查看完整版本: [-- ئوقۇتۇش  خىزمەت پىلانى (ناتىۋان) --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> پىلان خۇلاسىلەر -> ئوقۇتۇش  خىزمەت پىلانى (ناتىۋان) [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

natiwan 2012-09-06 21:32

ئوقۇتۇش  خىزمەت پىلانى (ناتىۋان)

تەۋپىقداشلارنىڭ پايدىلىنىشى ئۈچۈن ئايالىم يازغان خىزمەت پىلانىنى مۇنبىرىمىزگە يوللىدۇم. ئىجادىي پايدىلانغايسىزلەر .

............................مەكتەپ ئوقۇتقۇچىسى........نىڭ 2010-2011-ئوقۇش يىلى
     2-مەۋسۇملۇق ئوقۇتۇش  خىزمەت پىلانى

مەن بۇ ئوقۇش مەۋسۇمىدا  6- يىللىق 1-سىنىپنىڭ سىنىپ مۇدىرلىق ۋەزىپىسنى ئۈستۈمگە ئالغان بۇلۇپ 6- يىللىقنىڭ ، ماتىېماتېكا، ئەخلاق ۋە جەمىئەت،  مۇزىكا، گۇزەل-سەنئەت، شىنجاڭ، ئونىۋېرسال ئەمىليەت،5- يىللىقنىڭ ماتىېماتېكا ، مۇزىكا، گۇزەل-سەنئەت، شىنجاڭ، ئونىۋېرسال ئەمەلىيەت قاتارلىق دەرسنى ئۈستىمگە ئالدىم .ئۇمۇمي دەرس سائىتىم  21سائەت. دەرس تەييارلىقىم 11خىل. مەن بۇ ئوقۇش مەۋسۇمىدا خىزمەتكە بولغان مەسئۇليەتچانلىقىمنى تېخىمۇ ئاشۇرۇپ ، ئالدىنقى مەۋسۈمدىكى خىزمەت تەجىربەمنى يەكۈنلەپ ،ئوخشاش بولمىغان سەۋىيەدىكى ئوقۇغۇچىلارغا  ئوخشاش بولمىغان مەشىق ئورۇنلاشتۇرۇپ ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ  ئۆتكەن دەرىستە ئۈنۈم ھاسىل قىلىشىغا كاپالەتلىك قىلىىمەن.ماتېماتىكا دەرىسىنى ئوقۇغۇچىلارغا يېقىنلاشقان ئاساستا ئۈتۈپ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىدىيىسىدىكى ماتىېماتېكا تەس دېگەن خاتا قاراشنى چىقىرىپ تاشلاپ ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ ماتېماتىكىغا بولغان قىزغىنلىقىنى يۇقىرى كۈتۈرۈشكە تىرىشىمەن . دەرىسىنى قانۇنيىتى بىلەن ئوقۇغۇچىلارغا يەتكۈزۈش شۇنداقلا دەرس ئۆزلىشىش نىسبىتىنى مەركىزى مەكتەپ بىكىتىپ بەرگەن نىشانغا تۇللۇق يەتكۈزۈش ئۈچۈن مەۋسۈم بېشىدىن باشلاپ ئوقۇغۇچىلارغا بولغان ئوقۇتۇش ۋە ئەخلاقى تەربىيە توغرىسىدىكى مەخسۇس تەربىينى كۈچەيتىپ ، ھەمدە ئۈزۈمنىڭ ئوقۇتۇش ئۇسۇلىنى يېڭىلاپ، تەجىربىلىك ئوقۇتقۇچىلارنى ئۈزۈمگە ئۈلگە قىلىپ ، يېڭى دەرىس ئىسلاھاتىغا ئۇيغۇن ھالدا ئوقۇتۇش ئېلىپ بېرىپ ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ دەرىسخانىدىكى خوجايىنلىق رولىنى تۇللۇق جارى قىلدۇرۇپ ، مەۋسۇم ئاخىردا ياخشى نەتىجىلەرنى قولغا كەلتۇرۇش ئۈچۈن تۆۋەندىكىدەك خىزمەتلەرنى ياخشى ئىشلەيمەن .
1› ئوقۇغۇچىلارنىڭ يۈكىنى ئېغىرلاشتۇرىۋەتمىگەن ئاساستا ھەر قايسى پەنلەردىن مۇۋاپىق دەرىجىدە ئائىلە تاپشۇرىقى بېرىپ ،دەرىسنىڭ ۋاقتىدا ئۆزلىشىشىگە تىرىشچانلىق كۆرسىتىمەن .شۇنداقلا ئوقۇغۇچىلارغا بەرگەن تاپشۇرۇقنى ۋاقتىدا تەكشۈرۈپ،خۇلاسىلاپ ، ئۆزگەرتىشكە ھەيدەكچىلىك قىلىپ ، كەتكۈزۈپ قويغان جايلىرنى دەل ۋاقتىدا تۈزۈتۈپ ماڭىمەن .
2› بىلىم قۇرۇلمىسى ئوخشاش بولمىغان ئوقۇغۇچىلارغا ئوخشاش بولمىغان تاپشۇرۇقلارنى لاھىيەلەپ ،ئۆتكەن دەرىستىن چوقوم ئۈنۈم ھاسىل قىلىشقا تىرىشىمەن . ئوقۇغۇچىلارنى تەتقىق قىلىپ ، ئولارنىڭ بىلىم قۇرۇلمىسىغا ئاساسەن سالمىقىنى تەڭشەپ يىتەكلىشنى ئاساس ، ئىلھاملاندۇرۇش ، رىغبەتلەندۇرۇشنى ۋاستە قىلىپ ، دەرىسنىڭ پۈتۈن سىنىپتىكى ئوقۇغۇچىلارغا يۈزلىنىىشىگە كۈچ چىقىرىمەن . ، دەرىسخانا كەيپىياتىنى جانلىق قىلىپ ، ئوقۇغۇچىلارنى كۆز قارىشىنى دادىل ھالدا ئوتتۇرغا قۇيالايدىغان جۈئەتلىك قىلىپ تەربىيەلەشكە تىرىشىمەن .
3› ئوقۇغۇچىلارنى دەرىستىن سىرىتقى تەكرارغا ئۇيۇشتۇرۇپ ،ۋە يىتەكچىلىك قىلىپ  ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆتۈلگەن دەرىسنى ۋاقتىدا تەكرارلاپ تېخىمۇ ياخشى ئۆزلەشتۇرۋېلىشىغا كاپالەتلىك قىلىمەن . ئۇنىڭدىن باشقا ئارقىداقالغان ئوقۇغۇچىلارغا بولغان يىتەكچىلىكنى تېخىمۇ چىڭ تۇتىمەن .
4› مەن بۇ ماۋسۇمدا تىرىشچانلىق بىلەن ئىشلەپ ، ئۆز كەسپىمنى قىزغىن سۆيۈپ ، ئۆزەمنىڭ دەرىسخانىدىكى يىتەكچىلىك رولىمنى ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ دەرىسخانىدىكى خوجايىنلىق رولىنى تۇللۇق ھەقىقى جارى قىلدۇرۇپ ، يېڭى دەرس ئىسلاھاتى بويىچە ئوقۇتۇش ئېلىپ بېرىپ ، كونا مائارىپ قارىشىمنى ئۆزگەرتىپ ، يېڭى دەرىس ئىسلاھاتىغا ئۇيغۇنلىشىپ ، يېڭى دەرىس ئۇسۇلى ۋە ئۆگىنىش ئۇسۇلىنى يولغا قۇيۇپ ، ئوقۇتۇش خىزمىتىنىڭ نەتىجىلىك بۇلىشىنى ئىشقا ئاشۇرىمەن .
5› كەسپى سەۋىيەمنى ئاشۇرۇش ئۈچۈن كۆپلەپ ماتىريال كۆرۈش بىلەن بىرگە ، ئوقۇتۇشقا چوڭقۇر چۈكۈپ تىرىشىپ، ئىزدىنىپ ئىش كۈرۈپ مەۋسۇم ئاخىردا ئوقۇتۇش خىزمىتىدە تۆۋەندىكىدەك نەتىجىلەرنى قولغا كەلتۇرۇشكە تىرىشىمەن .
-5يىللىق ماتېماتىكا دەرسىدە : ئالدىنقى مەۋسۈمدىكى ئۆزلىشىش نىسبىتى %13.8نى%20كە يەتكۈزۈشكە، 6- يىللىق ماتېماتىكا دەرىسىدە: ئالدىنقى مەۋسۈمدىكى ئۆزلىشىش نىسبىتى%2نى%10 كە يەتكۇزۇشكە تىرىشىمەن.
ئەخلاق جەمئىيەت دەرسىدە: ئۆزلىشىش نىسبىتىنى %65كە ئوتتۇرچە نۇمۇرنى 75كە
  باشقا يانداشما پەنلەردىنمۇ %70 تىن يۇقىرى دەرس ئۆزلەشتۈرۈشكە تىرىشىمەن .

    
...........................مەكتەپتىن :
..........
2011.3.1

ozqan 2012-09-06 22:39
ۋاي ئاللا ، ناتىۋان ئىنىم : ئەڭ جاپاكەش بىر ئوقۇتقۇچىنىڭ خىزمەت پىلانىنى يوللاپسىز ، 11خىل دەرس تەييالىقى ، 21 سائەت دەرس ... ئايالىڭىز نېمانچە كۆپ خىل ئىقتىدارلىق ؟  بەك كۆپ دەرسلەرنى  ئۆتەلەيدىكەن ئەمەسمۇ ؟ راستىنلا چىن دىلىمدىن قايىللىقىمنى ھەم ھەيرانلىقىمنى يوشۇرالمىدىم ، مۇشۇنداقمۇ دەرس ئورۇنلاشتۇرۇش بولىدىكەن ... بۇنىڭغا نېمە دېگۈلۈك ئەمدى ؟!

ماھى 2012-09-06 23:02
نېمە دېگەن ئېغىر خىزمەت نورمىسى بۇ؟ مۇشۇنداق دەر ئورۇنلاشتۇرسا،ئوقۇتۇشنىڭ ئۈنۈملۈك بولىشىغا كاپالەتلىك قىلغىلى بولامدىغاندۇ؟
ناتىۋان ،قانداقلا بولمىسۇن مۇشۇنچىۋا خىزمەتنىڭ ھۆددىسىدىن چىقىۋاتقاندىن كېيىن ئايالىڭىز تولىمۇ ئىقتىدارلىق ئىكەن جۇمۇ.كۆز تەگمىسۇن!

تۆتتاش 2012-09-07 01:05
ۋاقتىڭىز بولسىلا ئايالىڭىزغا ياردەملىشىڭ. يا   بولمىسا   ئاشۇنداق  نورمىدىن ئارتۇق خىزمەت ۋەزىپىسى  يۈكلىگەن كاللا يوغان قاپاق باش مۇدىرلارنى  ئەدەپلەپ  قۇيۇڭ.

xayda 2012-09-07 08:35
«قابىلىيەتلىك، قولىدىن ئىش كېلىدۇ» دەپ شۇنداقمۇ ئىشلەتكەن بارمۇ. بىزنىڭ بۇ يەردە ئوقۇغۇچى ئاز، ئوقۇتقۇچى كۆپ. شۇنداق بولغاچقا، بىر ئوقۇتقۇچى بىر سىنىپقا دەس بېرىدىغان ئەھۋال شەكىللىنىپ قالدى. بۇ ئەھۋال يىلسېرى ئېغىرلىشىپ بارماقتا. كېيىن نېمە ئىشلار يۈز بېرىدۇ بۇ تەرىپى قاراڭغۇ. قىسقىسى، ناتىۋان ئەپەندى، ئەجرىڭىز يەردە قالمىغاي! مەكتەپ تۆھپىڭىزگە چۇشلۇق شان - شەرەپ بەرگەي!

nazperwer 2012-09-07 10:23
ناتىۋرن ئىنىم، ئايالىڭىزنىڭ  خىزمەت پىلانىنى كۆرۈپ ھەقىقەتەن ھەيران قالدىم ئايالىڭىزىغا ئوخشاش ئەھۋالدىكى ئوقۇتقۇچىلارغا ھەقىقەتەن ئىچىم ئاغرىدى .(بەلكىم بۇ سىلەر تەرەپتە ئومۇمىيۈزلۈك ئەھۋال بولىشى مۈمكىن) ھەممىمىزگە مەلۇم ئادەمنىڭ زېھنى ۋە جىسمانىي كۈچى چەكلىك بولىدۇ . ھەرقانچە چىداملىق ئادەممۇ بەزى بېسىملارغا بەرداشلىق بېرەلمەي قېلىشى مۈمكىن. بولۇپمۇ بىر ئائىلىسى بار ئايال ئوقۇتقۇچىغا نىسبەتەن بۇنداق خىزمەت تەقسىماتى  ھەقىقەتەن ئېغىر بىر بېسىم .بۇ خىزمەتنىڭ ھۆددىسىدىن چىقمىسا چوقۇم بولمايدۇ ھەقاچان، شۇڭا بۇنداق ئەھۋاللار ئوڭشالغۇچە سىز ئايالىڭىزغا كۆپرەك كۆڭۈل بۆلۈڭ، ئائىلىدە بولسىمۇ ئۇنىڭغا ئائىلە ئىشلىرىنى قىلىشىپ بېرىڭ،دەم ئېلىشلاردا كۆپرەك ھەمرا بولۇپ خىزمەتتىكى بېسىملارنى يېنىكلىتىشكە ياردەم بېرىڭ . ئاياللارنىڭ تۇرمۇشى خاتىرجەم بولسا، ئېرى ۋە بالىلىرى ئۇنىڭغا كۆيۈنسە ھەرقانداق جاپالارغا بەرداشلىق بېرەلەلەيدۇ ھەم ئۆزى سۆيگەن كەسپتىكى ئۇنداق جاپالارمۇ قىلچىلىك ئېغىر بىلىنمەيدۇ .

natiwan 2012-09-07 13:50
مەن مانا مۇشۇنداق بېسىملەرنى يېڭىپ بۇ مەۋسۇمدا ئايالىمنى مەركىزى مەكتەپكە يۆتكەپ ئېچىقتىم.
كەنت مەكتەپلەردە بۇنداق كۆپ خىل تەييارلىقلار خېلىلا كۆپ.

tawpek 2012-09-07 21:18
يىزا كەنىتلەرنىڭ ھەممىدە مۇشۇنداق، بىر ئوقوتقۇچى بىر سىنىپنىڭ ھەممە دەرىسىنى بىرىدۇ. 20 ئەمەس 30 سائەت بوپ كىتىدۇ، يەنە تىخى بىرمۇنچە قوشومچە خىزمەت.

بولوپمۇ 2-3 كۈندە بىر كىلىدىغان نۆۋەتچىلىك، ئايال ئوقوتقۇچىلارنىمۇ كىچىلىك نۆۋەتچىلىككە ئورونلاشتۇرۇپ قويۇپ ئورنىغا ئۆز يانچۇقىدىن ئامانلىق قوغدىغۇچى ياللاپ ئىشلىتىدىغان گەپ.

مۇدىرنىڭ كۆزىگە سىغماي قالسا ھەپتىدە بىر تارماق مەكتەپكە بىرىپ ئىشلەيدىغان گەپ.

باشلانغۇچتا ئىككى يىل ئوقوغان بىر بالىدىن سىنىپ مۇدىرلىرىنى ساناتقۇزسىڭىز بارماقلىرى يىتىشمەيدۇ.

تارماق مەكتىۋى بار مەكتەپلەردە ئىشلەپ قىلىشتىن خۇدا ساقلىسۇن

مەنمۇ 15 كۈن ئىشلەپ باققانتىم ، ئاخىرى ئۇرشۇپ قىلىپ پۇلۇمنىمۇ ئالماي كىتىپ ئوتتورا مەكتەپكە ئىمتاھان بەرگەنتىم.

يازىدىغان خاتىرلىرىچۇ تىخى، مەركىزى مەكتەپتىن ئادەم كەلسە قازاندا شورپا قاينايدىغان گەپ.

ھۆكۆمەت باشلانغۇچنىڭ ئوقوتقۇچىللىرىنى ئويلاشسا بولاتتى.

gulnar 2012-09-10 00:23
ئۇھھھ! ھېرىپ كەتتىم بۇ خىزمەت پىلانىنى كۆرۈپ نىمە دېگەن ئېغىر خىزمەت بۇ !   بىز ھەپتىدە 10 سائەت دەرسنى بەزىدە قاخشاپ تۇرۇپ ئۈتىمىز بۇنىڭدىن كېيىن قاخشىمىساممۇ بولغىدەك.


查看完整版本: [-- ئوقۇتۇش  خىزمەت پىلانى (ناتىۋان) --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled