بىلىگيار |
2012-08-11 17:02 |
يېڭى دەرسكە باشلاپ كىرىش: Xx."$l 1.ئالدىنقى مەۋسۈملۈك ئىمتىھان سۇئالى ئىشلەتكۈزۈلىدۇ .مۇھىم نۇقتىلار ئەسكەرتىلىدۇ .
WejYy| 2.بۇقىسىم كىتاپتىكى ئۆگۈنۈشكە تېگىشلىك مۇھىم مەزمۇنلار كۆرسى تىپ بېرىلىدۇ . 2,$8icM يېڭى دەرس تېمىسى: H*RC@O_hv 1.كەسىپنى قەدىرلەش ۋە كەسىپكە ئىشتىياق باغلاش 0bceI ئوقۇتۇش نىشانى:
1-%fo~!l 1.تېكىستنى ئوقۇپ مەزمۇنىنى چۈشىنىش . bU>U14ix< 2.كەسپنى قەدىرلەش ۋە ئىشتىياق باغلاشنىڭ نىمىلىكىنى ئەستە تۇتۇش . rHC>z7+z. 3.كەسىپنى بېرىلىپ ئىشلەشنىڭ زۆرۈرلۈكىنى ئەمەلىيىتى بىلەن بىرلەشتۈرەلەيدىغان بولۇش . ]e"=$2d$ .ئىدىيىۋى تەربىيە نىشانى : oRm L
{UDZ ھەرقانداق بىر كەسپنى چىن دىلىدىن سۆيۈپ ئىشلەش ،نەتىجە قازىنىش ھەققىدە تەربىيە بېرىش . *]ly0nP ئوقۇتۇش ۋاستىلىرى: Ed0QQyC@9 دەرسلىك كىتاپ،تىل-ئەدەبىيات ئوقۇتۇش قوللانمىسى ، تىل-ئەدەبىيات يۇمشاق دىتالى hv`~?n)D66 ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ۋە ئۈگىنىش شەكلى: ~ZmN44?R ئوقۇشقا يىتەكلەش، چۈشەنمىگەن سۆزلەرنى تىپىپ ئويلىنىش. چۈشەنچە بېرىش قوزغىتىش، سۇئال قويۇپ سۆزلەشكە يىتەكلەش ئىلىپ بىرىلىدۇ. مۇستەققىل ئۈگىنىش، ھەمكارلىشىپ ئۈگىنىش شەكلى قوللىنىلىدۇ. chcbd
y>C مۇھىم نۇقتا : كەسىپنى قەدىرلەش ۋە كەسپكە ئىشتىياق باغلاشنىڭ نىمىلىكىنى بىلىۋېلىش . R+2+-j4 قىيىن نۇقتا : كەسپنى سۆيۈش بىلەن كەسپنى زۆرۈرىيەت ئۈچۈنلا ئىشلەشنىڭ پەرقىنى بىلىۋېلىش 3C
?f(J} ئوقۇتۇش جەريانى: :}Xll#.,m ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلار پائالىيىتى TC@s
بۇ سائەتلىك دەرس تۆۋەندىكى نۇقتىلار بويىنچە ئىلىپ بىرىلىدۇ. <>dT64
R| 1. ئاپتۇرنىڭ تەرجىمىھالى توغرىلىق چۈشەنچە بېرىلىدۇ.. O}+.U<V
لياڭ چىچاۋ_(1873- 1929) يېقىنقى زاماندىكى مۇتەپەككۇر .ۋۇ - شۈي يېڭىلىققا كۆچۈش ھەركىتىنىڭ رەھبەرلىرىدىن بىرى .ئىسمى جورۇ ،تەخەللۇسى رېنگۇڭ يەنە بىر تەخەللۇسى مۇزخانا خوجايىنى .گۇاڭدوڭنىڭ شىنخۇي دىگەن يېرىدىن. ئۇ 1890-يىلى كاڭ يۇۋېي بىلەن تو - نۇشقان .يېڭىلىققا كۆچۈش ھەركىتى مەزگىلىدە ئۇ بېيجىڭدىكى ‹‹جاھان گېزىتى ››ۋە شاڭخەيدىكى ‹‹ۋەزىيەت گېزىتى ››نىڭ باش مۇھەررىر q4R5 بولغان .1897-يىلى خۇنەندە قانۇن ئۆزگەرتىش ئىدىيىسىنى تەشۋىق قىلغان .1898-يىلى ‹‹100كۈنلۈك يېڭىلىققا كۆچۈش ھەركىتى ››گە قاتناشقان . Hc!
mB 2.تىكىست ئۈلگە ئاساسىدا ئوقۇپ بىرىلىدۇ. ئوقۇغۇچىلار ئۈلگىگە ئاساسەن تىكىستنى ئوقۇپ چىقىدۇ چۈشەنمىگەن سۆزلەرنى تىپىپ چىقىدۇ.ئاپتور ئەسەردە نەقىل قىلىپ ئالغان سۆزلەرنىڭ ئاستىغا سىزىدۇ . qIVx9jNN تىكىستنىڭ مەزمۇنىنى ئوقۇغۇچىلار ئۆزلىرى ئۆز تىلىغا ئايلاندۇرۇپ بايان قىلىدۇ. ھەم شۇ ئاساستا مەركىزى مەزمۇننى خۇلاسىلايدۇ E[2m&3& ئاخىردا ئوقۇتقۇچى ئومۇملاشتۇرۇپ بىرىدۇ. I3=%h دوسكا لاھىيەسى: D2<
fw# 1.كەسپنى قەدىرلەش ۋە كەسپكە ئىشتىياق باغلاش 1_o],?Q ئاپتورى :لياڭ چىچاۋ yyoqX"v[ ژانىرى :نۇتۇق-مۇھاكىمە ماقالىسى 6 )Hwt_b .مۇھاكىمە ماقالىلىرىنىڭ ئۈچ مۇھىم ئامىلى : dq7x3v^"ZG 1.نۇقتىئىنەزەر ، 2.ئاساس ،3.ئىسپاتلاش ئۇسۇلى . NMW#AZVd تاپشۇرۇق : iWei تىكىستنى قايتا ئوقۇپ تېكىتتىكى ئۈچ ئامىلنىڭ ئاستىغا سىزىپ كېلىڭ 4
zASMu دەرستىن كىيىنكى تەسىرات: Usr@uI#{J V_C-P[2~ , R'@%,/
|
|