查看完整版本: [-- ئوقۇتقۇچىلار ھېسىيات تەربىيەسىگە............ --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> مائارىپ ۋە جەمىيەت -> ئوقۇتقۇچىلار ھېسىيات تەربىيەسىگە............ [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

tursun 2011-12-29 12:14

ئوقۇتقۇچىلار ھېسىيات تەربىيەسىگە............

ئوقۇتقۇچى مەنىۋىي قۇياش ، ئۇ ئۆزىنىڭ ئىللىق مېھرى–مۇھەببىتى ئارقىلىق مىڭلىغان–مىليونلىغان قاراڭغۇ دىللارنى زەمزەم كەبى ، بىلىم دۇردانىلىرى بىلەن بېزەپ غۇبارسىز ، سەبىي كۆڭۈللەرگە باھار ئاپتىپىدەك ھارارەت ۋە يۇرۇقلۇق ئاتا قىلىدۇ . IH qY/j  
    مەرىپەت گۈلىستانىغا قەدەم قويۇپ ، پراكتىكىلىق ھاياتىمنى باشلىغان كۆڭۇللۈك مىنۇتلىرىمنى ئەسلىگىنىمدە ، بىر مۇنەۋۋەر باغۋەن بولۇش ئۈچۈن كەلگۈسىنىڭ ئۈمىد يۇلتۇزلىرى بولغان ، مەسۇم دىللارنىڭ نازۇك ھېس–تۇيغۇلىرىنى سەزگۈرلۈك بىلەن ئىگىلەپ ، ئۇلارنى ھېسىيات تەربىيسى ئارقىلىق مۇئەييەن بىر قاراشقا ئىگە قىلىشنىڭ نەقەدەر زۆرۈرلۈكىنى چۇڭقۇر تونۇپ يەتتىم . ,nn5LQ|l.j  
  !]c]:ed\C  
    شادىمان غۇنچىلىرىم بىلەن ئۆتكۈزگەن بەختلىك ئەمما جاپالىق ئوقۇتۇش مۇھىتىدا ، يۇمران مايسىلىرىمنىڭ يېڭىلا ئۇچۇرما بولغان قۇش بالىلىرىدەك چۇرقىراشلىرى :- مۇئەللىم نېمە ئۈچۈن ئۇنداق بولىدۇ ؟ زادى سەۋەبى نېمە ؟ دەپ زېرىكمەي–تېرىكمەي قويغان سوئاللىرى ئالدىدا ، تاتلىق تۇيغۇلار قاينىمىغا غەرىق بولۇپ ، ئۆزەمنى خۇددى ھەممىنى بىلىدىغان خاسىيەتلىك ئادەمدەك ھېس قىلغانىدىم . ,#=ykg*~/  
    مەن بىر نەچچە قېتىم مۇئەللىملەرنىڭ ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ باشلىرىنى نۇقىلاپ ، كىتاب بىلەن ئۇرۇپ ، تەن جازاسى بېرىۋاتقانلىقىنى كۆرگەنىدىم . بەزى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئوقۇغۇچىلارنى دەرسخانىدىلا تەنقىدلەپ ، ئۇلارنىڭ كىشىلىك ئىززەت-ھۆرمىتى ۋە غۇرۇرىغا مۇخالىپ كېلىدىغان سۆزلەرنى، لەقەملەرنى دەپ ئۇلارنىڭ ۋۇجۇدىدا ئەمدىلا بىخ سۈرۈۋاتقان ئۆزىگە ئىشىنىش ، ئۆزىنى سۆيۈشتىن بۇ مۇۋەپپەقىيەت قازىنىشتا كەم بولسا بولمايدىغان مەنىۋى بايلىقىنى كۈزدە خازان بولغان يوپۇرماقتەك ۋەيران قىلىۋاتقانلىقىنى كۆرگىنىمدە ، ئۇلارنىڭ ئەتىسى قانداق بۇلار ؟ دېگەن سۇئال كاللامنى چېرمىۋالاتتى. q-c9YOz_  
  F O"8B  
   ياش–ئۆسمۈرلەر گۈزەل كېلەچەكنىڭ قۇرغۇچىلىرى ، ئۇلار ئاسانلا جەمئىيەتتىكى خىلمۇ خىل زەربە ۋە بېسىملار ئالدىدا قايمۇقۇپ قالىدۇ ھەم بېرەر ھادىسىلەرگە تېزلا ئېشىنىپ كېتىدۇ . شۇڭلاشقا ، ئوقۇتقۇچىنىڭ مۇنبەر ئالدىدىكى ئىلھام سۆزى ، مىننەتدارلىق تۇيغۇسى ، ئوقۇغۇچىغا غايەت زۇر كۈچ ۋە مەدەت ئاتا قىلسا ، ئۇنىڭ ئەكسىچە مەنسىتمەسلىك نەزەردە قىلغان قوپال سۆز– ھەرىكەتلەر ئۈمىد چېرىغىنى ئۆچۈرۈپ قويىدۇ. ua$H"(#c  
   ئوقۇتقۇچىلىق مەزگىلىمدە ، بىر نەچچە ئوقۇغۇچىلىرىمنىڭ :- مۇئەللىم ، سىز ماڭا ئۆز ئانامدەكلا كۆرۈنىسىز ، مېنىڭ ئىككىنچى ئانام ، ئائىلىدە بىر ئانام ، مەكتەپتە يەنە بىر ئانام بار دېگەن سۆزلىرىنى ئاڭلىغان چاغلىرىمدا ، قەلبىم ئالەمچە شادلىققا تولاتتى . |$[WnYP  
    كۆڭلۈمدە:- ئوقۇغۇچىلىرىم مەندىن رازى ئىكەن دەپ ناھايىتى سۆيۈنگەنىدىم. a*4"j2j v  
    قىسقا ۋاقىت ئىشلەپ ، بالىلار قەلبىدە ئازراق بولسىمۇ ، مېھرىبان ئانىسىغا ئوخشاش ئۇلۇغ ئوبرازنى ياراتقانلىقىمدىن تولىمۇ مەمنۇن بولدۇم . $* )??uU  
    دېمەك ، مەن ئۇلارنىڭ ھېسىي تۇيغۇ ئالىمىدە ، ئۆز ئانىسىنىڭ رولىنى ئويناپتىمەن ئەمەسمۇ؟ C;m7 ~R  
    بىزدە :–بالا يۇمران چېچەك ، ساغلام باقمىساڭ بولىدۇ پۇچەك دېگەن ماقال بار . `x;8,7W;B  
    ئوقۇغۇچىلارنى نۆۋەتتىكى مائارىپنىڭ تەلىپى بويىچە ھەر جەھەتتىن يېتىلگەن ، بىرگە ماھىر ، كۆپكە قادىر ياراملىق ئىز باسارلاردىن قىلىپ يېتىشتۈرۈش ئۈچۈن ، ئالدى بىلەن ئۇلارنىڭ ھېسياتىغا ھۆرمەت قىلىشىمىز ، ئۇلارنىڭ ھېسياتىغا تەسىر كۆرسىتىپ قىممەت قارىشى يېتىلدۈرۈشىمىز ، قەھرىتان قىشتەك سوغۇق مۇئامىلىدە ئەمەس ، تەسىرلىك يېقىملىق سۆزلەر ئارقىلىق ئۇلارنىڭ تۇغرا ، ھالال يوللاردا مېڭىشىغا يېشىل چىراغ يېقىپ بېرىشىمىز كېرەك . C+ {du^c$  
    بالىلارنىڭ پاك ھېسياتىنى ئۇيغۇتالايدىغان ئەمەلىي ئىش–ھەرىكىتىمىز . چىن تەبەسسۇم ، بالىلارنى ھەقىقىي چۈشۈنىش روھىي ھالىتىمىز بىلەن ، پەرزەنت ئىشقىدا ئۈن–تىنسىز بەدەل تۆلەۋاتقان تۆھپىكار ، ئۇلۇغ ئانىنىڭ ئوبرازىنى نامايەن قىلىشىمىز لازىم. eF8!}|*N  
    ئوقۇتقۇچى مۇنبەردە ئەتىدىن–كەچكىچە ، دۇسكىنى قۇچاقلاپ ، بۇر- تۇزاڭلىرى ئىچىدە ، دەرسنى ئۆتۈپلا چىقىپ كېتىدىغان ، يالاڭ ئاياغ دۇختۇر بولماسلىقى كېرەك . >z0~!!YZ  
  KM$5ZbCF:  
    بىلىم گۈلزارىدا ، ئىلىم–ھېكمەت ئىگىلەشتىكى ئاساسىي مەقسەت ھەقىقىي ئادەم بولۇشنى ئۆگىنىش ، بىز ئوقۇغۇچىغا يالغۇز پەن–مەدەنىيەت بىلىملىرىنى ئۆگىتىپلا قالماستىن ، يەنە ھاياتنىڭ گۈزەللىكىنى ، ئۇنىڭدىن ھۇزۇرلىنىشنى بىلىدۈرىدىغان شۇنداقلا سەمىمىي بولۇشنى بىلدۈرىدىغان ھېسىيات تەربىيسى ئېلىپ بېرىشىمىز لازىم .

ئۇيغۇرجان 2012-01-30 11:18
توغرا ئوقۇغۇچىلارنى مول تەربىيىگە ئىگە قىلىشىمىز لازىم.

نەفىسە 2013-05-20 15:10
توغرا ئوقۇغۇچىلارنى مول تەربىيىگە ئىگە قىلىشىمىز لازىم.   

نەفىسە 2013-05-20 15:31
  

تاھىرجان 2013-05-20 23:01
  

ياسىنجان510 2014-01-14 13:49
قانداق ئوقۇتقۇچى بولسا، شۇنداق ئوقۇغۇچى بولىدۇ.

گۈلنىھال 2014-01-14 15:26
بىزدە مول بىلىم , يۇقىرى ساپا بولسا , بىزنىڭ بىلىدىغانلىرىمىز قانچە كۆپ بولسا باللىرىمىز لاياقەتلىك بولالايدۇ 。 لىكىن , بۇ كەسىپنى سۆيمەيدىغانلار , چۈشەنمەيدىغانلار كۆپەيگەنچە , ما ا رىپىزدا شەكىلۋازلىقلار كۆپەيگىلى تۇردى 。

مىېھرىما 2014-01-14 17:29
بىزنىڭ تەربىيەلىشىمىز بىلەن بىرگە بىزنىڭ ئۆلگە بولشىمىز بىرلەشسە ئاندىن مۇۋاپىقيەت قازىنىمىز. چۇنكى بىر ئوقۇتقۇچىنىڭ قانداق بولشى بالىلارنىڭ قانداق ئادەم بولشىنى بەلگىلەيدۇ ئەمەسمۇ!

مىېھرىما 2014-01-14 17:32
مەن سىنىپتىكى ئوقۇغۇچۇللىرىم بىلەن بىرلىكتە ئۆيگە قايتىش ئۈچۈن چىقىپ كېتىۋىتىپ مەكتەپ مودىرىغا ئۇچرىشىپ قالدۇق. بالىلار مەكتەپ مودىرىمىز بىزنى  نۈزەي ئىشتان كىيمەڭلا دىگەن بىلەن ئۆزى ئەمەل قىلمايدىكنا؟ ! دىگەن ئىدى نىمە دەپ چۈشەندۇرۇشنى بىلەلمەي قالدىم.


查看完整版本: [-- ئوقۇتقۇچىلار ھېسىيات تەربىيەسىگە............ --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled