查看完整版本: [-- ئىمتىھان ۋە پۇزۇتسىيە (سىنىپ يىغىنى دەرسى) --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> تولوقسىز 9- يىللىق تىل-ئەدەبيات تەييارلىقلىرى -> ئىمتىھان ۋە پۇزۇتسىيە (سىنىپ يىغىنى دەرسى) [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

uzqak 2012-01-27 20:03

ئىمتىھان ۋە پۇزۇتسىيە (سىنىپ يىغىنى دەرسى)

ئىمتىھان ۋە پۇزۇتسىيە
( بىر سائەتلىك سىنىپ يىغىنى دەرسى )

دەرس ھەققىدە ؛ سىنىپ يېغىنى دەرسنىڭ ئۈنىمىنى قانداق ئۆلچەيمىز؟ ياكى نېمە بىلەن ئۆلچەيمىز ؟ ئۇ نېمىلەرگە جاۋاب بېرىشى كېرەك؟ قانداق ئۇسۇلدىكى سىنىپ يىغىنى دەرسلىرى سىنىپ كۆللېكتىۋىنىڭ ئەھۋالىغا ماس كېلىدۇ؟ يۇقارقى سۇئاللار ئاساسىدا بۇ بىر سائەتلىك سىنىپ يىغىنى دەرسى، مەكتىۋىمىزدە ئۆتكىزىلگەن سىنىپ يىغىنى دەرسى مۇسابىقىسىگە تەييارلانغان ئىدى .  تىل ئۆتكىلى سەۋەبىدىن ئەسلى دەرستە ئىككى نەپەر رىياسەتچىدىن پايدىلانغان .  باشلىنىش ۋە ئاخىرلىشىشنى ئوقۇتقۇچى ئۆز ئۈستىگە ئالىدىغان قىلىپ لايىلەنگەن ئىدى . كەسىپداشلارنىڭ پايدىلىنىشى ئۈچۈن ئازراق ئۆزگەرتىش كىرگۈزۈپ يوللاشنى مۇۋاپىق كۆردۈم.

ئوقۇتۇش نىشانى ؛ ئوقۇغۇچىلاردا ئىمتىھانغا بولغان توغرا پۇزۇتسىيەنى يېتىلدۈرۈش. ئىمتىھان تەھلىلىنى ئىلمىي قىلالايدىغان بولۇشقا يېتەكلەش. ئوقۇغۇچىلارغا توغرا بولغان ئۆگىنىش نىشانىنى كۆرسىتىپ بېرىش، ئىمتىھان نەتىيجىسىنى تەھلىل قىلىشنىڭ زۆرۈرلىكىنى تۇنۇپ يېتىش ، توغرا بولغان ئىمتىھان  قارشى تۇرغۇزۇشقا يېتەكلەش.

مۇھىم نۇقتا؛ توغرا بولغان ئۆگۈنۈش نىشانىنى تۇرغۇزۇشقا يېتەكلەش.

قىيىن نۇقتا؛ ئىمتىھان نەتىيجىسى تەھلىلىنى قىلاليدىغان بولۇش. ئىمتىھان نەتىيجىسى بىلەن پوزۇتسىيەنىڭ مۇناسىۋېتىنى توغرا تۇنۇش.

دەرسكە تەييارلىق؛ ئوقۇتقۇچى دەرس دىتالى ئىشلەيدۇ.

ئوقۇغۇچىلار ، ئىمتىغان توغۇرسىدىكى كۆزقاراشلىرىنى يېزىش، ھېكىمەتلەرنى توپلاش ئوقۇتقۇچىنىڭ ئورۇنلاشتۇرغان تاپشۇرۇقىغا ئاساسەن تەييارلىق قىلىش.

دەرس ۋاقتى؛

قاتنىشىدىغان ئوبېكتىپلار؛ ھەر بىر قوش تىللىق سىنىپتىن ئىككىدىن ۋەكىل ھەر قايسى سىنىپ مەسئوللىرى ۋە مۇناسىۋەتلىك رەھپەرلەر .ئاتا – ئانىلار ۋەكىلى ۋە خەنزۇ سىنىپتىكى يىللىقلار بويىچە نەتىيجىسى بىرىنچى بولۇپ كېلىۋاتقان خەنزۇ ئوقۇغۇچىدىن بىر نەپەر .

دەرس جەريانى؛

دەرس باشلاش سۆزى؛ بىز داۋاملىق ئىمتىھان دېگەن سۆزنى ئاڭلاپ تۇرۇمىز.ئەمىليەتتە تۇرمۇشنىڭ ئۆزى بىز كۆممسىيە بولۇپ راسچىللىق بىلەن بېرىدىغان بىر ئىمتىھان ،ئۇنىڭ نەتىيجىسىنىڭ قانداق بولىشى بىزنىڭ ئەمىليىتىمىز تەرپىدىن بەلگىلىنىدۇ .  بۈگۈن ئوقۇتقۇچىڭلارمۇ سىنىپ يىغىنى مۇسابىقىسىدىن ئىبارەت بىر ئىمتىھانغا يۈزلىنىپ تۇرۇپتۇ . سىلەرنىڭ ماسلىشىشىڭلار ۋە قوللىشىڭلار بولسىلا بۇ ئىمتىھاننى چۇقۇم مۇۋاپىقىيەتلىك بېرەلەيدىغانلىقىمغا ئىشىنىمەن.

ئوقۇتقۇچى ؛ ئالدى بىلەن x xساۋاغداشلارنىڭ « ئىمتىھان باش قىتىقچىلىقى ›› ماۋزوسىدىكى ئېپىزوتىدىن بەھىرلەنگەيسىلەر

ئوقۇغۇچىلار؛ ئىمتىھانغا ياخشى تەييارلىق قىلغان ئوقۇغۇچى بىلەن ياخشى تەييارلىق قىلمىغان ئوقۇغۇچىلار ۋە ئۇلارنىڭ ئىمتىھانغا تۇتقان پوزۇتسىيەسى ئىپادلەنگەن ئېپىزوتنى ئويناپ چىقىدۇ .

يۇقارقى باسقۇچتا ئورۇنلىنىدىغان سۇئال تەلىۋى ؛ ئىپىزوتنىڭ سىزگە بەكرەك ياققان تەرىپىنى دەپ بېرەلەمسىز؟ ئەگەر سىز بولسىڭىز يەنە قانداق مەزمونلارنى ئويلاشقان بولاتتىڭىز؟

(سۇئالنىڭ لايىلىنىش مەخسىتى ؛ ياققان تەرپىنى سۆزلەش ئورۇنلىغۇچىلارغا بولغان يۇشۇرۇن ئىلھاملاندۇرۇش، كەينىدىكى سۇئال ئۇلارغا تەپەككۈر بوشلىقى يارتىش بىلەن ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىمتىھان ھەققىدىكى كۆز قاراشلىرىنى بىلىپ بېقىش ئىمتىھاننى يەنە نېمىلەر بىلەن باغلىيالايدىغانلىقىنى سېزىۋېلىشقا شارائىت يارتىدۇ ، يەنە كېلىپ ئېپىزوتنىڭ كېچىككىنە تۇرمۇش كارتىنىسى ئۇنىڭغا ھەممىلا ۋەقەنى قىسىپ كىرگۈزىشۆكە بولمايدىغانلىقىدەك ئەدەبىي بىلىمىنىمۇ سىڭدۈرگىلى بولىدۇ )

ئوقۇتقۇچى ؛خۇلاسە قىلىپ ئىككىنچى پائالىيەتكە ئۆتىدۇ .
 تۆۋەندىكى گىرافىكنى تولدۇرۇپ بېقىڭلار ؛
 ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىمتىھان تەھلىلى جەدۋىلى
پەن تۈرى

ئالغان نۇمۇرى

نۇمۇر ئالغان سۇئاللار

نۇمۇر كەتكۈزگەن سۇئاللار

نۇمۇر پەرقىدىكى سەۋەبلەر

بۇ قېتىمقى ئىمتىھاندىن ئالغان تىجىربە

بۇندىن كېيىنكى پىلانى

تىل -ئەدەبىيات

 

 

 

 

 

 

خەنزۇ تىلى

 

 

 

 

ئىدىيە سىياسى

 

 

 

 

جۇغراپىيە

 

 

 

 

فىزىكا

 

 

 

 

ماتىيماتىكا

 

 

 

 

تارىخ

 

 

 

 

باشقىلاردىن ئۆگىنىشكە تىگىشلىك تەرەپ

 

 

تەلەپ؛ گرافىكنى ئالغاندىن كېيىن  ئالدى بىلەن ھەر بىر ئوقۇغۇچى ئۆز ئالدىغا تولدۇرىدۇ ، تولدۇرۇپ بولغاندىن كېيىن ، 4 تىن ئوقۇغۇچى بىر گۇرۇپا بولۇپ گىرافىنى ئالماشتۇرۇش كۆرگەندىن كېيىن ،گرافىك ئىچىدىكى مەزمونلاردىن ھېس قىلغانلىرىنى خۇلاسە قىلىپ يازىدۇ .

(گرافىك لايىلەشتىكى ئارقا كۆرىنىش؛ ئوقۇغۇچىلارنىڭ نۇمۇرنىڭ ھازىرقى باسقۇچتىكى مۇھىملىقىنى ھېس قىلدۇرۇش بىلەن بىرگە ،ئىمتىھان نەتىيجىسىنى تەھلىل قىلىش ئۇسۇلىنى بىلىشكە يېتەكلەش، ئەڭ مۇھىمى ئۆزئارا ئالماشتۇرۇپ كۆرۈش ۋە خۇلاسە قىلىش شەكلىدىن پايدىلىنىپ ئۆگىنىش ئۇسۇلىنىڭ كۆپ خىللىقى ۋە ئۆگىنىشتىكى خاس ئۇسۇلنى تېپىشنىڭ مۇھىملىقىنى بىلدۈرۈشكە يېتەكلەش ،ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلارنىڭ جاۋابىدىن پايدىلىنىپ مۇشۇ يۆلىنىشكە قاراپ يېتەكلىسە بولىدۇ )

 ئوقۇتقۇچى ؛ يۇقۇردا سۆزلىگەنلىرىمىزگە بىرلەشتۈرۈپ ،يەنى ئىزچىل تۈردە يىللىقلار بويىچە بىرىنچى بولۇپ كېلىۋاتقان قوشنا سىنىپتىكى x ساۋاغداشنى نەتىيجە سىرىنى ۋە رېستىپلىرىنى شۇنداقلا  ئۆزىنىڭ ئىمتىھانغا بولغان كۆزقارشى ۋە ئۆگۈنۈش ئۇسۇللىرى ھەققىدە سۆزلەپ بېرىشىكە تەكلىپ قىلىمىز.

بۇ ساۋاغداشنىڭ سۆزىدىن نېمىلەرنى ھېس قىلدىڭلار؟ (ئوقۇغۇچىلار سۆزلەيدۇ)

ئوقۇتقۇچى ؛ مەن ئىمتىھان نۇمۇرىغا مۇناسىۋەتلىك مۇنداق بىر ھېكايىنى ئوقىغان ؛( نېگىرلارنىڭ ئىككى نۇمۇر قۇشۇپ بېرىشكە قارشى نامايىش قىلغانلىقى توغۇرسىدىكى ھېكايە سۆزلىنىدۇ.)

يۇقارقى ھېكايىنى نۇرغۇنلىرىمىز ئاڭلىغان .قىسقىسى .ئىمتىھان ئىززەت ھۆرمەت ، بىزنىڭ ئىچىمىزدىنمۇ پەخىرلىك قىز پەخرىيەدەك نۇرغۇن ئىزباسارلار يېتىشىپ چىقىۋاتىدۇ ھەم چىقىدۇ .

ئوقۇتقۇچى ؛ تۆۋەندە سىنىپىمىزنىڭ ئاتا – ئانىلار ۋەكىلى xنى سەھنىمىزگە تەكلىپ قىلىمىز،مەسئولىيەتچان ئاتا – ئانىلار يەنە بىر تۈركۈم مەسئولىيەتچان ئەۋلادلارنى تەربىيلەشتىكى ئۇل كۈچلەر .

پەرزەنتلەرگە قانداق يۈرەك سۆزىڭىز بار؟ سىز پەرزەنتىڭىزنىڭ ئىمتىھان نەتىيجىسىگە قانداق قارايسىز؟

(ئاتا – ئانىنى تەكلىپ قىلىشتىكى مەخسەت ؛ ئاتا – ئانىلارنىڭ ئىمتىھان ھەققىدىكى قاراشلىرى بىلەن بالىلارنى ئۇچۇراشتۇرۇش، ئاتا – ئانىنىڭ سۆزىدىن پايدىلىنىپ ئوقۇغۇچىلاردا ئىمتىغان يالغۇز ئۆزى ئۈچۈنلا ئەمەسلىكىنى ھېس قىلدۇرۇش )

ئوقۇتقۇچى ؛ئاتا – ئانىلارنىڭ يۈرەك سۆزىدىن نۇرغۇن نەرسىلەرنى ھېس قىلغىنىڭلارغا ئىشىنىمەن . ئەمدى سىنىپتىكى  ئوقۇغۇچىلار ۋەكىلى ساۋاغداش x نى «ئىمتىھان ساڭا دەيدىغانلىرىم ›› ماۋزوسىدىكى ماقالىسىنى ئاڭلاپ باقايلى.

(ماقالا مەزمونى ؛ ئىمتىھاننىڭ رولى ۋە ئىمتىھاندا ئۇچۇرغان پىسخىكا بىسىمنى يېڭىشنىڭ ئۇسۇللىرى ھەققىدە )

ئوقۇتقۇچى ؛ بۈگۈنكى سىنىپ يىغىنى دەرسىگە مەكتىۋىمىزدىكى دۆلەت دەرىيجىلىك ئالاھىدە ئوقۇتقۇچى x تەكلىپ قىلىندى .قەنى مەرھەممەت ؛

ئوقۇغۇچىلار سۇئال سورايدۇ (سۇئال مەزمونى ؛ ئۈسۈپ يېتىلىش بىلەن ئىمتىھاننىڭ مۇناسىۋېتى ،ساپا مائارىپىدا  يەنە نېمە ئۈچۈن ئىمتىھان ئېلىنىدۇ؟ قانداق قىلغاندا ئىمتىھانغا توغرا پۇزۇتسىيە تۇتقىلى بولىدۇ؟ )

(يۇقۇرقى ئىككى پائالىيەت كۆرىنىشى ئارقىلىق ئىمتىھانغا تۇتقان پوزۇتسىيەمۇ كىشلىك تۇرمۇشقا تۇتقان بىر خىل پوزۇتسىيە ئىكەنلىكىنى ، پۇزۇتسىيەنىڭ مۇۋاپىقىيەت قازىنىشتىكى ھەركەتلەندۈرگۈچ كۈچ ،ئادەت ۋە ھەركەتنىڭ مۇۋاپىقىييەتتىكى ئاچقۇچ ئىكەنلىكىنى بىلىشكە يېتەكلەش)

باھالاش ۋە ھاسىلات ؛
 ئوقۇغۇچىلارغا گىرافىك تارقىتىپ باھالاش ئېلىپ بېرىلىدۇ

بۈ سائەتلىك دەرستىن نېمىلەرنى ھېس قىلدىڭلار؟

 

 

بۇ سائەتلىك سىنىپ يىغىنى دەرسنىڭ ئارتۇقچىلىق ۋە كەمچىلىكىنى باھالاپ بېقىڭ .

 

ەنە قانداق تېمىدىكى سىنىپ يىغىنلىرىنى ئاچساق ئاندىن سىنىپتىكى مەسىللەرنى ھەل قىلالايمىز؟

 

 



يۇقۇرقى گىرافكنى تولدۇرۇپ ئالماشتۇرۇپ كۆرۈپ ،ئوقۇغۇچىلار خۇلاسە قىلىدۇ .

ئوقۇتقۇچى ؛ ھېكەمەتلەرنى ئوقۇغۇچىلارغا سوۋغا قىلىپ دەرسنى تاماملايدۇ.

(ئالتۇن تولۇق رەڭدار، ئادەم تولۇق مۇكەممەل بولمايدۇ. ئۆزۈڭنى ئۈزلۈكسىز مۇكەممەللەشتۈرۈش ئۈچۈن، باشقىلارغا تەنقىد قىلىش پۇرسىتى بېرىشىڭ كېرەك. ئادەم ئۈچۈن كېشىلىك ھايات ھەقىقىتىنىڭ چوققىسىغا چىقىپ،

ئۆزى بېسىپ ئۆتكەن يولدىكى قاتمۇ قات توسالغۇ ۋە قۇيۇق تۇمانلارغا قاراشتىنمۇ ئارتۇق خۇشاللىق بولمىسا كېرەك.


بىز ھايات سەپرىمىزدە ھەر خىل ئوڭۇشسىزلىق ۋە قېيىنچىلىقلارغا مۇقەررەر ئۇچراپ تۇرىمىز. بۇ ۋاقىتتا، يۈرىكىمىزدە مۇستەھكەم ئېتقاد بولۇپ، توختىماي تىرىشچانلىق كۆرسەتسەكلا، قېيىن ئۆتكەلدىن چوقۇم ئۆتۈپ كېتەلەيمىز. ئەگەر قېيىنچىلىققا ئۇچرىغاندا ئۆزۈڭنى تۈگەشتىم دەپ قارىساڭ، چۈشكۈنلۈك ئىچىدە تۈگىشىسەن. ئەگەر ئۆزۈڭگە: «چوقۇم بەرداشلىق بېرىشىم كېرەك» دەپ مەدەت بەرسەڭ، قېيىنچىلىقلارنى يېڭىپ، غەلبىگە ئېرىشەلەيسەن
.)

 

تاپشۇرۇق ؛ ئىمتىھان ۋە پۇزۇتسىيە تېمىسىدا ئويلىغانلىرىڭىزنى يېزىپ كېلىڭ ( سىنىپتا ئوقۇپ باھالاش ئېلىپ بېرلىدۇ)

 

سىنىپ يېغىنى دەرسى ( 班会课 ) دېگەن نامنى تازا مۇۋاپىق ئەمەستەك ھېس قىلىمەن.   بۇنى تىلىمىزدا قانداق ئاتىسا تېخىمۇ مۇۋاپىق بۇلار؟گرافىكنى جايىدا يوللالمىدىم دىسە ؟

tabassum 2012-01-27 20:12
ناھايتى ياخشى لاھىلىنىپتۇ  .بۇ ھەقتە نىمە .ئىىكەنلىگىنى  بىللەلمگەنلەر  ئۈچۈن ياخشى بىر ئۈلگە بوپتۇ.

istami 2012-01-27 21:11
بۇ بىر سائەتلىك دەرس جەريانى ناھايىتى ياخشى لايىھەلىنىپتۇ. ئۆزگىچىلىك تەرەپلىرى كۆپ ئىكەن.مېنىڭچە،تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپتە ئالى مەكتەپ ئىمتىھانى ئۈچۈن تەكرار قىلىۋاتقان ھەربىر پەن ئوقۇتقۇچىسى ھەر قېتىملىق مانۋېر ئىمتىھانىدىن كېيىن يۇقارقى لايىھەنى شۇ پەن ئىمتىھانىغا، جۇملىدىن شۇ قېتىملىق ئمتىھان سۇئاللىرىنىڭ ھەممە تەرەپلىرىگە تەدبىقلاپ تۈزۈپ ، شۇ قېتىملىق ئىمتىھاندىن ئەتراپلىق خۇلاسە چىقارسا،بۇنىڭ ئۈنۈمى تېخىمۇ ياخشى بولۇشى مومكىن. ئۇزچاقنىڭ موشۇنداق ياخشى لايىھەنى تەييارلاپ يوللىغىنىغا كۆپ تەشەككۈر! 

ئۇيغۇرجان 2012-01-28 00:36
بۇ بىر قىتىلىملىق ئوچۇق سىنىپ يىغىنى شەكىلدە ئۆتكىزىدىغان پائالىيەتكەن......   

uzqak 2012-02-02 13:51
«نەزەرىيۋى پىكىرنىڭ ئىككى تۈرلۈك لوگىكىلىق ئۇسۇلى

نەزەرىيىۋى تەپەككۇر يۈرگۈزۈش داۋامىدا مەلۇم مەسىلە ھەققىدە ئىلمىي، پاكىتلىق خۇلاسە چىقىرىشنىڭ ئىككى تۈرلۈك ئۇسۇلى بار. بۇنى ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ ئىمتىھان بېرىش تەسىراتىغا باغلاپ چۈشەندۈرۈپ باقايلى. بەزى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئادەتتىكى ئۆگىنىش ئەھۋالى ياخشى بولسىمۇ ئىمتىھاندا رولىنى ياخشى جارى قىلدۇرالمايدۇ. سىزنى شۇنداق ئوقۇغۇچىلارنىڭ بىرى دەپ قارىساق، سىز ئاۋۋال بۇنىڭ سەۋەبى ھەققىدە ئويلىنىپ، ئۆزىڭىز بەرگەن بارلىق ئىمتىھانلارنىڭ تىزىملىكىنى تۇرغۇزۇپ چىقتىڭىز ۋە ھەربىر ئىمتىھاندا ئىپادىڭىزنىڭ قانداق بولغانلىقى توغرۇلۇق ئويلاندىڭىز. ئاندىن ياخشى بەرگەن، ناچار بەرگەن ئىمتىھانلىرىڭىزنى ئەسلەپ چىقتىڭىز. ئىپادىڭىز مۇھاكىمە سوئاللىرىدا ياخشى بولدىمۇ كۆپ تاللاش سوئاللىرىدىمۇ؟ تەبئىي پەندىكى ئىمتىھانلاردىمۇ ياكى ئىجتىمائىي پەن ئىمتىھانلىرىدىمۇ؟ ئۆزىڭىز يالغۇز ئۆگىنىش قىلىپ ياكى باشقىلار بىلەن بىللە ئۆگىنىپ ئىمتىھان بەرگەن چاغلىرىڭىزنىڭ قايسىسىدا نەتىجىڭىز ياخشى بولدى؟ سىز بۇ توغرىسىدا ئۇزۇن مۇددەت ئويلانغاندىن كېيىن باشقىلار بىلەن بىللە ئۆگەنگەن چاغلىرىڭىزدا ئىمتىھان نەتىجىڭىزنىڭ ياخشى بولغانلىقىنى ھېس قىلىپ يەتتىڭىز. بۇنداق پىكىر قىلىش جەريانى يىغما مەنتىق(induction,归纳法) دېيىلىدۇ. يەنى بۇ- نەزەرىيە تۇرغۇزۇش داۋامىدا مەلۇم مىساللار توپىنى تەھلىل قىلىش ئارقىلىق ئومۇملۇققا ئىگە يەكۈننى چىقىرىدىغان لوگىكىلىق ئۇسۇلدۇر. تەجرىبە قىلىش- دەل يىغما مەنتىق ئۇسۇلىنىڭ بىرى بولۇپ، ئۇنىڭدا ئايرىم تۈرلەرنى كۆزىتىش ئارقىلىق ئومۇملۇققا ئىگە يەكۈن خۇلاسىلىنىدۇ.

ئىمتىھان ھەققىدىكى تەسىراتىڭىزدىن خۇلاسە چىقىرىشنىڭ يەنە باشقا بىر تۈرلۈك ئۇسۇلىمۇ بار. مەسىلەن، سىز ئىمتىھاننى ياخشى بېرىش ئۈچۈن دەرسخانىدا قالدۇرغان كونسىپىكلارغا قانچىلىك كۈچ سەرپ قىلىش، قانچىلىك مەزمۇنلارنى تەكرار قىلىش ھەققىدە باش قاتۇردىڭىز. بىردەم يازغان خاتىرىلىرىڭىزنى رەتلەپ چىقماقچى بولدىڭىز، يەنە بىردەم باشقىلار بىلەن بىرلىكتە تەكرار قىلماقچى بولدىڭىز. ھەر بىر ئۇسۇلىنىڭ ئارتۇقچىلىقى ۋە يېتەرسىزلىكى خىيال ئىكرانىڭىزدىن ئۆتتى. تۇرۇپلا باشقىلار بىلەن بىرلىكتە ئۆگەنگەندە ئۆگىنىپ بولغان مەزمۇنلارغا جىق كۈچ كېتىدىغانلىقىنى ئويلىدىڭىز، يەنە تۇرۇپ مەزمۇنلارنى باشقىلارغا چۈشەندۈرۈپ بەرگەندە ئەستە مەھكەم ساقلىغىلى بولىدىغانلىقىنى ھېس قىلدىڭىز. ئۇيان ئويلاپ- بۇيان ئويلاپ، ئاخىرى باشقىلار بىلەن بىللە ئۆگەنسىڭىز ياخشى بولىدىغانلىقىنى لوگىكىلىق يوسۇندا تونۇپ يەتتىڭىز. ئاخىرى ئېھتىيات ئۈچۈن بىر قىسىم ئىمتىھانلىرىڭىز ئۈچۈن ئۆزىڭىز يالغۇز ئۆگىنىش قىلدىڭىز، يەنە بىر قىسىم ئىمتىھانلىرىڭىزغا باشقىلار بىلەن ئۆگىنىش ئارقىلىق تاقابىل تۇردىڭىز. ئومۇمىيلىقتىن ئايرىم تۈرگە ئۆتىدىغان بۇنداق پىكىر قىلىش جەريانى چاچما مەنتىق(演泽法,deduction) دېيىلىدۇ.>>

ئىمتىھانغا مۇناسىۋەتلىك بۇ قۇرلارنى ساقلاپ قۇيۇشنى مۇۋاپىق كۆرۈپ ئەلكۈيى مۇنبىرىدىن كۈچۈرۈپ قويدۇم . ئويغۇرزادە ئەپەندىنىڭ  (نەزەرىيە ۋە نەزەرىيىۋىي تەپەككۇر بىزگە قانداق ياردەم بېرىدۇ) يازمىسىنىڭ ئىنكاس شەكلىدىكى جاۋابىدىن ئېلىندى .

بابۇر0725 2014-03-05 00:41
خېلى ياخشى بىلىملەرنى ئىگەللىۋالىم رەھمەت سىزگە


查看完整版本: [-- ئىمتىھان ۋە پۇزۇتسىيە (سىنىپ يىغىنى دەرسى) --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled