uzqak |
2011-05-10 12:06 |
مېنىڭ تەكشۈرۈشنامەم
كەسىپ ۋە مەن `bcCj~j XMm(D!6 كەسپىم ئالدىغا تەكشۈرۈشنامەمنى ئېلىپ بېرىشتىن بۇرۇن بىر نەچچە ۋاقىتتىن بۇيانقى مەكتىۋىمىزدىكى ئۆزگۈرۈشلەرنى دىققىتىڭىزگە سۇنماقچىمەن. x*0mmlCb 6Y/TqI[
2010-يىلى 3-ئاينىڭ 22-كۈنى مەكتىۋىمىزگە مەركىزى ئوقۇتۇش تەتقىقات ئىشخانىسىدىن بىر تەتقىقاتچى تەكلىپ قىلىندى. سۆزلەنگەن لېكسىيە" ھېسىيات ئادەمنى تاۋلايدۇ، دەرسخانە ھىسىيات ئالماشتۇرۇش سورىنى"2010-يىلى 4-ئاينىڭ 16-كۈنى ئاپتۇنوم رايۇنلۇق ئوقۇتۇش تەتقىقات ئىشخانىسىدىن بىر مۇتەخىەسسىس لېكسىيە سۆزلىدى مەزمونى" ئومۇم تەكرار دەرسىنى قانداق لايىھىلەش ۋە ئۆتۈش"2010-يىلى 4-ئاينىڭ 21- كۈنى ئاپتۇنومدىن يەنە بىر مۇتەخەسىس لېكسىيە سۆزلىدى مەزمونى"تۇللۇقسىزنى پۈتتۈرۈش ئىمتىھانىدىكى يورۇق نۇقتىلار" 2010-يىلى 4-ئاينىڭ 26 -كۈنى ئاپتونۇم رايۇنلۇق ئوقۇتۇش تەتقىقات ئىشخانىسىدىن لېكسىيە سوزلىدى مەزمونى " ئۇمۇم تەكرار دەرسىنى ئۆتۈش ۋە باھالاش" 2010 -يىلى 5-ئاينىڭ 12- كۈنى يەنى بىر مۇتەخەسىس كەلدى .لېكسىيە مەزمونى" كىلاسسىك ئەدەبىياتتىن پايدىلنىپ ئوقۇغۇچىلاردىكى قىممەت قارىشىنى يېتىلدۈرۈش" 2010-يىلى 5-ئاينىڭ 17-كۈنى بېيجىڭ شەھەرلىك ئائىلە تەتقىقات مەركىزىدىن مۇتەخەسىس كېلىپ لېكسىيە سۆزلىدى مەزمونى" پەرزەنتلەر ئۇچۇرايدىغان مەسىلىلەر ۋە ھەل قىلىش ئۇسۇللىرى "(بۇ ئاتا-ئانىلار مەكتىۋىنى كۈچەيتىش مەقسىتىدە ئاتا-ئانىلارغا ئورۇنلاشتۇرغان ئۆگىنىش، مەنمۇ شۇ ئاتا-ئانىلارغا قوشۇلۇپ ئاڭلاپ باقتىم. بۇنداق ئۆگۈنۈشلەر يەنە بار)مانا بۇ بىزنىڭ مەكتەپ ئىلمىي تەرەققىيات كۆز قارىشىنى ئۆگۈنۈش ۋە كۈچەيتىش، ئادەمنى ئاساس قىلىشنى ئىلگىرى سۈرۈش ئۈچۈن ئېلىپ بارغان پائالىيەتلەر. مەن يالغۇز، ئەمما نۇرغۇن خىياللارنىڭ جور بولۇشى بىلەن بۇ لېكسىيەلەرنى ئاڭلىدىم. ... يۈسۈپ خاس ھاجىپ بوۋامنىڭ ئىت ۋە ئارسلاننىڭ باشچىلىقى توغۇرسىدا يازغان قۇرلىرى كۆز ئالدىمدىن يالت قىلىپ ئۆتتى .ئۆزەممۇ بىلمىگەن ئاساستا ئاھ! دەپ تولغىنىپ سالدىم .مۇنۇ سۇڭ فامىلىلىك مەكتەپ مۇدىرىمىزنىڭ كاللىسىنى كېلونلاپ كۆپەيتكىلى بولسا نەقەدەر ياخشى بۇلاتتى. .ئۇ يېقىندا مەكتەپ دەرىسى قىلىپ كۇڭزى تەلىماتلىرىدىن "ئۇستاز شاگىرت قىبلىنامىسى"نى تۈزۈپ كېلاسسىك ئەسەرلەرنى ئۆگۈنۈش قىزغىنلىقىنى قوزغىدى...يۇقارقى ئۆگۈنۈشلەرنىڭ ھەممىسىنى مەكتەپ ئۆزى تەشكىللىگەن .... 0xpE+GY Nj;G%KAP
مەن تەكشۈرۈشنامەمنى كۈتۈرىپ كەسپىم ئالدىغا كەلدىم.مەن بارغاندا ئۇ قولىغا مەمتىلى ئەپەندى ھەققىدىكى كىتابنى ئېلىپ ئولتۇراتتى. ئۆي ئىچىگە بىر قۇر نەزەر سالدىم .ئۇ تاملىرىغا "بارلىقىمىز بالىلار ئۈچۈن.""مائارىپ ھەر بىر ئەقىل ئېگىسى ئۆمۈرۋايەت مۇھاكىمە قىلىشقا تىگىشلىك مەڭگۈلۈك تېما" " مائارىپ ئۆز نادانلىقىمىزنى ئىلگىرلىگەن ھالدا بايقاپ چىقىش دېمەكتۇر " "جاپالىق يولدىن ئۆزىنى قاچۇرغان تەربىيە ھەقىقى ،قەيسەر ، باتۇر ئادەملەرنى يېتىلدۈرەلمەيدۇ" دېگەندەك ئۈزۈندىلەرنى چاپلىۋالغان ئىدى. كىتاب تۇتقان قوللىرى كىتابنىڭ ۋەزىنىنى كۆتۈرەلمەيۋاتقاندەك تىترەپ تۇراتتى . يېزىلغان لوزىنكىلار بولسا دەرىزىلەردىن كىرگەن سوغۇق شامالدا قالايماقان ئۇچۇپ ،تولغىناتتى...ئۇ تىترەك قولىنى ماڭا سۇندى سېنى بەك ئۇزاق كۈتتۈم كەلمىدىڭ، ھېچ كەلمىدىڭ...بوپتۇ ئەمدى بولسىمۇ تەكشۈرۈشنامەڭنى ئوقۇ دىدى.مەن ئوقۇشنى باشلىدىم.... T.iVY5^< }ygxmb^@Z كەسىپ مېنى كەچۈرۋەتكىن بىر نۆۋەت، iM{UB=C AX2On}&bf بىر نۆۋەتتە كەتتى تۈمەن بىر نۆۋەت. L+d4&x rc)vVv ئاغرىنمايمەن ، كەلمىسىمۇ بىر نۆۋەت، /2AeJH\- h?`'%m?_b ئوقۇتقۇچى بولۇپ ياشاي ھەر نۆۋەت. 8i'EO6
h@"u==0 مەن كەسىپ ئالدىدا تىزلاندىم.ئۈمچىيىپ پوتلامنى ئېقىتىپ تازا بىر يىغلاي دىدىم-يۇ ، كۆزلىرىمدىن ياش تۆكىلمىدى . تارىمنىڭ قاغجىرغان ۋۇجىدىدەك، لوپنۇرنىڭ سۇسىز جىسمىدەك، توغراقنىڭ قاغجىراشتىن يېرىلغان قوۋزاقلىرىدەك سۇسىز جىسمىمدىن ئۆز ئەھۋالىمغا ئىچىنغۇدەك چىن پۇشايماندىن پۈتكەن چىن ياشمۇ چىقمىدى..... LwS>jNJ
x C4/p5J كەسىپ ماڭا سىنچىلاپ قاراپ؛ سۆزىنى داۋام قىلدى؛ u!K5jqP %)@3V8 OI -سەن كەسىپ ھەققىدە قانداق كىتاپ ئوقىغان ؟ p:q?8+W-r }_"<2|~_ - مەن كەسىپ ھەققىدە لىياڭچىچاۋنىڭ "كەسىپنى قەدىرلەش" نامىدىكى ئەسىرىنى ئوقىغان. @E@5/N6M t+`>zux5(T ھىم ياخشى ھە نېمە بولسا شۇنى بولسىمۇ ئوقۇپسەن .ئۇنىڭدىكى ئىلمىي ھېكىمەتنى مەن ساڭا ئېيتىپ بېرەي؛ كەسىپ قانداق تاۋاققا ئىگە بولغىنىڭ بىلەن ئەمەس قانداق ئىشتىياق قىلىپ ئىشلىگىنىڭ بىلەن ئۆلچىنىدۇ. كەسىپ ھەقىقى كەسىپ مۇقامىغا يېتىش ئۈچۈن تەتقىق قىلىنىشى ، ئۆگۈنۈشى، يەنە ئۆگۈنۈلىشى كېرەك.ئەڭ مۇھىمى لىياڭچىچاۋ ئەينى ۋاقىتتا كەسىپ ئىگەللەش، كەسىپ ئارقىلىق باشقىلارغا مەنپەت يەتكۈزۈش، كەسىپ ئارقىلىق ئۆز-ئۆزىنى قۇتقۇزۇش، كەسىپ ئارقىلىق جۇڭگونىڭ قالاق قىياپىتىنى ئۆزگەرتىش چاقىرىقىنى ئوتتۇرغا قۇيالىغان. سەنچۇ تەييار كەسىپنىمۇ نېمە قىلىۋەتتىڭ ئەمدى..... +p#Q|o' cl3Dwrf? يۈزلىرىمنىڭ قىزارغىنىنىمۇ بىلمىدىم. قىيدىغان ھالدا ئۇنىڭغا قارىدىم. ئۇنىڭ تىترەك قوللىرىغا سەل كۈچ كىرىپ قالغاندەك ئىدى.سەن ئوقۇتقۇچۇلۇق كەسىپ توغۇرىسىدا نەچچە كىتاپ ئوقۇدۇڭ؟ مەن ساناشقا باشلىدىم " يېڭى دەرسكە يۈرۈش"'ئوقۇتقۇچىنىڭ تىل سەنئىتى" " ئىجادىي تەپەككۈرۋە ئوقۇتۇش"."مائارىپ دوقمۇشىدىكى خىياللار" سانىغان كىتابلىرىم 20 مىگىمۇ يەتمىدى...ئۇ ئەمدى ماڭا ھۇمۇيىپ قارىدى.ئۇنداقتا تۈۋەندىكى تەكشۈرۈش گىراپىسىنى توشقۇزۇپ كۆر. مەن گىرافىنى قۇلۇمغا ئالدىم .سىز كۈندە كەسپىڭىزگە دائىر ماتىرىيال كۆرەمىسىز؟ شىنجاڭ مائارىپ گېزىتى ياكى مائارىپ ژورنىلى كۆرەمسىز؟ توردا كەسىپداشلىرىڭىز بىلەن كەسىپ توغرىسىدا داۋاملىق پىكىرلىشەمسىز؟ ئۆزلىگىڭىزدىن ئۆگىنىش ۋاقتىڭىز قانچىلىك ؟ ھەر سائەتلىك دەرسنى ئوچۇق دەرس قىلىدىغاندەك ھالەتتە ئۆتەلەمسىز؟ بالىلارنىڭ پېسخىكىلىق ئاجىزلىقىنى يېڭىشنى دەرس لايىھىڭىزگە كىرگۈزەمسىز؟ بىر كۈندە ئەڭ كۆپ قىلىدىغان ئىشىڭىز نېمە؟ .... "=ogO/_Q" ($A0umW1% مەن جاۋاپ يېزىپ بولدۇم ئۇ بېشىنى چايقىدى. ئۇنىڭ بېشى،ئكلۈمگە ھۆكۈم قىلىنىپ بېشى قىلىچ بىلەن كېسىلىپ تېنىدىن جۇدا بولۇشقا ئاز قالغان باشتەك ، بويۇن كونتۇروللىقىنى يوقاتقاندەك كۆرۈندى... /~
B
\1 =
hse2f -ئەپسۇس تۇلىمۇ ئەپسۇس سېنىڭ ئەڭ كۆپ ۋاقتىڭ توردىكى بىھۇدە ئويۇنلارغا كېتىپتۇ ئەمەسمۇ؟! I3$/# %~A$cc ئۇ يىراقلارغا تىكىلدى ... eLc@w | |