查看完整版本: [-- ئورتاقلىشىپ باقايلى --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> سۇئال-جاۋاپلار -> ئورتاقلىشىپ باقايلى [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

ماھى 2011-10-14 22:36

ئورتاقلىشىپ باقايلى

ئابدۇخالىق ئۇيغۇرنىڭ تولۇقسىز 9-يىللىقلار 1-قىسىم دەرسلىكىدىكى "ياز تۈنى"دېگەن شېئىرى سىياسى e#L8X {f  
 لېرىكىغا تەۋەمۇ ياكى تەبىئەت لېرىكىسىغىمۇ؟ B4c]}r+  
ئوقۇتۇشتا پايدىلىنىش قوللانمىسىداتەبىئەت لېرىكىسى دەپ قويۇپتۇ.ئېدىيەمدىن ئۆتمىدى.كەسىپداشلار بىلەن $Uq|w[LA  
ئورتاق مۇلاھىزە قىلىپ باققان بولساق.

yaxar 2011-10-15 19:21
ئابدۇخالىق ئۇيغۇرنىڭ بارلىق لىرىكىلىرىنى سىياسى  لېرىكا دىيىشكە بولىدۇ، چۈنكى ئابدۇخالىق ئۇيغۇرى ئۇيغۇر ھازىرقى زامان ئەدەبىيات تارىخىدىكى ئىنىق سىياسى خاھىشچانلىققا ئىگە ئەدىپ، E<{ R.r  
"ياز تۈنى"دېگەن شېئىرنى يىقىندىن بىرى ئوقۇپ باقمىدىم، بىراق ئىسىمدە قىلىشىچە بۇ ئەسەردە شائىر ياشىغان دەۋىردىكى ماۋجۇت ئىجتىمائى تۈزۈم ئادەمنى بىزار قىلىدىغان، جىنىنى قىينايدىغان دىمىق ئىسسىققا ئوخشۇتۇلۇپ، شائىرنىڭ ئەركىنلىك، باراۋەرلىك ئاساسىدىكى بەختىيار ھاياتقا ئىنتىلىشى ئەكس ئەتتۈرۈلگەن، شۇڭا "ياز تۈنى"دېگەن شېئىرنى سىياسى  لېرىكا دىيىشكە بولىدۇ.

tawpek 2011-10-18 18:57
/bbs/read.php?tid=254 2ACCh4(/P  
~G p [_ %K  
OKZV{Gja  
يۇقارقى ئادىرىستىكى دەل شۇ شىئىر. dbLZc$vPj  
]#<4vl\  
مەن ئۆتكەندىمۇ مۇشۇ نوختىغا يولوققانتىم.

ماھى 2011-10-19 13:34
كەسىپداشلارغا رەھمەت.

tawpek 2011-10-19 15:09
پايدىلىنىش ماتىرىيالىدا تەبىئەت لىرىكىسى دىگىنگە قارىغاندا يەنە بىر مۇلاھىزە قىلىشقا توغرا كىلەمدۇ ياكى؟ sdrfsrNvB-  
iyE7V_O T  
I,DS@SK  
ئوقوتوش قوللانمىسىدىمۇ تەبىئەت لىرىكىسى دەپ بار.

zilala 2011-10-19 16:04
كەسىپداشلارغا رەھمەت.

tawpek 2011-10-19 16:12
سىياسى لىرىكا دىسە شىئىردا تىلغا ئىلىنغان شەيئىلەرنى سىموۋۇللۇق تەھلىل قىلىشقا توغرا كىلىدۇ. :!QAC@  
!r-F>!~  
تەبىئەت لىرىكىسى دىسەك ئۇنداق چوڭقور ئويلاپ كىتىشنىڭ ئورنىمۇ يوققۇ دەيمەن.

قار 2011-10-19 19:44
  ئابدۇخالىق ئۇيغۇرغا  « دېمۇكراتىڭ شائىر » دەپ قالپاقنى كېيدۈرۈشكە پېتىنغان تەتقىقاتچىلىرىمىز  نەدە قالدى ؟  كېيىنكى تەتقىقاتچىلىرىمىزنىڭ جىگىرى بىلەن مۇناسۋەتلىك بولسا كېرەك .

yaxar 2011-11-02 02:56
بار مەگەر شائىر غېرىپ،يالغۇز ياتۇر كۆككە قاراپ، L50n8s  
كۆكتە يۇلتۇزلار يانار،يەردە پەقەت شائىر يانار.    5twhm  
{G-kNU  
مۇشۇ ئىككى مىسرا بولمىغىنىدا بۇ شېئىرنى تەبىئەت لىرىكىسى دەۋەرسەكمۇ بوپ قالار ئىدى، بىراق مۇشۇ ئىككى مىسرا بۇ شېئىرنى ئىنىق سىياسى خاھىشچانلىققا ئىگە قىلغان، شۇڭا «ياز تۈنى» دىگەن بۇ شېئىرنى يەنىلا سىياسىي لىرىكا كاتىگورىيىسىگە تەۋە قىلسا مۇۋاپىق بولىدۇ دەپ قارايمەن.

attila 2011-11-02 11:44
مەنمۇ ياشارنىڭ قارىشىنى قوللايمەن. =M-p/uB]  
مەن بۇ تېكىستنى ئۆتكەندە سىياسىي لىرىكىغا تەۋە قىلغان. ,?3G;-  
يەنى، شېئېردا تەبىئەتنىڭ ياز كېچىسىدىكى ساپلىقى، سالقىنلىقى، ئارامبەخىشلىكى تەسۋىرلىنىپ كېلىپ، ئاخىرىدا مۇشۇنداق گۈزەل كېچىنىڭ شائىرغا ھېچقانداق ھوزۇر بولۇپ تۇيۇلمايدىغانلىقى، شائىرنىڭ، ئۆز خەلقىنىڭ يازنىڭ ھوزۇرلۇق تۈن قۇچىقىدا جاھاندىن خەۋەرسىز، ئۆزلىرنىڭ تەقدىر-ئىقبالى ئۈستىدە باش قاتۇرۇشتىن يىراق ھالدا ياشاۋاتقانلىقىغا بولغان غېرىبسىنىشى، ئاسماندا سانسىزلىغان يۇلتۇزلارنىڭ نۇر چېچىۋاتقانلىقى، يەر يۈزىدە پەقەت شارئىنىڭلا يالغۇز نۇرلىنىۋاتقانلىقى، باشقىلارنىڭ دىلى قاراڭغۇ ھالدا، شائىر بىلەن ھەمسۆھبەت بولۇشتىن تولىمۇ يىراقتا تۇرىۋاتقانلىقى، پىكىرلەشكۈدەك، ئورتاقلاشقۇدەك ئادىمى يوق يالغۇز غېرىبسىنىۋاتقانلىقى ئىپادىلەنگەن. I:.s_8mH}  
بۇ شائىر ياشىغان دەۋردىكى شىنجاڭنىڭ، جۈملىدىن خەلقىمىزنىڭ سىياسىي ۋە مەنىۋىي ئېكىلوەىيىسىدىن ئىبارەت. ^}r1;W?n  
شۇڭا، شەكسىزكى بۇ شېئېر بىر سىياسىي لىرىكىدۇر.

tawpek 2011-11-02 13:11
كۆپ تەشەككۇر ئاتتىلا، ئىدىيىمىزدىن ئۆتمىسىمۇ ‹‹ئوقوتقۇچىلار ئوقوتوش قوللانمىسى››غا چوقونوپ  تەبىئەت لىرىكىسى دەپ يۈرەتتۇق.

ماھى 2012-03-20 21:16
مۇنبىرىمىز مانا مۇشۇنداق ئېدىيىدىن ئۆتمىگەنلەرنى ئۆتكۈزۈپ،مەسىلىلەر ھەققىدە چوڭقۇر مۇلاھىزىگە يېتەكلەيدىغان ،نەزەر-دائىرىمىزنى كېڭەيتىدىغان ياخشى ئۆگنىش سورۇنى.

رەيھانگۇل 2012-09-15 01:04
سىياسى لىرىكا


查看完整版本: [-- ئورتاقلىشىپ باقايلى --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled