查看完整版本: [-- «لوپنۇر يوقالغان كۆل» نى مۇنداق ئۆتۈپ باقتىم --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئوقوتوش ۋە ئىزدىنىش -> «لوپنۇر يوقالغان كۆل» نى مۇنداق ئۆتۈپ باقتىم [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

uzqak 2011-12-01 16:52

«لوپنۇر يوقالغان كۆل» نى مۇنداق ئۆتۈپ باقتىم

                       "لوپنۇر يوقالغان كۆل' نى مۇنداق ئۆتۈپ باقتىم  G]E-2 _t7  
T?EFY}f  
     بىرىنچى سائەتتە : (ئادەتتە بالىلار تېكسنى ئالدىن ئوقۇپ يانداش مەشىقنىڭ ئۆزلىرى ھەل قىلالايدىغان تەلەپلىرىنى  ئالدىن ئىشلەپ كېلىدۇ. ئالدىن تېكستنى ئوقۇشتىكى تۇنجى تەسىراتى سورۇلۇپ ئىشلەپ كەلگەن نۇقتىلىرى ئارقىلىق دەرس باشلىنىدۇ 10 مىنوت بۇ ئادەتكە ئايلانغان )تور دۇنياسىدىن لوپنۇر كۆلىگە مۇناسىۋەتلىك  رەسىم ،  مۇناسىۋەتلىك چۈشەندۈرمىلەرنى تاللاپ كۆرسىتىپ، ماتىريال بىلەن تەمىنلەشنى ئاساس قىلدىم ،بۇلۇپمۇ بۇرۇنقى ھالەت بىلەن كېيىنكى ھالەتنىڭ سېلىشتۇرمىسى ئاساسىي ئورۇندا تۇردى. ئۇندىن باشقا لوپنۇر تەتقىقاتى بىلەن شۇغۇللانغۇچىلار ،ئۇ يەردە چۈشكەن رەسىملىرى ۋە بۇ تەتقىقات تارىخىنىڭ يارتىلىشىدىكى جاپاغا چىداش روھى ھەم بۇ تەرەپتىكى ئىزدىنىشىمىزدىكى بوشلۇق دېگەندەكلەرنى ئاساس قىلىندى. ئاخىرىدا لوپنۇرنىڭ قۇرغان ھالىتى تەسۋىرلەنگەن بىر پارچە رەسىمنى كۆرسىتىپ تەسەۋۇر قىلىپ بېقىشقا ئورۇنلاشتۇردۇم . ھەم جۈملە تۈزۈپ بېقىش تەلىپىنى قويدۇم . ئوقۇغۇچىلار جۈملە تۈزەش جەريانىدا لوپنۇرنىڭ يۈرەك سۆزىنى ئاساسەن دەپ بولدى. X@^"@  
a {4RG(I_  
       تاپشۇرۇققا : ئەدەبىي ئاخپاراتنىڭ قانداق بولىدىغانلىقىنى تېكىسنى قايتا - قايتا  ئوقۇپ بىلىپ كېلىش، ئۇنىڭ ئادەتتىكى بايان ماقالىلىرى بىلەن بولغان پەرقىنى خۇلاسە قىلىش بېرىلدى.. ?gl[ =N V  
w 
       ئىككىنچى سائەتتە: {U7A&e0eW  
ئوقۇغۇچىلار تاپشۇرۇقىغا ئاساسەن ئەدەبىي ئاخبارات ۋە بايان خارەكتىرىدىكى ئەسەرلەرنىڭ ئۇمۇم ئالاھىدىلىكى خۇلاسە شەكىلدە چىقىرىلىپ ، ئەسەردىكى بايان قىلىنغان ، مۇھاكىمە قىلىنغان ، لېرىكا بار ئورۇنلارنى تاپقۇزۇش (10 مىنوت بېرىلدى شەخەسلەر تېپىپ ئوقۇپ بولغاندىن كېيىن كۆللېكتىپ يەنە ئوقۇش ، ئوقۇش داۋامىدا ئاپتورنىڭ ھېسىياتىنى ھېس قىلىش ، ھېسىيات قايسى سۆزلەر ئارقىلىق نۇقتىلىق ئىپادىلەنگەنلىكىنى تۇتقا قىلىش ) چۈشىنىش تەسكەن دەپ قارىغان جۈملىلەرنى سىزىپ چىقىشقا ئورۇنلاشتۇرۇپ، لوپنۇر كۆلىنىڭ قۇرۇپ كېتىش سەۋەبىنى خۇلاسلاشقا يىتەكلىدىم . خۇلاسىسىنى سۆزلەتتىم . خۇلاسىغا ئاساسەن ئۈچۈنچى سائەتتەلوپنۇر كۆلىنىڭ قۇرۇپ كېتىشىدىكى سەۋەبلەردىن  ئەڭ مۇھىمى قايسى؟ دېگەن سۇئال ئاساسىدا مۇنازىرە تەشكىللىدىم . مۇنازىرە تېمىسى؛ "روھىي قەھەتچىلىك تەبىئىي قەھەتچىلىكنىڭ مەنبەسى  ،"تەبىئىي قەھەتچىلىك روھىي قەھەتچىلىكنىڭ مەنبەسى  " بولۇپ ئىككى گۇرۇپا بويىچە تەييارلىق قىلىندى . ماڭا تەسىر قىلغىنى ئوقۇغۇچىلار پۈتكۈل مۇنازىرە جەريانىدا ناھايىتى ئەستايىدىل مۇئامىلە قىلغان بولۇپ، ئۆزلىرىنىڭ كۆزقارشىنى ئىسپاتلاش ئۈچۈن نۇرغۇن ماتىريال تەييارلىغان .مۇنازىرە جەريانىدا روھىي قۇرغاقلىقنىڭ ئىنسانىيەتكە ئېلىپ كېلىدىغان زىيىنى مۇئەييەنلەشتۈرۈلىنىش بىلەن بىرگە ،ماددى نامراتلىقنىڭ بىزگە ئېلىپ كېلىدىغان خىرىسلىرىمۇ مۇئەييەنلەشتۈرۈلدى. gs9VCaIa  
       ئىشخانىدىكى تارىخ ئوقۇتقۇچىسى (خەنزۇ مۇئەللىم ) ئەتىكى دەرسكە تەييارلىق قىلىۋاتىدۇ . خەن سۇلالىسى دەۋرىدىكى دۆلەت باشقۇرۇشقا دائىر بىر كۆرىنىشنى(ھۇنلار بىلەن بولغان مۇناسەۋەت ) روللارغا بۆلۈپ ئورۇنلاشنى  ئۆزى بىلەن ئۆزى مەشىق قىلىپ كەتتى. ئۇ ،مېنىڭ  بار يوقلىقىمنىمۇ ئۇنۇتقان ،پۈتۈن دېھقىتى بىلەن شۇ ۋاقىتتىكى ۋەقەلىكنىڭ ئىچىگە كىرىپ كەتتى .يېزىۋاتقان نەرسەمنى قۇيۇپ، ئۇنىڭ شۇ ئورۇنلىشىغا قاراپ تەكسىز خىياللارغا پىتىپ كەتتىم ،" تارىخ بىشىم ئاغرىق "ىنڭ ئورنىغا "تارىخىنى بېلىش شەرەپلىك" دېيەلىش مۇھىممۇ قانداق ؟ ئوقۇتقۇچى يەنە ئورۇندىدى ... ئۆزى قىسقا ئىتوتنى يېزىپ يەنە ئۆزگەرتىپ يەنە جىجاپ.... يەرلىك دەرس بايلىقىنى دەرسخانىغا ئېلىپ كىرىش ئۈچۈن كۆرسىتۋاتقان تىرىشچانلىق ،بۇ روھ -نەقەدەر مۇقەددەس ھە ؟ چۈنكى مائارىپنىڭ رىقابىتى ماھىيەتتە ھايات كەچۈرىش ئىقتىدارى رىقابىتى . ... تەپەككۈردىكى ، مەسىللەرگە قانداق پۇزۇتسىيە تۇتۇشتىكى رىقابەت ! بۇ ئەسىر تەپەككۈردىكى ئاددىلىق ، سۇئال ،مەشىق ئىشلىتىش تىپىدىكى ئاددىلىق بىلەن تولغان دەرستىن يېتىشىپ چىققان تەپەككۈر ئىپتىدائىلىقى بىلەن چەكلەنگەن كىشلەرنى ئۆز قوينىغا ئالارمۇ؟ ئۇلارغا  رىۋايەتلەردە تەسۋىرلىنىدىغان بايلىق ئىلاھىنى سوغا قىلارمۇ؟ دەرسنى يېزىۋېتىپلا بۇ  قۇرلارنى يېزىپ كەتتىم ... ئىلھام مۇشۇنداق بولسا كېرەك . ئۇ چاقىرغاندا يوق ، چاقىرمىسا ئۆزىچىلا   كېلىپ   قالىدىكەن.... ?%wM8?  
"|%'/p  
يېزىلغان ۋاقتى : 4KT-U6zNx  
                            بۈگۈن   1 -دىكابىر B4ky%gF4  

تۆتتاش 2011-12-01 20:32
نىيوتۇنمۇ  ئالما دەرىخى تۈۋىدە تۇرۇپ،ئالەمنىڭ تارتىش كۈچىنى ئوتتۇرغا قويغان،سىزمۇ بەلكىم شۇ تارىخ ئۇقۇتقۇچىسىنىڭ پالىيەتلىرىدىن ئىلھام ئېلىپ يېڭىچە ئۇقۇتۇش لاھىيەسى تۈزۈپ چىقىشىڭىز مۇمكىن،تىرىشچالىقىڭىز بېكارغا كەتمەيدۇ،يەنىمۇ تىرىشىڭ،مىللىتىمىزنىڭ پەرزەنتلىرىنىڭ كىيىنكى تەقدىرى سىز،مەن ۋە بىزگە ئوخشاش مىللى مائارىپ ئۈچۈن مېھنەتسىز ئىشلەۋاتقان بەدەلكار ئۇقۇتقۇچىلارغا باغلىق.

taxkin1 2011-12-02 16:37
بۇدەرسىنى ھەقىقەتەن ياخشى ئۆتۇپسىز +\@WOs  
بۇنداق ياخشى ئۇسۇللار ئۇستىدە يەنمۇ ئىزدىنىڭ

tawpek 2011-12-02 20:51
تىكەن قىرىندىشىمىزنىڭ يۇقىرقى ئىنكاسىنى كۆرمىگەن بولسام  تىمىنىڭ ئاخىرقى ئابزاسنى ئەبەينىڭ تاققۇ-تۇققۇ گەپلىرىمىكىن دەپ قالاركەنمەن جۇمۇ. a6&+>\o  
h72#AN  
مۇنۇ فىلىمنىڭمۇ پايدىلىنىش قىممىتى بارمۇ يوق؟ @&G< Np`  
1- قىسىم: R^*h|7)E  
KS6H`Mm}/  
'`K-rvF,C  
7Ib/Cm0d|  
2- قىسىم: fZ*LxL  
!k= ~5)x  
HaUfTQ8  
E_[)z%&n2  
\VTNXEw*G  
يول باشلىغۇچى   ھوزورۇڭلاردا.

xamalkiz 2011-12-03 19:32
har  bir saatlik dars obikitning ohximaslikiha asasan ohximihan usulda otulidu,  siz ning bu hil okutux usulingizmu ozgiqilikka iga ikan paydilinix kimmiti bar ikan. dawamlik tirixkaysiz

ozqan 2011-12-05 10:20
ئۇزچاقنىڭ ھەر سائەتلىك دەرسى بىر ئىزدىنىش جەريانى ،  ھارمىغايسىز ...

koksangun 2011-12-05 11:35
مۇشۇ خىل مۇھاكىمىلەر بەك ئاز ئىدى ، ئۇزچاق دائىم ئويلىمىغان يەردىن چىقىپ مۇنبەرگە يېڭىلىقلارنى ئېلىپ كېلىدۇ ، قەلىمىڭىز بەرىكەتلىك بولسۇن .

ablat0997 2011-12-05 17:21
قۇرۇماس بۇلاق ،   ھارمىغايسىز...

tutya 2011-12-07 18:40
گالىلىمۇ چىركاۋدىكى چىراغنىڭ تەۋرىنىشىدىن تەبىئەتنىڭ رىتىم پىرىنسىپىنى بايقىغان،،،ھىسيات دىگەن ئاجايىپ 45Z"U 
نەرسە،كالدىسە كالمەيدۇ.ھىسيات لازىم بولغاندا كىلىپ قالىدۇ....داۋاملەق تىرىشىڭ

tawpek 2012-10-31 10:58
مەنمۇ سىزدەك ئۆتۆپ باقماقچى بولىۋاتىمەن مانا. $rB20!  
Nhh2P4gH  
يىل ئۆرۆلسىمۇ قىممىتىنى يوقاتمايدىغان مۇشۇنداق تېمىلار ئۈزۈلمىگەي.

ئەكبەرنىياز 2012-11-03 01:48
ئۇزچاق ،قەلىمىڭىز بەرىكەتلىك بولسۇن!!!

لالە424 2012-11-04 00:41
ھەقىقەتەن جانلىق دەرس بوپتۇ... ھەممەيلەن بالىلارغا ۋە دەرسلەرگە مۇشۇنداق ئەستايىدىل مۇئامىلە قىلساقلا مائارىپىمىزدىن ئۈمىد بار..

13379705568 2013-05-31 01:35
ياخشى ئۇسۇللار ئۇستىدە يەنمۇ ئىزدىنىڭ

ئارزۇۋ 2013-05-31 16:59
سىزنىڭ بۇ ئۇسۇلىڭىزدىن ئۆلگە ئېلىپ،بىزمۇ شۇنداق ئۆتسەك بولغىدەك. mU1lEx$  
رەخمەت سىزگە.

nadiraay 2013-06-02 15:55
مۇمكىن بولسا ئاشۇ سۈرەتلەرنىڭ ئۆزىنى ياكى تور ئادېرىسىنى  قوشۇمچە يوللاپ قويغان بولسىڭىز. سەۋىيەنىڭ چەكلىكلىكى تۈپەيلىدىن شۇنداق سۈرەتلەرنى تاپالمايۋاتقانلار تولىمۇ خۇرسەن بولاتتى.

چوغلۇق1 2013-11-12 13:53
ھازىرقى يېڭى دەرىس تەلىپىگە بەك ئۇيغۇن كەپتۇ.ئىلھام ئالدىم.كىلەر ھەپتە مەنمۇ شۇ دەرىسنى ئۆتىمەن.

چوغلۇق1 2013-11-20 16:27
tawpek:تىكەن قىرىندىشىمىزنىڭ يۇقىرقى ئىنكاسىنى كۆرمىگەن بولسام  تىمىنىڭ ئاخىرقى ئابزاسنى ئەبەينىڭ تاققۇ-تۇققۇ گەپلىرىمىكىن دەپ قالاركەنمەن جۇمۇ. .. (2011-12-02 20:51) 
T(GEFnt Y  
بۇ كىنونى بالىلارغا كۆرسەتتىم.شۇ جاينىڭ شارائىتى مەنزىرىسى قاتارلىقلارنى بىلىشتە جىق پايدىسى بولدى.«بۈيۈك بايقاش»دىگەن دەرىسنى ئۆتكەن ئىدىم بالىلار سىۋېن-ھېدىننىمۇ كىنودىكى روسىيەلىكلەردەك ئويلاپ قالدى .چۈشەندۈرۈش بەرگەندىن كىيىن ئەتىسى مەكتەپ خاراكتىرلىك ئوچۇق دەرىس ئۆتكىنىمدە بالىلارنىڭ ئىپادىسى بەك ياخشى بولدى.ئومۇمەن رەھمەت سىزگە!

لىللا 2013-11-25 11:40
ئاخىرقى مۇلاھىزىنىڭ ئورۇنلاشتۇرۇلۇشى بۇ دەرسنى ئاجايىپ يۈكسەكلىككە ئىگە قىلىپتۇ . ھازىر ئوقۇغۇچىلاردىكى تىل نامراتلىقى ئېغىرلىشىۋاتقان مۇشۇنداق ۋاقىتتا ، مۇنازىرىنىڭ ئۈنۈمى ھەقىقەتەن زور. مەن ئوقۇغۇچىلارنىڭ مۇنازىرە جەريانىدا  پىكىرلىرى تومتاق ، يۈزە مەسىلىلىرىگە قانداق يېتەكچىلىك قىلىشنى بىلەلمەيۋاتىمەن.


查看完整版本: [-- «لوپنۇر يوقالغان كۆل» نى مۇنداق ئۆتۈپ باقتىم --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled