مەكتەپ دەرىجىلىك تەتقىقات تېما ئىلتىماس
مەكتەپ دەرىجىلىك تەتقىقات تېمىسى ئىلتىماس جەدۋىلىنىڭ بىر قېتىملىق ئەمەلىي خاتىرىسىنى يوللاپ قويدۇم ، كەمچىلىكلىرىنى كۆرسىتىپ يول كۆرسىتەرسىلەر ، بۇ تېما تاماملانغاندا بۇ تېمىغا قاتناشقان بارلىق ئوقۇغۇچىلارغا 3 ئوقۇش نومۇرى باھالاپ بەرگەن ئىدىم ، چۈنكى ساۋاقداشلار بۇ تېمىنى يۈكسەك قىزغىنلىق ۋە ئاكتىپلىق بىلەن ئىشلىگەن ئىدى، تېما دوكىلاتىنىمۇ ئەستايىدىللىق بىلەن تەييارلاپ ، مەكتەپنىڭ يۇقىرى باھاسىغىمۇ ئىرىشكەن . مەكتەپ دەرىجىلىك تەتقىقات تېمىلىرىنىڭ پۈتلۈل جەريانىنى يوللاپ ئورتاقلاشساق ياخشى بولاتتى دەيدىغان ئۈمىدىم بار ئىدى . شۇڭا يوللاپ قويدۇم ،كۆپچىلىكمۇ ئاۋاز قوشسىكەن دەيدىغان ئۈمىدىم بار ... تېما ئېچىش ئىلتىماس جەدۋىلى i=V-@|Z
开题申请表 -`g J ;tX
Y =
خېجىڭدىكى بىر قىسىم يەر-جاي ناملىرىنىڭ كېلىپ چىقىشى ئۈستىدە قىسقىچە ئىزدىنىش :^5>wDu{ ILNXaJ'0a
| تەتقىقات تېمىسى: Z) t{JHm: eZA6D\ 课题名称: y%FYXwR{
xmOM<0T
| w~p4S+k& /RMer
Xj `{Hb2
}
L5 !@A|L#* رېھىمجان ئابدۇراھمان URk$}_39 fs7~NY
| يېتەكچى ئوقۇتقۇچى: ^^7gDgT 4I
z.fAw 指导教师 ,Io0ZE>`V aE}=^%D
| سىنىپى: ?l(nM+[kSL 班级: f]hBPkZ6 )eVzS j>MT
| گۇرۇپپا ئەزالىرى: 小组成员 makaI0M
Ca$y819E2
| hjw4Xzju !'+\]eA تارىخ،جۇغراپىيە،سىياسىي،ئېتنۇگرافىيە 9fCiLlI | h
| مۇناسىۋەتلىك بىلىىملەر u}^a^B$ q/A/3/
相关知识:
| | | 研究背景تەتقىقات ئارقا كۆرۈنىشى: 4F}g(
خېجىڭدىكى بىر قىسىم يەر – جاي ناملىرى مۇڭغۇلچە ياكى خەنزۇچە ناملار بىلەن ئاتالغان.بۇ ناملار بەلگىلىك تارىخىي،سىياسىي،ئىجتىمائىي ئارقا كۆرۈنۈشكە ئىگە، بەزى يەر جاي ناملىرىنىڭ ئىتنىك مەنبەسى ھەققىدە مەلۇمات تولۇق ئەمەس. نۆۋەتتە،خېجىڭنى ساياھەتتىكى كۈچلۇك ناھىيە قىلىپ قورۇش چاقىرىقى چىقىرىلدى ۋە ھۆكۈمەت بۇ خىزمەتنى چىڭ تۇتۇپ ئىشلەۋاتىدۇ.شۇ سەۋەپتىن خېجىڭنى ساياھەت قىلىدىغان ساياھەتچىلەر ۋە خېجىڭنى تۇنۇشنى ئارزۇ قىلىدىغان كىشىلەرگە خېجىڭنىڭ يەر-جاي ناملىرىنى تۇنۇشتۇرۇش،ئوقۇغۇچىلارغا ئانا يۇرتىنىڭ يەر جاي ناملىرىنىڭ ئېتنىك مەنبەسى ھەققىدە ئىزلىنىش پۇرسىتى بىلەن تەمىنلەش زۆرۈرىيىتى بار.يېڭى دەرس ئىسلاھاتىنىڭ تەلىپى بويىچە ئوقۇغۇچىلارغا يەرلىك دەرس تەسىس قىلىشتا دەرس بايلىقىنى ئوقۇغۇچىلارغا قول سالدۈرۈپ ئاچقۇزۇش،بۇ ئارقىلىق مەكتەپنى دەرس بايلىقى بىلەن تەمىنلەش ئېھتىياجى سەۋەبىدىن بۇ تېما تەييارلاندى. !IfI-Q USlF+RY@3L
| تەتقىقاتنىڭ ئەھمىيتى ۋە مەقسىدى: 研究意义与目的 xhw8#
1.يەر -جاي ناملىرىنىڭ كېلىپ چىقىشىنى ئىزدىنىشلىك ئۆگىنىش ئۇسۇلى ئارقىلىق ئىگىللىتىش. }|w=7^1z MzBfHt'Rk 2.يەرلىك دەرس تەسىس قىلىشتا مەكتەپنى دەرس بايلىقى بىلەن تەمىنلەش. `I]1l MJ)o }CB=c]p 3.بۇ ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنى ئۆزى قول سېلىپ ئىشلەيدىغان،بىلىم ئۆگىنىدىغان ياخشى ئۆگىنىش ئۇسۇلىغا يېتەكلەش. "Nk=g~| I!C(K^
| تەتقىقات مەزمۇنى: 研究内容 @d8&3@{R^
خېجىڭدىكى بىر قانچە يەر جاي ناملىرى: Pn'QOVy $@+p~ )r(l خېجىڭ (和静 ) نەمىنمودۇن (乃门莫敦乡 ) كېزە،شاربۇلاق، خارمودۇن، شەلمىر،خامخۇلتۇ قاتارلىق يەر-جاي ناملىرىنىڭ مەنىسى،كېلىپ چىقىشى ھەققىدە ئىزدىنىپ ئىزاھات بېرىش >/*?4 _qO;{%r
| تەتقىقات ئۇسۇلى ،شارائىت ھەققىدە تەھلىل؛كۆرۈلۈش ئىھتىماللىقى بولغان مەسىللەر ۋە ھەل قىلىش تەدبىرى mh!N^[=n
: 研究方法、条件分析及可能出现的问题与对策: `? 9]'
تەكشۇرۇش،زىيارەت قىلىش،ماتېرىيال ئىزدەش ئۇسۇلى ئاساس قىلىنىدۇ. {2'74 ^C,/T2>
| 成员分工ئەزالار ئىش تەقسىماتى jm#F*F vL .g(\B
| ئەمەلىي تەكشۈرۈش ـــــ پۈتۈن ئوقۇغۇچى قاتنىشىدۇ. (dO'_s&M]/ :*F3 مۇتەخەسىسلەرنى زىيارەت قىلىش: ئوقۇغۇچى تەقسىم قىلىنىدۇ.(قايسى ساھەدىكى مۇتەخەسىسلەرنى زىيارەت قىلىش،ئۇلارنىڭ ئىسمى،ۋاقتى،سۇئاللار بەلگىلىنىدۇ) M2zos(8g web8QzLLB توردىن ماتېرىيال ئىزدەش: ئوقۇغۇچى ئورۇنلاشتۇرىلىدۇ، يازما ماتېرىياللار تەييارلىنىدۇ، ،ئىزدەش مەزمۇنى بەلگىلىنىدۇ. KL:6P-3 '5OVs:)"^ خۇلاسە ماقالىسى يېزىش ئىشى تەقسىملىنىدۇ.(ئوقۇغۇچى بەلگىلىنىدۇ) Up!ZCZ$RC Im' :sJ31 مۇراجەتنامە قىلغۇچى: ئوقۇغۇچى بەلگىلىنىدۇ. +,{Wcb O0=,&=i
| تەتقىقات پىلانى n_xa) YjIED,eRv 研究计划 "[".3V 1
">d|oC
| تەتقىقات قەدەم باسقۇچلىرى J.1ln
=Y VATXsD 研究阶段及步骤 4-}A'fTU8 J:mu%N`
| ۋاقىت ئورۇنلاشتۇرۇلىشى (ھەپتىدىكى قېتىم سانى) +k(3+b$S- }96/:
;:k 时间安排(周次) .5[LQR Y4~wNs6
| پائالىيەتنىڭ ئاساسىي مەزمۇنى ۋە نىشانى: T>uWf#&pjs }2!5#/^~ 活动的主要内容及目标 p`l[cV
Q< ^* /v,+01f 8yo6v3JqC PHiX:0zT
| 1-باسقۇچ: @tv];t g7}z
&S;_ تەييارلىق باسقۇچى 8,H5G` 3_eml\CY
| تەتىل ئالدىدىكى بىر ھەپتە (2010-يىلى 1-ئاينىڭ 8-كۈنىدىن 14-كۈنىگىچە) `@.s!L(V C=_-p"O#
| بىر قانچە يەر – جاي ناملىرىنىڭ مەنىسى،كېلىپ چىقىشى توغرىلىق ئىزدىنىش،تەكشۇرۇش،ماتېرىيال ئىزدەش پىلانى تۈزۈلىدۇ،تەكشۈرۈش تەييارلىقى ئېلىپ بېرىلىدۇ، گۇرۇپپىلارغا ئىش تەقسىماتى ئېلىپ بېرىلىدۇ . مۇناسىۋەتلىك سۇئاللار تەييارلىنىدۇ. t>h
i$NX{p ?VN]0{JSp
| 2-باسقۇچ: .lF\b A| g(Xg%&@KZ ماتېرىيال ئىزدەش، تەكشۈرۈش،مۇتەخەسىسلەرنى زىيارەت قىلىش $Ex 9 _Il9s#NA%
| تەتىل مەزگىلى( 1-ئاينىڭ 19-كۈنىدىن 2-ئاينىڭ 25-كۈنىگىچە ) B[_b J
* 3(GrDO9^
| ماتېرىياللاردىن پايدىلىنىش، مۇتەخەسىسلەرنىڭ پىكىر-تەكلىپلىرىنى قۇبۇل قىلىش.تەكشۈرۈپ بىرىنچى قول ماتېرىياللارنى تەييارلاش،يەر جاي ناملىرىغا مۇناسىۋەتلىك ئابىدىلەرنى، بەلگە،خاتىرىلەرنى رەسىمگە،سىنئالغۇغا ئېلىش،پايدىلانغان مەنبەلەرنى كۆپەيتىپ باستۇرۇش،مۇاسىۋەتلىك ئىدارە-ئورۇنلارنىڭ ئاىىپ ماتېرىياللىرىغا ئېرىشىش،خاتىرە قالدۇرۇش [QqNsco) 8OtUY}R
| 3-باسقۇچ: MbF e1U]B i7FR78^ نەتىجىلەرنى خۇلاسىلەش. Oi[9b E!~2\qKT
| 3-ئاينىڭ 1-كۈنىدىن 15-كۈنىگىچە {2clOUi MH8%-UV
| تەكشۈرگەن،ئېرىشكەن خام ماتېرىياللارنى رەتلەپ،ئانالىز قىلىپ يازما ماتېرىياللار تەييارلىنىدۇ،خۇلاسە ماقالىسى يېزىلىدۇ. )"Br,uIv:/ R}6la.mQ
| تەتقىقات نەتىجىسى ۋە ئۇنىڭ شەكلى: m'"VuH?^
研究成果及形式: 9}0Jc(B/x
خېجىڭ «خېجىڭ (和静) » ، «نەمىنمودۇن (乃门莫敦乡 )» ، « كېزە » ، « شاربۇلاق » ، « خارمودۇن » ، « شەلمىر »، « خامخۇلتۇ » قاتارلىق يەر-جاي ناملىرىنىڭ مەنىسى،كېلىپ چىقىشى ھەققىدىكى ئىزدىنىش نەتىجە دوكىلاتى تەييالىنىدۇ. & c9Fw:f; 7` fO
| PZg]zz=V4 f#Cdx"
| مەكتەپنىڭ تەستىق پىكرى [K@!JY m1o65FsY08 学校审批意见
x Bw.M{ )0d".Q|v4
| | | | | | | | | | | NWwtq&pz2 xWb?i6)z&
|