查看完整版本: [-- كۆللېكتىپ دەرس تەييارلىقى ھەققىدە --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئوقوتوش ۋە ئىزدىنىش -> كۆللېكتىپ دەرس تەييارلىقى ھەققىدە [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

uzqak 2011-05-07 15:00

كۆللېكتىپ دەرس تەييارلىقى ھەققىدە

كوللىكتىپ دەرس تەييارلىقى ھەققىدە h1 pEC  
y7~y@2  
1. كوللىكتىپ دەرس تەييارلىقى دېگەن نىمە ؟ !QS j*)V#  
< \EJ:  
 كوللىلتىپ دەرس تەييارلىقى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ پىلانلىق، تەشكىللىك ئاساسىدا ئىش تەقسىم قىلىنىش ، ھەم ھەمكارلىشىپ دەرس بايلىقىدىن ئۈنۈملۈك پايدىلىنىش ئالاھىدىلىكىگە ئىگە  بولغان مائارىپ نەزەرىيىسىگە ماس كېلىدىغان دەرس لايىھەسىنى بارلىققا كەلتۇرۇش جەريانى . Yhte&,D"  
U*4r 
كوللىكتىپ دەرس تەييارلىقى يەككىنىڭ (يەنى شۇ دەرسنى بېرىۋاتققان ئوقۇتقۇچىنىڭ) بىر يىللىق ياكى ئوخشاش  بولمىغان يىللىقلاردىكى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ مەلۇم خىل ئوقۇتۇش مەزمۇنىغا ئاساسەن مۇنازىرە ۋە تەھلىل ئېلىپ بېرىپ، كۆپ نۇقتا ۋە تەرەپلەردىن ئويلىنىپ ئوقۇغۇچىلار ئوچرايدىغان قىيىن مەسەلىلەر ۋە ئوقۇتۇشتىكى قىيىن مەسەللەرنى ھەل قىلىشتىكى ئوقۇتۇش تەتقىقات پائالىيىتى . 7>lM^ :A  
_Wqy, L;J  
كوللىكتىپ دەرس تەييارلاشنىڭ پىرىنسىپ ۋە قائىدىسى بولىدۇ . ئۇ ئوقۇتقۇچىنىڭ كەسپى جەھەتتىكى ئىلگىرىلىشىنى ئاساس قىلىشى ،يەككە ئوقۇتقۇچىنىڭ ئالاھىدىلىكىنى كۆللىكتىپ كۈچىگە  قوشۇپ ، دەرس بايلىقىدىن ئۈنۈملۈك پايدىلىنىپ ، باشقىلار بىلەن بولغان ھەمكارلىقنى كۈچەيتىشكە ئاساس سېلىشى ، مەكتەپ دەرىجلىك دەرسنى تەرەققى قىلدۇرۇشقا ئاساس سېلىپ ، ئوقۇغۇچى ۋە ئوقۇتقۇچى تەرەققىياتىنى ئىلگىرى سۈرۈش ، كونكىرىت ئېيتقاندا قىيىن نۇقتىلارنى  ھەل قىلىش سورۇنى ھازىرلاشتىن ئىبارەت . Qk72ra)  
d}Q% I  
بىز نېمە ئۈچۈن كۆللىكتىپ دەرس تەييارلىقى ئېلىپ بارىمىز ؟ 6n^@Ps  
F?^L^N^  
نوۋەتتە دەرسخانە ئوقۇتۇشىمىزدا ئۈچ چوڭ مەسىلە ساقلانماقتا  بىرىنچى ؛ئوقۇتقۇچى دەرسخانىدىكى ۋاقىتنى بەك كۆپ ئىگىلىۋېلىش ، دەرسنىڭ بېشىدىن ئايىغىغىچە ئۆزى سوزلەپ چىقىش ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئكزلىكىدىن ئۆگىنىش ئىقتىدارىنى تەربىيەلىمەسلىك  . 5th?m>  
t{s*,X\b  
ئىككىنچى ؛ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئائىلە تاپشۇرۇقى ھەددىدىن زىيادە كۆپ بولۇش ،دەرسخانىدىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ پائالىيەت بوشلۇقىغا سەل قاراش ، ئوقۇتقۇچى بىرەر مەسىلىنى سوزلەش بىلەنلا دەرس ۋاقتىنى توشقۇزىۋېتىش ، دەرس بايلىقىنى ئاچماسلىق  ، سوزلەش پۇرسىتىنى ئالاھىدە ئىمتىيازغا ئايلاندۇرۇۋېلىش . P V:J>!]  
Ss%1{s~ok  
ئۈچىنچى ؛ھەر بىر سىنىپتا بىر تۈركۈم ئۆگىنىشتە قىىيىنچىلىقى بار ئوقۇغۇچىلارنىڭ بولۇشى . ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ۋاقىت يەتكۈزەلمىگەنلىكتىن ئاغرىنىشى ۋە دەرسخانىنىڭ كۆڭۈلسىز بولۇپ قېلىشى دەرسخانە ئوقۇتقۇشىنىڭ ئۈنۈمسىز ۋە ۋاقىت ئۆتكۈزۈشى تۈسىنى ئېلىپ قېلىشىنىڭ ئالدىنى ئېلىشى، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆىنىشكە بولغان قىزىقىشىنى قولغا كەلتۇرۇپش ، يەككىنىڭ ئالاھىدىلىكىنى كۆللىكتىپنىڭ كۈچىگە ئايلاندۇرۇپ ، كۆللىكتىپنى تەرەققى قىلدۇرۇش، شۇ ئاساستا مائارىپنىڭ ئىلمى تەرەققىياتىنى قولغا كەلتۇرۇش ئۈچۈن كۆللىكتىپ دەرس تەييارلىقىنى كۈچەيتىش زۆرۈر c]zFZJ6M  
]f0OmUHR5i  
3 . كوللىكتىپ دەرس تەييارلىقىدا نېمىگە بەكرەك ئەھمىيەت بېرىش كېرەك ؟ ^GyZycch  
K{{_qFj@ 
شەكلىۋازلىقتىن ساقلىنىپ ئوقۇغۇچىلارنى ئاساسلىق ئورۇنغا قويۇپ ، مەسئۇلىيەتنى چوڭقۇر تونۇپ  يەككە جەڭ قىلىشتىن ساقلىنىش كېرەك . دەرسخانىدىكى مەسئۇلىيەتسىزلىك  شۇ دەرستىكى ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىنى پەيدا قىلىدۇ . « ئەمەلى ئوقۇتۇش جەريانىدا ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارنىڭ كۆپلەپ مەۋجۇت بولۇپ تۇرۇشى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئىزچىل ئاغرىتىپ كېلىۋاتقان مەسىلە . شۇنداقلا جۇڭگو ۋە چەتئەل پىداگوكلىرى ئۇزۇن مۇددەت باش قاتۇرۇپمۇ تېخى ھەل بولۇنمىغان قىيىن مەسىلە . ئۇلارنىڭ كاللىسى ئىشلىمەمدۇ ؟ياكى ئۇلاردا ئەقلى ئاجىزلىق مەۋجۇتمۇ ؟بۇ مەسىلىگە مائارىپ ئاخىرى جاۋاپ بېرىپ ئۇلارنى ئاجىز ئەمەس ، بەلكى بىلىمنىڭ رادىكال (مەنفى ـ-تەتۇر )يېقىلىشى پەيدا قىلىدۇ ، دېگەن ئىلمى يەكۇننى چىقاردى.  بۇ مەسىلىنىڭ كېلىپ چىقىشتىكى تۈپ سەۋەپ ؛دەرسخانە ئوقۇتۇشىنى يەنى بىزنىڭ قانداق دەرس لايىھەسى تۈزۈپ ، قانداق ئىجرا قىلىشىمىز بىلەن بىلەن مۇناسىۋەتلىك ب.ئوقۇتۇشتىكى سەۋەنلىك جۇغلانمىسى كۆپەيگەنچە ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارنىڭ سانى ئېشىپ بارىدۇ ، شۇنىڭ ئۈچۈن كوللىكتىپ دەرس تەييارلىقىنى ھەقىقى تەتقىقات دەرىجىسىگە كۆتىرىش ، باھالاش _قايتارما ئىنكاس _تۈزىتىش جەريانىنى ئىشقا ئاشۇرۇش زۆرۈر . ئەڭ مۇھىمى ئوقۇتقۇچى ئوقۇتۇش جەريانىدا قىيلىنۋاتقان نۇقتا بىلەن،ئوقۇغۇچى قىيلىنۋاتقان نۇقتىنى توغرا بەلگىلەش ۋە شۇ نۇقتىنى يېشىش ئۈچۈن خىزمەت قىلىشى كېرەك. 4hODpIF  
MXa^ g"  
كوللىكتىپ دەرس تەييارلىقىنىڭ قەدەم-باسقۇچلىرى: "i\#L`TkzX  
|?s sHW  
1. كوللىكتىپ دەرس تەييارلىقىنىڭ پىلانىنى تۈزۈش. ھەر قايسى پەنلەرنى ياكى ئوقۇتۇش تەتقىقات گۇرۇپپىلىرىنى بىرلىك قىلىپ، كوللىكتىپ دەرس تەييارلىقىنىڭ ئاساسى تېمىسىنى بەلگىلەش. دەرس ۋاقتى، مەزمۇنى، دەرس تەييارلىغۇچى، ئورنى قاتارلىقلارنى بەلگىلەش، ئاساسى پىلاننى ئوتتۇرىغا قويۇش. 2 U]d 1  
3TH?7wi  
كوللىكتىپ دەرس تەييارلىقى ئادەتتە ھەپتىدە بىر قېتىم، ئىككى دەرس سائىتى تەييارلىنىدۇ. ئەگەر مەكتەپتە بىرەر يىللىقنى ئاساس قىلىپ دەرس تەييارلاش ئاساسى ئۇرۇندا تۈزىلىدۇ. 8M@'A5]  
JD~;.3$/k  
2. دەرس تەييارلىقىنىڭ ئاساسى تىمىسىنى بىكىتىش، ئوقۇتقۇچى ئۆز ئالاھىدىلىكىگە ئاساسەن، ئۈزىگە ماس كېلىدىغان ئاساسى تېمىنى بەلگىلەش، بۇ ئاساسەن كىچىك تىپتىكى تەتقىقات تىمىسى ئارقىلىق ئەمەلىلىشىدۇ. }}{n|l+R5  
#F.jf2h@  
3. يەككە ئالدىدىن تەييارلاش يەنى شۇ يىللىق سىنىپقا دەرس بىرىۋاتقان ئوقۇتقۇچىنىڭ ئۆزى ئالدىن تەييارلاش، كوللىكتىپ دەرس تەييارلاشتىن بۇرۇن، ھەر بىر ئوقۇتقۇچى ئاساسى مەزمۇننى چۆرىدىگەن ھالدا ئالدىن ئۆزى تەييارلاشنى كۆرسىتىدۇ. مەيلى يەككە تەييارلاش ياكى كوللىكتىپ تەييارلاش بولسۇن تۆۋەندىكىدەك «تۆتنى تەييارلاش»، «3نى ئىنىقلىۋېلىش» نى ئەمەلگە ئاشۇرۇش كېرەك. v$W[(  
Y8\P"q b  
«تۆتنى تەييارلاش» دەرس ئۆلچىمىنى تەييارلاش، دەرسلىكنى تەييارلاش، ئوقۇغۇچىنى تەييارلاش، ئوقۇتۇش ئوسۇلىنى تەييارلاش، «3نى ئىنىقلاش» كونا ۋە يېڭى بىلىملەرنىڭ باغلىنىشى ئىنىق بىلىش، ئوقۇتۇشنىڭ مۇھىم، قىيىن نوقتىسىنى بىلىش، ئوقۇتۇشتىن قانداق نەتىجىگە ئېرىشمەچكى بولغانلىقىنى بىلىش. NEIkG>\7q  
^AS \a4`/  
4. دەرس دوكلاتىنى قىلىش دەرس دوكلاتى شەكلى بويىچە قىلىنىدۇ. VN0We<\Z  
.B# .    
5. يەككىدىن كوللىكتىپلىققا ئايلاندۇرۇش. Yf w>x[#e  
vxOqo)yO  
دەرس ئۆتۈشتىن بىر ھەپتە بۇرۇن ئېلىپ بېرىلىدۇ. كوللىكتىپ دەرس تەييارلىقىدا شۇ سائەتلىك دەرستە ئۇچرايدىغان قېيىن مەسىلە ھەل قىلىنىشى ئاساسى ئورۇندا تۇرىدۇ.(يەككە تەييارلاپ بولغاندىن كىيىن گۇرۇپپىدىكى باشقا مۇناسىۋەتلىك ئادەملەر ئۆز پىكرىنى قايتۇرما ئىنكاس شەكىلدە يازىدۇ). -n|bi cP  
;* 
6. بىرلىككە كەلگەن دەرس پىلانىنى تەييارلىقىنى شەكىللەندۈرۈش ئاساسلىق تەييارلىغۇچى ئوقۇتقۇچى كۆپچىلىكنىڭ پىكرىگە ئاساسەن، دەرسنى ئەتراپلىق پىلانلاپ، بىرلىككە كەلگەن دەرس تەييارلىقىنى شەكىللەندۈرۈش. &A QqI  
B`~EA] d  
سىغىمىسى: \G" S7  
;b$P*dSG}  
پىلان تۈزۈش: ئاساسلىق تەييارلىغۇچىنى بېكىتىش؛ بىر ھەپتە بۇرۇن تەييارلاش – گۇرۇپپا ئەزالىرىغا دوكلات بىرىش- گۇرۇپپا ئەزالىرى ئۆز كۆز قارىشىنى قوشۇش- دەرسخانىدا ئۆتۈش- دەرستىن كېىيىنكى تەسراتىنى سۆزلەش – گۇرۇپپا ئەزالىرى پىكىر قوشۇش- ئوقۇتۇش ۋە ئۆگىنىش ئۇسۇلىنى تەتقىق قىلىپ مەشىقلەندۈرۈش شەكلىنى لاھىيىلەش- ئۆزىگە خاس ئوقۇتۇش لايىھەىسىنى شەكىللەندۈرۈش. Zd*$^P,|  
" O&93#8  
خۇلاسە: %tCv-aX4  
h0GoF A<  
دەرسكە بولغان چۈشەنچىنى چوڭقۇرلاشتۇرۇپ، دەرسنى تەرتىپكە سېلىش ئىقتىدارىنى يوقىرى كۆتىرىش، كوللىكتىپنىڭ پىكرىگە ئاساسەن، دەرس تەييارلىقىنى پىششىقلاپ ئىشلەش، تۇلۇقلاپ ئۆزگەرتىش، ئومۇملاشتۇرۇش، قايتا ئىجاد قىلىش ئارقىلىق ئۆز ئالاھىدىلىگىنى يارىتىش.
\Pg~j\;F]  
كۆللېكتىپ دەرس تەييارلاشنىڭ ئىشلەپ قويغان رامكا ۋە قىلىپلىرىنى جەدۋەل شەكلىدە يوللالماي قالدىم . SepjF  
b$G{^  
ماتىريال توپلىغۇچى ؛ئۇزچاق مەنبە خەنزۇچە مائارىپ توغۇرسىدىكى تور بەتلىرى ~wvt:E,f C  
$@g]?*L:  
K9!HW&?<|  
X Xque-  

tawpek 2011-05-07 15:58
ئۇزچاقنىڭ تەۋپىققە باسقان قەدىمىگە مەرھابا. i:lc]B  
%~rEJB@{  
شۇنداق ياخشى ماتىرياللارنى ئىپ كەپسىز.يوللانمىللىرىڭىز ئۈزۈلۈپ قالمىغاي. &<&tdShI  
>xWS>  
كوللىكتىپ دەرىس تەييارلاش بەك سۇس،  لىكىن بىر يىللىققا دەرىس بىرىدىغانلاردا بىرسى تۈزۈپ بولغىننى كۆچۆرۆش دائىملىق ئىشقا ئايلاندىمىكىن دەيمەن. |G j.E  
#S>N}<>  
ئوقوتقۇچىنىڭ دەرىسخانىنى ئىگەللىۋىلىشى ھەقىقەتەن ئىغىر،بۇ مەندىمۇ بار، ئوقوتقۇچىلار مەنچە بۇنىڭ ياخشى ئەھۋال ئەمەسلىكىنى بىلىدۇ، لىكىن شۇ ئاكتىپ پىكىر قىلىدىغان ئوقوغۇچىلار ئاز بولغاچ  بۇ خىل ئەھۋال سادىر بولىۋاتىدۇ. :;$MUOps  
x39tnf/F  
بولوپمۇ بۇ يىزا مەكتەپلىرىدە  ئوقوغۇچىلاردا جۈرئەت دەيدىغان نەرسە بەك كەمچىل. قانداق قىلغاندا دەرىسخانىدا ئوقوغۇچىلارنىڭ جەڭگىۋارلىقىنى قوزغاپ دەرىسخانىنى ئوقوغۇچىلارغا قايتۇرۇپ بەرگىلى بولىدۇ؟

koksangun 2011-05-07 20:05
بىزدىمۇ كوللىكتىپ دەرس تەييارلىقى ئېلىپ بېرىلىۋاتقىلى بىر قانچە يىللار بولۇپ قالدى ، كوللىكتىپ دەرس تەييارلىقى كوللىكتىپنىڭ ئەقىل - پاراسىتىنىڭ جەۋھىرى بولۇپ ، ئوقۇتۇش ئۈنۈمىنى يۇقىرى كۆتىرىشتە ئىنتايىن مۇھىم ئەھمىيەتكە ئىگە تەتقىقاتلىق ئوقۇتۇش پائالىيىتىدۇر . تېما يوللىغۇچىغا تەشەككۇر ، مۇشۇنداق ئىلمىي قىممەتتىكى ئەسەرلەرنى كۆپلەپ يوللاپ تۇرۇشىڭىزنى سەمىمىي ئۈمىد قىلىمەن... 2j f!o  
4KH'S'eR  
يوللىيالمىغان جەدۋەل ۋە رامكىلارنى بوشلۇققا يوللاپ ئۇلانما قىلىپ ، ئەسلىي ھۆججىتىڭىزنى چۈشۈرىدىغان قىلىپ قويسىڭىز ئىش تامام بولاتتى . ياكى مەن بىلەن ئالاقىلىشىڭ : 554717434

ozqan 2011-05-07 20:23
ياخشى  تېما  يوللاپسىز ،  كوللىكتىپ دەرس تەييارلاش   دەرسلىك  ئۆزگەرگەندىن  كېيىنكى  مۇشۇ ھالقىلىق مەزگىللەردە  تولىمۇ زۆرۈر بولماقتا  ،  بولۇپمۇ  تولۇق ئوتتۇرىدا 5,xPB5pK  
تاللانما  دەرسلىكلەردە  يۆلۈنۈش  كۆرسىتىش رولىنى  ئوينايدىغان  قوللانمىلار  بولمىغاچقا  ،  كوللىكتىپ دەرس تەييارلىقى بولمىغىنىدا  نۇرغۇن مەسىلىلەردە  بىرلىككە  كېلىش ئەمەلگە ئاشمايدۇ-دە  ، ھەممەيلەن  ئۆز ئالدىغا  يول  تۇتۇپ  مېڭىۋېرىدىغان  ئەھۋال شەكىللىنىپ قالىدۇ .  شۇنىڭ بىلەن  بىرتۇتاش ئىمتىھانلاردا   بەزى  ئوقۇغۇچىلار Aa-5k3:x]=  
زىيان  تارتىدىغان ئىش كېلىپ چىقىدۇ ، Az8b_:=  
     تېخىمۇ  مۇھىمى  ،  كۆپنىڭ ئەقلى كۆپ  بولغاچ ئەڭ مۇھىم بولغان  ئوقۇتۇش ئۇسۇلى  مەسىلىسدە  جانلىق ئۇسۇللار نى   تېخىمۇ كۆپ تېپىپ چىققىشتا  كوللىكتىپ دەرس  تەييارلاشنىڭ  پايدىسى  ناھايىتى  كۆپ ..

tawpek 2011-05-08 13:36
بىزدە دەرىس تەييارلىقىدىن گۇمانلىنىش پىسخىكىسى ئىنتايىن ئىغىر، چۈنكى بىزنىڭ بۇيەردە ئالدىنقى قىتىم كىلىپ كۆرسەتمە بەرسە شۇ بويچە قىلساق كىيىنكى قىتىم يەنە باشقىلار كىلىپ ئۇنى بولماپتۇ دەپ كىتىدۇ. شۇنىڭ بىلەن ھەرقىتىملىق تەكشۈرۈشتە دەككە دۈككىدە ئۆتىمىز، zMepF]V  
q AVypP?J  
مەن ئويلايمەن مۇشۇ ئوقوتوش  تەتقىقات ئىشخانىسىدا دەرىس ئۆتۆپ باققان، دەرىس تەييارلاپ باققان ئوقوتقۇچىلارنى نىمىشقا ئاز؟ 46M=R-7=  
shGUG;  
دەرىس تەييارلىقىنى ئاشۇ كاتتىباشلار بىر تۇتاش بىسىپ تارقىتىپ بەرسىمۇ بوپتىكەن دەپ قالىدۇ ئادەم بەزىدە.

koksangun 2011-06-04 01:11
يەنىلا مۇشۇ كوللىكتىپ دەرس تەييارلىقىنىڭ مۇھاكىمىسى بىزگە يېڭى نەرسىلەرنى ئېلىپ كېلىشى مۇمكىن . su(y*187A  
كوللىكتىپ دەرس تەييارلىقىنىڭ رولىنى تۆۋەن مۆلچەرلەشكە بولمايدۇ . مەكتەپلەردە كوللىكتىپ دەرس تەييارلىقى ياخشى ئېلىپ بېرىلسا ئوقۇتۇشنىڭ ئۈنۈمىگە غايەت زور تەسىرلەرنى بېرىدۇ ، ئۇنىڭ مائارىپنىڭ تەرەققىياتىنى ئىلگىرى سۈرۈش رولى تولىمۇ زور .بولۇپمۇ بىزدەك تەبىئىي پەن ئاساسىي تۆۋەن مىللەتكە نىسبەتەن مائارىپنى تەرەققىي قىلدۇرۇشتا سەل قارىسا بولمايدىغان مۇھىم ھالقا . مەسىلە بۇنى ياخشى تەشكىللەشتە . =8j;!7 p  
بەزى مەكتەپلەردە كولىكتىپ دەرس تەييارلىقىغا ئوقۇتقۇچىلار قۇشۇنى بولمىسا ئىجتىمائىي پەن ۋە تەبىئىي پەن بۇيىچە ئايرىپ قىلسىمۇ بولىۋېرىدۇ . مەسىلە ئۇنى قانداق ئۈنۈمگە ئىگە قىلىشتا . كوللىكتىپ دەرس تەييارلىقىنىڭ مۇناسىۋەتلىك بەلگىلىمە قائىدىلىرىنى تۈزۈپ چىقىش زۆرۈر . rB|D^@mG  
مېنىڭچە ، تەۋپىق مۇنبىرىمۇ بۇ تەتقىقات ساھەسىگە تۇتۇش قىلىشى كېرەكمىكىن دەپ ئويلايمەن .

tawpek 2011-06-04 12:06
كوللىكتىپ دەرىس تەييارلىقىدا قاتناشقان كوللىكتىپنىڭ تەييارلىق دەپتىرىدىكى مەزمۇنلار ئوخشاش بولوپ چىقىشى مۇمكىن، بۇنداق ئوخشاشلىققا مەكتىۋىڭلار بىرنىمە دىمەمدا؟

koksangun 2011-06-04 12:37
بىر يىللىق ، بىر خىل تەييارلىقلاردىكى ئوخشاش پەندىكى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ تەييارلىقى ئوخشاش بولۇشنى تەلەپ قىلسىمۇ بولىدۇ .چۈنكى ، كوللىكتىپ تەييارلىقلاردا بىر ئادەم دەرس دوكىلاتى شەكلىدە مەسىلىنى ئوتتۇرىغا قويۇپ ، ھەل قىلىش تەدبىرىنى ئوتتۇرىغا قويىدۇ ، قالغان ئوقۇتقۇچىلار ئۆزىنىڭ ھەل قىلىش پىكرىنى ئوتتۇرىغا قويىدۇ ، كوللىكتىپ دەرس تاييارلىقى جەريانىدا بىر سائەتلىك ياكى بىر قانچە سائەتلىك دەرس تەييارلىقنىڭ پۈتكۈل جەريانى ۋە لايىھىسى پۈتۈپ چىقىدۇ . بۇنداق ئەھۋالدا ھەممە دەرس ئوقۇتقۇچىسىنىڭ ئوخشاش تەيارلىقنى ئايرىم تۈزىشىنىڭ زۆرۈرىيىتى يوق .شۇ لايىھىنىڭ نۇسخىسىنى كۆپەيتىپ ئىشلەتسە بولىدۇ .

tawpek 2011-06-04 12:52
بۇمۇ بىر ياخشى تەرەپكەن، لىكىن بىزدە ئوخشاش يىللىقتىكى ئوقوتقۇچىلارنىڭ  تەييارلىقى ئوخشاش بوپ قالغىننى بايقاپ قالسا ئەستائىدىل تۈزمىگەن يوسوندا بىر تەرەپ قىلىۋىتىدۇ.

koksangun 2011-06-04 18:07
ئوخشاش تەييارلىقنى بىر قانچە ئوقۇتقۇچى ئىشلىتىش ئۈچۈن ئۇلار چۇقۇم كوللىكتىپ دەرس تەييارلىقى قىلىشى ، پىكىر بىرلىككە كەلگەن ، مۇكەممەل لايىھە تۈزۈلگەن بولۇشى كېرەك .

tawpek 2011-06-22 17:31
بىزدە بىر دەرىس ئۈچۈن ئۈنچىلىك كۈچەپ نەچچە كاللا باش قوشوپ زىھنىنى ئۇپراتقۇدەك ئىشلار يوق دىيەرلىك جۇمۇ.  :M cu  
a3VM '  
ئوچوق دەرىس،ئۈلگىلىك دەرىس  دىگەندەكلەردە تەييارلاپ بولوپ ئىشخانىدىكىلەرگە تۈزىتىپ بىرىڭ دەپ سۇنىدىغان ئەھۋاللار ئانچە-مۇنچە بار لىكىن.

ئاينۇر 2014-02-26 17:15
ياخشڭ تېما ئىكان

بابۇر0725 2014-03-07 19:15
نۇرغۇن بىلىملەرنى ئۆگىنىۋالدىم. ئەڭ مۇھىمى  شەكىلۋازلىقتىن خالىي بولۇپ مائارىپ ئىشلىرىمىزنى تەرەققىي قىلدۇرايلى

پاراسەت 2014-03-17 12:34
كوللىكتىپ دەرس تەييارلىق دېمەك-كوللىكتىپنىڭ ئەقىل-پاراسىتىدىن ئوتاق مەنپەئەتلەنمەك دېمەكتۇر.


查看完整版本: [-- كۆللېكتىپ دەرس تەييارلىقى ھەققىدە --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled