查看完整版本: [-- تەۋپىق تورى مۇكاپاتلاش پائالىيەت ئۆلچىمى --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> تور بەت پائالىيەتلىرى -> تەۋپىق تورى مۇكاپاتلاش پائالىيەت ئۆلچىمى [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

koksangun 2012-02-25 00:52

تەۋپىق تورى مۇكاپاتلاش پائالىيەت ئۆلچىمى

تەۋپىق مائارىپ تور بېكىتىنىڭ تولۇق ئوتتۇرا تىل – ئەدەبىيات دەرسلىكى دەرس تەييارلىقلىرى ، دەرس دىتاللىرى ، ئىمتىھان سۇئاللىرى ۋە دەرس تېكىستلىرىنى باھالاش پائالىيىتىنىڭ باھالاش تەرتىپى ۋە باھالاش ئۆلچەملىرى V}9;eJRvw  
     1.باھالاش تەرتىپى : l{%a&/  
)Au&kd-W@(  
باھالاش ھەيئىتى قورۇلىدۇ . باھالاش ھەيئىتىگە شىنجاڭنىڭ ھەر قايسى جايلىرىدىكى مەكتەپلەردە تولۇق ئوتتۇرا باسقۇچىدا خىزمەت قىلىۋاتقان ، ئۇزۇن يىل تولۇق ئوتتۇرا ئوقۇغۇچىلىرىغا تىل – ئەدەبىيات دەرىسى بېرىپ كەلگەن ، تەجرىبىلىك ، ئوقۇتۇش تەتقىقاتى بىلەن ئۇزۇن مۇددەت شۇغۇللانغان ، مەكتەپلەرنىڭ تىل – ئەدەبىياتى ئوقۇتۇشى ئۈچۈن بەلگىلىك تۆھپە قوشقان ۋە نەتىجە ياراتقان ئوقۇتقۇچىلاردىن تەشكىللىنىدۇ . ` clB43 i  
تەۋپىق مۇنبىرىدە ئىلان قىلىنغان تولۇق ئوتتۇرا تىل – ئەدەبىيات دەرسلىكى دەرس تەييارلىقلىرى ، دەرس دىتاللىرى ، ئىمتىھان سۇئاللىرى ۋە دەرس تېكىستلىرى ئىچىدىن تۆۋەندە ئېيتىلغان تەلەپلەرگە ماس كېلىدىغان تولۇق ئوتتۇرا تىل – ئەدەبىيات دەرسلىكى دەرس تەييارلىقلىرى ، دەرس دىتاللىرى ، ئىمتىھان سۇئاللىرى ۋە دەرس تېكىستلىرى باھالاش ئوبيېكتى قىلىنىدۇ . 9X]f [^  
باھالاشتا بارلىق ئەسەرلەر ۋە يوللىغۇچىلارنى سىتاتىستىكىلاپ چىقىلىدۇ ، ئۇنىڭ ئىچىدىكى باھالاش ئۆلچىمى تەلىپىگە يېتىدىغان ئەسەرلەر تۈرلەر ( دەرس تەييارلىقلىرى ، دەرس دىتاللىرى ، ئىمتىھان سۇئاللىرى ۋە دەرس تېكىستلىرى ) بۇيىچە تاللاپ چىقىلىدۇ . ئاندىن باھالىغۇچى مۇتەخەسىسلەر يىغىلىپ ، تاللانغان ئەسەرلەرگە باھا بېرىپ ، تۈرلەر بۇيىچە دەرىجىگە تۇرغۇزىلىدۇ . ئەڭ ئاخىرىدا تۈرلەر يىغىنچاقلىنىپ ، ئومۇمىي دەرىجىگە ئايرىلىدۇ . ئايرىشتا دەرس دىتاللىرى ۋە دەرس لايىھىسىنى مۇھىم نۇقتا قىلىپ ، سۇئال ۋە دەرس تېكىستلىرى قوشۇمچە قىلىپ باھالاش نەتىجىسىگە نومۇر قويۇش ئاساس قىلىنىدۇ . j>!sN`dBj  
2.باھالاش ئالاھىدە دەرىجە ، بىرىنچى ، ئىككىنچى ، ئۈچىنچى دەرىجىگە ئايرىپ باھالىنىدۇ . Z[} $n-V  
ئالاھىدە دەرىجە : ئۈچ تۈردىكى ئەسەرلىرى بىرىنچى باھالانغان بولسا (بۇنىڭ ئىچىدە چۇقۇم دەرس دىتالى ۋە دەرس تەييارلىقى بولۇشى كېرەك ، تېكىست بىلەن سۇئالدىن خالىغان بىرى بىرىنچى دەرىجە بولسا بولىۋېرىدۇ ) ئالاھىدە دەرىجە باھالىنىدۇ . K0 
بىرىنچى دەرىجە : ئىككى تۈردىكى ئەسەرلىرى (بۇنىڭ ئىچىدە چۇقۇم دەرس دىتالى ۋە دەرس تەييارلىقى بولۇشى كېرەك ) بىرىنچى دەرىجە باھالانغان ، قالغان ئەسەرلىرى ئىككىنچى دەرىجىدىن يۇقىرى (تېكىست بىلەن سۇئالدىن خالىغان بىرى بولسا بولىۋېرىدۇ )  باھالانغان بولۇشى كېرەك . mo9$NGM&}  
ئىككىنچى دەرىجە : دەرس دىتالى ياكى دەرس تەييارلىقىدىن خالىغان بىرى بىرىنچى دەرىجە ، خالىغان بىرى ئىككىنچى دەرىجە باھالانغان بولسا ، ( بۇنىڭ ئىچىدە مۇشۇ تەلەپكە چۈشىدىغان ئىككى ئەسەر  ۋە يوللىغۇچىدىن بىرىنى تاللاشقا توغرا كەلسە ، يوللىغان سۇئال ۋە دەرس تېكىستلىرىنىڭ سۈپىتى ۋە سانىغا قاراپ بىكىتىلىدۇ .) $ !5f" 
ئۈچىنچى دەرىجە : ئىككى تۈردىكى ئەسەرلىرى ئىككىنچى باھالانسا ؛ يوللىغان دەرس دىتالى ، دەرس تەييارلىقلىرى ، سۇئال ۋە تېكىستلىرىنىڭ سانى كۆپ بولسا ئۈچىنچى دەرىجە باھالىنىدۇ . )E`+BH  
رىغبەتلەندۈرۈش مۇكاپاتى : kY!C_kFcn  
يۇقىرىقى ئۆلچەمگە چۈشمەيدىغان ، ئەمما مەلۇم بىر تۈردە ئالاھىدە ، يەنى تەييارلىغان ماتېرىيالىنىڭ سۈپىتى ئالاھىدە ياخشى بولغان ئەزالار باھالىنىدۇ . (nz}J)T&  
مۇنبەردە ئىزچىل پائالىيەت ئېلىپ بارغان ، تېما سانى ئاز ، ئەمما سۈپەتلىك ، يوللانمىلىرى ئۈزۈلمەي چىققان ، باھا ، ئىنكاسلار ياخشى بولغان ئەزالار باھالىنىدۇ . /e<5Np\X  
  3. مۇكاپات بۇيۇملىرى : n?Zf/T  
ئالاھىدە دەرىجىلىك مۇكاپات :  تولۇق 1-يىللىق ، 2- يىللىق، 3 - يىللىقلارنىڭ دەرس دىتاللىرى توپلىمى بىر نۇسخا ، تولۇق ئوتتۇرا تىل ئەدەبىيات دەرس تەييارلىقلىرى توپلىمىنىڭ ئېلكترۇنلۇق نۇسخىسىدىن بىر نۇسخا 6eo4#/+%  
1-دەرىجىلىك مۇكاپات : تولۇق 1-يىللىق ، 2- يىللىق،3- يىللىقلارنىڭ دەرس دىتاللىرى توپلىمى بىر نۇسخا Hf_'32e3<  
2-دەرىجىلىك مۇكاپات : تولۇق 1-يىللىق ، 2- يىللىقلارنىڭ دەرس دىتاللىرى توپلىمى بىر نۇسخا 2L[l'}  
3-دەرىجىلىك مۇكاپات : تولۇق 1-يىللىقلارنىڭ دەرس دىتاللىرى توپلىمى بىر نۇسخا . j%5a+(H,z;  
   4. باھالىنىدىغان ئەسەرلەر ۋە باھالاش ئۆلچىمى : ?OO%5PSen  
     دەرس تەييارلىقلىرى ۋە دىتاللار : .5z&CJDiIi  
      تەۋپىق مۇنبىرىدە ئىلان قىلىنغان ، پايدىلىنىش قىممىتى ۋە يېڭىلىقى بولغان ، تىل – ئەدەبىيات ئوقۇتۇشى ئۈچۈن بەلگىلىك تۈرتكىلىك ۋە ئۈلگىلىك رول ئوينىيالايدىغان ، ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلارنىڭ خىزمەت ۋە ئۆگىنىش بېسىمىغا يەڭگىللىك بېرەلەيدىغان ، باشقىلارنىڭ ئوقۇتۇش جەريانىدىكى تەپەككۇر يولىغا يېتەكچىلىك قىلالايدىغان ، ئۆزگىچىلىك ۋە خاسلىق گەۋدىلەنگەن دەرس دىتاللىرى ۋە دەرس تەييارلىقلىرى ( دەرس لايىھىسى ) باھالىنىدۇ . WP!il(Gr  
     سۇئاللار : OF-WUa4t  
تولۇق ئوتتۇرا تىل – ئەدەبىياتىنىڭ  ئايلىق سىناق سۇئاللىرى ، باسقۇچلۇق سۇئاللار ، چارەكلىك ، مەۋسۈملۈك ئىمتىھان سۇئاللىرى ،ھەر بىر تېكىست ئۈچۈن لايىھىلەنگەن دەرس سۇئاللىرى ، ئوقۇش نومۇرىنى باھالاش سۇئاللىرى ، تولۇق 3 –يىللىقلارنىڭ ئالىي مەكتەپ ئىمتىھانى تەقلىدىي سۇئاللىرى قاتارلىقلار باھالىنىدۇ ) g41<8^(  
  باھالاش تەلىپى : كۆچۈرۈلمىگەن ، ئوقۇتقۇچى ئوقۇتۇش داۋامىدا ئۆزى لايىھىلەپ ، ئۆزى چىقارغان ، يېڭى دەرس ئىسلاھاتىنىڭ تەلىپىنى گەۋدىلەندۈرۈپ ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەتراپلىق يېتىلىش ئەھۋالىنى تەكشۈرۈپ بېكىتىش رولىغا ئىگە ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ كۆپ خىل ئىقتىدارىنى سىناشنى مەقسەد قىلغان ... سۇئاللار بولۇشى كېرەك . {RJ52Gx(  
دەرس تېكىستلىرى /D 8EI   
 تولۇق ئوتتۇرا باسقۇچىدىكى بارلىق ئوقۇش ۋە ھۆزۇرلىنىش قىسىمىغا بېرىلگەن بارلىق  تېكىستلەر ، ئەدەبىيات نەزەرىيەسى ، ئۇيغۇر تىلى ، ئىزدىنىشلىك ئۆگىنىش ، ئىپادىلەش ۋە ئالماشتۇرۇش ، مەشھۇر ئەسەرلەرنى ئوقۇشقا كۆرسەتمەدىكى مەزمۇنلارنى ئېلكترۇنلاشتۇرۇپ يوللىغان بولسا باھالاشقا قاتناشتۇرىلىدۇ . ,, 7.=#  
باھالاش تەلىپى : `LqnEutzc  
  مۇناسىۋەتلىك ئۇچۇرلىرى توغرا ۋە تولۇق ، ئىملاسى توغرا ، ئاپتۇرى ، ژانىرى ئەسكەرتىلگەن ، تېكىست كىرگۈزۈلگەن بۆلەك ، دەرسلىكنىڭ نامى ، نەشىرى ، نەشىرىيات ۋە نەشىر قىلىنغان ۋاقتى قاتارلىق ئۇچۇرلىرى تولۇق بولغان بولۇشى كېرەك . d;<.;Od$`  

r.muhemmet 2012-02-25 12:17
مەزكۈر پائالىيەت مەن ئۇزۇن يىللىق مۇنبەر ھاياتىمدا تۇنجى قېتىم كۆرگەن پەقەت دەرسخانا ئوقۇتۇشىنى سەرخىللاشتۇرۇش، ئوقۇتۇش ئۈنۈمىنى يۇقىرى كۆتۈرۈش ئۈچۈن ئېلىپ بېرىلغان، ئەھمىيىتى زور پائالىيەت بوپتۇ. A(PE  
تەۋپىق مۇنبىرىدىكى جاپاكەش ، مىننەتسىز تەر تۆككۈچى كەسىپداشلارغا تەشەككۈر ئېيتىمەن، ئىشلىرىڭلار ئۇتۇقلۇق، پائالىيتىڭلار نەتىجىلىك بولغاي!!!

koksangun 2012-02-25 12:40
       بۇ قېتىمقى باھالاشقا قاتناشقان ، كۈچ چىقارغان ، قىممەتلىك تەكلىپ -پىكىرلىرىنى ئايىماي ، پائالىيىتىمىزنىڭ ئۇتۇقلۇق ئاخىرلىشىشى ئۈچۈن كۈچىگەن ياشار ، نەسىردىن ، ئانا يۇرت قاتارلىق مۇنبىرىمىزنىڭ تۆھپىكار ئەزالىرىغا ، بۇ ئىشنى تەشكىللەپ ، ئۇنىڭ مۇرەككەپلىكى ئىچىدە قىممەتلىك ۋاقتىنى ۋە زېھنىنى سەرپ ئەتكەن باشقۇرغۇچىلارغا چىن دىلىمدىن سەمىمىي رەھمىتىمنى بىلدۈرىمەن . Bl>_&A)  
       بۇ باھالاشنىڭ نەتىجىسى ئاساسىي جەھەتتىن چىقىپ بولدى ، بۈگۈن كەچ ئىلان قىلىنىدۇ . بۇ پائالىيەتكە قاتناشتۇرۇلغان دەرس بايلىقلىرى ، يوللىغۇچىلارنىڭ تىزىملىكى سىتاتىستىكىسىمۇ پات ئارىدا يوللىنىلىدۇ . MzBfHt'Rk  
بۇ قېتىمقى باھالاش ئارقىلىق مۇنبىرىمىزگە ئەسەر يوللاۋاتقان ، ئىزچىل تۆھپە قوشۇۋاتقان كۆپ قىسىم تولۇق ئوتتۇرا تىل - ئەدەبىيتا ئوقۇتقۇچىلىرىنى ، ئۇلارنىڭ تېنىمسىز بېغىشلاش روھىنى كۆردۇق . 'w>uF g1.  
         يەنە شۇنىڭ بىلەن بىر ۋاقىتتا بىر قىسىم دەرس تەييارلىقلىرى ۋە دەرس دىتاللىرىدىكى كەمچىلىك ۋە يېتەرسىزلىكلەرنى مۇتەخەسىسىلەرگە باھالىتىپ ، باھالاش سۆزىنى ئالدۇق . ئۇزاققا قالماي بۇ جەھەتتىكى پىكىر - تەكلىپلەرمۇ تېما ۋە ئىنكاس شەكىللىرىدە مۇنبەرگە يوللانسا دېگەن ئۈمىدتىمەن .

yaxar 2012-02-25 22:03
بۇ پائالىيەت ئارقىلىق مۇنبەرگە يەنە بىر تۈركۈم قىممەتلىك دەرس بايلىقلىرى توپلىنىپ، مۇنبەرنىڭ خاسلىقى ۋە جەلىپ قىلىش كۈچى تىخىمۇ يۇقرى كۆتىرىلىش بىلەن بىرگە تىخىمۇ مۇھىمى تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپلەردە خىزمەت قىلىۋاتقان ئەدەبىيات ئوقۇتقۇچىلىرىنى قىممەتلىك دەس بايلىقلىرى بىلەن تەمىنلەپ، دەرسخانا ئوقۇتۇش سۈپىتى ۋە ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۈگىنىش ئۈنۈمىنى يۇقرى كۆتۈرۈشكە تۈرۈتكە بولدى، بۇ مۇناسىۋەت بىلەن ئەدەبىيات ئوقۇتقۇچىلىرى كەڭ تۈردە پائالىيەت ئىلىپ بارىدىغان ۋە ئۆزئارا ھەمكارلىشىدىغان مەخسۇسلاشقان مۇشۇنداق بىر سورۇن ھازىرلاپ بەرگەن تەۋپىق ئەپەندىگە، بۇ قىتىمقى پائالىيەتنى تەشكىللەپ ئۇيۇشتۇرۇش ۋە خۇلاسە قىلىپ نەتىجىسىنى چىقىرىشقىچە بولغان جەرياندا ئۈن- تۈنسىز جاپالىق ئەجىر سىڭدۈرگەن كۆك سانغۇن ئەپەندى ۋە سىڭلىمىز ئۆزقانلارغا  چىن دىلىمدىن تەشەككۈرۈمنى بىلدۈرىمەن.

tawpek 2012-02-25 22:23
ئۆلچەم ناھايتى ئەتراپلىق مۇكەممەل بوپتۇ، مۇھىمى پائالىيەت ئوتتورغا قويولغاندىن كىيىن قاتناشتۇرۇلغان ئەسەرلەرنىلا چىقىش قىلماي تورداشلارنىڭ ھازىرغىچە سۇنغان بارلىق ئەسەرلىرىنى خۇلاسىلەپ پائالىيەت ئەسىرى قاتارىدا مۇئامىلە قىلىنغىنى ھەربىر مۇنبەر ئەھلىنى سۆيۆندۆرمەي قالمايدۇ. ')1}#V /I  
E.7AbHph0  
پائالىيەتنى ئوتتورغا قويماق ئاسان بولغان بىلەن ئاخىرقى نەتىجىسىنى ئۇتۇقلۇق ئىلىپ بىرىشنىڭ ھەقىقەتەن ئاسان ئەمەسلىكىنى ئاخشام يىرىم كىچىگىچە باش قوشوشوپ جاپالىق ئەجىر سىڭدۈرگەن مىھنەتكەشلىرىمىزدىن تۇنجى قىتىم ھىس قىلىشىم. h%C Eb<  
`JY>v io  
ئەجىر مىھنەت ئېتىزىمىزنى مول-ھۇسۇللۇققا ئىگە قىلىش ئۈچۈن جاپالىق ئىزدىنىۋاتقان تۆھپىكارلارغا تەشەككۇر.

koksangun 2012-05-16 15:15
مۇشۇنداق پائالىيەت تەشكىللەش ئۈچۈن يەنە بىر قېتىم ئىزدىنىش زۆرۈردەك قىلىدۇ ، 5- ئاي ئەمەلىيەتتە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ تورغا چىقىشنىڭ ئەڭ ئېسىل چىقىدىغان پەيتى ، ئەمما ، ئوقۇتقۇچىلىرىمىز ھەقىقەتەن ئىنچىكە بۆلۈۋېتىلگەن خىزمەتلەر پاتقىقى ئىچىدە تېڭىرقاپ يۈرەمدىكىنە ؟

danix 2012-05-16 15:38
     تەۋپىق ئەپەندىنىڭ <<پائالىيەتنى ئوتتورغا قويماق ئاسان 2EqsfU* I  
بولغان بىلەن ئاخىرقى نەتىجىسىنى ئۇتۇقلۇق ئىلىپ بىرىشنىڭ E |GK3/  
ھەقىقەتەن ئاسان ئەمەسلىكىنى ئاخشام يىرىم كىچىگىچە Ls$g-k%c@Q  
باش قوشوشوپ جاپالىق ئەجىر سىڭدۈرگەن مىھنەتكەشلىرىمىزدىن t7*H8  
تۇنجى قىتىم ھىس قىلىشىم.>> دېگىنىگە قاراپ ، باشقۇرغۇچىلىرىمىزنىڭ J?n)FgxS  
مۇنبىرىمىزنىڭ ياخشى بولۇشى ئۈچۈن ئاجايىپ مېھنەت-ئەجىر .olP m3MC  
سىڭدۈرىۋاتقانلىقىنى ھېس قىلدىم . دېمىسىمۇ بىر ئىشنى باشلىماق ئاسان، G|6|;   
ئاخىرغىچە ياخشى قىلىش ئۈچۈن ئۆزىمىزنى شۇ ئىشقا بېغىشلىشىمىزغا "e7$q&R |  
توغرا كېلىدۇ . بىر ئىشقا ئۆزىمىزنى قانچىلىك بېغىشلىساق ، ئۇ ئىشتىن ~a8G 5M  
قولغا كەلتۈرىدىغان نەتىجىمىزمۇ شۇنچە زور بولىدۇ . /Y\E68_Fh  
     مۇنبىرىمىزنىڭ بارغانچە ياخشى بولۇپ كېتىۋاتقانلىقى lJ>QTZH!wW  
باشقۇرغۇچىلىرىمىزنىڭ مۇنبەرگە ئۆزىنى بېغىشلىشىنىڭ ئىنتايىن )r6SGlE[Y  
كۈچلۈك بولىۋاتقانلىقىنىڭ نەتىجىسى . مەن مۇنبەرداشلار نامىدىن '__3[D  
باشقۇرغۇچىلىرىمىزغا كۆپتىن - كۆپ رەھمەت ئېيتىمەن !

koksangun 2012-05-16 18:16
دانىش مۇئەللىمنىڭ بىزنى ھەر جەھەتتتىن قوللاپ بېرىۋاتقانلىقىدىن تولىمۇ سۆيۈنىۋاتىمىز ، سىزگىمۇ كۆپ رەھمەت .

akida228 2012-05-16 19:01
مەن مۇنداق پائالىيەتنى يولغا قويغانلىقنى ئەمدى كورۇپتىمەن ، ھەقىقەتەن يىتەكچىلىرىمىز كۆپ جاپا چىكىپتۇ ،بىر تەرەپتىن خىزمەت قىلىپ بىر تەرەپتىن مۇنبەرنىڭ ئىشلىرىنى قىلماق ئاسان ئەمەس ،كۆپ تەشەككۇر

natiwan 2012-05-16 19:40
يەنە مۇشۇنداق پائالىيەتلەرنى كۆپرەك ئېلىپ بارساق دەيمەن.

ataxkiz 2013-05-23 09:46
پاھ ، ئاجايىپ كاتتا ، ئەمما تولىمۇ جاپالىق بىر خىزمەتكە ئاتلىنىپسىلەر ، ياخشى نىيەت بىلەن باسقان ھەر بىر قەدەملىرىڭلاردىن گۈللەر ئۈنگەي ، ئەجىرىڭلار يەردە قالمىغاي ، مۇنداق بولغىنىدا ھەر بىرىمىزنىڭ ئاكتىپچانلىقىنى يۇقىرى كۆتۈرۈشكە تۈرتكىلىك رول ئوينايدۇ ، لىكىنزە تولىمۇ چارچايسىلەردە ، رەھمەت سىلەرگە ! MJ/%$  
                              .........   ئاتەش قىز

ئەكبەرنىياز 2013-05-23 11:03
ھەممىمىزنىڭ ئىشلىرىغا ئىزچىللىق يار بولغاي !!!

nadiraay 2013-05-23 23:32
مەنمۇ قوللايمەن.

tawpek 2013-08-01 21:11
ئۆزئارا باش قوشوشوپ خىلى بىر ئىشلارنىمۇ قىلىپتىكەنمىز دىسە. 2&K|~~  
|{IU 
تەۋپىقداشلار ئۇيۇشۇپ يەنە بىر پائالىيەت تەشكىلىسەك بولغۇدەك.

مىېھرىما 2013-09-29 15:41
       ئەجەپ ياخشى بوپتىغۇ

گۈلزىبا 2013-10-03 22:52
بەك  ياخشى پاراڭلار ئىكەنغۇ بۇ . تولۇقسىزنىڭكىنىمۇ  مۇشۇنداق  قىلساق  بولماسمۇ ؟


查看完整版本: [-- تەۋپىق تورى مۇكاپاتلاش پائالىيەت ئۆلچىمى --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled