ئاتا-ئانىلار يىغىنىدا سۆزلىنىدىغان سۆز
ئاتا- ئانىلار يىغىنىدا سىنىپ مەسئۇلى سۆزلەيدىغان سۆزدىن قىسقارتىپ تۆۋەندىكى مەزمۇننى يوللىدىم ، پايدىلىنىشقا تېگىشلىك جايلىرى بولسا پايدىلىنارسىلەر دېگەن ئۈمىدتىمەن ... ئاتا-ئانىلار يىغىنىدا سۆزلىنىدىغان سۆز تېكىستى T7E9l
ھۆرمەتلىك ئاتا – ئانىلار ، ياخشىمۇسىلەر : Hd(|fc{2
ئالدى بىلەن مۇشۇنداق ئالدىراش بىر پەيتتە ۋاقىت چىقىرىپ مەكتىپىمىزنىڭ بۇ ئوقۇش يىللىق ئاتا-ئانىلار يىغىنىغا قاتنىشىپ بەرگىنىڭلەرگە چىن دىلىمدىن رەھمەت ئېيتىمەن . %;0Llxf"
بۇ قېتىملىق ئاتا-ئانىلار يىغىنىنىڭ مەقسىدى : ئاتا-ئانىلار بىلەن سىنىپ مەسئۇللىرى ۋە دەرس ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ ئالاقىلىشىشنى بىۋاستە سورۇنغا ئىگە قىلىش ، ئوقۇغۇچىنىڭ مەكتەپ ۋە ئائىلىدىكى ئەھۋاللىرى ئۈستىدە پىكىر ئالماشتۇرۇش (ئىگىلەنگەن ئەھۋاللار ئارقىلىق ئاتا –ئانىلار ، سىنىپ مەسئۇلى ۋە يېتەكچى ئوقۇتقۇچىلار ئوقۇغۇچىلارغا بولغان تۇنۇشىنى ئۆستۈرۈپ يېتەكچىلىك ئۇسۇلىنى ۋاقتىدا ياخشىلاش ۋە مۇكەممەللەشتۈرۈش) ، ئاتا –ئانىلارنىڭ مەلتىپىمىزنىڭ ئومۇمىي ئەھۋالىغا قارىتا بەرگەن تەكلىپ – پىكىرلىرىدىن پايدىلىنىپ ، پايدىلىق ئوقۇتۇش شارائىتى ھازىرلاپ ئوقۇتۇش سۈپىتىنى يەنىمۇ ئىلگىرىلىگەن ھالدا يۇقىرى كۆتۈرۈشكە تۈرتكە بولۇش ، ئاتا- ئانىلارنىڭ مەكتىپىمىزنىڭ خىزمىتىگە سىرتتىن ئاكتىپ ماسلىشىپ ، بالىلارنىڭ ساغلام ئۆسۈشى ، كۆڭۈلدىكىدەك ئالىي مەكتەپكە قۇبۇل قىلىنىشى ئۈچۈن ئورتاق تىرىشىشتىن ئىبارەت . v%t "N
مەن تۆۋەندە بىر قانچە نۇقتا بۇيىچە پىكىرلىرىمنى بايان قىلىپ ئۆتىمەن : L5C4#X
1.سىنىپىمىزنىڭ ئاساسىي ئەھۋالى : J[fjl6p
1)سىنىپ مەسئۇلى ۋە دەرس ئوقۇتقۇچىلىرى : Cs$wgm*
سىنىپ مەسئۇلى : X ، X ئوقۇتقۇچىسى =>".
X مۇئەللىم : X ، X ئوقۇتقۇچىسى
… H:x=v4NgsU
…. =\Td~>
يۇقىرىقى ئوقۇتقۇچىلار كۆپ يىل ئالىي مەكتەپ ئومۇمىي تەكرارىغا يېتەكچىلىك قىلىش تارىخىغا ئىگە بولۇپ تەجرىبىسى مول . "#x<>a)O\
2)سىنىپىمىزدا جەمئىي X ئوقۇغۇچى بار ، بۇنىڭ ئىچىدە ئۇغۇللار X ئوغۇل ، X قىز .X نەپەر ئوقۇغۇچى . XiE
ساۋاقداشلار يىغىلىپ بۇ سىنىپ كوللىكتىپىنى قۇرۇپ چىققاندا سىنىپ ھەيئەتلىرى گۇرۇپپىسىنى تەشكىل قىلدۇق ، سىنىپ باشلىقى : X ، ئۆگىنىش ھەيئىتى X ، تۇرمۇش ھەيئىتى X ، تەنتەربىيە ھەيئىتى X ، ئىتتىپاق ياچىيكا شۇجىسى : X، ھەر قايسى ياتاقلاردا ياتاق باشلىقلىرى بار ، ياتاقتا خىزمەت ئىشلەۋاتقان ساۋاقداشلاردىن .... لار بار . gV
]]?X&
ياتاق باشلىقلىرى : ... zg,?aAm
3)سىنىپىمىزنىڭ ئومۇمىي ئەھۋالى ئومۇمىي جەھەتتىن ياخشى ، ساۋاقداشلار ئوم – ئىناق ، ئۆگىنىش پائالىيىتى مەكتەپنىڭ ۋە سىنىپنىڭ قائىدە بەلگىلىمىرىگە ئۇيغۇن ھالدا قانات يايدۇرۇلغان ، ساۋاقداشلار بۇ مەكتەپكە كەلگەندىن بۇيان مەكتەپنىڭ ئۆگىنىش ،تۇرمۇش ، ياتاق ، تاماق مۇھىتىغا ئاساسەن كۆنۈپ كەتتى ، ئوقۇغۇچىلاردا مەكتەپنىڭ قائىدە تۈزۈملىرىگە خىلاپ چوڭ ئىشلار يۈز بەرمىدى . ئوقۇغۇچىلار ھەر مىنۇت ۋاقىتنى قولدىن بەرمەي ئۆگىنىشكە ، ئالىي مەكتەپ ئىمتىھان تەكرارىغا پۇختا تەييارلىق قىلىشقا تىرىشتى . قىسقىغىنە بىر چارەكلىك ئوقۇتۇش ئەمەلىيىتى ۋە ئوقۇغۇچىلارنى ئۆگىنىش تەجرىبىسىدىن قارىغاندا ئوقۇغۇچىلار ئاز بولمىغان نەتىجىلەرگە ئىگە بولدى ... B'\^[
2.نەتىجە ئەھۋالى 47s
بۇ قېتىمقى چارەكلىك ئىمتىھاننىڭ نەتىجىسىدىن قارىغاندا ...قاتارلىق ساۋاقداشلارنىڭ نەتىجىسى سىنىپ بۇيىچە ئوننىڭ ئىچىدە ، بولتۇرقى ئالىي مەكتەپلەرگە ئوقۇغۇچى قۇبۇل قىلىش بىرىنچى تۈركۈم نومۇر چېكىگە يەتكەن . ئوقۇغۇچىدىن X نەپەر ئوقۇغۇچىنىڭ نومۇرى بولتۇرقى ئالىي مەكتەپلەرگە ئوقۇغۇچى قۇبۇل قىلىش ئىككىنچى تۈركۈم نومۇر چېكىگە يەتكەن . ماتېماتىكىدا بولتۇرقى ئالىي مەكتەپ ئىمتىھانى نومۇر چېكىگە يەتكەنلەرنىڭ سانى X . is K~=
3.كۆرۈلگەن بىر قىسىم مەسىلىلەر : $@kGbf~k
1)بىر قىسىم ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئاساسىي ئاجىز ، ئاساسىي بىلىملەرنى پۇختا ئۆزلەشتۈرمىگەن ، ئادەتتە تەكرار قىلغاندا ۋاقىتنى ئىلمىي ئورۇنلاشتۇرۇپ ، ئەستايىدىللىق بىلەن ئۆگىنىش قىلالمايدۇ . ed$g=qs>
2) بىر قىسىم ساۋاقداشلارنىڭ ئۆگىنىش پۇزىتسىيىسى توغرا ئەمەس ، بولۇپمۇ ماتېماتىكا خەنزۇ تىلى دەرسلىرىگە تۇتقان پۇزىتسىيىسى ياخشى ئەمەس .
S\2QZ[u
3) بەزى ساۋاقداشلار دەرسخانىدا ئاكتىپ پىكىر قىلالمايدۇ ، بىلسىمۇ سۆزلەشكە جۇرئىتى يوق . VF1)dd
4) بىر قىسىم ئوقۇغۇچىلاردا دىققىتىنى چاچىدىغان نەرسىلەر ساقلانغان ، مەسىلەن : تېلېفۇن ... 6v7H?4
5) بىر قىسىم ساۋاقداشلاردا تاماكا چېكىش ئادىتى باركەن ، تەربىيىنى ماسلاشتۇرۇپ ياخشى ھەمكارلاشساق . tX)l$oRPr
\,jrug
ئاتا – ئانىلارغا تەكلىپ : D6&fDhO27
1. پەرزەنتلەرنىڭ مەكتەپتىكى تۇرمۇشىغا ئالاھىدە كۆڭۈل بۆلسەڭلار ، ئوقۇش پۈتتۈرۈش ئالدىدا ئۇلار سىلەرنىڭ ھەر تەرەپتىن قوللىشىڭلارغا مۇھتاج . ئىقتىسادىي جەھەتتىن بەك قىسىۋەتمەي ، بەك ھەشەمەتخور قىلىۋەتمەي ، تۇرمۇشىغا ۋە باشقا ئۇششاق – چۈششەلىرىگە چۈشلۇق ئىقتىسادىنى ئەۋەتىپ بەرسەڭلارلا كۇپايە . udxLHs
2. پەرزەنتلەرنىڭ تېلېفۇن ئىشلىتىشىنى مەكتەپكە ماسلىشىپ تۇسۇپ بەرسەڭلار ، چۈنكى ئوقۇغۇچىلاردا تېلېفۇن ئارقىلىق تورغا چىقىپ دىققىتىنى چېچىۋىتىدىغان ئەھۋال ئېغىر ، بۇنىڭ سەلبىي تەسىرىنى ھەرگىزمۇ تۆۋەن مۆلچەرلىگىلى بولمايدۇ . ياتاقتا ياتىدىغان ئوقۇغۇچىلار كۈندۇزى سەككىز سائەتلىك تەكرار دەرسىنى ئاڭلاپ ، ياخشى ئارام ئالماي كېچىدە تېلېفۇندا يەنە نەچچە سائەت تورغا چىقسا ئۇنىڭ ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش ۋە تۇرمۇشىغا قانچىلىك زىيانلىق تەسىرى بولىدۇ ؟ ! lN94 b3_W
3. پەرزەنتلەرگە كۆيۈنۈش كېرەككى ، ھەرگىزمۇ ئۇلارنى تار يولدا قىستاپ ، ئۇلارغا ئورۇنسىز تەنبىھ بېرىشكە بولمايدۇ ، ئۇلار بىلەن سەمىمىي سۆھبەتلىشىپ ئۇلارنى ئىچ – ئىچىدىن قايىل قىلىش كېرەك ، ئەگەر سىلەرنىڭ قاتتىق ۋاستەڭلار ئۇلارنىڭ ئىدىيىسىدىن ئۆتمىسە ، ئۇلارغا نىسبەتەن بۇ خىل تەربىيىنىڭ رولى بولمايدۇ . ئۇلارنىڭ سالامەتلىكى ، ئۆگىنىش ئەھۋالى توغرىسىدا غەمخۇرلۇق قىلىش زۆرۈرىيىتى بار . p-n_
">7
4. ئۇلارنىڭ كىشىلىك ھاياتقا تۇتىدىغان پوزىتسىيىسىگە ، ئۆگىنىش ئادىتىگە قاتتىق تەلەپ قويۇش كېرەك ، ئەركىلىتىپ يامان ئادەتلەندۈرۈشكە بولمايدۇ . ئائىلىدە ئىمكانقەدەر قانداق ياشاشنى ، قانداق ئىقتىساد قىلىشنى ، جاپاغا قانداق كۆنۈشنى ، قېيىنچىلىقتىن قانداق ئۆتۈشنى ئۆگىتىڭ ، ھەممە نەرسىسىنى ئۇلارنىڭ تەلىپى بۇيىچە تەق قىلىپ بېرىشتىن ساقلىنىڭ . بۇ ئۇلارنىڭ ھاياتىغا بەك چوڭ تەسىر كۆرسىتىدۇ . Pe@M_ r
5. پەرزەنتلەرگە قانۇن – ئىنتىزاملارغا ئاڭلىق رىئايە قىلىش تەربىيىسىنى ئۆگىتىڭ ، باشباشتاق بولۇپ قېلىشتىن ، سىزنىڭ بەلگىلىك چەكلىمە دائىرىڭىزدىن ھالقىپ چىقىپ كېتىشىگە ئىمكانقەدەر يول قويماڭ . gNr/rp9A$m
6. ئۇلار بىرەر قىيىن مەسلىگە دۈچ كەلگەندە ئۇلارنى كۆپرەك ئىلھاملاندۇرۇڭ ، ھەممە ئىشىغا چات كىرىۋالماڭ ياكى ئارىلىشىپ ئۆزىڭىز ھەل قىلىپ كەتمەڭ ، قىيىنچىلىقتىن ، ئۆتكەلدىن ئۆتىۋالغۇچە ئۇلارنىڭ ئىلگىرىلەش ئەھۋالىنى ، مەسلىنى ھەل قىلىش ئۇسۇلىنى سۈرۈشتۈرۈپ تۇرۇڭ . r2?-QvQ
7. پەرزەنتلەرنىڭ بىكار ۋاقتىنى نېمىگە سەرپ قىلىۋاتقانلىقىدىن خەۋەردار بولۇپ تۇرۇڭ ، ئۇنىڭ ئارىلىشىدىغان ئادەملىرى بىلەن دوست بولۇڭ . O[[:3!6q
8. سىنىپ مەسئۇلىغا ، دەرس ئوقۇتقۇچىلىرىغا دائىم تېلېفۇن قىلىپ تۇرۇڭ ، بالىڭىزنىڭ ئەھۋالىنىلا سۈرۈشتۈرۈپ قالماستىن ئوقۇتقۇچىنىڭ سالامەتلىكى ، خىزمەت ئۇتۇقلىرى ھەققىدە پىكىر ئالماشتۇرۇپ تۇرۇڭ ، مۇشۇنداق قىلغاندا سىنىپ مەسئۇلى ۋە دەرس ئوقۇتقۇچىلىرى بىلەن بىمالال سۆھبەتلىشەلەيسىز . مەنبە : كۆكسانغۇن /C"dwh"``
|