تەۋپىق تورى مۇكاپاتلاش پائالىيەت ئۆلچىمى
تەۋپىق مائارىپ تور بېكىتىنىڭ تولۇق ئوتتۇرا تىل – ئەدەبىيات دەرسلىكى دەرس تەييارلىقلىرى ، دەرس دىتاللىرى ، ئىمتىھان سۇئاللىرى ۋە دەرس تېكىستلىرىنى باھالاش پائالىيىتىنىڭ باھالاش تەرتىپى ۋە باھالاش ئۆلچەملىرى V}9;eJRvw
1.باھالاش تەرتىپى : l{%a&/ )Au&kd-W@(
باھالاش ھەيئىتى قورۇلىدۇ . باھالاش ھەيئىتىگە شىنجاڭنىڭ ھەر قايسى جايلىرىدىكى مەكتەپلەردە تولۇق ئوتتۇرا باسقۇچىدا خىزمەت قىلىۋاتقان ، ئۇزۇن يىل تولۇق ئوتتۇرا ئوقۇغۇچىلىرىغا تىل – ئەدەبىيات دەرىسى بېرىپ كەلگەن ، تەجرىبىلىك ، ئوقۇتۇش تەتقىقاتى بىلەن ئۇزۇن مۇددەت شۇغۇللانغان ، مەكتەپلەرنىڭ تىل – ئەدەبىياتى ئوقۇتۇشى ئۈچۈن بەلگىلىك تۆھپە قوشقان ۋە نەتىجە ياراتقان ئوقۇتقۇچىلاردىن تەشكىللىنىدۇ . `clB43i
تەۋپىق مۇنبىرىدە ئىلان قىلىنغان تولۇق ئوتتۇرا تىل – ئەدەبىيات دەرسلىكى دەرس تەييارلىقلىرى ، دەرس دىتاللىرى ، ئىمتىھان سۇئاللىرى ۋە دەرس تېكىستلىرى ئىچىدىن تۆۋەندە ئېيتىلغان تەلەپلەرگە ماس كېلىدىغان تولۇق ئوتتۇرا تىل – ئەدەبىيات دەرسلىكى دەرس تەييارلىقلىرى ، دەرس دىتاللىرى ، ئىمتىھان سۇئاللىرى ۋە دەرس تېكىستلىرى باھالاش ئوبيېكتى قىلىنىدۇ . 9X]f
[^
باھالاشتا بارلىق ئەسەرلەر ۋە يوللىغۇچىلارنى سىتاتىستىكىلاپ چىقىلىدۇ ، ئۇنىڭ ئىچىدىكى باھالاش ئۆلچىمى تەلىپىگە يېتىدىغان ئەسەرلەر تۈرلەر ( دەرس تەييارلىقلىرى ، دەرس دىتاللىرى ، ئىمتىھان سۇئاللىرى ۋە دەرس تېكىستلىرى ) بۇيىچە تاللاپ چىقىلىدۇ . ئاندىن باھالىغۇچى مۇتەخەسىسلەر يىغىلىپ ، تاللانغان ئەسەرلەرگە باھا بېرىپ ، تۈرلەر بۇيىچە دەرىجىگە تۇرغۇزىلىدۇ . ئەڭ ئاخىرىدا تۈرلەر يىغىنچاقلىنىپ ، ئومۇمىي دەرىجىگە ئايرىلىدۇ . ئايرىشتا دەرس دىتاللىرى ۋە دەرس لايىھىسىنى مۇھىم نۇقتا قىلىپ ، سۇئال ۋە دەرس تېكىستلىرى قوشۇمچە قىلىپ باھالاش نەتىجىسىگە نومۇر قويۇش ئاساس قىلىنىدۇ . j>!sN`dBj
2.باھالاش ئالاھىدە دەرىجە ، بىرىنچى ، ئىككىنچى ، ئۈچىنچى دەرىجىگە ئايرىپ باھالىنىدۇ . Z[}
$n-V
ئالاھىدە دەرىجە : ئۈچ تۈردىكى ئەسەرلىرى بىرىنچى باھالانغان بولسا (بۇنىڭ ئىچىدە چۇقۇم دەرس دىتالى ۋە دەرس تەييارلىقى بولۇشى كېرەك ، تېكىست بىلەن سۇئالدىن خالىغان بىرى بىرىنچى دەرىجە بولسا بولىۋېرىدۇ ) ئالاھىدە دەرىجە باھالىنىدۇ . K0
بىرىنچى دەرىجە : ئىككى تۈردىكى ئەسەرلىرى (بۇنىڭ ئىچىدە چۇقۇم دەرس دىتالى ۋە دەرس تەييارلىقى بولۇشى كېرەك ) بىرىنچى دەرىجە باھالانغان ، قالغان ئەسەرلىرى ئىككىنچى دەرىجىدىن يۇقىرى (تېكىست بىلەن سۇئالدىن خالىغان بىرى بولسا بولىۋېرىدۇ ) باھالانغان بولۇشى كېرەك . mo9$NGM&}
ئىككىنچى دەرىجە : دەرس دىتالى ياكى دەرس تەييارلىقىدىن خالىغان بىرى بىرىنچى دەرىجە ، خالىغان بىرى ئىككىنچى دەرىجە باھالانغان بولسا ، ( بۇنىڭ ئىچىدە مۇشۇ تەلەپكە چۈشىدىغان ئىككى ئەسەر ۋە يوللىغۇچىدىن بىرىنى تاللاشقا توغرا كەلسە ، يوللىغان سۇئال ۋە دەرس تېكىستلىرىنىڭ سۈپىتى ۋە سانىغا قاراپ بىكىتىلىدۇ .) $ !5f"
ئۈچىنچى دەرىجە : ئىككى تۈردىكى ئەسەرلىرى ئىككىنچى باھالانسا ؛ يوللىغان دەرس دىتالى ، دەرس تەييارلىقلىرى ، سۇئال ۋە تېكىستلىرىنىڭ سانى كۆپ بولسا ئۈچىنچى دەرىجە باھالىنىدۇ . )E`+BH
رىغبەتلەندۈرۈش مۇكاپاتى : kY!C_kFcn
يۇقىرىقى ئۆلچەمگە چۈشمەيدىغان ، ئەمما مەلۇم بىر تۈردە ئالاھىدە ، يەنى تەييارلىغان ماتېرىيالىنىڭ سۈپىتى ئالاھىدە ياخشى بولغان ئەزالار باھالىنىدۇ . (nz}J)T&
مۇنبەردە ئىزچىل پائالىيەت ئېلىپ بارغان ، تېما سانى ئاز ، ئەمما سۈپەتلىك ، يوللانمىلىرى ئۈزۈلمەي چىققان ، باھا ، ئىنكاسلار ياخشى بولغان ئەزالار باھالىنىدۇ . /e<5Np\X
3. مۇكاپات بۇيۇملىرى : n?Z f/T
ئالاھىدە دەرىجىلىك مۇكاپات : تولۇق 1-يىللىق ، 2- يىللىق، 3 - يىللىقلارنىڭ دەرس دىتاللىرى توپلىمى بىر نۇسخا ، تولۇق ئوتتۇرا تىل ئەدەبىيات دەرس تەييارلىقلىرى توپلىمىنىڭ ئېلكترۇنلۇق نۇسخىسىدىن بىر نۇسخا 6eo4#/+%
1-دەرىجىلىك مۇكاپات : تولۇق 1-يىللىق ، 2- يىللىق،3- يىللىقلارنىڭ دەرس دىتاللىرى توپلىمى بىر نۇسخا Hf_'32e3<
2-دەرىجىلىك مۇكاپات : تولۇق 1-يىللىق ، 2- يىللىقلارنىڭ دەرس دىتاللىرى توپلىمى بىر نۇسخا 2L[l'}
3-دەرىجىلىك مۇكاپات : تولۇق 1-يىللىقلارنىڭ دەرس دىتاللىرى توپلىمى بىر نۇسخا . j%5a+(H,z;
4. باھالىنىدىغان ئەسەرلەر ۋە باھالاش ئۆلچىمى : ?OO%5PSe n
دەرس تەييارلىقلىرى ۋە دىتاللار : .5z&CJDiIi
تەۋپىق مۇنبىرىدە ئىلان قىلىنغان ، پايدىلىنىش قىممىتى ۋە يېڭىلىقى بولغان ، تىل – ئەدەبىيات ئوقۇتۇشى ئۈچۈن بەلگىلىك تۈرتكىلىك ۋە ئۈلگىلىك رول ئوينىيالايدىغان ، ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلارنىڭ خىزمەت ۋە ئۆگىنىش بېسىمىغا يەڭگىللىك بېرەلەيدىغان ، باشقىلارنىڭ ئوقۇتۇش جەريانىدىكى تەپەككۇر يولىغا يېتەكچىلىك قىلالايدىغان ، ئۆزگىچىلىك ۋە خاسلىق گەۋدىلەنگەن دەرس دىتاللىرى ۋە دەرس تەييارلىقلىرى ( دەرس لايىھىسى ) باھالىنىدۇ . WP!il(Gr
سۇئاللار : OF-WUa4t
تولۇق ئوتتۇرا تىل – ئەدەبىياتىنىڭ ئايلىق سىناق سۇئاللىرى ، باسقۇچلۇق سۇئاللار ، چارەكلىك ، مەۋسۈملۈك ئىمتىھان سۇئاللىرى ،ھەر بىر تېكىست ئۈچۈن لايىھىلەنگەن دەرس سۇئاللىرى ، ئوقۇش نومۇرىنى باھالاش سۇئاللىرى ، تولۇق 3 –يىللىقلارنىڭ ئالىي مەكتەپ ئىمتىھانى تەقلىدىي سۇئاللىرى قاتارلىقلار باھالىنىدۇ ) g41<8^(
باھالاش تەلىپى : كۆچۈرۈلمىگەن ، ئوقۇتقۇچى ئوقۇتۇش داۋامىدا ئۆزى لايىھىلەپ ، ئۆزى چىقارغان ، يېڭى دەرس ئىسلاھاتىنىڭ تەلىپىنى گەۋدىلەندۈرۈپ ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەتراپلىق يېتىلىش ئەھۋالىنى تەكشۈرۈپ بېكىتىش رولىغا ئىگە ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ كۆپ خىل ئىقتىدارىنى سىناشنى مەقسەد قىلغان ... سۇئاللار بولۇشى كېرەك . {RJ52Gx(
دەرس تېكىستلىرى /D
8EI
تولۇق ئوتتۇرا باسقۇچىدىكى بارلىق ئوقۇش ۋە ھۆزۇرلىنىش قىسىمىغا بېرىلگەن بارلىق تېكىستلەر ، ئەدەبىيات نەزەرىيەسى ، ئۇيغۇر تىلى ، ئىزدىنىشلىك ئۆگىنىش ، ئىپادىلەش ۋە ئالماشتۇرۇش ، مەشھۇر ئەسەرلەرنى ئوقۇشقا كۆرسەتمەدىكى مەزمۇنلارنى ئېلكترۇنلاشتۇرۇپ يوللىغان بولسا باھالاشقا قاتناشتۇرىلىدۇ . ,,7.=#
باھالاش تەلىپى : `LqnEutzc
مۇناسىۋەتلىك ئۇچۇرلىرى توغرا ۋە تولۇق ، ئىملاسى توغرا ، ئاپتۇرى ، ژانىرى ئەسكەرتىلگەن ، تېكىست كىرگۈزۈلگەن بۆلەك ، دەرسلىكنىڭ نامى ، نەشىرى ، نەشىرىيات ۋە نەشىر قىلىنغان ۋاقتى قاتارلىق ئۇچۇرلىرى تولۇق بولغان بولۇشى كېرەك . d;<.;Od$`
|