查看完整版本: [-- سۈيۈملۈك سىنىپ مەسئولىم --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> نەسىرى ئەسەرلەر -> سۈيۈملۈك سىنىپ مەسئولىم [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

uzqak 2011-05-10 11:56

سۈيۈملۈك سىنىپ مەسئولىم

تۇللۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپنى پۈتتۈرىشىمگە 50 نەچچە كۈنلا قالدى. بىر خىل قىيالماسلىق ھېسىياتى مېنى قىينىماقتا. مەن يەنە 50 نەچچە كۈندىن كېيىن سىنىپ مەسئولۇم ۋە ساۋاقداشلىرىمدىن ئايرىلىمەن.ئوقۇتقۇچۇمغا قانداق رەخمەت ئېيتىشنى ئويلاپ قالدىم. «ئۇنىڭغا رەخمەت ئېيتىشىم كېرەك» بۇ سۆزنى ئۆزەمگە نەچچە قىتىملاپ تەكرارلىقىنىمنى ئۆزەممۇ بىلمەيمەن. ;f;A "  
خىياللىرىم تۇللۇقسىز بىرىنچى يىللىققا قۇبۇل قىلىنغان شۇ مىنوتلارغا قايتۇرۇپ كەلدى. grD[7;1~:)  
«مۇئەللىم قاندىغاراقتۇ؟ ئەرمىدۇ ؟ ئايالمىدۇ؟ ئۇنىڭ ئاچچىقى يامان بۇلۇپ قالسى-زە؟» شۇ خياللار بىلەن 2-ئوتتۇرا مەكتەپكە كېلىپ قالغىنىمنىمۇ تۇيماي قاپتىمەن. >+ ,w2m@0  
-قوش تىل سىنىپقا تىزىمغا ئالدۇرامتىڭىز؟ جاراڭلىق، ئامما يىقىملىق ئاۋازدىن چۈچۈپ ئەتراپىمغا قارىدىم .ئوقۇغۇچىلارنى كۈتۈۋېلىش ئورنىدا چىچى بۈدۈرە ، سىپتە كىيىنگەن ، چېھرىدىن  مىھرىبانلىق چىقىپ تۇرىدىغان بىر ئۇيغۇر ئوقۇتقۇچى تۇراتتى. ئەسلىدە بارلىق سىنىپ مەسئولىرى دەرۋازا ئالدىغا تىزىلىپ يېڭى كەلگەن ئوقۇغۇچىلارنى قارشى ئالىدىكەن.ئوقۇتقۇچۇم بىلەن تۇنجى كۆرۈشۈش مۇشۇنداق باشلاندى. Cws;6i*=@  
ئوقۇغۇچىلار تىزىمغا ئالدۇرۇپ بولدۇق .ئەتىسى مۇئەللىم سىنىپ ئىچىدە «ئوقۇش باشلاش يىغى»ئاچتى. يىغىن ماۋزوسى« سىز مەن بىلەن دوسلىشىشنى خالامسىز؟» ئىدى. مۇئەللىم ئالدىن تەييارلىغان گىرافىكنى قۇلۇمىزغا تارقاتتى. گىرافىكنىڭ باش تەرىپىگە «مەن سىز بىلەن تۇنۇشۇشنى ۋە دوست بۇلۇشنى خالايمەن.»دەپ يېزىلغان بۇلۇپ، ئۇنىڭدىن باشقا ، ئوقۇتقۇچىمىز ئۆزىنىڭ يىشى، قىزىقىشى، قاتارلىقلارنى يېزىش بىلەن ئوقۇغۇچىلار تولدۇرۇشقا تىگىشلىك مۇنداق مەزمونلارنى كىرگۈزگەن ئىدى. ئوقۇغۇچىنىڭ ئىسىم-فامىلىسى،ئائىيلە ئەھۋالى، قىزىقىشى ئەڭ ياخشى كۆرىدىغان دەرسى ،ياخشى كۆرىدىغان ئوقۇتقۇچىنىڭ ئارتۇقچىلىقى ، ۋە بۇ مەكتەپكە يەنى «قوش تىل »سىنىپىدا ئوقۇش مەخسىتى قاتارلىق مەزمونلار  بار ئىدى. گىرافىكنى تولدۇرۇپ بولغاندىن كېيىن مۇئەللىم گىرافىكنى يىغىپ ئېلىپ چىقىپ كەتتى. ئىككىنچى ھەپتىسى سىنىپ يىغىنىدا « يېزىقىمىز يىغلاپ قالمىسۇن» مەزمونىدىكى سىنىپ يىغىنى دەرسى ئۆتۈلدى. ئەسلىدە گىرافىكنى تولدۇرغاندا كۆپ قىسىم ئوقۇغۇچىلاردا ئىملا خاتالىقى كۆرۈنگەن ئىكەن. شۇنداق قىلىپ مۇئەللىم بىلەن تېز چىقىشىپ كەتتۇق . .. d]A.=NAc  
8-يىللىققا قەدەم قويغاندا ئۆزىمىز سىنىپ يىغىنلىرىنى لايىھىلەپ ئوقۇتقۇچىغا تەستىق سالدۇرۇپ،سىنىپ يىغىنىنى ئۆزىمىز  ئاچالايدىغان بولدۇق . ھايت -ھۇيت دېگۈچە 9 -يىللىققا قەدەم قويدۇق. ئەپسۇس مۇئەللىمگە ئازراق كېلىشمەسلىك كىلىپ قالدى. يەنى 2010-يىلى 12-ئاينىڭ 14-كۈنى يامغۇر يېغىپ ، يول تېيلىغاق بۇلۇپ كەتكەچكە ،مۇئەللىم ئىشتىن چۈشۈپ كېتىۋېتىپ تېيلىپ يىقىلىپ قۇلىنى سۇندۇرۋالدى. ئوڭ قۇلى بولغاچقا ئۈچ ئايغا يىقىن دەمىلىش قىلدى .لېكىن مۇئەللىمنىڭ يىقىملىق ئاۋازىنى تېلفۇندا كۈندە دىگۈدەك ئاڭلاپ تۇردۇق... Ibf~gr(j  
يىقىندىن بۇيان دەرسلىرىمىز ئۆتىلىپ بولۇپ، تۇللۇقسىزنى پۇتتۇرۈش ئىمتىھانىغا تەييارلىقنى باشلىۋەتتۇق. B":9C'tip  
بۇ جەرياندا مۇئەللىم ئۆزىنىڭ ئوقۇتۇش جەھەتتىكى ئەقىلللىقلىقىنى يەنە بىر قېتىم نامايەن قىلدى. ;X_bDiG$  
مۇئەللىم بىزدىن تۇللۇقسىزنىڭ ئالتە قىسىم تىل-ئەدەبىيات كىتابىنى ئېلىپ كېلىشنى تەلەپ قىلدى. بىزگە بىر ھەپتە ۋاقىت بېرىپ ،دەرسلىكتىكى ئەسەرلەرنى ژانىر تۈرى بويىچە ئايرىش، ئۇلارنىڭ پەرقى ،ئوخشاشلىقى ئۈستىدە ئىزدەندۇق. ھېكايىلەرنى خۇلاسە قىلىپ بولغاندىن  كېيىن  ئوقۇتقۇچىمىز «شىنجياڭ مەدەنىيەت ژورنىلى»دىكى  ئابدۇرەھمان ئەزىز ئوغلى قەلىمىدىكى «سەھرا بازىرىدىكى ھېكايە» سەرلەۋىلىك ھېكايىنى ئوقۇپ بەردى. ھېكايە ۋەقەلىكىنىڭ قىزىقارلىقلىقىدىن ھۇزۇرلانساق، كىراكەشنىڭ قەلب دۇنياسىغا سىڭىپ كەتكەن سەمىيمى ،ئاقكۆڭۈللىكىدىن تەسىرلەندۇق. ھېكايە ئوقۇلۇپ بولغاندىن كېيىن مۇئەللىم ؛ IRhi1{K$"  
-بۇ ھېكايە ئارقىلىق بىز ئۆگىنىپ ئۆتكەن قايسى ئەسەرلەرنى ئەسلىيەلدىڭلار؟ دىگەندەك سۇئاللارنى قويدى. بىز ئۆزىمىز بىلىپ بىلمەيلا قىزغىن مۇنازىرە قاينىمىغا چۆكتۇق. مېنى تېخىمۇ ھەيران قالدۇرغىنى مۇئەللىم ئابدىكېرەم ئابلىزنىڭ ئېپىزوتلىرىدىن ئۇستۇلىق بىلەن پايدىلانغان ئىدى. ئېپىزوتلارنى كۆرۈشتىن بۇرۇن مۇئەللىم ئېپىزوتلاردا نېمە مەدىھلەنگەن؟ نېمە تەنقىدلەنگەن؟ سىزنىڭچە قايسى سۆزلەر يەرلىك شېۋىگە تەۋە ؟ تۇراقلىق ئىبارىلەر قوللانغانمۇ دىگەندەك سۇئاللارنى لايىھىلىگەن بۇلۇپ بۇلۇپ بىز كۈلكە ئىچىدىن تىل-ئەدەبىيات دەرسىمىزگە دائىر بىلىملەرنى قېزىۋالاتتۇق. ئەڭ مۇھىمى بىز ئەدەبىياتنىڭ تۇرمۇشىمىزنىڭ ھەر قايسى قاتلاملىرىغا سىڭگەنلىكىنى ھېس قىلاتتۇق... uzoI*aqk-s  
تۇللۇقسىز ئوتتۇرىدىكى ئوقۇش ھاياتىم مەزمونىنىڭ موللىقى بىلەن مېنىڭ بالىلىق قەلبىمگە ئۇنتۇلغۇسىز ئەسلىمىلەرنى قالدۇردى...سىنىپ مەسئولۇمدىن  ئايرىلىشقا 50 نەچچە كۈن قالغان بۇ دەقىيقىلەردە كۈندىلىك خاتىرەمنى ۋاراقلاپ ئولتۇرۇپ ،ئوقۇتقۇچۇمنىڭ يازغان باھا سۆزلىرىنى قايتا -قايتا ئوقىماقتىمەن .«قىزىم كىچىك ئىشنى ياخشى قىلالمىغان ئادەم چوڭ ئىشنى ياخشى قىلالىشى ناتايىن،شۇڭا كۈندىلىك مۇھىم ئىشىڭىزنى ياخشى ئورۇنلاشتۇرۇڭ»« قىزىم ؛ ياخشىلىق مەڭگۈلۈك تېما، بىرەر ئىشنى ياخشى قىلىپ قۇيۇپ باشقىلارنىڭ بىلمەسلىكىدىن ئەنسىرەش ھاجەت ئەمەس، ئۇنى ھامان بىر كۈنى باشقىلار بايقايدۇ.  يامان ئىشنى قىلىپ قۇيۇپ باشقىلار تۇيمايدۇ دىمەڭ، ئۇنى ھامان بىر كۈنى باشقىلار بىلىپ قالىدۇ .شۇڭا مىننەتلىك ئىشتىن ساقلىنىڭ» «قىزىم مەسىلىگە ئۇچۇراشنىڭ ئۆزى بىر پۇرسەت ،ئادەم پەقەت مەلۇم مەسلىنى ھەل قىلىش جەريانىدىلا ئاندىن ھەقىيقى ئۈگەنگۈچىگە ئايلىنىدۇ، مەسىلىدىن قىچىش دەل ئۆزىدىن قىچىش دېمەكتۇر» «دۇنيادىكى ئەڭ ئۇلۇغ دوستلۇق ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچى ئوتتۇرسىدىكى دوستلۇق» .بۇ قۇرلاردىكى ئالەمچە سۆيگۈلەرگە جاۋاپ قايتۇرۇشقا قەزدارمەن. n!aA<  
سۆيۈملۈك سىنىپ مەسئولۇم جاپا چەكتىڭىز،  مەن قاتارلىق غۇنچىلىرىڭىزنىڭ پۇرەكلەپ ئىچىلىدىغانلىقىغا ئىشىنىڭ! سىزگە سالامەتلىك ،ئۇزاق ئۈمۈر تىللەيمەن. e{Q;,jsh  
l4s*+H$vd?  
9-يىللىق 10-سىنىپ ئوقۇغۇچىسى مەرىپەت مەخمۇت  يازمىسى

koksangun 2011-05-12 01:21
ئوقۇغۇچىلار ئەسەرلىرىگە مەخسۇس سەھىپە ئاجرىتىش ۋاقتى يېتىپ كەلدى ، نۇرغۇن ئوقۇغۇچىلىرىمىزغىمۇ ئىجادىي ئەسەرلىرى ئۈچۈن مۇنبەر ھازىرلاپ بېرىش زۆرۈرىيىتى بار . ?gsPHPUS  
ئۇزچاقنىڭ  ھەرىكىتىدىن ئۇنىڭ تەلەپچان ، مەسئۇلىيەتچان ئوقۇتقۇچى ئىكەنلىكىنى كۆرىۋېلىش تەس ئەمەس . رەھمەت يوللىمىڭىزغا ، ئەسەرلىرىڭىز بىلەن تەۋپىق مۇنبىرى كۈنسىرى جانلىنىۋاتىدۇ ...

tawpek 2011-07-05 12:18
بۇ مەن ئۈچۈن بىر نەسىرلا ئەمەس بەلكى ئاچقان يەرگە بارغان بىر ئوقوتوش تەتقىقات ماقالىسى بولدى. f,|g|&C  
;^TSla+t+  
^e]O-,UBk  
يىغىن ماۋزوسى« سىز مەن بىلەن دوسلىشىشنى خالامسىز؟» ئىدى. مۇئەللىم ئالدىن تەييارلىغان گىرافىكنى قۇلۇمىزغا تارقاتتى. گىرافىكنىڭ باش تەرىپىگە «مەن سىز بىلەن تۇنۇشۇشنى ۋە دوست بۇلۇشنى خالايمەن.»دەپ يېزىلغان بۇلۇپ، ئۇنىڭدىن باشقا ، ئوقۇتقۇچىمىز ئۆزىنىڭ يىشى، قىزىقىشى، قاتارلىقلارنى يېزىش بىلەن ئوقۇغۇچىلار تولدۇرۇشقا تىگىشلىك مۇنداق مەزمونلارنى كىرگۈزگەن ئىدى. ئوقۇغۇچىنىڭ ئىسىم-فامىلىسى،ئائىيلە ئەھۋالى، قىزىقىشى ئەڭ ياخشى كۆرىدىغان دەرسى ،ياخشى كۆرىدىغان ئوقۇتقۇچىنىڭ ئارتۇقچىلىقى ، ۋە بۇ مەكتەپكە يەنى «قوش تىل »سىنىپىدا ئوقۇش مەخسىتى قاتارلىق مەزمونلار  بار ئىدى. گىرافىكنى تولدۇرۇپ بولغاندىن كېيىن مۇئەللىم گىرافىكنى يىغىپ ئېلىپ چىقىپ كەتتى. ئىككىنچى ھەپتىسى سىنىپ يىغىنىدا « يېزىقىمىز يىغلاپ قالمىسۇن» مەزمونىدىكى سىنىپ يىغىنى دەرسى ئۆتۈلدى. ئەسلىدە گىرافىكنى تولدۇرغاندا كۆپ قىسىم ئوقۇغۇچىلاردا ئىملا خاتالىقى كۆرۈنگەن ئىكەن. شۇنداق قىلىپ مۇئەللىم بىلەن تېز چىقىشىپ كەتتۇق . .. Pn,>eD*g  
~<.{z]*O  
SiYH@Wma  
xHCdtloi?I  
كۆپ زىددىيەت چۈشەنمەسلىكتىن بولىدۇ.   كىم  بىلىدۇ  بىز  ياختۇرمايدىغانلارنىڭ قەلبىنىڭ قانچىلىك ئالىيجاناپلىقىنى. gg/ts]$  
Q #X'.](1  
ئەگەر مەن  3-  قىتىم  سىنىپ  ئالسام چوقوم  بۇ ئۇسۇلنى  قوللىنىپ ئاۋۋال ئۆزئارا چۈشەنچىنى  قولغا كەلتۈرىمەن. m*L5xxc!  
d[{!^,%x"  
كۆپ تەشەككۇر. ئەگەر خالىغان بولسىڭىز تەرجىمھالىڭىزنى   مۇشۇ  بەتكىمۇ  بىرىۋەتسەم دەيمەن.

رەيھان 2014-04-28 16:59
ئوقۇغۇچىلارغا مەخسۇس سەھىپە ئاچساق بولاتتى دېگەن گېپىڭىز ماڭا قۇيرۇق مايدەك يارىشىپ كەتتى. ھەقىقەتەنمۇ ئوقۇغۇچىلار ئارىسىدا ئەدەبىياتقا ھېرىسمەن، قەلەم قۇۋۋىتى كۈچلۈك ئوقۇغۇچىلىرىمىز بار، « بۇرۇن چىققان قۇلاقتىن كېيىن چىققان مۇڭۇز ئېشىپ كېتىپتۇ» دېگەن ماقال بار ئەمەسمۇ.

گۇلنىسا 2014-05-14 19:02
tawpek:بۇ مەن ئۈچۈن بىر نەسىرلا ئەمەس بەلكى ئاچقان يەرگە بارغان بىر ئوقوتوش تەتقىقات ماقالىسى بولدى.يىغىن ماۋزوسى« سىز مەن بىلەن دوسلىشىشنى خالام .. (2011-07-05 12:18) 
b- e  
بۇ ئۇسۇل بەكمۇ ياخشى ئۇسۇلكەن مەنمۇ  قوللۇنۇپ  باقسام  بولغۇدەك


查看完整版本: [-- سۈيۈملۈك سىنىپ مەسئولىم --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled