ئۇيغۇر تىلىنىڭ تەركىبىي قىسىملىرى
تولۇقسىز 7-يىللىقلارنىڭ تىل-ئەدەبىيات دەرسلىكىدىن تەييارلىق
[]2GN{m
2009 – 2010-ئوقۇش يىلى 1-مەۋسۇم +.R-a+y3
JV/,QWar Q.|2/6hD7[ Ø پەن تۈرى ... تىل-ئەدەبىيات ( 7-يىللىقلار ئۈچۈن ) zyR pHM$E -( iJ< Ø بۆلەك ماۋزۇسى ... بىرىنچى بۆلەك- سۆيۈملۈك ئەدەبىيات 0I _;?i # SXXYh-e Ø دەرس تېمىسى ... ئۇيغۇر تىلى مۇنبىرى-ئۇيغۇر تىلىنىڭ تەركىبىي قىسىملىرى S3 ZJpI]^9| Ø دەرس خاراكتېرى ... ئۇيغۇر تىل نەزەرىيە دەرسى '!I?C/49k
;H=6u Ø دەرسنىڭ سائەتلەرگە بۆلۈنۈشى ... بىر سائەتلىك دەرس XJ\q!{;h qWFg~s#+ Ø دەرس تەييارلانغان ۋاقىت... -يىلى -ئاينىڭ -كۈنى i/~J0qQ LJy'wl Ø دەرس ئۆتۈلگەن ۋاقىت ... -يىلى -ئاينىڭ -كۈنى |- fx
0y Kv]6 b2HT Ø يېڭى دەرسكە كىرىش ... 3EvA 5K. kTz 1. تىل دېگەن نېمە؟ uKy *N*} ~ ""MeaM8[ 2. تىلنىڭ قانداق رولى بار؟ <o+
7U Wp}9%Mq~Jy 3. ھازىرقى زامان ئەدەبىي تىلىنىڭ نېمىلىكىنى بىلەمسىز؟ Wk?|BR]O 0>
=) 4. تاۋۇشلارنى بىرىگە قوشۇشتىن ھەرخىل مەنىدىكى سۆزلەر ياسىلىدۇ، سۆزلەرنى بىربىرىگە قوشۇشتىن جۈملىلەر ھاسىل بولىدۇ، سىزچە بۇنىڭ بىرەر قانۇنىيىتى بارمىدۇ؟ Hi_Al,j: _c8.muQ< Ø ئوقۇتۇش نىشانى ... ]HV~xD7\ .k`*$1?73x 1. تىلنىڭ قانچە تەركىبىي قىسىمدىن تەشكىل تاپىدىغانلىقىنى بىلدۈرۈش. T[h}A"yK; Cw[Od"B\?U 2. فونېتىكىنىڭ قانداق پەن ئىكەنلىكىنى ۋە تەتقىقات ئوبيېكتىنى بىلدۈرۈش. (1SO;8k\ on;sq8; 3. لېكسىكىنىڭ قانداق پەن ئىكەنلىكىنى ۋە تەتقىقات ئوبيېكتىنى بىلدۈرۈش. b?] S&)"9 /P!X4~sTM 4. گرامماتىكىنىڭ قانداق پەن ئىكەنلىكىنى ۋە تەتقىقات ئوبيېكتىنى بىلدۈرۈش. y- 'RV\}gqZ Ø ئوقۇتۇشتىكى مۇھىم نوقتىلار... $sc8)d\B L2>?m`wp 1. تىلنىڭ قانچە تەركىبىي قىسىمدىن تەشكىل تاپىدىغانلىقىنى بىلدۈرۈش. |T$a+lHMD 2. فونېتىكىنىڭ قانداق پەن ئىكەنلىكىنى ۋە تەتقىقات ئوبيېكتىنى بىلدۈرۈش. ~e`;"n@4 @%G' U&R{ 3. لېكسىكىنىڭ قانداق پەن ئىكەنلىكىنى ۋە تەتقىقات ئوبيېكتىنى بىلدۈرۈش. U/3e,`c uD ?I>7 4. گرامماتىكىنىڭ قانداق پەن ئىكەنلىكىنى ۋە تەتقىقات ئوبيېكتىنى بىلدۈرۈش. Pa+AF ~b>nCP8q Ø ئوقۇتۇشتىكى قىيىن نوقتىلار... xS
H6n {p#l!P/ 1. فونېتىكىنىڭ قانداق پەن ئىكەنلىكىنى ۋە تەتقىقات ئوبيېكتىنى بىلدۈرۈش. t3
uB fXF=F,!t 2. لېكسىكىنىڭ قانداق پەن ئىكەنلىكىنى ۋە تەتقىقات ئوبيېكتىنى بىلدۈرۈش. uS:
A4tN .*RB~c
t 3. گرامماتىكىنىڭ قانداق پەن ئىكەنلىكىنى ۋە تەتقىقات ئوبيېكتىنى بىلدۈرۈش. d
$"G1u~% -(/2_&" Ø ئوقۇتۇش قوراللىرى... dDv{9D, xVsa,EX b دەرسلىك كىتاب ، ئوقۇتۇش قوللانمىسى ، دەرس تەييارلىقى ، قوشۇمچە پايدىلىنىش ماتېرىيالى، دوسكا ، بور قاتارلىقلار sW]yuu!/ 3JlC/v#0 Ø ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ۋە ئۆگىنىش ئۇسۇلى ... 2|0Je^$|
%mK3N2N$ ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلارنى يېتەكلەش ۋە ئىلھاملاندۇرۇش ئۇسۇلى قوللىنىلىدۇ. lF;ziF 1?D8|< Ø ئوقۇتۇش جەريانى ... .;<7424(% FX7Cjo#=R تىل قانچە قىسىمدىن تەركىب تاپىدۇ؟ 4'+d"Ok T$gkq>!j ھەر قانداق بىر تىل فونېتىكا، لېكسىكا ۋە گرامماتىكىدىن ئىبارەت ئۈچ تەركىبىي قىسىمدىن تەشكىل تاپىدۇ. 4u3 \xR?w6 GAg.p?Sq
فونېتىكا قانداق پەن؟ WafdE {M` تىل تاۋۇشلىرى توغرىسىدىكى پەن. mBw2 P/FrE
~ لېكسىكا قانداق پەن؟ Nawp t% y.jS{r". لېكسىكا-سۆزلۈك دېمەكتۇر، بىر تىلدىكى بارلىق سۆزلەرنىڭ يىغىندىسى لېكسىكا دېيىلىدۇ. y' 2 n(Qj||: گرامماتىكا دېگەن نېمە؟ G=vN;e_$_b
*hV4[= گرامماتىكا- سۆزلەرنىڭ ياسىلىش، تۈرلىنىش قائىدىسىنىڭ ۋە سۆزلەردىن جۈملە تۈزۈش قائىدىسىنىڭ يىغىندىسى. )m|C8[ u yU> T8oFh ھەر قايسى تۈرلەرنىڭ تەتقىقات ئوبيېكتى ھەققىدە چۈشەنچە بېرىلىدۇ. 8^i[j\Y;6 K/DH
/
r Ø تاپشۇرۇق مەزمۇنى ... VZ;@S3TS V!mWn|lf ئۆتۈلگەن دەرس مەزمۇنىنى پىششىقلاپ كېلىش تاپشۇرۇلىدۇ. ACgt"
M.3F JW-|<CJ Ø دوسكا لايىھەسى ... fTTm$,f5N \{lE0j7}h @\!ww/QT wz h.$?~ g[AA,@p+ 8nodV 9 Y|:YrZSC (2d3jQN` Ø دەرستىن كېيىنكى ئانالىز ... so*/OBte Fh^ox"3c `\ R{5TU bQ"N
;d)e
|