查看完整版本: [--
ئۇيغۇرتىلى:ماقال
--]
تەۋپىق مۇنبىرى
->
ئۇيغۇرتىلى دەرىس تەييارلىقلىرى
->
ئۇيغۇرتىلى:ماقال
[打印本页]
登录
->
注册
->
回复主题
->
发表主题
tawpek
2012-09-17 18:29
ئۇيغۇرتىلى:ماقال
ۋاختىدا كۆرمەي قىلىپ پايدىلىنالماپتىمەن
سائەتلىك ئوقۇتۇش پىلانى
i'XW)n
课时教学设计
jLc"1+
第五周
2012
年
9
月
17
日
}jL_/gvgy
تەييارلىق سىناق ۋە يېڭى
a4a/]q4T
دەرسكە باشلاپ كىرىش
`vbd7i
前提测评及导入新棵
YgiLfz iT
1. «ياقا يۇرتتىكى سېغىنىشلىق كۈنلىرىم قاچانمۇ تۈگەر» دېگەن بۇ سۆزنى كۆپ قېتىم تىلغا ئالغان شەخس كىم؟ ئۇ قەيەردە تۇرۇپ كىمگە شۇنداق دېگەن؟ ئۇنىڭ سېغىنغان يۈرىكى زادى نېمە؟ ئۇ قانداق روھقا ئىگە؟
FCr^D$_w
8%+F.r
2. «ئانا يۇرتۇڭ ئامان بولسا، رەڭگى رويىڭ سامان بولماس» دېگەن بۇ بىرىكمىنىڭ مەنىسى نېمە؟ بۇ ماقالغا تەۋەمۇ ياكى تەمسىلگىمۇ؟
+ConK>;
vk:k ~
دەرس تېمىسى
xr*%:TwCta
课题
"VIoVu
ئۇيغۇرتىلى
ماقال
g+RgDt9
)qID
ئوقۇتۇش نىشانى ۋە ئۆگىنىش نىشانى
NMy+=GZu^
教学目标与学习目标
;h"St0
1)ماقالنىڭ نېمىلىكى؛
&s{" Vc9]
#$ dEg
2) ماقالنىڭ قايسى تەركىبكە تەۋەلىكى؛
RV_(T+
rlpbLOG`
3) كۈندىلىك تۇرمۇش، سۆز- ئالاقىلەردە ماقالنى توغرا قوللىنىش، چۈشىنىش ئىقتىدارى؛
fep8hf B;
h>:eu#
4) ۋەتەنپەرۋەرلىك ئەكس ئەتكەن ماقاللارنى توپلاش.
~lQ<#*wl
oro^'#ki
ئوقۇتۇشتىكى مۇھىم نۇقتا،
X4$86
قىيىن نۇقتا ۋە ئۇنى
U{Xx)l/o
ھەل قىلىش
xsERn F>`
教学重点难点及其外处理
Z[GeU>?P
مۇھىم نۇقتا:
,&ld:v?~
2_C&p6VGj
ماقالنىڭ نېمىلىكى ۋە قايسى تەركىبكە تەۋەلىكى؛
5)=YTUCk
I=c}6
قىيىن نۇقتا
:
P/Zp3O H
(&@,Z I;
توغرا چۈشىنىش ۋە قوللىنىش ئىقتىدارى؛
i7jI(VvB^
@w @SOzS)
ھەل قىلىش:
`&/~%>
\eoJ6IRE\T
مىسال بىلەن چۈشەندۈرۈش ۋە مەشىقلەندۈرۈش.
>`)IdX
jA,|.P>
ئوقۇتۇش ۋاسىتلىرى
D"ecwx{%;C
教学手段
R.)w l
«ئۇيغۇر خەلق ماقال- تەمسىللىرى» ناملىق كىتاب
QQW]j;'~
g"|/^G_6S
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ۋە
:#nv:~2]
ئۆگىنىش شەكلى
$Y=xu2u)
教学方法与学习方式
2y#[uSqB
مىساللىق ۋە مۇھاكىمىلىق ئوقۇتۇش ئۇسۇلى؛
=b/:rSd$NA
V)#rP?Y
ئىزدىنىپ ئۆگىنىش، مۇستەقىل ئۆگىنش شەكلى.
"D[/o 8Hk
u[+/WFH
D{G~7P\.
ئوقۇتۇش جەريانىنىڭ لايىھىلىنىشى (ئوقۇتۇش مەزمۇنى، ئاساسى بىلىمنى يىغىنچاقلاش ۋە ئىقتىدار سىناش سۇئاللىرى)
7>!Rg~M
教学过程设计(教学内容,基础知识归纳能力测评内容)
MGfIA?u
1. ماقالنىڭ نېمە ئىكەنلىكى توغرىسدا توختىلىمىز.
1 TA\6a}
-EIfuh
ماقال- جانلىق تىلدا كەڭ ئومۇملاشقان، ئاتا- بوۋىلىرىمىزنىڭ ئوزاق مۇددەتلىك تۇرمۇش تەجرىبىلىرى ۋە سەرگۈزەشتلىرىدىن يەكۈنلەنگەن ئۈلگە، نەسىھەت، تەنبىھ، ئىبرەت خاراكتېرىدىكى توراقلىق جۈملىلەر ۋە سۆز بىرىكمىلىرى ماقال دەپ ئاتىلىدۇ.
C)R#Om
wLOS,=
مەسىلەن: 1) ئەلگە كىرسەڭ ئىلىڭچە،
&09g0K66
6):iu=/i/
سۇغا كىرسەڭ بىلىڭچە.
87q~ nk
(ioJ G-2u
2) بىلىكى كۈچلۈك بىرنى يېڭەر،
gQ=l\/H
2'5u}G9
بىلىمى كۈچلۈك مىڭنى يېڭەر.
6'6,ySo]
8s)(e9Sr
3) دوست يىغلىتىپ ئېيتار،
K~Z$NS^W&
vd#BT$d?
دۈشمەن كۈلدۈرۈپ (ئېيتار).
.kZ
zsmlXyP'e!
4) كىشنىڭ يۇرتىدا سۇلتان بولغۇچە،
. E ?a
JYO("f
ئۆز يۇرتۇڭدا ئولتان بول.
rkWiGiisM
5 ]l8l+
2. ماقالنىڭ قايسى تەركىبكە تەۋەلىكى ئۈستىدە توختىلىمىز.
) $=!e%{
-mqL[ h,
ماقال توراقلىق سۆز بىرىكمىسى (تەركىبى) گە تەۋە. چۈنكى، ئۇ ئوزاق مەزگىللىك تۇرمۇش تەجرىبىسى جەرىيانىدا، ئاتا- بوۋىلىرىمىز تەرىپىدىن ئومۇملىشىپ، تۇراقلىشىپ، بىزگە پەندى- نەسىھەت، تەنبىھ، ئىبرەت خاراكتېرىدە مىراس قالغان.
~R C\
_l{_n2D-
3. ئوقۇغۇچىلارغا بىرقانچە ماقال ۋە ئىدىئوملارنى مىسالغا ئېلىپ، تۇراقلىق ئىبارىلەرنى كۈندىلىك تۇرمۇش، ئالاقىلەردە توغرا چۈشىنىش، قوللىنىش توغرىسىدا ئىقتىدار يېىتىلدۈرۈشكە ئىلھام بېرىلىدۇ.
4v;KtD;M
N.dcQQ_iS
4. ۋەتەنپەرۋەرلىك، ئەل- يۇرت توغرىسىدىكى ماقاللارنى دېيىشكە ۋە مەنسىنى چۈشىنىشكە يېتەكلىنىدۇ.
y[d>7fcf
uQO\vRh0
]@ N::!m
't'2z
تاپشۇرۇق
~en' E
作业
UaXWHCm`
ۋەتەنپەرۋەرلىك، ئەل- يۇرت مەزمۇن قىلىنغان ماقالدىن 10نى يېزىپ كېلىڭ.
ujh`&GiB+
Yk=2ld;;
دوسكا لايىھىسى
O>[B"mMt
板书设计
Hk@LHC
ئۇيغۇرتىلى
F`M`c%
b/obHB+:
ماقال-
j6#Vwc r
1-} M5]Y
ئانا يۇرتۇڭ ئامان بولسا، رەڭگى رويىڭ سامان بولماس.
\ k &ZA
Mu/hTTiNx
دەرستىن كېيىنكى
cS RmC
قايتا ئويلىنىش
gfQ1p ?
课后反思
2-beq
@waY+sqt=
گۇرۇپپا مەسئۇلى پىكرى ۋ ئىمزاسى
q@XxCP]
教研组长意见:
jf=\\*64r4
8y'.H21:;
MS;^@>|wj
RLbo
0ni/!}YP_
+^ `n- m
2012
年
9
月
日
1@xdzKua1
Ca ?d8
CvRO'
0A')zKik
بابۇر0725
2014-02-18 11:54
مەشىق قىسمى بەكلا ئاددىي بولۇپ قاپتۇ
查看完整版本: [--
ئۇيغۇرتىلى:ماقال
--] [--
top
--]
Powered by
phpwind
v8.7
Code ©2003-2011
phpwind
Gzip enabled