查看完整版本: [-- ئۇيغۇرتىلى :   ئىدىئوم --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئۇيغۇرتىلى دەرىس تەييارلىقلىرى -> ئۇيغۇرتىلى :   ئىدىئوم [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

tawpek 2012-09-06 16:53

ئۇيغۇرتىلى :   ئىدىئوم

سائەتلىك ئسائەتلىك ئوقۇتۇش پىلانى ?At-   
课时教学设计 y#W8]  
第三周                                                                             201296 {.)~4.LhQM  
تەييارلىق سىناق ۋە يېڭى h$h`XBVZe;  
 دەرسكە باشلاپ كىرىش q.tL'  
前提测评及导入新棵 L(rjjkH  
1) «-» بۇ بەلگە نېمە دەپ ئاتىلىدۇ، ئۇ قانداق ئورۇنلاردا ئىشلىتىلىدۇ؟ {u][q &n  
lO@Ba;x  
2) تۇراقلىق ئىبارە دېگەن نېمە؟ OOwJ3I >]>  
&(7Io?  
دەرس تېمىسى hQeZI+  
课题 ak&v/%N  
ئۇيغۇرتىلى    ئىدىئوم s|oU$?eA  
sP!qv"u  
ئوقۇتۇش نىشانى ۋە ئۆگىنىش نىشانى WDR!e2G  
教学目标与学习目标 >kT~X ,o  
1) ئىدىئومنىڭ نېمىلىكى؛ /;1FZ 
[OSUARm v  
2) ئىدىئومنىڭ خاراكتېرىنى بىلىش؛ kzu=-@s  
he #iWD'  
3) ئىدىئوملارنى قانداق چۈشىنىش مەسىلىسى؛ !/SFEL@_B  
@U5o;X!qU  
4) ئىدىئوملارنى پەرقلەندۈرۈش ئىقتىدارىنى يېتىلدۈرۈش. Rx.0P6s  
p* Cbe\  
ئوقۇتۇشتىكى مۇھىم نۇقتا، H{8\ 
 قىيىن نۇقتا ۋە ئۇنى /+iaw~={"  
ھەل قىلىش R0>L[1o  
教学重点难点及其外处理 .dV!du  
مۇھىم نۇقتا: 3HD=)k  
]Q+Tm2{  
ئىدىئوم ۋە ئىدىئومنىڭ خاراكتېرى؛ AbB%osz}Ed  
"-9YvB#  
قىيىن نۇقتا: =8]'/b  
IzG7!K  
ئىدىئومنى قانداق چۈشىنىش مەسىلىسى؛ j=7]"%  
fQ 
ھەل قىلىش: 2a{eJ89f  
?wmr~j  
مىسال بىلەن چۈشەندۈرۈش. [hs{{II  
_:{XL c  
ئوقۇتۇش ۋاسىتلىرى fPst<)  
教学手段 Zf|f $1-  
ئۇيغۇر خەلق ماقال- تەمسىللىرى كىتابى yHCBf)N7\  
gX);/;9mm+  
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ۋە FX\ -Y$K  
 ئۆگىنىش شەكلى [~ fJ/  
教学方法与学习方式 Up`zVN59.  
يېتەكلەش خاراكتېرلىك ئوقۇتۇش ئۇسۇلى؛ lv,<[Hw1  
IS"UBJ6p  
مۇستەقىل ئۆگىنىش ۋە ھەمكارلىشىپ ئۆگىنش شەكلى. K" Y,K  
TR| G4l?  
PoQ@9 A  
ئوقۇتۇش جەريانىنىڭ لايىھىلىنىشى (ئوقۇتۇش مەزمۇنى، ئاساسى بىلىمنى يىغىنچاقلاش ۋە ئىقتىدار سىناش سۇئاللىرى) {V,rWg  
教学过程设计(教学内容,基础知识归纳能力测评内容) Q l ql(*  
1. تۇراقلىق تەركىبلەرنىڭ نېمە ئىكەنلىكى توغرىسىدا توختىلىمىز. |v:8^C7  
WADNr8.  
ئۇيغۇرتىلدا ئۇزاق مەزگىل قوللىنىش جەرىيانىدا مەنە ۋە تۈزۈلۈش جەھەتتىن مۇقۇملىشىپ، بىرىكىپ كەتكەن تەركىبلەرنى كۆرسىتىدۇ. /\(0@To  
&CG3_s<2  
مەسىلەن: بېشىنى سىلىماق، دوستنىڭ دوستلۇقى باشقا كۈن چۈشكەندە بىلىنەر، ئۈرۈك ئۈرۈكنى كۆرسە ئالا بولۇر. {eMu"<  
[ w i "  
2. ئىدىئومنىڭ نېمە ئىكەنلىكى ئۈستىدە توختىلىمىز. -6aGcPq  
7_?:R2]n  
تەركىبىدىكى سۆزلەرنىڭ ئەسلىي مەنىسىدىن باشقىچە مەنىنى بىلدۈرگەن تۇراقلىق سۆز بىرىكمىسى ئىدىئوم دەپ ئاتىلىدۇ. YR= 
 +,gI|  
مەسىلەن: «ئاغزى قۇلىقغا يەتمەك» دېگەن ئىدىئوم ھەرگىز ئاغزى يۇغىناپ قولىقىغا يەتكەنلىكىنى ئەمەس بەلكى، بەكمۇ خۇشال بولغانلىقىنى بىلدۈرىدۇ. "W?k~.uw  
9N:Bu'j&/  
«ياغاچ قۇلاق» دېگەن بۇ ئىدىئوم بىر ئادەمنىڭ قۇلىقىنىڭ ياغاچتىن ئىكەنلىكىنى بىلدۈرمەستىن بەلكى، شۇ ئادەمنىڭ گەپ ئاڭلىماس ئىكەنلىكىنى بىلدۈرىدۇ. lc,{0$ 1<  
#KF:(2  
«قۇلى ئەگرى» دېگەن ئىدىئوم مەلۇم بىر ئادەمنىڭ قۇلىنىڭ مايماق ياكى ئەگرى ئىكەنلىكىنى ئىپادىلىمەستىن، بەلكى، شۇ ئادەمنىڭ ئوغرى ئىكەنلىكىنى بىلدۈرىدۇ. .9#4qoM'  
S#8wnHq  
3. ئىدىئوملارنىڭ قانداق خاراكتېرگە ئىگە ئىكەنلىكى ئۈستىدە توختىلىمىز. `(vgBz`e[  
7[rn ,8@  
ئىدىئوملار ئوخشىتىش، مۇبالىغە خاراكتېرىنى ئالغان بولىدۇ. مۇنداق ئىدىئوملار شۇ سۆزلەرنىڭ  يەككە تۇرغان چاغدىكى مەنىسىدىن باشقىچە مەنىنى بىلدۈرىدۇ. ~}q"M[{  
2 :u4~E3  
مەسىلەن: «يۇمىلاق تاۋۇز»- گېپىدە تۇرمايدىغان، گېپىنىڭ تۇتامى يوق. .]6 _  
IHZ WNT2  
«دوپپىسىغا جىگدە سالماق»- ئالداپ قۇيۇش. d8`^;T ;}d  
kSv?p1\@&P  
4. ئىدىئوملارنى قانداق چۈشىنىش كېرەكلىكى ئۈستىدە توختىلىمىز. $v#Q'?jE  
nu d,ag  
ئىدىئوملارنى چۈشىنىشتە ئۇنىڭ ئەسلىي مەنىسى بويىچە ئەمەس، بەلكى ئالاقە جەرىيانىدا ئىپادىلىگەن مەنىسى بويىچە چۈشىنىش كېرەك. m3 C&QdjRp  
jhjGDF  
مەسىلەن: «قىزىل كۆز» دېگەن بۇ ئىدىئومنى كۆزنىڭ قىزىل ئىكەنلىكى دەپ چۈشەنمەستىن، بەلكى ئۇنى «چىدىماس» دەپ چۈشىنىش كېرەك. \u ?z:mV  
rVowHP  
تاپشۇرۇق ;ZPAnd:pb  
作业 1,=U^W.G  
ئىدىئومدىن 10نى يېزىپ كېلىڭ. REDh`Wd  
n F0$  
دوسكا لايىھىسى I$xfCu  
板书设计 | VPs5  
ئۇيغۇرتىلى         (ئىدىئوم) 8`XpcK-0  
O&!>C7  
ئدىىئوم- +:pjQ1LsJ  
m-S4"!bl  
قۇلى ئەگرى، قۇلى گۈل، خام كاۋا، يۇمىلاق تاۋۇز... XBe!9/'k>  
Cp=DdmR  
ئىدىئوملارنى چۈشىنىشتە- ئالاقە جەرىيانىدا ئىپادىلىگەن مەنسى بويىچە ... lg FA}p@  
\)'s6>58|  
دەرستىن كېيىنكى H+y(W5|2/X  
 قايتا ئويلىنىش oe`t ? (U  
课后反思 $}RBK'cr}  
  It>8XKS  
گۇرۇپپا مەسئۇلى پىكىرى ۋە ئىمزاسى N9@@n:JT  
教研组长意见: :MPWf4K2s  
@H[)U/.  
  gI 
Y&M}3H>E  
  l]tda(  
\yD r  
                          20129  2P)*Y5`KBH  
R%l6+Okr  
  #r{`Iv ?nn  
: &! >.Y  

ayhenim926 2012-09-07 14:21
بۇ دەرس مىسالنى كۆپ تەلەپ قىلىدىكەن ،ياخشى يوللاپسىز

tawpek 2012-09-07 21:07
مەخسۇس ئىدىيۇملار توپلىمى چىقمىغان ئوخشىمامدۇ بىزدە؟

نەبىجان 2012-09-11 22:28
رەخمەت سىزگە <8SRt-Cr  

تەبەسسۇم 2012-09-17 20:32
tawpik  ئەپەندى ئېيتقاندەك ،مەخسۇس ئىدىئوملار توپلىمى بولغان بولسا بەك ياخشى بولاتتى.ئېيتىپ بېرىڭلارچۇ ، «جۇدۇنى تۇتۇش»«سەپرايى ئورلەش» دېگەنلەرمۇ ئىدىئوم بولامدۇ؟

تەبەسسۇم 2012-09-17 20:36
tawpik ئەپەندى پىلانىڭىزنىڭ سېستىمىسى بەك ياخشى چىقىپتۇ، رەخمەت!

murasileli 2012-10-12 21:50
بۇ دەرس مىسالنى كۆپ تەلەپ قىلىدىكەن ،ياخشى يوللاپسىز         

latapatlik 2012-10-12 22:44
كوپ ئەجىرسىڭدۈرۈپسىز ،رەھمەت سىزگە!

بابۇر0725 2014-02-18 11:48
بەكلا ئاددىي تەييارلىنىپتۇ.دەرس تەييارلىقىغا ئازراق بولسىمۇ ئەستايىدىل بولۇش مائارىپقا مەسئۇلىيەتچانلىق بولغانلىقنىڭ ئەڭ ئاددىي ئىپادىلىرىنىڭ بىر غۇ دەيمەن


查看完整版本: [-- ئۇيغۇرتىلى :   ئىدىئوم --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled