گۈلزىبا |
2012-06-15 20:42 |
ظأزلذكسىز تەربىيىگە قاچانمذ بارار گۈلزىبا
‹‹ظأزلذكسىز تەربىيىگەقاچانمذ بارارمىز ؟›› ww(. M~/R1\'&j خىزمەتكە چىقىپ بولغاندىن كىيىن ،يەنە ظوقذغذچىلىق دەإرىمىزنى سىغىنىپ ،ياكى بولمىسا ‹‹باشقىلارغا بىر x\m?* 5p ظىستاكان سذ بىرىش ظذچذن ، ظأزىدە بىر چىلەك سذ بولذشى كىرەك ››(ەازىر تذگىمەس ظىقىن بولذشى كىرەك دەيمىزغذ ؟)نىڭ تذرتكىسىدە 1-قىتىم ‹‹ظذزلذكسىز تەربىيىگە بارىدىكەنسىز ››دىسە ، ظاجايىپ ەاياجانلىنىپ كىتىپتىكەنمەن ،خذددى دوكتذرلذق ظوقذشقا بارىدىغاندەك .كەلگەندىن كىيىن دادامنىڭ ‹‹قانداق ظوقذدىڭىز؟›› دىگەن سوظالىغا ‹‹ظىسىت ،20كذن ظذچذن 1000يذەن كىتىپتذ ››دەپتىكەنمەن .ظەزەلدىن كىتاب ظالغان پذلغا ،كذرسلاردا ظوقذغان پذلغاقورساق ظاغرىتمايدىغان مىنىڭ جاإابىمدىن دادام ەەيران قاپتىكەن . ظىككىنچى ،ظذچىنچى قىتىممذ باردىم ،ظوخشاش مذەىت ، ظوخشاش گەپلەر ، ظوخشاش ظوقذپ بىرىلگەن توم- توم ،قىممەت ، لىكىن ظأزىمىز بىرنى سىتىإىلىپ ظوقذساقمذ بولىدىغان ، سەككىز يىلدا مەزمذن ظذزگەرمىگەن ظاساستا ظذچ پارچە سىتىإىلىشقا ‹‹مذيەسسەر ››بولغان كىتابلار ، ظوخشاش يازدذرىلىإاتقان كونسىپىك ،ظوخشاش قذرذق پاراڭ ،تىلفذنلىشىشلار ظذچذن يىغىإىلىنىپ ،قايتا- قايتا ناەايتى سذرلذك سان ظىلىندىغان كەچلىك ‹‹تەكرار››إاقىتلىرى ،ەەتتا مذظەللىملەرنىڭ 3-قىتىم بارغىنىمىزدىمذ ظذزگەرمەيدىغان مىساللىرى ، ‹‹تأإەن ››يەنى بىزنىڭ مەكتەپ (ناەىيلەردىكى بىز ظىشلەإاتقان )ەەققىدىكى ظأزگەرمەس پاراڭلىرى ، ظابىستراكىت ظىلەام -تەربىيە بىرىشلەر ، دەرس ظأتذش خوشياقمىغان چاغلاردىكى تاغدىن -باغدىن قىلىشقان ظەەمىيەتسىز پاراڭلار،ەەر قىتىمدا چىقىم قىلىنإاتقان پذللار ، توققذز ظايلىق بالىسىنى قورسىقىدا كأتذرذپ ،كىشىنى ظەنسىرتىپ يذرگەن ەامىلدارلار ،‹‹يىڭى تذغذتتىن تذرغانتىم ››دەپ يىشىغا توشمىغان بالىلىرىنى چىرقىرىتىپ يذرگەن ياش ظانىلار ،چىشى بولمىغاچقا ظاشخانىنىڭ تاماقلىرىغا كأنەلمەي ، ظاشقازانلىرىدىن ظاغرىنىشىپ ، يذقىرى قان بىسىم ،يذرەك كىسىلىنىڭ دورىلىرى قاچىلانغان سومكىلىرىنى ەىچقاچان ظايرىماي ، 40يىلغا يىقىن ظىشلىسىمذ يىشى توشماي ، ياكى باشقا سەإەبلەردىن پىنسىيىگە چىقالماي ،كادىرلار ظىشلىرىغا مەسظذل خادىمنىڭ ‹‹بارمىسىلا زادى بولمايدذ ››سى بىلەن كەلگەنىلىكى ەەققىدە پاراڭلىشىإاتقان كذمذش چاچلىق مويسىپىت ظذستازلار ، مەكتىپىدە‹‹قالغان ›› 20كذنلذك دەرسنى قاچان تولذقلاپ ظأتەرمەن دەپ غەمگە چأككەچ دەرس تەييارلىق يىزىإاتقان جاپاكەشلەر ،سىنىپىدىكى ظوقذغذچىلارنىڭ ‹‹تومذر تذتذپ ››‹‹ظاينىپ كەتمەسلىكى ››ظذچذن كىملەردىندذ ‹‹ قاراپ قويذش››نى ظأتذنذپ قىلىنإاتقان تىلفذنلار ،ظأيدە قالغان يەسلدىكى بالىسىنىڭ ‹‹ظانام قىنى ››دەپ كىچىچە ظذخلىماي يىغلاپ كەتكەنلىكىدەك خەإەرلەر ...مىنى ظأزلذكسىز تەربىيىدىن قورقىدىغان قىلىإەتتى ، مەنمذ مذشذنداق تەربىيىلەردە ‹‹نىمىشقا ظابدذقادىر جالالىدىننڭ دەرسلىرىدە يوقلىما قىلمىسىمذ دەرسخانا توشذپ كىتىدىغاندذ ؟ بذ يەردە ظوقذغذچىلار بذلذمى مەخسذس ظادەم ظاجرىتىپ كذندە تذت إاق سان ظالىمەن دەپ تذرسىمذ ، بذلار نىمىشقا دەرسخانىدىن شذنچە بىزاردذ ؟››دەپ ظويلاپ ظولتذرذپ قەشقەرلىقنىڭ ‹‹سىسىق پارىڭى ››دىنمذ ظاڭلاپ ،ظاچچىقمذ يذتىإالغانمەن . iA[WDB\|0 ظالدىنقى ظايدا بارغان تأتەيلەن تذنذگذن كەلدى، يىڭىدىن سەككىزەيلەننڭ ظەتەماڭىدىغانلىقىنى ظذقتذرغان ظىلمى مذدىرىمىىزظوقذتقذچىلارغا بذلارنىڭ دەرسىنى ظذتذپ قويىدىغان ظوقذتقذچى يوقلذقىنى (ظەزەلدىن شذنداق )، باشقا پەن ظوقذتقذچىلىرىنىڭ بذ ‹‹پذرسەتنى چىڭ تذتذپ ››كذنىگە 4-5ساظەتتىن ظاكتىپلىق بىلەن دەرس ظأتىإالسا بولىدىغانلىقىنىمذ قوشذپ قويدى ، گەرچە ظأزلذكسىز تەربىىيىگە باردىغانلار قاتارىدا بولمىساممذ ،بىشىمدا يەنە غەم ! نىمىشقا دەمسىز ،ظذلارنىڭ ظورنىغا كذندە كىرىپ ، بىر ەەپتىدە 4ەەپتىلىك پىلاننى ظورذندىإالىمەن دەپ ‹‹خذشال ›› بولغان بىلەن تاپشذرذقنى قانداق تەكشذرذپ بولارمەن ؟ دەرس تەييارلىقنى قانداق ظذلگذرتەرمەن ؟كذندە بەش ساظەتتىن دەرس ظذتسەم ،ظابدذكىرىم ظابلىز ظىيىتقاندەك گىپىم 1000ظىغىز غا يىتىپ قالسىچذ ؟... |
|