查看完整版本: [-- ئۆزقاننىڭ سىنىپ خاتىرسى (1) --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> نەسىرى ئەسەرلەر -> ئۆزقاننىڭ سىنىپ خاتىرسى (1) [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

ozqan 2012-08-08 00:22

ئۆزقاننىڭ سىنىپ خاتىرسى (1)

2012-يىلى 31-ئىيۇل : IasWm/  
تەقدىرداش كارۋانلار بىلەن 3يىللىق مۇساپىنى بېسىشىنىڭ مۇقەددىمىسى مانا بۈگۈن باشلاندى .... KxA ^?,t[  
تولۇق 1-يىللىق 16-سىنىپنىڭ سىنىپ مەسئۇللۇق ۋەزىپىسىنى ئۈستۈمگە ئېلىپ ، سىنىپىمدىكى بالىلار بىلەن ئۇچراشتىم .سىنىپىمغا بۆلۈنگەن 56نەپەر ئوقۇغۇچىنىڭ 40 نەپىرى كەپتۇ ، قالغانلىرىنى 8-چېسلا كۆرەرمەن ھەقاچان ... X&bz%I>v  
ئۆزۈمنى تونۇشتۇردۇم ، بالىلار بىلەن ئاندا مۇندا تونۇشلۇق بېرىشىپ ، بۈگۈنكى ئورۇنلاشتۇرۇشنى باشلىدىم . ئوقۇغۇچىسىز قېلىپ چۆلدەرەپ قالغان سىنپنى تازىلاپ ، بىچارە بويۇن قىسىپ تۇرغان سىنىپتىكى مەينەتچىلىكنى قاچۇرمىساق بولماس ؟ بالىلار قوللىرىغا تازىلىق قوراللىرىنى ئالدى . x>ZnQ6x~m]  
j\LJ{?;jC  
ماۋۇ دېرىزە پەردىلىرىنى كىم يۇيۇپ كېلىدۇ ؟ r DD,eNjG  
................... qV7F=1k]  
مەن زورلىمايمەن ، ھەرقانداق ئىشتا مەن قىلاي دەپ ئىچىدىن قايناپ چىقىدىغان ئوقۇغۇچىلارنى ياقتۇرىمەن . چۈنكى سىز ئىچكى ئامىل ، نەسىھەت قىلغۇچى سىرتقى ئامىل ، ئۆز ئىختىيارلىقىسىز قىلىنغان ئىش ئۈنۈمسىز ئىش بولۇپ قالىدۇ . z1AYXW6F  
__ مۇئەللىم ، مەن يۇيۇپ كېلەي ... ZUA%ZkX=F  
ئوغۇللار پەردىنى چۈشۈرۈپ بەردى . F%-KY$%  
ئىككەيلەن يۇيۇپ كەلسە بولغۇدەك ، يەنە كىم يۇيۇپ كېلىدۇ ؟ مەن يۇيساممۇ يۇيىۋېرىمەن ، كىر ئالغۇغا تاشلاپلا قويسىڭىز كىرلەر يۇيۇلۇپ چىقىدىغان شارائىت نۇرغۇنلىرىڭلارنىڭ ئۆيىدە بار . @ L-] %C  
__ مەن يۇيۇپ كېلەي ، مۇئەللىم KAFx^JLo  
ئىككى قىز پەردىلەرنى ئايرىپ ئېلىۋېلىشتى ... j,Vir"-)  
سىنىپنىڭ مۇھىتى پاكىزە ، چىرايلىق ، ئىللىق بولسا ھەممىمىز بۇ ئائىلىنى ياقتۇرۇپ قالىمىز . \F;  S  
ساۋاقداشلار، يەنە ئۆيىمىزدىن گۈل ئېلىپ كېلىشكە تەييارلىق قىلىپ قويايلى ... myvn@OsEw  
@p\te7(P%  
ساۋاقداشلار تولۇقسىزدىكى ۋاقتىڭلاردا سىنىپ ھەيئەتلىك خىزمەتلىرىنى ئىشلەپ باققانلار بارمۇ ئاراڭلاردا ؟ wvnuE 
بىر قىز ھەممە ھەيئەتلىكنى قىلىپ باققانلىقىنى ، يەنە بىر ئوغۇل ئۆگىنىش ھەيئىتى بولغانلىقىنى ، يەنە 5-6ئوقۇغۇچى پەن ۋەكىلى بولغانلىقىنى ئېيتىپ ئۆتتى . {[[j.)  
__ ئۇنداقتا ، بۇ سىنپتىمۇ سىنىپ خىزمتىنى ئىشلەشنى خالايدىغانلار تالىشىپ تۇرۇپ خىزمەت ئورنىغا چىقىشقا تەييارلىق قىلىپ كېلىڭلار . مەن ئىشلەيمەن ، ھەم مۇنداق ئشىلەيمەن دېگەن بايانلىرىڭلارغا ئاساسەن دەسلەپكى قەدەمدە سىنىپ ھەيئەتلىرىنى بېكىتىپ چىقىمىز ... S [=l/3c  
( بالىلارنىڭ ئارخپىنى تۇرغۇزۇپ چىققۇچە بالىلاردىمۇ تەييارلىق بولسۇن ،دەپ شۇنداق ئورۇنلاشتۇرۇش قىلدىم .) I7-6|J@#^  
)zMsKfQ  
ئوقۇغۇچىلارغا بىر ھەپتە دەم ئېلىپ ئاندىن مەكتەپكە كېلىدىغانلىقىنى ئېيتىپ ، 8-ئاۋغۇست كەلگەندە نېمىلەرنى ئېلىپ كېلىدىغانلىقىنى تاپشۇردۇم : RHj 
1. ھەر بىرىمىز بىردىن  ئۈستەل سۈرتىدىغان لاتا ئېلىپ كېلىمىز . hAvX{]  
2. ھەربىي مەشىق ئۈچۈن تاپشۇرۇدىغان 260يۈئەن پۇلنى ئېلىپ كېلىمىز . =JM !`[  
3.ئوقۇش پۇلى تاپشۇرغان تالۇننى ئېلىپ كېلىمىز . ?c0@A*:o  
D/<;9hw  
&"/IV$H  
                     7-ئاۋغۇست تۈزۈلگەن پىلان : l6y*SW5+  
ئۈچ كۈنلۈك مەكتەپكە كىرىش تەربىيەسى ئۈچۈن تۈزۈلگەن پىلان : r)/nx@x  
مەكتەپتىن 8-9-10-چېسلا ئۈچ كۈن مەكتەپكە كىرىش تەربىيىسى ئېلىپ بېرىش ئورۇنلاشتۇرۇلغان بولۇپ ، بۇ ئۈچ كۈندە ئاساسەن مەكتەپ ئوقۇغۇچىلار قوللانمىسى ئۆگىنىپ چىقىلاتتى . مەزمۇنلار ئوقۇغۇچىلارنى ئانچە قىزىقتۇرالمىغاچ ، مۇنداق ئىشقا خىلاپلىق قىلساڭ ئەخلاق نومۇرۇڭدىن مانچە نومۇر تارتىمىز دېگەن سۆزلەرنى ئۈچ كۈن تەكرارلاش بالىلارغىمۇ بىزگىمۇ زېرىكىشلىك تۇيۇلاتتى . مەنچە بۇ تەربىيەلەرنى ئاستا-ئاستا بۆلۈپ ، ئېلىپ بارساق تېخىمۇ ياخشى بولاتتى . شۇڭا ، ئۆز ئالدىمغا تۆۋەندىكىدەك ئورۇنلاشتۇرۇش ئېلىپ بېرىشنى پىلان قىلدىم . 1^R:[L4R`  
<`Q*I Y  
              8-ئاۋغۇست چۈشتىن بۇرۇن : cfrvx^,2&  
مەكتەپكە كىرىش تەربىيەسىنى ئەدەبىي ئەسەرلەر ئارقىلىق  ئېلىپ بېرىش  
ناپولېئون خېئولنىڭ « مۇۋەپپەقىيەت دەستورى » دىن ))z1T 8  
1-باپ : ئاكىتىپ روھى ھالەت پەيدا قىلىڭ : 2-#:Y  
2-باپ : كەلگۈسى ئۈچۈن نىشان بەلگىلەڭ : v7kR]HU[y  
3-باپ : مۇۋەپپەقىيەت ئۈچۈن كۆپرەك يول مېڭىڭ : Pa} B0XBWP  
4-باپ: توغرا تەپەككۈر ئۇسۇلىنى ئىگىلەڭ : u|'}a3  
5-باپ : ئۆزىنى تونۇشنى ئۆگىنىۋېلىڭ : FYtf 
دېگەن باپلىرىدىن تاللاپ ئوقۇپ بېرىپ مەكتەپكە كىرىش تەربىيەسىنى ئەمەلىي ھالدا ئېلىپ بارىمەن . شۇ ئارقىلىق ئالدى بىلەن بالىلارنىڭ روھىنى چېنىقتۇرۇپ ، پوزۇتسىيەسىنى توغۇرلايمەن .ئۆگىنىشكە جانلىق ، ئاكىتىپ پوزۇتسىيە ھازىرلايمەن . 5W29oz}-S  
on=I*?+R  
   8-ئاۋغۇست چۈشتىن كېيىن : w`?Rd  
بالىلارنىڭ ئارخىپىنى تۇرغۇزۇپ چىقىمەن . !^ /Mn  
(چۈشلۈك دەمئىلىشتىن پايدىلنىپ ھەر بىر بالا ئۈچۈن بىردىن ئارخىپ دەپتىرى سېتىۋالىمەن .) V;V,G+0Re  
xn)eb#r  
ئارخىپقا ئوقۇغۇچىلارنى تۆۋەندىكى مەزمۇنلارنى تولدۇرۇشنى تەلەپ قىلىمەن : qXQ/M]  
1. ئائىلە ئارخىپى : V>2mz c  
ئاتا-ئانىڭىز ۋە قېرىنداشلىرىڭىزنىڭ ئىسىم-فامىلىسى ، خىزمەت ، ياكى ئوقۇش ئورنى ، تېلفون نومۇرى . .PhH|jrCW^  
ئاتا-ئانىسى ئاجراشقانمۇ-يوق ؟ eyiGe1^C  
ئائىلە ئىقتىسادى قانداق ؟ تۆۋەن كاپالەت پۇلى ئالامدۇ ؟ ئالىدە ئالاھىدە قىيىنچىلىق بارمۇ ؟ c T!L+z g  
TBz Oz:k  
2. مەكتەپ ئارخىپى : DG&[.dR+  
تولۇقسىزدا قايسى مەكتەپتە ئوقۇغان ؟ 'xC83}!k  
سىنىپ مەسئۇلىڭىز كىم ئىدى ؟ ئۇنىڭ تېلفون نومۇرى : FrXh\4C  
تىل-ئەدەبىيات مۇئەللىمڭىز كىم ئىدى ؟ تېلفون نومۇرى : 0{ O|o_  
سىز ئانا تىلدىلا ئوقۇغانمۇ ؟ خەنزۇلار بىلەن  ئوقۇغان بولسىڭىز نەچچىنچى سىنىپقىچە ئوقۇغان ؟ ئۇيغۇرچە ئۆگىتىدىغان ئائىلە ئوقۇتقۇچىڭىز بارمۇ ؟ _H41qKS{Ul  
تولۇقسىزدا قانداق مۇكاپاتلارغا ئېرىشكەن ؟ )/hb9+S  
سىنىپنىڭ قانداق خىزمەتلىرىنى ئىشلىگەن ؟ >9S@:?^&q>  
ئوقۇش پۈتتۈرۈش ئىمتىھانىدا قانچە نومۇر ئالغان ؟ ZX f^HK  
:PrQ]ss@C5  
جەمئىيەت ئارخىپى : H@uCbT  
قايسى جايدا قانداق كۇرسلارغا قاتناشقان ؟ -n-rKN.T  
قانداق ئىجتىمائىي پالىيەتلەرگە قاتناشقان ؟ -'tgr6=|w"  
قانداق مۇسابىقىلەرگە قاتناشقان ؟ ( ]Z$mv!  
قانداق ئالاھىدىكىڭىز بار  ؟ بۇ ھەقتە قەيەردە ، قانچىلىك تەربىيەلەنگەن ؟ 6E!CxXUX  
كومپىيوتېر سەۋىيەيىڭىز قانچىلىك ؟ ئائىلىڭىزدە كومپىيوتېر بارمۇ ؟ I\6u(;@  
چ چ نومۇرىڭىز بارمۇ ؟ قانچە ؟ EcA@bZ0  
:>Gm&w (n  
بۇ ئارخىپنى توشقۇزۇپ يىغىۋالىمەن . ھەم شۇ ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئومومىي ئەھۋالىنى ئىگىلەيمەن .سىنىپ ھەيئەتلىرىنى تۇرغۇزۇشقا ئاساس سالىمەن . (]|rxmycA  
بۇندىن كېيىنكى ئۈچ يىل جەريانىدىمۇ بۇ ئارخپقا ئوقۇغۇچىنىڭ بارلىق ئەھۋالىنى مۇكاپاتى ، كەمچىلىكى ، ۋەدىنامىسى ، ئارتۇقچىلىقى ، ياخشى ئىش پالىيەتلىرى ... قاتارلىقلارنى خاتىرلەپ ماڭىمەن ... مۇناسۋەتلىك ماتىرياللىرىنى ھەر بىرىنىڭ ئارخىپى ئىچىدە ساقلايمەن ...

akkax 2012-08-08 00:44
  نېمانچە ئەستايىدىل مۇئەللىم بۇ ؟ ]8OmYU%6V  
  ماڭا قويۇپ بەرسە ئىككى ئېغىز گەپ بىلەن تۈگىتىپ ئەتىسى كېلىشنى تاپشۇرۇپلا قويىۋىتىمەن. شۇنچە كۆپ پىلان، شۇنچە كۆپ ئورۇنلاشتۇرۇش... XYD-5pG  
ئادەم بىلەن ئادەمنىڭ پەرقى بولغىنىدەك، ئوقۇتقۇچى بىلەن ئوقۇتقۇچىنىڭمۇ پەرقى مۇشۇنداق جايدا بولسا كېرەك.   ;5$ GJu(  
  مۇشۇنداق ئىشلەپ چارچىمامدىغاندۇ ؟   

yaxar 2012-08-08 01:03
ئۆزقان: يەنە بىر نۆۋەتلىك سىنىپ مۇدىرى بولغانلىقىڭىزنى تەبرىكلەيمەن.  )h>dD  
سىنىپ مۇدىرلىق خىزمىتى ھەقىقەتەن جاپالىق خىزمەت، بىراق ھەرقانچە جاپالىق بولسىمۇ مەكتەپتە چوقۇم بۇ خىزمەتنى ئىشلەيدىغان ئادەم بولىشى كىرەك، ئامالنىڭ يوقىدىن مەجبۇرى ئىشلەيدىغان ئادەم ئىشلىگەندىن سىزگە ئوخشاش تالىشىپ تۇرۇپ، ئىچ- ئىچىدىن قايناپ چىقىپ، ئۆزىنى ئۇرۇپ ئىشلەيدىغان ئادەمنىڭ ئىشلىگىنى تىخىمۇ ئەۋزەل. vaHtWz!P  
ھازىر مەكتەپلىرىمىزدە سىنىپ مۇدىرلىق خىزمىتىنى تالىشىپ تۇرۇپ ئىشلەيدىغانلار ئاساسەن دىگۈدەك قالمىدى، تالىشىدىغانلار بار دىگەندىمۇ مەلۇم شەخسى مۇددىئالىرىنى ئەمەلگە ئاشۇرۇش ئۈچۈن، يەنى ئۇنۋان ئىلىشقا  دەسمىي توپلاش ئۈچۈن تالىشىدۇ، ئالىدىغان ئۇنۋاننىڭ ھەممىسىنى ئىلىپ بولغان سىزدەك ئالى دەرىجىلىك ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئىچىدە سىنىپ مۇدىرلىق خىزمىتىنى تالىشىپ تۇرۇپ، مىللەتكە مەسئۇل بولۇش روھى بىلەن، ئىشتىياق بىلەن ئىشلەيدىغانلار تىخىمۇ ئاز.  
پىلانىڭىزدىن كەلگۈسىدىكى 56 ئۆزقاننىڭ سىماسىنى كۆرگەندەك بولدۇم.

uzqak 2012-08-08 01:17
ئوقۇتقۇچىلارغا يېڭى قوبۇلقىلغان ئوقۇغۇچىلارنى قانداق كۈتىۋېلىش، نېمىلەرنى ئورۇنلاشتۇرۇش ، قايسى تەرەپلەردىن ئۇچۇر ئىگەللەش ھەققىدە جانلىق بىر ئۈلگە تىكلەپ بېرىپسىز، خاتىرىڭىزنىڭ  ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆسۈپ يېتىلىشىگە ئەگىشىپ سىنىپ مەسئوللۇق « قىبلىنامىسى »  غا ئايلىنىدىغانلىقىغا ئىشىنىمەن!

xayda 2012-08-08 12:17
ئوقۇغۇچىنىڭ تەرەققىيات خالتىسى دېگەن شۇ...پەن نەتىجىسىگىلا قارىماي، ئونىۋېرسال ساپاغىمۇ قاراش كېرەكتە. خاسلىق بويىچە تەربىيلەش....

xayda 2012-08-08 12:19
بەزى ئۇسۇلاردىن مۇۋاپىق پايدىلانسام بولغىدەك.رەھمەت!

tawpek 2012-08-08 15:14
ئوقىۋىتىپ خىيالىمدا شۇ ئىشلارنى بىر-بىرلەپ قىلىپ باقتىم. ci:|x =  
 4m=0e  
قىلماسلىققا باھانە تاپالمىغۇدەك ئىشلاركەن، يەنىلا شۇ قىلالايدىغان قىلىش خوشياقمايدىغان ئىشلار. cH|J  
KyP@ hhj  
ئاشۇنداق ئىلىكتىرۇنلۇق ئارخىپ تۇرغۇزىۋالسىمۇ ياخشىكەن، ئوقوغۇچىلارنىڭ ئىلىكتىرۇنلۇق ئارخىۋىنى ماۋسۇمدا نەچچە قىتىم ئىشلەيمىزيۇ ئوخشاش نەرسىنى ساقلاپ قويماي تەكرار قىلىمىز. fk1d iB  
3A~<|< }t  
بۇ ماۋسۇم سىنىپ تۇتىدىغانلار غا ئاسان بوپتۇ مانا، ئۆزقان ھەدىمىزنىڭ داۋاملىق يوللىنىپ ماڭىدىغان مۇشۇنداق سىنىپ خاتىرلىرىگە تەدبىقلاپ باشقۇرۇپ ماڭساق ............ C8)s6  
@;{ZnRv14  
مەن كۆچۆرمىكەشلىكنى چەتكە قاقمايمەن، ياخشى ئىشلارغا كاللىسى ئىشلەيدىغانلارنىڭ ئۆز ئەمەلىيتىمىزگە ماس كىلىدىغان تەرەپلىرىنى كۆچۆرۆپ تەدبقلىساق ............................ t@+e#3P!  
-=UvOzw  
باي قوشنىسىنىڭ بىيىش يولىغا قانداق مىڭىۋاتقىنىدىن دوراپ بولسىمۇ بىيىش يولىغا ماڭمىغان نامرات قوشنىلارغا ھەيران قالاتتىم.

kamalat 2012-08-08 15:16
يەنە بىر نۆۋەتلىك سىنىپ مۇدىرى بولغانلىقىڭىزنى تەبرىكلەيمەن.

tawpek 2012-08-08 16:24
3 يىللىق جاپانىڭ باشلىنىش لىنتىسىنى كىسىپسىز مانا. M-+!z5 q~d  
6-5{7E}/b  
سىنىپ مۇدىرى بولىدىغان كەسىپداشلىرىمغا بىر كۆرسىتىپ قوياي بۇ ھۆنەرلىرىڭىزنى.

تۆتتاش 2012-08-08 20:26
يېڭى خىزمەت مۇساپىڭىزنى ئۇڭۇشلۇق،مەنىلىك،ئەھمىيەتلىك ئېلىپ بىرىشىڭىزنى ئۈمىت قىلىمەن. bpDlFa  
ناھايىتى ئەھمىيەتلىق،سېستىمىلىق باشلاپسىز. C8(0|XX  
مەن بۇ ئېلىپ  بارغان پائالىيتىڭىزگە باشقا تەكلىپ بەرمەي،چۈنكى بىزنىڭ جەنۇبى شىنجاڭدىكى سىنىپ مۇدىرلىق خىزمىتى مەكتەپلەردىكى ئەڭ جاپالىق ،ئەڭ قورقۇنۇشلۇق، تارتقان جاپاغا چۇشلۇق چىرايىمىزدا كىچىككىنە مەمنۇنىيەتلىك ئىپادىللىرى كۈرۈنمەيدىغان خىزمەت. ybIqn0&[  
لىكىن سىلەر ئۈچۈن بۇ خىزمەت خۇشاللىنارلىق،كۈڭۈللۈك خىزمەت بۇلۇپ ھىساپلىنىدۇ. T/hz23nH  
كىچىككىنە بىر تەكلىپ(1):ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئائىلە ئەزالىرىنى كونكىرىت ئېنىقلاڭ،مەسىلەن:(ئۆگەي ئاكا،ئىنى،ئاچا ،سىڭىللار بارمۇ؟ mMCd   
(2)ئائىلە ئىقتىسادى مەنبەسى نىمە؟ _vAc/_ N  
(3)يۇشۇرۇن قابىليىتى،تالانتى بارمۇ؟ I(/*pa?m{  
(4)ئەسلىدىكى سىنىپ مۇدىرى بىلەن (تۇلۇقسىزدىكى)چۇقۇم ھەر بىر ئۇقۇغۇچى ئۈستىدە تەپسىلى پىكىرلىشىڭ.

akida228 2012-08-08 21:23
ناھايىتى سېستىمىلىق باشلاپسىز ئىشنى ،سىزنىڭ خىزمەتتە ئېرىشكەن زور ئۇتۇقلىرىڭىزنىڭ سىرىنى بىلگەندەك  بولدۇم ،بۇ ئەستايىدىللىقىڭىز بىلەن بۇندىن كىيىن يەنىمۇ زور ئۇتۇقلارغا ئېرىشىشڭىزغا ئىشىنىمەن

tawpek 2012-08-09 13:26
ئىلگىرىمۇ مۇشۇ ھەقتە بىر ئوقوغۇچىلار ئارخىپ كارتىسى يوللانغانغۇ دەيمەن مۇنبەرگە.

ماھى 2012-08-15 11:13
نېمە دېگەن ئەستايىدىللىق بۇ.ھەر بىر سىنىپ مۇدىرى بۇ سىنىپ ىاتىرىسىنى ئۆرنەك قىلسا خىزمەتلىرىدە يېڭى يۈكسېلىش بولىدىغانلىقى چوقۇم. 12: Q`   
بۇنىڭدىن ئۆزقاننىڭ تېخىمۇ مەسئۇلىيەتچان بىر ئوقۇتقۇچى ئىكەنلىكىنى كۆرۈۋالغىلى بولىدۇ. ,uO_C( G/i  
مۇشۇنداق خاتىرىڭىزنى ئىزچىل داۋاملاشتۇرغايسىز،قارىسام (1)دەپ تۇرىدۇ،چوقۇم داۋامىمۇ بار.

tawpek 2012-08-15 12:08
بۇ تېمىنىڭ داۋامى سىنىپ مۇدىرلىق خىزمىتىمىزدىكى تەجرىبە ئالماشتۇرۇش ئۈستىلى بولوپ ماڭىدىغاندەك قىلىدۇ.

ayhenim926 2012-08-30 16:49
مەن ئۈلگە قىلسام بولغىدەك نېمىدىگەن ئەستايىدىل سىز.مەن تېخى ئوقۇتقۇچى بولغىلى بىر يىل بولدى سىنىپ مەسئۇللىقىنى قىلاي دېسەممۇ بەرمەيدۇ ماڭا ،كېيىن چوققۇم ئىلتىماس قىلىمەن ھەم بۇ پىلانلاربويىچە خىزمەت ئىشلەيمەن ،ھەقىقەتەن قايىل بولدۇم.

tawpek 2012-08-30 22:33
بىزنىڭ مەكتەپتە بوپ قالغان بولسىڭىز تۇنجى كەلگىنىڭىزنىڭ شەرىپى ئۈچۈن قىنىڭىزنى قىيناش ئۈچۈن بولسىمۇ بىرەتتى سىنىپنى.

تۆتتاش 2012-08-30 23:26
ئىشخانىڭىزنىڭ سىزگە تەلمۈرگەن بىلمگە تەشنا ئۇقۇغۇچىللىرىڭىزنىڭ روھى پىسخىكىسىنى تەڭشەيدىغان،سىزگە ئىشەنچىلىك ھالدا قەلبىدىكى يۇشۇرۇنۇپ ياتقان يۈرەك سۆزلىرىنى دىيەلەيدىغان ساغلام بىمارلار بالنىستى بۇلۇشىنى ئۈمىد قىلىمەن. fG{3S:TQq  
Yq:/dpA_  
مىنىڭچە ئۇقۇتقۇچى ئۇقۇغۇچىنىڭ......سىرداش دوستى،ئانىسى ياكى دادىسى،ساۋاغدىشى،بىر تۇغقان قېرىندىشى،مەھەلىسىدىكى مۈكۈ-مۈكۈلەڭ ئوينايدىغان دوستى بۇلۇشى كېرەك. ]/AU_&  
يېڭى ئۇتۇقلىرىڭىزنىڭ تىزراق ۋۇجۇدقا چىقىشىنى ئۈمىت قىلىمەن.

koksangun 2012-08-31 11:03
بۇ تاييارلىقلارنى يېڭىدىن سىنىپ مەسئۇلى بولغان ئوقۇتقۇچىلارغا يېڭىدىن كەلگەن ئوقۇغۇچىلىرىمىزغا ئىشلىتەر دەپ  بېسىپ بەردىم ، ئۇلار تولىمۇ خۇشال بولدى ...ئەجرىڭىز يەردە قالمايدۇ ، ئۆزقان .

tawpek 2012-08-31 11:08
مەنمۇ ئىشخانىمىزدىكى يىڭى سىنىپ مۇدىرلىرىغا ئوقوپ بەردىم. `iEYq0}  
_T=";NSa  
ئۇلارمۇ بۇ ئارخىپنى تۇرغۇزۇشقا ئاتلاندى.

karwanbiz 2012-09-13 17:07
ئوزقان ؛مەن سىزنىڭ سىنىپ خاتىرىڭىزنى ئوقۇغاندىن كىيىن بىزنىڭ مائارىپىمىزدىكى بىرقىسىم يىتىلىۋاتقان  باغۋەنلەرنىڭ سىزگە ئوخشاش ئەستايىدىل ،بۇلشىنى ياش تۇرۇپ قېرىۋالماسلىقنى  ئۈمۈد قىلمەن .سالامەت بۇلۇڭ .تۇرمىشىڭىزغا  مەڭگۈ خاتىرجەملىك يار بولسۇن.

akqolpan 2012-09-13 19:14
ھەقىقىي سىنىپ مۇدىرىنىڭ تىپىك ئۈلگىسى بۇلۇپسىز جۇمۇ. سىزدىن ئۆرنەك ئالساق بولغىدەك.

رازىيە 2012-09-14 14:43
يېڭىدىن سىنىپ مەسۇلى  بولغانلار  ئۈچۈن ناھايىتى ياخشى بىر  ماتىريال بوپتۇ. نۇرغۇنلىغان نەرسىلەرنى ئۆگىنىشىمىزگە ئەرزىيدىكەن .رەخمەت ئۆزقان.

tawpek 2012-09-14 17:07
بۇنىڭ 2-،3- لىرى ھىچ مەيدانغا كەلمەيدىغۇ؟

gulhan 2012-09-17 00:19
ئۆزقاننىڭ مەسئولىيەتچانلىقى چاقناپ تۇرغان بۇ خاتىرسىنى كۆرۈپ ئۆزەمنىڭ سىنىپ تۇتقاندىكى كام قالغان جايلىرىمنى ھېس قىلىپ يەتتىم.كۆپ رەھمەت سىزگە، ئۆزقان. 5!T\L~tyt  
كىيىنكى قەدەملىرىڭىزنىڭ ئىزلىرىغا تەشنا بىز...

kuyax 2012-09-17 12:43
       مەنمۇ تولۇق 1-يىللىق 1-سىنىپقا سىنىپ مەسئۇلى بولغان ئىدىم.مەنمۇ ئوقۇغۇچىلار ئارخىپىنى (مەكتەپ تۇرغۇزغاندىن باشقا) تۇرغۇزۇش بەك مۇھىم دەپ قارايمەن. IGj%)_W  
        ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەھۋالىنى ئىگىلەش ئۈچۈن ئەدەبىيات ماقالە تاپشۇرۇقىنىڭ بىرىنچى بېتىگە 1)ئىسىم-فامىلىسى 2)ئالاھىدىلىكى  3)قىزىقىشى 4)ئارزۇسى دېگەن مەزمۇنلارنى يېزىپ كېلىشكە  تاپشۇرغان ئىدىم.سىزنىڭ ئۇسۇلىڭىز بىلەن تۇرغۇزۇلغان ئارخىپنىڭ ساقلاش،پايدىلىنىش قىممىتى تېخىمۇ يۇقىرى بولىدىغانلىقىنى ھېس قىلدىم. 8lo /BGxS>  
        بۇنىڭدىن كېيىن مۇشۇنداق ياخشى ئۇسۇللىرىڭىزنى داۋاملىق تونۇشتۇرۇپ تۇرۇشىڭىزنى ئۈمىد قىلىمەن.بالىلىرىمىزنى بىرلىكتە يېتەكلەيلى.

yaprak26 2012-09-17 23:26
ئۆز قان مۇئەللىم ئەجرىڭىزگە كۆپ رەخمەت،يازمىلىرىڭىزنىڭ پايدىلىنىش ئۈنۈمى ناھايىتى يۇقىرى ئىكەن. مەنمۇ بۇلتۇر تۇلۇقسىز 1-يىللىققا چىققان ئۇقۇغۇچىلىرىمغا مۇنداق ئۇسۇل قوللانغان ئىدىم. C ebl"3Q  
ھەر بىر ئوقۇغۇچىغا بىردىن كۈندىلىك خاتىرە تۇتقۇزدۇم .ۋە بىرىنچى كۈنلۇك تاپشۇرۇقنى بەردىم .خاتىرىنىڭ 1-بىتىنى ئۆزى خالىغان شەكلىدە لاھىيلەپ ،رەسىمىنى چاپلاپ ،ئائىلىسى،تۇغۇلغان ۋاقتى،قىزىقىشى،نىشانى... دېگەندەكلەرنى يېزىپ كىلىشنى تاپشۇردۇم.ۋە ئەتىسى 58 بالىنىڭ خاتىرىسىنى يىغىۋىلىپ ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئارخىپىنى ئۆزەمنىڭ خاتىرىسىگە بىر مۇبىر ئورنىتىپ چىقتىم.ۋە خەت شەكلىنى ئايرىپ چىقتىم.ۋە تۇنجى قېتىملىق سىنىپ يىغىنىدا <يېزىقىمىز يىغلاپ قالمىسۇن>دەپ ئاچتىم،چۈنكى خىتى سەت،ئىملا خاتالىقى ئېغىر بالىلار سىنىپنىڭ يېرىمىدىن كۆپرەكىنى ئىگەللەيتتى...شۇندىن باشلاپ تا ھازىرقى 2-يىللىققا چىققانغا قەدەر ھەر ھەپتىدە كۈندىلىك خاتىرە يازدۇرۇپ كىلىۋاتىمەن،بۇ خاتىرە  بالا بىلەن مىنىڭ ئوتتۇرامدىكى ئالاقە ۋاستىسى بۇلۇپ كىلىۋاتىدۇ ،بۇ ئارقىلىق مەن سىنىپىمنىڭ ئومۇمىي ئەھۋالى ،ئوقۇغۇچىلىرىمنىڭ خۇشاللىق ۋە ئازاپلىرى،دەرس ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ ئەھۋالى،دەرس ئوزلەشتۇرۇش ئەھۋاللىرى،ئۆگىنىش ۋە تۇرمۇشتىكى قىيىنچىلىقلىرى ۋە يۇلۇققان مەسىلىلىرىنى بايقاشتا ۋە ھەل قىلىشتا ،ئاتا -ئانىلىرىغا دەيدىغان يۈرەك سۆزلىرى ...دېگەنلەردىن ۋاختىدا خەۋەردار بۇلۇپ تۇردۇم.ۋە ئۆز كۆز قاراشلىرىم ۋە باھالىرىمنىمۇ ۋاختى -ۋاختىدا يېزىپ ماڭدىم.بۇنىڭ يەنە بىر ئەۋزەل تەرىپى شۇ بولدىكى،بالىلارنىڭ يېزىقچىلىق قابىلىيىتىمۇ ئۆسۇپ ماڭدى.

ozqan 2012-09-18 20:51
ياپراق ،  بۇ خاتىرىنى سىز تېخىمۇ ئەستايىدىللىق بىلەن باشقۇرۇپ كەپسىز ، خاتىرە ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلار بىلەن ئالاقە ئورنىتىش بەك ياخشى ئىش ..  ھارمىغايسىز...

gulhan 2012-09-19 00:09
ياپراقنىڭ بۇ ئۇسولىنىڭ ئەھمىيىتى چوڭ ئىكەن. مەنمۇ  قوللىنىپ باقسام بولغىدەك... [:geDk9O#'  
ئەجرىڭلارغا بارىكاللا!

قاراخان 2014-03-02 00:26
ھەقىقەتەن ئەستايىدىل ئىكەنسىز، بۇ قۇرلارنى ئوقۇپ ئۆزۈمنىڭ تېخى پىشمىغانلىقىنى بىلدىم، سىزگە رەھمەت!

بابۇر0725 2014-03-02 01:31
ئۆگىنىشكە تېگىشلىك بىلىملەرنى بىلىۋالدىم رەھمەت سىزگە


查看完整版本: [-- ئۆزقاننىڭ سىنىپ خاتىرسى (1) --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled