىلنىڭ نېملىكى ۋە تەۋەلىكى؛ ,go$ 6   
"GAKi}y">v  
قىيىن نۇقتا: qnw8#!%I  
ES []A&tf  
ماقال بىلەن تەمسىلنىڭ پەرقى. KocNJ TB  
/ASpAl[J  
ھەل قىلىش: 0y/P  
kfy|3KA3m  
مىسال بىلەن چۈشەندۈرۈش، مەشىقلەندۈرۈش. /Fp@j/50  
SCXtBZ`.G  
ئوقۇتۇش ۋاسىتلىرى VqdR  
教学手段 $eh>.c'&]  
ئۇيغۇر خەلق ماقال تەمسىللەر توپلىمى 2;YL+v2  
DbK-3F_  
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ۋە w'P! 
 ئۆگىنىش شەكلى \v([,tiW%  
教学方法与学习方式 'V:ah3 8  
چۈشەندۈرۈش، يېتەكلەش ئۇسۇلى؛ F2mW 
~*ll, 
ھەمكارلىشىپ ئۆگىنىش، مۇستەقىل ئۆگىنش شەكلى. Z`kI6  
q!}O+(kt  
P}mn2Hs  
ئوقۇتۇش جەريانىنىڭ لايىھىلىنىشى (ئوقۇتۇش مەزمۇنى، ئاساسى بىلىمنى يىغىنچاقلاش ۋە ئىقتىدار سىناش سۇئاللىرى) _.3O(?p,  
教学过程设计(教学内容,基础知识归纳能力测评内容) UU]a).rz  
1. «تەمسىل» دېگەن بۇ سۆزنىڭ لۇغەت مەنىسى ئۈستىدە توختىلىمىز. K1^x+I7%U[  
w;KNS'   
«تەمسىل» دېگەن سۆز تىلىمىزغا ئەرەب تىلىدىن ئۆزلەشكەن سۆز بولۇپ، ئۇيغۇر تىلىدىكى ئىستىمال مەنىسى «مىسال قىلىپ كۆرسىتىش، سېلىشتۇرۇش ئاساسىدا خۇلاسىلەش» دېگەنلىك بولىدۇ. OqA#4h4^  
c~iAjq+c  
2. «تەمسىل» دېگەن بۇ ئۇقۇم توغرىسىدا توختىلىمىز. \*6Ld %:h$  
8iwqy0<  
تۇرمۇشتىكى تۈرلۈك ھادىسىلەرنى، كىشىلەرنىڭ تۈرلۈك خۇسۇسىيەتلىرىنى ھايۋان ۋە نەرسىلەرنىڭ ھالىتى بىلەن سېلىشتۇرۇش ئاساسىدا ئوتتۇرىغا قويۇلغان جۈملىلەر تەمسىل دەپ ئاتىلىدۇ. مەسىلەن: UqaV9  
)%]`uj>*[  
يىراق بولسا كىشنىشەر، يېقىن بولسا چىشلىشەر. w-9fskd6e  
Id;YIycXe  
قاغا بالام ئاپئاق، كىرپە بالام يۇمشاق. >@9>bI+Q  
([a[ fi  
قول يەتمىگەن شاپتۇل ئاچچىق. LU4k/  
XF 8$D  
ياغ بىلەن گۆش بىر تۇغقان، پىيازنىڭ كۆيگىنى كۆيگەن. {(MC]]'?  
_@Le MNv  
3. ساۋاقداشلار، ماقال بىلەن تەمسىلگە بېرىلگەن تەبىردىن سىلەر قانداق ئوخشىماسلىقلارنى ھېس قىلدىڭلار دېگەندەك سۇئاللار ئاساسىدا ماقال بىلەن تەمسىلنىڭ پەرقى چەۈشەندۈرۈلىدۇ.                      پەرقى: uNSbAw3  
ApxGrCu  
1) ماقالدا، كىشىلەرنىڭ نېمە قىلىشى، قانداق قىلىش، قانداق ياشاش ھەققىدىكى پەندى- نەسىھەتلىرى، تەبىئەت، جەمئىيەت توغرىسىدىكى پەلسەپىۋى پىكىرلىرى، تۈرلۈك سىياسىي، ئىجتىمائىي كۆرەشلەردىكى سىنىپىي مەيدانى ئىخچام تىل ۋاسىتىسى بىلەن بىۋاسىتە ئىپادىلەنگەن بولىدۇ. ئوخشاش بولمىغان تارىخىي دەۋرلەردىكى ھادسىلەرگە بەرگەن باھاسى، ئۆرپ- ئادەت، دىنىي ئېتىقاد جەھەتتىكى كۆز قاراشلىرى بايان قىلىنغان بولىدۇ.  مەسىلەن: ئەمگەك بىلەن ئەر كۆكىرەر، يامغۇر بىلەن يەر. KixS)sG  
*.]M1  
تەمسىلدە rG*Zp7{  
6*n 
2) ئادەملەردىكى ياخشى- يامان خۇسۇسىيەتلەر ھايۋانلاشتۇرۇلىدۇ. ئوي- پىكىر ئەگىتمە يول ئارقىلىق ئوتتۇرىغا قويۇلۇپ، نېمىنى قىلىش، نېمىنى قىلماسلىق، قانداق قىلىش دېگەندەك پىكىرلەرنىڭ ئىشارىسى بېرىلىدۇ.  مەسىلەن: b=Y:`&o=[  
>5Rcj(-&l  
شامال چىقمىسا، دەرەخ لىڭشىمايدۇ. W+C@(}pt  
}(/")i4h  
يىغىنچاقلىغاندا، ماقالدا ئوي- پىكىر بىۋاسىتە ئوتتۇرىغا قويۇلسا، تەمسىلدە ئوي- پىكىر ئەگىتمە يول ئارقىلىق ۋاستىلىق ئىپادىلىنىدۇ. Ikn)XZU^  
IP]"D"  
تاپشۇرۇق e /4{pe+,  
作业 ]H4T80wm&  
ماقال بىلەن تەمسىلنىڭ ھەربىرىگە 5تىن مىسال ئېلىڭ. .1[[Y}  
 .UUY9@  
دوسكا لايىھىسى _djr>C=H"  
板书设计 YB^[HE\#y  
ئۇيغۇرتىلى            (تەمسىل) 8%dE$smH  
yH'vhtop  
تەمسىل: مىسال قىلىپ كۆرسىتىش ئاساسىدا خۇلاسىلەش؛ VZ`L-P$AF  
:+9KNyA  
ماقال بىلەن            بىۋاسىتە- ئەخمەقنىڭ دوستى تۇلا، پىيازنىڭ پوستى. /$ -^k[%  
SxHj3,`#C  
تەمسىلنىڭ پەرقى    ۋاسىتىلىق- مۇزاينىڭ يۈگۈرۈشى سامانلىققىچە. 0wx lsny?  
8b0!eB#_Ee  
دەرستىن كېيىنكى V'XmMn)!  
 قايتا ئويلىنىش CnJrJ>l  
课后反思 om`x"x&6  
  \ 2$nFr?0  
گۇرۇپپا مەسئۇلى پىكرى ۋە ئىمزاسى U#I 8Rd I,  
教研组长意见: 1}moT#  
)jM' x&Vg  
  tevB2'3^  
%SG**7  
  rOt`5_2f  
or?@Ti;  
                           20129  h L 1q9%  
,]1oG=`3v  
  :[;]6;  
f`zH#{u  

مۇتەللىپ 2012-09-18 22:15
مىساللارنى كۆپرەك كەلتۈرگەن بولسىڭىز ، تېخىمۇ ياخشى بولغان بۇلاتتىكەن .

gulhan 2012-09-19 00:02
بەكمۇ ياخشى تەييارلانغان دەرس ئىكەن. بولۇپمۇ ماقال بىلەن تەمسىلنىڭ پەرقى ياخشى سۆزلىنىپتۇ. پايدىلنىش قىممىتى زور ئىكەن. %9D$N  
W/z\j/Rgc  
نادىرلاپ قويساڭلار بولغىدەك جۇمۇ...

تۆتتاش 2012-09-20 00:13
ياخشى تەييارلاپسىز.

ئەكبەرنىياز 2012-11-20 11:58
ھەقىقەتەن ياخشى تەييارلاپسىز ، ھارمىغايسىز !


查看完整版本: [-- ئۇيغۇرتىلى:تەمسىل --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled