查看完整版本: [-- «ھاياتقا مۇھەببەت» --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> تولوقسىز 9- يىللىق تىل-ئەدەبيات تەييارلىقلىرى -> «ھاياتقا مۇھەببەت» [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

kokbilyartay 2011-03-29 23:57

«ھاياتقا مۇھەببەت»

بۇ ئورۇندىكى مەزمۇن يۇشۇرۇلغان ، ئىنكاس يازغاندىن كېيىن ئاندىن كۆرۈلەيسىز .

koksangun 2011-03-30 08:27
كۆكبىليارت ئاي نىڭ بۇ بۇ دەرس تەييارلىقى تولىمۇ ئەستائىدىللىق بىلەن تۈزۈلۈپتۇ .ئالدىنقى قېتىم تەۋپىق مۇنبىرىگە تەكلىپ بېرىپ دەرس تەييارلىقىنىڭ ئۆلچەملىك ئەندىزىسىنى بارلىققا كەلتۈرسەك دېگەن ئىدىم . مانا ئوقۇتقۇچىلىرىمىزنىڭ تىرىشچانلىقى نەتىجىسىدە بۇ دەرس لايىھىسىدەك ياخشى ئەندىزىلەر بارلىققا كېلىۋاتىدۇ . كەسىپداشلار تەكلىپ - پىكىر بەرسەڭلار ، دەرس تەييارلىقىنىڭ مۇكەممەل شەكلىدىن بىرنى تاللاپ چىقساق ...

kokbilyartay 2011-03-30 12:46
كۆك سانغۇن ئەپەندىمنىڭ بۇ دەرس لايىھىسىگە قارىتا بەرگەن باھاسىغا رەھمەت، مەن ئادەتتە دەرسنى ئۈچ ئۆلچەملىك ئوقۇتۇش نىشانىنى چۆرىدەم تۈزۈپ كېلىۋاتىمەن، ئادەتتە بىكار چاغلىرىمدا خەنزۇ ئەدەبيات تور بېكەتلىرىگە كۆپ كىرىپ تولۇقسىز ۋە تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپ تىل - ئەدەبىيات دەرس لايىھىلىرىنى كۆرىمەن. ئۈزۈمنىڭ يېتەرسىزلىكلىرىمنى تولۇقلاشقا تىرىشىمەن. ئادەتتە بىزنىڭ ئەدەبىياتىمىزغا كىرگۈزۈلگەن خەنزۇ ئەدەبىياتى ۋە چەتئەل ئەدەبىياتىغا ئائىت ئەسەرلەر خەنزۇ ئەدەبىياتىدا بار، مۇنبەرداشلىرىمنىڭ  خەنزۇ تور بېكەتلىرىگە كىرىپ كۆرۈپ بېقىشىنى تەۋسىيە قىلىمەن. ھەممىمىز ئورتاق ئىزدەنسەك، ياخشى دەرس لايىھىسى شەكلىنى بەرپا قىلالايمىز دەپ قارايمەن .

凶蛇 2011-03-31 00:52
قاراشلىرىڭىزنى قوللايمەن.

tawpek 2011-03-31 01:40
بىزگە قويىدىغان  تەييارلىق  تەلىۋىنىڭ  ئۆزىكەنغۇ  بۇ،

دەسلەپ  مۇشۇنداق  ئوقوغۇچى-ئوقوتقۇچى  پائالىيتىنى  ئەكىس  ئەتتۈرۈش  تەلەپ  قىلىنغان شۇنىڭ  بىلەن  بىزمۇ  مۇشۇنداق  تۈزگەن،  بىر  تەكشۈرۈش  كىلىپ قىنى  بۇنىڭدىكى  مەزمۇن  دەپ  تەييارلىقلىرىمىزنى  چۆرىۋەتتى، مەزمۇن  ئەكىس  ئەتتۈرسەك  كانسىپىك  بوپ  قاپتۇ  دەپ  يەنە  بىر  تەكشۈرۈش چۆرىۋەتتى.

شۇنىڭ  بىلەن ئىككىلىسىنى  كىرىشتۈرىدىغان بوپ  كەتتۇق.

پائالىيەتكە تەشكىللەپ  سۇئالنى  سورايمىز.
ئوقوغۇچى  ماندا  دەپ  جاۋاپ  بەرسە  بولىدۇ  دەپ ئۆلچەملىك  جاۋابىنى  يازىمىز
شۇنىڭ  بىلەن  بۇ  يەردە  مەزمۇنمۇ  ئەكىس  ئەتكەن ،  پائالىيەتمۇ  ئەكىس ئەتكەن  بولىۋاتىدۇ.

muallim1 2011-04-01 23:27
يۇشۇرۇپ نىمە قىلاتتىڭىز؟

tawpek 2011-04-03 14:45
بۇ  تەييارلىقتىن  پايدىلانسام  تەكشۈرۈش ئۆمىكى
  جەريان ۋە ئۇسۇل نىشانى:
نى  ئارتۇقچە بوپ قاپتۇ.

بىلىم ۋە ئىقتىدار نىشانى:



بۇنى
  بىلىم نىشانى:
ئىقتىدار نىشانى:


دەپ  ئايرىم  ئەسكەرتىمەپسىز  دەپ  تاسلا قالدى  ئۆتۆپ  بولغان  دەرىسنىڭ  تەييارلىقىنى  قايتا  تەييارلىغىلى  سالغىلى.

ozturuk 2011-04-06 00:17
ئەزەلدىن يوشۇرۇن نەرسىلەرنىڭ قىزىقتۇرۇش كۈچى شۇنچە كۈچلۈك  بولۇپ كەلگەن.

zulala2001 2011-04-07 12:58
ئەزەلدىن يوشۇرۇن نەرسىلەرنىڭ قىزىقتۇرۇش كۈچى شۇنچە كۈچلۈك  بولۇپ كەلگەن

ozqut 2011-04-07 14:54
...كۆرمەي تۇرۇپ قانداق ئىنكاس يازغىلى بولىدۇ...

tunyukuk 2011-04-07 22:27
ئورتاق تىرىشايلى، بىرلىكتە ئالغا باسايلى.

sannada 2011-05-12 22:51
...كۆرمەي تۇرۇپ قانداق ئىنكاس يازغىلى بولىدۇ

ayqiqek 2011-05-12 23:19
پاھ-پاھ   

tawpek 2011-05-13 11:59
بۇ دەرىسنى ئۆتكەندە ئوقوغۇچىلارنى بالنىسىت بىناسىنى بىر چۆگىلىتىپ چىقسا دەرىس ئۈنىمى ھەقىقەتەن زور بولامدىكىن دەيمەن.

nasirdin 2011-05-25 23:25
بۇ دەرس لايىھىسى ھەقىقەتەن ياخشى تۈزۈلۈپتۇ

tawpek 2011-06-11 12:39
لىكىن تىكىسىتتە تىلغا ئىلىنغان بىرلىكلەردە مەسىلە بار،


بەلكىم تەرجىمىدىكى خاتالىقتۇ.

qozluk 2011-06-15 00:10
لايىھىڭىزنىڭ قورۇلمىسىنى كۆرۈپ پايدىلىناي.

tawpek 2011-06-19 14:10
بۇ ئەسەرنىڭ دەرىسلىككە كىرگۈزۈلمىگەن ئاخىرقى قىسىملىرى تىخىمۇ جەلىپ قىلارلىقكەن، مۇمكىن بولسا ۋاقىت چىقىرىپ ئوقوغۇچىلارغا ئوقوپ بەرگەندە ئۈنىمى تىخىمۇ ياخشى بولىدىكەن.

yaxar 2011-07-18 23:29
كۆرمەي تۇرۇپ قانداق ئىنكاس يازغىلى بولا؟

miskin325 2011-07-19 10:37
بۇ دەرس ئىنتايىن ياخشى،

tawpek 2011-07-19 20:02
ياخشىسى ھىلىقى خاتا بىرلىكلەرنى مۇنازىرە قىلساق بولاتتى.

didar 2011-10-01 11:18
ئىزدەنگىنىڭىزگە رەھمەت

bahwan 2012-01-16 22:23
مەنمۇ كۆرۈپ باقاي دىگەن

laziya 2012-01-19 01:48
    تىزراق   كۆرەي

yiltiz 2012-01-22 00:19
كۆپ ئىزدىنىپسىز ئەجرىڭىزگە رەخمەت

tawpek 2012-01-22 23:25
   ھاياتقا مۇھەببەت    (ھېكايە)


  تۇرمۇش سەھنىسىدە 30 يىل ياشىدىم.ئۆتكەن شۇ ھاياتىمنى يىراق ساھىلىنى كۆزلەپ،بوران-چاپقۇنلار ئىچىدەشىددەت بىلەن ئالغائۈزۈپ كىتىچاتقان قەيسەردېڭىزچىنىڭ كېمىسىگە ئوخشتىمەن.پەقەت ھاياتقا بولغان چەكسىز مۇھەببىتىملا ئۇنى سەپەرجەريانىدا يۇشۇرۇن خادا تاشلارغا ئۇرۇلۇپ،پاچاقلىنىش تەھتىدىن ۋە قەھرىلىك دولقۇنلار قۇچىقىدا ھالاك بولۇش خەۋىپىدىن ئامان ساقلاپ قالدى.
ھاياتقامۇھەببەت-دۇنياداتەڭداشسز قۇدرەتكە ئىگە مەنىۋى كۈچتۇر.ئۇ،تۇرمۇشنى يۇكسەلدۈرىدۇ.
كىشىلەرقەلبىگە ئىلھام بېغىشلاپ،ئۇلۇغۋار غايىگەئىگە قىلىدۇ.ئاتا-بوۋىلىرىمىزنىڭ قان-تەرى بىلەن يېزىلغان تارىخ شۇنى ئىسپاتلىدىكى،ئىنسانلارئۆزىنى كۈتكەن ئارزۇ-ئارمانلارغا،بەخىت-سائادەتكە،ئازادلىق ۋە ئەركىنلىككە،قىسقىسى،ئۆزلىرىنى يارىتىشقا قادىر بولغان ھەممىلانەرسىگە پەقەت كۈرەش ئارقىلىقلا ئېرىشكەن.ھاياتقا مۇھەببەت-كۈرەش قىلىشنىڭ ئالدىنىقى شەرتىدۇر.شۇڭاھەر-بىركىشى ھاياتنى قەدىرلىشى ۋە قىزغىن سۆيۇشى كېرەك!!!    
مەن مۇشۇ ساتىرلارنى يېزىۋاتقىنىمدا قەلىمىم ئىىختىيارسىز توختاپ قالدى-دە،بۇنىڭدىن 30 يىل بۇرۇنقى تارىخ-ۋەتەن،خەلقىمىز ئۆزىنىڭ ئازاتلىقى ۋە مۇستەقىللىقى يولىدا شىددەتلىك كۈرەش ئېلىپ بېرىۋاتقان بوران-چاپقۇنلۇق يىللارنىڭ بىر كارتىنىسى كۆز ئاكدىمدىن ئۆتۈشكە باشلىدى.ئۇلار ئىككىسى تاڭ ئېتىشقا يېقىن بىرلا ۋاقىتتا قولغائېلىنغانىدى.دۈشمەنلەر ئۆز غەلبىسىدىن بەكمۇ خۇشال بولۇپ كىتىشتى.ئىككى سىياسى مەھبۇس پاش قىلىنغان ماتىرياللارغا قارىغاندا،ئەڭ خەۋپلىك دەپ قارالغان ئىككى«جىنايەتچى»قولغا چۈشكەنىدى.
بىرىنچى مەھبۇسنى ئېلىپ كىرىشتى.چىراي-شەكلى كېلىشكەن،تولۇق گەۋدىلىك،كىيىنىشىدىن ئۆزىگە ئالاھىدە ئىتىبار بىلەن قارايدىغانلىقى سېزىلىپ تۇرغان 30 ياشلىق بۇ كىشى ، ئىشىكتىن كىرىشى بىلەن پەرىشان قىياپەتتە ئۆي ئىچىگە نەزەر سالدى. سوراق بۆلمىسىگە كىرىشتىكى ئۇدۇل تامغاتاقاپ قويۇلغان يۇمشاق كرېسلودا ، ئوڭ قېشىدىن تۆۋەنگە قاراپ سوزۇلغان ، تاتۇقى يۈزىگە سۈرلۈك تۈس بېغىشلىغان ، تېرگاۋچى مەركىزى ساقچى ئىىدارىسىگە قاراشلىق بېر ئورگاننىڭ باش ئاگىنتى،  قوللىرىنى مەيدىسىگە گىرەلەشتۇرۇلگەن ھالدا غادىيىپ تۇراتتى.مەھبۇس ئىىچدىكى تەشۋىشنى بېسىپ  ،ئۆزىگە بىرخىل مەغرۇرلۇق تۈسىنى بەردى ۋە بىشىنى ئېگىز كۆتۈرۈپ،بىر نۇقتقغا تىكىلىگنىچە جىم ئولتۇردى.تېرگاۋچى بىر پەس ئۇنى كۈتۈپ تۇرغاندىن كىيىن،قانائەت ھاسىل قىلغاندەك قوللىرىنى ئۈستەلگە قويۇپ سوراق قىلىشنى باشلىدى  .
شۇئارلىقتا ئۇمەندىن بىر قانچە سۇئاللار نى سوراپ ماڭدى.لىكىن مەن ئۇلارنىڭ سورىغان سۇئالىغا جاۋاپ بېرىشكە ئامالسىز ئىدىم.ئۇمەندەن رەنجىدىمۇ ، مەندىن سۇئال سورىغاچ سوراق بۆلىمىنىڭ يان تەرىپىگە ئورنىتىلغان ئىشىكنى بىر تىپىپ ئېچىۋەتتى.
ئىككىنچى مەھبۇسنى ئېلىپ كىرىشتى.ئاددىيلا كىيىنگەن ياداڭغۇ چىراي،ئېگىز بويلۇق بۇ يىگىتنىڭ قىياپىتى تېرگاۋچىنى ھەيران قالدۇردى.مەھبۇس ئىنتايىن تەمكىن قىياپەتتە كىشىلىك دۇنياسىنىڭ بۇقارا يۈرەك جاللاتلىرىغا يۈزمۇيۈز تىكىلىپ تۇراتتى.تېرگاۋچى بىر ھازاغىچە جىم ئولتۇرۇپ ئاندىن بىرىنچى مەھبۇستىن مەندىن سورىغان سۇئالنى قايتىلاپ سورىدى:-مەن باشلانغۇچ مەكتەپتەئوقۇتقۇچۇلۇق قىلىمەن،-دېدى مەھبۇس سالماقلىق بىلەن ،-پارتىزانلار تەشكىلاتى دېگەن نەرسىدىن خەۋرىم يوق.تېرگاۋچى مەھبۇسقا ھەممەئىشنى بىلىپ بولغانلىقىنى ئېيىتتى.ۋە ئۇنىڭغا ئىسپاتلارنى كۆرسەتتى.مەھبۇس پەرۋاسىز ھالدا ئۆزىگە سۇنۇلغان قەغەزلەرگە نەزەر تاشلىدى-دە،ئۇنىڭدىكى قىڭغىر-قىيسىق قوليازمىنى كۆرۈش بىلەنلاھەممىنى چۈشەندى!.....دىققەت بىلەن كۆزىتپ تۇرغان تېرگاۋچىنى مەھبۇسنىڭ بۇغداي ئۆڭلۈك چىرايىداھېچقانداق ئۆزگىرىش ئالامىتى كۆرۈلمىدى.ئۇنىڭ بىر ۋاراق قەغەزنى تۇتقىنىچە ھاۋادا ئېسىلىپ تۇرغان قولى بارا-بارا تۆۋەنلىدى.
تېرگاۋچى ئۇنىڭغا يەنە تەھتىد سېلىپ يەنىلا جىنايىتىنى ياخشىلىقچە تاپشۇرۇشنى ئېيىتتى.جىنايەتچى تېرگاۋچىغا تەمتىرىمەستىن مۇنداق دېدى.مەن دۇنيادا پەقەت بىر ئوچۇم ئەڭ قەبىھ جىنايەتچىلەرنىڭ بارلىقىنىلا بىلىمەن .ئۇلار ئادەم قىياپىتىگە كىرىۋالغان يالماۋۇز چىلبۆرىلەردىن ئىبارەت بولۇپ،ھەقىقىي ئادەمزات نەسلى بىلەن دۈشمەنلىشىپ،مىڭلىغان ئادەملەرنىڭ گۆشىنى يەپ،باش سۆڭەكلىرىدىن قەدەھ ياساپ،قىزىل قاننى شاراپ قىلىپ ئىچىشتى.ئۇلار ئۆزىنىڭ تۆمۈر تاپىنى بىلەن بۇ مۇقەددەس تۇپراقنى ئاياغ ئاستا قىلىپ،ئۇنىڭ گۈلزار ۋادىلىرىنى قەبرىستانلىققا ئايلاندۇردى.ئۇلار ئەركىنلىك ۋە ئازادلىقنىڭ دۇشمەنلىرى بولغانلىقتىن،قەيەردە ئىنقىلاپ يالقۇنى كۆتۈرۈلسە،ئۇنىڭغا زۇلمەتلىك قارا پەردىسىنى ياپتى.سىلەر ئەنە شۇ قەبىھ جىنايەتچىلەرنىڭ پۇشتىدىن تامغان نىجىس مەخلۇقلار سىلەر،ئەلنىڭ قىساسى سەنلەرنى ھەلقۇمىڭدىن بوغماقتا.ئېيتىشە قېنى،ئاز ئۆتمەي تارىخنىڭ سوراق سەھنىسىگە يالاپ چىقىلغان چېغىڭلاردا خەلىققە ئۆز جىنايىتىڭلاردىن قانداق جاۋاپ بېرىشمەكچىسەن؟.......مەھبۇس غالىبانە ھالدا دۇشمەنلەر گە تىكىلىپ قارىدى.
دۇشمەنلەر شۇنداق قىلىپ تۈن بويى قىيناشنى داۋام قىلدى.مەھبۇسنى كۆتەككە بېسىپ،ئۈستىخامنلىرىنى ئېزىپ تاشلىدى.بۇرنىغا قاينىتىلغان لازا سۈينى قۇيۇپ،بەدىنىگە زىخ سانجىدى،بېشىنى تۆۋەن قىلىلىپ ئېسىپ،ئامبۇر بىلەن تىرناقلىرىنى بىر-بىر لەپ يۇلۇۋالدى....ئۆلۈم قانلىق پەنجىسىنى سوزۇپ،ئۇنى ئۆز قوينىغا تارتتى.لېكىن يىگىت چەكسىز ئىشقى بىلەن سۆيگەن ھايات بولسا،ئۇنىڭغا شىپا بەخىش شاراپلىرىنى سۇنۇپ،بۇ يالقۇنلۇق يۈرەك ئىگىسىنى دۋاملىق ياشاشقا،ئۆز دۈشمەنلىرى بىلەن ئاخىرىغىچە كۈرەش قىلىشقا ئىلھاملاندۇراتتى...     سەھەرگە يېقىن دۈشمەنلەر.ئۇنى ئۆلتۇردى.تۈن زۇلىمىتى تارقاپ،ئۇپۇق سۈزۈلدى.تاڭ شەپىقى ئۇنىڭ جەسىتىگە ئوتقاشتەك قىزىل يوپۇقنى ياپتى.مۇشۇلارنى ئويلاپ،يەنە ھايات توغرىسىدىكى ئۆز خىياللىرىمغا قايىتتىم،ئىككى خىل ئادەم،ئىككى خىل ھايات...........پەرىق نەدە؟.....    


  ئاپتور:ھاجىئەخمەت

kokyar 2012-04-08 11:57
قېنى مەن كۆرمىدىمغۇ؟

kokyar 2012-04-08 12:17
http://www.iqiyi.com/jilupian/20100517/n12804.html
ماۋۇ جايدا جىك لوندون توغۇرلۇق مەخسۇس خاتىرە فىلىم بار .بۇنىڭ بىلەن ئاۋۇ دەرىس تەييارلىقى تىخىمۇ تولوقلىنىدۇ.

zulmakan 2012-04-13 16:01
قاراشلىرىڭىزنى قوللايمەن.

anayurt905 2012-12-10 16:38
تولۇقسىزدىمۇ بۇ دەرس بارما؟

شەھلا 2012-12-10 17:02
كۆرۈپ باقساق بولارمىكىن دەيمەن .

لالىگۈل 2013-03-16 23:20
ۋاي مەنمۇ بىر كۆرۈپ باقاي..

زىيا 2013-11-26 01:41
كۆرۈپ باقاي

پىدا0909 2014-02-04 09:25
كۆرمەي تۇرۇپ نېمە دىيىشىمنى بىلمىدىم...

گۈلنىھال 2014-02-04 10:24
كۆرەيچۇ تەييارلىقنى!

گۈلنىھال 2014-02-04 10:27
‏بۇ دەرس تەييارلىقى بەك ئەستايىدىللىق بىلەن تۈزۈلۈپتۇ ، ئۆلگە ئالساق بولغۇدەك ، مەن تېكىستىنى يوللاپ قويسام بولغۇدەك .

ياسىنجان510 2014-02-04 11:38
بۇ تېمىنى كۆرۈپ باقايلىئ

ياسىنجان510 2014-02-04 11:40
ئەستايىدىل  تۈزۈلگەن  دەرس لايىھىسى ئىكەن رەھمەت.

مىېھرىما 2014-02-04 16:30
يۇشرۇپ قويسىڭىزمۇ يېنلا كۆرمەنغۇ تازا

مىېھرىما 2014-02-04 16:34
بۇ دەرىس تەييارلىق ئەتراپلىق ھەم ئوقۇغۇچلارنىڭ چۇشنىشى ياش ئالاھىدىلىكىنى چىقىش قىلىپ تۈزۈلگەن ياخشى تەييارلىق بوپتۇ. ئەجرىڭىزگە رىەھمەت .

ئۇيتۈر 2014-02-05 20:27
بولمايدىغان ھۆججەتلەرنى قايسى خىل ئۇسۇلدا ئاچىمىز؟

بابۇر0725 2014-02-14 19:30
بۇ دەرس تەييارلىقىغا بولغان باھادىن قارىغاندا ناھايىتى ئەتراپلىق  ياخشى تەييارلانغان ئوخشايدۇ مۇمكىن بولسا پىكىر جەسەتتىن ئورتاقلىشىپ باقساق

بابۇر0725 2014-02-14 19:34
ھەقىيقەتەن ئەتراپلىق ئىجابىي ياخشى تەيياتلىنىپرۇ.بولۇپمۇ كەينىدە قوللىنىلغان نەقىللەر ،مىساللارنىڭ تەربىۋي قىممىتى قوللىنىشچانلىقى يۇقىرى بولۇپتۇ.مۇمكىن بولسا مۇشۇنىڭدەك نادىر دەرسلىكلەر بىلەن ئۈزلۈكسىز تەمىلەپ تۇرسىڭىز

كۆك 2014-02-21 19:09
ئەزەلدىن يوشۇرۇن نەرسىلەرنىڭ قىزىقتۇرۇش كۈچى شۇنچە كۈچلۈك  بولۇپ كەلگەن

adina 2014-03-25 18:00
مەن بئر كأرذپ باقسام بولامدذ؟

خەيرىنسا 2014-07-19 14:00
kokbilyartay:كۆك سانغۇن ئەپەندىمنىڭ بۇ دەرس لايىھىسىگە قارىتا بەرگەن باھاسىغا رەھمەت، مەن ئادەتتە دەرسنى ئۈچ ئۆلچەملىك ئوقۇتۇش نىشانىنى چۆرىدەم تۈزۈپ كې .. (2011-03-30 12:46) 

بۇ دەرس تەييارلىقى  ناھايىتى ئەستايىدىل تۈزۈلۈپتۇ

قارار1 2014-07-19 16:40
ياخشى يېزىلىپتۇ


查看完整版本: [-- «ھاياتقا مۇھەببەت» --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled