قىيىن نوقتا: ئېتىمولوگىيە ھەققىدىدىكى نەزىرىۋى بىلىملەر ئەمەلىي تۇرمۇشقا تەدبىقلاپ ،ئۇنى ئەمەلىيەت جەريانىدا جانلىق ئىىشلىتىش. ^J{:x Q{/Ef[(a@ ئۆگىنىش ھالەت تەھلىلى: ئېتىمۇلوگىيەنىڭ قانداق پەن، قانداق مەزمۇنلارنى تەتقىق قىلدىغانلىقى ۋە ئۇنىڭ ئەھىمىيتى توغرىسىدا چۈشەنچىگە ئىگە قىلىش. چۈشىنىش.بىر قەدەر تەسرەك ،شۇڭا ئاۋال ئۆزەم تولۇق چۈشەنچە ھاسىل قىلغاندىن كىيىن ئوقۇغۇچىلارغا بۇ نوقتىغا كۈچ چىقىرىپ ئوقۇغۇچىلارنىڭ چۈشەنچىسىنى چۈڭقۇرلاشتۇرىمەن @VI@fN CN?gq^
ئوقۇتۇشنىڭ قەدەم باشقۇچلىرى: ئاۋال ئوقۇغۇچىلاردىن سىناق ئېلىش ئارقىلىق ئۆتكەن سائەتتە ئۆتۈلگەن دەرسنى مۇستەكەملەيمەن، ئۆتىدىغان دەرسكە مۇناسىۋەتلىك بىلىملەر بىلەن يېڭى دەرسكە باشلاپ كىرىمەن. باشتا ئۆلگە كۆرسىتپ ئۆزۈم،ئاندىن ئوقۇغۇچىلارنى ئەسەرنى ئوقتىمەن. ئاندىن ئوقۇغۇچىلارنى مۇلاھىزىگە تەشكىنلەيمەن. 8CE = 4
ئوقۇتۇش ۋە ئۆگىنىشنىڭ پائالىيەت شەكلى: سۇئال جاۋاب ،ئىلھاملاندۇرۇش ،كىتاپ ئوقۇشقا يىتەكلەش،ئىزاھات بېرىش،قوزغىتىش، دەرس ئاڭلاش ،گۇمانلىق سۇئاللارنى سوراش ،ئۆز ئارا پىكىر ئالماشتۇرۇش،مەشىق ئىشلەش. Bp{Ri_&A
ئوتۇش قۇراللىرى ۋە ئۇنىڭدىن پايدىلنىش: دەرسلىك كىتاپ ،«ئەلا ئۆگىنىش لايھەسى»،ئوقۇتقۇچىلار قوللانمىسى، z!\*Y
=e
ئەدەبىيات نەزىريىسى قاتارلىق كىتاپلاردىن دەرسنى ئوقۇغۇچىلارغا تىخىمۇ ياخشى،تولۇق يەتكۈزۇش ئۈچۈن پايدىلنىمەن .
|