查看完整版本: [-- مېنىڭ تەكشۈرۈشنامەم --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> نەسىرى ئەسەرلەر -> مېنىڭ تەكشۈرۈشنامەم [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

uzqak 2011-05-10 12:06

مېنىڭ تەكشۈرۈشنامەم

كەسىپ ۋە مەن `bcCj~j  
XMm (D!6  
كەسپىم ئالدىغا تەكشۈرۈشنامەمنى ئېلىپ بېرىشتىن بۇرۇن بىر نەچچە ۋاقىتتىن بۇيانقى مەكتىۋىمىزدىكى ئۆزگۈرۈشلەرنى دىققىتىڭىزگە سۇنماقچىمەن. x*0mmlCb  
6Y/TqI[   
2010-يىلى 3-ئاينىڭ 22-كۈنى مەكتىۋىمىزگە مەركىزى ئوقۇتۇش تەتقىقات ئىشخانىسىدىن بىر تەتقىقاتچى تەكلىپ قىلىندى. سۆزلەنگەن لېكسىيە" ھېسىيات ئادەمنى تاۋلايدۇ، دەرسخانە ھىسىيات ئالماشتۇرۇش سورىنى"2010-يىلى 4-ئاينىڭ 16-كۈنى ئاپتۇنوم رايۇنلۇق ئوقۇتۇش تەتقىقات ئىشخانىسىدىن بىر مۇتەخىەسسىس لېكسىيە سۆزلىدى مەزمونى" ئومۇم تەكرار دەرسىنى قانداق لايىھىلەش ۋە ئۆتۈش"2010-يىلى 4-ئاينىڭ 21- كۈنى ئاپتۇنومدىن يەنە بىر مۇتەخەسىس لېكسىيە سۆزلىدى مەزمونى"تۇللۇقسىزنى پۈتتۈرۈش ئىمتىھانىدىكى يورۇق نۇقتىلار" 2010-يىلى 4-ئاينىڭ 26 -كۈنى ئاپتونۇم رايۇنلۇق ئوقۇتۇش تەتقىقات ئىشخانىسىدىن لېكسىيە سوزلىدى مەزمونى " ئۇمۇم تەكرار دەرسىنى ئۆتۈش ۋە باھالاش" 2010 -يىلى 5-ئاينىڭ 12- كۈنى يەنى بىر مۇتەخەسىس كەلدى .لېكسىيە مەزمونى" كىلاسسىك ئەدەبىياتتىن پايدىلنىپ ئوقۇغۇچىلاردىكى قىممەت قارىشىنى يېتىلدۈرۈش" 2010-يىلى 5-ئاينىڭ 17-كۈنى بېيجىڭ شەھەرلىك ئائىلە تەتقىقات مەركىزىدىن مۇتەخەسىس كېلىپ لېكسىيە سۆزلىدى مەزمونى" پەرزەنتلەر ئۇچۇرايدىغان مەسىلىلەر ۋە ھەل قىلىش ئۇسۇللىرى "(بۇ ئاتا-ئانىلار مەكتىۋىنى كۈچەيتىش مەقسىتىدە ئاتا-ئانىلارغا ئورۇنلاشتۇرغان ئۆگىنىش، مەنمۇ شۇ ئاتا-ئانىلارغا قوشۇلۇپ ئاڭلاپ باقتىم. بۇنداق ئۆگۈنۈشلەر يەنە بار)مانا بۇ بىزنىڭ مەكتەپ ئىلمىي تەرەققىيات كۆز قارىشىنى ئۆگۈنۈش ۋە كۈچەيتىش، ئادەمنى ئاساس قىلىشنى ئىلگىرى سۈرۈش ئۈچۈن ئېلىپ بارغان پائالىيەتلەر. مەن يالغۇز، ئەمما نۇرغۇن خىياللارنىڭ جور بولۇشى بىلەن بۇ لېكسىيەلەرنى ئاڭلىدىم. ... يۈسۈپ خاس ھاجىپ بوۋامنىڭ ئىت ۋە ئارسلاننىڭ باشچىلىقى توغۇرسىدا يازغان  قۇرلىرى كۆز ئالدىمدىن يالت قىلىپ ئۆتتى .ئۆزەممۇ بىلمىگەن ئاساستا ئاھ! دەپ تولغىنىپ سالدىم .مۇنۇ سۇڭ فامىلىلىك مەكتەپ مۇدىرىمىزنىڭ كاللىسىنى كېلونلاپ كۆپەيتكىلى بولسا نەقەدەر ياخشى بۇلاتتى. .ئۇ يېقىندا مەكتەپ دەرىسى قىلىپ كۇڭزى تەلىماتلىرىدىن "ئۇستاز شاگىرت قىبلىنامىسى"نى تۈزۈپ كېلاسسىك ئەسەرلەرنى ئۆگۈنۈش قىزغىنلىقىنى قوزغىدى...يۇقارقى ئۆگۈنۈشلەرنىڭ ھەممىسىنى مەكتەپ ئۆزى تەشكىللىگەن .... 0xpE+GY  
Nj;G%KAP  
مەن تەكشۈرۈشنامەمنى كۈتۈرىپ كەسپىم ئالدىغا كەلدىم.مەن بارغاندا ئۇ قولىغا  مەمتىلى ئەپەندى ھەققىدىكى كىتابنى ئېلىپ ئولتۇراتتى. ئۆي ئىچىگە بىر قۇر نەزەر سالدىم .ئۇ تاملىرىغا "بارلىقىمىز بالىلار ئۈچۈن.""مائارىپ ھەر بىر ئەقىل ئېگىسى ئۆمۈرۋايەت مۇھاكىمە قىلىشقا تىگىشلىك مەڭگۈلۈك تېما" " مائارىپ ئۆز نادانلىقىمىزنى ئىلگىرلىگەن ھالدا بايقاپ چىقىش دېمەكتۇر " "جاپالىق يولدىن ئۆزىنى قاچۇرغان تەربىيە ھەقىقى ،قەيسەر ، باتۇر ئادەملەرنى يېتىلدۈرەلمەيدۇ" دېگەندەك ئۈزۈندىلەرنى چاپلىۋالغان ئىدى. كىتاب تۇتقان قوللىرى كىتابنىڭ ۋەزىنىنى كۆتۈرەلمەيۋاتقاندەك تىترەپ تۇراتتى . يېزىلغان لوزىنكىلار بولسا دەرىزىلەردىن كىرگەن سوغۇق شامالدا قالايماقان ئۇچۇپ ،تولغىناتتى...ئۇ تىترەك قولىنى ماڭا سۇندى سېنى بەك ئۇزاق كۈتتۈم كەلمىدىڭ، ھېچ كەلمىدىڭ...بوپتۇ ئەمدى بولسىمۇ تەكشۈرۈشنامەڭنى ئوقۇ دىدى.مەن ئوقۇشنى باشلىدىم.... T.iVY5^<  
}ygxmb^@Z  
كەسىپ مېنى كەچۈرۋەتكىن بىر نۆۋەت، iM{UB=C  
AX2On}&bf  
بىر نۆۋەتتە كەتتى تۈمەن بىر نۆۋەت. L+ d4&x  
rc)vVv  
ئاغرىنمايمەن ، كەلمىسىمۇ بىر نۆۋەت، /2AeJH\-  
h?`'%m?_b  
ئوقۇتقۇچى بولۇپ ياشاي ھەر نۆۋەت. 8i'EO6  
 h@"u==0  
مەن كەسىپ ئالدىدا تىزلاندىم.ئۈمچىيىپ پوتلامنى ئېقىتىپ تازا بىر يىغلاي دىدىم-يۇ ، كۆزلىرىمدىن ياش تۆكىلمىدى . تارىمنىڭ قاغجىرغان ۋۇجىدىدەك، لوپنۇرنىڭ سۇسىز جىسمىدەك، توغراقنىڭ قاغجىراشتىن يېرىلغان قوۋزاقلىرىدەك سۇسىز جىسمىمدىن ئۆز ئەھۋالىمغا ئىچىنغۇدەك چىن پۇشايماندىن پۈتكەن چىن ياشمۇ چىقمىدى..... LwS>jNJ x  
C4/p5J  
كەسىپ ماڭا سىنچىلاپ قاراپ؛ سۆزىنى داۋام قىلدى؛ u!K5jqP  
%)@3V8OI  
-سەن كەسىپ ھەققىدە قانداق كىتاپ ئوقىغان ؟ p:q?8+W-r  
}_"<2|~_  
- مەن كەسىپ ھەققىدە لىياڭچىچاۋنىڭ "كەسىپنى قەدىرلەش" نامىدىكى ئەسىرىنى ئوقىغان. @E@5/N6M  
t+`>zux5(T  
ھىم ياخشى ھە نېمە بولسا شۇنى بولسىمۇ ئوقۇپسەن .ئۇنىڭدىكى ئىلمىي ھېكىمەتنى مەن ساڭا ئېيتىپ بېرەي؛ كەسىپ قانداق تاۋاققا ئىگە بولغىنىڭ بىلەن ئەمەس قانداق ئىشتىياق قىلىپ ئىشلىگىنىڭ بىلەن ئۆلچىنىدۇ. كەسىپ ھەقىقى كەسىپ مۇقامىغا يېتىش ئۈچۈن  تەتقىق قىلىنىشى ، ئۆگۈنۈشى، يەنە ئۆگۈنۈلىشى كېرەك.ئەڭ مۇھىمى لىياڭچىچاۋ ئەينى ۋاقىتتا كەسىپ ئىگەللەش، كەسىپ ئارقىلىق باشقىلارغا مەنپەت يەتكۈزۈش، كەسىپ ئارقىلىق ئۆز-ئۆزىنى قۇتقۇزۇش، كەسىپ ئارقىلىق جۇڭگونىڭ قالاق قىياپىتىنى ئۆزگەرتىش چاقىرىقىنى ئوتتۇرغا قۇيالىغان. سەنچۇ تەييار كەسىپنىمۇ نېمە قىلىۋەتتىڭ ئەمدى..... +p#Q|o'  
cl3Dwrf?  
يۈزلىرىمنىڭ قىزارغىنىنىمۇ بىلمىدىم. قىيدىغان ھالدا ئۇنىڭغا قارىدىم. ئۇنىڭ تىترەك قوللىرىغا سەل كۈچ كىرىپ قالغاندەك ئىدى.سەن ئوقۇتقۇچۇلۇق كەسىپ توغۇرىسىدا نەچچە كىتاپ ئوقۇدۇڭ؟ مەن ساناشقا باشلىدىم " يېڭى دەرسكە يۈرۈش"'ئوقۇتقۇچىنىڭ تىل سەنئىتى" " ئىجادىي تەپەككۈرۋە ئوقۇتۇش"."مائارىپ دوقمۇشىدىكى خىياللار" سانىغان كىتابلىرىم 20 مىگىمۇ يەتمىدى...ئۇ ئەمدى ماڭا ھۇمۇيىپ قارىدى.ئۇنداقتا تۈۋەندىكى تەكشۈرۈش گىراپىسىنى توشقۇزۇپ كۆر. مەن گىرافىنى قۇلۇمغا ئالدىم .سىز كۈندە كەسپىڭىزگە دائىر ماتىرىيال كۆرەمىسىز؟ شىنجاڭ مائارىپ گېزىتى ياكى مائارىپ ژورنىلى كۆرەمسىز؟ توردا كەسىپداشلىرىڭىز بىلەن كەسىپ توغرىسىدا داۋاملىق پىكىرلىشەمسىز؟ ئۆزلىگىڭىزدىن ئۆگىنىش ۋاقتىڭىز قانچىلىك ؟ ھەر سائەتلىك دەرسنى ئوچۇق دەرس قىلىدىغاندەك ھالەتتە ئۆتەلەمسىز؟ بالىلارنىڭ پېسخىكىلىق ئاجىزلىقىنى يېڭىشنى دەرس لايىھىڭىزگە كىرگۈزەمسىز؟ بىر كۈندە ئەڭ كۆپ قىلىدىغان ئىشىڭىز نېمە؟ .... "=ogO/_Q"  
($A0u mW1%  
مەن جاۋاپ يېزىپ بولدۇم ئۇ بېشىنى چايقىدى. ئۇنىڭ بېشى،ئكلۈمگە ھۆكۈم قىلىنىپ بېشى قىلىچ بىلەن كېسىلىپ تېنىدىن جۇدا بولۇشقا ئاز قالغان باشتەك ، بويۇن كونتۇروللىقىنى يوقاتقاندەك كۆرۈندى... /~ B \1  
= h se2f  
-ئەپسۇس تۇلىمۇ ئەپسۇس سېنىڭ ئەڭ كۆپ ۋاقتىڭ توردىكى بىھۇدە ئويۇنلارغا كېتىپتۇ ئەمەسمۇ؟! I3$/ #  
%~A$cc  
ئۇ يىراقلارغا تىكىلدى ... eLc@w 
-3 2?]LN}  
ئاستا مۇنۇ مىسرالارنى ئوقۇشقا باشلىدى؛ _onEXrM  
#O2e[ E-  
ئاڭلاڭ قەنى،ئاڭلاڭ قەنى.  %SSBXWP  
~G ZpAPg*  
تەۋپىق بوۋام ئۈنىنى. $IU|zda8  
o}4J|@Hi|4  
ئەسلەپ قويۇڭ hd E?%A  
hi(u L>\  
مائارىپچۈن تۆككەن قىزىل قېنىنى. L% cr `<~  
iB=v >8l%  
تىڭلاڭ ،تىڭلاڭ،تىڭلاڭ يەنە تىۋىشلار، V.k2t$@  
6%&RDrn  
ئۈزۈپ قويدۇق ئاشۇ ئاۋاز سېھرىنى. H Lni zE  
H#+?) 
مەن تەكشۈرۈشنامەمنى قايتا يېزىشقا كىرىشتىم. IT~pp _6g  
|G QFNrNx  
ئاھ! كەسىپ سېنى شۇنداق سۆيگەنلىكىم ئۈچۈن بەزىدە ماگمىدەك ئېرىپ،بەزىدە ئوتتەك يېنىپ، بەزىدە قامغاقتەك ئۇچۇپ ،بەزىدە قارىغايدەك تىك تۇرۇپ ياشاشقا مەجبۇرمەن.لېكىن سېنى قانداق سۆيۈشنى بىلمىگەنلىكىم ، سېنى قانداق تەتقىق قېلىشنى ،ئىلمىي، نەزىريىچانلىق، ئەمىليەتچانلىق ،ئىجادچانلىق دېگەنلەرنىڭ بىرىكىشىدىن ھاسىل بولغان سېھىرلىك ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ،سېستىمىلىق ئوقۇتۇش كۆز قارىشى بولمىغانلىقى ئۈچۈن ئالدىڭدا تىزلاندىم... %bs~%6)  
h5.>};"@ '  
ئويلاپ بېقىڭ ئەجدادىمىز روھىنى، Nhm)bdv]  
Ehv*E  
ئاڭلاپ بېقىڭ يۈرەكلەرنىڭ سۆزىنى. {hLS,Me  
Td`0;R'<}c  
قالدۇرۇپتۇ نېمە ئۈچۈن ئۇنچە كۆپ، = +=k(*  
0y"Ra%Y  
كىتاب،ئەسەر،تالاي مېھنەت-تەرىنى. zeZ}P>C  
@%5$x]^  
ئوقۇتقۇچى ئۆتۈڭ دەرس،دەرسلەر. Ak\w)!?s  
}Z~& XL=  
پاك قەلىبدىن ياڭرىسۇن پاك سادالار. d1`us G"  
`XJU$c  
ئەۋلاد ئۈچۈن سوقسۇن ھەممە يۈرەكلەر، Vf'r6Rf  
KH 
پارازىتلار سۈپۈرىلسۇن مۇنبەردىن. *c[X{  
5DHFxym'  
ئۆگەن،ئۆگەن تىرش تىرماش مەڭگۈگە، tWNz: V  
RSNukg  
تالاي ئەۋلاد يەنە باقار ئىزلارگە، Felu`@b  
483BrFV  
بۈگۈن كەتسە،قۇرۇق پېتى مەنىسىز، )_bR"!Z  
xJvM l`2;  
ئەتە قالماس بىزدىن بىرەر نەتىجە. * 7ki$f!  
tr]=q9  
ئۆگەن،ئۆگەن تىرش تىرماش مەڭگۈگە، 8H>: C (h  
)$*T>.JA  
تالاي مۈشكۈل تالاي ئىشلار ئالدىڭدا. OZ*V7o  
vGK'U*gGD  
بۈگۈن ئەتە، بۈگۈن ھەممە ئەمەسمۇ؟ `&.]>H)N*  
!N4?>[E  
ئۆگەن دوستۇم جان تەسەددۇق بولغىچە....
x"@Y[  
!5rja-h  
o(,u"c/Or  
QGtKu:c.81  
#tyHjk  
$7{|  
بۇ بىر يىل ئىلگىرى يېزىلغان نەرسىلەر  يوللاپ قويغۇم كەلدى.

tawpek 2011-07-05 12:34
ئەجەپ كىچىكىپ كۆرۆپتىمەن. (\ `knsE!  
IxwOzpr  
مىنىڭمۇ  بىر تەكشۈرۈش نامە يىزىپ باققۇم  كىلىۋاتىدۇ  رايۇنىمىزدىكى  مائارىپ ئومومىيلىقىنى گەۋدىلەندۈرۈپ. @,i_ KN6C  
l^x5m]Kt  
<lh+mrXm  
ئۇ لىكسىيەلەرنى  مەكتەپتىن تەكلىپ قىلىپ ئورونلاشتۇرغاندۇ  ھەقىچان. lgTav s  
-[?q?w!?  
بىزنىڭ مۇدىرلىرىمىزمۇ تەكلىپ قىلىدۇ. nfck3h  
:70cOt~Z  
كەنىتتىكى ئۈچ پىشقەدەم ، سىياسى قانۇن  مۇدىرى  دەپ  يىزىلىق ساقچىخانىنىڭ باشلىقى، تەشۋىقات بۆلۆمىنىڭ تەشۋىقاتچىللىرى  دىگەنلەرنى. 6P;JF%{J  
s }q6@I  
سىزدەك ئارىسلانغا  قاراپلار  باش بولغان كىشىنىڭ ئارىسلانلىقى چىقىپ تۇرىدۇ. IGs!SXclCs  
5S:#I5Wa  
ئالدىنقى  قىتىم  قارامايدىكى  ئانىلار  سالونى، كورلىدىكى  ئابدۇقادىر جالالىدىننىڭ تەكلىپىك نۇتۇقلىرىدىن سۆيۆنگەنتىم،  بۇدا  بۇنى  ئاڭلاپ  شۇنداق سۆيۆندۆم، A][\ L[8X  
h0`@yo  
قاچانمۇ  بىزنىڭ  باشلىقلىرىمىز ئىچكى ئامىلنىڭ مۇھىملىقىنى  تونوپ  يىتەر؟

yaxar 2011-11-17 18:37
قانچىلىك كەسىپكارلىرىمىز، بولۇپمۇ مۇئەللىم، مۇئەللىمەلىرىمىز ئۆز كەسپى ئالدىدا ئۇزچاقتەك ئۇدۇلدىن- ئۇدۇل، ئويلىغانلىرىنى، ھىس قىلغانلىرىنى، بولۇپمۇ ئۆزىدىكى رىئال ئەمىلىيەتنى راسچىللىق بىلەن، يوشۇرۇپ قالماي، يالغاننى ئارلاشتۇرماي سەمىمىلىك بىلەن ئوتتۇرىغا قويالايدىغاندۇ دەپ ئويلاپ قالدىم، يۈرۈگۈمنى تۇتۇپ باقسام باشقىلاردىن تەلەپ قىلغاننى ئەمىلىيەتتە ئۆزۈممۇ قىلىشقا خىجىل بولسام كىرەك، چۈنكى ئۆزۈمنىڭمۇ كەسىپ ئالدىدا گۇناھكارلاردەك تىزلانماي تىك تۇرالىشىمغا ئىشەنچىم يوق، رەخمەت سىزگە ئۇزچاق، بۇ يازمىڭىز ئارقىلىق ماڭا ئوخشاش «مەن خىلى مۇكەممەل كەسپ ئىگىسى» دەپ گىدىيىپ يۈرگەنلەرنىڭ بىتاپ غۇرۇرىغا شىپالىق قامچىدىن بىرنى راسا كىلىشتۈرۈپ ئۇرۇپسىز، بۇ قامچىڭىز بىلەن كىسەلنىڭ تۈپ يىلتىزىدىن شىپا تىپىشى ناتايىن، بىراق گۇناھ تۇيغۇسى بىلەن بىتاپ غۇرۇر بىر قىتىم سىلكىنسىمۇ مەسئۇلىيەت، بۇرۇچ تۇيغۇسى ھازىرقىدىن بىر ھەسسە يۇقرى كۆتىرىلىدۇ.

مىېھرىما 2014-01-07 14:23
مەن بۇ تەكشۈرۈش نامنى ئاچسام ئۆچۇرۇلدىمۇ نىمە؟ كۆرەلمىدىم. يوللاپ قويساڭلاچۇ بىزمۇ تەڭ بەھرىلىنەيلى.

مىېھرىما 2014-01-15 19:10
نىمىشقا كۆرۈنمەيدۇ؟ مەن كۆرۈپ باقاي دىگەنتىم ياردەم قىلىڭلار.

ئەكبەرنىياز 2014-02-13 03:20
بىزگە شۇنداق ئېنىق كۆرۈنۈۋاتىدۇ ، يەنە بىر سىناپ بېقىڭە بولمىسا !!! بۇ تېمىنى ئۇقۇغاندىن كىيىن مەنمۇ ئۆزۈمنى بىر تەكشۈرۈپ بېقىش نىيىتىگە كېلىپ قالدىم !!!

نۇزۇگۇم 2014-04-25 18:25
مەزمۇنعا ئەمەس ،شەكىلگە ،جەريانعا ئەمەس ،نەتىجىگە،ئۉنۉمگە ئەمەس،ۋەزىپە تاماملاشقا ئەھمىيەت بىرلۋاتقان بۇ كۉنلەردە ‹‹شەرەپلىك ۋە مۇقەددەس››حىزمەت دەپ تەرىپلندىعان ئۇقۇتقۇچىلىق كەسپىي ئالدىدا ئۉزىمىزنى تەكشۉرۉپ باقىدعان بولساق،حىجىللىقتىن ئۉزىمىزنى قەيەرگە قۇيارمىز؟مائارىپمىزدىكى قاتمۇ-قات شەكلۋازلىقلار ئەۋلات ئۉچۉن سۇقىۋاتقان تالاي ئويعاق يۉرەك ئىگىلىرىنى كەسىپ ئالدىدا گۇناھكار قىلىۋەتتى. ۋىجدانىمىزعا سىگىنال بەرگۉچى ئىسىل يازمىڭىزعا رەھمەت.

رەيھان 2014-04-28 16:56
يۇقارقى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ بايالىرى ھەقىقەتەن ياخشى بولۇپتۇ بىز ئادەم تەربىيەلەشتە شەكىلۋازلىق قىلىۋاتىمىز. باشقىلاردىن سۆز ئاچقىلى بولارمۇ ؟ ھەر بىر ئوقۇتقۇچى ئولتۇرۇپ راسا ئوبدان تەكشۇرۇپ باقساق بولغۇدەك


查看完整版本: [-- مېنىڭ تەكشۈرۈشنامەم --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled