查看完整版本: [-- سېلىشتۇرۇشتىن سېلىشتۇرما ئەدەبىياتقىچە --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئۇيغۇرتىلى دەرىس تەييارلىقلىرى -> سېلىشتۇرۇشتىن سېلىشتۇرما ئەدەبىياتقىچە [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

abduxvkvr 2012-04-22 15:09

سېلىشتۇرۇشتىن سېلىشتۇرما ئەدەبىياتقىچە

مۇھىم نوقتا :
پېئىلنىڭ شەخىسسىز شەكىللىرىنىڭ قوشۇمچىلىرىنى ئەستە ساقلاش  قىيىن نوقتا :  v$)ZoM6E  
مەشىق جەريانىدا شەخىسسىز پېئىللارنى توغرا تەھلىل قىلىپ بىلىش  5HC5   
  (&   PpLuN12H  
授课方法    j"r7M|Z+V  
دەرىس مەزمۇنىنى مىساللار بىلەن بىرلەشتۈرۈپ سۆزلەپ ئەمەليەتكە باغلاش ۋە مەشىق ئارقىلىق چۈشەنچىنى چوڭقۇرلاشتۇرۇش ئۇسۇلى ئارقىلىق نېشاننى ئايدىڭلاشتۇرىمەن .     7h#*dj ef  
  kVv <    D k 
教学流程    u?rs6A[h#  
 1 . سىناق سۇئاللار ئاساسىدا دەرىسكە باشلاپ كىرىمەن .    M2Jb 
سىناق سۇئال : 1 . تۆۋەندىكى جۈملىلەردىكى پېئىللارنى تېپىڭ ھەمدە قايسى دەرىجە شەكىلىدە كەلگەنلىكىنى ئىيتىپ بېرىڭ ؟    q.kDx_  
(1) مۇئەللىم ئوقۇغۇچىلارغا تاپشۇرۇق ئىشلەتكۈزدى .    {X10,  
(2)يېزا يوللىرى قاتتىقلاشتۇرۇلدى .    kgHZaQnD  
2. پېئىلنىڭ شەخىسسىز شەكىللىرى قايسىلار ؟    YYhN>d$  
سۈپەتداش       ئىسىمداش     رەۋىشداش    q 7-ZPX  
1 . سۈپەتداش    N~ajrv}kd  
ھەم سۈپەت ھەم پېئىللىق خۇسۇسيەتكە ئېگە . جۈملىدە پېئىل ھەم سۈپەتنىڭ رولىدى كېلىدۇ .  قوشۇمچىلىرى : << غان  قان   گەن  كەن  ار  ىەس  ماس   مەس   ىىدىغان   يىدىغان >>    =I0J1Ob  
مەسىلەن : بارغان  ، كەلگەن ، كۆرمەس    i9Eh1A3Y  
سۈپەتداشنىڭ ئالاھىدىلىكى :    -/:!AxIH  
1.بولۇشلۇق ، بولۇشسىز شەكىلدە كېلىدۇ .  2.سۈپەت ئورۇندا قوللىنىدۇ .    ^CK D[s  
3. سۈپەتنىڭ كېمەيىتمە دەرىجىسى بىلەن تۈرلىنىپ كېلىدۇ .   rZ&li/Z  
4. سۈپەتداشلار ئىسىم ئورۇندا قوللىنىدۇ :    07]9VJa  
(1) ئۇنى كۆرگەنلەر بارمۇ  (2) ئوقۇغانلار ھامان پەرىقلىق بولىدۇ     D&x.io  
2. ئىسىمداش   {e1sq^>|  
ئىسىمداش پېئىل ھەم ئىسىملىق خۇسۇسيەتكە ئىگە . ئىسىم ھەم پېئىل ئورۇندا قوللىنىدۇ .     fWf't2H&  
قوشۇمچىلىرى : (1)بەزىلىرى پېئىللارغا << ش ، ىىش ، ۇش ، ۈش ، ماق ، مەك >> قوشۇمچىلىرنىڭ قوشۇلۇشى بىلەن ياسىلىدۇ .    }~p%e2<  
 (2) بەزىلىرى پېئىللارغا << غو ، قۇ ، گۈ ، كۈ >> قوشۇمچىلىرنىڭ قوشۇلۇشى بىلەن ياسىلىدۇ .    R8 LHwRQ  
 (3) بەزىلىرى سۈپەتداشلارغا << لىق ، لىك >> قوشۇمچىلىرنىڭ قوشۇلۇشى بىلەن ياسىلىدۇ .    6E2#VT>@/  
ئىسىمداشلارنىڭ ئالاھىدىلىكى .   FOteN QTj  
1. بەزى ئىسىمداشلار بولۇشلۇق بولۇشسىز ، دەرىجە ، زامان مەنىلىرىنى ئىپادىلەيدۇ .  &Xc=PQ:I  
مەسىلەن : سەن ئۇنىڭ بىلەن سۆزلەش .   پائاليەتتە ساۋاقداشلار ئۆزماھارەتلىرىنى كۆرسىتىشتى .    " 
2 . ئىسىمغا خاس قوشۇمچىلار بىلەن تۈرلىنىدۇ .
مەسىلەن : ئوقۇش + ى = ئوقۇشى )  fCZ"0P3(  
رەۋىشداش    '-mzt~zGOY  
رەۋىشداش پېئىل ھەم رەۋىشلىك خۇسۇسيەتكە ئىگە . جۈملىدە پېئىل ھەم رەۋىش رولىدا كېلىدۇ .   O0s,)8+z5D  
قوشۇمچىلىرى : (1) ‹‹ غۇچە ، گۈچە ، قۇچە ، كۈچە ›› قوشۇمچىلىرى .     M& )yr^  
 (2)‹‹ غىلى ، قىلى ، گىلى ، كىلى ›› قوشۇمچىلىرى .(3) ‹‹ قاچقا ، غاچقا ، كەچكە ، گەچكە ، غاچ ، قاچ ، گەچ ، كەچ ›› (4) ‹‹غانسېرى ، گەنسېرى ، كەنسېرى ، قانسېرى ››   Mf !S'\  
 (5) ‹‹ پ ، ىپ ، ۇپ ، ۈپ ، ئا ، ئە ، ي ›› قوشۇمچىلىرى ۋە ئۇندىن باشقا ‹‹ ماق ، مەك ›› شەكىلدىكى ئىسىمداشلارغا ‹‹ چى ›› قوشۇمچىسىنىڭ قوشۇلۇشى بىلەن مەقسەت رەۋىشداشلىرى ياسىلىدۇ .                ^/cqE[V~,  
رەۋىشداشنىڭ ئالاھىدىلىكى )    !/ dH"h  
. رەۋىشداشلار بولۇشلۇق ، بولۇشسىز ، دەرىجە قوشۇمچىلىرى بىلەن تۈرلىنىدۇ .     U%tpNWB  
2. قوشما پېئىللارنىڭ ياسلىشىغا ئاساس بولىدۇ .
3. پېئىلغا بېقىنىپ ھالەت ۋەزىپىسىدە كېلىدۇ .   4. مەقسەت رەۋىشداشلىرى خەۋەر بولۇپمۇ كېلىدۇ .    p9*Ak U&]  
بىز سائەت ئالتىدە يولغا چىقماقچى . ئۇ سەن بىلەن كۆرۈشمەكچى .
5 . بەزى رەۋىشداشلار سۈپەتنىڭ كېمەيىتمە دەرىجىسى بويىچە تۈرلىنىدۇ .
个案内容    E~c>LF_]Q  
归纳小结]   Xm~N Bt  
 مۇھىم ،قىيىن نوقتىلارنى قىسقارتىپ سۆزلەپ خۇلاسلاش ئېلىپ بارىمەن  rjwP#  
   h   M zF,is  
课堂练习及    &%tW   
作业布置  Nus]]Iy-g  
مەشىق :    &qIdT;^=I  
1 . تۆۋەندىكى تەلەپلەرنى ئورۇنداڭ .
(1)<< تۈنجى قېتىم زەربە يېگىنىڭدە سەۋىرچان بول>> دېگەن جۈملىدە پېئىلدىن ئىككىسى بولۇپ ، بىرى شەخىسسىز پېئىلغا تەۋە . جۈملىدە ئورۇن كېلىشتە كېلىپ ھالەت بولغان . (     )  H^vA}F`  
(2) << چىۋىن - يۈزى قېلىن ئادەملەرنىڭ كېچىكلىتىلگەن سۈرىتى >>دېگەن جۈملە ھەققىدە توغۇرسى . (   )    6z:/ma^  
A   .پېئىلدىن بىرسى بولۇپ ئىسىمداشقا تەۋە .   %|>D{q6C  
B .جۈملىدىكى پېئىل شەخىسسىز پېئىل بولۇپ سۈپەتتىن ياسالغان .    3\C+g{}e  
C . جۈملىدىكى پېئىل ئىسىمدىن ياسالغان شەخىسسىز پېئىل .    zJ:%iL@  
D . جۈملىدىكى پېئىل رەۋىشتىن ياسالغان شەخىسسىز پېئىل .    '$J M2 u  
تاپشۇرۇق : شەخىسسىز پېئىللارنىڭ قوشۇمچىلىرىنى يادلاپ كېلىڭ
  EB29vHAt~   /-WmOn*  
板书设计    #\ysn|!J,  
 پېئىلنىڭ شەخىسسىز شەكىللىرى ھەققىدىكى مەزمۇن                             wjgFe]  
  fL]jk1.Xv-  
(1)سۈپەتداش
(2)ئىسىمداش    KGI <G  
(3)رەۋىشداش   ra_v+HR7  
  /   ,ei=w,O  
课后反思  dy'lM ;@-  
 دەرىس مەزمۇنىنى مىساللارنى تېخىمۇ كۆپ ئېلىپ ئىككى سائەتكە بۆلۈپ سۆزلىسە بولىدىكەن   -z se+]O`  
#%   0($On`#  
مۇھىم نوقتا :   &FYv4J  
پېئىلنىڭ شەخىسسىز شەكىللىرىنىڭ قوشۇمچىلىرىنى ئەستە ساقلاش    ~C3Ada@4  
قىيىن نوقتا :   ?U1Nm~'UZ  
مەشىق جەريانىدا شەخىسسىز پېئىللارنى توغرا تەھلىل قىلىپ بىلىش  p1mAoVxR  
  &   z3>4 xn{  
授课方法    g@Y]$ey%A  
دەرىس مەزمۇنىنى مىساللار بىلەن بىرلەشتۈرۈپ سۆزلەپ ئەمەليەتكە باغلاش ۋە مەشىق ئارقىلىق چۈشەنچىنى چوڭقۇرلاشتۇرۇش ئۇسۇلى ئارقىلىق نېشاننى ئايدىڭلاشتۇرىمەن .     2:e7'}\D.  
  kVv <    Py/~Q-8p  
教学流程   N3oa!PE  
 1 . سىناق سۇئاللار ئاساسىدا دەرىسكە باشلاپ كىرىمەن .    0V`~z-#  
سىناق سۇئال : 1 . تۆۋەندىكى جۈملىلەردىكى پېئىللارنى تېپىڭ ھەمدە قايسى دەرىجە شەكىلىدە كەلگەنلىكىنى ئىيتىپ بېرىڭ ؟ {
(1) مۇئەللىم ئوقۇغۇچىلارغا تاپشۇرۇق ئىشلەتكۈزدى .    %Q;:nVt  
(2)يېزا يوللىرى قاتتىقلاشتۇرۇلدى .    7| j rk  
2. پېئىلنىڭ شەخىسسىز شەكىللىرى قايسىلار ؟   :&2% x  
سۈپەتداش       ئىسىمداش     رەۋىشداش   !X-ThKEq  
1 . سۈپەتداش  ~SsfkM"  
ھەم سۈپەت ھەم پېئىللىق خۇسۇسيەتكە ئېگە . جۈملىدە پېئىل ھەم سۈپەتنىڭ رولىدى كېلىدۇ .  قوشۇمچىلىرى : << غان  قان   گەن  كەن  ار  ىەس  ماس   مەس   ىىدىغان   يىدىغان
مەسىلەن : بارغان  ، كەلگەن ، كۆرمەس    n,_9Eh#WD  
سۈپەتداشنىڭ ئالاھىدىلىكى :    #$!^1yO  
1.بولۇشلۇق ، بولۇشسىز شەكىلدە كېلىدۇ .  2.سۈپەت ئورۇندا قوللىنىدۇ .    =CCddLO  
3. سۈپەتنىڭ كېمەيىتمە دەرىجىسى بىلەن تۈرلىنىپ كېلىدۇ .   9C5F#(uY  
4. سۈپەتداشلار ئىسىم ئورۇندا قوللىنىدۇ :    Qk@BM  
(1) ئۇنى كۆرگەنلەر بارمۇ  (2) ئوقۇغانلار ھامان پەرىقلىق بولىدۇ   m93{K7O2e  
2. ئىسىمداش kY'C'9p  
ئىسىمداش پېئىل ھەم ئىسىملىق خۇسۇسيەتكە ئىگە . ئىسىم ھەم پېئىل ئورۇندا قوللىنىدۇ .   &hZ 6CV{  
قوشۇمچىلىرى : (1)بەزىلىرى پېئىللارغا << ش ، ىىش ، ۇش ، ۈش ، ماق ، مەك >> قوشۇمچىلىرنىڭ قوشۇلۇشى بىلەن ياسىلىدۇ .  ^nQJo"g\  
 (2) بەزىلىرى پېئىللارغا << غو ، قۇ ، گۈ ، كۈ >> قوشۇمچىلىرنىڭ قوشۇلۇشى بىلەن ياسىلىدۇ .
 (3) بەزىلىرى سۈپەتداشلارغا << لىق ، لىك >> قوشۇمچىلىرنىڭ قوشۇلۇشى بىلەن ياسىلىدۇ . <   QPvWdjf#mM  
ئىسىمداشلارنىڭ ئالاھىدىلىكى    jDj=a->e^  
1. بەزى ئىسىمداشلار بولۇشلۇق بولۇشسىز ، دەرىجە ، زامان مەنىلىرىنى ئىپادىلەيدۇ .  jX t5.9 t  
مەسىلەن : سەن ئۇنىڭ بىلەن سۆزلەش .   پائاليەتتە ساۋاقداشلار ئۆزماھارەتلىرىنى كۆرسىتىشتى .    VHL[Y  
2 . ئىسىمغا خاس قوشۇمچىلار بىلەن تۈرلىنىدۇ .     !8RJHMX&  
مەسىلەن : ئوقۇش + ى = ئوقۇشى )    1d&Q E\2}  
رەۋىشداش    |I.5]r-EK  
رەۋىشداش پېئىل ھەم رەۋىشلىك خۇسۇسيەتكە ئىگە . جۈملىدە پېئىل ھەم رەۋىش رولىدا كېلىدۇ .    }j\8|UG  
قوشۇمچىلىرى : (1) ‹‹ غۇچە ، گۈچە ، قۇچە ، كۈچە ›› قوشۇمچىلىرى . <;   clIn}wQ  
 (2)‹‹ غىلى ، قىلى ، گىلى ، كىلى ›› قوشۇمچىلىرى .(3) ‹‹ قاچقا ، غاچقا ، كەچكە ، گەچكە ، غاچ ، قاچ ، گەچ ، كەچ ›› (4) ‹‹غانسېرى ، گەنسېرى ، كەنسېرى ، قانسېرى ››   wFBSux$  
 (5) ‹‹ پ ، ىپ ، ۇپ ، ۈپ ، ئا ، ئە ، ي ›› قوشۇمچىلىرى ۋە ئۇندىن باشقا ‹‹ ماق ، مەك ›› شەكىلدىكى ئىسىمداشلارغا ‹‹ چى ›› قوشۇمچىسىنىڭ قوشۇلۇشى بىلەن مەقسەت رەۋىشداشلىرى ياسىلىدۇ .                     gf8~Zlq4v  
رەۋىشداشنىڭ ئالاھىدىلىكى ) رەۋىشداشلار بولۇشلۇق ، بولۇشسىز ، دەرىجە قوشۇمچىلىرى بىلەن تۈرلىنىدۇ .    \@_?mL@=  
2. قوشما پېئىللارنىڭ ياسلىشىغا ئاساس بولىدۇ . 3. پېئىلغا بېقىنىپ ھالەت ۋەزىپىسىدە كېلىدۇ .   hXx:D3h  
 4. مەقسەت رەۋىشداشلىرى خەۋەر بولۇپمۇ كېلىدۇ .    ',6d0>4 *  
بىز سائەت ئالتىدە يولغا چىقماقچى . ئۇ سەن بىلەن كۆرۈشمەكچى .     YD5mJ[1t"2  
5 . بەزى رەۋىشداشلار سۈپەتنىڭ كېمەيىتمە دەرىجىسى بويىچە تۈرلىنىدۇ .    u>2opI~m  
个案内容    [Lf8*U"  
归纳小  u4[rA2Bf8E  
 مۇھىم ،قىيىن نوقتىلارنى قىسقارتىپ سۆزلەپ خۇلاسلاش ئېلىپ بارىمەن  $,1KD3;+]  
      BM02k\%  
课堂练习及 :   x0q `Uc  
作业布置    H$xU OqL  
مەشىق :
1 . تۆۋەندىكى تەلەپلەرنى ئورۇنداڭ .
(1)<< تۈنجى قېتىم زەربە يېگىنىڭدە سەۋىرچان بول>> دېگەن جۈملىدە پېئىلدىن ئىككىسى بولۇپ ، بىرى شەخىسسىز پېئىلغا تەۋە . جۈملىدە ئورۇن كېلىشتە كېلىپ ھالەت بولغان . (     )   ->@iw!5xu  
(2) << چىۋىن - يۈزى قېلىن ئادەملەرنىڭ كېچىكلىتىلگەن سۈرىتى >>دېگەن جۈملە ھەققىدە توغۇرسى . (   )    @P 
A   .پېئىلدىن بىرسى بولۇپ ئىسىمداشقا تەۋە .   *Di ;Gf@  
B .جۈملىدىكى پېئىل شەخىسسىز پېئىل بولۇپ سۈپەتتىن ياسالغان .    ;QQ/bM&I  
C . جۈملىدىكى پېئىل ئىسىمدىن ياسالغان شەخىسسىز پېئىل .   >jm^MS=  
D . جۈملىدىكى پېئىل رەۋىشتىن ياسالغان شەخىسسىز پېئىل .   ?qczMck_  
تاپشۇرۇق : شەخىسسىز پېئىللارنىڭ قوشۇمچىلىرىنى يادلاپ كېلىڭ
    vFg X]&bE  
  EB29vHAt~   z2cd1HxN  
板书设计  71!'k>]h  
 پېئىلنىڭ شەخىسسىز شەكىللىرى ھەققىدىكى مەزمۇن                            <) ltvo(  
(1)سۈپەتداش
(2)ئىسىمداش    #>\%7b59>  
(3)رەۋىشداش    TxXX}6  
  /   I2 ^ Eo5'  
课后反思    }N%uQP#I  
 دەرىس مەزمۇنىنى مىساللارنى تېخىمۇ كۆپ ئېلىپ ئىككى سائەتكە بۆلۈپ سۆزلىسە بولىدىكەن   |]'0z0>  
#%   &n-)Alx  
سېلىشتۇرۇشتىن سېلىشتۇرما ئەدەبىياتقىچە ,R2;oF_  
ypV>*  
دەرىس مەزمۇنى: * J|]E(  
GG$&=.$  
سېلشتۇرۇش ئىنسانلار تارىخىدا مەۋقۇت بولۇپ كەلگەن بىر خىل ئۇسۇل،كىشلەر كۈندىلىك تۇرمۇشىدا سىشتۇرۇشتىن ئايرىلالمايدۇ.مەيلى ئاڭلىق ياكى ئاڭسىز ھالدا سېلىشتۇرۇش ئۇسۇلىنى قولىنىدۇ. f5dctDHP  
-5TMV#i {  
     سېلىشتۇرما ئەدەبىيات ئەڭ بالدۇر فىرانسىيەدە بارلىققا كەلگەن.سېلىتۇرما ئەدەبىيات دېگەن بۇ ئاتالغۇنى فىرانسىيلىك ۋېرمان دېگەن كىشى تۇنجى بولۇپ 1827-يىلى ئىشلەتكەن. ]#t5e>o|  
%y_AT2A  
     سېلىشتۇرما ئەدەبىيات پېنى ئىككى مەزمۇننى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ.بىرى،بۇ پەننىڭ تەبىرى،خاراكتىرى،بارلىققا كېلىش تارىخى،تەتقىقات ئۇسۇلى قاتارلىق ئاساسى نەزىرىۋى قىسىم،يەنە بىرى،سېلىشتۇرما ئەدەبىياتىنىڭ ئەمەلىي قولۇنىلشى ۋە تەتقىقات ئۇسۇلىنىڭ تەدبىقلىنىش جەريانى.دېمەك سېلىشتۇرما ئەبىيات ئىككى ياكى ئىككى خىلدىن ئارتۇق دۆلەت ياكى مىللەت ئەدەبىياتى توغرىسىدىكى ئوخشاشلىقنى،پەرىقنى،ئۆز ئارا بىر-بىرگە بولغان تەسىر كۆرسىتىشىنى تەتقىق قىلىدىغان پەننى كۆرسىتىدۇ. JDj^7\`  
9G"-~C"e3  
ئوقۇتۇش نىشانى: >S=,ype~G  
}}MZgm~U)  
بىلىم نىشانى: سېلىشتۇرما ئەدەبىياتنىڭ قانداق پەن،قاچان پەيدا بولغانلىقى،قانداق مەزمۇنلارنى تەتقىق قىلىدىغانلىقى ۋە ئۇنىڭ ئەھىمىيتى توغرىسىدا چۈشەنچىگە ئىگە قىلىش. ?QfomTT  
F\( 7B#  
ئىقتىدار نىشانى: ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەسىللدرنى تەھلىل قىش ، ئىزدىنىش ۋە بايقاش   ئىقتىدارى يۇقىرى كۆتىرىلىدۇ. >W7IWhm3  
v'W`\MKY)  
ھېسيات،پوزىتسىيە،قىممەت قاراش نىشانىوقۇغۇچىلاردا مەدىنىيەتنى قەدىرلەش،ئۇنى قوغداش ،ئاسراش لازىملىقى، ئۇنىڭ تەرەققىياتتا كەم بولسا بولمايدىغان مۇھىم ئامىل ئىكەنلىكى ھېس قىلدۇرىلىدۇ. D|rcSa.M  
*)H&n>"e  
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى: سۇئال جاۋاب ،ئىلھاملاندۇرۇش ،كىتاپ ئوقۇشقا يىتەكلەش،ئىزاھات بېرىش،قوزغىتىش قاتارلىقلار |#D$9+  
ئۈگىنىش ئۇسۇلى: دەرس ئاڭلاش ،گۇمانلىق سۇئاللارنى سوراش ،ئۆز ئارا پىكىر ئالماشتۇرۇش،مەشىق ئىشلەش. 3x{2Dhi  
&QQ8ut,;  
مۇھىم نوقتا: ئېتىمۇلوگىيەنىڭ قانداق پەن،قاچان پەيدا بولغانلىقى،قانداق مەزمۇنلارنى تەتقىق قىلدىغانلىقى ھەققىدە ساۋاتقا ئىگە بولۇش.قىيىن نوقتا: سېلىشتۇرما ئەدەبىيات ھەققىدىدىكى نەزىرىۋى بىلىملەرنى ئەمەلىي تۇرمۇشقا تەدبىقلاپ ،ئۇنى ئەمەلىيەت جەريانىدا جانلىق ئىىشلىتىش. i`2X[kc  
A+Xk=k5<  
ئۆگىنىش ھالەت تەھلىلى: سېلىشتۇرما ئەدەبىياتنىڭ قانداق پەن، قانداق مەزمۇنلارنى تەتقىق قىلدىغانلىقى ۋە ئۇنىڭ ئەھىمىيتى توغرىسىدا چۈشەنچىگە ئىگە قىلىش. چۈشىنىش.بىر قەدەر تەسرەك ،شۇڭا ئاۋال ئۆزەم تولۇق چۈشەنچە ھاسىل قىلغاندىن كىيىن ئوقۇغۇچىلارغا بۇ نوقتىغا كۈچ چىقىرىپ ئوقۇغۇچىلارنىڭ چۈشەنچىسىنى چۈڭقۇرلاشتۇرىمەن @Ja8~5:  
Wqu][Wa[Z  
ئوقۇتۇشنىڭ قەدەم باشقۇچلىرى: ئاۋال ئوقۇغۇچىلاردىن سىناق ئېلىش ئارقىلىق ئۆتكەن سائەتتە ئۆتۈلگەن دەرسنى مۇستەكەملەيمەن، ئۆتىدىغان دەرسكە مۇناسىۋەتلىك بىلىملەر بىلەن يېڭى دەرسكە باشلاپ كىرىمەن. باشتا ئۆلگە كۆرسىتپ ئۆزۈم،ئاندىن ئوقۇغۇچىلارنى ئەسەرنى ئوقتىمەن. ئاندىن ئوقۇغۇچىلارنى مۇلاھىزىگە تەشكىلەش ئارقىلىق دەرسنى خۇلاسىلايمەن. S^Z[w|1  
ئوقۇتۇش ۋە ئۆگىنىشنىڭ پائالىيەت شەكلى: سۇئال جاۋاب ،ئىلھاملاندۇرۇش ،كىتاپ ئوقۇشقا يىتەكلەش،ئىزاھات بېرىش،قوزغىتىش، دەرس ئاڭلاش ،گۇمانلىق سۇئاللارنى سوراش ،ئۆز ئارا پىكىر ئالماشتۇرۇش،مەشىق ئىشلەش. u0@i3Po  
ئوتۇش قۇراللىرى ۋە ئۇنىڭدىن پايدىلنىش: دەرسلىك كىتاپ ،«ئەلا ئۆگىنىش لايھەسى»،ئەدەبىيات نەزىريىسى قاتارلىق كىتاپلاردىن دەرسنى ئوقۇغۇچىلارغا تىخىمۇ ياخشى،تولۇق يەتكۈزۇش ئۈچۈن پايدىلنىمەن .
                      دوسكا لاھىيەسى
سېلىشتۇرۇشتىن سېلىشتۇرما ئەدەبىياتقىچە #iOoi9(  
WmRx _d_  
      1. سېلىشتۇرما ئەدەبىيات قانداق پەن؟ 0 7CufoI  
Bw31h3yB  
2. سېلىشتۇرما ئەدەبىياتنىڭ قاچان پەيدا بولغانلىقى،قانداق مەزمۇنلارنى تەتقىق قىلدىغانلىقى ۋە ئۇنىڭ ئەھىمىيتى توغرىسىدا چۈشەنچىڭىزنى بايان قىلىڭ ER O'{nT&  
تاپشۇرۇق:«سېلىشتۇرما ئەدەبىيات ئېچىۋىتىلگەن،بىكىنمىچىلىكتىن خالىي ئەدەبىياتتۇر»دېگەنى قانداق چۈشىنىسىز؟ GnlP#;  
ئوقۇتۇشتىن كىيىنكى ئەسلىمە: nVF?. c  
F_9eju^|  
                                                                                                مەنبە : ئۆزۈم لاھىيلىگەن. )T1U!n?^x  
_;G. QwHr  

ozqan 2012-04-24 18:00
شىنجاڭ پىداگوگىكا ئۇنۋىرستىتىنىڭ دوتسىنىتى ئابدۇرسۇل مۇئەللىم سېلىشتۇرما ئەدەبىياتنىڭ ئۇيغۇرلار ئارىسىدىكى ئەڭ تۇنجى ، ئەڭ مۇكەممەل تەتقىقاتچىسى بولۇپ ، سېلىشتۇرما ئەدەبىيات ھەققىدە ئۇيغۇرلار ئارىسىدا تۇنجى قېتىم كىتاب تۈزگەن كىشى . رەھمەتلىكنىڭ بۇ جەھەتتە تۆھپىسى كۆپ ...

kalbinur 2012-05-10 10:36
باشتىكى خەت كىرگۈزۈش شەكلى نېمە بولۇپ كەتتى؟

ھەمراجان 2012-10-17 22:47
بەك ياخشى تۆزۇلۇپتۇ ، مەن بۇ دەرسنى كىيىنكى ھەپتە ئۆتەتتىم ،ئەسقاتقۇدەك .    بۇ جەھەتتە ئابدۇرۇسۇل ئابدۇراخمان مۇئەللىم بىزگە كۆپ ئەجىر سىڭدۇرگەن ئىدى. ئەپسۇس... HeV6=&#  
    

نازىم 2013-02-23 22:17
ئەجرىڭىزگە رەھمەت كۆپ مەسىلىلەرنى چۈشىنىۋالدىم...


查看完整版本: [-- سېلىشتۇرۇشتىن سېلىشتۇرما ئەدەبىياتقىچە --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled