«تاۋۇشلارنىڭ ماسلىشىشى ››نى مۇنداق ئۆتتۆم
دەرسخانا ئوقۇتۇشىدىن بىر كۆرۈنۈش (2) p-
*BB_J"
dcHkb,HsO 7- يىللىق بىرىنچى قىسىم «تاۋۇشلارنىڭ ماسلىشىشى ››ناملىق دەرسىنىڭ دەرسخانە خاتىرسى ;P2~cQjD; <7PtC,74 1. دەرس باشلاش ؛ باشلانغۇچ مەكتەپتە ئۆگەنگەن بىلىملىرىڭىزگە ئاساسەن تۆۋەندە بېرىلگەن تەلەپلەرنى ئورۇنداپ كۆرۈڭ.(دەرس مەزمونىغا ئاساسەن مەشق لايىھىلەپ ئىشلەشكە ئورۇنلاشتۇرۇش،ئوقۇغۇچىلارنىڭ بۇ ھەقتىكى بىلىشىنى سىناپ بېقىش) .-WCB 6PPvfD^ 2. ئوقۇغۇچىلار بېرىلگەن مەزموننى ئوقۇپ چىقتى ( ئابزاسلار بويىچە) ھەر بىر ئابزاسنى ئوقۇپ بولغاندا بۇ ئابزاستا ئۆگىنىشكە تېگىشلىك قانداق قائىيدىنىڭ بارلىقى سورالدى. بۇ ئاساستا شۇ سائەتلىك دەرستە نېمىنى ئۆگىنىش مەسلىسى ئېنىقلىنىلدى. UI8M< )%MBo.NL 3. بۇ سائەتتە نۇقتىلىق ئۆگىنىدىغىنىمىزنىڭ سوزۇق تاۋۇشلارنىڭ ماسلىشىشى ئىكەنلىكىنى خۇلاسە قىلىپ دوسكىغا .سوزۇق تاۋۇشلارنىڭ تىل ئورنى جەھەتتىن بۆلىنىشى، لەۋ ھالىتى جەھەتتىن ماسلىشىش ۋە قۇشۇمچىلەرنىڭ قۇشۇلۇش شەكلى ئىسخىمىسى چۈشۈرىللىندى. ~+T~}S w\@Anwj#L 4. ئوقۇغۇچىلارغا ئۆز ئىسمىنىڭ قانداق تاۋۇشلاردىن تۈزۈلگەنلىكىنى ؟ نەچچە بوغۇمدىن تۈزۈلگەنلىكىنى ، ئۇنىڭ تەركىۋىدىكى سوزۇق تاۋۇشلارنىڭ قايسى جەھەتتىن ماسلىشىپ كەلگەنلىكىنى ئايرىپ بېقىشقا يېتەكلەش. vkt)!hl ` G7),!Qol 5.« ئانا تىلىم ›› دېگەن ناخشا قۇيۇلۇپ .دىققەت قېلىپ ئاڭلاش .خاتىرە قالدۇرۇپ ،يېزىۋالغان سۆزلىرىنى دوسكىغا چۈشۈرۈلگەن ئىسخىما بويىچە تەھلىل قىلىشقا يېتەكلەش. wiFckF/
2^:5aABQ 6. « مېھرى مۇھەببەت ئىنسانغا قانات ›، دېگەن mtw قۇيۇلۇپ ئۇنىڭدا ئۆزىگە تەسىر قىلغان مىسرالارنى خاتىرلەش ئورۇنلاشتۇرىلىنىپ ، خاتىرلىگەن سۆزلەرنى يەنە دوسكىدىكى ئىسخىمىغا سېلىپ تەھلىل قىلىش مەشىقى ئورۇنلاشتۇرىلدى .( بۇ ئۇسۇللار ئارقىلىق ھەم ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئانا تىلنى ياخشى كۆرۈش ھېسىياتىنى تەربىيلىگىلى ھەم مېھرى – مۇھەببەتنىڭ مۇھىملىقىنى بىلدۈرۈش ھەم ئەمىلىي مېساللار ۋە مەشىق ئارقىلىق قائىيدىنى تەبىئىيلا سىڭدۈرۈش مەقسىتىگە يەتكىلى بولىدۇ ھەممىدىن مۇھىمى ئوقۇغۇچىلارنىڭ خاتىرە قالدۇرۇش ئىقتىدارىنى يېتىلدۈرۈشكە يېتەكچىلىك قىلغىلى بولىدۇ) 1$
l3-x H
~$a6T"& 7. سىنىپتىكى ئوقۇغۇچىلار نىڭ ئوخشاپ قالىدىغان ئىسىملىرىنى تاللاپ چىقىپ مەسىلەن؛ ئىليار ، ئىلياز ، سۇنبات ،سۇبات دېگەندەك ئىسىملارنىڭ تاۋۇشلىرى ئۆزگىرىپ كەتسە قانداق قىزىقارلىق ئىشلار يۈز بېرىشى مۇمكىن ؟ ( بۇ سۇئالنىڭ دەرس بىلەن مۇناسىۋىتى يوقتەك بىلىنسىمۇ لېكىن ئوقۇغۇچىلارنى ئىملا قائىيدىسىگە دىققەت قىلىشقا يېتەكلەشتە بەلگىلىك رول ئوينىدى) yt Tlf G"HzZ% ھەر بىر پالىيەتنى باغلايدىغان ئۆتكىنچى سۆزلەر بېرىلمىگەچكە سەل چۈشىنىكسىز بولۇپ قالدىمۇ قانداق؟ k'S/nF
A كەسىپداشلار دەرسخانىدىكى پائالىيەتلىرىدىن خەۋەردار قىلسا ئۆزئارا ئۆگەنسەك ! ^c-1wV`/ #^eviF8
|