查看完整版本: [-- ئومۇمىي تەكرار جەدۋىلى --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئەدەبى بىلىملەر -> ئومۇمىي تەكرار جەدۋىلى [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

laziya 2011-11-14 23:44

ئومۇمىي تەكرار جەدۋىلى

 ھۆرمەتلىك كەسىپىداشلار  ياخشىمسىلەر . مەن بىر ياش ئوقۇتقۇچى  بولىمەن.    زۆرۈر دەرسلىك 5 قىسىم كىتاب ۋە تاللىما دەرسلىك 3 - قىسىم كىتابتىكى مەزمۇنلارنى جەدۋىلەشتۈرۈپ چىقتىم.    كەسىپداشلارنىڭ پايدىلىنىشىنى ئۈمىد قىلىمەن. شۇنداقلا تولۇقلاشقا تېگىشلىك يەرلىرى بولسا قىممەتلىك تەكلىپ - پىكىرلىرىنى بېرىشىڭلارنى ئۈمىد قىلىمەن.  تۈزگۈچى: بۈمەريەم شېرىپ خۇشتار z 7OTL 
@D&VOJV  
شېئىرلار . 
  `=8g%O|T  
Zoh[tO   
> f,G3Ay  
[table=1002][tr][td=1,1,142]
ئەسەرنامى =B_vQJF2  
[/td][td=1,1,133]
ئاپتورى #x! h BS!  
[/td][td=1,1,72]تۇغۇلغان جايى S*<+vIo  
Z}6   
[/td][td=1,1,78]
يېزىلغان ۋاقىت FjD`bhw-  
[/td][td=1,1,76]
شەكلى Ha {#  
[/td][td=1,1,501]
مەركىزىي ئىدىيە D9^.Eg8W  
[/td][/tr][tr][td=1,1,142]غەزەب ۋە زار B*#lkMr  
dUiv+K)ccQ  
[/td][td=1,1,133]
ئابدۇخالىق ئۇيغۇر Xi`K`Cu+  
[/td][td=1,1,72]
تۇرپان 6?u9hi  
[/td][td=1,1,78]
1927 *^+8_%;1  
[/td][td=1,1,76]
غەزەل  N9 yL(2  
[/td][td=1,1,501]نادانلىق، قالاقلىق، خۇراپاتلىق قاتارلىق ئىللەتلەر  ئۈستىدىن شىكايەت قىلغان. {ئارۇز ۋەزىننىڭ رەمە ل بەھرى، پائىلاتۇن ۋەزنىدە يېزىلغان. } X;/~d>@  
6'+;5M!  
[/td][/tr][tr][td=1,1,142]يىللارغا جاۋاب f/Cf2 K  
t_cNH@^3<3  
[/td][td=1,1,133]
لوتپۇللا مۇتەللىپ 4,kdP)Md$  
[/td][td=1,1,72]
ياركەنت H]2cw{2  
[/td][td=1,1,78]
1944 2 )oT\m  
[/td][td=1,1,76]
مۇرەببە M{:}.H 
[/td][td=1,1,501]زوراۋان يىللارغا نىسبەتەن قەتئىي باش ئەگمەس ئىرادىسى،ئىنقىلاب غەلبىسىگە بولغان ئىشەنچىسى ئىپادىلەنگەن.{كاراب:كۆرەش ئىرادىسى، ئۇپقۇن:رەھىمسىز يىللار} c!n\?lB  
Te&F2`vo  
[/td][/tr][tr][td=1,1,142]بۈگۈن ۋە ئەتە d'Cn] <  
k$j4~C'$  
[/td][td=1,1,133]
بۇغدائابدۇللا ft$@':F  
[/td][td=1,1,72]
لەنجۇ M:&g5y&  
[/td][td=1,1,78]
  3 sUTdCnNf  
[/td][td=1,1,76]
ئەركىن شېئىر V}c3}'_U]  
[/td][td=1,1,501]بۈگۈن ۋە ئەتە ھەققىدە پىكىر يۈرگۈزۈپ، ئوبىكتىپ دۇنيادىن ھالقىپ، سوبىكتىپ دۇنياغا قايتىپ، ئادەمنىڭ روھىي دۇنياسىنىڭ ھەممىدىن گۈزەللىكىنى ئىپادىلىگەن. :Y/>] tS4  
BllS3I}V  
[/td][/tr][tr][td=1,1,142]يۇلتۇزلار يۇرتى PL*Mz(&bf  
#6w\r&R6  
[/td][td=1,1,133]
ئارسلان <0R$yB  
[/td][td=1,1,72]
چۆچەك ]Dj,8tf`H  
[/td][td=1,1,78]
  ,ddoII  
[/td][td=1,1,76]
داستان |%p;4b  
[/td][td=1,1,501]ئابدۇخالىق ئۇيغۇرنىڭ ۋەتەننىڭ ھۆرلىكى، خەلىقنىڭ ئەركىنلىكى ھەققىدىكى كۆرەش قىلىش روھى، ئۇنىڭ پاجىئەلىك ئۆلۈمىگە بولغان قايغۇسى ئىپادىلەنگەن. YVSAYv_ZG}  
W@"s~I6  
[/td][/tr][tr][td=1,1,142]ئاتىلار سۆزى _[J @w.l(  
=E E>QM  
[/td][td=1,1,133]
ھېكمەتلەر مۇجەسسىمى H[H+s!)"  
[/td][td=1,1,72]
  T9&-t7:  
[/td][td=1,1,78]
  Gcu[G]D  
[/td][td=1,1,76]
ئىككىلىك ۋە تۆتلىك :9nqQJ+~  
[/td][td=1,1,501]ئىنساندىكى بىر قاتار ئېسىل پەزىلەتلەر مەدھىيلىنىپ، ناچار ئىللەت قامچىلانغان . ,tZJSfHB  
`Mg&s*  
قۇچۇ خانلىقى ئەدەبىياتى دەۋرىگە مەنسۇب SK6?;_  
[/td][/tr][tr][td=1,1,142]ياخشىلىق ۋە يامانلىق 7IEG%FY T  
2b&&3u8  
 توغرىسىدا -a^%9 U  
JI)@h 4b  
[/td][td=1,1,133]
يۈسۈپ خاس ھاجىپ  _klT  
[/td][td=1,1,72]
بالاساغۇن 47/14rY 2  
[/td][td=1,1,78]
1069 [9-&Lq_ g  
[/td][td=1,1,76]
مەسنەۋى ~_XK<}SK  
[/td][td=1,1,501]«قۇتادغۇبىلىك» داستانىدىن ئېلىنغان. قاراخانىيلار خانلىقىغا تەۋە. ئارۇز ۋەزىن، مۇتەقەرىپ بەھرىدە يېزىلغان. ياخشىلىقنى ئۇلۇغلاپ،يامانلىقنى قامچىلىغان. ئۆزۈمچىل قىلىق – كىشىگە ئېغىر يۈك دەپ قارالغان. F{'lF^Dc  
[$x&J6jF.  
[/td][/tr][tr][td=1,1,142]پارچىلار w4 
grs~ 
[/td][td=1,1,133]
ئەھمەد يەسسەۋى X<8   
[/td][td=1,1,72]
سايرام |[3%^!f\  
[/td][td=1,1,78]
12 - ئەسىر \@eaSa  
[/td][td=1,1,76]
مۇرەببە 5 A2u|UU  
[/td][td=1,1,501]«دىۋانى ھېكمەت» تىن ئېلىنغان. بارماق ۋەزىندە يېزىلغان. قاراخانىيلار خانلىقىغا تەۋە.نادانلار بىلەن ئۈلپەت بولماسلىق، كەمبەغەللەرگە رەھىم – شەپقەت قىلىش. )wb&kug -  
VZ1u/O?ub  
[/td][/tr][tr][td=1,1,142]غەزەل b9L" ?{  
ibqJ'@{=e  
[/td][td=1,1,133]
نەسىردىن رەبغۇزى a j13cC$  
[/td][td=1,1,72]
رابات ئوغۇز o'*7I|7a  
[/td][td=1,1,78]
13- 14 -ئەسىر SMMvRF`7  
[/td][td=1,1,76]
غەزەل L^%jR=  
[/td][td=1,1,501]«قىسسەسۇل ئەنبىيا»دىن ئېلىنغان. چاغاتاي خانلىقىغا تەۋە. ئۆزىنىڭ «قىسسەسۇل ئەنبىيا»نى يېزىش جەريانى، ئۇنىڭغا سىڭدۇرگەن ئەجرى ئوبرازلىق ئىپادىلەنگەن. Pgo^$xn'6  
iRsK; )<  
[/td][/tr][tr][td=1,1,142]ئەدەب-ئەخلاق توغرىسىدا aS)Gj?Odf  
-+,3aK<[  
[/td][td=1,1,133]
ئەلىشىر نەۋايى  WgayH  
[/td][td=1,1,72]
ھىرات `44 }kkBT  
[/td][td=1,1,78]
15 - ئەسىر "inXHxqu/J  
[/td][td=1,1,76]
مەسنەۋى Ce-D^9kC  
[/td][td=1,1,501]چاغاتاي خانلىقىغا تەۋە. ئەدەب- ئەخلاق، شەرم- ھايا، شېرىن سۆزلۈك، توغرا نىيەتلىك، مۇلايىم، بولۇش، چوڭلارنى ھۆرمەتلەپ، كېچىكلەرگە شەپقەت قىلىش 5* 3T+OK  
0.kQqy~5  
[/td][/tr][tr][td=1,1,142]كاشىغەر S{7 R6,B5  
e%K oecq  
[/td][td=1,1,133]
گۇمنام }n[ <$*W^  
[/td][td=1,1,72]
قەشقەر } R s@  
[/td][td=1,1,78]
19-ئەسىر #!RO,{FT  
[/td][td=1,1,76]
غەزەل dp~] Wx  
[/td][td=1,1,501]غوجىلار دەۋرىگە تەۋە. قەشقەر شەھرىنى مەدھىيلەپ، ۋەتەنپەرۋەرلىك ھىسسىياتى ئىپادىلەنگەن '3eL^Aq  
T]0H&Oov  
[/td][/tr][tr][td=1,1,142]كۈللىيات مەسنەۋى خاراباتى v>oWk:iJP  
K%iA-h  
[/td][td=1,1,133]
ئابدۇللا خاراباتى 1$1[6 \3v  
[/td][td=1,1,72]
ئاقسۇ +:jx{*}jo  
[/td][td=1,1,78]
17- 18 - ئەسىر  4ht+u  
[/td][td=1,1,76]
مەسنەۋى /lqVMlz\77  
[/td][td=1,1,501]غوجىلار دەۋرىگە تەۋە. ئالىملار بىلەن نادانلارنى سېلىشتۇرۇپ، ئالىملارنى ھۆرمەتلەشكە، ئىلىم ئۆگىنىشكە چاقىرغان. ~]LkQQ'  
~f5g\n;  
[/td][/tr][tr][td=1,1,142]ئاتا ~P;KO40K  
h#o?O k  
[/td][td=1,1,133]
ئابدۇللاھ پوسكامى ]sL)[o  
[/td][td=1,1,72]
پوسكام _jCk)3KO  
[/td][td=1,1,78]
19 - ئەسىر SNl% ?j| f  
[/td][td=1,1,76]
غەزەل Al-;-t#Dc  
[/td][td=1,1,501]غوجىلار دەۋرىگە تەۋە. «كىتابى ئابدۇللاھ» تىن ئېلىنغان. ئاتىلارنىڭ ئۇلۇغلۇقىنى، ئۇلارنىڭ ئېسىل پەزىلەتلىرىنى مەدھىيلىگەن، "`q:  
6zR9(c:a~  
[/td][/tr][/table]
نەسىرلەر R.'-jvO  
[table=1030][tr][td=1,1,170]
ئەسەر نامى R q |,@  
[/td][td=1,1,104]
ئاپتورى lC8Z@wkjO  
[/td][td=1,1,76]تۇغۇلغان جايى d.3cd40Q  
W{W8\  
[/td][td=1,1,104]
ژانىرى DV{0|E  
[/td][td=1,1,577]
مەركىزىي ئىدىيە ^I y'G 44  
[/td][/tr][tr][td=1,1,170]
ئانا تىلىم ?DrA@;IB  
[/td][td=1,1,104]
ئەخمەت ئىمىن SPN5H;{[]K  
[/td][td=1,1,76]ئۈرۈمچى uEui{_2$  
fK{m7?V  
[/td][td=1,1,104]
لىرىك نەسىر /nWBol,  
[/td][td=1,1,577]
ئانا تىلنى مەدھىيلەش ئارقىلىق ئانا تىلنىڭ قىممىتىگە يۈكسەك  باھابەرگەن. C2}f'  
[/td][/tr][tr][td=1,1,170]
نېلۇفەر كۆلىنىڭ ئايدىڭدىكى مەنزىرىسى nghpWODq  
[/td][td=1,1,104]
جۇزىچىڭ K; Fs5|gFU  
[/td][td=1,1,76]جېجياڭ )lZoXt_ 3  
zvbO q  
[/td][td=1,1,104]
لىرىك نەسىر m gE r+  
[/td][td=1,1,577]
رېئاللىققا بولغان نارازىلىقى غەمكىن كەيپىيات بىلەن ئەسەرگە سىڭدۇرۇلۇش ئارقىلىق، ئاق تىرورلۇق قاپلىغان مۇدھىش رېئاللىق پاش قېلىنغان. x/dyb.  
[/td][/tr][tr][td=1,1,170]
گۈل ناخشىسى ie>mOsz  
[/td][td=1,1,104]
جېبران خېلىل جېبران -N6ek `  
[/td][td=1,1,76]لىۋان ZG{#CC=  
k7L4~W  
[/td][td=1,1,104]
لىرىك نەسىر g6S-vSX,  
[/td][td=1,1,577]
 جانلاندۇرۇش ئۇسۇلىدىن پايدىلىنىپ، گۈزەللىكنى سۆيۈش، گۈزەللىكنى ئۇلۇغلاش ئىدىيىسىنى ئىپادىلەنگەن.  گۈل : بەھىرلەنگۈچى ۋە تەقدىم قىلغۇچىنىڭ ئوبرازى VVpJ +  
[/td][/tr][tr][td=1,1,170]كۈچ ئۇلاپ يۈگۈرۈش كالتىكى A:(qF.Tm  
T &bB8tQk  
[/td][td=1,1,104]
نۇرمۇھەممەت توختى g[~J107%A  
[/td][td=1,1,76]
خوتەن ^gNbcWc7CU  
[/td][td=1,1,104]
ئېپىك نەسىر yS[HYq  
[/td][td=1,1,577]ئالتۇن كالتەك-بايلىق،كىتاب- بىلىم، ساز- سەنئەت، مېخانىزاتور مودىل-پەن- تېخنىكىنىڭ؛ چىمەن دوپپا – مىللىي ئەنئەنە، بوۋاي- ئەجداد، مەن – ئەۋلاد سىموۋولى  Qw|y%Td8r  
FL&Y/5  
[/td][/tr][tr][td=1,1,170]دېڭىز سەپىرى E @Rb+8},"  
0;*[}M]Z  
[/td][td=1,1,104]
تۇرگىنىف g2rH"3sC  
[/td][td=1,1,76]
روسىيە 0m\( @2E  
[/td][td=1,1,104]
ئېپىك نەسىر J9y}rGO  
[/td][td=1,1,577]ئادەم  بىلەن تەبىئەتتىكى باشقا مەۋجۇدات ئوتتۇرىسىدادوستانە مۇناسىۋەتنى شەكىللەندۈرۈشنىڭ زۆرۈرلىكى ئوتتۇرىغا قويۇلغان. Mpk7$=hjc  
"+ k}# 
[/td][/tr][tr][td=1,1,170]مېنىڭ بىر كۈنۈم AI,E9  
0fV}n:4Pq  
[/td][td=1,1,104]
ئەخمەت ئىمىن X2P8Zq=%a  
[/td][td=1,1,76]
ئۈرۈمچى Q]dKyMSSA  
[/td][td=1,1,104]
ئېپىك نەسىر DV*e.Y>  
[/td][td=1,1,577]«مەن»نىڭ بىر كۈنلۈك پائالىيىتىنى تەسۋىرلەش ئارقىلىق،چېچەن،جۇشقۇن،تېتىك، ئەدەبلىك بىر ئوقۇغۇچىنىڭ ئوبرازىنى يارىتىپ، بۇ خىل خىسلەتكە مەدھىيە ئوقۇغان. 8\PI1U  
R(f%*S4  
[/td][/tr][tr][td=1,1,170]ئات  ۋە ئات مىنگەن كىشى 6.|[;> Km  
bY~V?yNgKM  
[/td][td=1,1,104]
ئابدۇشكۇر مۇھەممەتئىمىن WP^wNi ~>  
[/td][td=1,1,76]
ئاتۇش {qs>yQ6a:-  
[/td][td=1,1,104]
مۇھاكىمىلىك نەسىر ]v+yeGIKS  
[/td][td=1,1,577]ئات – تەن ؛ ئات مىنگەن كىشى – روھ؛ قىممىتىڭنى ياراتماقچى بولساڭ، تېنىڭ روھىڭ ئۈچۈن خىزمەت قىلسۇن.( بىلىم – ئوزۇق، ئەقىل – چىراغ، ئىقتىدار – كۈچكە ئوخشىتىلغان.) C[><m2T  
{GGP8  
[/td][/tr][tr][td=1,1,170]ھاياتقا مۇھەببەت AMK(-=  
I:;umyRH  
[/td][td=1,1,104]
ھاجى ئەھمەت كۆلتېگىن tNYuuC%N  
[/td][td=1,1,76]
قەشقەر m 
[/td][td=1,1,104]
مۇھاكىمىلىك نەسىر g#G ]}8C  
[/td][td=1,1,577]ئىككى مەھبۇسنىڭ ھايات – مامات كۈرىشىدە تۇتقان پوزىتسىيىسىنى سېلىشتۇرۇش ئارقىلىق ھاياتنىڭ مەنىسى ۋە ئەھمىيىتىنى ھەقىقىي تونۇپ، ئۆز ھاياتىنىڭ قىممىتىنى يارىتىش (N9g6V  
=}Yz[-I  
[/td][/tr][tr][td=1,1,170]ئىنساپ سودىگىرى eAjsMED  
WS%yV|e  
[/td][td=1,1,104]
مۇھەممەت ئابلىز بۆرەيار $KP&#;9  
[/td][td=1,1,76]
قەشقەر Z,V<&9a;  
[/td][td=1,1,104]
مۇھاكىمىلىك نەسىر %8xKBL]J  
[/td][td=1,1,577]ئىنسابتىن ئىبارەت گۈزەل ئەخلاقنىڭ سۇسلىشىپ كېتىۋاتقانلىقىنى تەنقىد قىلغان. ئىنساپلىق بولۇشقا ئۈندىگەن. vx}BT H  
`A-  
[/td][/tr][/table]
دراما Of}C.N8  
  #$}A$sm  
[table=1030][tr][td=1,1,85]ئەسەر نامى R*2F)e\|  
yJ ;Qe_up  
[/td][td=1,1,76]
ئاپتورى +,j6dYub  
[/td][td=1,1,104]
تۇغۇلغان جايى [X*u`J  
[/td][td=1,1,766]
مەركىزىي ئىدىيە %pqB/  
[/td][/tr][tr][td=1,1,85]مۇقام ئۇستازى 8s %Yu dW  
0%)T] SDS  
[/td][td=1,1,76]
مەمتىلى زۇنۇن EV7lgKM^  
[/td][td=1,1,104]
قەشقەر WQbjq}R fI  
[/td][td=1,1,766]5  – 6 – پەردىدە تۇردى ئاخۇن ئاكىنىڭ كونا جەمئىيەتتە زىيانكەشلىككە ئۇچراپ، ئازاب چەككەنلىكى شۇنداقتىمۇ خەلق ئاممىسى تەرىپىدىن قۇتۇلدۇرۇپ قالغانلىقى، قاسىمجان قەمبىرىنىڭ قوللىشى بىلەن 12 مۇقامنىڭ رەتلىنىپ سىمغا ئېلىنغانلىقى  يېزىلغان. 1983-يىلى يېزىلغان |k Tq &^$  
6;wKL?snO  
[/td][/tr][tr][td=1,1,85]گۈلدۈرماما &9"Y:),  
g's!\kr  
[/td][td=1,1,76]
ساۋيۈ \ FJ ae  
[/td][td=1,1,104]
تىيەنجىن {'z$5<|  
[/td][td=1,1,766]20 – ئەسىردىكى جۇڭگو جەمئىيىتى ئارقا كۆرۈنۈش قېلىنغان. ئىككى زىددىيەت: جۇپۇيۇەن بىلەن لۇداخەي، جۇپۇيۇەن بىلەن لۇشىپىڭ  ؛ جۇپۇيۇەن:بۇرژۇئا سىنىپىنىڭ ۋەكىلى،ئۇ ساختىپەز، رەھىمىسز؛ لۇداخەي: قەيسەر،  قورقماس ئىشىچىلار سىنىپىنىڭ ۋەكىلى.لۇشىپىڭ: ئاقكۆڭۈل، ساددا، ئۆزىنى قەدىرلەيدىغان  ئويغانغان تۆۋەن قاتلامدىكى ئاياللارنىڭ ئوبرازى .(2 – پەردىسىدىن ئېلىنغان.) 9%bErMHL  
@;N(3| n7  
[/td][/tr][/table]
زۆرۈردەرسلىك    پروزا ia3!&rZ  
[table=1030][tr][td=1,1,113]
ئەسەرنامى e m 0 hTxb  
[/td][td=1,1,113]
ئاپتورى j; R20xf0  
[/td][td=1,1,85]تۇغۇلغان جايى L u'<4 R  
`S.I,<&  
[/td][td=1,1,76]
ژانىرى 3:xKq4?  
[/td][td=1,1,76]
پېرسوناژ 5G$ ,2i(  
[/td][td=1,1,567]
مەركىزىي ئىدىيە T7Y}v,+-  
[/td][/tr][tr][td=1,1,113]بىر ئادەمگە نۇرغۇن زېمىن لازىممۇ S#r|?GYua  
1N:~5S}s>  
[/td][td=1,1,113]
لېف تولىستوي ]f&f_"D  
[/td][td=1,1,85]
روسىيە ,D]g]#Lq  
[/td][td=1,1,76]
ھېكايە ';c 6  
[/td][td=1,1,76]
باخۇم 6EO@ Xf7,  
[/td][td=1,1,567]نەپسىنىڭ كەينىگە كىرىپ، كۆپ يەرگە ئېرىشمەكچى بولغان باخومنىڭ ئېچىنىشلىق تەقدىرىنى يېزىش ئارقىلىق، كىشىلەرنى قانائەتچان بولۇشقا ئۈندىگەن. ئالۋاستى:نەپسىگە قارىتىلغان. باخۇم: نەپسىنىڭ كەينىگە كىرىپ، ھالاك بولغۇچى. nMfR< %r  
';My"/ Z-  
[/td][/tr][tr][td=1,1,113]ئاقچۇق سېيىدا 0fn*;f8{XJ  
/f Q}Ls\  
[/td][td=1,1,113]
ئابدۇرىھىم ئۆتكۈر tf|;'Nc6  
[/td][td=1,1,85]
قۇمۇل 0a^bAEP  
[/td][td=1,1,76]
ئىز رومانىدىن &5${k'  
[/td][td=1,1,76]
تۆمۈر خەلىپە 3\ ,t_6}  
[/td][td=1,1,567]20 – ئەسىردىكى قۇمۇل دېھقانلار قوزغۇلىڭى تەسۋىرلەنگەن.تۆمۈر خەلىپە باشچىلىقىدىكى خەلق قوزغۇلاڭچىلىرىنىڭ باتۇر، قورقماس، ئەقىل – پاراسەتلىك، ئىسيانكار روھىغا مەدھىيە ئوقۇغان. JbS[(+o  
~ {yy{  
[/td][/tr][tr][td=1,1,113]دولان ياشلىرى xkiiQs)  
Ry"4v_e9  
[/td][td=1,1,113]
زوردۇن سابىر i*m ;kWu,  
[/td][td=1,1,85]
غۇلجا D}lqd Ja  
[/td][td=1,1,76]
ھېكايە 7pQ 5`;P  
[/td][td=1,1,76]
كەنجى unew XHA  
[/td][td=1,1,567]مەدەنىيەت زور ئىنقىلابىنىڭ سول لۇشيەننىڭ تەسىرىدە مىللى سەنئەتنى خورلايدىغان كەنجىنىڭ ئۆزگىرىپ، سەنئەتنى سۆيىدىغان، قوغدايدىغان ھەققىي دولان ياشلىرى قاتارىغا كىرگەنلىكى؛ پالتاخۇن:سەنئەتنى سۆيىدىغان خەلق ئاممىسىنىڭ، مەتيا: خەلق سەنئەتكارلىرىنىڭ تېپى. REE .8_  
8.N`^Nj 1  
[/td][/tr][tr][td=1,1,113]شىراق f!R7v|j P  
#$-?[c$>  
[/td][td=1,1,113]
ئابدۇللا ساۋۇت u_ l?d  
[/td][td=1,1,85]
ئاتۇش ?%qaoxG37  
[/td][td=1,1,76]
ھېكايە :{iH(ae;  
[/td][td=1,1,76]
شىراق ~ZSX84~@u  
[/td][td=1,1,567]شىراقنىڭ ئەقىل – پاراسىتىگە تايىنىپ، كۈچلۈك ياۋ قوشۇنلىرىنى مەغلۇب قىلغانلىقىنى سۆزلەش ئارقىلىق، ئەقىل – پاراسەتلىك ئەجدادلىرىمىزغا مەدھىيە ئوقۇغان. {رىۋايەت ئاساسىدا ئۆزگەرتىلگەن ھېكايە. } yq[/9PciA  
}Oc+E V-Z  
[/td][/tr][tr][td=1,1,113]ئوۋچى ئەسلىمىلىرى :i?6#_2IC  
.Y]0gi8z  
[/td][td=1,1,113]
توختى ئايۇپ KB|mtsi  
[/td][td=1,1,85]
كۇچا -V}xvSVg  
[/td][td=1,1,76]
ھېكايە uGb+ *tD  
[/td][td=1,1,76]
باۋۇدۇن }EkL[H!  
[/td][td=1,1,567]ئوۋچى باۋۇدۇن پولگاننىڭ ئوۋچىلىق سەرگۈزەشتىلىرى سۆزلىنىپ، ھاياتلىق ۋە تەبىئەتكە زامىن بولۇۋاتقان ۋە بۇزغۇنچىلىق قىلىۋاتقانلىقى پاش قېلىنغان. ئىمام: ئاچكۆز، شەخسىيەتچى، ئىككى يۈزلىمىچى ؛ باۋۇدۇن پولگان: ئادەمىي خىسلەت بار. بايان ئاساسلىق ئىپادىلەش ئۇسۇلى.شەخس -sKtT 9o  
>| ,`E  
[/td][/tr][tr][td=1,1,113]ئالا ئىت قىياسى TmLCmy!  
a`%`9GD  
[/td][td=1,1,113]
چىڭغىز ئايتماتوف ;#9?3O s  
[/td][td=1,1,85]
قىرغىزىستان B t}90#  
[/td][td=1,1,76]
پوۋېست '=Zm[P,  
[/td][td=1,1,76]
قىرسىق +vxf_*0;  
[/td][td=1,1,567]
قېرىنداشلار ئوتتۇرىسىدىكى مېھىر – مۇھەببەت ئىدىيە قېلىنغان. ئورگان بوۋاي – شامال – قىيىن شارائىتتىن قۇتۇلدۇرغۇچى؛ تاغىسى مېلگون – دولقۇن- باتۇر بولۇشقا ئۈندىگۈچى؛ دادىسى ئەمرايىن – يۇلتۇز- ھاياتلىق ئاتا قىلغۇچى. تەرتىپلىك بايان، شەخس tmS2%1o  
[/td][/tr][/table]
  TaYl[I  
8j70X  
ساياھەت ئەدەبىياتى ux1(>  
  T~/>U&k}J  
[table=1030][tr][td=1,1,131]
ئەسەرنامى zCo$YP#5_  
[/td][td=1,1,121]
ئاپتورى vb>F)po1}  
[/td][td=1,1,101]
تۇغۇلغان جايى lBFKfLp&  
[/td][td=1,1,101]
ئېلىنغان ئەسەر co8R-AB  
[/td][td=1,1,577]
مەركىزىي ئىدىيە C=o-3w  
[/td][/tr][tr][td=1,1,131]ئوتتۇرا ئەسىر ئۇسلۇبىدىكى قەشقەر 5`fUR/|[  
e< @$(w  
[/td][td=1,1,121]
گۇننار ياررىڭ Ey: ?!  
[/td][td=1,1,101]
شىۋىتسىيە NbU4|O i  
[/td][td=1,1,101]
قەشقەرگە قايتا سەپەر DjK7_'7(L  
[/td][td=1,1,577]گۇننار ياررىڭنىڭ قەشقەرگە ، قەشقەر خەلقىنىڭ مەدەنىيىتى، تارىخى ۋە تەقدىرىگە بولغان سېغىنىشى، چوڭقۇر مۇھەببىتى، قەدىمىي مىراسلارنى قوغداشتەك ئىنسانپەرۋەرلىك روھى ئىپادىلەنگەن. ?Ybq]J\q  
^ wZx=kas  
[/td][/tr][tr][td=1,1,131]پارىژغا ساياھەت w?u3e+  
REU&8J@k&?  
[/td][td=1,1,121]
ئەسئەت سۇلايمان OT$ Ne  
[/td][td=1,1,101]
قۇمۇل A/a=)s u  
[/td][td=1,1,101]
ئۆزلۈك ۋە كىملىك $}b)EMMM  
[/td][td=1,1,577]يەڭگىل، ئېنىق، ئوبرازلىق تىل ئارقىلىق پارىژدىكى مەشھۇر جايلار، تارىخىي مەدەنىيەت يادىكارلىقلىرى، گۈزەل مەنزىرە ۋە پارىژلىقلار ھەققىدە نۇرغۇن بىلىم ۋە چۈشەنچىگە ئىگە بولىمىز. ?QF xds  
fCNQUK{Gs5  
[/td][/tr][/table]
تەزكىرە – تەرجىمىھال ئەدەبىياتى Q hRz57'  
[table=1003][tr][td=1,1,143]
ئەسەرنامى FsOJmWZ  
[/td][td=1,1,94]
ئاپتورى m.ka%h$  
[/td][td=1,1,95]تۇغۇلغان جايى TT(R 
(5Q<xJ  
[/td][td=1,1,76]
يېزىلغان ۋاقىت Q'^'G>MBJ  
[/td][td=1,1,85]
ژانىرى 5#|&&$)  
[/td][td=1,1,510]
مەركىزىي ئىدىيە _\IA[-C+O  
[/td][/tr][tr][td=1,1,143]كۆلتېگىن مەڭگۈ تېشى ?1r;6  
UzSDXhzObf  
[/td][td=1,1,94]
جىيەنى يوللۇغ تېگىن 8MDivr/@  
[/td][td=1,1,95]
كۆك تۈرك خانلىقى wpN [0^M-0  
[/td][td=1,1,76]
732- 3TjyKB *!  
يىلى .%J 
[/td][td=1,1,85]
ئەدەبىي تەرجىمىھال CaED(0  
[/td][td=1,1,510]1889-يىلى مۇڭغۇلىيىنىڭ ئورقۇن دەرياسى بويىدىن تېپىلغان، تورك – رونىك يېزىقى بىلەن خەنزۇ يېزىقىدا  يېزىلغان. كۈلتېگىن كۆك تۈرك خانلىقىنىڭ خاقانى بىلگە قاغاننىڭ ئىنىسى. كۆلتېگىننىڭ ئۇرۇشتا كۆرسەتكەن باتۇرلۇقى، ئۇرۇشنىڭ غەلىبىسى ئۈچۈن قوشقان تۆھپىسى مۇئەييەنلەشتۈرۈلگەن. !a V:T&6  
Z;+;_Cw  
[/td][/tr][tr][td=1,1,143]ليەن پو ۋە لىن شياڭرۇ قىسىسى 0wqw5KC  
9+ve0P7$  
[/td][td=1,1,94]
سىماچيەن J<"Z6 '0v  
[/td][td=1,1,95]
خەن سۇلالىسى @HI@PZ>  
[/td][td=1,1,76]
  JY:Fu  
[/td][td=1,1,85]
ئەدەبىي تەرجىمىھال 7|Wst)_~j  
[/td][td=1,1,510]«تارىخىي خاتىرىلەر» دىن ئېلىنغان. ئۈچ ۋەقە:قاشتېشىنى سالامەت ئەكىلىش؛مىيەنچىندىكى ئۇچرىشىش؛تىكەنلىك چىۋىقنى يۈدۈپ ئەپۇ سوراش(ليەن پو بىلەن لىن شىياڭرۇنىڭ ئىناقلىشى) ليەن پو:دۆلەتكە تۆھپە قوشقان سەركەردە،  كەمچىلىكىنى تونۇشقا جۈرئەت قىلايدىغان؛ لىن شىياڭرۇ: دانا، تەدبىرلىك، يىراقنى كۆرەر، دۆلەت مەنپەئەتىنى ھەممىدىن ئەلا بىلىدىغان. كەك قورساق، ئەپۇچان  @pJ;L1sn  
\(^]R,~*!b  
[/td][/tr][tr][td=1,1,143]يۈرىكىم يىغلايدۇ  0RCp  
j)Q}5M  
[/td][td=1,1,94]
ئەختەم ئۆمەر ~(cQ8  
[/td][td=1,1,95]
قەشقەر 3-;<G  
[/td][td=1,1,76]
  Om7 '_}  
[/td][td=1,1,85]
ئەدەبىي تەرجىمىھال n sN n>{  
[/td][td=1,1,510]يازغۇچى زوردۇن سابىرنىڭ ۋاپاتىنى يېزىش ئارقىلىق ئۇنىڭ خەلق قەلبىدىكى يۈكسەك ئورنى،خەلقىمىزنىڭ ئۇنىڭغابولغان چەكسىزھۆرمىتىنى؛يازغۇچىنىڭ مەكىتتىكى پائالىيەتلىرىنى يېزىش ئارقىلىق ، ئۇنىڭ  ئېسىل خىسلەت – پەزىلەتلىرىنى گەۋدىلەندۈرگەن. j{t r''yN  
':\bn:;  
[/td][/tr][/table]
ئاخبارات hf)R PG&  
[table=1012][tr][td=1,1,190]
ئەسەرنامى nhm#_3!6A  
[/td][td=1,1,85]
ئاپتورى u1z!OofN>  
[/td][td=1,1,76]تۇغۇلغان جايى >*l2] 3' `  
Hp(41Eb,  
[/td][td=1,1,66]ژانىرى }Vm'0   
:Xx7':5  
[/td][td=1,1,595]
مەركىزىي ئىدىيە kMa|V 0  
[/td][/tr][tr][td=1,1,190]كېلەچەككە تۇتاشقان رىشتە ady SwB  
$S/WAw,/  
[/td][td=1,1,85]
ئابدۇشكۇر ئابدۇكېرىم ZM=eiJZ  
[/td][td=1,1,76]
غۇلجا 5VN~?#K  
[/td][td=1,1,66]
ئەدەبىي ئاخبارات `RqV\ 6G+  
[/td][td=1,1,595]رەسسام غازى ئەمەتنىڭ رەسساملىق ئىجادىيىتى، سەنئەت مائارىپى، سەنئەتكە قوشقان تۆھپىسى ۋە ئۆزىگە قاتتىق تەلەپ قويىدىغان، ۋاقىتنى قەدىرلەيدىغان، تۇرمۇشقا سادىق، جاپادىن قورقمايدىغان ئالىيجاناپ پەزىلىتى مۇئەييەنلەشتۈرۈلگەن. غازى ئەمەتنىڭ ئىجادىيىتى 1960- يىلى سىزغان «خاماندا» بىلەن باشلانغان، 1964 – يىلى سىزغان« جىنايى ھۆكۈم» بىلەن داڭقى چىققان. 1984 – يىلى «مۇقام» نى سىزغان. W,t`DMC  
8 rz ,MsFR  
[/td][/tr][tr][td=1,1,190]ئوسۋېتسىمدا خەۋەر قىلغۇدەك ھېچنىمە يوق ; ?,'jI*1  
s"wz !{G4  
[/td][td=1,1,85]
روسسىنتار Qeq=4Nq  
[/td][td=1,1,76]
ئامرىكا 'HWPuWW  
[/td][td=1,1,66]
تەپسىلىي خەۋەر w/fiNY5FZ  
[/td][td=1,1,595]بۇ بىر پارچە سوبىكتىپ خەۋەر بولۇپ، ئوچۇق – ئاشكارا شىكايەت قىلمىغان بىلەن نېمىسلارغا بولغان كۈچلۈك غەزەپ نەپرىتىنى ئىپادىلگەن. تەسەۋۋۇر ئارقىلىق سوبىكتىپ ھېسسىياتىنى ئىپادىلىگەن. |'L$ogt6  
j6r wlwN  
[/td][/tr][tr][td=1,1,190]ئاتاقلىق مۇقامشۇناس تۇردى ئاخۇن ئاكىنىڭ تارىخى ‹دۇنيا مۇزىكا قامۇسى› كىرگۈزۈلدى H]0(GLvH  
G^\.xk]  
[/td][td=1,1,85]
جۈرئەت كامىل !R$t>X  
[/td][td=1,1,76]
  N..@}}  
[/td][td=1,1,66]
قىسقا خەۋەر g6q67m 
[/td][td=1,1,595]خەۋەرنىڭ قۇرۇلمىسى: ماۋزۇ، مۇقەددىمە، ئاساسىي قىسىم، خاتىمە. ئاتاقلىق مۇقامشۇناس تۇردى ئاخۇن ئاكىنىڭ تارىخى ‹دۇنيا مۇزىكا قامۇسى› غا كىرگۈزۈلگەنلىكى ھەققىدە قىسقا ، جانلىق خەۋەر بەرگەن. mk?F+gh  
0hju@&Aa  
[/td][/tr][/table]
  Bf6\KI<V2  
نۇتۇق >z69r0)>  
[table=1021][tr][td=1,1,161]
ئەسەرنامى }JBLzk5|  
[/td][td=1,1,66]
ئاپتورى sJ)Pj?"\?  
[/td][td=1,1,85]تۇغۇلغان جايى ."JtR  
=G%L:m*  
[/td][td=1,1,66]خاراكتېرى /%w3(e  
"Z*u2_ H  
[/td][td=1,1,643]
مەركىزىي ئىدىيە lcYjwA  
[/td][/tr][tr][td=1,1,161]مېنىڭ ئارزۇيۇم jM !Q 04(  
o{?Rz3z  
[/td][td=1,1,66]
مارتىن لۇتىركىڭ Vx*O^ cM  
[/td][td=1,1,85]
ئامرىكا tqXr6+!Q  
[/td][td=1,1,66]
مۇھاكىمە ماقالىسى f1,VbuS9I  
[/td][td=1,1,643]قۇرۇق چەك:«ئەركىنلىك خىتابنامىسى» نىڭ نامدا بار، ئەمەلدەيوق نەرسە ئىكەنلىكى؛ «نەقلەشتۈرمىگەن ۋەدە»:نېگىرلارنىڭ ئەركىنلىك ،باراۋەرلىك  ھوقۇقىنىڭ كاپالەتكە ئىگە قىلىنمىغانلىقى. 1963 – يىلى سۆزلەنگەن. 1964 – يىل نوبىل تىچلىق مۇكاپاتىغا ئېرىشكەن. &f($= 68  
'4"c#kCKL  
[/td][/tr][tr][td=1,1,161]يېقىنقى زامان ئىلىم – پېنىنىڭ جۇڭگوغا كىرىش ۋە كەلگۈسىگە نەزەر $QB/n63  
^n~bx *f  
[/td][td=1,1,66]
ياڭ جېننىڭ *!m(oP  
[/td][td=1,1,85]
خېبىي dwJnPJ=z  
[/td][td=1,1,66]
مۇھاكىمە ماقالىسى  v+(-\T\ i  
[/td][td=1,1,643]مەركىزىي ئىدىيە:يېقىنقى زامان ئىلىم – پېنىنىڭ جۇڭگودىكى تەرەققىيات مۇساپىسى. جۇڭگو پەن  تېخنىسىنىڭ   ئارقىدا قالغانلىقىنىڭ سەۋەبى، تەرەققىيات ئىزلىرى ۋە 21- ئەسىرىدىكى تەرەققىياتىغا بولغان ئىشەنچى ، ئۈمىدۋار روھى ئىپادىلەنگەن. Xb2.t^ ]f  
Q4ZKgcC  
[/td][/tr][/table]
ماقالىلار "DvhAEM  
  *3\N j6  
[table=1012][tr][td=1,1,152]ئەسەرنامى |'qvq/#^  
08G${@D+X0  
[/td][td=1,1,76]
ئاپتورى )|wC 1J!L  
[/td][td=1,1,94]
تۇغۇلغان جايى ^C'{# p"  
[/td][td=1,1,85]خاراكتېرى suHi sc*  
ek1<9" y  
[/td][td=1,1,605]
مەركىزىي ئىدىيە >u+%H vzc  
[/td][/tr][tr][td=1,1,152]ھايۋانلارنىڭ ئوينىشىدىكى سىرلار tUi@'%>=5  
d <RJH  
[/td][td=1,1,76]
جۇلىمىڭ ,H>'1~q  
[/td][td=1,1,94]
  wvRwb   
[/td][td=1,1,85]
چۈشەندۇرۇش ماقالىسى RQ;w$I\  
[/td][td=1,1,605]ھايۋانلارنىڭ ئوينىشىدىكى  سىرلار چۈشەندۈرۈلگەن. قىياس تەلىماتلار: ئۆگىنىش تەلىماتى، رېپىتتسىيە تەلىماتى، چېنىقىش تەلىماتى، ئۆز-ئۆزىنى خۇش قىلىش تەلىماتى. a66Ns7Rb  
;FJFr*PM  
[/td][/tr][tr][td=1,1,152]بىر فىزىكنىڭ  تەربىيەلىنىش جەريانى  {F;"m&3Lt  
fJ=v?  
[/td][td=1,1,76]
كاكۇمىچىئو fp}5QUm-  
[/td][td=1,1,94]
ئامرىكا &"( zK"O  
[/td][td=1,1,85]
چۈشەندۈرۈش ماقالىسى kD(#LM<9s  
[/td][td=1,1,605]بىر فىزىكنىڭ تەربىيەلىنىش جەريانى چۈشەندۈرۈلگەن. «ئالىم سازاڭ بېلىق» ئارقىلىق يۇقىرى ئۆلچەملىك دۇنيانىڭ مەۋجۇتلىقى؛ ئېينىشتىيىننىڭ تاماملانماي قىلغان قوليازمىسىدىن  بىرلىككە كەلگەن مەيدان نەزەرىيىسىنى ھېس قىلغان. Ibg~.>.u{  
Gk xtGe  
[/td][/tr][tr][td=1,1,152]قۇشلار نېمىشقا ئۇچالايدۇ =]S,p7*7  
Ehxu`>@N  
[/td][td=1,1,76]
ئابباس بۇرھان -A@/cS%p  
[/td][td=1,1,94]
ئاتۇش OF2 W UcQ  
[/td][td=1,1,85]
چۈشەندۈرۈش ماقالىسى ~E/=nv$  
[/td][td=1,1,605]
قۇشلارنىڭ ئۇچالىشىدىكى سەۋەب چۈشەندۈرۈلگەن s bd$.6 |&  
[/td][/tr][tr][td=1,1,152]جانلىقلار جەمئىيىتى #lO ^PK  
+cM~ |  
[/td][td=1,1,76]
لۇئىس توماس uA V7T/'  
[/td][td=1,1,94]
ئامرىكا I E{:{b\  
[/td][td=1,1,85]
چۈشەندۈرۈش ماقالىسى *s 
[/td][td=1,1,605]ئىنسانلارنىڭ ھەرىكىتى بىلەن ھايۋانلارنىڭ ھەرىكىتى سېلىشتۇرۇلۇپ،كوللىكتىپچانلىقنىڭ مۇھىملىقى، يۈكسەك ئۇيۇشچانلىق ئىپادىلەنگەن. `X)A$lLr  
'Yi="kno  
[/td][/tr][tr][td=1,1,152]ئادەم بەدىنىنىڭ قورغىنى – تېرە T $<yl#FY  
[H{@<*  
  F`GXho[  
ANgt\8  
[/td][td=1,1,76]
پەرىدە ئابلىز W  1u!&:O  
[/td][td=1,1,94]
تۇرپان slhMvHOk-  
[/td][td=1,1,85]
چۈشەندۈرۈش ماقالىسى R:3=!zav  
[/td][td=1,1,605]ئادەم بەدىنىدىكى تېرىنىڭ تۈزۈلۈشى ، رولى قاتارلىقلار چۈشەندۈرۈلگەن.  چۈشەندۈرۈش ئۇسۇللىرىدىن: ئېنىقلىما بېرىش، ئوخشىتىش، تۈرگە ئايرىش، سانلىق مەلۇمات كەلتۈرۈش، مىسال كەلتۈرۈش، سېلىشتۇرۇش |sY  
_]-4UA-  
[/td][/tr][tr][td=1,1,152]يەر ئاستى سۈيىنىڭ ئېكولوگىيىلىك مۇھىتقا كۆرسىتىدىغان تەسىرى dPbn[* :  
\<\H1;=.@'  
[/td][td=1,1,76]
ئۈمىد خالىق X6T[+]Gc  
[/td][td=1,1,94]
قەشقەر U{/fY/kq  
[/td][td=1,1,85]
چۈشەندۈرۈش ماقالىسى cy)-Rfg  
[/td][td=1,1,605]يەر ئاستى سۈيىنىڭ رولى ۋە مۇھىتقا كۆرسىتىدىغان تەسىرى6 نۇقتا بويىچە چۈشەندۈرۈلگەن. چۈشەندۈرۈش تەرتىپى: شەيئىلەر ئوتتۇرىسىدىكى لوگىكىلىق باغلىنىش تەرتىپى . QnP?j&  
>MSK.SNh  
[/td][/tr][tr][td=1,1,152]كىيىم – كېچەك مىللەتنىڭ سىموۋوللۇق بەلگىسى }+bo?~2E&  
O!^ >YvOh  
[/td][td=1,1,76]
ئابدۇكېرىم راخمان Aj=GekX{  
[/td][td=1,1,94]
قەشقەر MBU| 
[/td][td=1,1,85]
مۇھاكىمە ماقالىسى idGn{f((f  
[/td][td=1,1,605]مىللىي كىيىم – كېچەكنى قەدىرلەش ۋە ئۇنى كىيىشنىڭ مۇھىملىقى ، ھەرقانداق بىر مىللەتنىڭ ئۆزىنىڭ ئەنئەنىۋى مىللىي كىيىنىش ئادىتى بىلەن قەدىرلىك ۋە سۆيۈملۈك ئىكەنلىكىنى ئوتتۇرىغا قويغان. _)~1'tCs}h  
$v[mIR  
[/td][/tr][tr][td=1,1,152]تىل – ئەدەبىيات ۋە ماتېماتىكا g1}:;VG=  
[3s-S +n @  
[/td][td=1,1,76]
سۇبۇچىڭ u$C\#y7  
[/td][td=1,1,94]
جىجياڭ ~[dL:=?c  
[/td][td=1,1,85]
مۇھاكىمە ماقالىسى y`L.#5T  
[/td][td=1,1,605]ماتېماتىكىنى ياخشى ئۈگىنىش ئۈچۈن تىل – ئەدەبىياتنى ياخشى ئۆگىنىشنىڭ مۇھىملىقى ئوتتۇرىغا قويۇلغان. %OB>FY:|  
:" Otsb7  
[/td][/tr][tr][td=1,1,152]ئەكىلىشپەرۋەرلىك "uT2 DY[  
 J]XLWAM  
[/td][td=1,1,76]
لۇشۇن }e/vKW fT  
[/td][td=1,1,94]
جىجياڭ (]T[n={Y  
[/td][td=1,1,85]
مۇھاكىمىلىك فىليەتون wdfbl_`T  
[/td][td=1,1,605]
«سۇڭلاپ بېرىش» نى تەنقىد قىلغان. «ئەكىلىشپەرۋەرلىك» نى تەشەببۇس قىلغان. چەتئەل مەدەنىيىتىنى جۇڭگوغا  ئەكەلگەندە مېغىزىنى قوبۇل قىلىپ، شاكىلىنى چىقىرىۋېتىشنى ، ئىلغار تەرەپلىرىنى قوبۇل قىلىشنى تەشەببۇس قىلغان. Z37Dv ;&ZD  
[/td][/tr][/table]
  axph]o@ y@  
ئوبزور J$42*SY  
[table=1003][tr][td=1,1,219]
ئەسەرنامى ] &"ii  
[/td][td=1,1,104]
ئاپتورى xvl{o  
[/td][td=1,1,95]
تۇغۇلغان جايى 3@\/5I xn  
[/td][td=1,1,586]
مەركىزىي ئىدىيە =pi,]m  
[/td][/tr][tr][td=1,1,219]زۇلمەتلىك يىللاردىكى ئوت يۈرەك شائىر ]xMZo){[|  
\%Y`>x .  
[/td][td=1,1,104]
مۇھەممەت پولات } % Ie  
[/td][td=1,1,95]
تۇرپان !J 
[/td][td=1,1,586]ئابدۇخالىق ئۇيغۇرنىڭ ھاياتى ۋە ئىجادىيىتىگە  ئىدىيىۋىلىك ۋە  بەدىئىيلىك جەھەتتىن باھا بېرىلگەن. e+-#/i*  
3   
[/td][/tr][tr][td=1,1,219]مۇھەممەت باغراشنىڭ ئىزدەنمە ھېكايىلىرىنىڭ بەزى ئالاھىدىلىكلىرى yP# Y:s  
YR0AI l:L  
[/td][td=1,1,104]
كېرىمجان ئابدۇرىھىم SO *oBA'  
[/td][td=1,1,95]
قەشقەر 4]tg!ks  
[/td][td=1,1,586]يېڭىلىق يارىتىش روھىغا باي يازغۇچى مۇھەممەت باغراشنىڭ ئىزدەنمە ھېكايىلىرىنىڭ ئالاھىدىلىكلىرى 6 نۇقتا بويىچە تەھلىل قېلىنغان. «يېڭى قەبرە» ۋەقەسىزلەندۈرۈلگەن ھېكايە yUJ#LDW  
E_A 5KLP  
[/td][/tr][/table]
تاللىما دەرسلىك  پروزا I>l^lv&[+  
   U&  
[table=1040][tr][td=1,1,113]
ئەسەرنامى Q.jThP`p  
[/td][td=1,1,113]
ئاپتورى t+F_/_"B  
[/td][td=1,1,85]
تۇغۇلغان جايى \}n_Sk  
x\ # K2  
[/td][td=1,1,76]
ژانىرى p`\>GWuT!  
[/td][td=1,1,66]
پېرسوناژ s{7bu|0  
[/td][td=1,1,586]
مەركىزىي ئىدىيە A2L"&dl  
[/td][/tr][tr][td=1,1,113]
ئاق ئۆستىڭىم،  ئاق M~`^deU1  
#/H2p`5  
[/td][td=1,1,113]
تېپىجان ھادى f>Ua7!b  
[/td][td=1,1,85]
غۇلجا m}D;=>2$  
[/td][td=1,1,76]
تارىخي ھېكايە Vh=U/{Rp1  
KlS#f  
[/td][td=1,1,66]
چورۇق ھېكىم sz/^Ie-~  
[/td][td=1,1,586]
ئېلى خەلقىنىڭ 19 – ئەسىرنىڭ باشلىرىدا ئېلىپ بارغان «ئاق ئۆستەڭ» قېزىشتىن ئىبارەت ئون يىل داۋاملاشقان جاپالىق ئەمگىكى سۆزلەنگەن. چورۇق ھېكىم: يۇرتنىڭ گۈللىنىشى ، خەلقنىڭ پاراۋانلىقىنى پۈككەن، ئادىل ، كۆيۈمچان يۇرت ئاتىلىرىنىڭ ۋەكىلى.ھېكايىدىكى  ئىككى لىنىيە : 1. ئەمگەك جەريانى 2. سۇ باشلاش مۇنازىرىسى r: >RH,  
`jOk6;Z[  
[/td][/tr][tr][td=1,1,113]
ساداقەت .=-a1p/  
'xnI N u  
[/td][td=1,1,113]
زوردۇن سابىر uF}B:53A  
[/td][td=1,1,85]
غۇلجا o-l-Z|)7  
[/td][td=1,1,76]
ھېكايە ~9#x=nU:+V  
[/td][td=1,1,66]
مىراكام j6k"%QHf  
[/td][td=1,1,586]
«ساداقەت»باش تېما قېلىنغان.قارىياغاچ: ۋاپادارلىق،ساداقەتمەنلىكنىڭ گۇۋاھچىسى؛مىراكام:ۋاپادار؛نۇرى: ۋاپاسىز، |`o1B;lc  
3< 6h~ek )  
[/td][/tr][tr][td=1,1,113]
روزىمەت خۇشال bnanTH9-  
ErJ@$&7  
[/td][td=1,1,113]
جالالىدىن بەھرام puWMgvv  
[/td][td=1,1,85]
غۇلجا \.H9e/vU`  
[/td][td=1,1,76]
ھېكايە M1#CB  
[/td][td=1,1,66]
روزىمەت tH *|  
[/td][td=1,1,586]
روزىمەت: ئاقكۆڭۈل، ساددا، خۇشچاقچاق، يەرنى جېنى دەپ قارايدىغان دېھقانلارنىڭ تېپى. xJ. kd Tr  
<?!'  
[/td][/tr][tr][td=1,1,113]
قاراچېكەتكە rrj.]^E_~  
?{`7W>G  
[/td][td=1,1,113]
پۇسۇڭلىڭ  oS9Od8  
[/td][td=1,1,85]
چىڭ سۇلالىسى !-3;Qj}V  
[/td][td=1,1,76]
ھېكايە |#Lz0<c;  
rg>2tgA  
[/td][td=1,1,66]
چىڭ مىڭ 0D@$  
[/td][td=1,1,586]
«لىياۋجەي غارايىباتلار ھېكايلىرى» دىن ئېلىنغان. فېئودال تۈزۈمنىڭ ئەكسىيەتچىل ماھىيىتىنى ئېچىپ تاشلاپ، فېئودال ئەمەلدارلارنىڭ خۇشامەتگۇيلىقىنى مەسخىرە قىلغان. $>O~7Nfst7  
U-fxlg|-C  
[/td][/tr][tr][td=1,1,113]
ئېھ، شىياڭشۆ \2a;z<(  
Q9O_>mZy  
[/td][td=1,1,113]
تېي نىڭ ' :B;!3a0d  
[/td][td=1,1,85]
بېيجىڭ 0,ryy,2  
[/td][td=1,1,76]
ھېكايە  ,/b!Xm:  
[/td][td=1,1,66]
شياڭشۆ ;n(f?RO3X  
[/td][td=1,1,586]
ئاقكۆڭۈل، ساددا سەھرا قىزى شىياڭشۆنىڭ يېڭىلىققا بولغان بولغان كۈچلۈك تەلپۈنىشى تەسۋىرلەنگەن. PZ8,E{V  
B1nm?E 0i  
[/td][/tr][tr][td=1,1,113]
سۇبا 8Zsaq1S  
 J3 Q_  
[/td][td=1,1,113]
تاگور < 
[/td][td=1,1,85]
ھىندىستان d[3me{Rs  
[/td][td=1,1,76]
ھېكايە c 1F^Gj!8  
[/td][td=1,1,66]
سۇبا ?(=|!`IoO  
[/td][td=1,1,586]
سۇبانىڭ گۈزەل،ئاقكۆڭۈل، سەمىمىي بولسىمۇ، مېيىپلىقى سەۋەبىدىن بەختىسز بولغانلىقىدەك ئاقىۋىتى ئىپادىلەنگەن.    <9fXf*  
~+4lmslR  
[/td][/tr][tr][td=1,1,113]
دانكو Cb{D[  
U%:%. Bys  
[/td][td=1,1,113]
ماكسىم گوركىي PDD2ouv4  
[/td][td=1,1,85]
روسىيە $m GzJ4&  
[/td][td=1,1,76]
ھېكايە yg}O9! MJ  
[/td][td=1,1,66]
دانكو " C0dZ  
[/td][td=1,1,586]
«ئېزىرگىل موماي» ھېكايىسنىڭ ئاخىرى قىسمى؛ رومانتىزملىق ئىجادىيەت ئۇسۇلىدا يېزىلغان. دانكو: باتۇر، ئوت يۈرەك، مەردانە، بارلىقىنى خەلقنىڭ بەخت – سائادىتى ۋە ئەركىنلىكىگە بېغىشلىغان غايىۋى تىپ. دېڭىز: روسىيىگە، قارا بۇلۇت: ئەكسىيەتچى كۈچلەرگە؛ ئاي نۇرى، يۇلتۇز، ئۇچقۇن: ئىنقىلاپچى ۋە ئىنقىلابىي ھەرىكەتكە ، سېسىق پۇراق؛جەمئىيەتنىڭ چېرىكلىكىگە  سىموۋول  قېلىنغان. WMtFXkf6"  
,V9qiu=m   
[/td][/tr][tr][td=1,1,113]
ئۆچكە زىلات }XBF#BN  
cOP'ql{"  
[/td][td=1,1,113]
سىنگىر AQjv? 4)T  
[/td][td=1,1,85]
ئامرىكا ENhLonM eV  
[/td][td=1,1,76]
ھېكايە SzpUCr"  
[/td][td=1,1,66]
ئۆچكە rwj+N%N  
[/td][td=1,1,586]
ئادەملەر بىلەن ھايۋانلار ئوتتۇرىسىدىكى مېھىر – مۇھەببەت، ھەمنەپەس، تەقدىرداشلىق مۇناسىۋىتى ئىپادىلەنگەن N/0aO^"V  
f  u\j  
[/td][/tr][tr][td=1,1,113]
سەيشەنبە كۈنى چۈشلۈك ئۇيقۇ ۋاقتىدا %l&oRBC  
l3b=8yn.  
[/td][td=1,1,113]
گارسىيە ماركوز ^?Xs!kJP  
[/td][td=1,1,85]
كولۇمبىيە A-4;$ QSm  
Ich^*z(F$  
[/td][td=1,1,76]
ھېكايە 5?H8?~&dz  
[/td][td=1,1,66]
ئانا | I:@:  
[/td][td=1,1,586]
بىر ئانىنىڭ ئوغرى دېگەن گۇماندا ئۆلتۈرۈلگەن ئوغلىغا بولغان چوڭقۇر مۇھەببىتى ھەم ئوغلىنىڭ ئۆلۈمىگە بولغان ئېچىنىشى، ئوغلىنى سېغىنىشى ئىپادىلەنگەن. ^*fD  
J(}PvkA  
[/td][/tr][tr][td=1,1,113]
چار خوراز fmK~?  
yH" i5L9  
[/td][td=1,1,113]
مەمتىمىن ھوشۇر  U:8] G  
[/td][td=1,1,85]
غۇلجا  b}NNkM  
#%QHb,lhl  
[/td][td=1,1,76]
ساتىرىك ھېكايە LTS{[(%  
[/td][td=1,1,66]
چار خوراز kP$ E+L  
[/td][td=1,1,586]
غەلىتەلەشتۈرۈش ئۇسۇلىدا يېزىلغان. تۇرمۇشىمىزدىكى ئىقتىسادىي ۋەسۋەسە پەيدا قىلغان ساختىپەزلىك،ئىنساپسىزلىق ھەجۋىي قىلىنىش ئارقىلىق، كىشىلەرنى سەمىمىي ، ئىنسابلىق بولۇشقا دەۋەت قىلغان. چار خوراز: ئىقتىسادىي ۋەسۋەسىگە سالغۇچى.    rkji#\_-FV  
uz+ WVmb  
[/td][/tr][tr][td=1,1,113]
ئوربىتا G@Z%[YNw  
wi+Q lf  
[/td][td=1,1,113]
خالىدە ئىسرائىل \E,2VM@6  
[/td][td=1,1,85]
قەشقەر n.c0G`  
7+f6?  
[/td][td=1,1,76]
پوۋېست v@Eb[7Kq/1  
[/td][td=1,1,66]
ئاسىيە :|kO}NGM  
[/td][td=1,1,586]
ۋەقەسۇسلاشتۇرۇش ئۇسۇلىدا يېزىلغان. شەھەر تۇرمۇشىدىكى چاكىنا، بىمەنە، ئەخمىقانىلىكلەر، ئائىلە تۇرمۇشىدىكى شەخسىيەتچىلىك، قانائەتسىزلىك، ۋاپاسىزلىق تەسۋىرلىنىش ئارقىلىق، ۋاپا – ساداقەت، مېھىر – كۈيۈم، سۆيگۈ – مۇھەببەتكە تولغان ئائىلە قۇرۇش تەشەببۇس قېلىنغان. vdn)+fZ;   
I,#E`)  
[/td][/tr][tr][td=1,1,113]
باھار ساداسى 8D`+3  
:Ef!gpS}?R  
[/td][td=1,1,113]
ۋاڭ مىڭ 9Br+]F _i  
[/td][td=1,1,85]
  X=-=z5  
n:4 0T1: q  
[/td][td=1,1,76]
ھېكايە aWimg6q  
[/td][td=1,1,66]
يۆجىفىڭ eCKm4l'BZ  
[/td][td=1,1,586]
ئاڭ ئېقىمى ئۇسۇلىدا يېزىلغان. يۆجىفىڭنىڭ چاغاندا تۇغقانلىرىنى يوقلاش سەپىرىدە كۆرگەن – ئاڭلىغانلىرى يېزىش ئارقىلىق 20 – ئەسىرنىڭ 80 – يىللىرىدىكى تۇنجى باھاردا جۇڭگونىڭ ئىجتىمائىي ھاياتىدا بارلىققا كەلگەن بۇرۇلۇشلار مەدھىيلىنىپ، تارىخىي ساۋاقلارنى قوبۇل قېلىپ، ئىلگىرىكى خاتا يولدا ماڭماسلىق تەكىتلەنگەن.    "2%R?  
2|\mBP`ok  
[/td][/tr][tr][td=1,1,113]
چېلەككە مېنىپ كەلگەن ئادەم 5!9y nIC+>  
HLz 
[/td][td=1,1,113]
فرانىز كافكا +&"W:Le:  
[/td][td=1,1,85]
ئاۋسترالىيە 4J,6cOuW4  
} -4p8Zt  
[/td][td=1,1,76]
ھېكايە YdvXp/P:|  
[/td][td=1,1,66]
  R-n%3oh  
[/td][td=1,1,586]
غەلىتەلەشتۈرۈش ئۇسۇلىدا يېزىلغان. نامراتلىق ۋە ئۇرۇش كەلتۈرۈپ چىقارغان سوغۇق ھەم ئېچىنىشلىق تۇرمۇش تەسۋىرلەنگەن. سوغۇق: ياتلىشىش؛ چېلەك: مېھىر يەتكۈزگۈچى؛ كۆمۈر: مېھىر-مۇھەببەتكە سىموۋۇل قېلىنغان.  
w0js_P-uv  
[/td][/tr][/table]
  >Gg[J=7`  
'%Oo1:wJ  
ZKI` ;  
*X|%H-Q:H`  
cEJ_z(\=hr  
?aG~E  
*LmzGF|  
b[;3y/X  
g ]}] /\  
v#sx9$K T  
M[T!AO-S$  
p7O4CP>9[  
}KkH7XksF  
*KV] MdS  
}mJ)gK5b 6  
@49^WY  
!8s:3]  

abdumijit 2011-11-15 18:42
مەن ھىچ چۈشىنەلمىدىمغۇ؟

abdusilim 2011-11-20 12:36
بۇ تىمىنى كورگىلى بولمىدى  رەقەم چىقىۋاتىدۇ

abdusilim 2011-11-20 12:39
ياردەم قىلساڭلار

tawpek 2011-11-20 12:40
نىمىشقا ئۇ قالايمىقان كودلار چىقىۋالدى؟ ^YZ#P0 y  
_ 8>"&1n  
ئەسلى يوللىمىغىنى بولسا سۇنساڭلار كۆرۆپ باقساق بوپتىكەن،  كاتتا ئەمگەككەنتۇق.

tuygun 2013-03-24 00:56
مەنمۇ تازا چۇشنالمىدىم

toghrak 2013-03-25 00:34
قايتا يوللاپ باقسىڭىز بوپتىكەن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

tuygun 2013-04-05 15:39
bakla kalay mykan qekep kaptu        

tuygun 2013-04-05 15:40
مەن پەقەتلا چۈشنەلمىدىم................................                 

tawpek 2013-04-05 16:11
چۈشۈرۈپ پايدىلىنىدىغانغا يوللاپ قويسىڭىز بولغۇدەك. [M4xZHd#o  
wTT RoeJ}  
ياكى ماڭا ئەۋەتىپ بىرىڭ.


查看完整版本: [-- ئومۇمىي تەكرار جەدۋىلى --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled