查看完整版本: [-- مەن ئاتا _ ئانىلار يىغىنىنى مۇنداق ئاچتىم --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> مائارىپ ۋە جەمىيەت -> مەن ئاتا _ ئانىلار يىغىنىنى مۇنداق ئاچتىم [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

<<   1   2  >>  Pages: ( 2 total )

ataxkiz 2011-11-19 22:08

مەن ئاتا _ ئانىلار يىغىنىنى مۇنداق ئاچتىم

                                                                 %< Kw  
كەسىپداشلارنىڭ پايدىلىنىشقا بولىدىغان تەرەپلىدىن پايدىلىنىشى ئۈچۈن ئۆزۈم ئاچقان بىر قېتىملىق ئاتا _ ئانىلار يىغىنىنىڭ جەريانى ، ئورۇنلاشتۇرۇلىشى ، +5IC-= ZB  
يازغان ماقالىلەر قاتارلىقلارنى سۇندۇم ، (گىرافىك خېلى ياخشى لايھىلەنگەن  ئىدى يوللىيالمىدىم )، ئۆز ئارا قول تۇتۇشۇپ ئالغا ئىلگىرلەپ مىللىي مائارىپىمىزنى يۈكسەلدۈرۈش ئۈچۈن كۈچ چىقىرايلى . Hy0l"CA*|  
@$%[D`Wa<  
$Hbd:1%i {  
u+/1ryp  
@&LtIN#  
j[y,Jc h  
                                                                               مەن ئاتا _ ئانىلار يىغىنىنى مۇنداق ئاچتىم FfR%@ V'  
FeAMt  
                                                                                             مەدىنئاي تەلئەت *dE5yS`H  
                                                                                 غۇلجا شەھەرلىك 8 _ ئوتتۇرا مەكتەپ  #3m7`}c  
1. ئاتا _ ئانىلارغا سالام قىلىنىپ ، ئۇلارغا ئاتاپ بىر قاتار كۈيلەش سۆزلىرى ئېيتىلىپ ئۆتۈلدى . ZyQ+}rO  
2. ئۆزۈمنى تونۇشتۇرۇپ ئۆتتۈم تونۇشتۇرۇش ئاخىرىدا مەن مۇنداق ئوقۇتقۇچى ناملىق ئەسىرىمنى ئوقۇپ ئۆتتۈم ( بىر قىسىم ئوقۇغۇچىلار تەبىئىي پەنگە بۆلۈنۈپ سىنىپىمغا يىڭى كىرگەن بۇ ئوقۇغۇچىلارنىڭ بەزىللىرنىڭ ئاتا _ ئانىللىرى بىلەن تۇنجى قېتىم كۆرۈشۈشۈم ئىدى ) Cvf^3~ q  
3.ھەر قايسى پەن ئوقۇتقۇچىللىرى تونۇشتۇرۇپ ئۆتۈلدى . _YM]U`*  
4. سىنىپمىزنىڭ قولغا كەلتۈرگەن نەتىجىللىرى ، ئىلگىرلەشلەر تىلغا ئېلىنىپ ئۆتۈلدى ( ئۆگىنىش ، ئەخلاق ، ئىنتىزام ، يىڭىلىق يارتىش ، ھەر قايسى مۇسابىقلەر ... قاتارلىق تەرەپلەردىن خۇلاسە قىلىندى ، ) AECaX4h+_  
5. ئوقۇغۇچىلار مۇكاپاتلاپ ئۆتۈلدى ، مۇكاپاتلاشتا نۇقۇل ئۆگىنىش نەتىجسىگىلا قارىماستىن سىنىپىمىزدىكى ئەڭ ئەستايىدىل ئوقۇغۇچى ، ئەڭ سەمىمىي ئوقۇغۇچى ، فورمىنى ئەڭ تولۇق كېيىدىغان ئوقۇغۇچى ، تەنتەربىيىدە ئەڭ ياخشى ئوقۇغۇچى ، چاچ پاسۇنى ئەڭ ئۆلچەملىك ئوقۇغۇچى .. . قاتارلىق توققۇز تەرەپ بويىچە مۇكاپاتلاندى ، ئالدىنقى ئوننىڭ ئىچىگە كىرگەن ئوقۇغۇچى ، ئۇيغۇر فولىكلۇر كۆرگەزمسىدە مۇكاپاتقا ئېرىشكەن ئوقۇغۇچىلار قاتارلىق تۈرلەر بويىچە مۇكاپاتلاندى ، مۇكاپات بويىمى تارقىتىپ بىرىشكە يىغىنغا كىرگەن ھەر قايسى پەن ئوقۇتقۇچىلىرى تەكلىپ قىلىنىدى ، بۇ ئارقىلىق كۆپرەك ئوقۇغۇچىلارنىڭ نەتىجىسى مۇئەييەنلەشتۈرۈلدى . f/Q7WXl0  
6.ئاتا _ ئانىلارنىڭ جاپالىق ئىشلەۋاتقان جايلىرى  ، ئۇلار بىلەن بولغان سۆھبەت ئېلىنىپ ناخشا كىرىشتۈرۈپ ئىشلەنگەن قىسقا فىلىم قويۇپ ئۆتۈلدى . ( ئوقۇغۇچىلارنىڭ كەيپىياتىغا ھەقىقەتەندىمۇ زور تەسىر كۆرسىتىلدى ، نۇرغۇن ئاتا _ ئانىلار ھەم بالىلار تەسىرلىنىپ كۆز ياش قىلىشتى .فىلىم كۆرسىتىلىپ بولۇنغاندىن كېيىن ئوقۇغۇچىلارغا ئۆزلىرنىڭ خاتىرجەم ھالدا ئسسىق سىنىپلاردا ئولتۇرغاندا ئاتا _ ئانىللىرىنىڭ نىمە قىلىۋاتقانلىقىنى ئويلىشىنىڭ زۆرۈرلىكى ئۆز زىممىسىدىكى مەسئۇلىيەتنىڭ ئېغىرلىقى ، ئاتا _ ئانىلارغا قەرزدار ئىكەنلكى ... قاتارلىق تەرەپلەردىن ئەسكەرتىپ ئۆتۈلدى . بۇ فىلىمنى بىر نەچچە كۈن ئىلگىرى مەن ئۈزۈم بىر ئوقۇغۇچى بىلەن شۇ ئاتا _ ئانىلار تازلىق ئىشلىرىنى قىلىۋاتقان دوختۇرخانىلارغا ، ئاشخانىلارغا ، دۇككانلارغا بىرىپ سۈرەتكە ئېلىش بىلەن بىرگە ئۇلارنى زىيارەت قىلىپ ، رەتلەپ ، ناخشا كىرىشتۈرۈپ تەييارلىغان ) OG&X7>'3I{  
7. <<ئوقۇغۇچىلار ئاۋازى >> تېمىسدا رەتلەنگەن << ئاتا _ ئانا ، سىلەرگە يۈرەك سۆزلىرىم >> ماۋزۇسىدىكى ماقالە ئوقۇپ ئۆتۈلدى ( 10 نەپەر ئوقۇغۇچى تەييارلىق قىلىنغىنى بويىچە تەرتىپتە تىزىلدى ، ئالدى بىلەن ئىككى ئوقۇغۇچى ئاتا _ ئانىلارغا سالام قىلدى ، ئارقىسىدىن ئىككى نەپەر ئوقۇغۇچى ئۆزىنىڭ ئاتا _ ئانا تېمىسىدىكى شېئىرلىنى ئوقۇشتى ، ئارلىقتا قەيسەر ھەبىبۇللانىڭ ناخشا ئالدىغا بىرلىگەن ئانا توغرىسىدىكى قىسقا نۇتۇقى قويۇپ ئۆتۈلدى ، ئارقىسىدىن بىرىنچى ئوقۇغۇچىدىن باشلاپ ھەر بىر مەزمۇننى بىر ئوقۇغۇچى ئوقۇدى ، ئارقىسىغا لىرىك مۇزىكا كىرشتۈرۈلدى ، ئاتا _ ئانىلار قاتتىق ھاياجانلاندى ، ئاتا _ ئانىلار ھەم ئوقۇغۇچىلار كۆز ياش قىلىشتى ) ماقالە ئوقۇلۇپ بولۇنغاندىن كېيىن پەرزەنتلەر بىلەن ئاتا ئانا ئوتتۇرىسدىكى چۈشىنىشنىڭ چوڭقۇر بولۇش زۆرۈلىكى ئەسكەرتىپ ئۆتۈلدى . z8"(Yy7m  
8. ئالدىن ئورۇنلاشتۇرۇلغىنى بويىچە ئىككى نەپەر ئاتا _ ئانا ئۆزلىرىنىڭ تەييارلاپ كەلگەن ماقالىلىرىنى ئوقۇشتى ، ماقالە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ مېھنىتىگە تەشەككۇر ئېيتىش ، پەرزەنتلىرىدىن كۈتىدىغان ئۈمىدى ، ئاتا _ ئانىلارنىڭ جاپاسى قاتارلىق مەزمۇنلاردا ناھايىتى ياخشى يىزىلغان بولۇپ ئاتا _ ئانىلار ھەم ساۋاقداشلار شۇنداقلا ئوقۇتقۇچىلارنى ھاياجانلاندۇردى . \R0&*cnmo  
9. بىر نەچچە ئاتا _ ئانىدىن بالىلىرىنىڭ نەتىجىللىرىنى قولغا ئالغاندىن كېيىنكى كەيپىياتى ، قانداق ئويلاۋاتقانلىقى ، قانداق تەربىيە قىلماقچى بولىۋاتقانلىقى قاتارلىق تەرەپلەردىن سوراپ ئۆتۈلدى ، بەزى ئاتا _ ئانىلار كەيىپىياتىنىڭ بەكلا ناچارلىقى سۆزلىگىسى يوقلۇقىنى ، بەزىللىرى پەرزەنتلىرىدىن خۇشال بولغانلىقى ئۆگىنىشتە قانداق ياردەم قىلىۋاتقانلىقى ، يەنە بەزى ئاتا _ ئانىلار كۆڭلىنىڭ بەكلا يىرىم بولغانلىقى ، ئۆيگە بارغاندىن كېيىن بالىلار بىلەن ئايرىم پاراڭلىشىدىغانلىقى قاتارلىق جەھەتلەردىن سۆزلەپ ئۆتتى ،  سىنىپىمىزدا ئىزچىل ھالدا بىرىنچى بولۇپ كېلىۋاتقان ساۋاقداشنىڭ ئاپىسى تەجىرىبە تونۇشۇرۇشقا تەكلىپ قىلىندى .ئارقىسدا بالىلىرىمىزنىڭ نەتىجسىنىڭ تولۇق بىرىنچى يىللىققا قارىغاندا زور ياخشىلانغانلىقى ، بۇنىڭغا كۆز يۇمماسلىق ، ئۆگىنىشىگە ئالاھىدە ئېتىبار بىرىش ، بىراق نۇقۇل ھالدا ئىمتىھان نەتىجىسىگە قادىلىۋالماسلىق ، ئەڭ مۇھىمى ئادىمىيلىك تەربىيىسىنى كۈچەيتىش قاتارلىق جەھەتلەردىن خۇلاسە چىقىرىلدى . ( ئالاھىدە تەييارلانغان گىرافىك ۋە بالىلارنىڭ نەتىجسى چۈشۈرۈلگەن قەغەز بىرلىكتە ھەر بىر ئاتا _ ئانا كىرگەندە قولىغا بىرىۋىتىلگەن ) D\Nhq Vw  
10.بالىلارنىڭ تەييارلاپ كېلىنگەن تاماقلىرىغا ئېغىز تىگىپ ئۆتۈلدى .( دەرسىلىكىمىزگە كىرگۈزۈلگەن << ئۇيغۇر يىمەك _ ئىچمەكلىرى >> ناملىق ئەسەرنى يىڭلا ئۆتكەن ئىدۇق ، بالىلارغا ئۆزى قول سېلىپ تاماق ئېتىپ كېلىش تاپشۇرۇلغان ، بۇ بىرگە ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۈنىۋىرسال جەھەتتىن تەربىيلىنىشگە پايدىلىق، يەنە بىر جەھەتتىن ئاتا _ ئانىللىرىمىزنى كۈتىۋالغان بولدۇق . ) ھەر بىر تاۋاقنى راسلاپ كەلگەن ئوقۇغۇچى ئاتا _ ئانىلارغا ، ئوقۇتقۇچىلارغا ، ساۋاقداشلىرىغا تاماق تۇتۇشتى ( تاماق تولىمۇ ئوخشىتىپ ئېتىلگەنىدى ) ئارقىسىدىن شۇ تاماقنى ئېتىپ كەلگەن ئوقۇغۇچىلاردىن سۇئال سورالدى ، تاماق ئېتىش ئاسانمىكەن ؟ قانچىلىك ۋاقىتتا ئەتتىڭىز ؟ ...دىگەندەك سۇئاللار سورالدى ساۋاقداشلار تاماق ئېتىشنىڭ ھەقىقەتەندىمۇ تەسلىكىنى ، شۇنچىلىك كۆپ ۋاقىت سەرىپ قىلغانلقىنى ئېيتىشى ، ساۋاقداشلارغا سىلەر مانا بىر ۋاخ تاماقنى شۇنچە تەستە تەييارلاپ كەلدىڭلار ، ئەمما ئاناڭلار سىلەر ئۈچۈن كۈندىلا مۇشۇنداق جاپا چېكىۋاتىدۇ ، شۇڭا ئۇلارنىڭ قەدىرىگە يەتمىسەڭلار بولمايدۇ ، دەپ ئەسكەرتىلدى . <~[ A  
ئىككى ساۋاقداشنىڭ ئاپىسىدىن : _ تاماقنى راستىنلا ئۆزى تەييارلىدىمۇ ياكى سز ياردەملىشىپ بەردىڭىزمۇ ؟ دېگەندەك سۇئاللار سورالدى ئۇلار تاماقنى بالىلىرىنىڭ ئۆزلىرىنىڭ ئەتكەنلىكىنى ئېيتىپ ئۆتۈشتى ، بايامىقى كەيپىياتىم  ياخشى ئەمەس دىگەن ئاتا _ ئانىلاردىن ، تاماق ئوخشاپتىمۇ ؟ كەيپىياتىڭىز ياخشىلاندىمۇ ؟ دېگەندەك سۇئاللار سورىلدى ، پەرزەنتىلىرىنى سەل چاغلىماسلىقى ئەسكەرتىلدى ، كەيپىيات بىر قەدەر يۇقىرى كۆتۈرۈلدى . ( ئالتە نەپەر ساۋاقداش بەنشىر ، سامبۇزا ، سەۋزە يۇتا ، قۇيماق ، كاۋا مانتا قاتارلىق تاماقلارنى تەييارلاپ كەلگەنىدى ) Y-.pslg  
10 . يىغىنغا قاتناشقان ئوقۇتقۇچىلار سۆزگە تەكلىپ قىلىندى ، ئوقۇتقۇچىلار ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆزلىرىنىڭ دەرسلىرىدىكى ئۇمۇمىي كەيپىياتى ، نەتىجىسىدە بۇرۇنقىغا قارىغاندا زور ياخشىلىنىش بولغانلىقى قاتارلىق تەرەپلەردىن سۆزلەپ بالىلار ھەم ئاتا _ ئانىلاردىن كۈتىدىغان ئۈمىدىنى ئېيتىپ ئۆتۈشىتى ، مەن سىنىپىمنىڭ تىل _ ئەدەبىيات ئوقۇتقۇچىسى بولۇش سۈپىتىم بىلەن سىنىپمنىڭ تىل _ ئەدەبىيات نەتىجسىنىڭ ئىزچىل 100% بولۇپ كېلىۋاتقانلىقى بۇنى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئانا تىلىنى قىزغىن سۆيدىغانلىقى ، تىل _ ئەدەبىيات دەرىىنى ياخشى كۆرىدىغانلىقى ھەم مېنى ياخشى كۆرگەنلىكى دەپ مۇئەييەنلەشتۈرۈپ ئۆتتۈم . C>?`1d@  
11. ئاخىرىدا سىنىپىمىزدا ساقلىنىۋاتقان بىر قىسىم مەسىللەر ۋە مەكتەپنىڭ قائىدە _ تۈزۈملىرى بىر قۇر ئەسكەرتىلىپ ئۆتۈلۈپ يەنىلا ئارتۇقچىلىق ئاساسىي ئورۇندا تۇرىدۇ دەپ خۇلاسىلاندى . K'`N(WiL  
12. ئاتا _ ئانىلاردىن پىكىر ئىلىندى ، پەقەت بىر ئانا چۈشتە قالىدىغان ساۋاقداشلارنىڭ ئوزۇقلىنىشى ھەققىدە توختىلىپ ئۆتتى . 9Okb)K95  
13. ئاتا _ ئانىلارنىڭ كەلگەن قەدەملىرىگە رەھمەت ئېيتىپ ، بالىرىنىڭ غەلبىسى ئۈچۈن بىرلىكتە تىرشىش ھەققىدە ئەسكەرتىلىپ ، يىغىن ناھايىتى يۇقىرى كەيپىياتتا ئاخىرلاشتى . oM=Ltxv}  
Kh!h_  
/A U& X  
ئاتا - ئانىلار يىغىنى يىغىن تەرتىپ ئورۇنلاشتۇرۇلىشى hJ+;N  
مەدىنئاي تەلئەت BPoY32d"_  
غۇلجا شەھەرلىك 8 - ئوتتۇرا مەكتەپ F8\nAX  
تولۇق 2 - يىللىق 18 - سىنىپ 7 I/  
2011 - يىلى 11 - ئاينىڭ 17 - كۈنى
.c[v /SB]  
2011 - يىلى 11 - ئاينىڭ 19 - كۈنى ( شەنبە ) ئۆتكۈزۈلىدىغان غۇلجا شەھەرلىك 8 - ئوتتۇرا مەكتەپ تولۇق 2 - يىللىق 18 - سىنىپنىڭ ئاتا - ئانىلار يىغىن تەرتىپىنىڭ ئورۇنلاشتۇرۇلۇشى
مەدىنئاي تەلئەت n\Z& sc  
1. ئاتا - ئانىلار سىنىپقا باشلىنىپ ، تەرتىپلىك ئورۇنلاشتۇرۇلىدۇ . /( /)nYAjk  
2.ئاتا - ئانىلارغا سالام . :%M[|Fj  
3. ئۆزۈمنى تونۇشتۇرۇپ ئۆتىمەن . ( ئارلىقتا‹‹مەن مۇنداق ئوقۇتقۇچى ›› ناملىق ئەسىرىم ئوقۇپ ئۆتۈلىدۇ ) \vBpH'hR,'  
4. سىنىپىمىزغا دەرىسكە كىرىدىغان ئوقۇتقۇچىلار قىسقىچە تونۇشتۇرۇپ ئۆتۈلىدۇ . VU1 ;ZJ E  
5.سىنىپىمىزنىڭ قولغا كەلتۈرگەن نەتىجىللىرى تىلغا ئېلىنىپ ئۆتىلىدۇ . DP=4 
1) ئۆگىنىش جەھەتتە ( ئىلگىرلىگەن ئوقۇغۇچىلار تىلغا ئېلىنىدۇ ) ?UAB}CjY  
2 )ئەخلاق جەھەتتە Sb=cWn P  
3) ئىنتىزام جەھەتتە S0V%JY;Gv  
4)تەنتەربىيە جەھەتتە ~Uw **PT3M  
5) مەكتەپ ھەم سىنىپىمىز ئورۇنلاشتۇرغان ھەر قايسى پائالىيەتلەردە @\ip?=  
6) يېڭىلىق يارتىش جەھەتتە r40#-A$  
ئوقۇغۇچىلارنىڭ يازغان ئەسەرلىرى ، ياسىغان بويۇملىرى ، رەسىملىرى ، ھەتتاكى ياخشى ئىشلەنگەن تاپشۇرۇقلىرىدىغىچە بولغان ماتىرىياللىرى توپلانغان جازا كۆرسىتىلىپ ئوقۇغۇچىلارنىڭ قول سېلىپ ئىشلەش قىزغىنلىقى ۋە ئاتا - ئانىلارنىڭ قوللىشىغا ئىلھام بىرىلىدۇ . HH[b1z2D  
7) بەزى مۇسابىقىلەردە ئالغان گۇۋاھنامىلەر تارقىتىلىدۇ ، ئالدىنقى 10 نەپەر ئوقۇغۇچى ، يەنە سىنىپتا فورمىنى ئەڭ تولۇق كېيىدىغان ئوقۇغۇچى ، ئەڭ ئەخلاقلىق ئوقۇغۇچى ، ئەڭ ئىنتىزامچان ئوقۇغۇچى ، ئەڭ تىرىشچان ئوقۇغۇچى ، ئەڭ ئىقتىدارلىق ئوقۇغۇچى قاتارلىق تۈرلەر بىلەن ئامال بار كۆپ ئوقۇغۇچىلار مۇكاپاتلىنىدۇ ( ئامال بار ئارقىدىكى ئوقۇغۇچىلارمۇ ئۆزىنىڭ كىچچىككىنە ئالاھىدىلىكى بىلەن بولسىمۇ تىلغا ئېلىنىپ ئۆتۈلىدۇ ) /esSM~*H  
5.ئاتا - ئانىلار توغرىسىدا ئالدىن سىنغا ئېلىپ رەتلەنگەن قىسقا فىلىم قويۇپ ئۆتۈلۈپ ، ئاتا - ئانىلارنىڭ پەرزەنتلىرى ئۈچۈن تارتىۋاتقان مۇشاقەتلىرىدىن ئوقۇغۇچىلار يەنىمۇ خەۋەرلەندۈرۈش ئاساس مەقسەت قىلىنىدۇ ( بۇ ماتىرىياللارنى ئۆزۈم ئىككى كۈن ئىلگىرى شۇ ئاتا - ئانىلارنىڭ جاپالىق ئىشلەۋاتقان جايلىرىغا بېرىپ ئاتا - ئانىلارنىڭ رازىلىقى بىلەن ئۇلارنىڭ تازلىق ئىشلىرىنى قىلىۋاتقان ، ئۇن توشىۋاتقان ، ئاشخانىدا ئىشلەۋاتقان قاتارلىق ئىشلىرى ئېلىنغان فېلىم رەتلىتىش ، كىرىشتۈرۈش ئاساسىدا تەييارلانغان ) uX*H2"A  
5.‹‹ ئوقۇغۇچىلار ئاۋازى ›› تېمىسىدا رەتلەنگەن ماقالىلەر ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئاتا - ئانا توغرىسىدىكى شېئىرلىرى ۋە ئاتا - ئانا توغرىسىدىكى ناخشىللىرى كۆرۈپ ئۆتۈلىدۇ . ( ئاتا - ئانىلارنىڭ ئەجىرىلىرىگە رەھمەت ئېيتىش ۋە ئۇلارغا بولغان ھۆرمىتىنى ئىپادىلەش ھەم ئاز - تولا ئۆتۈنۈشلىرى ئىپادىلەنگەن ، بۇ جەريانلارغا ئوقۇغۇچىلار ئۆزلىرى رىياسەتچىلىك قىلىدۇ  ) 7_ g}t!b`  
6.سىنىپىمىزدىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەمەلىي ئەھۋالىغا ئاساسەن ئۆزۈم ئايرىم تەييارلىغان گىرافىك تارقىتىلىپ ئاتا - ئانىلار مەكتەپتە ئىشلەتكەن ئۇمۇمىي خىراجەت ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ھەر قايسى پەنلەردىكى نۇمۇرى ، ئورتاق نۇمۇر ، ئۆتكەن مەۋسۈمدىكىگە قارىغاندا ئۆرلەش نىسبىتى ، مەكتەپتىكى كېلىپ _ كېتىش ، تاپشۇرۇق بىرىش ئەھۋالى ھەر بىر ئوقۇغۇچىنىڭ ئالاھىدىلىكىلىرى قاتارلىقلار خاتىرلەنگەن گىرافىك تارقىتىپ ئۆتۈلىدۇ . ئىككى - ئۈچ ئاتا - ئانىدىن سىز بۇ Pb$ep|`u  
نەتىجىلەرنى قولىڭىزغا ئالغاندىن كېيىن قانداق ھېسىياتقا كەلدىڭىز دەپ سوراپ ئۆتۈلىدۇ . X$w ,zb\  
7. سىنىپتا ئەڭ ئالدىدا كېتىپ بارغان ئوقۇغۇچىنىڭ ئاتا - ئانىسى شۇ ئوقۇغۇچىنىڭ ئائىلىدىكى ئۆگىنىش ئەھۋالى توغرىسىدا تەجىرىبە تونۇشتۇرىدۇ . 2ul!f7#E  
8.ئالدىن ئورۇنلاشتۇرۇلغىنى بويىچە ئىككى نەپەر ئاتا - ئانا بارلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئاتا - ئانىللىرىغا ۋاكالىتەن ئالدىن تەييارلىغان ماقالىسنى ئوقۇپ ئۆتىدۇ . ( بىر نەچچە ئاتا - ئانىلاردىن بالىلىرىدىن كۈتىدىغان ئۈمىدلىرى سوراپ ئۆتۈلىدۇ ) >IO}}USm  
8.سىنىپقا كىرگەن ھەر قايسى پەن ئوقۇتقۇچىللىرى سۆزگە تەكلىپ قىلىنىدۇ . T!eb=oy  
9. بۈگۈنكىدەك ئوقۇغۇچىلاردىن كۆپ ئىقتىدارلىق بولۇش ھەر تەرەپلىمە تەربىيلىنىش تەلەپ قىلىنىۋاتقان كۈندە ھەم دەرسلىكىمىزدىكى ‹‹ ئۇيغۇر يىمەك - ئىچمەكلىرى ›› ناملىق ئەسەرنىڭ ئېھتىياجى بويىچە بىر نەچچە ئوقۇغۇچى ئۆزى قول سېلىپ ئېتىپ كېلىشكە تاپشۇرۇلغان تاماق ئاتا - ئانىللارغا سۇنىلىدۇ ھە ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئائىلىدە ياخشى تەربىيلىنىشگە ئەھمىيەت بىرىش تەكىتلىنىدۇ . ( بۇ ئارقىلىق ئاتا - ئانىلارنىڭ ئوقۇغۇچىلارنى ھەر تەرەپلىمە تەربىيلىشىمىزگە بولغان قوللاش ۋە مۇئەييەنلەشتۈرۈش قولغا كەلتۈرۈلىدۇ ) s  bV6}  
10 . ئاخىرىدا سىنىپىمىزدا ساقلىنىۋاتقان بىر قىسىم مەسىلىلەر ، مەكتەپنىڭ قائىدە - تۈزۈملىرى ، مەكتەپنىڭ تەلىپى ۋە ئوقۇغۇچىلارنىڭ ھازىرىقى ئەھۋالىنىڭ تەلەپ بىلەن بولغان ئارلىقى ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش نەتىجىسى توغرىسىدا تولۇقلاشقا تېگىشلىك تەرەپلەر ، ئاتا - ئانىلارغا قويۇلىدىغان تەلەپ قاتارلىقلار ئەسكەرتىلىپ يىغىن خۇلاسە قىلىنىدۇ . eX$P k:  
   سىنىپ تام ۋە دوسكا لايھىسى : ئارقا تامغا سىنىپىمىزنىڭ ئېرىشكەن مۇكاپاتلىرى ، مەشھۇرلارنىڭ سۆزلىرى چاپلىنىدۇ ، يان تامغا سىنىپىمىزدىكى ھەيئەتلەر ۋە ئۇلارنىڭ رەسىملىرى ، يەنە بىر رامكىغا مەۋسۈملۈك ئىمتىھاندىكى ۋە بۇ قېتىمقى چارەكلىك ئىمتىھاندىكى ئالدىنقى 10 نىڭ ئىچىگە كىرگەن ئوقۇغۇچىلارنىڭ رەسىملىرى چاپلىنىدۇ . يەنە بىر يان تام ئوقۇغۇچىلار قائىدە - مىزانى ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەكتىپىمىزنىڭ ھەر قايسى پائالىيەتلىرى جەريانىدا تارتىلغان سۈرەتلىرى چاپلىنىدۇ، ئارقا دوسكا ئاتا - ئانىلار توغرىسىدا ئىشلىنىدۇ ، ئالدى دوسكىغا چوڭ قىلىپ ھۆسنى خەت بىلەن ‹‹ كەلگەن قەدىمىڭىزلارغا مەرھابا ، مېھىرىبانىم ئانىلار ، پاسىبانىم ئاتىلار ! ›› دەپ يېزىلىدۇ ۋە مەشھۇرلارنىڭ ئاتا - ئانىلار ھەققىدە ئېيتقان بىر - ئىككى جۈملە سۆز يېزىلىدۇ . U]Q2EL\%  
   دېرىزە تەرەپ ئالدىغا ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىجادىي ئەسەرلىرى قويۇلغان جازا قويۇلىدۇ .ئورۇندۇقلار تامنى ياقىلىتىپ قويۇلۇپ ، ئالدىغا جوزا قويۇلىدۇ ۋە ئۇنىڭ ئالدىغا ئوقۇغۇچىلار ئولتۇرىدىغانغا يەنە بىر قۇر پارتا قويۇلىدۇ .  Ro`Hm8o/  
OL&ku &J_  
                                                                                  ئاتا _ ئانا ، سىزلەرگە يۈرەك سۆزلىرىم L !:}  
                                                            ئاپتورى : تولۇق 2 _ يىللىق 18 _ سىنىپ ئوقۇغۇچىلىرى :a(er'A  
                                                                            تەھرىرلىگۈچى : مەدىنئاي تەلئەت WP7*Q:5  
ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم يۈرۈكۈمنىڭ پارىسى ، قەلىبلەرنىڭ غەمخانى ، ھاياتىمىنىڭ تەسەللىسى ، بەختىمنىڭ مىسالى بولغۇچى ماڭا بۇ دۇنيادا ياشاش پۇرسىتى ئاتا قىلغان سۆيۈملۈك ئانا ، ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم ئائىلىمىزنىڭ تۆۋرىكى ، يۈلەنسەم تاغدەك يۈلەنچۈكۈم ، پەخرىم سۇلتانىم ئاتام . <m"Zk k  
سۆيۈملۈك ئانا بىز ئۈچۈن قەھىرىتان قىشلارنىڭ جاڭ - جاڭ سوغۇقلىرىدا قەيەرلەردىدۇر باشقىلارنىڭ تازلىق ئىشلىرىنى ئىشلەپ مۇزدەك سۇلارغا قولىڭىزنى تىقىپ ، كىملەرنىڭدۇر كۆزلىرىگە قاراپ بىز ئۈچۈن خار بولىۋاتقانىسز - ھە !  ، ئازغىنە بولسمۇ سودا قىلىپ ، كىچككىنە پايدىڭىزغا بىزگە ئىسسق تاماق ، ئىللىق ئائىلە بەخىش ئېتىۋاتقان ئائىلىمىزدە ئەڭ كېيىن ئۇخلاپ ، سەھەردە يەنە ھەممىمىزدىن بۇرۇن تۇرالايدىغان مېھىرىبان ئانا ، يەنە مەن ئۈچۈن قەيەرلەردىدۇر جاپا چېكىۋاتقانسىز . K1 a$ m2  
  كىشلەرگە كۈنلۈك ئىشلەپ ، كىشلەرنىڭ قويلىرىنى سويۇپ ، ھويلا خىزمەتلىرىنى قىلىپ يەنە قەيەرلەردىدۇر‹‹ ئۆزۈڭنى خار قىلغۇچە ، كۈچۈڭنى خار قىل››دەپ بىزنىڭ بەختىمىز ئۈچۈن ئۆزنىڭ خاتىرجەملىكىنى ، ئارامىنى سەرىپ ئېتىۋاتقان جانىجان ئاتا  سېنىڭدىكى شۇنچە جاسارەت قەيەرلەردىن كەلگەن بولغىيتى ! S1NM9xHJ  
  بۇرۇن ئەجەپمۇ گۈدەك ئىكەنمەن ، سىلەرنىڭ كۆيۈنىشلىرىڭلارنى كۆزۈمگە كىرىۋالدى دەپ ، ئىقتىسادچانلىقىڭلارنى پەسلىك دەپ ، شۇنچە جاپادا تەييارلانغان تاماقلارنى گاھ گۆشى ئاز ، گاھ ئوخشىماپتۇ دەپ قەغىشلىك قىلىپتىمەن ، سىلەرنىڭ ئۇچاڭلارغا قاراپ باقماي ماڭا ئەڭ ئېسىلىنى ئېلىپ بىرىسەن دەپ ئېسىۋالىدىغان تەتۈرلۈكۈم ، ماڭا بولغان مەسئۇلىيەتچانلىقىڭلارنى ، كۆزۈمگە كىرىۋالدى دەپ چۈشەنگەن بەڭۋاشلىقىم ، گاھىدا ئانامنىڭ كۆز ياش ئېقىتىشىغا m[,! orq  
مەجبۇر بولغانلىرىم ، ئېسىت شۇ سەۋەنلىرىمنى قاچانمۇ تولۇقلارمەن . gq4le=,v  
  يۈرۈگۈڭ نېمىدىن يارالغان بولغىيدى ئانا ، ئەجەپ ئۇچاڭ كونىراپ كەتىسىمۇ ئالدى بىلەن ماڭا ئالىسىەن ، ھېرىپ - ئىشلەپ ھالىڭدىن كەتكەن بولساڭمۇ تاماقنى ئاۋۋال ماڭا ئېلىپ كېلىسەن ، ئۇسسۇزلۇقتىن كالپۇكلىرىڭ گەز بولغاندىمۇ ئاۋۋال بالام دېيەلەيسەن ، ساڭا شۇنداق سەۋىر ، شۇنداق بېغىشلاش روھىي قەيەرلەردىن كەلگەن بولغىيدى ئانا . @13vn x  
  سېنىڭ مەن ئۈچۈن تۆلىگەن بەدەللىرىڭ مېنىڭ چوڭ بولۇشۇمغا ئەگىشىپ يەنە ئارتىپ بېرىۋاتىدۇ ، مۇنداقچە ئېيىتقاندا مېنىڭ سېنىڭ ئالدىڭدىكى قەرزىم ئارتىپ بىرىۋاتىدۇ ، مەن ساڭا تېخىمۇ كۆپ ۋىجدانىي قەرىز بولىۋاتىمەن ئاتا .  تىرىشىۋاتىمەن ، لېكىن بىلىمەن ، ئارزۇيۇڭدىكىدەك لاياقەتلىك پەرزەنىت بولۇشقا تېخى سالاھىيىتىم توشمايدۇ . gH5E+J_$  
   ئانا ئازغىنا مالنى سېتىش ئۈچۈن خېرىدارلارنىڭ سىلكىشلىرىگە قۇپال مۇئامىللىرىگە چىدايسەن ، سېنى باشقىلارنىڭ سىلكىشىگە يۈرۈگۈم چىدىمايدۇ ئانا ، مەن سېنى ئەزىز قىلىمەن ھەرگىزمۇ سېنى باشقىلار ئالىدىدا خارۇ - زار قىلمايمەن . =b2/g [  
  بەزىدە سېنى ئەخمەق دەپ قالىمەن ئاتا ، شۇنچە كۆپ جاپا تارتىدىكەنسەنۇ ، ۋاقتى كەلگەندە بىرەر كۆڭلەك ، بىرەر يىڭى چاپان ئېلىپ كېيىشكە كۆڭلۈڭ ئۇنىمايدىكەن ، ئانا ، ھەر بىر قېتىم ئىشىكتىن كىرىگىنىمدە ھارغىن چىرايىڭىدىكى يېلىنجاپ تۇرغان تەبەسسۇم مېنى كۈتىۋالىدۇ ، مېنىڭ سلەرگە قىلغان قىلغان كۆڭۈل ئاغرىقلىرىملارنى كەچۈرىۋەتكىنىڭلارغا رەھمەت . oF[l<OY4  
  سىنىڭ ئاددىيلىقىڭىز ماڭا ئەڭ گۈزەل تۇيۇلىدۇ ، جاپاكەش ئانا ، قەدىرىدان ئاتا ، قاچانمۇ سىلەرنى شۇ جاپالاردىن ئازاد قىلارمەن ! ئاتا ، ئانا سىلەر ھەقىقەتەنمۇ بىز ئۈچۈن كۆپ جەبىر تارتىۋاتىسىلەر ، سىلەرگە يەنە بىزگە  ئۇنداق قىلىپ بىرىڭلار ، مۇنداق قىلىپ بىرىڭلار دەيدىغانغا ھىچقانداق ھەققىمىز يوق ، سىلەرگە شەرت قويىدىغانغا سالاھىيىتىمىز توشمايدۇ ، بىز سىلەرنىڭ ئالدىڭلاردا قەرىزگە بۇغۇلۇپ كەتكەن ، شۇنداقتىمۇ سىلەرگە تولىمۇ تۆۋەنچىللىك بىلەن تۆۋەندىكىدەك ئۆتۈنۈشلىرىمىزنى ئېيتىپ ئۆتمەكچىمىز . ],9%QE  
  ئاتا ماڭا مەدەت بېرىڭ ، سىزنىڭ مەدىتىڭىزنى ھەممىدىن چوڭ بىلمەن ، سىزنىڭ مەدىتىڭىز مەن ئۈچۈن ئەڭ زور ئىلھام ، مېنى باشقىلار بىلەن سېلىشتۇرماڭ ، سىزنىڭ بالىڭىزمۇ باشقىلاردىن ياخشى قىلالايدۇ ، ئۇ چوقۇم ئۇتۇپ چىقالايدۇ ، ئەمما مەن يۆلەنچۈكۈم بولغان سىلەرنىڭ تىلەكلىرىڭلارغا ، مەدىتىڭلارغا مۇھتاج ، مەن تېخى بەل قويىۋەتكىنىم يوق ، مەن بەل قويىۋەتمىگىچە سىلەر بارچە ئۈمىدنى ئۈزۈپ بەل قويىۋەتمەسلىكىڭلارنى ئۈمىد قىلىمەن . Ha {#  
  سىلەرنى چارچاتتىم ، سىلەرگە بەرگەن ۋەدىللىرىمىگە ئەمەل قىلالمىدىم ، گېپىم يوغان ، نەتىجەم تۆۋەن بولۇپ قالدى ، ماڭا باشقىلارنىڭ ئارتۇقچىلىقىنى سۆزلەپ ئۈلگە قىلىپ بەرسىڭىز بولىدۇ ، لېكىن سەن نېمىشقا قىلالمايسەن دەپ ماڭا روھنى يۈكنى يەنىمۇ ئېغىرلاشتۇرماڭ ، مەن كۆڭۈل ئازادىلىكى بىلەن تىرىشاي ، ئاتا ، كىم سىزگە سىزنىڭ بالىڭىز قىلالمايدۇ دەيدۇ ، سىزنىڭ بالىڭىز بەلكى خەقلەردىنمۇ ياخشى قىلالايدۇ ، ئانا ، ئوقۇتقۇچۇم بىلەن كۆپرەك ئالاقىلىشپ تۇرۇڭ بولمىسا ئوقۇتقۇچۇم ئالدىدا ماڭا كۆڭۈل بۆلىدىغان ھىچقانداق ئادەم يوقتەك ھېسياتقا كېلىپ قالىدىكەنمەن . hOjy$Z  
  ئانا - دادا بىلمەن سىلەر كۆپ ئوقۇمىغان لېكىن سىلەر بولمىغاندا ساننى بولسىمۇ تونىيدىغانسىلەر ، تۇنىيالمىغىنىڭلاردا تاپشۇرۇق دەپتىرىمنى بولسىمۇ كۆرۈپ قويۇڭلار مەن مىنى نازارەت قىلىدىغان ئادەم بار دەپ تەپتارتىپ ياخشىراق ئوقۇي سىلەر ئەلۋەتتە دەرىسلەردە ماڭا ياردەمدە بولالمايسىلەر ، بىراق ماڭا مەدەت ئىلھام بولسىمۇ بېرەلەيسىلەرغۇ . &|'k)6Rx  
   ئاپا - دادا شۇ ئالدىراشچىلىقىڭلار ئىچىدە مەن ئۈچۈن ئازىراق بولىسمۇ ۋاقىت ئاجىرىتىپ قويۇڭلار ، ئەمەلىيەتتىمۇ شۇ ئالدىراشچىلىقىڭلار بىز پەرزەنتلىرىڭلار ئۈچۈنغۇ ، مۇئەللىمىز بىلەن مېنىڭ ئەھۋالىم توغىرسىدا پاراڭلىشىپ قويۇڭلار ، تۈۋەن نۇمۇر ئېلىپ قالسام مېنىڭدىن زىيادە رەنجىپ كەتمەڭلار ، يەنە كېلەر قېتىم بارغۇ ، مېنىڭ  كېلەر قېتىم ئالغا بېسىشقا ئىشەنچىم بار تۇرسا نېمىشقا مېنى ھېچنەرسە قولىدىن كەلمەيدىغان دەپ ئەيىپلەيسىلەر ؟! مەندە تېخى يەنە ئىلگىرلەش ، غەلبە قىلىش ھەققىدە ئىرادە بار ئىدىغۇ ، مېنىڭدە ئىشەنچ ئۈزۈلمىدى ، ئۇنداقتا نېمىشقا سىزدىكى ماڭا بولغان ئىشەنچ شۇنچە تېزلا ئۆچۈپ كېتىدۇ . ^6tGj+D9  
دادا ، ئانا ، مەن نىشانىمغا ئاز قالدىم ، 12 يىللىق جاپالىق ئوقۇشنىڭ قەنىتىنى چاقىدىغانغا ئاز قالدىم ، سىلەر چوقۇم پەرزەنتىڭلارنى غەلبە كۆكىدە ،چوڭ شەھەرلەردە ، ئالىي بىلىم يۇرتلىردا كۆرەلەيسىلەر ، پەرزەنتىڭلارنىڭ يۈكۈڭلارنى يەڭگىللىتىدىغىنىغا ئاز قالدى ، دادا - ئاپا سىلەرنى تولىمۇ ياخشى كۆرىمەن ، سىلەردىن پەخىرلىنىمەن سىلەرنىڭ بولغىنىڭلاردىن ئۆزۈمنى ئەڭ بەخىتلىك ھېس قىلىمەن ، سىلەردىن تەسەللىي ، سىلەردىن ئىلھام ، سىلەردىن ھۆرمەت تاپىمەن ، سىلەردىن ماختىنىمەن ، پەخىرلىنىمەن ، سىلەرگە شۇنداق ۋەدە بىرەلەيمەنكى ، مەن چوقۇم غەلبە قىلىمەن ، پەرزەنتىڭلار چوقۇم كۆكلەردە قانات قاقىدۇ ، ئېسىڭلاردا بولسۇن ، سىلەر دەل مېنىڭ قانىتىم . }_m/3*x_  
ئانا  ، سىز بەختىم . uzjP!qO  
ئاتا ، سىز پەخرىم . cC@B\Q  
ئانا ، سىز بارلىقىم . J_) .Hd  
ئاتا ، سىز تەختىم . oqeA15k$  
ئاتا - ئانا ، بىزگە ئىشىنىڭلار !  بىز چوقۇم غەلبە قىلىمىز ! ^p3"_;p)h  
8{QN$Qkn  
90ZMO7_  
                                                                                                مەن مۇنداق ئۇستاز `r?xo7  
                                                                                                  مەدىنئاي تەلئەت Pv@P(y?\  
{,V.IDs8[  
     مەن سىز مەكتەپكە ئەۋەتمىگەن بالىڭىزنى ‹‹ نېمىشقا مەكتەپكە ئەۋەتمەيسىز ›› دەپ سىزنى سوراق قىلىدىغان ئۇستاز ، سىز ‹‹ ئوقۇتۇش - ئوقۇتماسلىق ھوقۇقۇم ›› دەپ قارايدىغان بالىغا ، ‹‹ سىزنىڭ ھوقۇقىڭىز يوق ، ئۇ مىللەتنىڭ بالىسى ، ئۇنىڭمۇ ياخشى كۈن كۆرۈش ، ياخشى مەكتەپتە ئوقۇش ھوقۇقى بار ، ئۇمۇ چوڭ مەكتەپلەردە ، ئالىي بىلىم يۇرتىلىرىدا بىلىم ئالالايدۇ›› دەپ سىزگە يۈرەكلىك سۆزلىيەلەيدىغان ئۇستاز . A5U//y![{  
مەن بالىڭىز ئۈچۈن سىز بىلەن مۇنازىرگە چۈشىدىغان ، بالىڭىزنىڭ ئارزۇ - تىلەكلىرىگە يېتىشى ئۈچۈن گاھىدا بىلىپ - بىلمەي ئۆز بالامنى ئۇنتۇپ قالىدىغان ، بالىڭىزدىكى ئۆزگىرىشلەر ئۈچۈن كېچە - كېچە باش قاتۇرۇپ تۈنلەرنى ئۇيقۇسىز ئۆتكۈزىدىغان بالىڭىزنىڭ كۆڭلى يىرىم بولغانلىقى ئۈچۈن گېلىدىن لايىقىدا غىزا ئۆتمەيدىغان ئۇستاز . }2@Aj  
  مەن بالىڭىزنى كەلگۈسىدە ئالىي مەكتەپلەردە ئېلىم ئېلىپ ئۆزىنى ھەقىقي تۇنۇپ يەنىمۇ ئىلگىرلىشىگە بەل باغلىغىنىنى كۆرەلمىسمۇ ، ئاڭلاپلا قالسا قېن - قىنىغا پاتماي ئۆز - ئۆزىچە ساراڭلاردەك قاقاقلاپ كۆلۈپ كېتىدىغان ئۇستاز . #J4{W84B  
مەن ئېسىل كۆرپىلەر ئۈستىدە پاراغەتتە ئولتۇرۇشتىن ، ئىشخانىدا قاتتىق ئورۇندۇقتا ئولتۇرۇپ پەرزەنتىڭىز ئۈچۈن باش قاتۇرۇشنى ئەلا بىلىدىغان ئۇستاز ، ئۆيدە ئولتۇرۇپ ئالما ئاقلاپ يىگەندىن سېنىپتا بور - توزان يېگەننى ئەۋزەل كۆرىدىغان ئۇستاز . gXrXVv<)yw  
  پەرزەنتىڭىزنىڭ تېنى ئاغىرىسا مېنىڭ يۈرۈكۈم ئاغرىيدىغان ، پەرزەنتىڭىزنىڭ ئالدىراپ باسقان قەدەملىرىدىن ئالىدىغان ئەخمىقانە شاتلىقلىرىنى ‹‹ كۆرەلمەيدىغان ›› ئۇستاز . $@WqM$  
   مەن يۈرەكنىڭ يىغىسىنى سىرتتا قويۇپ سېنىپقا جاراڭلاپ خۇش تەبەسسۇم بىلەن كىرەلەيدىغان ئۇستاز ، مەن پەرزەنتىڭىزنىڭ ئالدىراپ قالغان ‹‹ گۈزەللىك تۇيغۇسىدىن ›› ‹‹ سۆيىنەلمەيدىغان ›› شۇ سەۋەپ ئۇنىڭغا تەربىيە ئىشلەيدىغان ‹‹ گۈزەللىك تۇيغۇسى يوق ›› ئۇستاز . WDr C  
  مەن سىزنىڭ بالىڭىزغا ھوقۇق يۈرگۈزۈپ كەتكەن ، بالىڭىزنىڭ كېيىنىشى ، يۈرۈش - تۇرۇشى ، مۇھەببەت ھەمدە بارچە تەرەپلىرىگە ئارلىشىۋالىدىغان ئۇستاز ، مەن ھەتتا سىزنىڭ تۇرمۇشىڭىزغىمۇ ئارلىشىپ ،‹‹ پەرزەنتىڭىزچۇ ، بالىنى يېتىم قىلماڭ ، نېمىشقا بالىنى ئاتىدىن ياكى ئانىدىن ئايرىيسىز ›› دەپ سىزگە مۇتىھەملىك قىلىدىغان ئۇستاز . NOzAk%s3I  
   ساۋاقداش ، مەن سىزنىڭ تاپشۇرۇق ئىشلىمىگىنىڭىز ، فورما كىيمىگىنىڭىز ، كېچىككىنىڭىز ، يوقاپ كەتكىنىڭىز ، كۆڭۈلىڭىزنىڭ يېرىم بولۇپ قالغانلىقى قاتارلىق ھەممە تەرەپلەرگە چېتىلىۋالىدىغان ‹‹ ئاتىكاچا ›› ئۇستاز . }MW7,F  
مەن خۇددى سىزنى تۇغۇپ ، بېقىپ ، چوڭ قىلىپ قويغاندەك ‹‹ مۇنداق قىلما ، ئادىميلىكنى ئۇنۇتما ›› دەپ تەربىيە قىلىدىغان ئۇستاز . l*l?aI  
گاھىدا خۇشاللىقلىرىڭىزدىن تەڭ بەھىرلىنىدىغان ، گاھىي قايغۇلىرىڭىزغا ھەمدەم بولىدىغان ، سىزنى چۆرگىلەپ كېتەلمەيدىغان ئۇستاز .  gAFu  
سىزنى تەخىتكە ئىتتىرىپ چىقىرىپ ، ئۆزى يەنىلا كونا كۈلبىسىدە قالىدىغان پىداكار ئۇستاز . !Eqp,"ts7  
مەن سىز بىلەن كىچىك بالىدەك ئويۇن ئوينايدىغان ، مۇمايلاردەك تەربىيە قىلىدىغان ، سىزنى جاندىن ، جېنىمدىن ئەزىز كۆرىدىغان سۆيۈملۈك ئۇستاز . ET2^1X #j  
                                                                                                                                 .....................    ئاتەش قىز

koksangun 2011-11-19 23:06
بەك ئەستايىدىل ئوقۇتقۇچىكەنسىز ئاتەش قىز ، سىزنىڭ بۇ ماتېرىياللىرىڭىزنى كۆرۈپ بەك سۆيۈندۈم . بەك ئىنچىكىلىك بىلەن تۈزۈلۈپتۇ . -wdd'G  
مۇشۇ ماتېرىياللارنى تۈزگۈچە قانچىلىك جاپا چەككەنسىز ، ھەر بىر ھالقا بىزنىڭ پايدىلىنىشىمىزغا تولىمۇ ئەرزىيدىكەن ... VhfM j|  
قىلىۋاتقان ئىشلىرىڭىزدىن شۇنداق خۇلاسىگە كەلدىم ، نۇرغۇن ئوقۇتقۇچىلىرىمىز سىزنىڭ يازمىلىرىڭىزدىن نەپ ئالىدۇ ، سىزنىڭ ئىشلىرىڭىزغا دۇئا قىلىدۇ ...سىزنىڭ قەلبىڭىزمۇ ئاتەشكەن جۇمۇ !

uzqak 2011-11-19 23:08
ئاتا -ئانىلار يىغىنىنى بەكمۇ ئەتراپلىق پىلانلاپ ،نۇرغۇن كۈچ سەرپ قىلىپسىز  ئەجرىڭىزگە تەشەككۈر! .@kjC4m  
ئاتەش قىزنىڭ كۈيۈپ تۇرغان  ئوقۇتقۇچىلىق يۈرىكىنى كۆرگەندەك بولدۇم ، ئەجرىگە بەركەتلەر بولغاي!

ataxkiz 2011-11-19 23:18
رەھمەت ، دۇئايىڭلار مېنىڭ ئۈچۈن ھەممىدىن ئەۋزەلدۇر ، مەن تېخى ياش ، كۆپ تەرەپلەردە سىلەردىن ئۆگىنىشىم 1Y6DzWI  
كېرەك . Q|] 9  
                                                                                   ....................  ئاتەش قىز

ozqan 2011-11-19 23:45
            يىغىنغا تولىمۇ ئەتراپلىق تەييارلىق قىلىنىپتۇ ،    شەكلى كۆپ خىل  ، مەزمۇنى مول بولغان بۇ ئاتا-ئانىلار يىغىنىڭ لايىھەسى ۋە خاتىرىسىنى ئاتا-ئانىلار يىغىنى ئاچىدىغان ھەر قانداق ئوقۇتقۇچى ئۈلگە قىلسا ، ئۈلگە قىلىشقا ئەرزىگۈدەك ياخشى چىقىپتۇ .. w yC1M  
          ھەر خىل تۈرلەردىكى ئۈلگىلەردىن ئاتا-ئانىلار پەخىرلەنگۈدەك ، ماقالىلەردىن ئىختىيارسىز ھاياجانلانغۇدەك . 1c19$KHu  
          شەكىلگە ئەھمىيەت بېرىلىپلا قالماي ، بالىلارنىڭ ئەھۋالىدىن ئاتا-ئانىلار تولۇق خەۋەردار بولىدىغان جەريانلارنىڭ ھەممىسى تولۇق بولۇپتۇ .  '.5_L8  
         ئوقۇتقۇچىنىڭ ئاتا-ئانىلار بىلەن بالىلارنىڭ ئارىسىدىكى كۆۋرۈكلۈك رولى ئۈنۈملۈك  جارى قىلدۇرۇلۇپتۇ .ئاندىن باشقا ، بالىلارنىڭ ئەتكەن تاماقلىرى ئاتا-ئانىلارغا تۇتۇلۇپ ، ئانىلارنىڭ دائىملىق جاپاسى بالىلارغا ھېس قىلدۇرۇلغىنى مەن تۇنجى ئاڭلىغان ئىجادىي ئىش بوپتۇ . Ug C{  
        ھارمىغايسىز ، ئاتەش قىز ، سىزدە ئوقۇتقۇچىلىققا بولغان ، سۆيۈملۈك ئوقۇغۇچىلارغا بولغان ، مىللىي مائارىپىمىزغا بولغان ئاتەشتەك يېلىنجاپ تۇرغان مەسئۇلىيەتچان يۈرەك باركەن . قەدەملىرىڭىزدىن گۈل ئۈنسۇن ، ئىزدىنىشلىرىڭىز توختاپ قالمىسۇن ..

tawpek 2011-11-20 12:05
نىمىدىگەن ئەستائىدىل. تولىمۇ تەسىرلەندىم ھەم خۇرسەن بولدۇم، ھەقىقەتەنمۇ تەۋپىق روھىغا تويونغان مۇئەللىمەكەنسىز. ~Jlo>  
x !^u$5c  
كىلەر قىتىم چوقوم   <<تەۋپىق روھىغا تويونغان ئەزا>>  دىگەن نامدا مىدال تەسىس قىلىمەن.

ataxkiz 2011-11-20 12:55
   شۇنداقمۇ ؟ رەھمەت ، بىزنى رىغبەتلەندۈرۈپ تۇرغانلىقىڭلارغا ، << بۇغداي نېنىڭ بولمىسا c2fqueK|:W  
بۇغداي سۆزۈڭ يوقمىدى ؟!>> دېگەندەك . %K7wScz7  
          تەۋپىق ئەپەندىم ، ھەي ، ئۇ كىشىگە ھەيرانمەن ، قايىلمەن ، ھەۋەس قىلىمەن ، نېمە دىگەن ae-hQF&  
ئىقتىدارلىق ، شۇنچە كۆپ ئىشىن ... ھەي بىزدە شۇنداق يۈرەك بولسىچۇ ، راستىنلا تەۋپىق ئەپەندىمگە ^mZeAW  
بەكلا ھەۋەس قىلىمەن . A[6D40o  
                                 .....................   ئاتەش قىز

tawpek 2011-11-20 13:04
توغرا دەيسىز ئاتەشقىز، sjIUW$  
+0Z,#b  
2uZ4$_  
مەنمۇ ئىلگىرى مائارىپ تور بەتلىرىنى ئارلاپ يۈرۈپ، تەۋپىق تىل تەربىيلەش مەركىزىنىڭ تور بىتىنى كۆرۆپ، ھەم ئۇنىڭدىكى پەقەت مەكتىۋىنىڭ تەشۋىقاتىدىن باشقا نەرسىنىڭ يوقلىقىنى بىلىپ ، نىمىشقا مۇشۇ زاتنىڭ نامىدا مائارىپ تور بىتى يوق دەپ ئويلاپ ئۇلارغا ئۇچۇر قىلىپ مۇشۇنداق مەزمۇنلار ئارقىلىق بۇ بوشلۇقنى تولوقلاشقا دەۋەت قىلسام ماڭا ئەستائىدىل مۇئامىلە قىلمىغانتى،  شۇ ئاچچىقىمدىمۇ ئاچقانتىم بۇ بەتنى. J<;@RK,c_  
hI>vz "J  
ئەپسۇس ھازىر ئۇ بەت يوق، كۈندە نەچچە ئادەم مەكتىۋىڭلاردا قايسى تىللاردا تەربىيلەش بار دەپ تىلفۇن قىلىدۇ  دىسە.

gulnar 2011-11-20 17:43
نىمە دېگەن ئەستايىدىل تەيارلانغان .مەزمۇنىدىن تارتىپ شەكىلگىچە شۇنچىلىك سېستىمىلىق، ئەترپلىق. ھەقىقەتەن ئىسمى جىسمىغا لايىق ئاتەشقىزكەنسىز ماڭغان قەدەملىرىڭىزدىن گۈللەر ئۈنسۇن .مىزىلىك پۇراقلىرى ئەتراپقا  تارقالسۇن. بىزنىڭ مىللىي مائارىپىمىز سىزدەك قەلبى ئاتەش ياشلارغا بەك مۇھتاج . ھەرگىز توختاپ قالماڭ  

tolunay 2011-11-21 13:10
بۇ ناھايىتى ئەھمىيەتلىك يىغىن بولۇپتۇ .ئەستايىدىللىقىڭىزدىن تەسىرلەندىم .رھمەت .

tawpek 2011-11-21 17:21
مەكتىۋىمىزدىمۇ ئاتا-ئانىلار يىغىنى بارلىققا كەلسىگەن دىگەن ئۈمۈتتىمەن.

ataxkiz 2011-11-21 21:34
  سىز بارلىققا كەلتۈرۈپ ئاچسىڭىزلا بولمامدۇ ؟ ئەھمىيەتلىك ، بالىلارغا نەپ بىرىدىغان ئىشلارنى H~ E 
يوقلۇقتىن بارلىققا كەلتۈرسىڭىز نېمە دېگەن ياخشى _ ھە . مەن بولغان بولسام چوقۇم ئاچاتتىم . > JC"YB  
                                                                            .......................ئاتەش قىز

abdumijit 2011-11-22 12:42
بەك قايىل بولدۇم. ئەجرىڭىزگە رەھمەت.

zunuriya 2011-11-22 12:46
ئەسسىلامۇ-ئەلەيكۇم ئاتەش قىز ،ئىسىم شەرىپىڭىزنى ئاڭلاپ تۇرۋاتقان بولساممۇ،لىكىن شۇنچە يىقىن ئارلىقتا تۇرۇپ يۇز كورۇشمىگىنىمدىن ئەپسۇسلىنىمەن.

ataxkiz 2011-11-22 15:23
  ئىككىمىز بىر جايدىمۇ ؟ ئۇنداقتا ھەر ۋاقىت كۆرۈشسەك بولىۋىرىدىغۇ ؟  مېنى تۇنىسىڭىز سىز مەن بىلەن   )t((x  
ئالاقىلىشىڭ ، ياكى نۇمۇرىڭىزنى چ چ ئارقىلىق قالدۇرۇپ قويسىڭىزمۇ بولىدۇ . d_!}9  
                                                                                  ................................   ئاتەش قىز

tawpek 2011-11-22 16:06
مەكتەپ ئاچماسلىقىدا ئاتا-ئانىلارنى يىغالماسلىقتىن ئەنسىرەپچۇ، باللىرى مەكتەپكە كەلمەيۋاتقان يەردە ئاتا-ئانىسىنىڭ كىلىشى ناتايىن. >3*a&_cI=k  
f3 imkZ(  
ئاتا-ئانىلار مەكتەپكە ئۇرۇشقىلىلا كىلەمدىكىن دەيمەن، يىزىلىق ھۆكۆمەتنىڭ قوللىشى سۇس بولغاچقىمىكىن مەكتەپمۇ پالەج ھالدا. 11 k}Ly  
LM 1Vsh<  
ئىمتاھان بىرىدىغان بىر سىنىپتا ئاچقانتى 40  بالىدىن 8 نىڭ ئاتا-ئانىسى كەپتۇ.

ماھى 2011-11-22 22:53
بىزنىڭ مەكتەپتە داۋاملىق ئېچىلىپ تۇرىدۇ ئاتا-ئانىلار يىغىنلىرى. MttFB;Tp  
يىللىقلارنى بىرلىك قىلىپ.

sakal 2011-11-23 09:37
     تەشەككۈر ، ئاتاش قىز.سىنىپ يىغىنى قانچە قازساق  قازغلى  بولىدىغان  تىما. ھەممىمىز  بۇھەقتە كۆپرەك ئىزدىنىپ، ئورتاقلىشايلى.

tawpek 2011-11-23 11:06
ئەمدى سىنىپ يىغىنىنىڭ گېپى چىقىپتىغۇ، بۇمۇ ئويلىشىشقا تېگىشلىك بىر تېمىمۇ نېمە؟

ablat0997 2011-11-23 21:26
ئاجايىپ ئەتراپلىق تەييارلانغان يىغىن بوپتۇ،مەن قاتارلىق نۇرغۇن تەۋپىقداشلەر يازمىڭىزدىن پايدىلىنىش بىلەن بىرگە  سىزگە كۆپتىن-كۆپ رەھمىتىنى بىلدۈرىدۇ. رەھمەت .  ھارمىغايسىز ،تەۋپىقنىڭ  <<ئاتەش >>تۇلپارى...!

ablat0997 2011-11-23 21:31
ئاجايىپ ئەتراپلىق تەييارلانغان يىغىن بوپتۇ،مەن قاتارلىق نۇرغۇن تەۋپىقداشلەر يازمىڭىزدىن پايدىلىنىش بىلەن بىرگە  سىزگە كۆپتىن-كۆپ رەھمىتىنى بىلدۈرىدۇ. رەھمەت .  ھارمىغايسىز ،تەۋپىقنىڭ  <<ئاتەش >>تۇلپارى...!

ataxkiz 2011-11-23 21:47
رەھمەت ، ئۇسىغاندا چاي تۇتارغا ، چارچىغاندا ئاش تۇتارغا ، يىقىلغاندا ئىلھام بىرەرگە سىلەردەك دوستىلىرىم ipt]qJFd  
تۇرسا ھېرىپ قېلىپ توختاپ قالارمەنمۇ دەپ ئەنسىرەيتىممۇ ؟ سىلەر پايدىلانساڭلارلا بولدى ، پايدىلانغاندا ماڭا @xso{$z?j  
دۇئا قىلىشنى ئۇنۇتماسسىلەر . ;XlCd[J<  
                                                             ........................   ئاتەش قىز

gulqi 2011-11-25 14:01
دادلاشتىن خالى ، پەرزەنىتلەرنىڭ ئالاھىدىلىك ،ئىقتىدارلىرىنى مۇئەيەنلەشتۈرۈپ، ئاتا-ئانا ۋە ئوقۇغۇچىلاردا ئىشەنچ پەيدا قىلغان ئاتا _ئانىلار يىغىنى بوپتۇ، سىزدەك سىنىپ مەسۇللىرىدىن تەربىيىلەتكۈچى ۋە تەربىيەلەنگۈچىلەرنىڭ كۆڭلى سۇ ئىچىدۇ، رەخمەت  ساپا مۇئارىپىنىڭ  ئەمىلىشىشنى سىزنىڭ يىغىنىڭىزدىن بىلىۋاتىمەن،

nur 2011-11-25 19:42
سىزنىڭ بۇ ماتېرىياللىرىڭىزنى كۆرۈپ بەك سۆيۈندۈم . بەك ئىنچىكىلىك بىلەن تۈزۈلۈپتۇ . NqFfz9G)  
ھەر بىر ھالقا بىزنىڭ پايدىلىنىشىمىزغا تولىمۇ ئەرزىيدىكەن ...  شەكلى كۆپ خىل  ، مەزمۇنى مول بولغان بۇ ئاتا-ئانىلار يىغىنىڭ لايىھەسى ۋە خاتىرىسىنى ئاتا-ئانىلار يىغىنى ئاچىدىغان ھەر قانداق ئوقۇتقۇچى ئۈلگە قىلسا ، ئۈلگە قىلىشقا ئەرزىگۈدەك ياخشى چىقىپتۇ .. ئەجرىڭىزگە تەشەككۈر!

sardar001 2011-11-27 13:23
مەن بۇ يىغىننى 3-چىسلا  ئاچىمەن ``مەكتەپ كۆلەملىك ئېچىلىدۇ ...8ناھىيە بىر شەھەردىن پەرزەنتلەرنىڭ ئاتا-ئانىلىرى كېلىپ يىغىنغا قاتنىشىدۇ...گەرچە سەل داغدۇغىلىق بولسىمۇ ``لېكىن ئىككىنچى قېتىم ئېچىشىم ``ئىدىيەمدە  تەييارلىق پۇختا ` دەيدىغىنىنم باشقا جايلاردىمۇ ``ئاتا-ئانىلار يىغىنى نوقۇل ھالدا دوكلات بېرىش يىغىنى بولۇپ قالماي``باراۋەر ئورۇندا تۇرۇپ ئورۇندۇقنى چۆرىدەپ تىزىپ ``ئوقۇتقۇچى ئوتتۇردا ئولتۇرۇپ ،،دوكلاتنى ئاز قىلىپ  سۆھبەتنى كۆپرەك ئېلىپ بېرىشنى ئۈمىد قىلىمەن ``

dilrus 2011-12-01 07:41
سىزگە كۆپ رەھمەت .ئاتا -ئانىلار يىغىنى ئاچقاندا لاھىيەرىڭىزدىن پايدىلاندىم .

ataxkiz 2011-12-01 17:48
   پايدىلىنىش قىممىتى باركەن دەپ قاراپ ئىشلەتكىنىڭىزدىن مەن خۇشال . B2WPbox  
                                                       ..............................    ئاتەش قىز

تۆتتاش 2011-12-01 18:30
رەەمەت سئزگە ،مەن سئزدئن ظأگەنسەم بولغئدەك

تۆتتاش 2011-12-01 20:45
مەن سىزنىڭ بىر قېتىملىق غەلبىلىك ئېچىلغان نەمۇنىلىك،ئۈلگىلىك ئاچقان سىنىپ يىغىنى كۈرۈپ  سىزگە ناھايىتى  ھورمىتىم قوزغالدى،مەن 15 يىلدىن بىرى ئاتا-ئانىلار سوھبەت يىغىنىنى تالاي قېتىم ئاچقان بولساممۇ سىزنىڭكىگە يەتمەيدىكەن.مەن سىزدىن ئۆگەنسەم بولغۇدەك.ماڭغان قەدەملىرىڭىز توختاپ قالمىسۇن،بور تۇتقان قوللىرىڭىزغا دەرت كەلمىسۇن.

ataxkiz 2011-12-01 23:22
ئۇنداق دېمەڭ ، سىلەردە تەجىرىبە مول ، مەن سىلەردىن ئۆگىنىشىم كېرەك ، سىز 15 يىل ئاچقان بىلەن ، مېنىڭ NZ+TTMv  
تېخى ئىككىنچى قېتىم ئېچىشىم ، سىلەرنىڭ ئارتۇقچىلىقلىرىڭلارنى قۇبۇل قىلىپ ئۆزۈمنى مۇستەھكەملىگىم e YiqTWn:  
بار . ~Ds3 -#mMy  
                                                                                    .....................   ئاتەش قىز

bulbulguya 2011-12-02 23:02
 ئەسسالام مۇئەللىم. ئاتا-ئانىلار يېغىنىنى بەك ئوبدان ئېچىپسىز. ئەپسۇس يازمىڭىزنى كۆرۈشكە كىچىكىپتىمەن. مەنمۇ ئاتا-ئانىلار يېغىنى ئاچقانىدىم،يەزمىڭىزنى بۇرۇنراق كۆرگەن بولسام پايدىسى بولاركەن. خىزمىتىڭىزگە ئۇتۇق تىلەيمەن.

bahar 2011-12-03 22:38
جاپا چىكىپسىز  ھەقىقەتەن ياخشى تۈزۈلۈپتۇ

bahadir8 2011-12-06 18:54
<<مەن شۇنداق ئۇستاز>> ناملىق ئەسىرىڭىز ماڭا ئۆز مەسئولىيىتىمنىڭ ئېغىرلىقىنى يەنە بىر قېتىم تونۇتتى.   

tutya 2011-12-20 18:40
ياخشى ئۆرنەك بۇپتۇ....بىزمۇ مۇشۇ شەكىلدە ئاتا-ئانىلار يىغىننى ئىچىپ باقساق بۇلغۇدەك....

dilmukogli 2011-12-20 21:57
ياخشى  ياخشى   ...

gulbahra 2011-12-27 23:01
ئەستايىدىل ئوقۇدۇم،بەك.بەك تەسىرلەندىم،ھەم سىزنىڭ ئەستايىاىللىقىڭىزغا قايىل بولدۇم.ئوقۇتۇش مۇنبىرىدە بەزىدە ئۆزۈمنىڭ بەك يۈزە ئىش قىلغانلىرىمنى ئويلاپ خىجىلمۇ بولدۇم.   ھەقىقەتەن ئىسمى-جىسمىڭىزغا لايىق ئاتەش قىز ئىكەنسىز.سىزگە قايىلمەن.

tawpek 2011-12-28 10:50
بۇ تىمىڭىزنى مۇنبىرىمىزنىڭ پەخىرلىك تىمىسى دىسەك قەتئى زايا كەتمىگۈدەك.

ataxkiz 2011-12-29 19:39
  ھەر قايسىڭلارنىڭ ياقتۇرغىنىڭلارغا ، پايدىلىنىش قىممىتى بار دەپ پايدىلانغانلىقىڭلارغا ، مېنى يەنىمۇ ئىلھاملاندۇرغانلىقىڭلارغا رەھمەت ، |*Oi:)qt  
مەن پەقەت مۇنبەردە مەسئۇلىيەت تۇيغۇسى بىلەنلا تۇرىمەن خالاس ، ئەمما مەسئۇلىيىتىمنى ھەقىقىي ئادا قىلالىغان _ قىلالمىغانلىقىمنى lS#^v#uS  
بىلمەيمەن . dGz4`1(>  
                                    ................   ئاتەش قىز

ozqan 2012-01-03 23:01
ئاتەش قىزنىڭ كۆپچىلىكنى جەلپ قىلىدىغان مۇشۇنداق تېمىلىرىغا بىز يەنىلا تەشنا ،  تەۋپىق مۇنبىرىمىزنىڭ خاسلىقىنى نامايەن قىلىدىغان ياخشى تېما بولدى بۇ ..

tawpek 2012-01-04 10:58
مەكتىۋىمىز بۇداقى تەكشۈرۈشتە مۇشۇ يىغىننى نەچچە 10 يىلدىن بىرى ئىچىپ باقمىغىننىڭ دەردىنى خىلى تارىتتى. 29m$ S7[  
ZKq#PB/.  
بۇندىن ئاچسا تازا پايدىلىنىدىغان بولدۇقتە.

ibrahim 2012-01-26 21:10
يىغىنغا تولىمۇ ئەتراپلىق تەييارلىق قىلىنىپتۇ ،    شەكلى كۆپ خىل  ، مەزمۇنى مول بولغان بۇ ئاتا-ئانىلار يىغىنىڭ لايىھەسى ۋە خاتىرىسىنى ئاتا-ئانىلار يىغىنى ئاچىدىغان ھەر قانداق ئوقۇتقۇچى ئۈلگە قىلسا ، ئۈلگە قىلىشقا ئەرزىگۈدەك ياخشى چىقىپتۇ ..ھەقىقەتەن ئەھمىيەتلىك بولغان يىغىن بولۇپتۇ.

tabassum 2012-01-27 20:31
نىمە دېگەن ئەستايىدىل تەيارلانغان .مەزمۇنىدىن تارتىپ شەكىلگىچە شۇنچىلىك سېستىمىلىق، ئەترپلىق. ھەقىقەتەن ئىسمى جىسمىغا لايىق ئاتەشقىزكەنسىز ماڭغان قەدەملىرىڭىزدىن گۈللەر ئۈنسۇن

latapatlik 2012-01-28 00:16
ئۇيغۇر مائارىپى ئۈچۈن سىز گەئو خشاش ۋۇجۇ دى بىلەن خىزمەت قىلىدىغان ئاتەش يۈرەك باغۋەنلەر تولىمۇ موھىم!!!!!

aynuri 2012-01-29 01:09
بۇ قىتىمقى سىنىپ يىغنىنىڭ لايھىلىنشى ۋە ئىچلىش جەريانى ناھايىتى ياخشى بوپتۇ . سۆيۈندۈم. mfS}+_ C  
ھەي ،بىزنىڭ مەكتەپتە رەھبەرلەر  سىنىپ يىغنى ئىچىشقا زادىلا ئورۇنلاشتۇرمايدىكەن.سىنىپ مۇدىرلىرى سىنىپ يىغنى ئاچاي دىسمۇ ئاتا-ئانلار كەلمەيدىكەن.بىزلەرگە ئەمدى ئانچە-مۇنچە ئائىلە سۆھبىتى قىلىشتىن باشقا چارەيوق.

ataxkiz 2012-01-31 17:15
    ھەر قايسىڭىزلارنىڭ قوللىغانلىقىڭىزلارغا كۆپ رەھمەت . sQ ,xTWdj  
                                                         .................  ئاتەش قىز

arzu 2012-09-26 23:01
ئالدى بىلەن ئاتەش قىزنىڭ ئاتەشتەك ھارەرەتلىك قەلبىگە ھەشقاللا..... ئاندىن تەۋپىقتىكى بىر بوشلۇقنى تولدۇرغانلىقىغا، تەۋپىقنىڭ مېھنەتكەشلىرىگە جاپالىق ئەجىر مېۋىسىنى سۇنغانلىقىغا كۆپ رەھمەت!!! $u'"C|>8  
xW*Lceb  
بۇ  يازمىڭىز ھەممىمىزگە يارىدى، ھەممىمىزگە ئەسقاتىدۇ دېگەن گەپ، دېمەك سىزگە دۇئا كۆپ، ئىشىڭىز بەرىكەتلىك....

نازى 2012-09-26 23:29
ھەي ئېسىت نىمىشقا بالدۇر كۆرمىگەندىمەن ؟ بۈگۈن ئاتا-ئانىلار يىغىنى ئاچقان ئىدىم تېخى  

arzu 2012-09-27 00:28
引用第46楼نازى于2012-09-26 23:29发表的 : ھەي ئېسىت نىمىشقا بالدۇر كۆرمىگەندىمەن ؟ بۈگۈن ئاتا-ئانىلار يىغىنى ئاچقان ئىدىم تېخى  [ئىپادە]
?uE@C3 e  
-$j|&l  
خاتا بوپ قاپتۇ، كەچۈرۈڭلار دەپ قايتا چاقىرسىڭىزلا بولىدىغۇ....

نەزىفە 2012-12-05 22:17
تىرىشچانلىقىڭىزغا باركاللا ،ئاللا ئەقلىڭىزنى تىخىمۇ زىيادە قىلسۇن .   غەيرەت قىلىڭ ......

aykutkiz 2012-12-05 22:39
يىغىندىكى نوتۇق ئارگىنالىنى كۆرۈپ ، نەق مەيداندا يىغىنغا قاتناشقاندەك ھىسياتقا كەلدىم .بەكمۇ ئەتراپلىق ،تەپسىلى تۈزىلىپتۇ .........


查看完整版本: [-- مەن ئاتا _ ئانىلار يىغىنىنى مۇنداق ئاچتىم --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled