查看完整版本: [-- «تاۋۇشلارنىڭ ماسلىشىشى ››نى مۇنداق ئۆتتۆم --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئوقوتوش ۋە ئىزدىنىش -> «تاۋۇشلارنىڭ ماسلىشىشى ››نى مۇنداق ئۆتتۆم [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

uzqak 2011-11-19 23:03

«تاۋۇشلارنىڭ ماسلىشىشى ››نى مۇنداق ئۆتتۆم

دەرسخانا ئوقۇتۇشىدىن بىر كۆرۈنۈش (2) p- *BB_J"  
dcHkb,HsO  
7- يىللىق بىرىنچى قىسىم  «تاۋۇشلارنىڭ ماسلىشىشى ››ناملىق  دەرسىنىڭ دەرسخانە خاتىرسى ;P2~cQjD;  
<7 PtC,74  
1. دەرس باشلاش ؛  باشلانغۇچ مەكتەپتە ئۆگەنگەن بىلىملىرىڭىزگە ئاساسەن تۆۋەندە بېرىلگەن تەلەپلەرنى ئورۇنداپ كۆرۈڭ.(دەرس مەزمونىغا ئاساسەن  مەشق لايىھىلەپ ئىشلەشكە ئورۇنلاشتۇرۇش،ئوقۇغۇچىلارنىڭ بۇ ھەقتىكى بىلىشىنى سىناپ بېقىش) .-WCB  
6PPvf D^  
2. ئوقۇغۇچىلار بېرىلگەن مەزموننى ئوقۇپ چىقتى ( ئابزاسلار بويىچە) ھەر بىر ئابزاسنى ئوقۇپ بولغاندا بۇ ئابزاستا ئۆگىنىشكە تېگىشلىك قانداق قائىيدىنىڭ بارلىقى سورالدى. بۇ ئاساستا شۇ سائەتلىك  دەرستە نېمىنى ئۆگىنىش مەسلىسى ئېنىقلىنىلدى. UI8M<  
)%MB o.NL  
3. بۇ سائەتتە نۇقتىلىق ئۆگىنىدىغىنىمىزنىڭ سوزۇق تاۋۇشلارنىڭ ماسلىشىشى ئىكەنلىكىنى خۇلاسە قىلىپ دوسكىغا .سوزۇق تاۋۇشلارنىڭ تىل ئورنى جەھەتتىن بۆلىنىشى، لەۋ ھالىتى جەھەتتىن ماسلىشىش ۋە قۇشۇمچىلەرنىڭ قۇشۇلۇش شەكلى  ئىسخىمىسى چۈشۈرىللىندى. ~+T~}S  
w\@Anwj#L  
4. ئوقۇغۇچىلارغا ئۆز ئىسمىنىڭ  قانداق تاۋۇشلاردىن تۈزۈلگەنلىكىنى ؟ نەچچە بوغۇمدىن تۈزۈلگەنلىكىنى ، ئۇنىڭ تەركىۋىدىكى سوزۇق تاۋۇشلارنىڭ قايسى جەھەتتىن ماسلىشىپ كەلگەنلىكىنى ئايرىپ بېقىشقا يېتەكلەش. vkt)!hl `  
G7),!Qol  
5.« ئانا تىلىم ›› دېگەن ناخشا قۇيۇلۇپ .دىققەت قېلىپ ئاڭلاش .خاتىرە قالدۇرۇپ ،يېزىۋالغان سۆزلىرىنى دوسكىغا چۈشۈرۈلگەن ئىسخىما بويىچە تەھلىل قىلىشقا يېتەكلەش. wiFckF/  
2^:5aABQ  
6. « مېھرى مۇھەببەت ئىنسانغا قانات ›، دېگەن    mtw
   قۇيۇلۇپ  ئۇنىڭدا ئۆزىگە تەسىر قىلغان مىسرالارنى خاتىرلەش ئورۇنلاشتۇرىلىنىپ ، خاتىرلىگەن سۆزلەرنى يەنە دوسكىدىكى ئىسخىمىغا سېلىپ تەھلىل قىلىش مەشىقى ئورۇنلاشتۇرىلدى .( بۇ ئۇسۇللار ئارقىلىق ھەم ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئانا تىلنى ياخشى كۆرۈش ھېسىياتىنى تەربىيلىگىلى ھەم مېھرى – مۇھەببەتنىڭ مۇھىملىقىنى بىلدۈرۈش ھەم ئەمىلىي مېساللار  ۋە مەشىق ئارقىلىق قائىيدىنى تەبىئىيلا سىڭدۈرۈش مەقسىتىگە يەتكىلى بولىدۇ ھەممىدىن مۇھىمى ئوقۇغۇچىلارنىڭ خاتىرە قالدۇرۇش ئىقتىدارىنى يېتىلدۈرۈشكە يېتەكچىلىك قىلغىلى بولىدۇ) 1$ l3-x  
H ~$a6T"&  
7. سىنىپتىكى ئوقۇغۇچىلار نىڭ  ئوخشاپ قالىدىغان ئىسىملىرىنى تاللاپ چىقىپ مەسىلەن؛ ئىليار ، ئىلياز  ،  سۇنبات ،سۇبات  دېگەندەك ئىسىملارنىڭ تاۋۇشلىرى ئۆزگىرىپ كەتسە قانداق قىزىقارلىق ئىشلار يۈز بېرىشى مۇمكىن ؟ ( بۇ سۇئالنىڭ دەرس بىلەن مۇناسىۋىتى يوقتەك بىلىنسىمۇ لېكىن ئوقۇغۇچىلارنى ئىملا قائىيدىسىگە دىققەت قىلىشقا يېتەكلەشتە بەلگىلىك رول ئوينىدى) y t 
Tlf G"HzZ%  
ھەر بىر پالىيەتنى باغلايدىغان ئۆتكىنچى سۆزلەر بېرىلمىگەچكە سەل چۈشىنىكسىز بولۇپ قالدىمۇ قانداق؟ k'S/nF A  
كەسىپداشلار دەرسخانىدىكى پائالىيەتلىرىدىن خەۋەردار قىلسا ئۆزئارا ئۆگەنسەك ! ^c-1w V` /  
  #^eviF8  

ozqan 2011-11-20 00:03
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ھەققىدىكى ئىزدىنىشنى چوڭقۇرلاشتۇرىدىغان ياخشى تېما بولغۇدەك  ، بۇ تېمىنى ئەسلى بىر چوڭ تېما قىلىپ ، بۇ تېما ئاستىدا قايسى دەرس ھەققىدىكى ئىزدىنىش ئىكەنلىكى كىچىك تېما قىلىنسا تېخىمۇ ئېنىق ھەم پايدىلىنىشچانلىقى يۇقىرى بولاركەندۇق ... مۇنبەرگە مۇشۇنداق بىر چوڭ تېما ئېچىپ قويساق قانداق ،تەۋپىق ئىنىم ؟  ئوقۇتقۇچىلار قايسى دەرس ھەققىدىكى ئۇسۇل ۋە دەرس بايلىقلىرىنى يوللىماقچى بولسا دەرس ماۋزۇسى  بويىچە يوللىسا  ، پۈتۈن دېتال ئشىلىيەلمىگەن ئەمما ،  دەرسىدە چاقناق نۇقتا دەپ قارىغان ، ئۆزىگە يارىغان ، باشقىلارمۇ ئىشلىتىپ كۆرسە ، بېيتسا ، دېگەن تەجىرىبىلىرىنى مۇشۇ تېما ئاستىغا يوللىسا .. بۇ تېمىغا «دەرستىن كېيىنكى تەسىرات  »، «دەرس خاتىرسى» ياكى ئۇزچاق دېگەندەك دەرسخانا كۆرۈنۈشى ياكى «دەرس بايلىقى » ،«دەرسخانا ھاسىلاتلىرى » ...دېگەندەك نام  قويساق .. ..

tawpek 2011-11-20 11:58
<<ئوقوتوش ۋە ئىزدىنىش  >>  دىگەن نامنى دەل مۇشۇنداق تىمىلار ئۈچۈن قويغانتىم، p,Qr9p3y  
V*2uW2\}  
بۇلارنى كۆرۆپ ئابدۇرىھىم راھماننىڭ بورتالادىكى لىكسىيىسىدىكى ھەر بىر دەرىس ئۈستىدىكى توختىلىشلىرىنى ئايرىم بىر تىما قىلىپ يوللاپ قويغۇم كىلىۋاتىدۇ. v&;q4b4  
7H %>\^A^  
a4Qr\"Qm  
<.................................>> نى مۇنداق ئۆتتۆم دەپ ماۋزۇ قويوپ ھەر بىر دەرىسنىڭكىنى مۇشۇنداق ئايرىم يوللىغان ئەۋزەلمىكىن دەيمەن.

koksangun 2011-11-20 12:08
«دەرستىن كېيىنكى ئويلىنىش » دەپ مەخسۇس سەھىپە ئاچساق ، دەرس تاييارلىقلىرىنىڭ تولۇقلىمىسى ، دەرسخانا ئوقۇتۇش ئەمەلىيىتى تەتقىقاتى ئۈچۈن زۆرۈر پايدىلانمىلار ۋۇجۇدقا چىقاتتى . مەسىلەن : زۆرۈر دەرسلىك 1- قىسىم كىتاب 1- بۆلەك «...» تېكىستنى ئوقۇتۇشتىن كېيىنكى ئويلىنىش . .'k]]2%ILp  
مۇشۇنداق ئويلىنىش ئارقىلىق شۇ دەرسنىڭ ئارتۇقچىلىقى ، كەم قالغان جايلىرى ، يېڭىچە قاراشلار ۋە تەتقىقات نەتىجىلىرى ، بۇ ھەقتىكى مۇتەخەسىسلەرنىڭ پىكرى ، ئوقۇتقۇچىنىڭ ئۆزگىچىلىكلىرى ...قاتارلىق مۇشۇ دەرسكە مۇناسىۋەتلىك بايلىقلار ، مۇلاھىزىلەر ، قاراشلار يوللانسا ، بارا-بارا مۇكەمممەل بولغان دەرس تەييارلىقى پۈتۈپ چىقىدۇ . ئوقۇتۇش ئەمەلىيىتىگىمۇ ، ئوقۇتقۇچى ، ئوقۇغۇچىلار ئۈچۈنمۇ پايدىلىق بولىدۇ .

tawpek 2011-11-20 12:13
ھازىرقى ئوقوتوش ۋە ئىزدىنىش   دىگەن سەھىپىگە ماس كەلمەپتىمە؟ veIR)i@dx  
U+:oy:mz  
ئۇزچاقنىڭ ئوقوتوش جاريانىدىكى ئىزدىنىشلىرىغۇ.  7AD h  
FYq]-k{\  
سەھىپىنى كۆپەيتىۋەرسەك باش بەتتە تىخىمۇ كۆپ مەزمۇنلارنى جەۋلان قىلدۇرۇشقا تەسىرى بار، 7yp7`|,p  
%{qJkjG  
tKg \qbY&  
ھەم سەھىپىنى قۇرۇپ قويوپ تىما كەلمىسە بىرخىللا تۇرىدىكەن،   v\7k  
l*]9   
09?n5x!6  
سەھىپىنى ئامال  بار سەل كەڭ دائىرلىك ئويلايلىمىكىن دىگەن ئۈمىتتىمەن. Z-[nHSf  
#k? Rl  
J]uYXsC  
بۇ سەھىپىلەرنى قۇرۇشتا <<شىنجاڭ مائارىپى >>دىن پايدىلانغان ئىدىم.

qirak 2011-12-26 00:53
دەرىس دىتالى ئىنتايىن ياخشى پىلانلىنپتۇ. ئوقۇغۇچىلار ياخشى قوبۇل قىلالىغۇدەك .

tawpek 2011-12-26 12:43
«دەرستىن كېيىنكى تەسىرات       Y{y #us1  
jeb<qi>  
دەرسخانا كۆرۈنۈشى .FK'T G  
Lc^nNUzPo  
KmV#% d  
بۇ ئىككىسىدىن قايسىنى تاللاپ قۇرساق بولار ئۇ سەھىپىنى؟ HCQv"i}-  
xt +fu L  
Rz` 
ئۈستىدىكى ئۇ مىنىڭ شۇ بىر تىمىغا قارىتا يازغان ئىنكاسىم، قارىسام كۆپىيىۋىتىپتۇ. Szi4M&!K  
Ndi'b_Sh\  
سەھىپىنى قۇرۇپ قويوپ تىما بولمىسا غەلىتە تۇرىدىكەن.شۇڭا................ )ACa0V>*p  
f]$ g9H  
قارىسام ئۇزچاق ئۇدا يوللاۋىتىپتۇ شۇڭا،  توغرا چۈشەنگەيسىلە. /Re1QS  
dG7sY O@U  
.j88=t0  
كەم دىگەندە شۇ تۈرگە تەۋە  20  تىما  بولمىسا سەھىپە قۇرۇشتا سەل ئىككىلىنىدىكەن كىشى.

سەرۋى 2012-09-19 12:32
      «دەرستىن كېيىنكى ئويلىنىش » سەھىپىسىنى  تېزدىن ئېچىش كېرەك ئىدى    . بۇمۇ بىزنىڭ دەرسخانە ئوقۇتۇشىمىزنى ئەلالاشتۇرۇشتا كەم بولسا بولمايدىغان مۇھىم باسقۇچ . شۇڭا  تېزدىن يۈرۈشتۈرىۋالغان بولساق دېگەن ئۈمىدتىمەن  

gulhan 2012-09-20 23:24
ئۇزچاقنىڭ ئۇسولىمۇ بەك ياخشىغۇ. ;SC|VcbyH  
تېمما قويۇپ دەرسخانا ئەمىليىتى سۆزلەنسە بىز پايدىلانغۇچىلار ئۈچۈن ئىزدەپ پايدىلىنىشقا قۇلاي بولىدىكەن. gP1$#KgU  
دەرستىن كىيىنكى ئويلىنىشمۇ ئىزدىنىش ھەم تەتقىيقاتقا كىرىدۇ...

ئوتلۇق 2012-09-24 00:53
مەن قانداق قىلسام بۇ دەرىسنى چۇشۇرەلەيمەن . دوستلار بىر ياردەم قىلڭلار .كومپارتىيەنىڭ ھەققىدە ...

akqolpan 2013-09-03 16:56
  بۇ ئىنتايىم ئەمەلىي مەشىق دەرسى بۇلۇپتۇ. ھەممىمىز ئۆزىمىزنىڭ ياخشى چىققان دەرسلىرىنى قانداق ئۆتكىنىمىزنى مانا مۇشۇنداق ئوتتۇرغا قويساق بۇ بەك ياخشى تەجرىبە بولغىدەك.

مۇنىسەئاي 2013-09-16 19:11
خىلى ياخشى بولغاندەك قىلىدۇ.بولسابىرئۆتكەن شۇ دەرىسنىڭ سىن لىنتىسى بولسا ئەۋەتكەن بولسا،...تىخمۇ ياخشى بولاتتى.

زۇلماكان 2013-09-17 09:13
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ھەققىدىكى ئىزدىنىشنى چوڭقۇرلاشتۇرىدىغان ياخشى تېماكەن

nafisaay 2013-11-11 22:00
ئۇزچاقنىڭ دەرس  لايىلەشتە  ئوزگىچە ئوسلۇبى بار- ھە ! رەھمەت

maaripqi 2013-11-12 23:09
دەرس ياخشى لاھىيەلىنىپتۇ. ئۈنۈمىمۇ چۇقۇم ياىشى بولدى.  ئەجرىڭىزگە رەھمەت!

رەيھان 2014-03-20 11:19
بۇ دەرسنى تەييارلىشىڭىز ياخشى بوپتۇ. ھارمىغايسىز

مىېھرىما 2014-03-20 16:48
كۆپ ئىزدىنىپسىز ئەجرىڭىزگە رەھمەت .


查看完整版本: [-- «تاۋۇشلارنىڭ ماسلىشىشى ››نى مۇنداق ئۆتتۆم --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled