تاپشۇرۇق
تاپشۇرۇق H|
IG"JB
مەكتىۋىمىزدە ئوقۇغۇچىلارنىڭ قولىغا تارقىتىدىغان كۆرسەتكۈچ ئادەتتە ئاتا – ئانىلارغا تەتىللىك ئۇقتۇرۇش سۆزى ، نەتىجە گىرافىكى ۋە ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەخلاق باھالىنىشى قاتارلىق مەزمونلارغا قۇشۇپ ، ھەر قايسى پەنلەردىكى تەتىللىك تاپشۇرۇق ئورۇنلاشتۇرۇش قىسقىچە قىلىپ يېزىلىدۇ. 7 – يىللىق قوش تىل سىنىپلىرىغا تىل – ئەدەبىياتتىن ئورۇنلاشتۇرغان تاپشۇرۇقنى يوللاپ قويغۇم كەلدى . باشقا ئورۇنلاردىكى كەسىپداشلىرىمىز قانداق تاپشۇرۇق ئورۇنلاشتۇردى بولسا سۇنۇپ باقساڭلار ! ھەمكارلىق ياشىسۇن! _UA|0a!- 'ln
o#
يىللىق قوش تىل سىنىپلىرىنىڭ تىل – ئەدەبىيات تەتىللىك تاپشۇرۇق ئورۇنلاشتۇرىلىشى7 lu?:1V- 1. 7- يىللىق 2- قىسىمدا ئۆگىنىپ ئۆتكەن مەزمونلارنى يانداش مەشق ۋە مۇناسىۋەتلىك پايدىلانمىلارغا بىرلەشتۈرۈپ قايتا كۆرۈش .( ئوقۇش باشلانغاندا بىر تۇتاش سىناق ئېلىنىدۇ ) 1I awi?73 2. 8- يىللىق بىرنچى قىسىم تىل – ئەدەبىيات دەرسلىكىدىن ئالدىنقى ئىككى بۆلەك مەزموندىكى تېكستلەرنى ئوقۇپ ئۆگىنىش تەسىراتى يېزىش . 6oI/*`> 3.بۇ مەۋسۈمدە ئۆگىنىپ ئۆتكەن مەزمونلار ياكى قىزىقىشىغا ئاساسەن بەش پارچە گېزىت ئىشلەش. s f.z(o 4.ئىككى ئوقۇش مەۋسۈمىدە ئۆگەنگەن تىل – ئەدەبىيات دەرسلىكىدىكى شېئىرلاردىن تاللاپ بەش پارچىنى يادلاپ كېلىش. 1%C EUE 5. يېزىقچىلىق تەلىۋى.1) ئۆزىڭىز مۇستەقىل مەلۇم خىل تاماقنى ئېتىپ (بىخەتەرلىككە دېققەت قىلىش ئاساسىدا ) تاماق ئېتىش جەريانىنى تۇنۇشتۇرۇڭ ، قانداق تەسىراتقا ئىگە بولدىڭىز؟ B]NcY&A 2) ئاتا – ئانىڭىزنىڭ ياكى ئۇرۇق – تۇققانلىرىڭىزنىڭ ئائىيلىدىكى (ئېتىز – ئېرىق ) ئىشلىرىغا ياردەملىشىڭ ،قانداق ئىشنى قىلدىڭىز تۇنۇشتۇرۇڭ ۋە تەسىراتىڭىزنى يېزىڭ .(ساياھەت خاتىرسى بولسىمۇ بولىدۇ ) ;.Ld6JRunw 3) كۈننىڭ چىقىۋاتقان ۋاقتىنى كۈزىتىپ تەسۋىرلەڭ ۋە ئويلىغانلىرىڭىزنى يېزىڭ . !x:{" 4) روزى ھېيتتا نېمە ئىشلارنى ئۇچۇراتتىڭىز؟ تەسىرلەنگەن تەرەپلەر؟ سىزچە ھېيتنى قانداق ئۆتكۈزسە ئەھمىيەتلىك بولىدۇ ؟ ئويلىغانلىرىڭىزنى يېزىڭ ! &Z3%UOY (يۇقارقى ماتىرياللارغا ئاساسەن ماۋزو قۇيۇپ ، مەلۇم ژانىردا 4 پارچە ئەسەر يېزىڭ ،ژانىر ئالاھىدىلىكى گەۋدىلەنسۇن ) hJ]Oa7r ئەسكەرتىش؛ سىز دەملىش قىلىۋاتقاندا باشقىلارنىڭ چۇقۇم دەمىلىشى ناتايىن، ئۇيۇن ئىچىدىن ئۆگىنىشكە بىر كىشلىك ئورۇن ئېلىپ قۇيۇڭ . :*
&c' dt@c,McN|Q *|g[Mn |@'O3KA
ە |