查看完整版本: [-- ئەدەبىياتتىن ياردەم قىلىڭلار! --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> سۇئال-جاۋاپلار -> ئەدەبىياتتىن ياردەم قىلىڭلار! [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

مۇئەللىم 2012-07-22 00:14

ئەدەبىياتتىن ياردەم قىلىڭلار!

ماڭا << دانكو >> نىڭ دەرس لاھىيىسى جىددىي لازىم ئىدى، بولسا ئۇستازلار ياردىمىڭلارنى ئايىمىغايسىلەر.سىلەردىن مىننەتدار بولاتتىم. 

kaqur 2012-07-22 00:31
Y2B &go  
شۇ خەتنى چەكسىڭىزلا بولدى...

مۇئەللىم 2012-07-22 00:46
رەھمەت!!! ! ئەجرىڭىزدىن كۆپ مىننەتدار بولدۇم.........دەل ۋاقتىدا ياردەم قىلدىڭىز ......

tawpek 2012-07-23 13:01
تەييار بارنى ئىزدىمەي ئىغىزىمىزنى يوغان ئاچساقمۇ چۈشىدۇ مانا تەۋپىقتە.

hebibulla658 2012-08-02 21:03
دەرسلىك دىتاللىرىنى ھەرۋاقىت كۈرەلىسەك.

tawpek 2012-08-03 16:26
ئىرىشىش ئۈچۈن ئازراق ئەجىر سىڭدۈرۈشكە توغرا كىلىدۇ شۇ.

بىلىگيار 2012-08-11 17:01
ماقال-تەمسئللەر B7]MGXC  
ئوقۇتقۇچى بور ئىچىدە ، ئوقۇغۇچى نۇر ئىچىدە . SM@QUAXO  
ئىرادىسىز كىشىلەر كۇندە بىر ئىرادە تىكلەيدۇ              *قورققان ئاۋۋال مۇشت مۇشت كۆتۈرەر. /> 4"~q)  
ئۈمىدسىز كىشى يەلكەنسىز كېمىگە ئوخشايدۇ . =Fdg/X1  
ئادەم بولمىساڭ ئەقلىڭ بىلەن ، ئەخمەق بولىسەن ساقىلىڭ بىلەن . &5: tn=E  
ئۆزگە يۇرتتا سۇلتان بولغىچە ، ئۆز يۇرتىڭدا ئۇلتان بول. p0pWzwTG3  
سىنالمىغان پادشاھتىن سىنالغان گاداي ياخشى... )Y)pmjZaG  
بىلگەن بىلىپ سۆزلەيدۇ ،بىلمىگەن كۆپۈپ سۆزلايدۇ . gJM`[x`T  
ساقنى تاز دىسە كۈلگىى كەپتۇ ،تارنى تاز دىسە ئۆلگىسى كەپتۇ .  
قازانغا يولۇقساڭ قارىسى يۇقار ، يامانغا يۇلۇقساڭ يارىسى. ... H#ncM~y*  
مىڭ ئاڭلىغاندىن بىر كۆرگەن ئەلا..                           *ھەركىم ئۆز تەقدىرىنىڭ تۈمۈرچىسى . ) Yd?m0m*  
بىلىملىك بىلىدۇ بىلىم قەدىرىنى ، بىلىمسىز تارتىدۇ ئۇنىڭ دەردىنى . 4R\ Hpt  
ئۆرە تۇرۇپ ئۆلۈشكە بولىدۇكى، تىزلىنىپ تۇرۇپ ياشىماسلىق كىرەك ,N0#!<}4  
ياخشىدۇر ئەسكى چاپان بىلەن خاتىرجەم تۇپراقتا ئولتۇرۇش ، ئۇنىڭدىن ياماندۇر كىمخاپ چاپان بىلەن بىراۋنىڭ ئالدىدا تىك تۇرۇش .                                   *غوجامنىڭ غوجىسى بار ، چامغۈرنىڭ ئورىسى... q`r**N+zn  
ئاجىزلار پۇرسەت كۈتىدۇ ، كۈچلۈكلەر پۇرسەت يارىتدۇ. !50[z:  
تەلۋىگە نەسىھەت قىلماق ، قۇيۇننىڭ پۇتىغا ئىشكەل سالماق بىلەن باراۋەردۇر . Y0X-Zqk'  
ۋاپاسىز ، ئېزىلەڭگۈ ، قابىل يىگىتتىن ۋاپالىق قوتۇر ئىت ياخشى . rOVVL%@QqJ  
ھەر كىم قىلسا ئۆزىگە ، خەنجەر كىرەر كۆزىگە . ,I,\ml  
بەلگە بولسا يولدىن ئازماس ،بىلىم بولسا سۆزدىن ئازماس 1aTB%F  
بارمايمەن دېگەن تۇگمەنگە مىڭ قىتىم بىرىپتۇ .   H/37)&$E(  
پالتا چۇشكىچە كۆتەك ئارام ئاپتۇ .                   * ئۆزۆڭنى خار قىلغىچە ، كۈچۈڭنى خار قىل ! sL$:"=  
مۆشۈكنىڭ گۆشكە بويى يەتمىسە روزا تۇتتۇم دەر .      *مانتىنى ھىكىم يەيدۇ ، تاياقنى يىتىم (يەيدۇ) . sjV!5Z  
كىچىك بالا سۆيگەننى بىلمەس ، نادان كۆيگەننى (بىلمەس) . WA&!;Zq  
توشقاندەك يۈز يىل ياشىىغىچە ,،يولۋاستەك بىر يىل ياشا. ]'=)2 .}  
ئەقلىڭ ھىسياتىڭ ئۈچۈن خىزمەت قىلمىسۇن!!         *پادا باققاندا دوسىت ئىدۇق، جىگدە قاققاندا ئايرىلدۇق io8'g3<  
ئۆزۈڭنى بىل ،ئۆزگىنى قوي .                           *يىتىپ يىسە تاغمۇ تۇشىمايدۇ 0a XPPnuX  
جاپا جۈپ كېلىدۇ ،ۋاپا يالغۇز .                       * تەقدىرنىڭ قۇلى بولغۇچە ، ئەقىلنىڭ قۇلى بول . bl&nhI)w  
ئۆزۈڭنى باشقىلارنىڭ ئەينىكىدە كۆرۈپ باق..                      *تىلى ياتنىڭ دىلى يات. G\+L~t  
ئىنسان چىرايلىق بولغاچقا سۆيۈملۈك ئەمەس، سۆيۈملۈك بولغاچقا چىرايلىق. lUMS;H(  
نادانغا كۆڭۈل بەرگەنلىك، ئىشەككە مۇراببا بەرگەنلىككە باراۋەر. f@|A[>"V  
دوسلارنىڭ كۆپلەپ ماقال-تەمسىللەرنى ئەۋەتىشىنى ئۈمۈت قىلىمەن! &keR~~/  
تومپايغا نەسىھەت قىلغان قىلغان ئادەمنىڭ ئۆزى نەسىھەتكە مۇھتاج. Xx0hc 8qd  
نادانلار بىلەن تەڭ بولما،جاھىللاردىن قاچ.                *پۇلى بارنىڭ غىمى جىق ،پۇلى يوقنىڭ گېپى... >8#X;0\Kj  
تاشنى تاياققا تاڭغىلى بولمايدۇ.                        *گاچا قىزنىڭ تىلىنى ئانىسى بىلەر. 9CWezI+  
پۇلى بارنىڭ گېپى ئوڭ، پۇلى يوقنىڭ گېپى توڭ.                   *تامار - تامار كۆل تولار.

بىلىگيار 2012-08-11 17:02
يېڭى دەرسكە باشلاپ كىرىش: Xx."$l  
1.ئالدىنقى مەۋسۈملۈك ئىمتىھان سۇئالى ئىشلەتكۈزۈلىدۇ .مۇھىم نۇقتىلار   ئەسكەرتىلىدۇ . WejY y|  
2.بۇقىسىم كىتاپتىكى ئۆگۈنۈشكە تېگىشلىك مۇھىم مەزمۇنلار كۆرسى تىپ بېرىلىدۇ .               2,$8icM  
يېڭى دەرس تېمىسى: H*RC@O_hv  
1.كەسىپنى قەدىرلەش ۋە كەسىپكە ئىشتىياق باغلاش 0bceI  
ئوقۇتۇش نىشانى: 1-%fo~!l  
   1.تېكىستنى ئوقۇپ مەزمۇنىنى چۈشىنىش . bU>U14ix<  
2.كەسپنى قەدىرلەش ۋە ئىشتىياق باغلاشنىڭ نىمىلىكىنى ئەستە تۇتۇش  . rHC>z7+z.  
3.كەسىپنى بېرىلىپ ئىشلەشنىڭ زۆرۈرلۈكىنى ئەمەلىيىتى بىلەن بىرلەشتۈرەلەيدىغان  بولۇش . ]e"=$2d$  
.ئىدىيىۋى تەربىيە نىشانى : oRm L {UDZ  
ھەرقانداق بىر كەسپنى چىن دىلىدىن سۆيۈپ ئىشلەش ،نەتىجە قازىنىش  ھەققىدە تەربىيە بېرىش .   *]ly0nP  
ئوقۇتۇش ۋاستىلىرى: Ed0QQyC@9  
دەرسلىك كىتاپ،تىل-ئەدەبىيات ئوقۇتۇش قوللانمىسى ، تىل-ئەدەبىيات يۇمشاق دىتالى hv`~?n)D66  
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ۋە ئۈگىنىش شەكلى: ~ZmN44?R  
ئوقۇشقا يىتەكلەش، چۈشەنمىگەن سۆزلەرنى تىپىپ ئويلىنىش. چۈشەنچە بېرىش  قوزغىتىش، سۇئال قويۇپ سۆزلەشكە يىتەكلەش ئىلىپ بىرىلىدۇ. مۇستەققىل ئۈگىنىش، ھەمكارلىشىپ ئۈگىنىش شەكلى قوللىنىلىدۇ.           chcbd y>C  
مۇھىم نۇقتا : كەسىپنى قەدىرلەش  ۋە كەسپكە ئىشتىياق باغلاشنىڭ نىمىلىكىنى بىلىۋېلىش . R+2+-j4  
قىيىن نۇقتا : كەسپنى سۆيۈش بىلەن كەسپنى زۆرۈرىيەت ئۈچۈنلا ئىشلەشنىڭ پەرقىنى بىلىۋېلىش 3C ?f(J}  
ئوقۇتۇش جەريانى: :}Xll#.,m  
ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلار پائالىيىتى TC @s  
بۇ سائەتلىك دەرس تۆۋەندىكى نۇقتىلار بويىنچە ئىلىپ بىرىلىدۇ. <>dT64 R|  
1. ئاپتۇرنىڭ تەرجىمىھالى  توغرىلىق چۈشەنچە بېرىلىدۇ.. O}+.U<V  
لياڭ چىچاۋ_(1873- 1929) يېقىنقى زاماندىكى مۇتەپەككۇر .ۋۇ - شۈي يېڭىلىققا كۆچۈش ھەركىتىنىڭ رەھبەرلىرىدىن بىرى .ئىسمى جورۇ ،تەخەللۇسى رېنگۇڭ  يەنە بىر تەخەللۇسى مۇزخانا خوجايىنى .گۇاڭدوڭنىڭ شىنخۇي دىگەن يېرىدىن. ئۇ 1890-يىلى كاڭ يۇۋېي بىلەن تو -   نۇشقان .يېڭىلىققا كۆچۈش ھەركىتى مەزگىلىدە  ئۇ بېيجىڭدىكى ‹‹جاھان گېزىتى ››ۋە شاڭخەيدىكى ‹‹ۋەزىيەت گېزىتى ››نىڭ باش مۇھەررىر q4R5 
بولغان .1897-يىلى خۇنەندە قانۇن ئۆزگەرتىش ئىدىيىسىنى تەشۋىق قىلغان .1898-يىلى  ‹‹100كۈنلۈك يېڭىلىققا كۆچۈش ھەركىتى ››گە قاتناشقان .   Hc!  mB  
2.تىكىست ئۈلگە ئاساسىدا ئوقۇپ بىرىلىدۇ. ئوقۇغۇچىلار ئۈلگىگە ئاساسەن تىكىستنى ئوقۇپ چىقىدۇ چۈشەنمىگەن سۆزلەرنى تىپىپ چىقىدۇ.ئاپتور ئەسەردە نەقىل قىلىپ ئالغان سۆزلەرنىڭ ئاستىغا سىزىدۇ . qIVx9jNN  
تىكىستنىڭ مەزمۇنىنى ئوقۇغۇچىلار ئۆزلىرى ئۆز تىلىغا ئايلاندۇرۇپ بايان قىلىدۇ. ھەم شۇ ئاساستا مەركىزى مەزمۇننى خۇلاسىلايدۇ E[2m&3&  
ئاخىردا ئوقۇتقۇچى ئومۇملاشتۇرۇپ بىرىدۇ. I3=%h  
دوسكا لاھىيەسى: D2< fw#  
1.كەسپنى قەدىرلەش ۋە كەسپكە ئىشتىياق باغلاش 1_o],? Q  
ئاپتورى :لياڭ چىچاۋ yyoqX"v[  
ژانىرى :نۇتۇق-مۇھاكىمە ماقالىسى 6 )Hwt_b  
.مۇھاكىمە ماقالىلىرىنىڭ ئۈچ مۇھىم ئامىلى : dq7x3v^"ZG  
1.نۇقتىئىنەزەر ، 2.ئاساس ،3.ئىسپاتلاش ئۇسۇلى . NMW#AZVd  
تاپشۇرۇق : iWei  
تىكىستنى قايتا ئوقۇپ تېكىتتىكى ئۈچ ئامىلنىڭ ئاستىغا سىزىپ كېلىڭ   4 zASMu  
دەرستىن كىيىنكى تەسىرات: Usr@uI#{J  
 V_C-P[2~  
  ,R'@%,/  


查看完整版本: [-- ئەدەبىياتتىن ياردەم قىلىڭلار! --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled